Постанова
від 17.10.2012 по справі 2а-7887/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 жовтня 2012 р. № 2а-7887/12/1370

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого -судді Лунь З.І.

за участю

секретаря судового засідання - Івашків В.І.,

представників сторін:

від позивача: Мочурад І.І.,

від відповідача: Блащук Л.В.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Львівського обласного центру зайнятості до Управління з питань сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації про стягнення штрафних санкцій в сумі 44 186 грн. 22 коп.,

ВСТАНОВИВ:

Львівський обласний центр зайнятості звернувся до суду з позовом до Управління з питань сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації про стягнення штрафних санкцій в сумі 44 186 грн. 22 коп.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Управління з питань сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації не подало до державної служби зайнятості дані щодо фактичного вивільнення згідно з п. 1 ст. 40 КЗпП України працівника, чим порушено вимоги п.5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення».

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав з мотивів, викладених в позовній заяві, зазначив, що оскільки Управління з питань сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації не подало до державної служби зайнятості дані щодо фактичного вивільнення начальника Управління з питань сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації п. ОСОБА_3, на Управління накладено штраф відповідно до вимог законодавства в сумі 44186,22 грн., відтак просить позов задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні позов визнав.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.

10.04.2012 року працівниками інспекції з контролю за дотриманням законодавства про зайнятість населення Львівського обласного центру зайнятості проведено перевірку дотримання вимог чинного законодавства про зайнятість населення Управління з питань сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації, за наслідками якої складено Акт №23 перевірки дотримання законодавства України про зайнятість населення від 10.04.2012 року (далі- Акт перевірки).

З Акта перевірки вбачається, що щодо вивільнення начальника управління п. ОСОБА_3 до Львівського міського центру зайнятості управління інформацію про фактичне вивільнення за формою 4-ПН (факт) не подало, чим порушено вимоги п. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення».

Відповідно до ч.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення»при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.

Судом встановлено, що форму №4-ПН (факт) про фактичне вивільнення начальника Управління з питань сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації п. ОСОБА_3, затверджену наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19.12.2005 року №420 до Львівського міського центру зайнятості подано не було.

Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми звітності №4-ПН (факт) «Звіт про фактичне вивільнення працівників»при вивільненні працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємства, установи, організації, їх структурні підрозділи та філії, незалежно від форми власності, повинні у десятиденний строк після вивільнення інформувати про це центри зайнятості за місцем їх реєстрації як платника страхових внесків.

Таким чином звіт про фактичне вивільнення працівників відповідач повинен був подати до Львівського міського центру зайнятості протягом десяти днів, починаючи з 10.09.2011 року.

Відповідно до абз.2 ч.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення»у разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.

На підставі Акту №23 перевірки дотримання законодавства України про зайнятість населення від 10.04.2012 року Львівським обласним центром зайнятості прийнято рішення № 4 про накладення штрафних санкцій за порушення вимог п.5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення»від 17.04.2012 року, відповідно до якого за порушення вимог п. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення», а саме: про вивільнення 10.09.2011 року гром. ОСОБА_3 у зв'язку із припиненням діяльності управління у справах сім'ї та молоді ЛОДА не було повідомлено в письмовій формі державну службу зайнятості, у зв'язку з чим накладено в сумі річної заробітної платні вивільненого працівника штраф в сумі 44186,22 грн.

Відповідно до наявної в матеріалах справи довідки від 10.04.2011 року № 311 (а.с. 20) загальна сума доходу ОСОБА_3 за 2001-2012 р.р. на посаді начальника управління у справах сім'ї та молоді Львівської облдержадміністрації складає 44186,22 грн.

Вимога Львівського обласного центру зайнятості від 18.04.2012 № 12-1314/0-12 щодо сплати вищезазначеного штрафу в добровільному порядку відповідачем не виконана.

Враховуючи зазначене вище, позовні вимоги, заявлені до Управління з питань сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації про стягнення штрафних санкцій в сумі 44 186 грн. 22 коп. є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 7-11, 14, 69-71, 86, 87, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з Управління з питань сім'ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації (місцезнаходження: 79008, м. Львів, вул. Винниченка, 6, ідентифікаційний код 25256568) на користь Львівського обласного центру зайнятості штраф у сумі 44186 (сорок чотири тисячі сто вісімдесят шість) грн. 22 коп.

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, передбаченому ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Постанова в повному обсязі виготовлена 22.10.2012 року.

Суддя Лунь З.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.10.2012
Оприлюднено25.10.2012
Номер документу26516656
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7887/12/1370

Ухвала від 03.09.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Тертичний Віталій Григорович

Ухвала від 28.08.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Тертичний Віталій Григорович

Ухвала від 04.06.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 29.05.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 20.05.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Постанова від 17.10.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 12.09.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 11.09.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні