Рішення
від 23.10.2012 по справі 5026/2623/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 жовтня 2012 року Справа № 03-13/5026/2623/2011

Господарський суд Черкаської області в складі:

головуючого - судді Єфіменка В.В.,

з секретарем судового засідання Макарченко Н.П.;

за участю прокурора: Синецька О.Ю.

та представників сторін:

від позивача - не з'явився,

від відповідача -не з'явився,

від ІІІ особи (Держфініспекції)- не з'явився,

від ІІІ особи (Держказначейства) - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні господарського суду Черкаської області в м. Черкаси справу

за позовом заступника прокурора Черкаської області в інтересах держави в особі Міністерства соціальної політики України, м. Київ

до приватного підприємства "Укрбудсервіс-ЮГС", м. Звенигородка,

треті особи на стороні позивача без самостійних вимог:

- Державна фінансова інспекція України, м. Київ,

- Державна казначейська служба України, м.Київ,

про стягнення коштів,-

ВСТАНОВИВ:

Заступник прокурора Черкаської області звернувся в господарський суд з позовом в інтересах держави в особі Міністерства соціальної політики України (далі -Міністерство; позивач) та просить стягнути на користь Міністерства із відповідача (організатора дитячого харчування) вартість недоотриманих, відповідно до фізіологічних норм, продуктів харчування учнями Звенигородської загальноосвітньої школи № 1 та Хижинської загальноосвітньої школи Лисянського району протягом 2009 року та 1 кварталу 2010 року у розмірі 497 875 грн. 01 коп. придбаних відповідачем за кошти державного бюджету.

Заступник прокурора Черкаської області в адресованих суду поясненнях по суті позову та представник прокуратури в судових засіданнях заявлені вимоги підтримали повністю, мотивуючи тим, що відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та з метою забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, продуктами харчування і виплати часткової компенсації їх вартості Кабінет Міністрів України прийняв постанову №258 від 21.05.1992, якою затвердив розроблені Міністерством охорони здоров'я України норми харчування для зазначених громадян.

На виконання зазначених вище нормативних актів та відповідно до покладених на нього обов'язків розпорядника бюджетних коштів за державною програмою 2501210 "Компенсація сім'ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" Міністерство соціальної політики України за результатами тендеру уклало з відповідачем договір № 09/28 від 24.01.2009 та додаткову угоду до нього № 10 від 30.12.2009, за умовами яких відповідач зобов'язався надавати послуги з організації харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, Звенигородського та Лисянського районів Черкаської області, а замовник - прийняти ці послуги та оплатити їх вартість.

Прокурор стверджує, що приватне підприємство (далі-ПП) «Укрбудесервіс-ЮГС» зобов'язано було у відповідності до умов договору та ст.ст.11, 509, 526 Цивільного кодексу України забезпечувати якісне гаряче харчування дітей (в межах фінансування) відповідно до фізіологічних (медичних) норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 258 від 21.05.1992. В разі сезонних коливань роздрібних цін на окремі продукти харчування на підставі довідок головних управлінь статистики Держкомстату України або Державної інспекції з контролю за цінами стосовно зміни індексу роздрібних цін на окремі продовольчі товари звернутися до Міністерства соціальної політики щодо коригування ціни договору, чого відповідачем зроблено не було.

Прокурор та представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги повністю підтримали з мотивів, викладених в позовній заяві.

Відповідач у відзиві на позов та його представник в судових засіданнях вважав, що позовні вимоги надумані, не обґрунтовані і такі, що не підлягають до задоволення, посилаючись на те, що за весь період надання послуг підприємство добросовісно виконало взяті на себе обов'язки, забезпечило харчування дітей в межах фінансування, жодним пунктом Договору № 09/28 від 24.01.2009 року не було передбачено дотримання 50% фізіологічних норм харчування дітей за 2009 рік та 1 кв. 2010 року.

Доказом належного виконання ним зобов'язань є відсутність заборгованості по договору, погоджені керівниками навчальних закладів Акти наданих послуг, затвердженні Акти виконаних робіт між Замовником та Виконавцем, оплачені рахунки за надані послуги.

Договір 09/28 не заперечений сторонами, не визнаний судом недійсним, не розірваний, не спростований та є чинним і виконаним в об'ємах фінансування.

Відповідач вважає, що він жодним чином не порушив право позивача, держави чи дітей. Вимог до відповідача стосовно якості наданих послуг з харчування дітей позивачем не пред'явлено, хоча позивач та представник третьої особи наполягали на стягненні з відповідача 497875,01 грн. коштів, як збитки за неналежне виконання зобов'язань за договором; Відповідачем зекономлено 1601692,35 грн. бюджетних коштів за 2009 рік, що підтверджено документально.

Представник третьої особи (Державна фінансова інспекція України) у письмових поясненнях та в судовому засіданні позовні вимоги прокурора підтримав. Пояснив суду, що відповідно до п.3.2.1. Договору на організацію безоплатного харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи від 24.01.2009 № 09/28, укладеного між Мінпраці та відповідачем за результатами проведених процедур закупівлі, відповідач зобов'язався забезпечувати виконання (в межах фінансування) фізіологічних (медичних) норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 № 258.

Проте, під час проведення зустрічної звірки суцільною перевіркою відповідності натуральних норм продуктів харчування в щоденних меню (фактично отриманих) скоригованим нормам, які передбачені укладеними договорами, встановлено недоотримання дітьми продуктів харчування в натуральному виразі на суму 497875,01 грн.

Таким чином, фактично, відповідно до щоденних меню, які складалися відповідачем, ним було надано послуг по організації харчування учнів на меншу суму ніж зазначено в договорі та в актах виконаних робіт.

Третя особа (Державна казначейська служба України) листом від 15.06.2012 №5-10/1933-8455 уповноважила Головне управління Державної казначейської служби України у Черкаській області надати господарському суду необхідну інформацію (т.4; а.с.55).

Головне управління Державної казначейської служби України у Черкаській області надіслало суду лист, в якому повідомило про те, що "в період з 24.01.2009 по 29.01.2010 включно, фінансування по бюджетній програмі за КПКВДБ 2501210 на рахунки ПП "Укрбудсервіс-ЮГС" через розпорядників бюджетних коштів Звенигородського району не здійснювалось" (т.4; а.с.56).

Представник третьої особи (Державна казначейська служба України) в судове засідання не з'явився, про причини нез'явлення суд не повідомив.

З Довідки з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб вбачається, що місцезнаходження відповідача: вул. Бастіонна,6, м. Київ, 01601.

Ухвали суду від 30.05.2012, від 21.06.2012, від 19.07.2012, від 24.07.2012 та від 15.10.2012 надсилались третій особі (Державній казначейській службі України) за адресою, вказаною в Єдиному державному реєстрі фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб.

Суд приходить до висновку, що судом вжиті належні заходи для повідомлення третьої особи (Державна казначейська служба України) про час і місце розгляду справи.

22.10.2012 відповідач подав до суду заяву про перенесення судового засідання, посилаючись на те, що у Звенигородському районному суді Черкаської області призначено дві цивільні справи.

Аналізуючи вищевказану заяву, суд приходить до такого висновку.

Факт надходження вищевказаної заяви суд оцінює як доказ належного повідомлення відповідача про час і місце розгляду справи.

Заява представника відповідача взагалі не містить відомостей про участь представника відповідача (і в якості кого) у розгляді справ Звенигородським районним судом.

До сьогодні проводилося три судових засідання, під час яких суд заслуховував сторони (в тому числі і представника відповідача, який надавав свої пояснення), а також суд за участю представників сторін дослідив матеріали справи.

До заяви представника відповідача не додано доказів поважності причин нез'явлення у судове засідання господарського суду і в самій заяві про них не згадується.

Докази взаємозв'язку між даною господарською справою і справами Звенигородського райсуду не надані.

Відповідач є юридичною особою, що має посадових осіб, які можуть бути направлені в судове засідання господарського суду в якості її представників.

Враховуючи обмежений термін розгляду справи, суд приходить до висновку, що представник відповідача не з'явився в судове засідання без поважних причин, зловживаючи процесуальними правами, а тому у суду немає підстав для відкладення розгляду справи.

За ініціативою суду, враховуючи згоду позивача, по справі призначалась судова експертиза. Оплату за експертизу суд поклав на ініціатора позову -Міністерство соціальної політики України (т.5; а.с.68-73).

Проте, Міністерство соціальної політики України повідомило суд про те, що «Мінсоцполітики позбавлене можливості на законних підставах здійснити авансування витрат за проведення судово-бухгалтерської експертизи».

Суд не зобов'язаний пропонувати іншим сторонам оплачувати витрати по проведенню експертизи.

Враховуючи обмежений термін розгляду справи і те, що заяв про продовження терміну розгляду справи ніхто із сторін суду не подав, суд вимушений розглядати справу на підставі наявних доказів.

Суд, вислухавши прокурора та представників сторін (в судових засіданнях 21.06.2012; 19.07.2012; 24.07.2012), дослідивши матеріали справи та подані сторонами докази, приходить до наступного.

Загальні умови виконання господарських зобов'язань передбачені ст.193 Господарського кодексу України, відповідно до положень якої суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Порушення зобов'язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором.

Застосування господарських санкцій до суб'єкта, який порушив зобов'язання, не звільняє цього суб'єкта від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, коли інше передбачено законом або договором, або управнена сторона відмовилася від прийняття виконання зобов'язання.

Позивач у встановленому порядку здійснював закупівлю послуг (тендер) з організації харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Факт отримання коштів із державного бюджету України через позивача відповідач не оспорює.

Тендерною документацією (додаток №2 до технічного завдання) передбачений набір продуктів у грамах, що становить 50% денної норми харчування учнів навчальних закладів, визначеної додатком №3 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»(далі -Постанова КМУ №258).

Відповідно до бюджетного запиту на 2009 рік за програмою 2501210 «Компенсація сім'ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»(далі -Програма 2501210) розрахунок витрат на харчування дітей проводився на рівні 50% норм харчування та часткову компенсацію вартості продуктів харчування для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затверджених постановою КМУ №258 та становив 8,9 грн./день, виходячи з того, що середня вартість денного набору продуктів харчування за даними Держкомстату становить 18,05 грн. та те, що учні перебувають у навчальних закладах неповний день. Розрахунок проводився з урахуванням 100% відвідування учнями навчальних закладів.

Паспорт бюджетної програми 2501210 на 2009 рік затверджено спільним наказом Мінпраці та Міністерства фінансів України від 10.02.2009 №51/118 (зі змінами від 31.12.2009 №482/1598).

За результатами засідання тендерного комітету позивача, на якому визначені переможці торгів, було складено протокол оцінки тендерних пропозицій від 16.01.2009 без номера, який підписали всі члени комітету.

Як вбачається з матеріалів справи, рішенням тендерного комітету Міністерства праці та соціальної політики України відповідача - ПП "Укрбудсервіс-ЮГС" було визнано переможцем тендеру на закупівлю послуг з організації харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, Звенигородського та Лисянського районів Черкаської області за період з 28.02.2008 по 29.01.2010.

За результатами тендеру, 24.01.2009 між Міністерством соціальної політики України (як замовником) та ПП "Укрбудсервіс-ЮГС" (як виконавцем) був укладений договір на організацію безоплатного харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, Звенигородського та Лисянського районів Черкаської області № 09/28 (далі - договір), за умовами якого виконавець надає послуги з організації харчування дітей за цінами згідно додатку 1 до цього договору, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити зазначені послуги на умовах та в порядку, визначених договором (т.1, а.с.39).

П.2.1.3, п.3.1.1, п.3.2.1 договору визначено, що замовник має право здійснювати контроль за дотриманням норм харчування дітей згідно чинного законодавства України.

Замовник зобов'язується оплачувати послуги виконавця на підставі акту виконаних робіт за надані послуги згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів.

Виконавець зобов'язується забезпечувати якісне гаряче харчування дітей та виконання (в межах фінансування) фізіологічних (медичних) норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 № 258.

Відповідно до п.4.3 договору його загальна сума склала 8 744 046 грн.

П.4.4 договору сторони передбачили, що коригування ціни договору згідно чинного законодавства України можливе шляхом підписання додаткової угоди до договору у разі документального підтвердження настання підстав об'єктивного характеру, а саме у разі: а) зменшення або збільшення кількості дітей, які підлягають харчуванню, на підставі довідок управлінь освіти професійно-технічних закладів, коледжів, технікумів щодо зміни кількості учнів; б) зміни законодавства щодо оплати праці; в) сезонних коливань роздрібних цін на окремі продукти харчування на підставі довідок головних управлінь статистики Держкомстату України або Державної інспекції з контролю за цінами стосовно зміни індексу роздрібних цін на окремі продовольчі товари; г) економії бюджетних коштів виділених на харчування учнів, відповідно до зведеного акту виконаних робіт, наданих послуг з організації харчування дітей.

У розділі 5 договору сторонами погоджені наступні умови та порядок розрахунків:

- фінансування послуг з організації харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи відбувається в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі замовника (п. 5.1);

- оплата проводиться за фактично надані послуги згідно рахунку та актів виконаних робіт виконавця по мірі надходження бюджетних коштів протягом 10 банківських днів з урахуванням суми перерахованої попередньої оплати відповідно до п. 3.2.4 зазначеного договору. Акт разом із зведеним реєстром видатків надається протягом п'яти днів після закінчення місяця, за який надані послуги. Зведений акт виконаних робіт затверджується замовником. До зведеного акту додаються акти виконаних робіт виконавця, погоджені керівником навчального закладу (п.5.3 договору (в редакції додаткової угоди № 3 від 02.03.3009) (т.1; а.с.42).

Відповідно до п.8.1 договору цей договір набирає чинність з дня його підписання і закінчує свою дію до 31.12.2009.

Додатковою угодою № 10 від 30.12.2009 строк дії договору № 09/28 від 24.01.2009 сторонами було продовжено до 29.01.2010. Загальна сума за вказаною додатковою угодою склала 797 580 грн.

Доказів коригування ціни договору відповідач суду не надав.

В обґрунтування позовних вимог прокурор посилається на те, що проведеною перевіркою встановлено, що відповідач протягом терміну дії договору з документальним підтвердженням сезонних коливань роздрібних цін на окремі продукти харчування (довідками, інформаціями Головних управлінь статистики Держкомстату України або Державної інспекції з контролю за цінами) до Міністерства праці та соціальної політики України не зверталося, відповідне коригування ціни договору згідно чинного законодавства України не здійснювалося.

З 06.04.2010 по 02.07.2010 Головним контрольно-ревізійним управлінням України відповідно до Плану контрольно-ревізійної роботи на 2 квартал 2010 року проведено ревізію використання бюджетних коштів Міністерством праці та соціальної політики України за 2008-2009 роки та 1 квартал 2010 року.

У ході ревізії встановлено порушення умов договорів, укладених Міністерством праці та соціальної політики України з підприємствами-організаторами харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в частині недоотримання фізіологічних норм харчування таких дітей та залучення посередників для організації зазначених послуг на загальну суму 3 266 000 грн. Порушення по Черкаській області склали 497 875,01 грн. (т.3; а.с.35-45).

Зустрічною звіркою, проведеною контрольно-ревізійним відділом у Звенигородському районі на виконання доручення ГоловКРУ по питанню обрахунку недоотриманих продуктів харчування ПП «Укрбудсервіс-ЮГС»під час використання бюджетних коштів на харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за період з 01.01.2009 по 29.01.2010, встановлено, що вартість недоотриманих дітьми Звенигородської загальноосвітньої школи № 1 продуктів харчування становить 437 801,73 грн., а вартість недоотриманих дітьми загальноосвітньої школи Лисянського району продуктів харчування становить 60 073,28 грн.

14.07.2011 Головне контрольно-ревізійне управління України надіслало на адресу Міністерства праці та соціальної політики (позивача) лист за вих. № 04-14/1278 з вимогою стягнути з відповідача кошти у розмірі 497 900 грн. (т.4, а.с.111).

З Довідки відповідача щодо витрачання коштів отриманих із бюджету для виконання зобов'язань по договору від 24.01.2009 № 09/28 (т.4, а.с.94-95) вбачається, що відповідачем отримано державних коштів для надання послуг з організації безоплатного харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи:

1.В лютому 2009 року - за січень місяць на суму 255307 гривень 64 коп. (двісті п'ятдесят п'ять тисяч триста сім грн. 64 коп.), що підтверджується платіжним документом (U №23822 від 26.02.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210). '

2. В березні 2009 року - за лютий місяць на суму 1004814 гривень 72 коп. (один мільйон чотири тисячі вісімсот чотирнадцять грн. 72 коп.), що підтверджується платіжним документом (U № 34385 від 16.03.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210 ).

3. В квітні 2009 року - за березень місяць на суму 699418 гривень 01 коп.( шістсот дев'яносто дев'ять тисяч чотириста вісімнадцять грн. 01 коп.), що підтверджується платіжним документом ( U № 53837 від 13.04.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210).

4. В травні 2009 року - за квітень місяць на суму 977281 гривень 56 коп. (дев'ятсот сімдесят сім тисяч двісті вісімдесят одна грн. 56 коп.), що підтверджується платіжним документом (U № 80407 від 18.05.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210).

5. В червні 2009 року - за травень місяць на суму 818670 гривень 75 коп.( вісімсот вісімнадцять тисяч шістсот сімдесят грн. 75 коп.), що підтверджується платіжним документом (U № 95982 від 10.06.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210).

6. В липні 2009 року - за червень місяць на суму 249296 гривень 06 коп.( двісті сорок дев'ять тисяч двісті дев'яносто шість грн. 06 коп.) , що підтверджується платіжним документом (U № 114470 від 03.07.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210).

7. В жовтні 2009 року - за вересень місяць на суму 1053725 гривень 11 коп.( один мільйон п'ятдесят три тисячі сімсот двадцять п'ять грн. 11 коп.), що підтверджується платіжним документом (U № 182810 від 09.10.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210).

8. В листопаді 2009 року - за жовтень місяць на суму 828296 гривень 08 коп. ( вісімсот двадцять вісім тисяч двісті дев'яносто шість грн. 08 коп.), що підтверджується платіжним документом (U № 202256 від 10.11.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210 ).

9. В грудні 2009 року - за листопад місяць на суму 299893 гривень 72 коп.( двісті дев'яносто дев'ять тисяч вісімсот дев'яносто три грн. 72 коп.), що підтверджується платіжним документом ( U № 227064 від 11.12.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210).

10. В грудні 2009 року - за грудень місяць на суму 955650 гривень 00 коп.( дев'ятсот п'ятдесят п'ять тисяч шістсот п'ятдесят грн. 00 коп.), що підтверджується платіжним документом (U № 241426 від 28.12.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210).

11. В лютому 2010 року за січень місяць на суму 664523 гривень 61 коп. ( шістсот шістдесят чотири тисячі п'ятсот двадцять три грн. 61 коп.), що підтверджується платіжним документом ( U № 16932 від 16.02.2009 КЕКВ 1343.3 КПКВ 2501210).

Загальна сума отриманих коштів: 7806877 гривень 26 коп.( сім мільйонів вісімсот шість тисяч вісімсот сімдесят сім грн. 26 коп.).

Як вбачається з матеріалів справи, об'єми, строки, вартість наданих послуг з харчування дітей сторонами не заперечуються та підтверджуються зведеними актами виконаних робіт:

- № 1 від 04.02.2009 на суму 255 307,64 грн. (т.1, а.с.85);

- № 2 від 04.03.2009 на суму 1 004 814,72 грн. (т.1, а.с.88);

- № 3 від 03.04.2009 на суму 6999418,01 грн. (т.1, а.с.91);

- № 4 від 05.05.2009 на суму 977 281,56 грн. (т.1, а.с.94);

- № 5 від 02.06.2009 на суму 818 670,75 грн. (т.1, а.с.97);

- № 6 від 01.07.2009 на суму 249 296,06 грн. (т.1, а.с.100);

- № 7 від 02.10.2009 на суму 1 053 725,11 грн. (т.1, а.с.103);

- № 8 від 03.11.2009 на суму 828 296,08 грн. (т.1, а.с.106);

- № 9 від 03.12.2009 на суму 299 893,72 грн. (т.1, а.с.109);

- № 10 від 28.12.2009 на суму 955 650 грн. (т.1, а.с.112);

- № 1 від 29.01.2010 на суму 664 523,61 грн. (т.1, а.с.115).

Вищевказані акти підписані сторонами без зауважень, в тому числі, керівниками навчальних закладів та затверджені замовником (позивачем).

Той факт, що відповідач як організатор харчування учнів зобов'язаний дотримуватись норм харчування учнів навчальних закладів, встановлених постановою КМУ № 258, ним не оспорюється. Так, згідно з поясненнями посадової особи ПП «Укрбудсервіс-ЮГС»ОСОБА_1 від 17.05.2010 та від 23.06.2010 (копії додаються), яка є відповідальною особою за харчування учнів, відповідач по основних продуктах харчування дотримується норм, передбачених договором, але з об'єктивних причин не може дотримуватись норм по всіх продуктах харчування (том 3; а.с.110-111).

Акт ревізії Мінпраці від 09.07.2011 підписано посадовими особами відповідача без заперечень (зауважень) щодо встановлених ревізією вищезазначених порушень. Аналогічно, посадовими особами ПП «Укрбудсервіс-ЮГС»підписано довідки зустрічних звірок від 18.05.2010 та норм харчування дітей, постраждалих внаслідок чорнобильської катастрофи.

Суцільний обрахунок недоотриманих продуктів харчування у натуральному та вартісному виразі за 2009 та І квартал 2010 року проведено по Звенигородській загальноосвітній школі № 1 та Хижинській загальноосвітній школі Лисянського району.

Суцільною перевіркою відповідності натуральних норм продуктів харчування в щоденних меню (фактично отриманих) скоригованим нормам, що передбачені укладеними договорами, встановлено недоотримання дітьми продуктів харчування в натуральному виразі на суму 497875,01 грн., в тому числі по Звенигородській загальноосвітній школі № І на суму 437 801,73 грн. та Хижинській загальноосвітній школі Лисянського району на суму 60 073,28 грн.

Оцінюючи вищевстановлені обставини, суд приходить до висновку, що відповідач, вносячи на тендер свої пропозиції, як суб?єкт господарювання, мав би прорахувати можливі господарські ризики, в т.ч. щодо підвищення цін під час виконання зобов?язань за договором і вибрати такий рівень господарського ризику, який би забезпечив можливість виконання взятих ним зобов?язань за договором № 9/28 відповідно до вимог тендерної документації.

Відтак, суд приходить до висновку, що вина у невиконанні зобов?язань за договором 09/28 повністю лежить на відповідачу.

З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що прокурор довів правомірність стягнення до державного бюджету України 497 875 грн., отриманих відповідачем в числі видатків з державного бюджету України за КПКВ 2501210 на бюджетне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, і не використаних відповідачем для забезпечення фізіологічних (медичних) норм харчування учнів шкіл, а тому позов підлягає до задоволення.

Оскільки позов було заявлено прокурором, який звільнений від сплати судових витрат при зверненні з позовом до суду, то судовий збір у розмірі 9 957 грн. 50 коп. підлягає стягненню з відповідача.

Керуючись ст.ст.49, 82-85 ГПК України суд,-

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути 497 875 грн. 01 коп. з приватного підприємства "Укрбудсервіс-ЮГС", (проспект Шевченка,98, м. Звенигородка, Черкаська область, код ЄДРПОУ 34257247) до Державного бюджету України на рахунок бюджетної програми «Компенсація сім'ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»КПКВ 2501210, розпорядником коштів якої є Міністерство соціальної політики України (вул. Еспланадна,8/10, м. Київ, код ЄДРПОУ 00013669).

Стягнути 9 957 грн. 50 коп. судового збору з приватного підприємства "Укрбудсервіс-ЮГС", (проспект Шевченка,98, м. Звенигородка, Черкаська область, код ЄДРПОУ 34257247) в доход державного бюджету на рахунок №31213206783002, отримувач -УДКСУ у м. Черкасах, код 38031150, банк -ГУДКСУ у Черкаській області, МФО -854018, код бюджетної класифікації -22030001 через Звенигородську міжрайонну державну податкову інспекцію.

Рішення може бути оскаржено до Київського апеляційного господарського суду протягом 10 денного строку з дня складення повного тексту рішення.

Суддя В.В. Єфіменко

Повне рішення складено та

підписано 26.10.2012.

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення23.10.2012
Оприлюднено30.10.2012
Номер документу26856211
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5026/2623/2011

Ухвала від 15.10.2012

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 24.07.2012

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Рішення від 23.10.2012

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 30.05.2012

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Рішення від 20.12.2011

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Скиба Г.М.

Ухвала від 08.12.2011

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Скиба Г.М.

Ухвала від 24.11.2011

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Скиба Г.М.

Ухвала від 17.11.2011

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Скиба Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні