Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а-1959/12/0170/18
14.11.12 м. Севастополь
Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Дудкіної Т.М.,
суддів Єланської О.Е. ,
Курапової З.І.
секретар судового засідання Гоголева І.А.
за участю сторін:
представник позивача, Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Державної податкової служби України в АР Крим- не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив,
представник відповідача, Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримспецсистеми"- не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, до початку судового засідання надав суду клопотання про розгляд у його відсутність,
розглянувши апеляційну скаргу Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Державної податкової служби України в АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Панов О.І. ) від 11.09.12 у справі № 2а-1959/12/0170/18
за позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Державної податкової служби України в АР Крим (вул. Казанська, 29,Сімферополь,Автономна Республіка Крим,95006)
про скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 11.09.12 у справі № 2а-1959/12/0170/18 у задоволенні позову Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Державної податкової служби України в АР Крим відмовлено.
Не погодившись з зазначеною постановою позивач звернувся до суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 11.09.12 та прийняти нову постанову, якою позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального та процесуального права , що призвело до ухвалення незаконного рішення. Заявник апеляційної скарги посилається на те що, відповідальність за зберігання, транспортування, реалізацію фальсифікованих алкогольних напоїв і тютюнових виробів, алкогольних і тютюнових виробів без марок акцизного збору встановленого зразка або з підробленими марками акцизного збору передбачена ч. 2 ст. 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів" - у розмірі 100 відсотків вартості товару, але не менш 1700грн. Відповідно до ст. 15-2 Закону України від 19.12.95р. №481/95 ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів" (зі змінами та доповненнями) - у місцях та закладах, де куріння заборонено, має бути розміщена інформація, яка складається із графічного знака про заборону куріння та тексту такого змісту: "Куріння заборонено". У спеціально відведених для куріння місцях розміщується наочна інформація, яка складається із графічного знака про заборону куріння та тексту такого змісту: "Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".
Представники сторін в судове засідання не з'явились, про дату, час та місце судового розгляду сповіщені належним чином та своєчасно, про причини неявки суд не повідомили.
Чинне законодавство не обмежує коло представників осіб, які беруть участь у справі, при апеляційному розгляді адміністративної справи.
Крім того, згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
При викладених обставинах, враховуючи те, що представники сторін викликались в судове засідання, але в суд не з'явились, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності нез'явившихся сторін .
Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скаргі, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відмовляючи у задоволенні позовних вимог суд першої інстанції виходив з того, що рішення №010909/01101-32 від 10.08.11 року про застосування фінансових санкцій до підприємства Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримспецсистеми" на підставі якого позивач просить стягнути суму фінансових санкцій визнано протиправним та скасовано, а тому відсутні правові підстави для стягнення коштів.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, з огляду на таке.
В процесі апеляційного розгляду встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримспецсистеми" (код ЄДРПОУ 31997541, юридична адреса: 98100, АР Крим, м. Феодосія, вул. Галерейна, б. 22) 29.08.2002 року зареєстроване виконавчим комітетом Феодосійської міської ради АР Крим, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 440146 (а.с.12).
Згідно з наказом № 394/32-01 від 12.07.2011 року, на підставі направлення від 12.07.2011 року № 383/32-01 посадовими особами Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України в АР Крим було проведено фактичну виїзну перевірку у магазині на АЗС-4 (м. Судак, вул. Феодосійське щосе,14), що належить позивачу, з питань додержання суб'єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов'язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами.
За результатами перевірки складено акт № 4124/357/32-01/31997541 від 12.07.2011 року, в якому зафіксовано порушення позивачем ст. 152 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", ч. 4 ст. 11 цього Закону, а також приписи Постанови Кабінету Міністрів України № 1251 від 21.12.2010 року.
Так, в ході перевірки було встановлено, що в магазині відсутня наочна інформація про заборону куріння.
Крім того, перевіркою встановлено факт зберігання алкогольних напоїв, маркованими марками акцизного податку, а саме:
однієї пляшки грузинського коньяку "Асканеллі", місткість 0,5 л., міцність 40%, виробник ТОВ "Брати Асканеллі", Грузія, імпортер на території України ТОВ "Жарден", марка акцизного податку АААМ 098063 04/10, 6,800 грн. АІ. Дата виробництва 30.08.2010 року, 8 років витримка;
однієї пляшки грузинського коньяку "Асканеллі", 3 роки витримки, місткість 0,5 л., міцність 40%, виробник ТОВ "Брати Асканеллі", Грузія, імпортер на території України ТОВ "Чорний та Микола", офіційний дистриб'ютор СП "Марком", марка акцизного податку АААБ 094820 12/10, 7,880 грн. АІ. Дата виробництва 02.11.2010 року;
однієї пляшки грузинського коньяку "Асканеллі", 5 років витримки, місткість 0,5 л., міцність 40%, виробник ТОВ "Брати Асканеллі", Грузія, імпортер на території України ТОВ "Чорний та Микола", офіційний дистриб'ютор СП "Марком", марка акцизного податку АААІ 099205 12/10, 7,880 грн. АІ. Дата виробництва 03.11.2010 року.
Загальна вартість товару становить 285,00 грн. За висновками податкового органу вищезазначені акцизні марки із зазначеною сумою сплаченого акцизного податку не відповідають місткості пляшок.
На підставі даних акту перевірки відповідачем 10.08.2011 року прийнято рішення № 010909/01101-32 про застосування фінансових санкцій у розмірі 5100,00 грн. згідно із ст. 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів".
Судовою колегією з'ясовано, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримспецсистеми" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про скасування рішення Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України в АР Крим про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 10.08.2011 року № 010909/01101-32.
Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 29.03.2012 р. у справі №2а-11266/11/0170/5 адміністративний позов задоволено повністю, а саме визнано протиправним та скасовано рішення Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України в АР Крим від 10.08.2011 року № 010909/01101-32.
Враховуючи вищевикладене рішення у справі №2а-11266/11/0170/5, яке набрало законної сили, слід визнати, що рішення позивача скасоване, а тому і підставі для стягнення санкцій - відсутні.
Відповідно до частини 1 статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, судова колегія дійшла висновку про безпідставність доводів апеляційної скарги з підстав їх спростування матеріалами справи та встановленими обставинами, рішення суду першої інстанції ухвалене з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення не вбачається.
Керуючись ст. ст. 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Державної податкової служби України в АР Крим - залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 11.09.12 у справі № 2а-1959/12/0170/18 залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.
Повний текст судового рішення виготовлений 19 листопада 2012 р.
Головуючий суддя підпис Т.М. Дудкіна
Судді підпис О.Е.Єланська
підпис З.І.Курапова
З оригіналом згідно
Головуючий суддя Т.М. Дудкіна
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2012 |
Оприлюднено | 10.01.2013 |
Номер документу | 28498698 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дудкіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні