Категорія №11.5
УХВАЛА
30 серпня 2012 року Справа № 2а/1270/4050/2012
Луганський окружний адміністративний суд в складі:
Головуючого судді - Широкої К.Ю.,
за участю секретаря судового засідання - Бондар Ю.М.,
за участю сторін
представників позивача: Ємченко В.О.,
представника відповідача: Кравцова К.К.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду заяву відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України в м. Луганську про зобов'язання Артемівський відділ державної виконавчої служби Луганського МУЮ подати звіт про виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 18.06.2012 за позовом відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України в м. Луганську на бездіяльність Артемівського відділу Державної виконавчої служби Луганського міського управління юстиції про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання здійснити певні дії, -
ВСТАНОВИВ :
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 18.06.2012 позовні вимоги відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України в м. Луганську на бездіяльність Артемівського відділу Державної виконавчої служби Луганського міського управління юстиції про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання здійснити певні дії було задоволено повністю.
07 серпня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України в м. Луганську про зобов'язання Артемівський відділ державної виконавчої служби Луганського МУЮ подати звіт про виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 18.06.2012 за позовом відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України в м. Луганську на бездіяльність Артемівського відділу Державної виконавчої служби Луганського міського управління юстиції про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання здійснити певні дії.
Позивач у судовому засіданні наполягав на задоволенні заяви про зобов'язання Артемівський відділ державної виконавчої служби Луганського МУЮ подати звіт про виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 18.06.2012, надав пояснення аналогічні викладеним у заяві.
Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти задоволення даної заяви, надав докази здійснення заходів виконання рішення постанови Луганського окружного адміністративного суду від 18.06.2012, які знаходяться в матеріалах справи (а.с.55-123)
Суд, заслухавши пояснення учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи, вважає встановленим наступне.
Повноваження адміністративного суду щодо здійснення контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах з метою забезпечення їх повного, правильного і своєчасного виконання визначені нормами статті 267 КАС України.
Згідно частини 1 зазначеної статті КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Таким чином, зобов'язання суб'єкта владних повноважень подати звіт про виконання судового рішення є правом суду, а не його обов'язком.
Як вбачається із постанови суду від 18 червня 2012 року суд, при винесенні рішення суд не скористався даним правом.
Норми статті 267 КАС України надають особі - позивачу, на користь якої ухвалено постанову суду першої інстанції заяву про визнання протиправними рішень, дій чи бездіяльності, що вчинені суб'єктом владних повноважень - відповідачем на виконання такої постанови суду або на порушення прав позивача, підтвердження такою постановою суду.
Таку заяву може бути подано протягом десяти днів з дня, коли позивач дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів, але не пізніше дня завершення строку пред'явлення до виконання виконавчого листа, виданого за відповідною постановою суду .
Судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах здійснюється також у порядку, встановленому статтею 181 цього Кодексу.
У відповідності до частини 1 зазначеної статті учасники виконавчого провадження (крім державного виконавця) та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій, мають право звернутися до адміністративного суду із позовною заявою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби порушено їхні права, свободи чи інтереси, а також якщо законом не встановлено інший порядок судового оскарження рішень, дій чи бездіяльності таких осіб.
Позовну заяву може бути подано до суду: у десятиденний строк з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи інтересів (ч.2).
Отже, із аналізу вказаних норм, особі, на користь якої ухвалене рішення, законодавчо передбачене право звертатися до суду із заявою про оскарження дій, бездіяльності чи рішень відповідачів.
Однак, діючим законодавством України не надана можливість особи, на користь якої ухвалено постанову суду, подавати до суду заяву про зобов'язання суб'єкта владних повноважень надати звіт про виконання судового рішення.
Таким чином, суд відмовляє у задоволенні заяви у повному обсязі.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 165, 267 КАС України, суд,
УХВАЛИВ :
У задоволенні заяви відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України в м. Луганську про зобов'язання Артемівський відділ державної виконавчої служби Луганського МУЮ подати звіт про виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 18.06.2012 за позовом відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України в м. Луганську на бездіяльність Артемівського відділу Державної виконавчої служби Луганського міського управління юстиції про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання здійснити певні дії - відмовити.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
Суддя К.Ю. Широка
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2012 |
Оприлюднено | 05.09.2012 |
Номер документу | 25840914 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Ю. Широка
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні