ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
24 вересня 2012 р. (10:38 год.) Справа №2а-9330/12/0170/8
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кушнової А.О., при секретарі Богацькій А.О.,
за участю представників сторін:
від позивача: Максімов Павло Олександрович, довіреність № 10 від 18.04.12, паспорт серії НОМЕР_1; Шевченко Михайло Сергійович, довіреність № 74 від 01.12.11, паспорт серії НОМЕР_2;
від відповідачів та третіх осіб: не з'явились
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс»
до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Виконавчого комітету Ялтинської міської ради (відповідач 1), Відділу статистики у м. Ялті Головного управління статистики в АР Крим (відповідач 2)
треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача:
ОСОБА_4
ОСОБА_5
про визнання протиправними дій та спонукання до виконання певних дій,
Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс» звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Державного реєстратора виконавчого комітету Ялтинської міської рада ОСОБА_6 про поновлення строку звернення до суду з адміністративним позовом; визнання протиправними дій Державного реєстратора виконавчого комітету Ялтинської міської ради ОСОБА_6 по внесенню 20.08.2008 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 1 146 107 0010 000213 про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнаний директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс»; зобов'язання Державного реєстратора виконавчого комітету Ялтинської міської ради ОСОБА_6 скасувати в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запис № 1 146 107 0010 000213 про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнаний директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс».
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 29.08.2012 року визнано поважною причину пропуску строку звернення позивача до суду та поновлено строк звернення до суду, відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду.
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 07.09.2012 року замінено відповідача Державного реєстратора виконавчого комітету Ялтинської міської ради ОСОБА_6, належним - Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради та залучено до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_4.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 07.09.2012 року вжиті заходи щодо невідкладного розгляду справи.
14.09.2012 року до Окружного адміністративного суду АР Крим надійшла заява про зміну позовних вимог, відповідно до якої позивач просить:
1. Визнати протиправними дії Відділу державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради по внесенню 20.08.2008 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису № 1 146 107 0010 000213 про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнаний директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс».
2. Зобов'язати Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізич них осіб підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради скасувати в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис № 1 146 107 0010 000213 від 20.08.2008 року про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнаний директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс».
3. Визнати протиправними дії Відділу статистики у м.Ялті Головно го управління статистики в АР Крим Державного комітету статистики України щодо включення в державний реєстр підприємств та організацій України ОСОБА_4, як директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс».
4. Стягнути з відповідача суму сплаченого судового збору.
В судовому засіданні 18.09.2012 року судом розглянута та прийнята до розгляду заява про зміну позовних вимог.
14.09.2012 року до Окружного адміністративного суду АР Крим надійшло клопотання від ОСОБА_5 про залучення його до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 18.09.2012 року залучено до участі у справі у якості відповідача Відділ статистики у м. Ялті Головного управління статистики в АР Крим Державного комітету статистики України.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 18.09.2012 року залучено до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ОСОБА_5.
В судовому засіданні 24.09.2012 року представник позивача підтримав збільшені позовні вимоги та пояснив, що 20.08.2008 року державним реєстратором виконавчого комітету Ялтинської міської ради ОСОБА_6 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців був внесений запис № 1 146 107 0010 000213 про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнай директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс».
Позивач вважає протиправними дії відповідача щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису № 1 146 107 0010 000213 від 20.08.2008 року та відповідний запис №1 146 107 0010 000213 від 20.08.2008 року підлягає виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у зв'язку із наступним.
Підставою для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вказаного запису № 1 146 107 0010 000213 від 20.08.2012 року був протокол позачергових загальних зборів учасників ТОВ ТЗФ Агросервіс» від 01.08.2008 року, яким нібито було обрано ОСОБА_4 дире ктором ТОВ ТЗФ «Агросервіс», та реєстраційна картка форми № 4.
Однак представник позивача зазначив, що Статутом ТОВ ТЗФ «Агросервіс» взагалі не передбачено обран ня директора Товариства, а відповідно до Статуту ТОВ ТЗФ «Агросервіс» дирек тор Товариства призначається загальними зборами учасників ТОВ ТЗФ «Агросер віс», в результаті чого обрання ОСОБА_4 директором ТОВ ТЗФ «Агросер віс» є незаконним, тому що обрання директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» не перед бачено Статутом Товариства.
По-друге, 17.08.2008 року відбулись позачергові загальні збори учасни ків ТОВ ТЗФ «Агросервіс», на яких були підтверджені повноваження директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_7, яка здійснює свої повнова ження з 25.06.1998 року, що підтверджується протоколом загальних зборів учас ників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» № 7 від 25.06.1998 року, тому що невідомими особа ми, діючими нібито від імені та в інтересах засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс», здійснювались заходи з метою зміни директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» на неві дому та неуповноважену особу та, більш того, після проведення цих зборів орга ни державної влади були повідомлені про те, що директором ТОВ ТЗФ «Агросер віс» є ОСОБА_7, а інші особи не мають жодного відношення до посади ди ректора вказаного товариства.
Представник позивача звернув увагу суду на те, що окрім інших органів державної влади та кож був повідомлений і державний реєстратор Ялтинської міської ради про те, що саме ОСОБА_7 є директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс», в результаті чого на віть при наявності однієї цієї підстави державний реєстратор виконавчого коміте ту Ялтинської міської ради ОСОБА_6 не мала права та передбачених законом підстав вносити 20.08.2008 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис № 1 146 107 0010 000213 про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнаний директором ТОВ ТЗФ «Агросер віс».
По-третє, рішенням позачергових загальних зборів ТОВ ТЗФ «Агросер віс» від 20.10.2008 року, яке оформлене протоколом № 8/1, рішення позачергових загальних зборів ТОВ ТЗФ «Агросервіс» від 01.08.2008 року скасовано, що в чер говий раз підтверджує незаконність внесення державним реєстратором виконав чого комітету Ялтинської міської ради ОСОБА_6 до Єдиного державного ре єстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису № 1 146 107 0010 000213 від 20.08.2008 року.
Збільшивши позовні вимоги, позивач зазначив, що ТОВ ТЗФ «Агросервіс» вважає дії Відділу державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису № 1 146 107 0010 000213 від 20.08.2008 року протиправ ними та що відповідний запис №1 146 107 0010 000213 від 20.08.2008 року підлягає виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідачі та треті особи явку своїх представників у судове засідання 24.09.2012 року не забезпечили, про день, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином - рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення (а.с.151, 152, 155).
У судовому засіданні 07.09.2012 року представником Державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців виконавчого комітету Ялтинської місткої ради Воробйовою О.Д. надані письмові пояснення та заперечення на адміністративний позов, у яких зазначено, що ОСОБА_6 не працює у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради з грудня 2008 р. у зв'язку з виходом на пенсію. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців відсутні відомості про адресу, за якою проживає ОСОБА_4.
Стосовно позовних вимог у запереченнях проти адміністративного позову зазначено, що при внесенні змін до відомостей про юридичну особу ТОВ «Торгово-закупівельна фірма «Агросервіс» 20.08.2008 р. відносно зміни керівника державний реєстратор керувався вимогами Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» в редакції, яка діяла в 2008 р.
20.08.2008 р. у відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців надійшла поштою реєстраційна картка форми № 4, на якій підпис керівника ОСОБА_4 був нотаріально посвідчений, у зв'язку з чим до Єдиного державного реєстру внесено запис (№ 11461070010000213) про внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах (зміна керівника).
Державному реєстратору не надсилалося рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміну керівника, так як цього не вимагав Закон про державну реєстрацію.
Виходячи з вищенаведеного при виконанні даної реєстраційної дії державний реєстратор виконавчого комітету Ялтинської міської ради ОСОБА_6 суворо дотримувалася вимог Закону про державну реєстрацію, яким регламентуються дії державних реєстраторів.
В запереченнях зазначено, що позивачеві було відомо про внесення запису № 11461070010000213 від 20.08.2008 p., так як 21.08.2008 р. у відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців надійшла поштою реєстраційна картка форми № 4, на якій підпис керівника ОСОБА_7 був нотаріально посвідчений, у зв'язку з чим до Єдиного державного реєстру внесено запис (№ 11461070011000213) про внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах (зміна керівника). Але в цьому випадку позивач не вважає дії державного реєстратора виконавчого комітету Ялтинської міської ради ОСОБА_6 протиправними.
Також у запереченнях звернено увагу суду на те, що на виконання рішення Господарського суду АРК від 29.01.2009 р. (справа № 2-2/216-2009) 10.06.2009 р. було скасовано реєстраційну дію, проведену 20.08.2008 р. за номером № 11461070010000213 «Про внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах ТОВ «Торгово-закупівельна фірма «Агросервіс» (зміна керівника).
09.04.2012 р. дану реєстраційну дію було відновлено на підставі рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 23.02.2012 р. (справа № 2а-15008/11/2670).
У зв'язку з викладеним у задоволенні позову відповідач просив відмовити.
Від інших учасників справи письмові пояснення стосовно позовних вимог не надходили.
Про судове засідання 24.09.12 відповідач 1 сповіщений належним чином, в матеріалах справи є розписка.
24.09.12 від Головного управління статистики в АРК надійшло клопотання про перенесення засідання або розгляд справи у відсутність представника.
Треті особи ОСОБА_4 та ОСОБА_5 про судове засідання 24.09.12 сповіщені належним чином - рекомендованою кореспонденцією.
24.09.12 від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ОСОБА_5 надійшла телеграма про відкладення розгляду справи у зв'язку з необхідністю ознайомлення з матеріалами справи.
Протокольною ухвалою від 24.09.2012 року судом у задоволенні клопотання третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ОСОБА_5 відмовлено, ОСОБА_5 сповіщений про розгляд справи належним чином рекомендованою кореспонденцією.
Зважаючи на належне повідомлення відповідачів та третіх осіб у справі та достатність доказів для прийняття рішенні, суд вважає можливим розглянути справу у відсутність представників відповідачів, третіх осіб ОСОБА_4 та ОСОБА_5 на підставі ст. 128 КАС України.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши представників сторін, суд
ВСТАНОВИВ:
05.12.1995 року проведено державну реєстрацію юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-закупівельної фірми «Агросервіс», про що свідчить Свідоцтво серії А00 № 446391, видане виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим (а.с.20), довідка АБ № 437811 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видана відділом статистики у місті Ялті 28.05.12 (а.с.21).
Зборами засновників (учасників) ТОВ ТЗФ «Агросервіс», на якому були присутні ОСОБА_7, ОСОБА_9 прийнято рішення призначити ОСОБА_7 на посаду директора, що підтверджується протоколом № 7 від 25.06.1998 року (а.с.23).
Відповідно до нової редакції Статуту ТОВ ТЗФ «Агросервіс», затвердженої рішенням загальних зборів засновників від 06.11.2006 року № 3 та зареєстрованої державним реєстратором виконавчого комітету Ялтинської міської ради АР Крим ОСОБА_6 05.12.2006 року за № 11461050004000213, зі змінами від 20.10.2008р. зокрема, пункту 1.2, засновниками (учасниками) товариства є:
ОСОБА_5 (10%)
ОСОБА_10 (15%)
ОСОБА_11 (10%)
ОСОБА_12 (1,5%)
ОСОБА_13 (7%)
ОСОБА_7 (36,5%)
ОСОБА_14 (20) (а.с.53-61).
Пунктом 6.17 Статуту встановлено, що виконавчим органом товариства є ди ректор, що здійснює керівництво поточною діяльніс тю товариства. Директор призначається і звільняєть ся від посади зборами учасників товариства. Дирек тором може бути особа, яка не є учасником товариства. Директор вирішує всі питання діяльності товарис тва, за винятком тих, які віднесені до виняткової компетенції зборів учасників. Збори учасників мо жуть ухвалити рішення про передачу частини належ них йому прав в компетенцію директора. Директор підзвітний зборам учасників і організує виконання його рішень. Директор не має права приймати рі шення, обов'язкові для учасників товариства.
Змінами до статуту ТОВ ТЗФ «Агросервіс», затвердженими загальними зборами учасників від 09.02.2008 року Протоколом № 1, зареєстрованими державним реєстратором виконавчого комітету Ялтинської міської ради АР Крим ОСОБА_6 17.03.2008 року за № 11461050009000213, зокрема, абзац перший пункту 4.3 розділу 4 викладений в новій редакції:
«Для забезпечення діяльності товариства за рахунок внесків учасників утворено статутний капітал в розмірі 10800000 гривень. Частка кожного з учасників складає:
ОСОБА_5 1080000 грн. - 10 %
ОСОБА_11 4644000 грн. - 43 %
ОСОБА_12 108000 - 1 %
ОСОБА_7 3672000 - 34 %
ОСОБА_14 1296000 - 12 % (а.с.62).
Судом встановлено, що 17.08.2008 року відбулися позачергові загальні збори учасників ТОВ ТЗФ «Агросервіс», на яких були присутні ОСОБА_11 (43% статутного капіталу), ОСОБА_12 (1% статутного капіталу), ОСОБА_7 (34% статутного капіталу), представник ОСОБА_14 - ОСОБА_2 (12% статутного капіталу), якими ухвалено наступне:
1. У зв'язку з тим, що невідомими особами, діючими ніби то від імені та в інтересах засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» здійснюються заходи з метою зміни директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» на невідому, та не повноважну особу, вирішено підтвердити повноваження директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_7.
2. Довести до відома уповноважених та контролюючих установ та організацій, органів місцевого самоврядування, Державної податкової інспекції України, прокуратури України, МВС України, органів державної реєстрації, судових установ, органів нотаріату, Держкомстату України та інших, що згідно зі Статутом ТОВ ТЗФ «Агросервіс» та рішеннями загальних зборів засновників виконуючим органом ТОВ ТЗФ «Агросервіс» є директор в особі ОСОБА_7, яка здійснює керівництво поточною діяльністю товариства. Бухгалтерські, фінансові, господарські установчі та інші документи товариства, печатка, та штампи ТОВ ТЗФ «Агросервіс» знаходяться у директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_7, що підтверджується Протоколом позачергових загальних зборів засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» від 17.08.2012 року (а.с.24).
Судом встановлено, що 20.08.2008 року до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради АР Крим поштою надійшла реєстраційна картка на внесення змін до відомостей про юридичну особу ТОВ ТЗФ «Агросервіс», які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Форми № 4, яка заповнена ОСОБА_4, підпис якого 18.08.2008 року засвідчений приватним нотаріусом Ялтинського міського нотаріального округу АР Крим ОСОБА_15 (а.с.46-50).
Реєстраційна картка Форми № 4 містила зміни до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якої ОСОБА_4 зазначений директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс».
На підставі реєстраційної картки Форми № 4 державним реєстратором виконавчого комітету Ялтинської міської ради АР Крим ОСОБА_6 20.08.2008 року було зроблено запис 1 146 107 0010 000213 «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах» під номером 10, відповідно до якого ОСОБА_4 був зазначений директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс» (зворотній бік а.с.28, а.с.29).
Протоколом № 8/1 від 20.10.2008 року визнано, що 01.08.2008 року позачергові загальні збори засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» відбулися без додержання вимог ст.ст. 60, 61 Закону України «Про господарські товариства» (без повідомлення належним чином всіх учасників про час, дату та місце проведення позачергових загальних зборів за відсутністю кворуму, у зв'язку з тим, що 14.03.2008 року ОСОБА_14 подав директору ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_7 нотаріально посвідчену заяву про свій вихід зі складу учасників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» та з цього моменту - з 14.03.2008 року він перестав бути учасником ТОВ ТЗФ «Агросервіс», в результаті чого ані ОСОБА_14, ані його представник ОСОБА_16 не мали права брати участь у проведенні позачергових загальних зборів засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» 01.08.2008 року) (а.с.25).
Підставою для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вказаного запису № 1 146 107 0010 000213 від 20.08.2012 року як зазначив позивач у позові був протокол позачергових загальних зборів учасників ТОВ ТЗФ Агросервіс» від 01.08.2008 року, яким нібито було обрано ОСОБА_4 дире ктором ТОВ ТЗФ «Агросервіс», та реєстраційна картка форми № 4.
Судом досліджений протокол позачергових загальних зборів учасників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» від 01.08.2008 року, згідно якого 01.08.2008 року відбулися позачергові загальні збори учасників ТОВ ТЗФ «Агросервіс», на яких були присутні ОСОБА_5 (10% статутного капіталу), ОСОБА_17, представник за довіреністю учасника ОСОБА_11 (43% статутного капіталу), ОСОБА_16, представник за довіреністю учасника ОСОБА_14 (12% статутного капіталу), із наявним кворумом учасників у розмірі 65% Статутного фонду Товариства. Позачерговими загальними зборами учасників ТОВ ТЗФ Агросервіс» згідно протоколу від 01.08.2008 року було розглянуте питання відкликання попереднього виконавчого органу управління товариства, а також утворення одноособового виконавчого органу управління товариства - директора товариства.
Позачерговими загальними зборами учасників було прийнято рішення про відкликання попереднього виконавчого органу управління ТОВ ТЗФ «Агросервіс» у складі директора ОСОБА_7 та заступника директора ОСОБА_2, утворено одноособовий виконавчий орган управління ТОВ ТЗФ «Агросервіс» у складі директора та обрано на цю посаду ОСОБА_4 (а.с.51).
Як зазначив під час розгляду справи представник позивача, Статутом ТОВ ТЗФ «Агросервіс» взагалі не передбачено обран ня директора Товариства, а відповідно до Статуту ТОВ ТЗФ «Агросервіс» дирек тор Товариства призначається загальними зборами учасників ТОВ ТЗФ «Агросер віс», в результаті чого обрання ОСОБА_4 директором ТОВ ТЗФ «Агросер віс» є незаконним, тому що обрання директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» не перед бачено Статутом Товариства.
Крім того, під час розгляду справи представником позивача надано суду заяву ОСОБА_14 від 19.05.2005 року, яка завірена приватним нотаріусом ОСОБА_18, про що зроблено запис в реєстрі за № 928, відповідно до якої ОСОБА_14 просив вивести його зі складу засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» та повідомив, що фінансових та майнових претензій не має (а.с.64).
Як пояснив представник позивача та просив прийняти до уваги той факт, що на позачергових загальних зборах 01.08.08 згідно протоколу був присутній начебто представник ОСОБА_14 за довіреністю ОСОБА_16, який приймав участь у голосуванні неправомірно, без жодних на то повноважень, оскільки ще 19.05.2005р. ОСОБА_14 подав заяву, адресовану загальним зборам засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс», про його виведення зі складу учасників.
Крім того представник позивача зауважив, що про проведення 01.08.08 позачергових загальних зборів учасників не було відомо іншим учасникам товариства, зокрема ОСОБА_7 (34% статутного капіталу) та ОСОБА_12 (1% статутного капіталу).
Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» № 755-IV від 15.05.2003 року зі змінами та доповненнями у редакції, що діяла станом на 20.08.2008 року, на дату вчинення запису в ЄДР 1 146 107 0010 000213 «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах» під номером 10 (далі - Закон №755) у разі, якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами до установчих документів юридичної особи або не підлягає державній реєстрації, виконавчий орган юридичної особи або уповноважена ним особа зобов'язаний подати (надіслати рекомендованим листом) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі. У разі, якщо подається (надсилається) реєстраційна картка про внесення змін до відомостей про місцезнаходження юридичної особи, до неї додається свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи.
Частиною 2 ст. 19 Закону № 755 (у редакції, що діяла 20.08.2008 року) визначено, що державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, якщо вони не передбачені частиною першою цієї статті.
Згідно з ч. 2 ст. 8 Закону № 755 якщо документи надсилаються державному реєстратору рекомендованим листом, підпис заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинен бути нотаріально посвідчений.
Таким чином, на момент надіслання до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради АР Крим реєстраційної картки на внесення змін до відомостей про юридичну особу ТОВ ТЗФ «Агросервіс», які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Форми № 4, нормами чинного законодавства не було визначено необхідність подання додаткових документів, окрім реєстраційної картки на внесення змін до відомостей про юридичну особу», які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, за Формою № 4, підпис заявника на якій завірений нотаріально.
Позивач наполягає на визнанні протиправними дій відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради по внесенню 20.08.2008 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 1 146 107 0010 000213 про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 безпідставно визнаний директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс».
Перевіряючи обґрунтованість заявлених позовних вимог, судом встановлено наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Досліджуючи Протокол позачергових зборів учасників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» від 01.08.2012 року, на зборах були присутні учасники:
ОСОБА_5, якому належить частка у 10 % Статутного капіталу Товариства;
ОСОБА_17, представник за довіреністю учасника ОСОБА_11, якому належить частка у Статутному капіталі Товариства у розмірі 43 %;
ОСОБА_16, представник за довіреністю учасника ОСОБА_14, якому належить частка у 12 % Статутного капіталу Товариства.
В протоколі зазначено, що наявний кворум учасників у розмірі 65 % Статутного фонду Товариства, тобто 65 % голосів (а.с.51).
Досліджуючи правомірність проведення зборів позачергових зборів учасників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» від 01.08.2008 року за участю ОСОБА_5, якому належить частка у 10 % Статутного капіталу Товариства; ОСОБА_17, представника за довіреністю учасника ОСОБА_11, якому належить частка у Статутному капіталі Товариства у розмірі 43 %; ОСОБА_16, представника за довіреністю учасника ОСОБА_14, якому належить частка у 12 % Статутного капіталу Товариства, суд встановив наступне.
Поняття і види господарських товариств, правила їх створення, діяльності, а також права і обов'язки їх учасників та засновників визначені Законом України «Про господарські товариства» № 1576-ХІІ від 19.09.1991 року зі змінами та доповненням (далі - Закон № 1576).
Главою 3 Закону № 1576 врегульовані правила створення, діяльності, а також права і обов'язки їх учасників та засновників товариств з обмеженою відповідальністю.
Згідно зі ст. 60 Закону № 1576 загальні збори учасників вважаються повноважними, якщо на них присутні учасники (представники учасників), що володіють у сукупності більш як 60 відсотками голосів.
Брати участь у зборах з правом дорадчого голосу можуть члени виконавчих органів, які не є учасниками товариства. Учасники зборів, які беруть участь у зборах, реєструються з зазначенням кількості голосів, яку має кожний учасник. Цей перелік підписується головою та секретарем зборів.
Будь-хто з учасників товариства з обмеженою відповідальністю вправі вимагати розгляду питання на загальних зборах учасників за умови, що воно було ним поставлено не пізніш як за 25 днів до початку зборів.
У випадках, передбачених установчими документами або затвердженими товариством правилами процедури, допускається прийняття рішення методом опитування. У цьому разі проект рішення або питання для голосування надсилається учасникам, які повинні у письмовій формі сповістити щодо нього свою думку. Протягом 10 днів з моменту одержання повідомлення від останнього учасника голосування всі вони повинні бути проінформовані головою про прийняте рішення.
Голова зборів товариства організує ведення протоколу. Книга протоколів має бути у будь-який час надана учасникам товариства. На їх вимогу повинні видаватися засвідчені витяги з книги протоколів.
Нормами статті 61 закону № 1576 передбачено, що позачергові загальні збори учасників скликаються головою товариства при наявності обставин, зазначених в установчих документах, у разі неплатоспроможності товариства, а також у будь-якому іншому випадку, якщо цього потребують інтереси товариства в цілому, зокрема, якщо виникає загроза значного скорочення статутного капіталу (ч. 2 ст. 61 Закону № 1576).
Про проведення загальних зборів товариства учасники повідомляються передбаченим статутом способом з зазначенням часу і місця проведення зборів та порядку денного. Повідомлення повинно бути зроблено не менш як за 30 днів до скликання загальних зборів. Будь-хто з учасників товариства вправі вимагати розгляду питання на загальних зборах учасників за умови, що воно було ним поставлено не пізніш як за 25 днів до початку зборів. Не пізніш як за 7 днів до скликання загальних зборів учасникам товариства повинна бути надана можливість ознайомитися з документами, внесеними до порядку денного зборів. З питань, не включених до порядку денного, рішення можуть прийматися тільки за згодою всіх учасників, присутніх на зборах (ч. 5 ст. 61 Закону № 1576).
Таким чином, з урахуванням викладених норм суд приходить до висновку, що загальні збори учасників вважаються повноважними, у разі належного повідомлення учасників товариства про час, день та місце проведення позачергових зборів та якщо на них присутні учасники (представники учасників), що володіють у сукупності більш як 60 відсотками голосів.
Суду не надано доказів належного сповіщення всіх засновників (учасників) ТОВ ТЗФ «Агросервіс» про проведення 01.08.2008 року позачергових зборів, зокрема, ОСОБА_7 (яка володіла 34% статутного капіталу) та ОСОБА_12 (яка володіла 1% статутного капіталу).
Судом встановлено, що заявою від 19.05.2005 року, адресованою загальним зборам засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс», яка завірена приватним нотаріусом ОСОБА_18, про що зроблено запис в реєстрі за № 928, ОСОБА_14 просив вивести його зі складу засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» та повідомив, що фінансових та майнових претензій не має (а.с.64).
Відповідно до ст. 100 Цивільного кодексу України право участі у товаристві є особистим немайновим правом і не може окремо передаватися іншій особі (ч. 1 ст. 100 Господарського кодексу України).
Учасники товариства мають право вийти з товариства, якщо установчими документами не встановлений обов'язок учасника письмово попередити про свій вихід з товариства у визначений строк, який не може перевищувати одного року (ч. 2 ст. 100 Цивільного кодексу України).
Частиною 1 статті 148 Цивільного кодексу України встановлено, що учасник товариства з обмеженою відповідальністю має право вийти з товариства, повідомивши товариство про свій вихід не пізніше ніж за три місяці до виходу, якщо інший строк не встановлений статутом.
Таким чином, на момент проведення 01.08.08 позачергових зборів засновників (учасників) ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_14 вийшов з ТОВ ТЗФ «Агросервіс» за власним бажанням, що підтверджується його нотаріально завіреною заявою від 19.05.2005 року.
Зважаючи на те, що під час проведення 01.08.08 позачергових зборів засновників (учасників) ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_14 вже не був засновником (учасником) товариства, тоді як учасники зборів вважали, що він має у Статутному фонді товариства частку, що складає 12 %, то суд приходить до висновку, що на момент проведення позачергових зборів засновників (учасників) ТОВ ТЗФ «Агросервіс» 01.08.08 такі збори не були повноважними, оскільки на них були присутні лише двоє з чотирьох дійсних учасників товариства: ОСОБА_5, якому належить частка у 10 % Статутного капіталу Товариства; ОСОБА_17, представник за довіреністю учасника ОСОБА_11, якому належить частка у Статутному капіталі Товариства у розмірі 43 %, тобто кількість голосів на момент проведення 01.08.2008 року позачергових зборів засновників (учасників) ТОВ ТЗФ «Агросервіс» складає 53 % (10 % + 43 %), що свідчить про відсутність кворуму учасників для прийняття рішень від імені Товариства.
У відповідності до п.28 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 24.10.2008р. №13 «Про практику розгляду судами корпоративних спорів» при вирішенні спорів, пов'язаних із виходом учасника з товариства, слід керуватися тим, що відповідно до ЦК та Закону про господарські товариства учасник ТОВ чи ТДВ вправі у будь-який час вийти з товариства незалежно від згоди інших учасників та самого товариства. Вихід зі складу учасників товариства не пов'язується ні з рішенням зборів учасників, ні з внесенням змін до установчих документів товариства. У зв'язку з цим моментом виходу учасника з товариства є дата подачі ним заяви про вихід відповідній посадовій особі товариства або вручення заяви цим особам органами зв'язку. Положення установчих документів, які обмежують чи забороняють право на вихід учасника з товариства, є незаконними. У разі, якщо товариство не вчиняє дії у зв'язку з поданням учасником заяви про вихід з товариства (не вирішується питання про внесення змін до установчих документів товариства, про їх державну реєстрацію), учасник товариства вправі звернутися до господарського суду з позовом про зобов'язання товариства до державної реєстрації змін в установчих документах товариства у зв'язку зі зміною у складі учасників товариства на підставі статті 7 Закону про господарські товариства.
Досліджуючи питання про обізнаність позивача із заявою учасника ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_14 від 19.05.2005р. про виведення його зі складу засновників Товариства з обмеженою відповідальністю торгово закупівельної фірми «Агросервіс», судом встановлено, що заяву ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_14 від 19.05.2005р. отримано директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_7 14 березня 2008 року, що підтверджується підписом ОСОБА_7, засвідченим печаткою ТОВ ТЗФ «Агросервіс» на зворотному боці заяви (зворотний бік а.с. 64).
Приймаючи до уваги доведення до відома відділу державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради протоколу позачергових загальних зборів учасників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» від 17.08.2008 року, на яких вирішено підтвердити повноваження директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_7 у зв'язку з інформацією про те, що невідомими особами, діючими ніби то від імені та в інтересах засновників ТОВ ТЗФ «Агросервіс» здійснюються заходи з метою зміни директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» на невідому та не повноважну особу, а отже обізнаність відповідача із тим, що відносно позивача можуть вчинятися протиправні дії щодо зміни директора Товариства, зважаючи на те, що реєстраційну картку ф.4 на зміну відомостей про юридичну особу, зокрема зміну директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» на ОСОБА_4 подано поштою без надання жодного документа про призначення товариством нового директора ОСОБА_4, суд вважає, що відповідач - відділ державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради повинен був відкласти внесення відповідних змін до Єдиного державного реєстру юриди чних осіб та фізичних осіб підприємців з метою перевірки належним повноважень особи, яка підписала реєстраційну картку Форми № 4 про зміну відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якої ОСОБА_4 зазначений директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс».
Тому суд вважає обґрунтованими позовні вимоги про визнання протиправними дій відділу державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради по внесенню 20.08.2008 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису № 1 146 107 0010 000213 про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнаний директором Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс».
Враховуючи наявні обставини справи, зокрема, обізнаність з 14.03.2008 року позивача із заявою учасника ТОВ ТЗФ «Агросервіс» ОСОБА_14 від 19.05.2005р. про виведення його зі складу засновників Товариства з обмеженою відповідальністю торгово закупівельної фірми «Агросервіс» та відсутністю кворуму на позачергових зборах засновників (учасників) ТОВ ТЗФ «Агросервіс», що відбулися 01.08.2008 року, неналежне сповіщення всіх учасників товариства про проведення цих зборів, суд вважає, що підстав для обрання ОСОБА_4 директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс» не було, рішення прийняте на позачергових зборах засновників (учасників) ТОВ ТЗФ «Агросервіс», що відбулися 01.08.2008 року, є таким, що не породжує правових наслідків, відтак позовні вимоги про зобов'язання відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізич них осіб підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради скасувати в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис № 1 146 107 0010 000213 від 20.08.2008 року про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнаний директором Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс» є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Щодо позовних вимог про визнання протиправними дій Відділу Статистики у м.Ялті Головно го управління статистики в АР Крим Державного комітету статистики України щодо включення в державний реєстр підприємств та організацій України ОСОБА_4, як директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс», суд зазначає наступне.
Судом встановлено, що вірним найменування відповідача є Відділ статистики у м. Ялті Головного управління статистики в АР Крим згідно Спеціального витягну з Єдиного державного реєстру, тому суд вважає належним відповідачем в цій частині позовних вимог саме Відділ статистики у м. Ялті Головного управління статистики в АР Крим.
Судом встановлено, що згідно з Довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АБ № 050298, яка видана 21.08.2008 року, станом на 20.08.2008 року директором ТОВ ТЗФ «Агросервіс» є ОСОБА_4.
Суд зазначає, що відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Окружним адміністративним судом АР Крим розглянутий адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс» до Відділу статистики у м. Ялті Головного управління статистики АР Крим Державного комітету статистики України про визнання дій відділу статистики у м. Ялті Головного управління статистики в АР Крим Державного комітету статистики України з видачі 21.08.2008 року довідки Серії АБ № 050298, в який зазначено, що ОСОБА_4 є директором Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс», протиправними.
Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 12.03.2012 року у справі № 2а-15620/11/0170/14 адміністративний позов задоволено; визнано дії відділу статистики у м. Ялті Головного управління статистики в АР Крим Державного комітету статистики України з видачі 21.08.2008 року довідки Серії АБ № 050298, в який зазначено, що ОСОБА_4 є директором Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс», протиправними.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 23.07.2012 року постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 12.03.12 по справі № 2а-15620/11/0170/14 залишено без змін.
Судом у справі № 2а-15620/11/0170/14 встановлено те, що Відділ статистики у м. Ялті Головного управління статистики АР Крим Державного комітету статистики України протиправно видав Довідку № 050298 від 21 серпня 2008 року, у якій в якості керівника вказано ОСОБА_4, у зв'язку з тим, що на момент видачі вказаної довідки керівником Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельної фірми «Агросервіс» була ОСОБА_7, що не було перевірено робітниками Відділу статистики у м. Ялті Головного управління статистики АР Крим Державного комітету статистики України.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 118 від 22.01.1996 (зі змінами та доповненнями) Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Суб'єктами Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - Реєстр) є юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, що знаходяться на території України та провадять свою діяльність на підставі її законодавства (далі - суб'єкти). Реєстр ведеться з метою: забезпечення єдиного державного обліку та ідентифікації суб'єктів; класифікації суб'єктів для отримання статистичної інформації у формалізованому вигляді; проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб'єктів; удосконалення статистичного обліку суб'єктів та створення реєстрів респондентів статистичних спостережень (статистичних реєстрів).
Частиною 9 Положення встановлено, що ведення Реєстру здійснюється: на державному рівні - уповноваженим Держкомстатом органом державної статистики; на територіальному рівні - територіальними органами державної статистики.
Згідно ч. 11 Положення територіальні органи державної статистики: забезпечують ведення єдиного державного обліку суб'єктів на відповідній території; передають державним реєстраторам ідентифікаційні коди і здійснюють контроль за їх використанням; перевіряють відомості, що містяться у реєстраційних картках, отриманих від державних реєстраторів, та здійснюють актуалізацію даних Реєстру; визначають відповідно до статистичної методології основний фактичний вид економічної діяльності суб'єктів; присвоюють класифікаційні коди суб'єктам відповідно до державних класифікаторів; вносять до Реєстру дані щодо виробничих та фінансово-економічних показників діяльності суб'єктів; забезпечують автоматизоване ведення Реєстру на територіальному рівні; передають інформацію про зміни та доповнення до Реєстру державного рівня; видають бюлетені і збірники з питань Реєстру; взаємодіють з інформаційними системами територіальних органів державної влади за погодженням із Держкомстатом; надають інформацію з Реєстру на запити юридичних та фізичних осіб відповідно до законодавства.
Судом встановлено, що згідно Довідки № 050298 від 21 серпня 2008 року, виданої Відділом статистики у м. Ялті Головного управління статистики АР Крим, слідує, що дата та номер останньої реєстраційної дії - 20.08.2008 року № 11461070010000213, що відповідає номеру запису в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Аналізуючи дану Довідку суд прийшов до висновку, що відділом статистики в м. Ялті Головного управління статистики АР Крим станом на 20.08.2002 року вказано в якості керівника ОСОБА_4, що не мало під собою жодних правових підстав, а отже позовні вимоги щодо визнання протиправними дій Відділу Статистики у м.Ялті Головно го управління статистики в АР Крим Державного комітету статистики України щодо включення в Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України ОСОБА_4, як директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
З урахуванням викладеного, позов підлягає задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.
У зв'язку зі складністю справи судом 24.09.2012 року проголошені вступна та резолютивна частина постанови, а 28.09.2012 року постанова складена у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Визнати протиправними дії Відділу державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради по внесенню 20.08.2008 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису № 1 146 107 0010 000213 про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнаний директором Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс».
3. Зобов'язати Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізич них осіб підприємців виконавчого комітету Ялтинської міської ради скасувати в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис № 1 146 107 0010 000213 від 20.08.2008 року про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які не пов'язані зі змінами в установчих документах, відповідно до якого ОСОБА_4 визнаний директором Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс».
4. Визнати протиправними дії Відділу статистики у м. Ялті Головно го управління статистики в АР Крим щодо включення в Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України ОСОБА_4, як директора Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс».
5. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-закупівельна фірма «Агросервіс» (ЄДРПОУ 20661117) судовий збір в розмірі 32,19 грн. шляхом їх безспірного списання із рахунків суб'єктів владних повноважень, у тому числі 16,10 грн. з Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Виконавчого комітету Ялтинської міської ради та 16,09 грн. з Відділу статистики у м. Ялті Головного управління статистики в АР Крим.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 24.09.2012 |
Оприлюднено | 17.10.2012 |
Номер документу | 26428429 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні