Постанова
від 11.09.2012 по справі 2а-1959/12/0170/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

2а-1959/12/0170/18 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України м. Сімферополь 11 вересня 2012 р. (15:00 год.) Справа №2а-1959/12/0170/18 Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Панова О.І., при секретарі Карпенко Л.П., розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом    за позовом   Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів України в АР Крим           до   Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримспецсистеми"               про стягнення 5 100 грн. представники сторін: не з'явились. Суть справи: Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів України в АР Крим (далі - Позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримспецсистеми"  (далі-відповідач) заборгованості у розмірі 5 100 грн.   Ухвалами Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 20.02.2012 відкрите провадження в адміністративній справі, закінчене підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду. Ухвалою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 16.03.2012 року зупинено провадження у справі №2а-1959/12/0170/18  до набрання законної сили рішенням по справі №2а-11266/11/0170/5. 07.08.2012 р. на адресу суду надійшла заява відповідача про поновлення провадження по справі №2а-1959/12/0170/18, у зв'язку з набранням законної сили судовим рішенням по справі  №2а-11266/11/0170/5. Ухвалою суду від 27.08.2012р. було поновлено провадження в адміністративній справі №2а-1959/12/0170/18. Сторони явку представників у судове засідання не забезпечили, про день, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, від представника позивача надійшло клопотання, в якому відповідач просить відмовити у задоволенні позову. Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність представника позивача відповідно до заявленого ним клопотання та у відсутність представника відповідача, керуючись ст. 128 КАС України, на підставі наявних доказів. Розглянув матеріали справи, дослідив докази, надані позивачем та відповідачем, всебічно і повно з'ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -     ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримспецсистеми" (код ЄДРПОУ 31997541, юридична адреса: 98100, АР Крим, м. Феодосія, вул. Галерейна, б. 22) 29.08.2002 року  зареєстроване  виконавчим комітетом Феодосійської міської ради АР Крим, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 440146 (а.с.12). Судом встановлено, що згідно з наказом № 394/32-01 від 12.07.2011 року, на підставі направлення від 12.07.2011 року № 383/32-01 посадовими особами Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів  Державної податкової адміністрації України в АР Крим було проведено фактичну виїзну перевірку у магазині на АЗС-4 (м. Судак, вул. Феодосійське щосе,14), що належить позивачу, з питань додержання суб'єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов'язковими до виконання  при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами. За результатами перевірки складено акт № 4124/357/32-01/31997541 від 12.07.2011 року, в якому зафіксовано порушення позивачем ст. 152 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, ч. 4 ст. 11 цього Закону, а також Постанову Кабінету Міністрів України № 1251 від 21.12.2010 року. Так, в ході перевірки було встановлено, що в магазині відсутня наочна інформація про заборону куріння. Крім того, перевіркою встановлено факт зберігання алкогольних напоїв, маркованими марками акцизного податку, а саме: однієї пляшки грузинського коньяку “Асканеллі”, місткість 0,5 л., міцність 40%, виробник ТОВ “Брати Асканеллі”, Грузія, імпортер на території України ТОВ “Жарден”, марка акцизного податку АААМ 098063 04/10, 6,800 грн. АІ. Дата виробництва 30.08.2010 року, 8 років витримка; однієї пляшки грузинського коньяку “Асканеллі”, з роки витримки, місткість 0,5 л., міцність 40%, виробник ТОВ “Брати Асканеллі”, Грузія, імпортер на території України ТОВ “Чорний та Микола”, офіційний дистриб'ютор СП “Марком”,  марка акцизного податку АААБ 094820 12/10, 7,880 грн. АІ. Дата виробництва 02.11.2010 року; однієї пляшки грузинського коньяку “Асканеллі”, 5 років витримки, місткість 0,5 л., міцність 40%, виробник ТОВ “Брати Асканеллі”, Грузія, імпортер на території України ТОВ “Чорний та Микола”, офіційний дистриб'ютор СП “Марком”,  марка акцизного податку АААІ 099205 12/10, 7,880 грн. АІ. Дата виробництва 03.11.2010 року. Загальна вартість товару становить 285,00 грн. За висновками податкового органу вищезазначені акцизні марки із зазначеною сумою сплаченого акцизного податку не відповідають місткості пляшок. На підставі даних акту перевірки  відповідачем 10.08.2011 року прийнято рішення № 010909/01101-32 про застосування фінансових санкцій у розмірі 5100,00 грн. згідно із ст. 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”. Судом з'ясовано, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримспецсистеми" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про скасування рішення Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів  Державної податкової адміністрації України в АР Крим про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 10.08.2011 року № 010909/01101-32. Позовні вимоги мотивовані тим, що порушення, зафіксовані в акті перевірки, не відповідають дійсності. Так, зокрема в акті було зазначено про порушення ст. 15-2 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, проте вся територія  автозаправної станції позначена знаками та надписами про заборону куріння (англійською та українською мовами), що виключає факт порушення. Що стосується зберігання та реалізації алкогольної продукції з марками акцизного податку, який не відповідає місткості тари, то позивачем було зазначено про те, що сума акцизного збору, вказана на марках, відповідає нормам податкового законодавства, які були чинні на момент виготовлення продукції. Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 29.03.2012 р. у справі №2а-11266/11/0170/5 адміністративний позов задоволено повністю, а саме визнано протиправним та скасовано рішення Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів  Державної податкової адміністрації України в АР Крим від 10.08.2011 року № 010909/01101-32. Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 09.07.2012 р. у справі №2а-11266/11/0170/5 апеляційну скаргу Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів України в АР Крим було залишено без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 29.03.2012 р. у справі №2а-11266/11/0170/5 залишено без змін. Враховуючи вищевикладене рішення у справі №2а-11266/11/0170/5, яке набрало законної сили, суд вважає за необхідне зазначити, що предметом позову є стягнення з ТОВ "Кримспецсистеми" 5100,00 грн. фінансових санкцій, нарахованих рішенням про застосування фінансових санкцій від 10.08.2011 року № 010909/01101-32. Згідно з ч. 1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини. Таким чином, суд приходить до висновку, що оскільки рішення про застосування фінансових санкцій позивача від 10.08.2011 року № 010909/01101-32, якими до відповідача застосовано штрафні санкції на суму 5100  грн., визнано протиправним та скасовано, підстав для стягнення з відповідача 5100,00 грн. не має. Враховуючи преюдиціальне значення вищенаведеного судового рішення, яким встановлені певні факти та обставини щодо порушень з боку позивача порядку проведення перевірки від 12.07.2011 р. за результатами якої складено Акт перевірки № 4124/357/32-01/31997541 від 12.07.2011р., який став підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій від 10.08.2011 року № 010909/01101-32, суд вважає, що такі факти та обставини не потребують повторного доказування при розгляді цієї справи, тому суд посилається на зазначені факти та обставини, як на встановлені судом при розгляді іншої адміністративної справи. Отже, суд підкреслює, що факти та обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній справі №2а-11266/11/0170/5, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді цієї справи, тому у задоволенні позовних вимог повинно бути відмовлено. Керуючись ст. ст. 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ПОСТАНОВИВ: У задоволенні позовних вимог відмовити. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.    Суддя                                                     Панов О.І.                                                                                                                                                                                  

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення11.09.2012
Оприлюднено18.09.2012
Номер документу25998478
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1959/12/0170/18

Ухвала від 20.02.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

Ухвала від 10.01.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Лосєв А.М.

Ухвала від 14.11.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Постанова від 11.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні