Постанова
від 19.09.2012 по справі 2а-10456/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

19 вересня 2012 року 16 год. 46 хв. № 2а-10456/12/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: Головуючого - судді Дегтярьової О.В., при секретарі судового засідання Безсчасній Я.С., за участю представників: позивача -Яковенка Д.А. (довіреність від 11.10.2011р. № 124), відповідача -Безсмертної М.Т. (довіреність від 06.09.2012р. № 1/4-16), розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовомПідприємства з іноземними інвестиціями «ЛУКОЙЛ-Україна» доБориспільської об'єднаної державної податкової інспекції про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення від 09 липня 2012 року № 0001361520,- В С Т А Н О В И В:

Підприємством з іноземними інвестиціями «ЛУКОЙЛ-Україна»(далі -Підприємство «ЛУКОЙЛ-Україна», позивач) заявлені позовні вимоги до Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції (далі -Бориспільська ОДПІ, відповідач) про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення від 09 липня 2012 року № 0001361520.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилається на те, що у Бориспільської ОДПІ не було достатніх правових підстав для обрахунку на власний розсуд розміру земельного податку (орендної плати за землі державної та комунальної власності) спірним податковим повідомлення-рішенням. Позивач зазначає, що ним у відповідності до норм чинного законодавства України були задекларовані та сплачені суми орендної плати за земельні ділянки державної власності, що знаходяться у м. Бориспіль по вул. Північній та вул. Луговій, 1, у розмірах визначених відповідно до умов нотаріально посвідчених договорів оренди землі від 09.11.2004р. та від 16.03.2005р. (із змінами та доповненнями). Статтею 12 Закону України «Про оренду землі»передбачено, що розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди. Зокрема, станом на момент підписання Договорів оренди землі від 09.11.2004р. та від 16.03.2005р. чинною була редакція Закону України «Про оренду землі»наступного змісту: «Річна орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності не може бути меншою за розмір земельного податку». В силу ст. 23 цього Закону зміна орендної плати проводиться в порядку, встановленому законом або договором. Положеннями п. 29 зазначених вище Договорів оренди землі визначено, що зміна умов договору оренди здійснюється виключно у письмовій формі. При цьому як зазначає позивач, жодних додатків до Договорів оренди стосовно зміни розміру орендної плати на 2011 - 2012 роки між сторонами не укладалось, а тому самовільна зміна умов договору контролюючим органом без внесення змін до самого Договору не відповідає нормам цивільного законодавства.

В судових засіданнях представник позивача підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити.

Представник відповідача у судових засіданнях заперечував проти позовних вимог, посилаючись на правомірність висновків Акта камеральної перевірки від 20.06.2012р. за № 124/15-2/30603572. Зокрема, відповідач наголошував на тому, що Підприємством «ЛУКОЙЛ-Україна»при визначенні суми орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності у податковій декларації з орендної плати за земельну ділянку державної та комунальної власності на 2012 рік (вх. № 9026681098 від 16.05.2012р.) невірно застосовано розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що стало причиною заниження податкового зобов'язання з орендної плати за землі державної власності за 2012 рік на суму 1 157 112, 77 грн., в тому числі за січень-квітень 2012 року на суму 385 704, 25 грн.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню з огляду на таке.

Судом встановлено, що 09 листопада 2004 року між позивачем (Орендарем) та Бориспільською міською радою Київської області (Орендодавцем) було укладено нотаріально посвідчений договір оренди землі строком на 10 років (реєстраційний запис за № 5294), відповідно до якого позивачу передавалась у строкове платне користування земельна ділянка загальною площею 0,172 га, яка належить до земель несільськогосподарського призначення, для комерційних потреб (під існуючу АЗС), та розташована у м. Бориспіль по вул. Луговій, 1.

Відповідно до п. 4 цього Договору (з урахуванням змін і доповнень внесених нотаріально посвідченим Договором про внесення змін та доповнень від 23.09.2008р., реєстраційний запис за № 6329) нормативна грошова оцінка земельної ділянки на час укладення цього Договору становить 250 225, 60 грн., яка виготовлена Бориспільським міським відділом земельних ресурсів Київської області 08 лютого 2008 року за № 172. Орендар земельної ділянки самостійно обчислює суму орендної плати щороку з урахуванням нормативної грошової оцінки землі станом на 1 січня поточного року, розміру відсотків від нормативної грошової оцінки землі, встановлених відповідними рішенням сесії міської ради «Про затвердження відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок для встановлення розмірів орендної плати в межах міста Борисполя»на поточний рік та індексу інфляції.

Орендар щорічно до 1 лютого поточного року, подає відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом та до 15 лютого письмово повідомляє Орендодавця про нову нормативну грошову оцінку землі.

Згідно п. 6 цього Договору (з урахуванням змін і доповнень внесених нотаріально посвідченим Договором про внесення змін та доповнень від 23.09.2008р.) орендна платна 2008 рік вноситься Орендарем у грошовій формі у розмірі 12% від нормативної грошової оцінки даної земельної ділянки. Орендна плата на наступні роки вноситься Орендарем у грошовій формі у розмірі відповідного відсотка від нормативної грошової оцінки даної земельної ділянки, що визначений пп. 1.7.5 ч. 1 рішення Бориспільської міської ради (регуляторний акт) «Про затвердження відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок, для встановлення розмірів орендної плати в межах міста Борисполя», з відповідними змінами та доповненнями.

Розмір річної орендної плати на 2008 рік становить 30 027, 07 грн. Орендна плата сплачується щомісячно в рівних частках , з урахуванням плати за день. На наступні роки орендна плата обчислюється з урахуванням пункту 4 цього договору. Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції (п. 7 вказаного Договору з урахуванням змін і доповнень внесених нотаріально посвідченим Договором про внесення змін та доповнень від 23.09.2008р.).

Також, 16 березня 2005 року між позивачем (Орендарем) та Бориспільською міською радою Київської області (Орендодавцем) було укладено нотаріально посвідчений договір оренди землі строком на 25 років (реєстраційний запис за № 861), відповідно до якого позивачу передавалась у строкове платне користування земельна ділянка загальною площею 9,93 га, яка належить до земель несільськогосподарського призначення, під будівництво складу зберігання паливо-мастильних матеріалів, та розташована у м. Бориспіль по вул. Північній (кадастровий номер земельної ділянки -3210500000:03:007:0007).

Відповідно до п. 4 цього Договору (з урахуванням змін і доповнень внесених нотаріально посвідченим Договором про внесення змін та доповнень від 18.09.2008р., реєстраційний запис за № 6285) нормативна грошова оцінка земельної ділянки на час укладення цього договору становить 5 484 339, 00 грн., яка виготовлена Бориспільським міським відділом земельних ресурсів Київської області 08 лютого 2008 року за № 174. Орендар земельної ділянки самостійно обчислює суму орендної плати щороку з урахуванням нормативної грошової оцінки землі станом на 1 січня поточного року, розміру відсотків від нормативної грошової оцінки землі, встановлених відповідними рішенням сесії міської ради «Про затвердження відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок для встановлення розмірів орендної плати в межах міста Борисполя»на поточний рік та індексу інфляції.

Орендар щорічно до 1 лютого поточного року, подає відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом та до 15 лютого письмово повідомляє Орендодавця про нову нормативну грошову оцінку землі.

Згідно п. 6 цього Договору (з урахуванням змін і доповнень внесених нотаріально посвідченим Договором про внесення змін та доповнень від 23.09.2008р.) орендна платна 2008 рік вноситься Орендарем у грошовій формі у розмірі 8% від нормативної грошової оцінки даної земельної ділянки. Орендна плата на наступні роки вноситься Орендарем у грошовій формі у розмірі відповідного відсотка від нормативної грошової оцінки даної земельної ділянки, що визначений пп. 1.7.11 ч. 1 рішення Бориспільської міської ради (регуляторний акт) «Про затвердження відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок, для встановлення розмірів орендної плати в межах міста Борисполя», з відповідними змінами та доповненнями.

Розмір річної орендної плати на 2008 рік становить 438 747, 12 грн. Орендна плата сплачується щомісячно в рівних частках , з урахуванням плати за день. На наступні роки орендна плата обчислюється з урахуванням пункту 4 цього договору. Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції (п. 7 вказаного Договору з урахуванням змін і доповнень внесених нотаріально посвідченим Договором про внесення змін та доповнень від 23.09.2008р.).

У відповідності до п. 9 вказаних Договорів оренди землі (з урахуванням змін внесених нотаріально посвідченими Договорами про внесення змін від 11.05.2007р., реєстраційні запис за № 3636 і № 3637) розмір орендної плати переглядається один раз на 1 рік у разі : зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розміру процентної ставки орендної плати на відповідну категорію земель за цільовим призначенням; зміни розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки ; зміни розмірів ставки земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках передбачених законодавством.

16 травня 2012 року Підприємство «ЛУКОЙЛ-Україна»(ідентифікаційний код 30603572) подало до Бориспільської ОДПІ податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2012 рік (вх. № 9026681098), в якій задекларовано суму податкового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної власності, що підлягає сплаті, у розмірі 571 889, 52 грн. за рік (в т.ч. 47 657, 46 грн. -щомісячно).

Протягом лютого-червня 2012 року позивачем сплачувались до державного бюджету суми орендної плати за вказані земельні ділянки за період січень-травень 2012 року у розмірах, передбачених Договорами оренди землі, що підтверджується наданими ним копіями платіжних доручень та не заперечується відповідачем.

20 червня 2012 року Бориспільська ОДПІ провела камеральну перевірку податкової звітності Підприємства «ЛУКОЙЛ-Україна»(ідентифікаційний код 30603572) з плати за землю - податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2012 рік (вх. № 9026681098 від 16.05.2012р.) з додатком № 1 «Відомості про наявні земельні ділянки»до неї (далі -Податкова декларація).

В ході проведення вказаної перевірки перевіряючим встановлено, що згідно даних Податкової декларації: площа земельних ділянок становить (р. 2.1 гр. 3) 9,93 га та (р. 2.2 гр. 3) 0,172 га; нормативна грошова оцінка одиниці площі землі (р. 2.1 гр. 4) -673 788, 33 грн./га, (р. 2.2 гр. 3) -1 774 809, 40 грн./га; розмір орендної плати (р. 2.1 гр. 5) -8%, (р. 2.2 гр. 5) -12% - від нормативної грошової оцінки земельних ділянок. Річна сума орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, яка підлягає сплаті за даними декларації платника становить (р. 2.1 гр. 9) -535 257, 45 грн., (р. 2.2 гр. 8) -36 632, 07 грн., (р. 13 гр. 9 ) -571 889, 52 грн.

Підпунктом 271.1.1 п. 271.1 ст. 271 Податкового кодексу України визначено, що базою оподаткування плата за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розд. ХІІІ Податкового кодексу України, а у разі, якщо нормативну грошову оцінку не проведено (пп. 271.1.2 п. 271.1 ст. 271 цього Кодексу) -площа земельних ділянок.

Пунктом 286.2 ст. 286 цього Кодексу встановлено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

На думку перевіряючого у разі зміни нормативної грошової оцінки землі, яка є базою оподаткування для плати за землю, змінюється річна сума податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до листа Відділу Держкомзему у м. Бориспіль Київської області від 30.03.2012р. за № 339, наданого на запит Бориспільської ОДПІ від 12.03.2012р. за № 198/9/15-2, перевіряючому стало відомо, про затвердження нової нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходяться на території м. Бориспіль і перебувають у власності та користуванні юридичних осіб, в тому числі земельних ділянок, які знаходяться у користуванні Підприємства «ЛУКОЙЛ-Україна». Зокрема, нормативна грошова оцінка земельних ділянок площею 9,9300 га та 0,1720 га, які знаходяться за адресою: м. Бориспіль по вул. Північній та вул. Луговій, 1, та обліковуються у користуванні позивача , становила(ть) у 2011 - 2012 роках 20 588 862, 00 грн. та 682 444, 40 грн.

Таким чином, річна сума орендної плати за землі державної та комунальної власності, яка підлягає нарахуванню та сплаті перевіряємим підприємством за 2012 рік фактично становить 1 729 002, 29 грн., в тому числі 1 647 108, 96 грн. та 81 893, 33 грн., а загальна сума орендної за період січень-квітень 2012 року -576 334, 09 грн.

На день проведення камеральної перевірки уточнююча декларація з плати за землю за 2012 рік Підприємством «ЛУКОЙЛ-Україна»до податкової інспекції не подалась. Крім того, підприємством в порушення вимог ст. 286 Податкового кодексу України до поданої Податкової декларації не було додано довідку (витяг) про розміри нормативної грошової оцінки орендованих земельних ділянок на 2012 рік.

На підставі вищевикладеного в Акті камеральної перевірки були зроблені висновки про те, що платником податків при визначенні суми орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, невірно застосовано розмір нормативної грошової оцінки, що стало причиною заниження податкового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки комунальної власності за 2012 рік на суму 1 157 112, 77 грн., в тому числі за січень-квітень 2012 року на суму 385 704, 25 грн.

09 липня 2012 року Бориспільська ОДПІ на підставі вказаного Акта камеральної перевірки прийняла спірне податкове повідомлення-рішення № 0001361520, яким згідно підпунктом 54.3.2 п. 54.3.ст. 54 Податкового кодексу України та відповідно до п. 123.1 ст. 123 цього Кодексу за порушення вимог пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271, п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України визначила позивачу суму грошового зобов'язання за платежем «орендна плата за землі державної та комунальної власності»в розмір 578 556, 37 грн., в тому числі 385 704, 25 грн. -основного платежу, 192 852, 12 грн. -штрафних (фінансових) санкцій.

Під час розгляд справи № 2а-10456/12/2670 судом з'ясовано, що спірним між сторонами є лише питання застосування нормативної грошової оцінки земельних ділянок площею 9,93 га та 0,172 га, які знаходяться за адресою: м. Бориспіль по вул. Північній та вул. Луговій, 1, для визначення орендної плати за земельні ділянки державної власності (згідно норм Податкового кодексу України або умов п. 4 вищезгаданих Договорів оренди землі).

При вирішення даного спору суд виходить з наступного.

Положеннями ст. 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до пп. 9.1.10 п. 9.1 ст. 9 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин) (далі -ПК України) плата за землю відноситься до загальнодержавних податків і зборів.

В силу норм п. 269.1 ст. 269 цього Кодексу платниками плата за землю є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності (п. 270.1 ст. 270 ПК України).

Базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено (п. 271.1 ст. 271 ПК України).

Згідно п. 288.1 ст. 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

У відповідності до п. 288.2, 288.3 і 288.4 ПК України платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Одночасно п. 288.7 ст. 288 зазначеного Кодексу визначено, що податковий період, порядок обчислення орендної плати , строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу .

Зокрема, у відповідності до п. 286.1 ст. 286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Відповідні центральні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

В силу норм п. 286.2 ст. 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Пунктом 289.1 статті 289 цього Кодексу передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Крім того, ст. 15 Закону України «Про оренду землі» від 06.10.1998р. № 161-XIV (в редакції, що діяла на момент укладення договорів оренди землі) визначено, що, однією з істотних умов договору є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Згідно ст. 21 цього Закону (в редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин) під орендною платою розуміється платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, переглядається за згодою сторін (ст. 23 Закону України «Про оренду землі»).

При цьому в ході аналізу змісту Договорів оренди землі від 09.11.2004р. та від 16.03.2005р. судом встановлено, що умовами цих Договорів визначено порядок обрахунку суми орендної плати за земельні ділянки з обов'язковим використанням такого показника як нормативна грошова оцінка відповідної земельної ділянки.

Таким чином, відповідно до вищевикладених норм Податкового кодексу України та в силу умов вказаних Договорів оренди землі, зміна розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки з урахуванням її індексації має безпосередній вплив на збільшення (зменшення) розміру орендної плати за земельні ділянки.

Судом встановлено, що необхідність перегляду кожного звітного року розміру орендної плати починаючи з 11 травня 2007 року, в тому числі внаслідок зміни розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, перевірка актуальності якого покладено саме на Орендаря (позивача), закріплено у положеннях п. 4 і 9 цих Договорів.

При цьому в матеріалах даної справи наявні документальні докази, які свідчать про факт зміни протягом 2011 -2012 років розмірів нормативної грошової оцінки орендованих позивачем земельних ділянок, а саме:

- рішення Бориспільської міської ради Київської області від 23.12.2010р. за № 142-2-VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки міста Борисполя», згідно якого було затверджено розроблену у 2009 році нормативну грошову оцінку земель у м. Борисполі;

- лист Відділу Держкомзему у м. Бориспіль Київської області від 30.03.2012р. за № 339, наданий у відповідь на запит відповідача від 12.03.2012р. за № 198/9/15-2, згідно якого розміри нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходилися(ться) у користування Підприємства «ЛУКОЙЛ-Україна»протягом 2011 -2012 років становила 682 444, 40 грн. (м. Бориспіль, вул. Лугова, 1) та 20 588 862, 00 грн. (м. Бориспіль, вул. Північна).

З огляду на вищенаведене, суд приходить до висновку, що податковий орган при визначені позивачу суми податкового зобов'язання з плати за землю за 2012 рік (в т.ч. за січень-квітень 2012 року) спірним податковим повідомлення-рішенням правомірно керувався іншими розмірами нормативної грошовою оцінки земельних ділянок орендованих позивачем, ніж вказані у Договорах оренди землі станом на 08 лютого 2008 року.

В силу ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову (ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України).

Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та наданих сторонами доказів, суд дійшов висновку про безпідставність позовних вимог, у зв'язку з чим адміністративний позов не підлягає задоволенню.

Керуючись ст. 2, ст. 9, ст. ст. 69 - 71, ст. 94, ст. ст. 158-163, ст. 167, ст. 186, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. В задоволенні адміністративного позову Підприємства з іноземними інвестиціями «ЛУКОЙЛ-Україна»відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена за правилами, встановленими в ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно.

Суддя О.В. Дегтярьова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.09.2012
Оприлюднено27.09.2012
Номер документу26142897
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10456/12/2670

Ухвала від 07.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Моторний О.А.

Ухвала від 12.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Моторний О.А.

Ухвала від 12.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Моторний О.А.

Ухвала від 30.05.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Оксененко О.М.

Постанова від 19.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Дегтярьова О.В.

Ухвала від 14.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Дегтярьова О.В.

Ухвала від 01.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Дегтярьова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні