cpg1251
Справа № 1570/3741/2012
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 жовтня 2012 року 11 год. 35 хв. м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
судді Тарасишиної О.М.,
за участю секретаря Таратунської О.В.,
представника позивача Рогозного І.М.,
представника відповідача Лупуленко О.П.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Копійка-Центр»до державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 24.04.2012 року № 0007722301 та № 0007732301, -
встановив :
До суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Копійка-Центр»до державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 24.04.2012 року № 0007722301 та № 0007732301.
В судовому засіданні представник позивача адміністративний позов підтримав та просив задовольнити його з підстав та мотивів, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача проти заявленого адміністративного позову заперечував та просив відмовити в задоволенні адміністративного позову посилаючись, в тому числі на письмові заперечення надані до суду раніше.
Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги та заперечення, перевіривши їх доказами, судом встановлено наступне.
Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного суду є перевірка правомірності (легальності) оскаржуваних дій відповідачів з огляду на чіткі критерії, які зазначені у частині 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Крім того, відповідність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень передбаченим частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям перевіряється судом з урахуванням закріпленого статтею 9 Кодексу адміністративного судочинства України принципу законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
«На підставі»означає, що суб'єкт владних повноважень: 1) повинен бути утвореним у порядку, визначеному Конституцією та законами України; 2) зобов'язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.
«У межах повноважень» означає, що суб'єкт владних повноважень повинен приймати рішення, а дії вчиняти відповідно до встановлених законом повноважень, не перевищуючи їх.
«У спосіб»означає, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії і повинен обирати лише визначені законом засоби.
Зазначені критерії, хоч і адресовані суду, але одночасно вони є і вимогами для суб'єкта владних повноважень, який вчиняє відповідні дії.
Крім того, суд акцентує увагу на положенні частини 1 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, якою визначено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
Згідно з вимогами Кодексу адміністративного судочинства України, особа має право звернутись до адміністративного суду з позовом у разі, якщо вона вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю відповідача (суб'єкта владних повноважень) порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. При цьому, обставину дійсного (фактичного) порушення відповідачем прав, свобод чи інтересів має довести належними та допустимими доказами саме позивач.
Задоволенню в адміністративному судочинстві підлягають лише ті вимоги, які відновлюють порушені права чи інтереси особи в сфері публічно-правових відносин.
В розумінні Кодексу адміністративного судочинства України захист прав, свобод та інтересів осіб завжди є наступним, тобто передбачає наявність встановленого судом факту їх порушення.
У відповідності до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності; достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори, крім Національного банку України та його установ.
Відповідно до вимог Закону України «Про державну податкову службу в Україні» для застосування посадовими особами органів державної податкової служби при оформленні матеріалів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, суб'єктами господарювання - юридичними особами, їх філіями, відділеннями та іншими відокремленими підрозділами розроблено «Порядок оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства»(затверджений наказом Державної податкової адміністрації України за № 327 від 10.08.2005р.), який був чинний на момент проведення перевірки (далі по тексту - Порядок № 327 від 10.08.2005р.).
Пунктом 1.3. Порядку № 327 від 10.08.2005р. закріплено, що за результатами проведення невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання оформляється акт, а в разі відсутності порушень податкового, валютного та іншого законодавства - довідка.
Пунктами 1.6 - 1.7 Порядку № 327 від 10.08.2005р. встановлено, що за результатами невиїзної документальної, виїзної планової чи позапланової перевірок в акті викладаються всі суттєві обставини фінансово-господарської діяльності суб'єкта господарювання, які мають відношення до фактів виявлених порушень податкового, валютного та іншого законодавства. Факти виявлених порушень податкового, валютного та іншого законодавства викладаються в акті невиїзної документальної, виїзної планової чи позапланової перевірок чітко, об'єктивно та в повній мірі, із посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів.
На підставі направлень, виданих ДПІ у Малиновському районі м. Одеси: №345 від 21.02.2012р. - головному державному податковому ревізору -інспектору відділу спеціальних перевірок управління податкового контролю ДПС в Одеській області, раднику податкової служби III рангу Радченко Ірині Генадіївні; №346 від 21.02.2012р. - головному державному податковому ревізору -інспектору відділу спеціальних перевірок управління податкового контролю ДПС в Одеській області, раднику податкової служби III рангу Баркар Вікторії Олегівні; №343 від 21.02.2012р. - головному державному податковому ревізору -інспектору відділу перевірок сумнівних операцій управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ДПС в Одеській області, інспектору податкової служби II рангу Деревльову Олександру Івановичу; №344 від 21.02.2012р. - головному державному податковому ревізору -інспектору відділу контролю за проведенням готівкових розрахунків управління податкового контролю ДПС в Одеській області Погребняку Анатолію Миколайовичу; №340 від 21.02.2012р. - головному державному податковому ревізору -інспектору відділу контролю за проведенням готівкових розрахунків управління податкового контролю ДПС в Одеській області Гудзь Олексію Олексійовичу; №341 від 21.02.2012р. - старшому державному податковому інспектору відділу контрольно-перевірочної роботи управління оподаткування фізичних осіб ДПІ у Малиновському районі м. Одеси Осіпенко Мар'яною Анатоліївною; №347 від 21.02.2012р. - головним державним податковим ревізором -інспектором відділу контрольно-перевірочної роботи управління оподаткування фізичних осіб ДПІ у Малиновському районі м.Одеси Гольцевою Світланою Миколаївною; №342 від 21.02.2012р. - старшому державному податковому інспектору сектору по організації роботи з безхазяйним майном відділу погашення прострочених податкових зобов'язань ДПІ у Малиновському районі м. Одеси Гарбузняку Миколі Сергійовичу, відповідно до п.77.1 ст. 77 глави 8 розділу II Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями проведена документальна планова перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «КОПІЙКА - ЦЕНТР»з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. відповідно до затвердженого плану перевірки.
Перевірка проводилась з 24.02.2012р. по 06.04.2012р.
Термін проведення перевірки продовжувався з 26 березня 2012 року на підставі наказу ДПІ у Малиновському районі м. Одеси Одеської області ДПС №155 від 22 березня 2012 року.
Згідно з п. 86.8 ст. 86 ПК України податкове повідомлення-рішення приймається керівником податкового органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.
За результатами перевірки складено акт №72/22-213/37678707/475 від 13.04.2012р. (Том1, а.с. 25-40), яким встановлено порушення: п.44.1 ст. 44, п.85.2 ст.85, п.135.1 пп.135.5.4, п.135.5, ст.135, п.138.2, пп.138.8.1, п. 138.8 ст.138, пп. 139.1.1, 139.1.9, п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755- VI із змінами та доповненнями в результаті чого встановлено заниження податку на прибуток у сумі 239884 грн.; пп.192.1.1 п.192.1 ст. 192 п. 198.1 198.3 198.6 ст.198 п.201.1 201.4 201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755- VI із змінами та доповненнями в результаті чого встановлено заниження податку на додану вартість, який підлягає сплаті до бюджету в розмірі 256 662 грн., та винесено податкові повідомлення рішення від 24.04.2012р. № 0007722301 та 0007732301 (Том 1, а.с. 53,54).
ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР» зареєстроване виконавчим комітетом Одеської міської ради 22.04.2011 року, номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців 1 556 102 0000 041653. Свідоцтво про державну реєстрацію серії А01 №380543. Взято на податковий облік в органах державної податкової служби 26 квітня 2011 року за №16261, станом на дату підписання акту перебуває на обліку в ДПІ у Малиновському районі м. Одеси.
У періоді, який перевірявся, ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»було платником: податку на прибуток, податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, збору за місця для паркування транспортних засобів.
У періоді, за який проводилась перевірка ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»відповідно до Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість №100336034 серії НБ №179562, виданого ДПІ у Малиновському районі м. Одеси, індивідуальний податковий номер - 376787015520, був зареєстрований платником ПДВ з 10.05.2011р.
У ході перевірки відповідачем було встановлено наступні порушення.
Перевіркою відображених у рядку 03 Декларації за 2-3 квартал 2011 року «інші доходи» показників за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. у загальній сумі 25 408 грн. встановлено, що на формування цього показника мало вплив здійснення операцій з отримання доходів від операцій оренди, а також відсотків за користування грошовими коштами на розрахунковому рахунку.
Проведеною перевіркою встановлено заниження задекларованих суб'єктом господарювання показників у рядку 03 Декларацій «Інші доходи»всього в розмірі 335 023 грн., в тому числі: 2 квартал 2011 року - 46 398 грн., 2-3 квартали 2011 року - 335 023 грн.
Проведеною перевіркою встановлено, що ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»розпочало фінансово - господарську діяльність в квітні 2011 року. Власних основних фондів (будівель та споруд) в перевіреному періоді підприємство не мало. Угоди оренди складських та виробничих приміщень, а також торгівельних площ (магазинів) ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»почало укладати в червні 2011 року. Угоди оренди магазинів, складських приміщень та виробничих площ укладались без надання в оренду торгівельного та іншого виробничого обладнання. Як було встановлено перевіряючими фактично, торгівельну діяльність (роздрібну торгівлю через магазини) підприємство розпочало в червні 2011 року.
Перевіркою встановлено також, що в перевіреному періоді при здійсненні роздрібної торгівлі через магазини ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»не мало торгівельного обладнання (холодильних вітрин, холодильників, вітрин для продовольчих та непродовольчих товарів тощо), необхідного для здійснення фінансово - господарської діяльності, які використовувались підприємством для здійснення даного виду господарської діяльності.
В ході планової документальної перевірки ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»відповідно Наказу №2-1 від 14.03.2012р. була створена комісія та проведена вибіркова інвентаризація основних засобів та товарно-матеріальних цінностей. Для проведення інвентаризації основних засобів підприємством була надана угода оренди торгівельного обладнання №5 від 01.11.2011р., укладена з ТОВ «ТД «КОПІЙКА»(код за ЄДРПОУ 37060369) та акт приймання - передачі торгівельного обладнання залишковою вартістю 4 791 448,39 грн. (з ПДВ) від 01.11.2011р. Орендна плата за користування торгівельним обладнанням згідно п.3.1 вказаної угоди складає 120 000 грн. в місяць (з ПДВ).
Враховуючи також той факт, що угодою оренди не передбачено умов доставки торгівельного та іншого виробничого обладнання на торгівельні та складські (виробничі) об'єкти орендатора, вказане торгівельне обладнання використовувалось ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»з початку його господарської діяльності безоплатно.
Згідно п.135.1 ст.135 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що Доходи, які враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, включаються до доходів звітного періоду за датою, визначеною відповідно до статті 137, на підставі документів, зазначених у пункті 135.2 цієї статті, та складаються з: доходу від операційної діяльності, який визначається відповідно до пункту 135.4 цієї статті; інших доходів, які визначаються відповідно до пункту 135.5 цієї статті, за винятком доходів, визначених у пункті 135.3 цієї статті тау статті 136 цього Кодексу.
За результатами перевірки повноти обчислення та своєчасності сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків, зборів (обов'язкових платежів), неподаткових доходів, встановлених законодавством, а також дотримання вимог валютного та іншого законодавства встановлено, що за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»задекларованої доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування у сумі 96 581 980 грн.
Перевіркою повноти визначення доходів, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. встановлено його заниження на 335 023 грн., в тому числі: 2 квартал 2011 року - 46 398 грн., 2-3 квартали 2011 року - 335 023 грн.
Перевіркою достовірності відображених показників у поданих Деклараціях з податку на прибуток підприємств за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. встановлено: перевіркою відображених у рядку 02 Декларації за 2-3 квартал 2011 року «дохід від операційної діяльності (дохід від реалізації товарів (робіт, послуг))»показників за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. у загальній сумі 96 556 572 грн. встановлено, що на формування цього показника мало вплив здійснення операцій із реалізації продовольчих та інших товарів, в тому числі алкогольних напоїв та тютюнових виробів; п.п.135.5.4 п.135.5 ст. 135 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що інші доходи включають: вартість товарів, робіт, послуг, безоплатно отриманих платником податку у звітному періоді, визначена на рівні не нижче звичайної ціни, суми безповоротної фінансової допомоги, отриманої платником податку у звітному податковому періоді, безнадійної кредиторської заборгованості, крім випадків, коли операції з надання/отримання безповоротної фінансової допомоги проводяться між платником податку та його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи.
Таким чином, враховуючи викладене перевіряючими встановлено безоплатне отримання ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»послуг оренди торгівельного обладнання, яке належить ТОВ «ТД «КОПІЙКА - ЦЕНТР»».
Розрахунок безоплатного отриманих послуг оренди торгівельного обладнання складено з урахуванням найменування обладнання, адреси його розміщення та періоду початку роботи магазину (виробничого приміщення), в якому розміщене обладнання.
Отже, в порушення п.п.135.5.4 п.135.5, п.135.1 ст.135 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»за результатами перевірки збільшено на 335 023 грн., в тому числі: - 2 квартал 2011 року - 46 398 грн., 2-3 квартали 2011 року - 335 023 грн.
В ході проведення перевірки перевіряючими було надано підприємству письмовий запит щодо надання пояснень стосовно вказаного порушення, однак письмових пояснень щодо вказаного порушення посадовими особами підприємства не надано.
За період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»задекларовано витрати, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування у сумі 96 288 052 грн. Перевіркою повноти визначення витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. встановлено їх завищення всього у сумі 707 952 грн., у тому числі: - 2-3 квартал 2011 року - завищення на 707 952 грн.
Перевіркою достовірності відображених показників у поданих Деклараціях з податку на прибуток підприємств за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. встановлено: перевіркою відображених у рядку 05.1 Декларацій «витрати операційної діяльності, в тому числі собівартість придбаних та реалізованих товарів»показників за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. у загальній сумі 88 832 358 грн. встановлено, що на формування цього показника мала вплив собівартість реалізованих продовольчих та інших товарів, в тому числі алкогольних напоїв та тютюнових виробів тощо.
Проведеною перевіркою встановлено завищення задекларованих суб'єктом господарювання показників у рядку 05.1 Декларацій «витрати операційної діяльності, в тому числі собівартість придбаних та реалізованих товарів»всього в розмірі 597 873 грн., в тому числі 2-3 квартали 2011 року - 597 873 грн.
Проведеною перевіркою встановлено, що ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»в складі витрат операційної діяльності, зокрема в складі собівартості придбаних та реалізованих товарів, враховано витрати на придбання м'яса та м'ясопродуктів придбаних у ТОВ «ТАУРУС - С»(код за ЄДРПОУ 36833873) без надання до перевірки відповідних первинних документів, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку всього в розмірі 187 893 грн., в тому числі 2-3 квартали 2011 року - 187 893 грн.
Відповідно до п.138.2 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу; п.138.8 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що Собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг складається з витрат, прямо пов'язаних з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг, а саме: прямих матеріальних витрат; п.п.138.8.1 п.138.8 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що до складу прямих матеріальних витрат включається вартість сировини та основних матеріалів, що утворюють основу; п.138.8 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що Собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг складається з витрат, прямо пов'язаних з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг, а саме: прямих матеріальних витрат; п.п.138.8.1 п. 138.8 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що до складу прямих матеріальних витрат включається вартість сировини та основних матеріалів, що утворюють основу виготовленого товару, виконаної роботи, наданої послуги, придбаних напівфабрикатів та комплектувальних виробів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат; п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що не включаються до складу витрат, витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку; п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що Платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки; п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що Для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податковій зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Крім того необхідно зазначити, що згідно, п.25.7 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, і затверджених Наказом Міністерства транспорту України 14.10.1997 №363 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20 лютого 1998 року за №128/2568 із змінами та доповненнями встановлені особливі умови перевезень м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів. Зокрема, Вантажовідправник зобов'язаний подавати для перевезення в рухомому складі м'ясо тушами та напівтушами - без тари, а субпродукти та м'ясні напівфабрикати - в затареному вигляді з температурою, що зазначена в додатку 17 цих Правил, відмічати в товарно-транспортній накладній температуру вантажу, який подається для перевезення, а також забезпечувати рухомий склад додатковим джерелом холоду (сухий лід). Перевезення м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів здійснюється в авторефрижераторах, І ізотермічних автомобілях-фургонах. При поданні для перевезення в одному автомобілі м'яса, субпродуктів, м'ясних напівфабрикатів на адресу декількох вантажоодержувачів вантажовідправник повинен виписувати, товарно-транспортні накладні кожному вантажоодержувачу із зазначенням сорту та маси вантажу.
Враховуючи, що підприємством ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»не надано до перевірки документів, які б підтверджували фактичне переміщення м'ясопродуктів, отриманих від ТОВ «ГАВРИЛІВКА», оприбуткованих в кулінарному цеху до торгівельних точок (магазинів), в порушення п.44.1 ст.44, п.85.2 ст.85, п.138.2, п.п.138.8.1 п.138.8 ст.138, п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями, витрати операційної діяльності ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»за результатами перевірки зменшено на 409 980 грн., в тому числі 2-3 квартал 2011 року - зменшено на 409 980 грн.
Проведеною перевіркою встановлено, що в складі витрат на передпродажну підготовку товарів позивачем враховано витрати на проведення медичного огляду співробітників підприємства всього в розмірі 50 497 грн. без надання до перевірки первинних документів, обов'язковість ведення яких передбачена чинним законодавством.
Так, Наказом Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»від 21 травня 2007 року №246 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за №846/14113 із змінами т доповненнями визначено, що роботодавець складає протягом місяця у чотирьох примірниках поіменні списки працівників, які підлягають періодичним медичним оглядам н паперовому та електронному носіях, узгоджує їх у санітарно-епідеміологічній станції. Один примірник списку залишається на підприємстві (у відповідальної за організацію медогляд-, посадової особи), другий - надсилається до закладу охорони здоров'я, третій - до закладу державної санітарно-епідеміологічної служби, четвертий - до робочого органу виконавчої дирекції Фонду.
За результатами періодичних медичних оглядів (протягом місяця після їх закінчення Комісія оформляє Заключний акт за результатами періодичного медичного огляду працівників (далі - Заключний акт) за формою, зазначеною у додатку 9, який складається шести примірниках - один примірник залишається в закладі охорони здоров'я, що проводи медогляд, інші надаються роботодавцю, представнику профспілкової організації або вповноваженій працівниками особі, профпатологу, закладу державної санітари епідеміологічної служби, робочому органу виконавчої дирекції Фонду.
Пунктом 138.2 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що Витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу. П.138.8 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що Собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг складається з витрат, прямо пов'язаних з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг, а саме: прямих матеріальних витрат; п.п.138.8.1 п.138.8 ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що до складу прямих матеріальних витрат включається вартість сировини та основних матеріалів, що утворюють основ) виготовленого товару, виконаної роботи, наданої послуги, придбаних напівфабрикатів та комплектувальних виробів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат; п.п.139.1.9 п. 139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що не включаються до складу витрат, витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку; п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що Платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки; п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що Для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Враховуючи, що підприємством ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»не надано до перевірки документів, які б підтверджували проходження медичного огляду працівниками, відтак ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР», в порушення п.44.1 ст.44, п.85.2 ст.85, п.138.2, п.п.138.8.1 п.138.8 ст.138, п.п.139.1.9 п. 139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями, витрати операційної діяльності ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»за результатами перевірки зменшено на 50 497 грн., в тому числі 2-3 квартал 2011 року - зменшено на 50 497 грн. Письмових пояснень щодо встановленого перевіркою цих порушень посадовими особами підприємства також не надано.
Під час перевірки встановлено, що позивачем здійснено нарахування відображені в рядку 06.5 Декларацій «інші витрати звичайної діяльності та інші операційні витрати»у сумі 2 171 079 грн., у тому числі: витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів - 96794 грн., суми нарахованих податків та зборів, установлених Податковим кодексом України, а також інших обов'язкових платежів, встановлених законодавчими актами - 284806 грн., витрати на операції оренди - 1774185 грн., нараховані роялті - 13134 грн., витрати на інформаційне забезпечення господарської діяльності платника податку, в тому числі з питань законодавства, на придбання літератури, оплату Інтернет-послуг і передплату спеціалізованих періодичних видань - 2160 грн.
Проведеною перевіркою встановлено завищення задекларованих суб'єктом господарювання показників у рядку 06.5 Декларацій «інші витрати звичайної діяльності та інші операційні витрати»на 59 582 грн., в тому числі 2-3 квартали 2011 року - 59 582 грн..
Проведеною перевіркою встановлено, що в складі інших витрат звичайної діяльності та інших операційних витрат, зокрема в складі витрат на операції оренди ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»враховано витрати по компенсації активної електроенергії та водопостачання всього 59 582 грн., в тому числі за актами виконаних робіт: за актом №ОУ-0000691 від 31.08.2011р.: послуги по відшкодуванню активної електроенергії 34 200 кВт - 31 777,21 грн. (без ПДВ), послуги по відшкодуванню водоспоживання 166 куб.м. - 2 818,68 грн. (без ПДВ); за актом №ОУ-0000762 від 30.09.2011р.: послуги по відшкодуванню активної електроенергії 24 040 кВт - 22 336,97 грн. (без ПДВ), послуги по відшкодуванню водоспоживання 156 куб.м. - 2 648,93 грн. (без ПДВ).
Так, проведеною перевіркою встановлено, що ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»укладено угоду оренди №50 від 01.08.2011р. з ТОВ ТД «ГРЕГОРІ АРБЕР»(код за ЄДРПОУ 32093824) - Додаток №2.1 до довідки про загальну інформацію. Згідно істотних умов вказаного договору, ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»орендує частину приміщення (708 кв.м.), розташованого за адресою м. Одеса, вул.. Ільфа і Петрова, 20 для розміщення кулінарно - роздаточного цеху. Вказаною угодою не передбачено передання в оренду будь - якого виробничого обладнання. Крім того, до перевірки не надано перелік обладнання (власного або орендованого) з зазначенням його електро- та водопостачання, та будь - яких інших документів, які б підтверджували факт використання в господарській діяльності підприємства активної електроенергії та води.
Враховуючи, що підприємством ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»не підтверджено зв'язку вказаних витрат активної електроенергії та водопостачання з веденням господарської діяльності підприємства, на порушення п.44.1 ст.44, п.85.2 ст.85, п.138.2, п.п.138.8.1 п.138.8 ст.138, п.п.139.1.1 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями, інші витрати перевіреного періоду ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»за результатами перевірки зменшено на 59 582 грн., в тому числі 2-3 квартал 2011 року - зменшено на 59 582 грн. Письмових пояснень щодо встановленого перевіркою порушення посадовими особами підприємства не надано.
У періоді, що перевірявся з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. позивачем задекларовано податку на прибуток в розмірі 67 603 грн.
Перевіркою повноти визначення податку на прибуток за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. встановлено його заниження всього у сумі 239 884 грн., у тому числі 2 квартал 2011 року - заниження на 10 672 грн., 2-3 квартали 2011 року - заниження на 239 884 грн., в результаті допущених порушень податкового законодавства, у зв'язку із заниженням доходів на 335023 грн., та завищення витрат на 707952 грн., які були досліджені вище.
Також, під час проведення перевірки відповідачем було встановлено, що за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. позивачем задекларовано податкових зобов'язань по податку на додану вартість у сумі 19 078 271 грн.
Перевіркою достовірності відображених показників у поданих Деклараціях з податку на додану вартість за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. встановлено, що на нормування цих показників мало вплив здійснення операцій з реалізації продовольчих та інших товарів, в тому числі алкогольних напоїв та тютюнових виробів тощо. За період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»задекларовано податкового кредиту по податку на додану вартість у сумі 18 887 278 грн. Перевіркою повноти визначення податкового кредиту за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. встановлено його завищення за червень 2011 року - завищено на 26 660 грн., липень 2011 року - завищено на 112 143 грн., серпень 2011 року - завищено на 74 183 грн., завищено на 43 676 грн. вересень 2011 року, збільшено суму податкового кредиту за рядком 16.1 на 14 грн.
ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР» у відповідності до п.1, 2, 3 розділу ІV Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №1492 від 21 листопада 2011 року та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 року за №1490/20228 (далі - Порядок), відображено коригування податкового кредиту по податку на додану вартість шляхом коригування обсягів таких показників:
за Уточнюючим розрахунком податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 03.01.2012р. №9000003639 за липень 2011 року, поданим до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси до Декларації з податку на додану вартість від 17.08.2011р. №9006807067 підприємством зменшено суму податкового кредиту за рядком 10.1 Декларації на 52 грн. та одночасно збільшено суму податкового кредиту за рядком 16.1 на 52 грн.;
за Уточнюючим розрахунком податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 30.12.2011р. №9013021470 за серпень 2011 року, поданим до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси до Декларації з податку на додану вартість від 16.09.2011р. №9007659936 підприємством зменшено суму податкового кредиту за рядком 10.1 Декларації на 23 грн. та одночасно збільшено суму податкового кредиту за рядком 16.1 на 23 грн.;
за Уточнюючим розрахунком податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 29.11.2011р. №9011874746 за вересень 2011 року, поданим до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси до Декларації з податку на додану вартість від 17.10.2011р. №9008725368 підприємством зменшено суму обсяги придбання за рядком 11.2 Декларації на 47667 грн.; за Уточнюючим розрахунком податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 06.12.2011р. №9011971834 за вересень 2011 року, поданим до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси до Декларації з податку на додану вартість від 17.10.2011р. №9008725368 підприємством зменшено суму обсяги придбання за рядком 11.2 Декларації на 199 грн., а також зменшено суму податкового кредиту за рядком 10.1 Декларації на 57 грн. та одночасно збільшено суму податкового кредиту за рядком 16.1 на 57 грн.; за Уточнюючим розрахунком податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 03.01.2012р. №9000003695 за вересень 2011 року, поданим до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси до Декларації з податку на додану вартість від 17.10.2011р. №9008725368 підприємством зменшено суму податкового кредиту за рядком 10.1 Декларації на 14 грн. та одночасно збільшено суму податкового кредиту за рядком 16.1 на 14 грн.; за Уточнюючим розрахунком податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 10.02.2012р №9004661906 за вересень 2011 року, поданим до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси до Декларації з податку на додану вартість від 17.10.2011р. №9008725368 підприємством зменшено суму податкового кредиту за рядком 10.1 Декларації на 52 грн. та одночасне збільшено суму податкового кредиту за рядком 16.1 на 52 грн.
Перевіркою достовірності відображених показників у поданих Деклараціях податку на додану вартість (рядки 10.1 - 16.3) за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011: встановлено, що на формування цих показників мало вплив здійснення операцій з придбана продовольчих та непродовольчих товарів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, послуг оренди, придбання основних засобів тощо.
Проведеною перевіркою встановлено, що ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»протягом перевіреного періоду в складі податкового кредиту враховувало суми податку на додай вартість без підтвердження таких сум оформленими належним чином податковим накладними, а також не враховувало суми коригувань податкового кредиту. Так, за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. до складу податкового кредиту без наявності податкових накладних та коригувань податкового кредиту віднесено суму податі на додану вартість в розмірі 188 460 грн., в тому числі: червень 2011 року - 26 660 грн., липень 2011 року - 107 631 грн., серпень 2011 року - 24 329 грн., вересень 2011 року - 29 840 грн.
Відповідно до п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що Право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; п. 198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу; п.192.1 ст.192 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено таке: якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню; п.п. 192.1.1 п. 192.1 ст.192 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок, та надсилає отримувачу розрахунок коригування податку; отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв'язку з отриманням таких товарів/послуг.
Таким чином, в порушення п.п.192.1.1, п. 192.1 ст.192, п. 198.1, 198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями податковий кредит ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»за результатами перевірки зменшено на 188 460 грн.. в тому числі - червень 2011 року - зменшено на 26 660 грн., липень 2011 року - зменшено на 107 631 грн., серпень 2011 року - зменшено на 24 329 грн., вересень 2011 року - зменшено на 29 840 грн. Письмових пояснень щодо встановленого порушення посадовими особами підприємства не надано.
Перевіркою також встановлено, що ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР» протягом перевіреного періоду в складі податкового кредиту враховувало суми податку на додану вартість по податковим накладним, складеним з порушенням встановленого законодавством порядку всього в розмірі 24 972 грн., в тому числі: липень 2011 року - 4 512 грн., серпень 2011 року - 11 620 грн., вересень 2011 року - 8 840 грн.
Відповідно до п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що Не відносяться до податкового кредиту суми і податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу; п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено, що Податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для і нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту; п.201.4 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями встановлено також, що Податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг; п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями визначено, що Платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку;
Перевіркою встановлено, що в складі податкового кредиту ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»враховувало суми податку на додану вартість за податковими накладними, складеними постачальниками, які згідно бази даних ДПС в Одеській області «Системою автоматизованого співставлення податкових зобов'язань і податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України, між сумами податкових зобов'язань та/або податкового кредиту з податку на додану вартість»на дату складання таких податкових накладних за місцезнаходженням не знаходились.
Таким чином, в порушення 198.6 ст.198, п.201.1, п.201.4, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями податковий кредит ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»за результатами перевірки зменшено на 24 972 грн., в тому числі липень 2011 року - зменшено на 4 512 грн., серпень 2011 року - зменшено на 11 620 грн., вересень 2011 року - зменшено на 8 840 грн.
Проведеною перевіркою встановлено також, що ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»протягом перевіреного періоду в складі податкового кредиту враховувало суми податку на додану вартість за операціями поза межами господарської діяльності платника всього в розмірі 43 231 грн., в тому числі серпень 2011 року - 6 919 грн., вересень 2011 року - 36 312 грн.
Пунктом 198.3 ст.198 Податкового кодексу від 02.12.2010 №2755-УІ із змінами та доповненнями визначено, що Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Враховуючи, що відповідачем встановлено завищення витрат на 707952 грн. та з урахуванням вимог п. 198.3 ст.198 Кодексу податковий кредит ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»за результатами перевірки зменшено на 43 231 грн.
Таким чином, на порушення 198.3 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 - VI із змінами та доповненнями податковий кредит ТОВ «КОПІЙКА ЦЕНТР»за результатами перевірки зменшено на 43 231 грн., в тому числі серпень 2011 року - зменшено на 6 919 грн., вересень 2011 року - зменшено на 36 312 грн.
Щодо повноти декларування та своєчасності сплати податку на додану вартість, правомірності декларування сум податку, що підлягають бюджетному відшкодуванню то перевіряючими було встановлено, що за період з 26.04.2011р. по 30.09.2011р. ТОВ «КОПІЙКА - ЦЕНТР»задекларовано податку на додану вартість, який підлягає сплаті до бюджету (рядок 25 Декларації) - 190 993 грн.
Перевіркою правильності нарахування податку на додану вартість, який підлягає сплаті до бюджету встановлено його заниження на 256 662 грн., в тому числі: червень 2011 року - заниження на 26 660 грн., липень 2011 року - заниження на 112 143 грн., серпень 2011 року - заниження на 42 868 грн., вересень 2011 року - заниження на 74 991 грн.
Що стосується порушення позивачем податку з доходів фізичних осіб, то в ході перевірки було встановлено, що на підприємстві ТОВ «Копійка - центр»заробітна плата нараховувалась та виплачувалась щомісяця. За період з 22.04.2011р. по 30.06.2011р. заробітна плата на підприємстві нараховувалась та виплачувалась відповідно табеля відпрацьованого часу. Податок з доходів фізичних осіб нараховувався утримувався та сплачувався відповідно пп. 168.1.2. пп. 168.1.1. п. 168.1. ст.168 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010р. №2755-VI за ставками п. 167.1. ст.167 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010р. №2755 - VI., та з урахуванням пп. 169.2.2. п. 169.2. ст.169 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010р. №2755 - VI.
За перевіряємий період виплата заробітної плати проводилася підприємством з урахуванням вимог Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 року №108/95-ВР (із змінами та доповненнями). Підстави для неутримання податку з доходів фізичних осіб не надано (квитанції про сплату податку з доходу фізичних осіб), чим порушено пп. 165.1.36 п. 165.1. ст.165 п.167.1.,ст.167 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010р. №2755 - VI., що призвело до заниження податку з доходів фізичних осіб у сумі 4648,37 грн.
Що стосується порушення позивачем п.9 ст.3 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», то перевіркою використання РРО, встановлено: - не забезпечення щоденного друку фіскальних звітних чеків: 01.11.11р.; 02.11.2011р; 03.11.2011р.; 04.11.11р.; 05.11.2011р; 06.11.2011р. (КОРО № 1552005725/1).
Відповідно до п.1, 2 ч. 1 ст. 3 Закону № 265/95 суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.
Згідно пункту 9 ч. 1 ст. 3 Закону № 265/95 суб'єкт господарювання зобов'язаний щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
З урахуванням зазначеного, на підставі встановлених в судовому засіданні фактів та обставин, враховуючи, що мотивація та докази, наведені у судовому засіданні представником позивача, не дають адміністративному суду підстав для постановлення висновків, які б спростовували правову позицію представника відповідача, а представником позивача не доведено суду обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, відтак, у задоволені адміністративного позову необхідно відмовити повністю.
Згідно зі ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Згідно з ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Відповідно до ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
На підставі встановленого, керуючись приписами ст.ст. 11, 162 КАС України, суд вважає, що вимоги позивача необґрунтовані та такі, що не підлягають задоволенню.
На підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні 17.10.2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Складення постанови у повному обсязі відкладено, про що згідно вимог ч. 2 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.
Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 159 - 163, 167, 254 КАС України, суд, -
постановив:
У задоволені адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю «Копійка-Центр»до державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 24.04.2012 року № 0007722301 та № 0007732301 - відмовити повністю.
Судові витрати розподілити відповідно до статті 94 КАС України.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня проголошення постанови. Якщо рішення було прийняте у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії такого рішення.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили у відповідності зі статтею 254 КАС України.
Повний текст постанови виготовлений та підписаний суддею 19.10.2012 року.
Суддя О.М. Тарасишина
У задоволені адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю «Копійка-Центр» до державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 24.04.2012 року № 0007722301 та № 0007732301 - відмовити повністю.
Судові витрати розподілити відповідно до статті 94 КАС України.
19 жовтня 2012 року
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.10.2012 |
Оприлюднено | 23.10.2012 |
Номер документу | 26492816 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні