Постанова
від 05.09.2012 по справі 2а/0570/9206/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 вересня 2012 р. Справа № 2а/0570/9206/2012

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 14.30

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді

при секретарі Сімонові Д.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань в м. Донецьку по вул. 50-ї Гвардійської Дивізії, 17 адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Топкомплект»

до Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька

Донецької області Державної податкової служби

про скасування податкових повідомлень-рішень від 15.06.2012 року

№ 0000392302, № 0000402302, №0000412302

за участю представників позивача Ігнатенко Т.А., Савчука О.Р.

представника відповідача Лютого Р.О.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Топкомплект» звернулося до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька служби у якому з урахуванням уточнень просило про скасування податкових повідомлень-рішень від 15.06.2012 року № 0000392302, №0000402302, №0000412302.

Ухвалою суду від 28.08.2012 року здійснено процесуальне правонаступництво відповідача у справі шляхом заміни Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька його правонаступником Державною податковою інспекцією у Будьонівському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби.

Позивач в обґрунтування позовних вимог посилається на те, що відповідачем була проведена позапланова виїзна перевірка з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 23.06.2009 року по 31.12.2011 року валютного та іншого законодавства за період з 23.06.2009 року по 31.12.2011 року. За результатами перевірки складений акт № 942/22-011/36414869 від 21.05.2012р.

На підставі цього акту перевірки були прийняті податкові повідомлення-рішення від 15.06.2012 року:

№ 0000392302, яким визначено суму податкового зобов'язання з комунального податку на загальну суму 1631,60 грн.;

№0000402302, яким визначено суму податкового зобов'язання зі збору за забруднення навколишнього природного середовища на загальну суму 510,23 грн.;

№0000412302, яким визначено суму податкового зобов'язання з екологічного податку на загальну суму 618,30 грн.

Позивач не згоден з даними податковими повідомлення-рішеннями. Посилаючись на квитанції про сплату податкових зобов'язань, податкові звіти та норми Податкового кодексу України, вважає, що податковим органом неправомірно зроблено висновок щодо заниження комунального податку, оскільки вони були нараховані позивачем самостійно та сплачені до бюджету до початку його перевірки. Також не згодний з висновками відповідача щодо заниження екологічного податку та збору за забруднення навколишнього природного середовища тому, що не здійснював діяльності, пов'язаної з розміщенням відходів у спірний період.

Представники позивача в судове засідання з'явилися, позовні вимоги підтримали, просили їх задовольнити з підстав, які викладені у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання з'явився, адміністративний позов не визнав з підстав, які викладені у письмових запереченнях. Зазначає, що проведеною позаплановою виїзною перевіркою з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 23.06.2009 року по 31.12.2011 року валютного та іншого законодавства за період з 23.06.2009 року по 31.12.2011 року були встановлені порушення п. 1 ст. 44 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», п.п. 242.1.3 п.242.1 ст. 242 та п. 249.6 ст. 249 Податкового кодексу України. В результаті цього занижено збір за забруднення навколишнього природного середовища на загальну суму 0,18 грн. та екологічний податок за побутові відходи на загальну суму 0,42 грн., також встановлено порушення Положення «Про комунальний податок», ДКМУ «Про місцеві податки та збори», в результаті чого занижено комунальний податок на загальну суму 217,60 грн.

Такого висновку відповідач дійшов з огляду на те, що позивачем не надано саме до ДПІ у Будьонівському районі м. Донецька податкову звітність з комунального податку за період травень-грудень 2010 року. Крім того, у зв'язку з тим, що позивач орендував складські та виробничі приміщення та у подальшому уклав договори на вивіз та розміщення твердих побутових промислових відходів, він є платником збору за забруднення навколишнього природного середовища та екологічного податку. Але позивачем до відповідача не надавалася податкова звітність зі збору за забруднення навколишнього природного середовища та екологічного податку за період 01.04.2010 року - 31.12.2011 року.

На підставі цього акту перевірки були прийняті податкові повідомлення-рішення від 15.06.2012 року № 0000392302, №0000402302, №0000412302, які відповідач вважає обґрунтованими та законними.

Заслухавши представників позивача, представника відповідача та дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Позивач - товариство з обмеженою відповідальністю «Топклмплект», зареєстроване виконавчим комітетом Донецької міської ради 19.06.2009р., код ЄДРПОУ 36414869.

Державною податковою інспекцією у Будьонівському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби була проведена позапланова виїзна перевірка з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 23.06.2009 року по 31.12.2011 року валютного та іншого законодавства за період з 23.06.2009 року по 31.12.2011 року. За результатами перевірки складений акт № 942/22-011/36414869 від 21.05.2012р. (надалі - Акт перевірки).

У ході проведення перевірки позивача інспекцією було встановлено, що позивачем не надано податкові звітність з комунального податку за період травень-грудень 2010 року. Також у зв'язку з тим, що позивач орендував складські та виробничі приміщення, 15.12.2011р. уклав договорів на вивіз та розміщення твердих побутових промислових відходів, він вважається платником збору за забруднення навколишнього природного середовища та екологічного податку. Але позивачем до відповідача не надавалася податкова звітність зі збору за забруднення навколишнього природного середовища та екологічного податку за період 01.04.2010 року - 31.12.2011 року.

Виходячи з наведеного на підставі актів списання матеріальних цінностей, договорів, банківських виписок та податкових накладних відповідач дійшов висновку про порушення позивачем п.1 ст. 44 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», п.п. 242.1.3 п.242.1 ст. 242 та п. 249.6 ст. 249 Податкового кодексу України в результаті чого занижено збір за забруднення навколишнього природного середовища на загальну суму 0,18 грн. та екологічний податок на загальну суму 0,24 грн., також встановлено порушення Положення «Про комунальний податок», затвердженого рішенням Донецької міської ради №4/8 від 24.01.2003р. (зі змінами та доповненнями), ДКМУ «Про місцеві податки та збори» в результаті чого занижено комунальний податок на загальну суму 217,60грн.

На підставі цього акту перевірки були прийняті податкові повідомлення-рішення від 15.06.2012 року

№ 0000392302, яким визначено суму податкового зобов'язання з комунального податку у розмірі 217,60 грн. та застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 1414,00 грн.;

№0000402302, яким визначено суму податкового зобов'язання зі збору за забруднення навколишнього природного середовища у розмірі 0,18 грн. та застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 510,05 грн.;

№0000412302, яким визначено суму податкового зобов'язання з екологічного податку у розмірі 0,24 грн. та застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 680,00 грн.

Суд вважає, що позовні вимоги про визнання недійними цих податкових повідомлень-рішень підлягають задоволенню виходячи з наступних встановлених обставин.

Що стосується не подання звітності з комунального податку за період травень-грудень 2010 року слід зазначити наступне.

Як зазначено у акті перевірки та підтверджується довідками з управління статистики, що містять в матеріалах справи, ТОВ «Луганське-продсервіскомплект», зареєстроване 19.06.2099 року в Мар'їнській районній Державній адміністрації Донецької області. В подальшому, у зв'язку зі зміною найменування юридичної особи на ТОВ «Топкомлект» проведено перереєстрацію 23.07.2010 року в Мар'їнській районній Держаній адміністрації Донецької області. У зв'язку зі зміною місцезнаходження юридичної особи (раніше: пров. Складський, 2, с. Сигнальне, Мар'їнського району Донецької області - на теперішній час: вул.. Баумана, 3 м. Донецьк, 83085) проведено перереєстрацію 06.04.2012 року.

Позивачем не заперечується, що з травня по грудень 2010 року він був платником комунального податку.

Статтею 143 Конституції України визначено, що територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону. Органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Пунктами 24, 28 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить встановлення місцевих податків, зборів і розмірів їх ставок у межах, визначених законом, прийняття рішень про надання відповідно до чинного законодавства пільг щодо сплати місцевих податків і зборів.

Статтею 15 Закону України "Про систему оподаткування", що діяв на момент виникнення обов'язку подання податкової звітності, до місцевих податків і зборів віднесено комунальний податок. Пунктом 3 ст. 15 цього Закону визначено, що місцеві податки і збори (обов'язкові платежі), механізм справляння та порядок їх сплати встановлюються сільськими, селищними, міськими радами згідно із переліком і у межах граничних розмірів ставок, установлених законами України. При цьому комунальний податок є обов'язковим для встановлення сільськими, селищними та міськими радами за наявності об'єктів оподаткування або умов, з якими пов'язане запровадження цього податку.

Відповідно до статей 4, 5 цього Закону платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні та фізичні особи, на яких згідно із законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі). Облік платників податків і зборів (обов'язкових платежів) здійснюється органами державної податкової служби та іншими державними органами відповідно до законодавства.

Порядок обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів) визначається центральним органом державної податкової служби України.

Пунктом 4.1 розділу 4 Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів), затвердженого наказом ДПА України від 19.02.98 р. N 80, зареєстрованим в Мін'юсті України 16.03.98 р. за N 172/2612, встановлено, що взяття на облік як платників податків юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб здійснюється за їх місцезнаходженням відповідними органами державної податкової служби після внесення відомостей про них до Єдиного державного реєстру або у випадках, передбачених законодавством, після присвоєння ідентифікаційних кодів за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України.

Згідно зі ст. 15 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 р. N 56-93 "Про місцеві податки і збори" що діяв на момент виникнення обов'язку подання податкової звітності, комунальний податок справляється з юридичних осіб, крім бюджетних установ, організацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських підприємств.

Статтею 69 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що місцеві податки і збори зараховуються до відповідних місцевих бюджетів. Як встановлено ст. 19 Декрету, місцеві податки і збори перераховуються до бюджетів місцевого самоврядування в порядку, визначеному радами, якими вони встановлюються.

У періоді, за який визначені податкові зобов'язання з комунального податку (травень - грудень 2010р.), позивач був зареєстрований за адресою пров. Складський, б.2, селищі Сигнальне, Мар'їнського району Донецької області, що належить до Луганської сільської ради.

З урахуванням цього посилання відповідача у Акті перевірки на порушення Положення «Про комунальний податок», затвердженого рішенням Донецької міської ради №4/8 від 24.01.2003р. є неправомірним.

Рішенням Луганської сільської ради від 15.08.1997 року № 41 встановлений строк для надання податкової звітності, а саме, до 20 числа за звітним кварталом та ставка комунального податку у розмірі 17,00 грн.

Таким чином, позивач був зобов'язаний подавати податкову зв'язність з комунального податку щоквартально та сплачувати комунальний податок за працівників за місцем його розташування.

На вимогу суду відповідачем була надана роздруківка зворотного боку картки особового рахунку позивача з комунального податку, яка була отримана ним з ДПІ у Мар'їнському районі. У цій картці відображене нарахування податкових зобов'язань за спірний період та їх сплата позивачем. Згідно з письмовими поясненнями представника відповідача від 05.09.2012р. визначені у Акті перевірки податкові зобов'язання з комунального податку відображені у цій картці особового рахунку позивача.

У зв'язку з цим, позивачем до початку перевірки його відповідачем були надані до ДПІ у Мар'їнському районі податкові декларації з комунального податку за 2, 3, 4 квартали 2010 року, визначені у них зобов'язання були сплачені, що підтверджують копії вказаних декларацій та відповідних виписок руху коштів по банківському рахунку, твердження відповідача щодо порушення порядку подання податкової звітності з комунального податку за період травень-грудень 2010 року, до ДПІ у Будьоніському районі м. Донецька суперечить вимогам вищезазначених норм та спростовується вищенаведеними доказами.

Що стосується посилання відповідача на не подання позивачем податкової зв'язності зі збору за забруднення навколишнього природного середовища та екологічного податку, суд зазначає наступне.

Відповідно до 14.1.56. Податкового кодексу України екологічний податок це загальнодержавний обов'язковий платіж, що справляється з фактичних обсягів викидів у атмосферне повітря, скидів у водні об'єкти забруднюючих речовин, розміщення відходів, фактичного обсягу радіоактивних відходів, що тимчасово зберігаються їх виробниками, фактичного обсягу утворених радіоактивних відходів та з фактичного обсягу радіоактивних відходів, накопичених до 1 квітня 2009 року.

Об'єктом та базою оподаткування екологічним податком згідно з п. 242.1. ст. 242 того самого кодексу є:

- обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;

- обсяги та види забруднюючих речовин, які скидаються безпосередньо у водні об'єкти;

- обсяги та види (класи) відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах протягом звітного кварталу, крім обсягів та видів (класів) окремих відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об'єктах) суб'єктів господарювання, які мають ліцензію на збирання і заготівлю окремих видів відходів як вторинної сировини і провадять статутну діяльність із збирання і заготівлі таких відходів;

- обсяги та види палива, у тому числі виробленого з давальницької сировини, реалізованого або ввезеного на митну територію України податковими агентами, крім:

- обсягів палива вивезених з митної території України в митних режимах експорту або реекспорту та/або переробки на митній території України засвідчених належно оформленою митною декларацією;

- мазуту та пічного палива, що використовуються в процесі виробництва тепло- та електроенергії;

- обсяги та категорія радіоактивних відходів, що утворюються внаслідок діяльності суб'єктів господарювання та/або тимчасово зберігаються їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк;

- обсяги електричної енергії, виробленої експлуатуючими організаціями ядерних установок (атомних електростанцій).

Ставки екологічного податку в залежності від об'єкту оподаткування (у тонах) наведені у ст.ст. 243- 248 Податкового кодексу України у формі таблиці.

Пунктом 249.6. ст.. 249 ПКУ (який зазначений як порушений у Акті перевірки) встановлено, що суми податку, який справляється за розміщення відходів (Прв), обчислюються платниками самостійно щокварталу виходячи з фактичних обсягів розміщення відходів, ставок податку та коригуючих коефіцієнтів за наведеною у ньому формулою.

Що стосується періоду часу до набрання чинності Податковим кодексом України, обчислення і сплата збору за забруднення навколишнього природного середовища була врегульована Інструкцією про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища, що затверджена наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України, Державної податкової адміністрації України від 19 липня 1999 р. N 162/379 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 9 серпня 1999 р. за N 544/3837, надалі - Інструкція).

Пунктом 2.1 цієї Інструкції визначено, що платниками збору є суб'єкти господарювання незалежно від форм власності, юридичні особи, що не здійснюють господарської (підприємницької) діяльності; бюджетні, громадські та інші підприємства, установи і організації, постійні представництва нерезидентів, які зареєстровані в Україні, або нерезиденти, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, громадяни, які здійснюють на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони викиди і скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище та розміщення відходів.

Об'єктами обчислення збору у відповідності до п. 3.1 Інструкції є :

для стаціонарних джерел забруднення - обсяги забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря або скидаються безпосередньо у водний об'єкт, та обсяги відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах;

для пересувних джерел забруднення - обсяги фактично використаних видів пального, в результаті спалення яких утворюються забруднюючі речовини.

Згідно з п. 6.4. Інструкції суми збору, який справляється за розміщення відходів (Прв), обчислюються платниками самостійно щокварталу наростаючим підсумком з початку звітного року на підставі затверджених лімітів, виходячи з фактичних обсягів розміщення відходів, нормативів збору та визначених за місцем знаходження спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об'єктів коригуючих коефіцієнтів, наведених у таблицях 2.4, 2.5 додатка 2 до Порядку, і визначаються за наведеною у цьому пункті формулою.

Таким чином, для обчислення об'єкту оподаткування екологічним податком та збором за забруднення навколишнього природного середовища обов'язковим є встановлення фактичних обсягів забруднюючих речовин (відходів), які викидаються, скидаються, зберігаються, утворюються чи розміщуються платником податку/збору.

Відповідно п. 6 наказу ДПА України від 22.12.2010 року N 984 «Про затвердження Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства» факти виявлених порушень податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, викладаються в акті документальної перевірки чітко, об'єктивно та в повній мірі, із посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів.

Також п. 5.2 вищенаведеного наказу передбачено, що у разі встановлення перевіркою порушень податкового законодавства за кожним відображеним в акті фактом порушення необхідно:

чітко викласти зміст порушення з посиланням на конкретні пункти і статті законодавчих актів, що порушені платником податків, зазначити період (місяць, квартал, рік) фінансово-господарської діяльності платника податків та господарську операцію, в результаті якої здійснено це порушення, при цьому додати до акта письмові пояснення посадових осіб платника податків або його законних представників щодо встановлених порушень;

зазначити первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, навести регістри бухгалтерського обліку, кореспонденцію рахунків операцій та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, та докази, що підтверджують наявність факту порушення;

у разі відсутності первинних документів або ненадання для перевірки первинних та інших документів, що підтверджують факт порушення, зазначити перелік цих документів;

у разі відмови посадових осіб платника податків або його законних представників надати копії документів посадовій (службовій) особі органу державної податкової служби така особа складає акт у довільній формі, що засвідчує факт відмови, із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові платника податків (його законного представника) та переліку документів, які йому запропоновано подати, факт про складання такого акта відображається в акті документальної перевірки;

у разі надання посадовими особами платника податків або його законними представниками посадовим (службовим) особам органу державної податкової служби письмових пояснень щодо встановлених порушень податкового законодавства та/або причин ненадання первинних та інших документів, що підтверджують встановлені порушення, або їх копій факти про надання таких пояснень необхідно відобразити в акті.

Відповідач у Акті перевірки не посилався на конкретні первинні, бухгалтерські документи із зазначенням їх реквізитів, які б підтверджували виникнення об'єкту оподаткування екологічним податком / збором із забруднення навколишнього природного середовища.

Також відповідачем порушена обов'язкова умова, при здійсненні перевірки щодо залучення відповідного органу влади з питань охорони навколишнього природного середовища.

Такий обов'язок встановлений пунктом 15 Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 1999 р. N 303. Ним передбачено, що контроль за своєчасністю та повнотою сплати збору здійснюється органами державної податкової служби, які згідно з планом перевірок залучають за попереднім погодженням працівників спеціальних підрозділів Мінприроди для перевірки правильності визначення платниками збору фактичних обсягів викидів стаціонарними джерелами забруднення, скидів та розміщення відходів.

Крім того, зазначений обов'язок передбачений п.250.12 Податкового кодексу України, яким встановлено, що органи державної податкової служби залучають за попереднім погодженням працівників органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища Автономної Республіки Крим та спеціальних підрозділів центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища для перевірки правильності визначення платниками податку фактичних обсягів викидів стаціонарними джерелами забруднення, скидів та розміщення відходів.

Як вбачається зі змісту Акту перевірки, відповідачем визначений об'єкт оподаткування (який залежить у тому числі від обсягів та видів відходів) самостійно, всупереч наведеним приписам Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору а також Податкового кодексу України, без залучення до перевірки відповідних органів влади.

Таким чином, зібраними у справі доказами судом перевірені обставини, з яких виходив відповідач при прийнятті оспорюваних податкових повідомлень-рішень. Судом встановлено, що висновки відповідача не відповідають вимогам законодавства, а тому суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Згідно ст.94 КАС України з Державного бюджету України на користь позивача підлягають стягненню судові витрати.

На підставі викладеного та керуючись, ст. ст. 17, 18, 19, 20, 51, 69, 70, 71, 72, 86, 94, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Топкомплект» до Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень від 15.06.2012 року № 0000392302, № 0000402302, №0000412302 задовольнити.

Скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби від рішень від 15.06.2012 року № 0000392302, яким визначено суму податкового зобов'язання з комунального податку на загальну суму 1631,60 грн.

Скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби від 15.06.2012 року № 0000402302, яким визначено суму податкового зобов'язання зі збору за забруднення навколишнього природного середовища на загальну суму 510,23 грн.

Скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби від рішень від 15.06.2012 року №0000412302, яким визначено суму податкового зобов'язання з екологічного податку на загальну суму 618,30 грн.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Топкомплект» (83085, м. Донецьк, вул. Баумана, 3, ЄДРПОУ 36414869) судовий збір в сумі 107,3 грн. (сто сім гривень три копійки).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її отримання апеляційної скарги.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У випадку подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Вступна та резолютивна частина постанови проголошена у судовому засіданні 05 вересня 2012р. Постанова виготовлена в повному обсязі 10 вересня 2012р.

Суддя Бєломєстнов О. Ю.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.09.2012
Оприлюднено17.09.2012
Номер документу25973163
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/9206/2012

Ухвала від 28.09.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон Микола Михайлович

Ухвала від 25.10.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Дяченко С.П.

Ухвала від 28.09.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 28.08.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 08.08.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 23.07.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Постанова від 05.09.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні