Ухвала
від 09.10.2012 по справі 2а/0570/9943/2012
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Михайлик А.С.

Суддя-доповідач - Шишов О.О.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 жовтня 2012 року справа №2а/0570/9943/2012 приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого: Шишова О.О.

суддів Дяченко С.П., Сіваченка І.В.,

секретарі судового засідання Казаковій Т.М.

за участю представника позивача Чумаков А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 28 серпня 2012 року у справі № 2а/0570/9943/2012 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Стоун Італі і Партнери» до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби про визнання недійсним податкового повідомлення рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Постановою Донецького окружного адміністративного суду задоволені позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Стоун Італі і Партнери» до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби про визнання недійсним податкового повідомлення рішення № 0038491542 від 25 липня 2012 року.

Визнано недійсним податкове повідомлення-рішення № 0038491542 від 25 липня 2012 року про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 658 821,00 грн., з яких за основним платежем - 527 057,00 грн., за штрафними санкціями - 131 764,00 грн.

З рішенням суду першої інстанції не погодився відповідач та звернувся з апеляційною скаргою у якій вказав, що рішення суду першої інстанції прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права. Зазначили, що підставою для прийняття оскаржуваного позивачем податкового повідомлення-рішення стали викладені в акті перевірки висновки про відображення позивачем в податковому обліку з податку на додану вартість вчинення господарських операцій з придбання товарно-матеріальних цінностей від ТОВ «ЛПМ-Консалтинг», які не мали реального відбуття та не пов'язані із господарською діяльністю. Посилаючись положення пункту 198.3. статті 198 та пункту 44.1. статті 44 Податкового кодексу України, за змістом яких податковий облік має ґрунтуватися на даних бухгалтерського обліку, відповідач зауважував на не встановленні в ході перевірки факту отримання позивачем та перевезення товарно-матеріальних цінностей від ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» до позивача, що свідчить про їх невідбуття. Просили скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог позивача.

Представник позивача в судовому засіданні заперечував проти доводів апеляційної скарги, просив залишити її без задоволення а постанову суду першої інстанції без змін.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, хоча він був належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання, тому відповідно суд апеляційної інстанції розглянув справу у відсутність особи, яка не з'явилася.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Стоун Італі і Партнери» (позивач) є юридичною особою, зареєстровано та обліковується в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за кодом 36305907 (арк. справи 64 - 80). Відповідно до витягу з ЄДР основними видами діяльності позивача є наступні: оптова торгівля меблями, покриттям для підлог та неелектричними побутовими приладами; будівництво будівель; оптова торгівля електропобутовими приладами; інші види оптової торгівлі; покриття підлог та облицювання стін; роздрібна торгівля іншими непродовольчими товарами (арк. справи 83-84).

Як платник податків перебуває на обліку в Державній податковій інспекції у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби, є платником податку на додану вартість.

В період з 21 червня 2012 року по 03 липня 2012 року на підставі наказів на перевірку № 311 від 21 червня 2012 року, № 326 від 27 червня 2012 року та направлень від 21 червня 2012 року за № 512/22-1, 510/22-1, 511/22-1 Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби проведено документальну позапланову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Стоун Італі і Партнери» з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на прибуток та податку на додану вартість із Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛПМ-Консалтинг» (код ЄДРПОУ 35480532) за 4 квартал 2011 року, у тому числі за листопад 2011 року. За наслідком проведення перевірки складений акт № 831/22-1/36305907 від 09 липня 2012 року (т. 1 арк. справи 11-25).

Згідно викладеного у висновках акту перевіркою встановлено порушення позивачем пункту 198.3 статті 198 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податку на додану вартість за листопад 2011 року, що підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет на 527 057,00 грн.

Наведене порушення стало наслідком включення позивачем до податкового кредиту листопада 2011 року податку на додану вартість в сумі 527 057,00 грн. на підставі виданих ТОВ «ЛПМ -Консалтинг» податкових накладних, оскільки відображені в податковому обліку операції з придбання позивачем товарно-матеріальних цінностей не мали реального відбуття, спрямовувалися лише на отримання податкової вигоди, а не настання правових наслідків. Такі висновки обґрунтовані інформацією, викладеною в акті Первомайської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області № 19/22/35480532 від 13 квітня 2012 року, відповідно до якого при проведенні 02 березня 2012 року обстеження податкової адреси: м. Донецьк, пр-т Миру, 8 не встановлено знаходження ТОВ «ЛПМ -Консалтинг» за юридичною адресою; надання директором товариства ОСОБА_3 пояснень від 30 березня 2012 року про його непричетність до діяльності ТОВ «ЛПМ-Консалтинг»; ненадання товариством податкової звітності в період з 1 січня 2012 року по 11 квітня 2012 року. Крім цього, в акті перевірки відповідачем зазначено, що під час проведення перевірки податковій інспекції не надано товарно-транспортних накладних; сертифікатів якості; сертифікатів походження товарів, що також свідчить про невідбуття операцій з постачання товарно-матеріальних цінностей та відсутності підстав відображувати наслідки їх вчинення в податковому обліку.

25 липня 2012 року відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення № 0038491542 про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 658 821,00 грн., з яких за основним платежем - 527 057,00 грн., за штрафними санкціями - 131 764,00 грн. (арк. справи 10).

Спірним питанням цієї справи є правомірність визначення позивачем податкового кредиту у листопаді 2011 року, внаслідок відображення позивачем здійснення господарських операцій з придбання товарно-матеріальних цінностей від Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛПМ-Консалтинг» на підставі укладеного договору.

Господарські операції позивача, що стали причиною виникнення спору між сторонами відбувалися після набрання чинності Податковим кодексом України, а тому оцінка спірних правовідносин між сторонами здійснюється судом із врахуванням положень Податкового кодексу України, що набрав чинності 01 січня 2011 року.

Платники податку на додану вартість, об'єкти, база та ставки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільнених від оподаткування операцій, особливості оподаткування експортних та імпортних операцій, поняття податкової накладної, порядок обліку, звітування та внесення податку до бюджету визначені розділом 5 Податкового кодексу України.

Згідно пункту 200.1. статті 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду (пункт).

19 грудня 2011 року позивач надав до податкової інспекції декларацію з податку на додану вартість за листопад 2011 року (арк. справи 86-89), рядком 25 якої задекларував податок до сплати в сумі 149 932,00 грн. Податкові зобов'язання звітного податкового періоду - 1 514 160,00 грн., податковий кредит - 1 347 833,00 грн., залишок від'ємного значення попереднього звітного періоду - 16 395,00 грн.

Згідно приписів пункту 198.3 статті 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг або дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (робіт, послуг) (п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України).

Пунктом 198.6. цієї статті встановлено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Відповідно до абзацу першого пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна, видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів до декларації за листопад 2011 року (арк. справи 89) до складу податкового кредиту листопада 2011 року за наслідками здійснення господарських операцій із ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» (ІПН 354805326556) позивачем включений податок на додану вартість в сумі 527 056,67 грн. Копії податкових накладних, на підставі яких позивачем сформований податковий кредит листопада 2011 року в сумі 527 056,67 грн. наявні в матеріалах справи (арк. справи 43-48). За наслідком дослідження в судовому засіданні податкових накладних, виписаних Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛПМ-Консалтинг», судом встановлено їх відповідність вимогам, визначеним Порядком заповнення податкової накладної, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України № 969 від 21 грудня 2010 року (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2010 року за № N 1401/18696), що набрав чинності 10 січня 2011 року, що свідчить про відсутність перешкод, визначених пунктом 198.6. статті 198 Податкового кодексу України для формування на підставі зазначених податкових накладних податкового кредиту.

З аналізу положень підпункту 198.6 та 198.3. статті 198 Податкового кодексу України випливає, що виникнення у платника ПДВ права на включення податку до податкового кредиту пов'язано із фактичним відбуттям господарської операції з постачання товарів (виконання робіт, надання послуг), визначеної в первинних документах, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі за текстом Закон №996-XIV). Наслідки в податковому обліку створюють лише реально вчинені господарські операції, тобто такі, що пов'язані із рухом активів, зміною зобов'язань та власного капіталу платника податків та відповідають змісту укладених договорів. Таким чином, в даному випадку дослідженню підлягає реальність вчинення господарської операції, відповідність вчиненої господарської операції господарській меті, а також реальність усіх даних, наведених у документах, що надають право на формування податкового кредиту.

У відповідності до частини 1 статті 9 Закону №996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.

Згідно з частиною 2 статті 9 Закону №996-XIV первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Встановлено, що податковий кредит формувався позивачем по факту отримання товарів у межах укладеного із ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» договору поставки № 23/11ЛПМ від 03 листопада 2011 року (арк. справи 27-34). Згідно умов зазначеного договору ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» (продавець) зобов'язався поставити та передати у власність покупця (позивача), а покупець прийняти та сплатити продукцію - комплектуючі для збирання меблів, у кількості, за номенклатурою, цінам та строки постачання згідно умов договору. Пунктом 2.1. договору визначено, що загальна вартість товару складає 3 162 340,00 грн. із врахуванням ПДВ.

Перелік товарів, що мають постачатися на умовах цього договору, їх кількість та вартість за одиницю визначено додатком № 1 до договору ( арк. справи 35-36).

Згідно пункту 1.2.1 договору поставка товару здійснюється на умовах DDP-м. Донецьк, вул. Купріна, 64. Частиною 2 цього пункту визначено, що в зобов'язання продавця входить, окрім іншого, поставка товарів на збірну площадку, розвантаження та завантаження в будь якому місці.

На виконання умов зазначеного договору ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» поставлений товар, прийняття якого супроводжувалося складанням актів приймання товарів. Згідно наявних в матеріалах справи актів приймання товарів від 10 листопада 2011 року, 11 листопада 2011 року,14 листопада 2011 року, від 18 листопада 2011 року, від 21 листопада 2011 року, від 23 листопада 2011 року (т. 1 арк. справи 37-42) протягом листопада 2011 року позивачем отримані від ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 3 162 340,00 грн., у т.ч. ПДВ в сумі 527 056,66 грн.

В ході проведеної перевірки відповідачем встановлено сплату позивачем вартості отриманого товару в повному обсязі шляхом перерахування грошових коштів в сумі 3 162 340,00 грн. за платіжним дорученням № 264 від 28 листопада 2011 року (арк. акту перевірки 4).

Відповідно до викладеного в акті перевірки, в ході її проведення встановлено, що згідно документів бухгалтерського обліку (відомість по рахунку 202) зазначені товарно-матеріальні цінності обліковуються на залишках (арк. акту перевірки 8). Зазначена обставина підтверджена також наявними в матеріалах справи документами (арк. справи 126-127). Тобто, дані щодо придбання позивачем товарно-матеріальних цінностей підтверджені також даними бухгалтерського обліку позивача.

На підтвердження використання позивачем придбаного ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» товару в господарській діяльності позивачем був наданий договір комісії № 594 від 25 листопада 2011 року, за змістом якого позивач передав придбаний в ТОВ «ЛПМ- Консалтинг» товар фізичній особі-підприємцю ОСОБА_4 для укладення правочинів з реалізації товарів. (арк. справи 128-135). Доводи відповідача про неможливість прийняття зазначеного документу як доказу оскільки він не був наданий до перевірки судом не приймаються, так як за змістом складеного відповідачем акту перевірки питання про використання позивачем придбаного від ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» товару в господарській діяльності взагалі не досліджувалося в ході проведеної перевірки, відсутності документів, які б підтверджували використання придбаного товару в господарській діяльності не встановлювалося.

Посилання відповідача на не відбуття постачання товарів через відсутність в позивача товарно-транспортних накладних та сертифікатів якості та походження не приймаються, оскільки сам по собі факт відсутності транспортних документів про перевезення товару та сертифікатів якості за умови оприбуткування покупцем товару та наявності інших первинних бухгалтерських документів щодо господарської операції є недостатнім для висновку про безтоварність такої операцій з придбання товару та наявність у платника податків умислу на укладення угоди з метою, суперечною інтересам держави і суспільства. Згідно умов укладеного договору 23/11- ЛПМ від 03 листопада 2011 року, обов'язок доставляння товару покладений на постачальника, будь-які витрати, пов'язані зі сплатою послуг щодо транспортування товару позивачем не формувалися.

Отже, наявними в матеріалах справи документами підтверджено отримання позивачем товарів від ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» та його подальше використання у власній господарській діяльності шляхом передання на комісію, що свідчить про наявність передбачених статтею 198 Податкового кодексу України підстав для відображення цих операцій в податковому обліку з податку на додану вартість.

За змістом акту Первомайської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області № 19/22/35480532 від 13 квітня 2012 року, обставинами з якого вмотивовані висновки відповідача про заниження позивачем податку на додану вартість за листопад 2011 року, в ході проведеної невиїзної документальної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛПМ-Консалтинг» з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість за жовтень 2011 року по взаємовідносинам із ТОВ «Гарбол» (код ЄДРПОУ 3629115) та їх подальшої реалізації, встановлено, що ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» станом на 02 березня 2012 року не знаходиться за юридичною адресою, не надає податкову звітність до податкової інспекції за період з 1 січня 2012 року по 11 квітня 2012 року, кількість працюючих - 1 особа, згідно наданих директором товариства ОСОБА_3 пояснень останній до діяльності товариства не причетний, місцезнаходження службових осіб товариства не встановлено.

Як вже зазначалося предметом доказування в зазначеному спорі є реальність господарських операцій, що є підставою для виникнення права на податковий кредит, а відтак не можуть бути безумовним свідченням правомірності висновків податкового органу результати зустрічних перевірок контрагента позивача.

Крім цього, як вбачається з інформації зазначеного акту Первомайської ОДПІ встановлення незнаходження контрагента позивача за юридичною адресою: м. Донецьк, пр-т Миру, 8 (зареєстрований за зазначеною адресою 21.02.2012 року), неподання ним звітності мало місце після листопаду 2011 року, а тому зазначені обставини не мають відношення до спірних правовідносин. Висновок про неможливість вчинення підприємством господарських операцій з підстав недостатності трудових ресурсів судом не приймаються до уваги, оскільки в акті податкової інспекції не зазначений період звіту, з якого зроблені ці висновки, водночас, згідно зазначеного акту ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» взято на облік до Первомайської ОДПІ у січні 2012 року.

Що стосується посилань відповідача на пояснення про непричетність до діяльності товариства надані директором ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» ОСОБА_3, то зазначені посилання також не приймаються до уваги, оскільки за змістом даних реєстраційної справи, витребуваної судом першої інстанції з Управління державної реєстрації Донецької міської ради Ухвалою від 21 серпня 2012 року, в період з 19 липня 2011 року по 29 грудня 2011 року посаду директора ТОВ «ЛПМ- Консалтинг» обіймала ОСОБА_5, підпис якої наявний на документах, складанням яких супроводжувалось отримання позивачем у листопаді 2011 року товарів від ТОВ «ЛПМ-Консалтинг». Отже, пояснення громадянина ОСОБА_3 про його непричетність до діяльності контрагента позивача не приймаються як доказ не відбуття господарських операцій.

Стосовно встановлення актом Первомайської ОДПІ нікчемності правочинів з придбання ТОВ «ЛПМ Консалтинг» товарів від ТОВ «Гарбол» (код ЄДРПОУ 36259115), що за наявною в податкової інспекції інформації не знаходиться за юридичною адресою, не має трудових ресурсів для здійснення господарських операцій, виробничо-складських приміщень, то зазанчені доводи також не приймаються судом до уваги, оскільки із зазначеним контрагентом ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» мав відношення у жовтні 2011 року, втім як спірні операції відбувалися у листопаді 2011 року, доказів того, що поставлені позивачу товарно-матеріальні цінності буди придбані ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» в ТОВ «Гарбол» в матеріалах справи відсутні.

Суд першої інстанції зазначив, що висновки про порушення платником податків правил формування податкового кредиту не можуть засновуватися на даних податкової звітності контрагента постачальника такого платника, в якого відсутні будь-які правовідносини з таким платником податків. Аналогічна правова позиція викладена в листі Вищого адміністративного суду України від 2 червня 2011 року № 742/11/13-11, в якому зазначено, що при дослідженні факту здійснення господарської операції повинні оцінюватися відносини безпосередньо між учасниками тієї операції, на підставі якої сформовані дані податкового обліку. Не є обов'язковою передумовою для визначення контролюючими органами грошових зобов'язань визнання недійсними (у тому числі нікчемними) правочинів, які укладалися за ланцюгом між попередніми посередниками, через ланцюг яких декларувався рух товарів чи послуг, нібито придбаних останнім у такому ланцюгу платником податку. При цьому відносини між учасниками попередніх ланцюгів постачань товарів та послуг не мають безпосереднього впливу на дослідження факту реальності господарської операції, вчиненої між останнім у ланцюгу постачань платником податків та його безпосереднім контрагентом.

З наведеного вище вбачається, що відображення позивачем в податковому обліку з податку на додану вартість листопада 2011 року наслідків виконання господарських операцій з придбання товарів від ТОВ «ЛПМ-Консалтинг» на підставі умов договору поставки № 23/11-ЛПМ від 03 листопада 2011 року відповідає вимогам чинного законодавства України. Доводи відповідача про відсутність зв'язку зазначених операцій із господарською діяльністю позивача через їх невідбуття спростовуються наявними в матеріалах справи документами, що свідчить про правомірність включення позивачем до складу податкового кредиту листопада 2011 року податку на додану вартість в розмірі 527 057,00 грн.

Через не підтвердження наявними в матеріалах справи документами завищення податкового кредиту та заниження податку на додану вартість, що підлягає сплаті за листопад 2011 року, відсутні підстави для збільшення грошових зобов'язань з цього податку за ці періоди та застосування штрафних санкцій, передбачених статтею 123 Податкового кодексу України.

Враховуючи вищевикладене, суд першої інстанції дійшов висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення № 0038491542 від 25 липня 2012 року про збільшення грошових зобов'язань з податку на додану вартість на 658 821,00 грн., прийнято Державною податковою інспекцією в Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби необґрунтовано, із порушенням вимог чинного законодавства, через що позовні вимоги про визнання його недійсним підлягають задоволенню у повному обсязі, з чим погоджується колегія суддів.

Статтею 200 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому при таких обставинах апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення а рішення суду без змін.

Повний текст рішення складений 12 жовтня 2012 року.

Керуючись статтями 24, 160, 167, 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 28 серпня 2012 року у справі № 2а/0570/9943/2012 - залишити без задоволення.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 28 серпня 2012 року у справі № 2а/0570/9943/2012 - залишити без змін.

На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України складення рішення у повному обсязі відкласти на строк - до 5 днів.

Рішення набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів з дня складення в повному обсязі.

Головуючий О.О.Шишов

Судді І.В.Сіваченко

С.П.Дяченко

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.10.2012
Оприлюднено23.10.2012
Номер документу26495387
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/9943/2012

Ухвала від 17.09.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 09.10.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов О.О.

Ухвала від 17.09.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов О.О.

Постанова від 28.08.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 21.08.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 06.08.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні