Постанова
від 09.10.2012 по справі 2а/0270/3190/12
ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а/0270/3190/12

Головуючий у 1-й інстанції: Віятик Н.В.

Суддя-доповідач: Боровицький О. А.

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 жовтня 2012 року

м. Вінниця

Вінницький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого-судді: Боровицького О. А.

суддів: Гонтарука В. М. Драчук Т. О.

при секретарі судового засідання: Александровій К.В.

за участю:

позивача: ОСОБА_2

представника позивача: ОСОБА_3

представника позивача: ОСОБА_4

представника відповідача: Гула А.А.

представника ТОВ "Подільська продовольча група".: Михайловської І.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Липовецької районної державної адміністрації та товариства з обмеженою відповідальністю "Подільська продовольча група" на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 05 вересня 2012 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Липовецької районної державної адміністрації про визнання протиправними та скасування розпоряджень та зобов'язання вчинити дії , -

В С Т А Н О В И В :

В липні 2012 року ОСОБА_2 звернувся в суд з адміністративним позовом до Липовецької районної державної адміністрації, в якому з урахуванням заяви про зміну позовних вимог у адміністративній справі (а.с. 83-86) просив: визнати протиправним та скасувати розпорядження Липовецької районної державної адміністрації від 16.02.2011р. №47"Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 13.01.21011р. №13 "Про затвердження переліку земельних ділянок державної власності землі сільськогосподарського призначення), набуття права оренди яких буде здійснюватись за результатами земельних торгів (аукціонів) на території району" в частині включення до Переліку земельних ділянок державної власності, що розташовані на території Липовецького району, набуття права оренди яких буде здійснюватися за результатами земельних торгів (аукціонів) землі водного фонду площею 37,8 га, що розташовані на території Козинецької сільської ради; визнати протиправним та скасувати розпорядження Липовецької районної державної адміністрації №266 від 19.06.2012 року "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного об'єкта (став) із земель водного фонду в оренду шляхом проведення земельних торгів (аукціонів) для риборозведення та рибальства на території Козинецької сільської ради"; зобов'язати Липовецьку районну державну адміністрацію поновити договір оренди земельної ділянки водного фонду від 08.06.2006 року площею 37,85 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (риборозведення), що розташовані на території Козинецької сільської ради з ОСОБА_2 на той самий строк і на тих самих умовах.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач вважає зазначені розпорядження Липовецької районної державної адміністрації протиправними та такими, що порушують його право на переважне продовження договору оренди на новий строк.

05 вересня 2012 року Вінницьким окружним адміністративним судом ухвалено адміністративний позов задовольнити частково, а саме: визнано протиправним та скасовано розпорядження Липовецької районної державної адміністрації від 16.02.2011р. №47 в частині включення до Переліку земельних ділянок державної власності, що розташовані на території Липовецького району, набуття права оренди яких буде здійснюватись за результатами земельних торгів (аукціонів) земля водного фонду площею 37,8 га, що розташовані на території Козинецької сільської ради; визнано протиправним та скасовано розпорядження Липовецької районної державної адміністрації від 19.06.2012р. №266 "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного об'єкту (став) із земель водного фонду в оренду шляхом проведення земельних торгів (аукціонів) для риборозведення та рибальства на території Козинецької сільської ради"; зобов'язано Липовецьку районну державну адміністрацію Вінницької області розглянути заяву ОСОБА_2 щодо продовження терміну дії договору оренди земельної ділянки водного фонду площею 37,85 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (риборозведення), що розташована на території Козинецької сільської ради; в іншій частині позовних вимог відмовлено; судовий збір у розмірі 10,73 грн. (десять грн. 73 коп.) стягнуто з Державного бюджету України на користь ОСОБА_2 (с. Кобильня, Липовецького району, Вінницької області, ідентифікаційний номер НОМЕР_1).

Відповідач не погодившись з ухваленим рішенням суду першої інстанції подав апеляційну скаргу, в якій вказав, що постанова Вінницького окружного адміністративного суду від 05 вересня 2012 року підлягає скасуванню, оскільки при її винесенні суд не дослідив усі обставини справи в їх сукупності, не правильно застосував норми матеріального права та порушив норми процесуального права, що призвело до прийняття необґрунтованого рішення. Аргументуючи доводи апеляційної скарги, апелянт посилається на те, що оскаржувані розпорядження були прийняті відповідно до норм чинного законодавства.

Також, на рішення суду першої інстанції від 05 вересня 2012 року подано апеляційну скаргу товариством з обмеженою відповідальністю "Подільська продовольча група", яке стало переможцем земельних торгів, замовником яких була Липовецька райдержадміністрація від 14 серпня 2012 року, на яких було реалізовано право оренди на земельну ділянку водного фонду площею 37,3601 га, кадастровий номер 0522282600:06:000:1013, яка розташована за адресою: Вінницька область, Липовецький район, територія Козинецької сільської ради за межами населеного пункту. В апеляційній скарзі, апелянт просить скасувати постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 05.09.2012 року про часткове задоволення позову по адміністративній справі №2а/0270/3190/12.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, осіб, які з'явились до суду апеляційної інстанції, а саме: представника відповідача та представника ТОВ "Подільська продовольча група"- на підтримання доводів своїх апеляційних скарг, позивача та його представників на підтримання рішення суду першої інстанції, колегія суддів Вінницького апеляційного адміністративного суду, на підставі та за правилами статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційні скарги підлягають задоволенню з наступних підстав.

З матеріалів справи встановлено, що 8 червня 2006 року між Липовецькою районною державною адміністрацією та ОСОБА_2 укладено договір оренди землі, який був зареєстрований в Липовецькій філії "Центр ДЗК"14 липня 2006 року за №040682600003.

Відповідно до пункту 8 договору від 08.06.2006 року, строк дії договору встановлено на 5 років, а саме до 31 грудня 2010 року (а.с. 9-13).

01 квітня 2011 року між Липовецькою районною державною адміністрацією та ОСОБА_2 укладено договір про внесення змін до Договору оренди землі від 8 червня 2006 року зареєстрованого в Липовецькій філії "Центр ДЗК"14 липня 2006 року за №040682600003, яким було внесено зміни в розмір орендної плати (а.с. 17).

25.05.2011 року позивачем на ім'я голови Липовецької районної державної адміністрації Грищук А.В. подано заяву про продовження терміну дії договору оренди землі. Дана заява зареєстрована Липовецькою районною державною адміністрацією 27.05.2011 року (а.с. 21).

Липовецькою РДА надіслана відповідь від 01.07.2011 року за номером №01-11/1645 на заяву про продовження терміну дії договору оренди землі, в якій повідомлялось про відмову в поновленні договору оренди земельної ділянки водного фонду від 8 червня 2006 року та пропонувалось ОСОБА_2 прийняти участь на конкурсних засадах при проведенні земельних торгів з набуття права оренди на земельну ділянку водного фонду загальною площею 37,85 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (риборозведення), що розташована на території Козинецької сільської ради (а.с.53). На підтвердження направлення зазначеного листа позивачу відповідачем надано докази його реєстрації у журналі реєстрації вихідної документації Липовецької РДА за 2011 рік (а.с.65-68).

21.03.2012 року позивач звернувся до Голови Вінницького обласної ради Татусяка С.П. з листом, в якому вказує на бездіяльність Липовецької РДА щодо розгляду його звернення та просить захистити права та інтереси щодо розгляду заяви про поновлення договору оренди земельної ділянки. Вказане звернення було переадресоване для розгляду голові Липовецької РДА, який листом від 23.04.2012 року №01-21/1305 повідомив ОСОБА_2 про те, що 24.06.2011 року відбулося засідання комісії Липовецької районної державної адміністрації по розгляду заяв з питань відведення земельних ділянок для сільськогосподарського використання. Вирішуючи заяву щодо продовження строку договору оренди земельної ділянки водного фонду загальною площею 37.85 га, на території Козинецької сільської ради, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (риборозведення) комісія вирішила відмовити ОСОБА_2 в продовжені строку договору оренди земель водного фонду в зв'язку з тим, що дана земельна ділянка буде надаватись в оренду шляхом проведення земельних торгів (аукціонів).

В листі Липовецької РДА від 23.04.2012 року вказується, що на засіданні комісії також розглядалося клопотання громадянки ОСОБА_9, яка звернулася до Липовецької райдержадміністрації з проханням отримати в оренду земельну ділянку водного фонду загальною площею 37,85 га на території Козинецької сільської ради. Враховуючи клопотання гр. ОСОБА_9 комісія вирішила рекомендувати голові райдержадміністрації відмовити громадянину ОСОБА_2 в продовженні строку договору оренди земельної ділянки водного фонду загальною площею 37,85 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (риборозведення), що розташована на території Козинецької сільської ради, оскільки він неналежним чином виконував умови договору, а саме, умисно затягував з укладанням додаткових угод із внесенням змін до пунктів "орендна плата" до договору оренди.(а.с.18-19).

16.02.2011 року відповідач прийняв розпорядження №47 "Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 13.01.21011р. №13 "Про затвердження переліку земельних ділянок державної власності землі сільськогосподарського призначення), набуття права оренди яких буде здійснюватись за результатами земельних торгів (аукціонів) на території району", зокрема, в частині включення до переліку землі водного фонду площею 37,85 га, що розташовані на території Козинецької сільської ради.

19.06.2012 року Липовецькою районною державною адміністрацією прийнято розпорядження №266 "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного об'єкта (став) із земель водного фонду в оренду шляхом проведення земельних торгів (аукціонів) для риборозведення та рибальства на території Козинецької сільської ради".

Позивач вважаючи, що зазначені розпорядження Липовецької районної державної адміністрації є протиправними та такими, що порушують його право на переважне продовження договору оренди на новий строк, звернувся з цим позовом до суду.

Задовольняючи позовні вимоги частково, суд першої інстанції виходив з того, що прийняте Липовецькою районною державною адміністрацією розпорядження від 16.02.2011 року №47 є протиправним, прийняте з порушенням вимог Земельного кодексу України, Закону України "Про оренду землі" та підлягає скасуванню в частині включення до Переліку земельних ділянок державної власності, що розташовані на території Липовецького району, набуття права оренди яких буде здійснюватись за результатами земельних торгів (аукціонів) земельної ділянки водного фонду площею 37,8 га, що розташовані на території Козинецької сільської ради. Суд першої інстанції також вважав протиправним розпорядження Липовецької районної державної адміністрації №266 від 19.06.2012 року "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного об'єкта (став) із земель водного фонду в оренду шляхом проведення земельних торгів (аукціонів) для риборозведення та рибальства на території Козинецької сільської ради", ґрунтуючи такий висновок на тому, що судом встановлено протиправність розпорядження Липовецької РДА від 16.02.2011 року №47 в частині включення до Переліку земельних ділянок державної власності, що розташовані на території Липовецького району, набуття права оренди яких буде здійснюватись за результатами земельних торгів (аукціонів) земельної ділянки водного фонду площею 37,8 га, що розташовані на території Козинецької сільської ради.

Більш того, в оскаржуваному судовому рішенні знайшли своє відображення висновки суду першої інстанції щодо необхідності для повного захисту прав, свобод та інтересів позивача, про захист яких він просить, зобов'язати відповідача розглянути заяву ОСОБА_2 щодо продовження терміну дії договору оренди земельної ділянки водного фонду площею 37,85 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (риборозведення), що розташована на території Козинецької сільської ради.

Колегія суддів Вінницького апеляційного адміністративного суду не погоджується з такими висновками суду першої інстанції з огляду на таке.

Згідно статті 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» до відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення питань: 1) забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян; 2) соціально-економічного розвитку відповідних територій; 3) бюджету, фінансів та обліку; 4) управління майном, приватизації та підприємництва; 5) промисловості, сільського господарства, будівництва, транспорту і зв'язку; 6) науки, освіти, культури, охорони здоров'я, фізкультури і спорту, сім'ї, жінок, молоді та неповнолітніх; 7) використання землі, природних ресурсів, охорони довкілля; 8) зовнішньоекономічної діяльності; 9) оборонної роботи та мобілізаційної підготовки; 10) соціального захисту, зайнятості населення, праці та заробітної плати. Місцеві державні адміністрації вирішують й інші питання, віднесені законами до їх повноважень.

Відповідно до статті 51 Водного кодексу України у користування на умовах оренди водні об'єкти (їх частини) місцевого значення та ставки, що знаходяться в басейнах річок загальнодержавного значення, можуть надаватися водокористувачам лише для риборозведення, виробництва сільськогосподарської і промислової продукції, а також у лікувальних і оздоровчих цілях.

Передача орендарем права на оренду водного об'єкта (чи його частини) іншим суб'єктам господарювання забороняється.

Орендодавцями водних об'єктів (їх частин) місцевого значення є Верховна Рада Автономної Республіки Крим і обласні Ради.

Окремі повноваження щодо надання водних об'єктів (їх частин) місцевого значення в користування Верховна Рада Автономної Республіки Крим та обласні Ради можуть передавати відповідним органам виконавчої влади на місцях чи іншим державним органам.

Орендодавцями водних об'єктів загальнодержавного значення визначається Кабінетом Міністрів України відповідно до цього кодексу та інших законів України.

Розподіл повноважень щодо передачі водних об'єктів загальнодержавного значення визначається Кабінетом Міністрів України відповідно до цього кодексу та інших законів України.

Право водокористування на умовах оренди оформляється договором, погодженим з державними органами охорони навколишнього природного середовища та водного господарства.

Умови, строки і збір за оренду водних об'єктів (їх частин) визначаються в договорі оренди за згодою сторін.

Як вбачається із матеріалів позивачем фактично ставиться питання щодо порушення його права на переважне продовження договору оренди водного об'єкту на новий строк.

Судом першої інстанції позовні вимоги ОСОБА_2 в частині визнання протиправним та скасування розпорядження Липовецької районної державної адміністрації від 16.02.2011р. №47 задоволені за умови того, що до 14.07.2011 року Липовецька РДА не мала правових підстав розпоряджатися спірною земельною ділянкою, що знаходилась в оренді і термін дії договору якої не закінчений; крім того, зауважено, що на момент винесення спірного розпорядження №47 від 16.02.2011 року до Липовецької РДА надійшла лише одна заява про намір отримати вказану земельну ділянку в оренду - гр. ОСОБА_9 відтак 16.02.2011 року у Липовецької РДА були відсутні підстави для включення земельної ділянки водного фонду площею 37,85 га, що розташована на території Козинецької сільської ради до переліку земельних ділянок, набуття права оренди яких буде здійснюватись за результатами земельних торгів (аукціонів), що є помилковим.

Згідно статті 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією конституцією. Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки.

Виходячи з приписів статті 13 Конституції України, статті 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статтей 6, 51 Водного кодексу України, Липовецька районна державна адміністрація при включенні до Переліку земельних ділянок державної власності, що розташовані на території Липовецького району, набуття права оренди яких буде здійснюватися за результатами земельних торгів (аукціонів) землі водного фонду площею 37,8 га, що розташовані на території Козинецької сільської ради діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Із матеріалів справи вбачається, що укладений 8 червня 2006 року між Липовецькою районною державною адміністрацією та ОСОБА_2 договір оренди землі, який був зареєстрований в Липовецькій філії "Центр ДЗК"14 липня 2006 року за №040682600003 припинив свою дію 31 грудня 2010 року.

Матеріали справи не містять доказів, як і не надано таких позивачем, що до договору від 8 червня 2006 року вносились зміни, чи приймались додаткові угоди стосовно закінчення терміну дії договору до іншого числа, як не до 31 грудня 2010 року. Таким чином, висновок суду першої інстанції стосовно того, що договір оренди землі від 08.06.2006 року, який набрав чинності з 14.07.2006 року діє до 14.07.2011 року є помилковими та такими, що не ґрунтуються на законі.

Більш того, що стосується посилання позивача на те, що ним виконано пункт 8 договору, в силу якого, передбачене переважне право орендаря після закінчення строку договору на поновлення його дії на новий строк, у цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за тридцять днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію, а саме 25.05.2011 року подано на ім'я голови Липовецької районної державної адміністрації Грищук А.В. заяву про продовження терміну дії договору оренди землі, колегія суддів зазначає таке.

Як встановлено вище договір оренди землі від 08 червня 2006 року укладено на п'ять років до 31 грудня 2010 року, тоді як ОСОБА_2 звернувся до Липовецької районної державної адміністрації про продовження його дії лише 25 травня 2011 року, при цьому, звертаючись з листом-повідомленням про поновлення договору оренди землі орендарем не було надано проекту додаткової угоди.

Тоді як, за правилами статті 33 Закону України "Про оренду землі" по закінченню строку, на який було укладено договір оренди землі, орендар, який належно виконував обов'язки за умовами договору, має переважне право перед іншими особами на укладення договору оренди землі на новий строк (поновлення договору оренди землі). Орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди землі на новий строк, зобов'язаний повідомити про це орендодавця до спливу строку договору оренди землі у строк, встановлений цим договором, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди землі. До листа-повідомлення про поновлення договору оренди землі орендар додає проект додаткової угоди. При поновленні договору оренди землі його умови можуть бути змінені за згодою сторін. У разі недосягнення домовленості щодо орендної плати та інших істотних умов договору переважне право орендаря на укладення договору оренди землі припиняється.

Орендодавець у місячний термін розглядає надісланий орендарем лист-повідомлення з проектом додаткової угоди, перевіряє його на відповідність вимогам закону, узгоджує з орендарем (за необхідності) істотні умови договору і, за відсутності заперечень, приймає рішення про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної та комунальної власності), укладає з орендарем додаткову угоду про поновлення договору оренди землі. За наявності заперечень орендодавця щодо поновлення договору оренди землі орендарю направляється лист-повідомлення про прийняте орендодавцем рішення.

У разі якщо орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди і за відсутності протягом одного місяця після закінчення строку договору листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі такий договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором. У цьому випадку укладання додаткової угоди про поновлення договору оренди землі щодо земель державної або комунальної власності здійснюється із: уповноваженим керівником органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування без прийняття рішення органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування про поновлення договору оренди землі.

Додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов'язковому порядку.

Відмова, а також наявне зволікання в укладенні додаткової угоди до договору оренди землі може бути оскаржено в суді.

З системного аналізу наведеної норми випливає, що обов'язковою умовою поновлення договору оренди має бути укладена сторонами у місячний строк додаткова угода.

Як встановлено судом та не заперечується позивачем, останнім разом з листом про поновлення договору оренди земельної ділянки проект додаткової угоди не подавався.

Натомість, відповідачем листами від 01.07.2011 року №01-11/1645 та від 23.04.2012 року №01-21/1305 позивача повідомлено про відмову в поновленні договору оренди та про те, що Липовецька районна державна адміністрація прийняла рішення земельну ділянку водного фонду загальною площею 37,85 га, включити до переліку земельних ділянок, право оренди на які буде реалізовано шляхом проведення земельних торгів (аукціону).

Колегія суддів вважає, що при прийнятті оскаржуваного розпорядження щодо включення спірного водного об'єкту до Переліку земельних ділянок державної власності, що розташовані на території Липовецького району, набуття права оренди яких буде здійснюватися за результатами земельних торгів (аукціонів) землі водного фонду, відповідачем не порушені права позивача, та враховані інтереси держави.

Таким чином, враховуючи, що відповідачем доведено правомірність прийняття розпорядження від 16.02.2011р. №47"Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 13.01.21011р. №13 "Про затвердження переліку земельних ділянок державної власності землі сільськогосподарського призначення), набуття права оренди яких буде здійснюватись за результатами земельних торгів (аукціонів) на території району" в частині включення до Переліку земельних ділянок державної власності, що розташовані на території Липовецького району, набуття права оренди яких буде здійснюватися за результатами земельних торгів (аукціонів) землі водного фонду площею 37,8 га, що розташовані на території Козинецької сільської ради, суд першої інстанції необґрунтовано дійшов висновку про протиправність розпорядження Липовецької районної державної адміністрації №266 від 19.06.2012 року "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного об'єкта (став) із земель водного фонду в оренду шляхом проведення земельних торгів (аукціонів) для риборозведення та рибальства на території Козинецької сільської ради" та як наслідок, безпідставно його скасував.

Колегія суддів Вінницького апеляційного адміністративного суду зауважує, що судом першої інстанції правильно зробивши висновок про відсутність підстав для задоволення вимог позивача щодо зобов'язання Липовецької районної державної адміністрації поновити договір оренди земельної ділянки водного фонду від 08.06.2006 року площею 37,85 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (риборозведення), що розташовані на території Козинецької сільської ради з ОСОБА_2 на той самий строк і на тих самих умовах, помилково здійснив вихід за межі позовних вимог і зобов'язав Лповецьку районну державну адміністрацію Вінницької області розглянути заяву ОСОБА_2 щодо продовження терміну дії договору оренди земельної ділянки водного фонду площею 37,85 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (риборозведення), що розташована на території Козинецької сільської ради. Адже як встановлено апеляційним розглядом справи така заява позивача розглянута, і на останню у відповідності з вимогами чинного законодавства України, яке регулює спірні правовідносини, надано відповідь.

Приймаючи викладене до уваги, суд апеляційної інстанції вважає, що судом першої інстанції неправильно встановлені обставини справи та ухвалено постанову з порушенням норм матеріального права.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 198, пункту 4 частини 1 статті 202 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції скасовує її та приймає нову, якщо визнає, що судом першої інстанції порушено норми матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Доводи апеляційних скарг є суттєвими, такими, що спростовують встановлені судом першої інстанції обставини та узгоджуються з нормами права, що регулюють спірні правовідносини.

За таких обставин, колегія суддів вважає, що апеляційні скарги на підставі статті 202 КАС України слід задовольнити, скасувавши оскаржувану постанову суду першої інстанції з ухваленням нового рішення про відмову в задоволенні позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 212, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги Липовецької районної державної адміністрації та товариства з обмеженою відповідальністю "Подільська продовольча група" задовольнити .

Постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 05 вересня 2012 року скасувати.

У задоволенні позову ОСОБА_2 до Липовецької районної державної адміністрації про визнання протиправними та скасування розпоряджень та зобов'язання вчинити дії, відмовити .

Постанова суду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно ст. 212 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі "15" жовтня 2012 р.

Головуючий суддя Боровицький О. А.

Судді Гонтарук В. М.

Драчук Т. О.

СудВінницький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.10.2012
Оприлюднено15.10.2012
Номер документу26409536
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0270/3190/12

Ухвала від 20.08.2012

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Віятик Наталія Володимирівна

Ухвала від 07.09.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 24.09.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 24.09.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Постанова від 09.10.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 03.10.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 24.09.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 24.09.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 07.09.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Постанова від 05.09.2012

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Віятик Наталія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні