ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 серпня 2012 року м. ПолтаваСправа № 2а-1670/4253/12
Полтавський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді -Клочка К.І.,
при секретарі - Міщенко Р.В.,
за участю:
представника позивача -Павлюк І.О.,
представників відповідача -Омельченко К.В., Діденко О.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Державної фінансової інспекції в Полтавської області до Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтерната Полтавської обласної ради про зобов'язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
27 червня 2012 року Державна фінансова інспекція в Полтавської області (надалі - ДФІ в Полтавській області) звернулась до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтерната Полтавської обласної ради про зобов'язання виконати пункти 1, 3, 6, 8, 9 вимоги про усунення виявлених ревізією порушень від 04.04.2012 №01-14/735, а саме, повернути зайво виплачену заробітну плату в сумі 3659,56 грн, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих грошових виплатах у порядку та розмірах встановлених статтями 133-136 Кодексу Законів про працю України; провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до Фондів та повернути зайво сплачені кошти в сумі 1328,42 грн; відобразити в обліку дебіторську заборгованість з ВКФ „Добро", якому зайво перераховані кошти внаслідок завищення вартості послуг місць короткотермінового проживання інші (послуги дитячих та студентських літніх таборів) на суму ПДВ 104833,34 грн, забезпечити відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів вищезазначеним контрагентом, у разі необхідності вирішити дане питання у судовому порядку; стягнути з матеріально-відповідальної особи, винної у недостачі будівельних матеріалів на суму 3087,10 грн, шкоду у порядку та розмірі встановлену статтями 130, 133, 136 Кодексу законів про працю України; відобразити в обліку дебіторську заборгованість з ПП "Бінор", в зв'язку недопоставкою продуктів харчування на суму 13609,13 грн, забезпечити відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів вищезазначеним контрагентом, у разі необхідності вирішити дане питання у судовому порядку.
В судовому засіданні 15.08.2012 представник позивача уточнив позовні вимоги, просив зобов'язати відповідача виконати пункти 6 та 9 вимоги про усунення виявлених ревізією порушень від 04.04.2012 №01-14/735, а саме, відобразити в обліку дебіторську заборгованість з ВКФ „Добро", якому зайво перераховані кошти внаслідок завищення вартості послуг місць короткотермінового проживання інші (послуги дитячих та студентських літніх таборів) на суму ПДВ 104833,34 грн, забезпечити відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів вищезазначеним контрагентом, у разі необхідності вирішити дане питання у судовому порядку, а також відобразити в обліку дебіторську заборгованість з ПП "Бінор", в зв'язку недопоставкою продуктів харчування на суму 13609,13 грн, забезпечити відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів вищезазначеним контрагентом, у разі необхідності вирішити дане питання у судовому порядку.
В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на те, що за результатами ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтерната Полтавської обласної ради за період 01.01.2010 по 01.12.2011, яка набрала форму акта ревізії №01-21/24 від 23.03.2012, на підставі пункту 7 статті 10 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" Контрольно-ревізійним управлінням в Полтавській області на адресу відповідача направлено письмову вимогу про усунення виявлених ревізією порушень та недоліків №01-14/735 від 04.04.2012. Разом з тим, на момент подання позову інформації про усунення порушень від відповідача не надходило.
Представник позивача у судовому засіданні підтримав змінені позовні вимоги та просив їх задовольнити.
Представник відповідача у судовому засідання вимоги позовної заяви не визнав, проти їх задоволення заперечував посилаючись на те, що при укладенні договору з ВКФ «Добро»допущено помилку та зазначено суму разом з податком на додану вартість, хоча сума не включала податок на додану вартість. Інші вимоги відповідачем виконані.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, суд встановив наступне.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.
Статтею 9 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»встановлено, що контрольно-ревізійні підрозділи (відділи, групи) у районах, містах і районах у містах виконують функції, визначені статтею 8 цього Закону (за винятком пунктів 1 і 7).
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 8 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»контрольно-ревізійні управління в областях проводять у підконтрольних установах ревізії фінансово-господарської діяльності, використання і збереження фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, стану і достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Відповідно до пункту 1.4.6.1 Плану контрольно-ревізійної роботи КРВ в Кобеляцькому районі на 4 квартал 2011 року та на підставі направлень на проведення ревізій №63 від 29.12.2011, №1, №2 від 17.01.2012, №23 від 01.03.2012, начальником кобеляцької МДФІ, при участі головних державних фінансових інспекторів та старшого контролера-ревізора, проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Полтавської обласної ради за період з 01.01.2010 по 01.12.2011.
За результатами ревізії складено акт від 23.03.2012 №01-21/24, який підписано директором Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Полтавської обласної ради.
При перевірці правильності витрачання бюджетних коштів на оздоровлення дітей Кобеляцької спеціальною загальноосвітньою школою-інтернатом Полтавської обласної ради за 2011 рік встановлено, що між Виробничо-комерційною фірмою «Добро» в особі директора Черниш Наталії Павлівни та Кобеляцькою спеціальною загальноосвітньою школою-інтернатом Полтавської обласної ради (надалі школа-інтернат, або Замовник) , в особі директора Шпорт Валентини Миколаївни укладено договір №79 про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 03.06.2011. Предметом договору є послуги місць короткотермінового проживання інші ( послуги дитячих та студентських літніх таборів).
Договір з ВКФ «Добро» укладено на підставі рішення комісії з конкурсних торгів на підставі пропозиції конкурсних торгів, направленої ВКФ "Добро" листом від 10.05.2011 № 227.
Відповідно до пункту 1.1 ВКФ «Добро»зобов'язувалось у 2011 році надати послуги, зазначені у конкурсній пропозиції на закупівлю послуг місць короткотермінового проживання інші ( послуги дитячих та студентських літніх таборів ), а Замовник прийняти та оплатити послуги терміном на 80 днів при вартості діто-дня 85 грн, відповідно до пункту 1.2 Договору кількість послуг , згідно графіка заїзду дітей до табору, а саме, I зміна-85 чоловік 80 діб, II зміна -10 чоловік 60 діб.
Ціна договору у пункті 3.1 визначена на рівні 629000,00 грн з урахуванням Закону України "Про податок на додану вартість " на рівні 104833,34 грн.
Тобто виходячи з умов укладеного Договору вартість послуг без врахування податку на додану вартість складала 524166,66 грн.
Слід зазначити, що перед укладанням договору на розгляд комітету з проведення конкурсних торгів ВКФ «Добро»листом 10.05.2011 №277 вносилася пропозиція щодо загальної вартості послуг з ПДВ в сумі 629000,00 грн. Крім того, одночасно з цим до тендерної документації була надана довідка ДПА у Березанському районі, що ВКФ «Добро»код за ЄДРПОУ 06731414 станом на 08.06.2010 не зареєстрована в ДПІ у Березанському районі як платник ПДВ. На час проведення ревізії згідно даних офіційного веб-сайту Державної податкової служби України, що ВКФ «Добро»код за ЄДРПОУ 06731414 не є платником податку на додану вартість з 17.08.2009 та на даний час.
Розрахунки за послуги по оздоровленню учнів по договору з ВКФ «Добро»проведено Кобеляцькою школою-інтернат на загальну суму 629000,00 грн, а саме, у червні 2011 року здійснено оплату ВКФ «Добро»за надані послуги на загальну суму 152150,00 грн, а саме: платіжним дорученням №585 від 06.07.2011 по КФК 70302 КЕКВ 1343 здійснено оплату за послуги місць короткотермінового проживання (послуги датячих та студентських літніх таборів) 85 дітей терміном на 20 днів на суму 144500,00 грн та 10 дітей терміном на 9 днів на суму 7650,00 грн на підставі акту №1 від 30.06.2011 та виставленого рахунку до оплати №СФ-0000006 від 30.06.2011. У липні 2011 року здійснено оплату ВКФ «Добро»за надані послуги на загальну суму 250325,00 грн, а саме, - платіжним дорученням №615 від 21.07.2011 по КФК 70302 КЕКВ 1343 здійснено оплату за послуги місць короткотермінового проживання (послуги дитячих та студентських літніх таборів) 85 дітей терміном на 31 день на суму
223975,00 грн та 10 дітей терміном на 31 день на суму 26350,00 грн на підставі
акту №1а від 14.07.2011 та виставленого рахунку до оплати №7 від 14.07.2011. У вересні 2011 року здійснено оплату ВКФ «Добро»за надані послуги на загальну суму 226525,00 грн, а саме, платіжним дорученням №720 від 15.09.2011 по КФК 70302 КЕКВ 1343 здійснено оплату за послуги місць короткотермінового проживання (послуги дитячих та студентських літніх таборів) 85 дітей терміном на 10 днів на суму 72250,00 грн та 10 дітей терміном на 10 днів на суму 8500,00 грн на підставі акту №4 від 03.09.2011 та виставленого рахунку до оплати №СФ-0000029 від 03.09.2011, платіжним дорученням №721 від 15.09.2011 по КФК 70302 КЕКВ 1343 здійснено, оплату за послуги місць короткотермінового проживання (послуги дитячих та студентських літніх таборів) 85 дітей терміном на 10 днів на суму 12250,00 грн та 10 дітей терміном на 10 днів на суму 8500,00 грн на підставі акту, №5 від 08.09.2011 та виставленого рахунку до оплати №СФ-0000027 від 08.09.2011; платіжним дорученням №790 від 29.09.2011 по КФК 70302 КЕКВ 1343 здійснено оплату за послуги місць короткотермінового проживання (послуги дитячих та студентських літніх таборів) 85 дітей терміном на 9 днів на суму 65025,00 грн на підставі акту №5 від 22.09.2011 та виставленого рахунку до оплати №СФ-0000030 від 22.09.2011.
При цьому в усіх рахунках на оплату та актах про приймання послуг місць короткотермінового проживання (послуги дитячих та студентських літніх таборів) вартість послуг зазначалася без врахування ПДВ, та відповідно без ПДВ проводилася оплата за послуги.
Зі сторони ВКФ «Добро» акти приймання послуг підписані директором Черниш Н.П., а від імені Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату директором Шпорт В.М. Відповідно до частини 8 статті 9 Закону №996-14 відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних покладена на осіб, які склали та підписали ці документи.
Таким чином за період з 30.06.2011 по 29.09.2011 Кобеляцькою спеціальною
загальноосвітньою школою-інтернатом замість передбачених у пункті 3.1 Договору №79 про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 03.06.2011 вартості послуг місць короткотермінового проживання інші (послуги дитячих та студентських літніх таборів) без врахування ПДВ в розмірі 524166,66 грн фактично сплачено 629000,00 грн, що є порушенням 2.16. "Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", затвердженого наказом Мінфіну України №88 від 24.05.1995 в частині прийняття до виконання первинних документів на операції, що порушують договірну і фінансову дисципліну та завдають шкоди державі. В результаті даного порушення додаткові витрати школи-інтернату склали 104833,34 грн.
Внаслідок допущених порушень, у формі „Звіт про надходження та використання коштів загального фонд" (№ 2м), КТКВ 070302 "Загальноосвітні школи-інтернати для дітей сиріт та дітей, які залишились без піклування батьків" за 2011 рік касові та фактичні видатки завищено за КЕКВ 1343 «Інші поточні трансферти населенню»на суму 104833,34 грн, чим порушено частину першу статті 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Внаслідок завищення у договорі №79 про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 03.06.2011 вартості послуг місць короткотермінового проживання інші ( послуги дитячих та студентських літніх таборів) на суму ПДВ та проведення оплати за дані послуги з перевищенням визначеної у Договорі ціні Кобеляцькій спеціальній загальноосвітній школі-інтернату нанесено збитки в розмірі 104833,34 грн.
Відповідач зазначає, що вартість наданих послуг складається виключно з вартості проживання без урахування податку на додану вартість, на підтвердження чого ним надано калькуляцію вартості відпочинку дітей на 1 день на літній сезон 2011 року. Суд вважає недостовірним наданий доказ, оскільки відповідно до наданої калькуляції сума затрат склала 81,00 грн на день, тоді як згідно до наданої калькуляції сума затрат складає 85,00 грн.
За викладених обставин відповідачем не надано належних доказів на спростування порушення, виявленого ревізією та відображеного в пункті 6 вимоги про усунення виявлених ревізією порушень від 04.04.2012 №01-14/735.
Крім того, згідно договору закупівлі за державні кошти №163 від 24.11.2011 укладеному між Кобеляцькою спеціальною загальноосвітньою школою-інтернатом та ПП «Бінор»на підставі акцепту пропозиції конкурсних торгів від 10.11.2011, останній зобов'язувався в 2011 році поставити 4 найменування м'ясопродуктів (код 15.13.1 м'ясопродукти) на суму 16125,00 грн згідно специфікації, а саме ковбаси копченої 1кг на суму 8400,00 грн, ковбаси вареної 200 кг на суму 5200,00 грн, сардельок І гатунку 50 кг - на суму 1275,0 грн, сосиски І ґатунку 50 кг 1250,0 грн.
На виконання умов договору, згідно даних накладної № 3 від 12.12.11 на адресу школи-інтернату ПП "Бінор" поставлено ковбаси копченої І ґатунку - 300 кг на 8400,00 грн, ковбаси вареної І ґатунку - 200 кг на суму 5200,00 грн, сардельок І ґатунку - 50 кг на суму 1275,0 грн, сосисок І ґатунку - 50 кг на суму 1250,00 кг.
Згідно пред'явлених документів поставка м'ясопродуктів, передбачена договором відбулася в повному обсязі. Оплата за продукти харчування, що перелічені у даній накладній проведено в повному обсязі за рахунок коштів загального фонду кошторису згідно платіжного доручення від 22.12.2011 №1163.
Отримані по накладній продукти харчування були в повному обсязі оприбутковані в грудні 2011 року по бухгалтерському обліку Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату в підзвіт комірника ОСОБА_6
Разом з тим, між Кобеляцькою спеціальною загальноосвітньою школою-інтернатом в особі директора Шпорт В.М. та ПП "Бінор" в особі директора Волощука О.П. 31.12.2011 укладено договір матеріального зберігання № 4, згідно якого по акту приймання - передачі від 31.12.2011 № 4 директором. ПП "Бінор" Волощуком О.П. прийнято на зберігання ковбаси копченої 300 кг , ковбаси вареної 200 кг, сардельок 50 кг та сосисок 50 кг. Згідно умов договору товар має зберігатися на складі ПП "Бінор", що розташований за адресою м. Кобеляки вул. Полтавська 32-а. Після оформлення акту приймання-передачі з підзвіту комірника ОСОБА_6 ковбасні вироби, передані на зберігання списані в повному обсязі. Згідно пояснення комірника Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату ОСОБА_6 нею в накладній № 3 від 12.12.2011 проставлено підпис про отримання від ПП "Бінор" ковбаси копченої І гатунку - 300 кг на 8400,0 грн, ковбаси вареної І гатунку - 200 кг на суму 5200,0 грн, сардельок І ґатунку - 50 кг на суму 1275,0 грн, сосисок І гатунку - 50 кг на суму 1250,0 кг, але фактично 12.12.2011 даний товар в комору школи-інтернату не отримувався по причині того, що товар постачальником поставлений не був. При цьому від ПП "Бінор" отримано гарантійний лист № 30 від 14.12.2011 про те, що товар по даній накладній (ковбасні вироби) знаходяться на складі ПП "Бінор".
Згідно пояснення директора школи-інтернату Шпорт В.М. в зв'язку з тим, що в 2011 році потреба у закупівлі картоплі була значно нижчою від запланованої, на кінець року утворилися залишки асигнувань за КЕКВ 1133 "Продукти харчування". При цьому прийнято рішення закупити ряд продуктів, в тому числі і ковбасні вироби для забезпечення безперебійного харчування учнів у наступному періоді. Після проведення процедури закупівлі з ПП "Бінор" укладено договір № 163 від 24.11.2011 на поставку продуктів. Для забезпечення оплати ПП "Бінор" були виписана накладна №3 від 12.12.2011 на поставку ковбасних виробів, але фактично даний товар 12.12.2011 не поставлявся, так як потреби у такій кількості продуктів харчування не було. В зв'язку з тим, що строк дії договору № 163 від 24.11.2011 обмежувався 31.12.2011, мною в інтересах школи-інтернату укладено договір матеріального зберігання №4 від 31.12.2011, згідно якого ковбасні вироби, які не поставлені, мали зберігатися на складі ПП "Бінор" поки в них не виникне потреба.
Таким чином в ході ревізії встановлено, що Кобеляцькою спеціальною загальноосвітньою школою-інтернатом, в порушення вимог пункту 6.4. "Інструкції з обліку коштів, розрахунків та інших активів бюджетних установ" затвердженого наказом Державного казначейства України від 26.12.2003 №242, та пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 №1404 "Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" на підставі фактично безтоварної накладної від 12.12.2011 № 3, яка не відповідала вимогам п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну України №88 від 24.05.1995 (в частині відсутності даних про місце складання документу та посад і прізвищ осіб, відповідальних за здійснення господарської операції ), та всупереч пункту 2.16 даного Положення, прийнято до виконання первинний документ на операцію з поставки 600 кг ковбасних виробів, яка суперечить встановленому порядку приймання, зберігання і витрачання товарно-матеріальних цінностей та порушує договірну і фінансову дисципліну та проведено оплату за продукти харчування які фактично не надійшли до школи -інтернату.
Порушення допущено головним бухгалтером Омельченко К.В., якою прийнято до виконання документ без відповідних реквізитів, та директором Кобеляцької спеціальної загальноосвітній школі-інтернату Шпорт В.М., якими проведено оплату за товар , що фактично не надійшов. По факту допущення порушення головним бухгалтером школи-інтернату Омельченко К.В. пояснень не надано. При цьому слід зазначити, що після укладання договору матеріального зберігання частина ковбасних виробів поставлена ПП "Бінор" по накладним від 24.01.2012 №17- 15,9 кг напівкопченої ковбаси, №30 від 25.01.2012 - 53,7 кг напівкопченої ковбаси та 23.02.2012 поставлено 10,31 кг сосисок та 12,13 кг сардельок. Інших поставок не проводилося. Отримані по накладним ПП "Бінор" від 24.01.2012 № 17 та № 30 від 25.01.2012 69,6 кг. напівкопченої ковбаси та поставлені 23.02.2012 по накладній № 10,31 кг сосисок та 12,13 кг сардельок в повному обсязі списані згідно меню-вимог за січень та лютий 2012 року для харчування учнів інтернату.
Станом на 12.03.2012 на балансовому рахунку 232 "Продукти харчування" в підзвіті матеріально - відповідальних осіб Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату залишку ковбасних виробів, отриманих від ПП "Бінор" на рахується. Разом з тим на вказану дату на позабалансовому рахунку 02 "Активи на відповідальному зберіганні" рахується вартість недопоставлених ПП "Бінор" продуктів харчування на суму 13628,98 грн.
У ході проведення перевірки станом на 13.03.2012 комісією школи-інтернату, на підставі наказу директора від №5 ВД від 17.01.2012 проведено інвентаризацію ковбасних виробів, що передані ПП "Бінор" згідно акту приймання-передачі від 31.12.2011 №4.
При цьому за результатами інвентаризації станом на 14.03.2012 встановлено недостачу продуктів харчування на відповідальному зберіганні у директора ПП "Бінор" Волощука О.П. на загальну суму 13609,13 грн, а саме, ковбаси копченої І гатунку - 230,4 кг на суму 6451,20 грн, ковбаси вареної І гатунку - 200 кг на суму 5200,00 грн, сардельок І гат.- 37,87 кг на суму 965,69 грн, сосисок І ґатунку -39,69 кг на суму - 992,25 кг.
Відсутність ковбасних виробів директор ПП "Бінор" Волощук О.П. пояснив відсутністю коштів для їх закупівлі та відповідно не можливістю здійснити їх доставку школі-інтернату.
Внаслідок не забезпечення збереження ковбасних виробів директором ПП «Бінор»Волощуком О.П. завдано матеріальної шкоди (збитків) Кобеляцькій спеціальній загальноосвітній школі-інтернату на суму 13609,13 грн.
На час розгляду справи відповідач порушення, визначені пунктом 6 та 9 вимогою 04.04.2012 №01-14/735 не усунув та вимогу позивача не оскаржив.
Згідно із пунктом 10 статті 10 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" органи державної контрольно-ревізійної служби мають право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
За викладених обставин позовні вимоги є частково обгрунтованими та підлягають частковому задоволенню.
Зважаючи на вищевикладене, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 159-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної фінансової інспекції в Полтавської області до Кобеляцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтерната Полтавської обласної ради про зобов'язання вчинити дії - задовольнити.
Зобов'язати Кобеляцьку спеціальну загальноосвітню школу-інтернат Полтавської обласної ради виконати пункти 6 та 9 вимоги про усунення виявлених ревізією порушень від 04.04.2012 №01-14/735, а саме: відобразити в обліку дебіторську заборгованість з ВКФ "Добро", якому зайво перераховані кошти внаслідок завищення вартості послуг місць короткотермінового проживання інших (послуги дитячих та студентських літніх таборів) на суму ПДВ 104 833,34 грн, забезпечити відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів вищезазначеним контрагентом. У разі необхідності вирішити дане питання у судовому порядку та відобразити в обліку дебіторську заборгованість з ПП "Бінор" в зв'язку з недопоставкою продуктів харчування на суму 13 609,13 грн, забезпечити відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів вищезазначеним контрагентом. У разі необхідності вирішити дане питання в судовому порядку.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови виготовлено 20 серпня 2012 року.
Суддя К.І. Клочко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.08.2012 |
Оприлюднено | 21.08.2012 |
Номер документу | 25659560 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
К.І. Клочко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні