Ухвала
від 18.09.2012 по справі 2а-1254/12/2770
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-1254/12/2770

18.09.12 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Іщенко Г.М.,

суддів Санакоєвої М.А. ,

Яковенко С.Ю.

секретар судового засідання Бондаренко К.С.

за участю сторін:

представник позивача, Підприємства об'єднання громадян "Лінія-комфорту" Севастопольської міської організації всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"- Демидович Юлія Миколаївна, довіреність № б/н від 01.06.12

представник відповідача, Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя- Трифонова Надія Григорівна, довіреність № 5908/07-14 від 13.12.11

розглянувши апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя на постанову Окружного адміністративного суду міста Севастополь (суддя Дудкіна Т.М. ) від 11.07.12 у справі № 2а-1254/12/2770

за позовом Підприємства об'єднання громадян "Лінія-комфорту" Севастопольської міської організації всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" (вул. Промислова, 9, місто Севастополь, 99040)

до Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя (пр. Гер. Сталінграду, 56, місто Севастополь, 99059)

про визнання протиправним та скасування вимог про сплату боргу,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 11.07.2012 адміністративний позов Підприємства об'єднання громадян "Лінія-комфорту"Севастопольської міської Організації всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України" задоволено:визнано протиправною та скасовано вимогу Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя про сплату боргу від 28.05.2012 №Ю176, на суму 9899,85 грн. Визнано протиправною та скасовано вимогу Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя про сплату боргу від 28.05.2012 №Ю1121, на суму 30955,12 грн., вирішено питання про судові витрати.

На зазначене судове рішення від Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя надійшла апеляційна скарга, в якій ставиться питання про скасування рішення суду першої інстанції та прийняття нового рішення про відмову у задоволенні позовних вимог у зв'язку з порушенням судом норм матеріального та процесуального права.

Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до частини першої статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

При апеляційному перегляді справи встановлено, що 28.05.2012 Управлінням Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя( далі- відповідач) стосовно Підприємства об'єднання громадян "Лінія-комфорту"Севастопольської міської Організації всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України" (далі-позивач) винесені вимоги про сплату боргу від 28.05.2012 №Ю176, на суму 9899,85 грн. та №Ю1121, на суму 30955,12 грн.,

Передумовою прийняття відповідачем спірних вимог став акт №71 від 28.05.2012 планової перевірки позивача щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інших платежів, а також достовірності відомостей, поданих до державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за період з 01.03.2012 по 31.03.2012.

Перевіркою встановлені порушення пункту 1 частини другої статті 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" за період січень 2011 року -березень 2012 року, а саме: у звітності загальна сума нарахованої заробітної плати (доходу) 118 938,01грн., всіх працюючих відображена як сума, на яку нараховується єдиний внесок у розмірі 5,3 відсотки, а необхідно загальну суму нарахованої заробітної плати (доходу) 89 426,60 грн., для працюючих інвалідів відобразити як суму, на яку нараховується єдиний внесок у розмірі 5,5 відсотків та загальну суму нарахованої заробітної плати (доходу) 29 511,41 грн., для інших працівників підприємства як суму, на яку нараховується єдиний внесок у розмірі 38,24 відсотки відповідно до класу професійного ризику виробництва; оскільки Севастопольська міська організація Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" не має статусу всеукраїнського, підстави для встановлення єдиного внеску для Підприємства об'єднання громадян "Лінія-комфорту"Севастопольської міської Організації всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України"у розмірі 5,3 відсотка бази нарахування єдиного внеску відсутні (пункт 14 статті 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування"). Внаслідок вказаного порушення платнику донараховано страхових внесків за ставкою 38,24 відсотки у розмірі 11 285,12 грн., єдиного внеску за ставкою 5,5 відсотків у розмірі 4 918,45 грн., та зменшено єдиного внеску за ставкою 5,3 відсотки у розмірі 6 303,72 грн.

Також перевіркою встановлено порушення пункту 6 частини другої статті 17 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", а саме: у звітності за період жовтень 2008 року--грудень 2010 року порушений порядок відображення фактичних витрат на оплату праці (доходу) внаслідок невірно визначеної платником ознаки підприємства; тобто платником у звітності сума фактичних витрат на оплату праці (доходу) всіх працюючих відображена як сума, на яку нараховуються страхові внески у розмірі 4 відсотки, а необхідно для працюючих інвалідів окремо у розмірі 4 відсотки та для інших працівників підприємства у розмірі 33,2 відсотки; внаслідок вказаного порушення платнику донараховано страхових внесків за ставкою 33,2 відсотки у розмірі 35 195,54 грн., та зменшено страхових внесків за ставкою 4 відсотки у розмірі 4 240,42 грн.

За результатами перевірки у позивача виник борг: за період січень 2011 року -березень 2012 року у розмірі 9 899,85 грн.; за період жовтень 2008 року -грудень 2010 року, у розмірі 30 955,12 грн.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов висновку про те, що висновки відповідача, викладені в акті перевірки №71 від 28.05.2012 є помилковими й такий акт перевірки не може бути підставою для донарахування позивачу суми внесків у розмірі 9 899,85 грн. за період січень 2011 року-березень 2012 року, та суми внесків у розмірі 30 955,12 грн. за період жовтень 2008 року-грудень 2010 року. Відповідно, не може й виникнути у позивача заборгованість у вказаних сумах, а податкові вимоги №Ю176 від 28.05.2012 на суму 9 899,85 грн., №Ю1121 від 28.05.2012 на суму 30 955,12 грн. є протиправними.

Із такими висновками суду першої інстанції погоджується колегія суддів, оскільки вони відповідають фактичним обставинам справи та вимогам матеріального та процесуального права, що регулює спірні правовідносини.

Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства України є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. До адміністративних суддів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Кожному гарантується право на захист його прав, свобод та інтересів незалежним і неупередженим судом (стаття 6 Кодексу адміністративного судочинства України).

Відповідно до частини першої статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Отже, згідно з вищенаведеними нормами права, позивач має право звернутися до адміністративного суду з позовом, якщо він вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю відповідача (суб'єкта владних повноважень) порушено його права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. При цьому, обставину дійсного (фактичного) порушення прав, свобод чи інтересів позивача має довести належними та допустимими доказами саме відповідач.

Відповідно до частини першої статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Як вбачається з матеріалів справи рішенням установчої Конференції Союзу організацій інвалідів України від 06.10.1990 було затверджено Статут Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" . Відповідно до абзацу 11 пункту 2.3 розділу 2 Статуту Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України" напрямками діяльності Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України" з метою виконання статутних завдань в установленому законом порядку є: здійснення господарської діяльності шляхом заснування госпрозрахункових підприємств, установ із статусом юридичної особи для виконання Статутних завдань і основних напрямків діяльності.

Заявником апеляційної скарги не враховано, що згідно з підпунктом 1.3 Розділу 1 Статуту Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" осередками Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" в областях України, Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі здійснюють свою діяльність на підставі Статуту Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" і власного Статуту, який затверджується Президією Ради Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України". Статут Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" визначає основні положення і вимоги до статутів осередків Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", що забезпечує організаційну єдність Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України".

Слід зазначити, що згідно пункту 4.3 Розділу 4 Статуту Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" структуру Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" складають: первинні осередки; місцеві осередки; регіональні осередки; центральні керівні органи Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" (З'їзд, Рада Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", Президія Ради Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", Голова Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"); контрольно-ревізійна комісія Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України". У межах району, району в місті, місті, області існує відповідно один районний, районний в місті, міський та регіональний осередок Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України". Районні, районні в місті, міські осередки є місцевими осередками Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України". Осередки Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" створюють відповідно до територіального устрою України. Для кожного осередку Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" центральний керівний орган Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", а також керівні органи осередку вищого рівня є керівними органами вищого рівня.

Поза увагою заявника апеляційної скарги залишився той факт, що згідно витягу з протоколу №3 від 01.03.2000 засідання Президії Ради Союзу організацій інвалідів України затверджено рішення установчих зборів Севастопольської міської організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України та затверджено Статут Севастопольської міської організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організації інвалідів України».

Як свідчать матеріали справи 11.01.2011 на засіданні Президії Ради Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" погоджено в новій редакції статут Севастопольської міської організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", що підтверджується витягом з протоколу № 1 від 11.01.2011.

Відповідно до пункту 1 Статуту Севастопольської міської організації Всеукраїнської організації "Союз організацій інвалідів України", зареєстрованого в новій редакції Головним управлінням юстиції у місті Севастополі 18.05.2011 Севастопольська міська організація Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" є регіональним осередком Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організації інвалідів України», підзвітна та підконтрольна їй.

Заявником апеляційної скарги не враховано, що 03.03.2008 Президією Ради Союзу організацій інвалідів України було створено Підприємство об'єднання громадян "Лінія-комфорту"Севастопольської міської Організації всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України", затверджено статут підприємства, що підтверджується витягом з протоколу № 3 від 03.03.2008, згідно до підпункту 1 пункту 1 Статуту Підприємство об'єднання громадян "Лінія- комфорту"Севастопольської міської Організації всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України" підприємство створено відповідно до рішення Президії Ради Севастопольської міської організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" протокол №3 від 03.03.2008 відповідно до діючого законодавства. Засновником і власником підприємства є Севастопольська міська організація Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", зареєстрована Севастопольським міським управлінням юстиції (свідоцтво № 474 від 03.05.2001) розташована за адресою: 99003, місто Севастополь, вул. Ковпака, 5.

Судом першої інстанції безспірно встановлено, що основною метою діяльності позивача є здійснення виробничо-господарської, інвестиційної, комерційної й іншої підприємницької діяльності, виробництво, реалізація товарів народного споживання і продукції виробничо-технічного призначення, організація і здійснення закупівлі і продажу товарів і продукції, надання торгових і інших послуг здійснення фінансових і торгових операцій і іншої, не забороненої чинним законодавством України діяльністю, для одержання прибутку на вкладений капітал, що підтверджено підпунктом 2.1 пункту 2 Статуту.

Основною задачею підприємства є створення нових робочих місць для інвалідів з метою їх трудової, соціальної професійної реабілітації, а також сприяння більш повному задоволенню потреб населення і народного господарства в продукції, товарах і послугах (Підпунктом 2.1 пункту 2 Статуту).

Відповідно до частин першої та четвертої статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України належним є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Згідно з довідкою Севастопольської міської організації інвалідів України Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України" від 22.02.2011 № 37/02 Підприємство об'єднання громадян "Лінія-комфорту"Севастопольської міської Організації всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України""є структурним підрозділом (регіональним осередком) Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України" і разом з заснованими нею підприємствами є та невід'ємною частиною структури.

Судом першої інстанції безспірно встановлено, що позивач відноситься до підприємств всеукраїнських громадських організацій інвалідів. Кількість інвалідів на підприємстві становить не менше 50 відсотків загальної чисельності працюючих, що відповідачем не оспорюється.

Поза увагою заявника апеляційної скарги залишився той факт, що для підприємств всеукраїнських громадських організацій інвалідів, де кількість інвалідів становить не менше 50 відсотків загальної чисельності працюючих, збір на обов'язкове державне пенсійне страхування визначається за ставкою 4 відсотки від об'єкта оподаткування для всіх працівників цих підприємств (абзац шостий пункту 1 статті 4 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування", що повністю узгоджується з приписами абзацу шостого пункту 1 статті 4 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" (у редакції, що діяла до 01.01.2011) .

Відповідно до пункту 14 статті 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (набрав чинності з 01.01.2011) єдиний внесок для підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УТОС, в яких кількість інвалідів становить не менш як 50 відсотків загальної чисельності працюючих, і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25 відсотків суми витрат на оплату праці, встановлюється у розмірі 5,3 відсотка визначеної пунктом 1 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску. Єдиний внесок для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, в яких кількість інвалідів становить не менш як 50 відсотків загальної чисельності працюючих, і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25 відсотків суми витрат на оплату праці, встановлюється у розмірі 5,5 відсотка визначеної пунктом 1 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску для працюючих інвалідів.

Колегія суддів відмічає, що у період жовтень 2008 року-грудень 2010 року позивач мав сплачувати внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмірі 4 відсотки від об'єкта оподаткування для всіх працівників цих підприємств; у період січень 2011 року-березень 2012 року позивач мав сплачувати єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 5,3 відсотка визначеної пунктом 1 частини першої статті 7 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" бази нарахування єдиного внеску.

Судова колегія вважає правильним висновок суд першої інстанції про те, що акт перевірки не може бути підставою для донарахування позивачеві суми внесків у розмірі 9 899,85 грн. за період січень 2011 року -березень 2012 року, та суми внесків у розмірі 30 955,12 грн. за період жовтень 2008 року -грудень 2010 року, тому не може й виникнути у позивача заборгованість у вказаних сумах, а податкові вимоги №Ю176 від 28.05.2012 на суму 9 899,85 грн., №Ю1121 від 28.05.2012 на суму 30 955,12 грн. є протиправними, оскільки він базується на наявних у справі доказах та судом дана належна правова оцінка нормам матеріального права.

Оцінюючи дії Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя щодо прийняття відносно Підприємства об'єднання громадян "Лінія-комфорту"Севастопольської міської Організації всеукраїнської організації інвалідів "Союз організації інвалідів України" вимог про сплату боргу від 28.05.2012 №Ю176, на суму 9899,85 грн. та №Ю1121, на суму 30955,12 грн., суд повинен керуватися вимогами частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України та перевіряти, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Стаття 19 Конституції України зобов'язує орган влади діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Отже, «на підставі»означає, що суб'єкт владних повноважень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України та зобов'язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.

Отже, «у межах повноважень»означає, що суб'єкт владних повноважень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.

Отже, «у спосіб»означає, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури вчинення дії, і повинен обирати лише встановлені законом способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень.

У разі виявлення порушень хоча б одного з цих критеріїв і за умови порушення прав, свобод та інтересів позивача, є підстави для задоволення адміністративного позову.

Судова колегія вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції про те, що Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя при вчиненні дій щодо прийняття оскаржуваних вимог діяло не на підставі закону.

Апеляційна скарга не містить доводів, які спростували б висновки суду першої інстанції.

Доводи апеляційної скарги щодо неправильного застосування норм матеріального та процесуального права висновків суду першої інстанції не спростовують, оскільки ґрунтуються на невірному трактуванні відповідачем наведених правових норм.

Враховуючи те, що посилання відповідача в апеляційній скарзі на порушення судом першої інстанції норм матеріального права не знайшли свого підтвердження при розгляді даної справи, а судом першої інстанції повно та всебічно перевірені надані сторонами докази, дана їм належна оцінка у рішенні, яке належним чином мотивовано і за своїм змістом та формою відповідає вимогам матеріального та процесуального закону, апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволенню, а судове рішення - без змін.

Керуючись статтями 195, 196, пунктом 1 частини першої статті 198, статтею 200, пунктом 1 частини першої статті 205, статтями 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Гагарінському районі міста Севастополя залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду міста Севастополь від 11.07.2012 у справі № 2а-1254/12/2770 залишити без змін.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту проголошення і може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки, передбачені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст судового рішення виготовлений 24 вересня 2012 р.

Головуючий суддя підпис Г.М. Іщенко

Судді підпис М.А.Санакоєва

підпис С.Ю. Яковенко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя Г.М. Іщенко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.09.2012
Оприлюднено08.10.2012
Номер документу26319110
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1254/12/2770

Ухвала від 13.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мойсюк М.І.

Ухвала від 08.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мойсюк М.І.

Ухвала від 08.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мойсюк М.І.

Ухвала від 23.10.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Амєлін С.Є.

Ухвала від 18.09.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Постанова від 11.07.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Дудкіна Т.М.

Ухвала від 13.06.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Дудкіна Т.М.

Ухвала від 07.06.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Дудкіна Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні