Постанова
від 19.09.2012 по справі 2а-1615/12/2070
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 вересня 2012 р. Справа № 2а-1615/12/2070 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Кононенко З.О.

Суддів: Бондара В.О. , Донець Л.О.

за участю секретаря судового засідання Білоус А.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр" на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 15.05.2012р. по справі № 2а-1615/12/2070

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр"

до Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби

про визнання дій незаконними,

ВСТАНОВИЛА:

"Інформ-Авіа-Центр" звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової інспекції у Дзержинському районі міста Харкова Харківської області Державної податкової служби та просило суд постановити рішення, згідно якого:

визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова щодо зміни визначених Товариством з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр" валового доходу та валових витрат, податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість без прийняття податкових повідомлень-рішень, а саме, дії ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова зі зменшення валового доходу на загальну суму 1397480 грн. та зменшення валових витрат на загальну суму 1397480 грн., а також зі зменшення податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "Техно-Асавир" на загальну суму податкового кредиту 279496,00 грн. і зменшення податкових зобов'язань по взаємовідносинах з ТОВ "Інтертрейді"на загальну суму податкового зобов'язання 279840,00 грн. на підставі складеного акту від 30.12.2011 року № 6419/2305/22626183;

визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова щодо виключення з електронної бази даних "Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України"сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені Товариством з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр"(код ЕДРПОУ 22626183) у податкових деклараціях з податку на додану вартість № 9000061647 від 25.01.2011 р., № 9005019855 від 15.11.2010 р., № 158627 від 20.12.2010 р. та № 181272 від 20.01.2011 р. ;

визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова щодо внесення до АС "Аудит"на підставі акту від 30.12.2011 року № 6419/2305/22626183 результатів перевірки щодо зменшення валового доходу та зменшення валових витрат, результатів опрацювання відхилень між сумами податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ, задекларованих Товариством з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр";

зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дзержинському районі м. Харкова відобразити в електронній базі даних "Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України"суми податкового кредиту з податку на додану вартість, які Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр"(код ЕДРПОУ 22626183) включило до податкових декларацій з податку на додану вартість № 9000061647 від 25.01.2011 р., № 9005019855 від 15.11.2010 р., № 158627 від 20.12.2010 р. та № 181272 від 20.01.2011 р.;

зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дзержинському районі м. Харкова відобразити в електронній базі даних "Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України"суми податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр") включило до податкових декларацій з податку на додану вартість № 9000061647 від 25.01.2011 р., № 9005019855 від 15.11.2010 р., № 158627 від 20.12.2010 р. та № 181272 від 20.01.2011 р.;

зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дзержинському районі м. Харкова виключити з АС "Аудит" внесені на підставі акту від 30.12.2011 року № 6419/2305/22626183 результати перевірки щодо зменшення валового доходу та зменшення валових витрат, результати опрацювання відхилень між сумами податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ, задекларованих Товариством з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр".

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 15.05.12 у задоволені адміністративного позову відмовлено.

Позивач, не погодившись із постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції оскаржувану постанову скасувати та прийняти нову, якою задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги позивач посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника позивача, перевіривши доводи апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з таких підстав.

Судом першої інстанції встановлено інстанції, що що ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова була проведена позапланова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр"з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ "Техно-Асовир" за липень 2010 року, з ТОВ "Тех-Агроремпоставка за березень, травень 2010 року.

За наслідком перевірки було складено акт від 30.12.2011 року за № 6419/2305/22626183.

Перевіркою встановлено, що ТОВ "Інформ-Авіа-Центр" на підставі договорк купівлі-продажу з ТОВ "Техно-Асавир" від 01.07.2010 №01/07/10 було придбано товар.

Згідно реєстру отриманих податкових накладних та додатку 5 до Декларації з ПДВ ТОВ "Інформ-Авіа-Центр"до складу податкового кредиту включено суму ПДВ з придбаних ТМЦ від ТОВ "Техно-Асавир"у сумі 279496 грн. (згідно уточнюючого розрахунку від 25.01.2011 №9000062114)

Отриманий товар від ТОВ "Техно-Асавир"на загальну суму 1676976,0 грн., у т.ч. ПДВ 279496,0 грн., підприємством ТОВ "Інформ-Авіа-Центр"реалізовано у періоді з 01.10.2010 по 31.12.2010 року на ТОВ "Інтертрейд" по договору від 14.10.2010 №14/10/010 на загальну суму 1679040 грн., у т.ч. ПДВ 279840 грн. згідно первинних документів.

Від ДПІ у Жовтневому районі м. Харкова відповідачем було отримано акт перевірки ТОВ "Техно-Асавир"з питань дотримання вимог податкового валютного та іншого законодавства за період з 10.07.2009 року по 31.12.201 Ороку №547/23-03-05/36457640 від 07.04.2011р.

За місцем реєстрації ТОВ "Техно-Асавир"та його посадові особи відсутні, про що складено акт про відсутність суб'єкта господарювання за юридичною/фактичним місцезнаходженням.

Згідно аналізу податкової звітності наданої до ДПІ Жовтневому районі м. Харкова у ТОВ "Техно-Асавир" не виявлено власних, орендованих, одержаних по договорах лізингу, закріплених за підприємством на праві господарського відання, складських, торгівельних, виробничих та інших приміщень, в яких проводилася господарська діяльність.

Враховуючи наведене, податковим органом було зроблено висновок про неможливість реального здійснення фінансово - господарських операцій підприємством та правочини, укладені та такі, що виконувались, від імені ТОВ "Техно-Асавир"з постачальниками та покупцями не спричиняють реального настання правових наслідків та суперечать інтересам держави та суспільства.

Таким чином, перевіркою встановлено порушення позивачем ст. 3, 4, 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994 р. за № 334/94-ВР зі змінами та доповненнями., що призвело до завищення валового доходу на загальну суму 1397480 грн. та валові витрати - на загальну суму 1397480 грн. ; відсутність об'єктів, які підпадають під визначення ст. З, 4, ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" № 168/97- ВР від 03.04.1997 із змінами та доповненнями. Закону України "Про податок на додану вартість" від 28.12.1994 р. за № 334/94-ВР зі змінами та доповненнями., що призвело до завищення податкових зобов'язань з ПДВ на суму 279840 грн., та завищення податкового кредиту на загальну суму 279496 грн.

ДПІ у Дзержинського районі м. Харкова на підставі складеного акту від 30.12.11 за № 6419/2305/22626183 до АС «Аудит» та електронної бази даних "Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" внесені результати перевірки щодо до зменшення валового доходу та зменшення валових витрат, результати опрацювання відхилень між сумами податкових зобов»язань та податкового кредиту з ПДВ( а.с. 50-54).

Відмовляючи у задоволені адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що оскаржувані дії податкового органу вчинені відповідно до вимог чинного законодавства та не тягне негативних наслідків для позивача.

Колегія суддів не погоджується з вищезазначеним висновком суду першої інстанції, враховуючи наступне.

Виходячи зі змісту п.1.1. ст.1 Податкового кодексу України відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства з 01.01.2011 року врегульовано Положеннями Податкового кодексу України.

Згідно ст. 61 Податкового кодексу України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Податковий контроль здійснюється органами, зазначеними у стаття 41 цього Кодексу, в межах їх повноважень, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є органи державної податкової службу - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

Статтею 62 Податкового кодексу України встановлено, що податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби; перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки, що кореспондує також з приписами пп.20.1.3 п.20.1 ст.20 Кодексу.

Відповідно до п.78.8 Податкового кодексу України порядок оформлення результатів документальної позапланової перевірки встановлено статтею 86 цього Кодексу.

Згідно п.86.1 Податкового кодексу України результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Відповідно до п.3 Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 року № 984 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 січня 2011 р. за N 34/18772 (далі по тексту -Порядок № 984), результати документальних перевірок оформлюються у формі акта або довідки. У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт, а у разі відсутності порушень - довідка.

Так, за визначенням п.3 Порядку № 984 акт - службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

Як встановлено контролюючим органом під час проведення перевірки, господарські операції позивача з ТОВ «Техно-Асавир» суперечать інтересам держави та суспільства, внаслідок чого, перевіркою встановлено завищення валового доходу на загальну суму 1397480 грн. та валових витрат загальну суму 1397480 грн. ; завищення податкових зобов'язань з ПДВ на суму 279840 грн., та завищення податкового кредиту на загальну суму 279496 грн.

Підпунктом б) пункту 2.1 Порядку № 984 передбачено, що орган державної податкової служби визначає суму нарахування (зменшення) грошового зобов'язання, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування, та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість та складає податкове повідомлення-рішення у випадку якщо дані перевірки результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Виходячи зі змісту абз.4 п.86.7 Податкового кодексу України за наслідками такої перевірки керівником органу державної податкової служби (або його заступником) приймається рішення про визначення грошових зобов'язань з урахуванням результатів розгляду заперечень платника податків (у разі їх наявності).

Податкове повідомлення-рішення приймається керівником податкового органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків (п.86.8. Кодексу).

Також, положеннями п.7. Порядку № 984 передбачено, що за результатами розгляду керівником органу державної податкової служби (його заступником) акта перевірки, заперечень посадових осіб платника податків або його законних представників та інших матеріалів перевірки, у терміни та порядку, встановлені Кодексом, приймаються відповідні податкові повідомлення-рішення.

За змістом п.86.9 Податкового кодексу України та п.7 Порядку № 984 єдиним випадком відсутності у податкового органу обов`язку в десятиденний термін з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки прийняти за результатами перевірки податкове повідомлення-рішення є призначення такої перевірки відповідно до кримінально-процесуального закону або закону про оперативно-розшукову діяльність, однак навіть такі обставини призначення перевірки є підставою не для неприйняття податкового повідомлення-рішення, а для відкладення терміну його прийняття до дня набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Відповідно до п.14.1.157. п.14.1 Податкового кодексу України під податковим повідомленням-рішенням слід розуміти - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.

Положеннями ст.58 Податкового кодексу України та наказом ДПА України від 22.12.2010 року № 985 "Про затвердження Порядку направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платникам податків", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30.12.2010 року № 1440/18735 (далі по тексту - Порядок № 985) встановлено єдиний порядок складання та надіслання (вручення) платникам податків під час податкового контролю податкових повідомлень-рішень, в т.ч. за результатами всіх видів перевірок щодо дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за яким покладено на органи державної податкової служби, а також у випадках, коли визначити податкове зобов'язання платника відповідно до законодавства повинен здійснити орган державної податкової служби.

Згідно п.58.1. Податкового кодексу України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Відповідно до п.1.2 Порядку № 985 органи державної податкової служби складають та направляють (вручають) платникам податків податкові повідомлення-рішення про нарахування (зменшення) грошового зобов'язання, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування, та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість.

Колегією суддів встановлено, що за наслідками перевірки у спірних правовідносин відповідачем на підставі висновків акту перевірки від 30.12.2011 року за № 6419/2305/22626183 податкові повідомлення всупереч вищенаведеним нормам права прийняті не були.

Разом з тим, як свідчать матеріали справи відповідачем здійснено коригування та внесено зміни відносно податкової звітності позивача з податку на додану вартість та податку на прибуток, які знайшли своє відображення в "Системі співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України", розробленої з метою реалізації вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2008 р. № 262-р "Про заходи щодо удосконалення системи адміністрування податку на додану вартість".

На підтвердження вищевказаної обставини, відповідачем надано на вимогу суду апеляційної інстанції витяг з детальної інформації по платнику ПДВ (ТОВ «Інформ-Аві-Центр») щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України за липень, жовтень, листопад, грудень 2010 року, з якого вбачається фіксування відхилень податковим органом на суму 279496 грн, яка була задекларована позивачем по взаємовідносинам з ТОВ «Техно-Асавір», на підставі висновків акту перевірки від 30.12.2011 року за № 6419/2305/22626183

Порядок дій підрозділів органів ДПС з використання Системи визначається Методичними рекомендаціями щодо взаємодії органів Державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з ПДВ з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів, які затверджені наказом ДПА України від 18 квітня 2008 року № 266.

Система призначена для проведення співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на центральному рівні із забезпеченням доступу до результатів співставлення підрозділам органів державної податкової служби на регіональному та районному рівні для відпрацювання отриманих результатів та використання їх для контрольно- перевірочної роботи.

Після виконання автоматизованого співставлення Система забезпечує доступ до його результатів у вигляді екранних звітних форм співробітникам підрозділів органів ДПС у розрізах регіонів, районів, звітних податкових періодів тощо для опрацювання результатів співставлення.

Об'єктом автоматизації є процес співставлення даних податкової звітності з ПДВ: розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту, розрахунків коригування сум ПДВ контрагентів з використанням інформації актів/довідок перевірки платника ПДВ (камеральної, документальної невиїзної, планової, позапланової перевірки) у розрізі контрагентів, донарахованих сум ПДВ.

Беручи до уваги, що дані з системи співставлення використовуються в подальшому податковими органами при обчисленні податкових зобов'язань як самого позивача так і інших платників податків, які мали з ним правовідносини, а також при здійсненні перевірок інших платників податків, колегія суддів вважає помилковим висновок суду першої інстанції про те, що здійснене податковим органом коригування -валового доходу та валових витрат, зменшення обсягу податкового кредиту, не призвело до настання для позивача будь-яких негативних наслідків.

Таким чином, колегія суддів дійшла висновку, що через порушення судом норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, постанова суду першої інстанції - підлягає скасуванню, з прийняттям нової постанови про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п. 3 ст. 198, п. 4 ч.1 ст. 202, 205, 207, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр" задовольнити.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 15.05.2012р. по справі № 2а-1615/12/2070 скасувати.

Прийняти нову постанову, якою позов задовольнити.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова щодо зміни визначених Товариством з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр" валового доходу та валових витрат, податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість без прийняття податкових повідомлень-рішень, а саме, дії ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова зі зменшення валового доходу на загальну суму 1397480 грн. та зменшення валових витрат на загальну суму 1397480 грн., а також зі зменшення податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "Техно-Асавир" на загальну суму податкового кредиту 279496,00 грн. і зменшення податкових зобов'язань по взаємовідносинах з ТОВ "Інтертрейді"на загальну суму податкового зобов'язання 279840,00 грн. на підставі складеного акту від 30.12.2011 року № 6419/2305/22626183.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова щодо виключення з електронної бази даних "Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України"сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені Товариством з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр"(код ЕДРПОУ 22626183) у податкових деклараціях з податку на додану вартість № 9000061647 від 25.01.2011 р., № 9005019855 від 15.11.2010 р., № 158627 від 20.12.2010 р. та № 181272 від 20.01.2011 р. .

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова щодо внесення до АС "Аудит"на підставі акту від 30.12.2011 року № 6419/2305/22626183 результатів перевірки щодо зменшення валового доходу та зменшення валових витрат, результатів опрацювання відхилень між сумами податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ, задекларованих Товариством з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр".

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дзержинському районі м. Харкова відобразити в електронній базі даних "Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України"суми податкового кредиту з податку на додану вартість, які Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр"(код ЕДРПОУ 22626183) включило до податкових декларацій з податку на додану вартість № 9000061647 від 25.01.2011 р., № 9005019855 від 15.11.2010 р., № 158627 від 20.12.2010 р. та № 181272 від 20.01.2011 р..

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дзержинському районі м. Харкова відобразити в електронній базі даних "Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України"суми податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр") включило до податкових декларацій з податку на додану вартість № 9000061647 від 25.01.2011 р., № 9005019855 від 15.11.2010 р., № 158627 від 20.12.2010 р. та № 181272 від 20.01.2011 р..

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дзержинському районі м. Харкова виключити з АС "Аудит" внесені на підставі акту від 30.12.2011 року № 6419/2305/22626183 результати перевірки щодо зменшення валового доходу та зменшення валових витрат, результати опрацювання відхилень між сумами податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ, задекларованих Товариством з обмеженою відповідальністю "Інформ-Авіа-Центр".

Постанова набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання постанови у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)Кононенко З.О. Судді (підпис) (підпис) Бондар В.О. Донець Л.О.

Кононенко З.О.

Повний текст постанови виготовлений 24.09.2012 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.09.2012
Оприлюднено16.10.2012
Номер документу26421311
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1615/12/2070

Ухвала від 14.05.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 02.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 09.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Постанова від 19.09.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 12.10.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 07.06.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні