ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
18 вересня 2012 р. (10:48) Справа №2а-2116/12/0170/22
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Радчука А.А., при секретарі судового засідання Говорун М.Ф., за участю представників сторін:
від позивача - Жаворонкова Г.В.,
від відповідача - Тарасенко О.В.,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Приватного підприємства "Флай Пост Експрес"
до Державної податкової інспекції в м.Сімферополі АР Крим ДПС
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.
Обставини справи. Приватне підприємство "Науково-виробниче підприємство "Флай Пост Експрес" (далі - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції в м.Сімферополі АР Крим про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень №0000121600 та №0000131600 від 14.02.2012 року.
Позов мотивовано протиправністю доводів відповідача, стосовно визнання укладених правочинів позивачем із контрагентами недійсними, а також безпідставністю застосовування наслідків зазначеного.
Ухвалами суду від 27.02.2012 року відкрито провадження у справі та після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.
Під час розгляду справи відповідача - Державну податкову інспекцію в м.Сімферополі АР Крим реорганізовано у Державну податкову інспекцію в м.Сімферополі АР Крим Державної податкової служби, яка є її повним правонаступником.
В судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримала у повному обсязі, просила останні задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнала у повному обсязі з підстав викладених у письмових запереченнях.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 статтю 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Пунктом 1 частини 2 статті 17 КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 КАС України дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до ст.ст. 1, 4 Закону України від 04.12.1990 року №509-ХІІ "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах входять до складу органів державної податкової служби і є органами виконавчої влади.
Основним завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (ст. 2 Закону України від 04.12.1990р. №509-ХІІ "Про державну податкову службу в Україні").
Враховуючи зазначене, відповідач, здійснюючи свої повноваження у спірних відносинах є суб'єктом владних повноважень, спір що виник між сторонами пов'язаний із захистом прав позивача у сфері публічно-правових відносин і є справою адміністративної юрисдикції, його належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.
Позивач зареєстрований як юридична особа (ЄДРПОУ 33529889) та перебуває на обліку в ДПІ м.Сімферополя ДПС.
Посадовими особами відповідача проведено документальна позапланова перевірка Приватного підприємства «Флай Пост Експрес» (ЄДРПОУ 33529889) з питань достовірності нарахування і своєчасності сплати податку на додану вартість та податку на прибуток підприємств при проведенні взаєморозрахунків та взаємовідносин з ПП «Днепр» (ЄДРПОУ 3218665 1) за період з 01.01.2008 по 31.12.2010.
За результатами перевірки складений акт №1/16-02/33529889 від 02.02.2012, відповідно до висновків якого, встановлено порушення: -п. 5.1, п. п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» № 334-94-ВР, в результаті чого занижено податок на прибуток у сумі 255239 грн.; -п. п. 7.4.1 п. 7.4, п. п. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» № 168-97-ВР в наслідок чого занижено ПДВ у сумі 204192 грн.
На підставі акту перевірки ДПІ в м. Сімферополі, стосовно ПП «Флай Пост Експрес» прийняті податкові повідомлення-рішення від 14.02.2012 №0000121600 про збільшення грошового зобов'язання з ПДВ на загальну суму 197893,75 грн. (158315 грн. основним платежем та 39578,75 грн. - штрафні санкції) та №0000131600 про збільшення грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств на загальну суму 319048,75 грн. (255239 грн. - за основним платежем та 63809,75 грн. - штрафні санкції).
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Досліджуючи матеріали справи, а також зазначені сторонами обставини судом встановлено наступне.
01.01.2008р. між ПП «Флай Пост Експрес» (Замовник) та ПП «Днепр» (Експедитор) укладено договір доручення про надання транспортно-експедиційних послуг з організації перевезення вантажів автомобільним транспортом за № 0101-2008. На виконання останнього Експедитор здійснює транспортно-експедиційні послуги Замовнику по автотранспорту та організації перевезення вантажів в міському, приміському, міжміському та міжнародному повідомленнях за маршрутом, визначеним у накладній. Експедитор в інтересах замовника виконує пов'язані з перевезенням транспортно-експедиційні операції: розробку маршруту перевезення, пошук перевізника, інші операції, пов'язані з перевезенням.
Після виконання послуг за дійсним Договором сторони не пізніше п'яти календарних днів з моменту надання послуги підписують Акт виконання транспортно-експедиційних послуг.
На виконання умов вказаного договору протягом з 01.01.2008р. по 31.01.2010р. сторонами підписані акти здачі-приймання робіт (надання послуг) на загальну суму 2264654,04 грн., у т.ч. ПДВ 377442,33 грн. (згідно стор. 23 акту перевірки).
Експедитором ПП «Днепр» виписані податкові накладні ПП «Флай Пост Експрес» на вказану суму вартості послуг, згідно п. 1.4, пп.7.3.1, 7.2.3 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість». ПП «Флай Пост Експрес» зі свого боку сплатило послуги в повному обсязі в безготівковому порядку, що знайшло своє підтвердження на стор. 24-26 акту перевірки.
Отже, ПП «Днепр» надало транспортно-експедиційні послуги, а ПП «Флай Пост Експрес» прийняло та сплатило їх на загальну суму 2264654,04 грн., у т.ч. ПДВ 377442,33 гривень.
Як вбачається з акту перевірки в період з 01.01.2008р. по 31.12.2010р. позивачем задекларовано скоригований валовий дохід у сумі 3 528 331 грн.
Показники суми скоригованого валового доходу при перевірці враховані з Декларації з податку на прибуток ПП "Флай Пост Експрес" при цьому розбіжностей з актом перевірки при проведені дослідження валового доходу підприємства не встановлено. За період з 01.01.2008 по 31.12.2010 ПП "Флай Пост Експрес" задекларовано скориговані валові витрати у сумі 2358005 грн.
Перевіркою повноти визначення задекларованих показників скоригованих валових витрат при проведені взаєморозрахунків та взаємовідносин ПП "Флай Пост Експрес" з ПП „Днепр" (код ЄДРПОУ 32186651) за період з 01.01.2008р. по 31.12.2010р., які вплинули на формування податку на прибуток, на думку ДПІ склали 1887212 гривен.
Підпункт 5.1 ст. 5 Закону №334 встановлює, що валові витрати виробництва та обігу - це сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або не матеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів, робіт, (послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.
Згідно із абзацем 4 пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємст» №334 від 28.12.1994 року (в редакції на час виникнення спірних правовідносин, далі - Закон №334) не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.
Розбіжності з актом перевірки виникли у сумі 1887212 гривен, тому що на думку ДПІ, взаємовідношення з господарських операцій між приватним підприємством «Флай Пост Експрес» (ЄДРПОУ 33529889) та ПП «Днепр» мають безтоварний характер.
Як вбачається з матеріалів справи, між ПП "Флай Пост Експрес" та ПП „Днепр" укладено Договір - доручення № 0101-2008 від 01.01.2008р. про надання транспортно-експедиційних послуг по організації перевезення вантажів автомобільним транспортом. При придбанні та продажу послуг на підставі Договору -доручення № 0101-2008 від 01.01.2008р. ПП "Флай Пост Експрес" та ПП „Днепр" складали акти здачі-прийняття надання послуг за перевіряє мий період на загальну суму 2264654,04грн.
Підпунктом 5.1 ст. 5 Закону №334 встановлює, що валові витрати виробництва та обігу - це сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або не матеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів, робіт, (послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.
Згідно із абзацем 4 пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону №334 не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.
Розбіжності з актом перевірки виникли у сумі 1887212 гривен, тому що на думку ДПІ, взаємовідношення з господарських операцій між приватним підприємством «Флай Пост Експрес» (ЄДРПОУ 33529889) та ПП «Днепр» мають безтоварний характер.
Як зазначалось вище між позивачем та ПП „Днепр" укладено Договір - доручення про надання транспортно-експедиційних послуг по організації перевезення вантажів автомобільним транспортом про що сторонами за договором складались акти здачі-прийняття надання послуг на загальну вартість послуг 2264654,04грн.
Відповідно до ч. 1,2 статті 307 ГК України за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити ввірений їй другою стороною вантажовідправником) вантаж до пункту призначення в установлений законодавством чи договором термін та видати його уповноваженій на одержання вантажу особі вантажоодержувачу), а вантажовідправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.
Договір перевезення вантажу укладається в письмовій формі. Укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням перевізного документа (транспортної накладної, коносамента тощо) відповідно до вимог законодавства.
Згідно з Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 4.10.1997 №363 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за №128/2568), та наказом Міністерства транспорту України і Міністерство статистики України «Про затвердження типових форм первинного обліку роботи вантажного автомобіля» від 29.12.1995 №488/346, товарно-транспортна накладна та подорожній лист автомобіля є обов'язковим первинним документом лише для підтвердження виконання договору про перевезення вантажів.
Між позивачем та ПП «Днепр» укладений договір доручення про надання транспортно-експедиційних послуг з організації перевезення вантажів автомобільним транспортом, за умовами якого Експедитор в інтересах замовника виконує пов'язані з перевезенням транспортно-експедиційні операції: розробку маршруту перевезення, пошук перевізника, інші операції, пов'язані з перевезенням. Положення цього договору відповідають умовам договору транспортного експедирування.
Після виконання послуг, сторони не пізніше п'яти календарних днів з моменту надання послуг складають акт виконання транспортно-експедиційних послуг.
Досліджені акти здачі-прийняття надання послуг ПП "Флай Пост Експрес" від ПП „Днепр", щодо оформлення відповідають чинному законодавству, мають відповідні реквізити та підписи сторін.
Відповідно п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за №168/704. первинні документи (на паперових і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.
Статтею 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99р. №996-ХІV (із змінами та доповненнями на час вчинення спірних правовідносин) встановлено вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерського та податкового обліку. Згідно з цією нормою, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій, є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Дія контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Такі первинні документи повинні мати обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Розрахунки між позивачем та ПП „Днепр" за вказані послуги здійснені у безготівковій формі про що надані платіжні доручення на загальну суму за 2008 рік в розмірі 1249866,97грн., за 2009 рік - 901881,22грн. та за 2010 рік - 85905,85грн.
Платіжне доручення - розрахунковий документ, що містить письмове доручення платника обслуговуючому банку про списання зі свого рахунку зазначеної суми коштів та її перерахування на рахунок отримувача.
Реквізит "Призначення платежу" платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України.
При огляді первинних документів (платіжних доручень та виписок банку) підтверджено проведення розрахунків через розрахунковий рахунок за отримані послуги ПП "Флай Пост Експрес" від ПП „Днепр" за доставку документів та вантажів відповідно договору.
Таким чином, підприємство правомірно та на підставі документів первинного бухгалтерського та податкового обліку віднесло до складу валових витрат отримані послуги від ПП „Днепр" за доставку документів та вантажів відповідно договору у сумі 1887212 гривен.
Розбіжності по податку на прибуток позивача за перевіряє мий період часу з актом перевірки склали 255329 гривень.
Документами первинного та податкового обліку позивача, а саме: головної книги по рахунку № 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» за 2008 - 2010 обігово - сальдової відомості, первинних документів, отриманих від ПП „Днепр" ЄДРПОУ 32186651) та підтверджуючих фінансово - господарські взаємовідносини (акти здачі приймання робіт (надання послуг), рахунки, платіжні доручення та банківські виписки) підтверджено формування валових витрат та відображення показників Декларації з податку на прибуток підприємства.
Таким чином, висновки, викладені в акті відповідача від 02.02.2012 №1/16-02/33529889, стосовно заниження позивачем податку на прибуток на суму 255239 грн. первинними документам бухгалтерського і податкового обліку позивача не підтверджені.
Податкове зобов'язання - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України;
При дослідження податкових зобов'язань з ПДВ розбіжностей з Декларацією з ПДВ та показниками первинного бухгалтерського та податкового обліку , а також актом перевірки судом не встановлено.
Тобто за період з 01.01.2008р. по 31.12.2010р. ПП "Флай Пост Експрес" задекларувало податкових зобов'язань з податку на додану вартість у сумі 705362,00 гривен.
Податковий кредит - це сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначено згідно з п.1.7 ст. 1 Закону України "Про податок на додану вартість" №168 від 03.04.1997 року (із відповідними змінами та доповненнями на час виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" податковий кредит звітного періоду визначається, виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподаткованих операціях у межах господарської діяльності платника податку
Розбіжності з актом перевірки виникли за рахунок виключення ДПІ податкових накладних, які отримані ПП "Флай Пост Експрес" від ПП «Днепр» на загальну суму 343878 гривен.
Тобто за період з 01.01.2008р. по 31.12.2010р. позивач задекларував податку на додану вартість у сумі 34463 гривен.
Наявні податкові накладні, отримані ПП "Флай Пост Експрес" від ПП «Днепр», що були виключені ДПІ з податкового кредиту підтверджують суму вартості робіт із ПДВ в загальному розмірі 2264654,04грн.
Вказані податкові накладні відображені у реєстрі отриманих та виданих податкових накладних відповідних податкових періодах та внесені до декларації з ПДВ.
Судом встановлено, що податковий кредит повністю сформований з вимогами діючого законодавства та підтверджений належним чином оформленими податковими накладними.
Податкові накладні, суми сплаченого (нарахованого) податку, за якими підприємство включило до складу податкового кредиту, оформлені згідно з вимогами чинного законодавства надійшли до підприємства у відповідних періодах, що підтверджується записами у реєстрі отриманих податкових накладних .
Податкові накладні - є звітними податковими документами та одночасно розрахунковими, що підтверджують правомірність включення платником податку сум ПДВ до податкового кредиту.
Відповідно до пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" податковий кредит звітного періоду визначається, виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподаткованих операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Підпунктом 7.5.1 пункту 7.5 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість" встановлено, що датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій: - або дата списання грошових коштів з банківського рахунку платника в оплату товарів (робіт, послуг); - або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).
Пунктом 2 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України №165 від 30.05.97, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 червня 1997 року за № 233/2037, встановлює, що податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку в податковому органі і якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість.
Таким чином, за наслідками взаємовідносин ПП «Флай Пост Експрес» із ПП «Днепр» правомірно сформований податковий кредит в розмірі 377442,33 грн. за період з 01.01.2008р. по 31.01.2010р., на підставі отриманих від ПП «Днепр» податкових накладних.
З огляду на викладене, документами бухгалтерського і податкового обліку позивача заниження податку на додану вартість в розмірі 204 192 грн. не підтверджено.
Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, є Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-III від 21.12.2000р., із змінами та доповненнями (далі - Закон №2181-III).
Відповідно до - п.1.2 ст.1 Закону №2181-III податкове зобов'язання - це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
П.1.11 ст.1 Закону №2181-III передбачає, що податкова декларація, розрахунок - це документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податку, збору (обов'язкового платежу);
Згідно п.п. 4.1.1. п.4.1. ст.4 Закону №2181-III платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації.
Порядок узгодження сум податкових зобов'язань передбачене ст.5 Закону №2181-III, відповідно до п. 5.1 якої податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Як зазначено у цьому висновку, донарахування податку на прибуток підприємства та податку на додану вартість документами первинного бухгалтерського та податкового обліку підприємства не підтверджено, тому застосування сум штрафних (фінансових) санкцій у податкових повідомленнях-рішеннях №0000121600 та №0000131600 від 14.02.2012 року є безпідставними.
Послуги, отримані позивачем у його господарській діяльності використовувались, що підтверджується документами первинного та регістрами бухгалтерського та податкового обліку (головні книги, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, оборотно-сальдові відомості по рахункам договори, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акти виконаних робіт, послуг, виписки банку, та інше).
Судом встановлено, що ПП «Днепр» надало транспортно-експедиційні послуги, а ПП «Флай Пост Експрес» прийняло та сплатило їх на загальну суму 2264654,04 грн., у т.ч. ПДВ 377442,33 гривен.
Господарські операції знайшли своє підтвердження формуванням валових витрат та відображення показників Декларації з податку на прибуток підприємства, а також у реєстрі отриманих та виданих податкових накладних відповідних податкових періодах та внесені до декларації з ПДВ.
Таким чином, висновки викладені в акті відповідача від 02.02.2012 року №1/16-02/33529889, стосовно заниження позивачем податку на прибуток на суму 255239 грн., а також заниження податку на додану вартість в розмірі 204 192 грн. первинними документам бухгалтерського і податкового обліку підприємства не підтверджені.
Викладене вище цілком підтверджується також і висновком проведеної по справі судово-економічної експертизи №74/12 від 22.08.2012 року.
За таких обставин суд вважає заявлені позовні вимоги обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України відповідно до задоволених вимог (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа) (частина перша статті 94 КАС України).
Відповідно до підпункту 3 пункту 9 розділу VI Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України у разі безспірного списання коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) Державна казначейська служба України відображає в обліку відповідні бюджетні зобов'язання розпорядника бюджетних коштів, з вини якого виникли такі зобов'язання. Погашення таких бюджетних зобов'язань здійснюється виключно за рахунок бюджетних асигнувань цього розпорядника бюджетних коштів. Одночасно розпорядник бюджетних коштів зобов'язаний привести у відповідність з бюджетними асигнуваннями інші взяті бюджетні зобов'язання.
Пунктом 19 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ передбачено, що безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету та/або заяві про виконання рішення про стягнення надходжень бюджету, здійснюються органами Казначейства з відповідного рахунка, на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів.
На підставі викладеного та з урахуванням принципу пріоритетності законів над підзаконними актами, суд вважає необхідне стягнути судові витрати із Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - відповідача.
Під час судового засідання, яке відбулось 18.09.2012 року оголошено вступну та резолютивну частину постанови. Повний текст постанови складено 20.09.2012 року.
Керуючись ст.ст. 94, 98, 160-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим ДПС №0000121600 від 14.02.2012 року про збільшення Приватному підприємству "Флай Пост Експрес" грошового зобов'язання з ПДВ на загальну суму 197893,75 грн.
3. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим ДПС №0000131600 від 14.02.2012 року про збільшення Приватному підприємству "Флай Пост Експрес" грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств на загальну суму 319048,75 грн.
4. Стягнути на користь Приватного підприємства "Флай Пост Експрес" судовий збір у розмірі 2150 грн. із Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунку Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим ДПС.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.
Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Радчук А.А.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 18.09.2012 |
Оприлюднено | 21.09.2012 |
Номер документу | 26055569 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Лядова Тетяна Романівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні