Ухвала
від 26.10.2012 по справі 2а/1770/3615/2012
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2а/1770/3615/2012

26 жовтня 2012 року м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Гломба Ю.О., за участю секретаря судового засідання Маринич В.М. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник Лукянчук С.М.,

відповідача - ДПІ у м.Рівному: представники Парипа І.В., Троянчук Д.М., Малюта М.В.,

відповідача - ДПС у Рівненській області: представник Красько І.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом:

Публічного акціонерного товариства "Рівнеазот" доДержавної податкової інспекції у місті Рівному Рівненської області Державної податкової служби, до Державної податкової служби у Рівненській області про визнання протиправними та скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

До Рівненського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Публічного акціонерного товариства "Рівнеазот" до Державної податкової інспекції у місті Рівному Рівненської області Державної податкової служби, до Державної податкової служби у Рівненській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у місті Рівному Рівненської області Державної податкової служби №0002852342 від 17.07.2012 року та рішення Державної податкової служби у Рівненській області №17084/10-210/263-266, 268-269 від 03.09.2012 року в частині відмови в задоволенні скарги на податкового повідомлення-рішення №0002852342 від 17.07.2012 року.

Суд приходить до висновку, що провадження в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Державної податкової служби у Рівненській області №17084/10-210/263-266, 268-269 від 03.09.2012 року в частині відмови в задоволенні скарги на податкове повідомлення-рішення №0002852342 від 17.07.2012 року слід закрити з огляду на таке.

З обставин справи, викладених в адміністративному позові, вбачається, що 04.07.2012р. Державною податковою інспекцією у м.Рівному проведено планову виїзну перевірку ПАТ "Рівнеазот" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 31.07.2010 року по 31.12.2011 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.07.2010 року по 31.12.2011 року.

За результатами проведеної перевірки складено акт, на підставі якого прийнято, зокрема, податкове повідомлення-рішення №0002852342 від 17.07.2012 щодо збільшення позивачу суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 17095027,50 грн.

На податкове повідомлення - рішення №0002852342 від 17.07.2012 позивачем в порядку адміністративного оскарження подавалася скарга до Державної податкової служби у Рівненській області.

Рішенням Державної податкової служби у Рівненській області №17084/10-210/263-266, 268-269 від 03.09.2012 року скарга платника податків щодо неправомірності податкового повідомлення-рішення №0002852342 від 17.07.2012 залишена без задоволення, а податкове повідомлення-рішення без змін.

За змістом положень п.14.1.7 ст.14 ПК України під оскарженням рішень контролюючих органів розуміється оскарження платником податку податкового повідомлення-рішення про визначення сум грошового зобов'язання платника податків або будь-якого рішення контролюючого органу в порядки і строки, які встановлені цим Кодексом за процедурами адміністративного оскарження , або в судовому порядку.

Разом з тим, п.14.1.157 ст.14 ПК України дано визначення податковому повідомленню-рішенню, як письмовому повідомленню контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.

Таким чином, Податковий кодекс поділяє рішення контролюючих органів на дві категорії :

- податкові повідомлення-рішення;

- інші рішення.

Пунктом 56.19 статті 56 ПК України передбачено, що у разі коли до подання позовної заяви проводилася процедура адміністративного оскарження, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу про нарахування грошового зобов'язання.

Відповідно до п.56.18 ст.56 ПК України, процедура адміністративного оскарження є досудовим порядком вирішення спору.

З правового аналізу зазначених правових норм, вбачається, що по закінченню процедури адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення предметом судового спору є саме це податкове повідомлення -рішення, а не рішення контролюючого органу за результатами розгляду скарг, оскільки належним способом захисту порушеного права (поновленням прав) буде скасування письмового повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання , визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності -тобто податкового повідомлення-рішення.

Податкове повідомлення-рішення №0002852342 від 17.07.2012 є предметом судового оскарження у даній справі.

Відтак, в даному випадку правові наслідки для платника податків породжує саме податкове повідомлення-рішення №0002852342 від 17.07.2012, а не рішення контролюючого органу за результатами розгляду скарг на письмове повідомлення контролюючого органу про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання або внести відповідні зміни до податкової звітності (визначення ППР). Останнє лише вказує на існування процедури адміністративного оскарження, яка зупиняє виконання платником податків грошових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 157 КАС України, суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Керуючись п.1 ч.1 ст. 157, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України,суд -

У Х В А Л И В:

Провадження у справі за позовом Публічного акціонерного товариства "Рівнеазот" до Державної податкової інспекції у місті Рівному Рівненської області Державної податкової служби, до Державної податкової служби у Рівненській області про визнання протиправними та скасування рішень в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Державної податкової служби у Рівненській області №17084/10-210/263-266, 268-269 від 03.09.2012 року в частині відмови в задоволенні скарги на податкове повідомлення-рішення №0002852342 від 17.07.2012 року закрити.

Повторне звернення з позовною заявою, що містить ті ж позовні вимоги до Рівненського окружного адміністративного суду не допускається.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Суддя Гломб Ю.О.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2012
Оприлюднено02.11.2012
Номер документу26851131
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1770/3615/2012

Ухвала від 24.12.2012

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Зарудяна Л.О.

Ухвала від 24.12.2012

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Зарудяна Л.О.

Постанова від 26.10.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Ухвала від 10.10.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Ухвала від 28.09.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Ухвала від 20.02.2013

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Зарудяна Л.О.

Постанова від 26.10.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Ухвала від 26.10.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Ухвала від 28.09.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Ухвала від 17.09.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні