6/85
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Шевченка 16, м.Івано-Франківськ, 76000, тел. 2-57-62
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
-
12 грудня 2008 р. Справа № 6/85
Господарський суд Івано-Франківської області у складі : судді Грици Юрія Івановича при секретарі Цюрак А.М. розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за позовом Приватного підприємства фірми "Алан" 76000, м.Івано - Франківськ, вул.Гетьмана Мазепи,23
до відповідача Івано-Франківської міської ради вул.Грушевського,21,Івано-Франківськ,76000
про визнання поданих матеріалів достатніми для затвердження проекту землеустрою та визнання укладеним договору оренди земельної ділянки
Представники:
Від позивача: Медицький І.Б., (довіреність № 2/10 від 25.09.08 представник )
Від відповідача: Васькевич Ю.С., (довіреність № 162701-17/07 в від 02.09.08 спеціаліст І-ї категорії )
СУТЬ СПОРУ: заявлено позов про визнання матеріалів, поданих ППФ «Алан»на розгляд сесії Івано-Франківської міської ради, що стосуються надання земельної ділянки по вул. Набережна ім. В.Стефаника у місті Івано-Франківську, площею 0,1100 га ППФ «Алан»для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення, достатніми для затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та визнання укладеним договору оренди земельної ділянки площею 0,1100 га ділянки по вул. Набережна ім. В.Стефаника в м. Івано-Франківську між Івано-Франківською міською радою та ППФ «Алан» в редакції запропонованій позивачем.
Заявою від 11.12.08 позивач доповнив позовні вимоги, а саме: просить суд визнати матеріали, подані ППФ «Алан»на розгляд сесії Івано-Франківської міської ради, що стосуються надання земельної ділянки по вул. Набережна ім. В.Стефаника у місті Івано-Франківську, площею 0,1100 га ППФ «Алан»для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення, достатніми для затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, визнати право ППФ "Алан" на оренду земельної ділянки площею 0,1100 га ділянки по вул. Набережна ім. В.Стефаника в м. Івано-Франківську для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення та визнання укладеним договору оренди земельної ділянки площею 0,1100 га ділянки по вул. Набережна ім. В.Стефаника в м. Івано-Франківську між Івано-Франківською міською радою та ППФ «Алан»в редакції запропонованій позивачем.
В судових засіданнях оголошувалися перерви 04.12.08 до 11.12.08, 11.12.08 до 12.12.08.
Представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі. В обґрунтування заявлених позовних вимог посилається на постанову Івано-Франківського міського суду від 30.01.08, яким визнано за ним право на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,110 га для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення по вул. Набережна ім. В. Стефаника, в місті Івано-Франківську. Зауважує, що ним з дотриманням усіх вимог чинного законодавства зібрано матеріали по розробленні проекту землеустрою та отримано з цього приводу позитивні висновки відповідних органів.
Представник відповідача проти заявлених позовних вимоги заперечив. У відзиві на позовну заяву зазначив , що необхідною умовою укладення договору оренди земельної ділянки, яка перебуває у державній або комунальній власності, є наявність рішення відповідного органу про надання земельної ділянки, зобов'язання цього органу надати в користування земельну ділянку на підставі договору оренди за відсутності відповідного рішення є порушенням його виключного передбаченого Конституцією України права на здійснення права власності від імені українського народу та управління землями, яке підлягає захисту.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін в обгрунтування заявлених вимог та заперечень, суд встановив, що 30.01.2008 p. Івано-Франківським міським судом винесено постанову по справі №2а-448/2008 року за позовом приватного підприємства фірми «Алан»до Івано-Франківської міської ради, якою визнано за ППФ «Алан»право на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,110 га для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення по вул. Набережна ім. В. Стефаника, в місті Івано-Франківську..
На виконання вищевказаної постанови позивачем виготовлено з усіма погодженнями проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Зокрема, проведені проектно-пошукові роботи, про що свідчать: розроблена та погоджена управлінням архітектури та містобудування Івано-Франківського міськвиконкому схема генплану, акт обстеження (вибору) земельної ділянки для будівництва від 16.04.07 p. Отримано з цього приводу висновки: висновок управління архітектури та містобудування Івано-Франківського міськвиконкому № 2/3-3/421 від 06.03.2008 p., висновок управління земельних ресурсів у місті Івано-Франківську № 03-04-04/224 від 20.03.2008 p., висновок Івано-Франківської міської СЕС №77 від 01.04.2008 p., висновок управління охорони навколишнього природного середовища в Івано-Франківській області №07-10/2548 від 11.04.2008 p., висновок головного управління туризму і культури №12 від 24.03.2008 p., витяг з протоколу засідання містобудівельної ради при управлінні архітектури і містобудування м. Івано-Франківська (№8 від 20.06.2008 p.).
01.07.08 року проведено державну експертизу головного управління земельних ресурсів в Івано-Франківській області та оформлено висновок № 2789/П, згідно якого поданий на державну експертизу проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ППФ "Алан" для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення по вул. Набережна ім. В. Стефаника, в місті Івано-Франківську , в цілому відповідає вимогам чинного законодавства України, встановленим нормам і правилам, оцінюється позитивно та погоджується.
Вважаючи проект відведення земельної ділянки розробленим та узгодженим належним чином у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок" від 26.05.2004 № 677 , 03.07.2008 р. позивач через Дозвільний центр звернувся до Івано-Франківської міської ради із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення по вул. Набережна ім. В. Стефаника в місті Івано-Франківську.
Однак, як вбачається з матеріалів справи відповідач не прийняв жодного рішення стосовно заяви позивача.
Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до п.11 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок" від 26.05.2004 № 677 після одержання позитивного висновку державної експертизи проект відведення земельної ділянки розглядається сільською, селищною, міською радою, районною, Київською та Севастопольською міською держадміністрацією, затверджується ними або в установленому порядку подається до інших органів, до повноважень яких належить надання у користування або передача у власність земельних ділянок.
Згідно ст. 123 Земельного кодексу України встановлено місячний термін для розгляду проекту відведення та прийняття відповідною радою рішення про надання земельної ділянки в користування.
Відповідно до ст. 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Згідно з ст. 26 вищевказаного Закону виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.
П. 5 ст. 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок - не рідше ніж один раз на місяць.
Із зібраних у справі доказів випливає, що Івано-Франківська міська рада, в порушення положення п. 11 ст. 123 Земельного кодексу України, не прийняла жодного письмового рішення у визначений законом термін про задоволення прохання позивача або про мотивовану відмову у наданні земельної ділянки.
Згідно ч.3 ст. 179 ГК України, укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовлені, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Згідно із ст. 126 Земельного кодексу України право оренди землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону.
У відповідності до ч. 3 ст. 179 ГК України, укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України пропозицію укласти договір (оферту) може зробити кожна із сторін майбутнього договору. Пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття.
Пунктом1 ст. 648 ЦК України встановлено, що зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Стаття 187 ГК України передбачає, що спори, які виникають при укладанні господарських договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
Оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності ( ст. 1 Закону України «Про оренду землі»).
Згідно із ст. 13 вищевказаного Закону договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Договір оренди землі укладається у письмовій формі і за бажанням однієї із сторін може бути посвідчений нотаріально. Типова форма договору оренди землі затверджується Кабінетом Міністрів України ( ст. 14 Закону "Про оренду землі").
Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, відповідно до ст. 4 Закону "Про оренду землі” є сільські, селищні, міські ради в межах повноважень, визначених законом.
Загальний порядок укладення господарських договорів встановлений ст. 181 Господарського кодексу України.
Згідно приписів вказаної норми відповідачу належить після одержання проекту договору в разі згоди з його умовами оформити договір та повернути один примірник позивачу у двадцятиденний строк.
Як вбачається з матеріалів справи, 12.08.2008 р. проект такого договору оренди земельної ділянки розміром 0,1100 га по вул. Набережній ім. В. Стефаника, в м. Івано-Франківську був поданий позивачем на розгляд в Івано-Франківську міську раду. Запропонований проект договору містить всі істотні умови для даного виду договорів. Однак, на час звернення позивача до суду жодної відповіді з цього приводу від відповідача ним не одержано.
За таких обставин суд вважає, вимоги позивача з урахуванням доповнення до позовної заяви, обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню..
Керуючись ст.ст. 19, 124 Конституції України, Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок", ст. 123,126 Земельного кодексу України, ст.ст. 179, 181, 187 Господарського кодексу України, ст.ст. 16, 641, 648 Цивільного кодексу України, Законом України "Про оренду землі", Законом України "Про місцеве самоврядування", ст.ст.33, 49, 82-84 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
позов задоволити.
Визнати матеріали, подані ППФ «Алан», вул.Г.Мазепи, 23, м.Івано-Франківськ на розгляд сесії Івано-Франківської міської ради, що стосуються надання земельної ділянки по вул. Набережна ім. В.Стефаника у місті Івано-Франківську, площею 0,1100 га ППФ «Алан»для будівництва багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення, достатніми для затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Визнати право ППФ «Алан», вул.Г.Мазепи, 23, м.Івано-Франківськ на оренду земельної ділянки площею 0,1100 га по вул. Набережна ім. В.Стефаника у місті Івано-Франківську.
Визнати укладеним договір оренди земельної ділянки площею 0,1100 га ділянки по вул. Набережна ім. В.Стефаника в м. Івано-Франківську між Івано-Франківською міською радою та ППФ «Алан»1. на наступних умовах :
ДОГОВІР ОРЕНДИ ЗЕМЛІ
м. Івано-Франківськ " " 2008 р.
Ми, що нижче зазначені, Івано-Франківська міська Рада, код 33644700, яка знаходиться в м. Івано-Франківську по вул. Грушевського, 21, в особі міського голови Анушкевичуса Віктора Андрюсовича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», іменований в подальшому ОРЕНДОДАВЕЦЬ, та приватне підприємство «Алан»код 19396986, що знаходиться в м. Івано-Франківську по вул. Гетьмана Мазепи, 23, в особі директора Каркузаєва Шоти Васильовича, що діє на підставі Статуту, зареєстрованого виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради 05.11.1999 р. -іменований в подальшому ОРЕНДАР, уклали цей договір про нижченаведене:
Предмет договору
1. Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове, платне володіння і користування
(оренду) земельну ділянку для будівництва багатоквартирного житлового будинку з
приміщеннями громадського призначення по вул. Набережна ім. В. Стефаника.
Об'єкт оренди
2. В оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,1100 га, відповідно до плану (схеми) розташування, що додається.
3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 81,41 грн. за 1 м. кв.
4. Земельна ділянка, яка передається в оренду, немає недоліків, що можуть перешкоджати її ефективному використанню, та інших особливостей, які можуть вплинути на орендні відносини.
Строк дії договору
5. Договір укладено на три роки. Після закінчення строку дії договору Орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі Орендар повинен не пізніше ніж за ЗО днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово Орендодавця про намір продовжити його дію.
Орендна плата
6.Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі в розмірі 3 (трьох) відсотків нормативної грошової оцінки землі на рік на основі розрахунку, поданого Орендарем протягом місяця з дня виникнення права користування земельною ділянкою. Розмір орендної плати підлягає щорічному уточненню відповідно до п. 9 цього Договору.
7. Розрахунок орендної плати складається на підставі даних державного земельного кадастру за станом на перше січня поточного року і щороку подається Орендарем Орендодавцеві до першого лютого поточного року з розбивкою річної суми земельного податку рівними частками за місяцями. При складанні Розрахунку орендної плати враховується коефіцієнт індексації грошової оцінки земель, що встановлюється згідно з чинним законодавством.
8. Орендна плата вноситься у такі строки: щомісячно протягом ЗО (тридцяти) календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця в місцевий бюджет: код 20568100, р/р № 33216815700002, код платежу 13050500, МФО 836014 в УДК в Івано-Франківській області.
9. Розмір орендної плати переглядається у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, в т. ч. внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
10. За прострочення терміну сплати орендної плати або внесення орендної плати не в повному обсязі Орендар сплачує пеню у розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
11. В разі неналежного виконання зобов'язань, передбачених даним договором, Орендар відшкодовує завдані збитки незалежно від стягнення неустойки.
12. Внесення орендної плати на майбутній період оренди допускається на термін, не більший одного року.
13. У разі визнання Договору оренди недійсним, одержана Орендодавцем орендна плата за фактичний строк оренди не повертається.
14. У випадку оренди декількох земельних ділянок, Орендар зобов'язаний при здійсненні платежу у графі «призначення платежу»вказувати № договору або № рахунку.
Умови і строки передачі земельної ділянки в оренду
15. Передача земельної ділянки в оренду здійснюється з розробленням проекту її відведення. Організація розроблення та виконання проектно-технічної документації на орендовану земельну ділянку покладається на Орендаря.
16. Передача земельної ділянки Орендарю здійснюється у тижневий строк після державної реєстрації цього договору за актом її приймання-передачі. ,
Умови повернення земельної ділянки
17.Після припинення дії договору Орендар повертає Орендодавцеві земельну ділянку у стані, не гіршому порівняно з тим, у якому він одержав її в оренду. Орендодавець у разі погіршення корисних властивостей орендованої земельної ділянки, пов'язаних із зміною її стану, має право на відшкодування збитків у розмірі, визначеному сторонами, а при відсутності згоди спір вирішується в судовому порядку.
18. Здійснені Орендарем без згоди Орендодавця витрати на поліпшення орендованої земельної ділянки, які неможливо відокремити без завдання шкоди цій ділянці, не підлягають відшкодуванню.
19. Поліпшення стану земельної ділянки, проведені Орендарем за письмовою згодою Орендодавця землі, підлягають відшкодуванню у відповідності до окремої угоди сторін.
20.Орендар має право на відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання Орендодавцем зобов'язань, передбачених цим Договором. Збитками вважаються: фактичні
втрати, яких Орендар зазнав через невиконання або неналежне виконання умов Договору Орендодавцем, а також витрати, які Орендар здійснив для відновлення свого порушеного права; доходи, які Орендар міг би реально отримати в разі належного виконання Орендодавцем умов договору.
21. Розмір фактичних витрат Орендаря визначається на підставі документально
підтверджених даних.
Обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки
22. Земельні сервітути та обмеження, встановлені щодо земельної ділянки, зазначеної в п.1 Договору, після їх державної реєстрації є обов'язковими для Орендаря, який повинен забезпечити цілодобовий доступ до існуючих на території ділянки інженерних мереж для їх ремонту, обслуговування, дотримуватись правил використання земель в охоронній зоні мереж, не чинити перешкод при будівництві нових, врахувати право проходу та проїзду транспортних засобів та інші земельні сервітути; дотримуватись сервітутних обмежень, вказаних у висновках організацій, які включені в акт вибору земельної ділянки.
23. Передача в оренду земельної ділянки не є підставою для припинення або зміни обмежень (обтяжень) та інших прав третіх осіб на земельну ділянку.
Права та обов'язки сторін
24. Орендодавець має право вимагати від Орендаря:
- використання земельних ділянок за цільовим призначенням згідно з цим Договором; додержання екологічної безпеки землекористування та збереження родючості грунтів, державних стандартів, норм і правил, проектних рішень, місцевих правил забудови населених пунктів;
- додержання режиму використання водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, зон санітарної охорони та територій, які особливо охороняються;
- своєчасного внесення орендної плати та своєчасного подання Розрахунку орендної плати. 25.Орендодавець зобов'язаний:
- передати у користування земельну ділянку у стані, придатному для використання за цільовим призначенням;
- не втручатися у виробничу діяльність Орендаря і не вчиняти дій, які перешкоджали б Орендареві користуватись орендованою земельною ділянкою.
26.0рендар має право:
- самостійно господарювати на землі, визначати напрями своєї господарської діяльності відповідно до призначення земельної ділянки та умов Договору;
- одержувати продукцію і доходи;
- здійснювати у встановленому порядку за згодою Орендодавця зрошувальні, осушувальні, інші меліоративні роботи;
- використовувати у встановленому порядку для власних потреб наявні на земельній ділянці загальнопоширені корисні копалини, торф, лісові угіддя, водні об'єкти, а також інші корисні властивості землі;
- витребувати орендовану земельну ділянку з будь-якого незаконного володіння та
користування;
- вимагати усунення перешкод у користуванні земельною ділянкою;
- на відшкодування збитків, заподіяних земельній ділянці громадянами та юридичними особами;
- на передачу в суборенду орендованої земельної ділянки (її частини) за згодою Орендодавця. При передачі в суборенду земельної ділянки, зазначеної в п.1 Договору (її частини), умови договору суборенди земельної ділянки (її частини) мають бути визначені в межах цього Договору і не суперечити йому. Термін суборенди не може перевищувати строку дії Договору оренди. У разі припинення або розірвання цього Договору чинність договору суборенди земельної ділянки припиняється. Договір суборенди земельної ділянки підлягає державній реєстрації.
27. Орендар зобов'язаний:
- використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням згідно з Договором оренди;
- додержуватись вимог законодавства про охорону довкілля, екологічної безпеки
землекористування та збереження родючості грунтів, державних стандартів, норм і правил,
проектних рішень, місцевих правил забудови населених пунктів;
- дотримуватись режиму використання водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, зон санітарної охорони та територій, які особливо охороняються;
- своєчасно вносити орендну плату;
- не порушувати прав власників суміжних земельних ділянок та землекористувачів;
- підвищувати родючість ґрунтів та зберігати інші корисні властивості землі;
- своєчасно надавати Орендодавцеві дані про стан і використання земель та інших природних ресурсів у порядку, встановленому законом;
- дотримуватись правил добросусідства та обмежень, пов'язаних з встановленням земельних сервітутів та охоронних зон;
- зберігати геодезичні знаки, протиерозійні споруди, мережі зрошувальних і осушувальних систем.
- приступати до використання земельної ділянки Орендар має право після державної
реєстрації Договору оренди.
Ризик випадкового знищення або пошкодження об'єкта оренди чи його частини
28. Ризик випадкового знищення або пошкодження об'єкта оренди чи його частини несе
орендар.
Страхування об'єкту орени
29. Орендар зобов'язаний здійснити страхування об'єкту оренди на письмову вимогу
Орендодавця.
Зміна умов договору і припинення його дії
30. Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується у судовому порядку.
31. Дія договору припиняється у разі: закінчення строку, на який його було укладено; придбання Орендарем земельної ділянки у власність; викупу земельної ділянки для суспільних потреб або примусового відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому законом; ліквідації юридичної особи-орендаря. Договір припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
32. Дія договору припиняється шляхом його розірвання за: взаємною згодою сторін;
рішенням суду на вимогу однієї! з сторін унаслідок невиконання другою стороною
обов'язків, передбачених договором, та внаслідок випадкового знищення, пошкодження
орендованої земельної ділянки, яке істотно перешкоджає її використанню, а також з інших
підстав, визначених законом.
33. Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається.
34. Перехід права власності на орендовану земельну ділянку до другої особи, а також
реорганізація юридичної особи-орендаря не є підставою для зміни умов або розірвання
договору.
Відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання договору
35. Сторони несуть відповідальність за невиконання чи неналежне виконання умов договору
відповідно до закону та умов цього договору.
Прикінцеві положення
36. В інших випадках, які не передбачені цим Договором, сторони керуються чинним законодавством України.
37. Спори з питань, неврегульованих цим Договором, вирішуються судом у встановленому законодавством порядку.
38. Цей договір набирає чинності після його підписання сторонами та державної реєстрації.
39. Невід'ємною частиною цього Договору оренди є: план (схема) земельної ділянки; акт визначення меж земельної ділянки в натурі; проект відведення земельної ділянки та її
кадастровий план з відображенням у її використанні та встановлених земельних сервітутів у випадках, передбачених законом, акт приймання-передачі.
40. Зміст ст. 18 Закону України "Про оренду землі" сторонам зрозуміло.
41. Цей договір укладено в трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться в Орендаря, другий - в Орендодавця, третій в органі, який провів державну реєстрацію.
Реквізити стооін
ОрендодавецьОрендар:
Іван-Франківська міська рада:Приватне підприємство фірма «Алан»
вул. Грушевського, 21; 76018, м. Івано-Вул. Гетьмана Мазепи, 23 м.Івано-
Франківськ, місцевий бюджет код 20568100,Франківськ
р/р 33216815700002, код платежу 13050500,р/р 260033993 в АППБ «Аваль»МФО 336462
МФО 836014 в УДК в Івано-Франківськійкод 19396986
області•
Цей договір підлягає реєстрації у Івано-Франківському міському відділі Івано-Франківської регіональної філії ДЗК при Держкомземі України.
Договір зареєстрований у Івано-Франківському міському відділі Івано-Франківської
регіональної філії центру ДЗК при Держкомземі України, про що у Державному реєстрі
земель вчинено запис від " " 2008 р. за №
Стягнути з Івано-Франківської міської ради вул. Грушевського,21,м.Івано-Франківськ ( код 20568100) на користь ППФ «Алан», м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 23 (р/р 260033993 в АППБ "Аваль" , МФО 336462, код 19396986): 85 грн. витрат по сплаті державного мита та 118 грн. –витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Наказ суду видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття, у разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, воно набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання повного рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя Грица Юрій Іванович
рішення підписане 12.12.08
Виготовлено в АС "Діловодство суду"
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2008 |
Оприлюднено | 05.01.2009 |
Номер документу | 2624872 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні