Постанова
від 07.11.2012 по справі 5011-49/240-2012
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

04116 м.Київ, вул. Шолуденка, 1 (044) 230-06-58

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" листопада 2012 р. Справа№ 5011-49/240-2012

Київський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Пантелієнка В.О.

суддів: Разіної Т.І.

Гарник Л.Л.

за участю секретаря Корінної А.О.,

та представників:

від заявника - не з'явився,

від боржника - не з'явився,

від Лівобережної МВД Київського МВФССзТВП - Пастернак М.М. - дов. №9

від 03.01.2012р.,

від ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС - Колодяжна Л.В. - дов. №1794/9

від 29.05.2012р.,

від Київського міського центру зайнятості - Гергель П.М. - дов. №08-6694

від 07.09.2012р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги: Лівобережної міжрайонної виконавчої дирекції Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Лівобережна МВД Київського МВФССзТВП) та Державної податкової інспекції у Дніпровському районі м.Києва Державної податкової служби (далі - ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС)

на ухвалу попереднього засідання

господарського суду м.Києва

від 14.05.2012р.

у справі №5011-49/240-2012 (суддя Митрохіна А.В.)

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ)

"ПРИВАТАГРО-ЧЕРКАСИ"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційно-

будівельна компанія (далі - ТОВ "ІБК) "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ"

про визнання банкрутом,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою попереднього засідання господарського суду м.Києва від 14.05.2012р. у справі №5011-49/240-2012 визнано кредиторами ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ": Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИВАТАГРО-ЧЕРКАСИ" на загальну суму 4 538 550,00 грн., з яких 4 538 510,00 грн. - 4 черга; 40,00 грн. - 1 черга; Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Києві на загальну суму 1406,21 грн. - 2 черга; Київський міський центр зайнятості на загальну суму 1045,97 грн. - 2 черга. Затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" на загальну суму 4 539 956,21 грн. Зобов'язано розпорядника майна ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" арбітражного керуючого Ступак Юлію Ігорівну протягом 10 днів повідомити кредиторів про місце і час проведення зборів кредиторів. Зобов'язано розпорядника майна ТОВ "ІБК

"ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" арбітражного керуючого Ступак Юлію Ігорівну надати суду протокол зборів кредиторів боржника, на яких обрано комітет кредиторів боржника, а також протокол засідання комітету кредиторів, на якому вирішено питання про відкриття ліквідаційної процедури або процедури санації боржника, призначення ліквідатора або керуючого санацією боржника.

Відмовлено Лівобережній МВД Київського МВФССзТВП у визнанні кредитором ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" на загальну суму 1 452,68 грн. Відмовлено Управлінню Пенсійного фонду України у Дніпровському районі м. Києва у визнанні кредитором ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" на загальну суму 17 427,79 грн. Відмовлено ДПІ у Дніпровському районі м. Києва про визнання кредитором ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" на загальну суму 6 063,58 грн.

Не погоджуючись з винесеною ухвалою, Лівобережна МВД Київського МВФССзТВП подала апеляційну скаргу, в якій просить ухвалу суду скасувати в частині відмови у визнанні кредитором ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" на загальну суму 1 452,68 грн. та прийняти нове рішення, яким визнати Лівобережну МВД Київського МВФССзТВП кредитором ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" на загальну суму 1 452,68 грн.

Не погоджуючись з винесеною ухвалою, ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС подала апеляційну скаргу, в якій просить ухвалу суду скасувати в частині відмови у визнанні кредитором ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" на загальну суму 6 063,58 грн. та прийняти нове рішення, яким визнати ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС кредитором ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" на загальну суму 6 063,58 грн.

Розглянувши доводи апеляційних скарг, перевіривши матеріали справи, заслухавши пояснення представників учасників провадження у справі про банкрутство, дослідивши докази, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, Київський апеляційний господарський суд вважає, що апеляційні скарги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до частини 2 статті 41 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Заявник звернувся до господарського суду міста Києва із заявою про визнання ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 34291403) банкрутом.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 06.01.2012 було порушено провадження у справі №5011-49/240-2012 з урахуванням особливостей застосування процедури банкрутства до боржника, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та призначено підготовче засідання на 01.02.2012р.

Ухвалою підготовчого засідання господарського суду міста Києва від 01.02.2012р. було визнано розмір вимог кредитора - ТОВ "ПРИВАТАГРО-ЧЕРКАСИ" на суму 404 236,00 грн., призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Ступак Юлію Ігорівну та призначено попереднє засідання на 14.05.2012р.

Оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" було опубліковано у газеті "Голос України" від 16.02.2012р. №30 (5280).

Згідно абзацу сьомого статті 1 Закону про банкрутство грошове зобов'язання - це зобов'язання боржника заплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового договору та з інших підстав, передбачених цивільним законодавством України.

До складу грошових вимог кредитора зараховується заборгованість за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів та позики з урахуванням процентів, які зобов'язаний сплатити боржник, а також індекс інфляції від суми основного боргу та три проценти річних від простроченої суми, нараховані відповідно до статті 625 Цивільного кодексу України.

Виходячи зі змісту статті 14 Закону про банкрутство кредитор, звертаючись до господарського суду з відповідною заявою, самостійно визначає розмір таких вимог, підтверджує їх відповідними документами. До обов'язків суду при розгляді відповідних заяв входить саме перевірка їх обґрунтованості та наявності документів, що підтверджують відповідні вимоги.

В процедурі банкрутства при розгляді заяви за грошовими вимогами до боржника, господарський суд не вирішує спір по суті, а лише перевіряє обґрунтованість грошових вимог кредиторів.

Положеннями абзацу 8 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що безспірними вимогами кредиторів, є вимоги, визнані боржником, інші вимоги кредиторів, підтверджені виконавчими документами чи розрахунковими чи розрахунковими документами, за якими відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника.

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно складають не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) у попередньому засіданні господарський суд розглядає реєстр вимог кредиторів, вимоги кредиторів, щодо яких були заперечення боржника і які не були включені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Згідно з ч. 1 ст. 14 Закону конкурсні кредитори за вимогами, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство, протягом тридцяти днів від дня опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення провадження

у справі про банкрутство зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують.

Вбачається, що після публікації вищевказаного оголошення до місцевого суду були надіслані заяви з грошовими вимогами до боржника: Лівобережної міжрайонної виконавчої дирекції київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на загальну суму 1452,68 грн. (подана до місцевого суду

16.02.2012р.); Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Києві на загальну суму 1406,21 грн. (подана до місцевого суду 06.03.2012); Київського міського центру зайнятості на загальну суму 1045,97 грн. (подана до місцевого суду 07.03.2012р.); Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИВАТАГРО - ЧЕРКАСИ" на загальну суму 4 538 510,00 грн. (подана до місцевого суду 19.03.2012р.); Управління Пенсійного фонду України у Дніпровському районі м. Києва на загальну суму 17 427,79 грн. (подана до суду 25.04.2012р.).

12.04.2012р. через канцелярію місцевого суду розпорядником майна було подано клопотання про затвердження реєстру кредиторів до якого додано проект реєстру вимог кредиторів.

17.04.2012 через канцелярію місцевого суду розпорядником майна було подано клопотання про затвердження реєстру кредиторів до якого додано оновлений проект реєстру вимог кредиторів станом на 13.04.2012р.

Виходячи зі ст. 15 Закону за результатами розгляду реєстру вимог кредиторів господарський суд виносить ухвалу, в якій зазначається розмір визнаних судом вимог кредиторів, які включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, та призначається дата проведення зборів кредиторів. Реєстр вимог кредиторів повинен включати усі визнані судом вимоги кредиторів. У реєстрі вимог кредиторів повинні

міститися відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов'язаннями чи зобов'язаннями щодо сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), черговість задоволення кожної вимоги, окремо розмір неустойки (штрафу, пені).

У ст. 31 Закону встановлено, що кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів, у наступному порядку: 1) у першу чергу задовольняються:

а) вимоги, забезпечені заставою; б) вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати за три місяці роботи, що передують порушенню справи про банкрутство чи припиненню трудових відносин у разі звільнення працівника до порушення зазначеної справи, грошової компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, право на які виникло протягом двох років, відпрацьованих до порушення справи про банкрутство чи припинення трудових відносин, інших коштів, належних працівникам у зв'язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов'язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, що направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, що направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), право на які виникло протягом трьох останніх місяців до порушення справи про банкрутство чи припинення трудових відносин, а також вихідної допомоги, належної працівникам у зв'язку з припиненням трудових відносин, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; в) витрати Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, що пов'язані з набуттям ним прав кредитора щодо банку, - у розмірі всієї суми відшкодування за вкладами фізичних осіб; в-1) вимоги кредиторів за договорами страхування; г) витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому ст. 27 цього Закону.

2) у другу чергу задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань банкрута перед працівниками підприємства-банкрута (за винятком повернення внесків членів трудового колективу до статутного фонду підприємства), крім вимог, задоволених у першу чергу, зобов'язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за громадян, які застраховані в цьому Фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов'язань зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб'єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);

3) у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;

4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою, у тому числі і вимоги кредиторів, що виникли із зобов'язань у процедурі розпорядження майном боржника чи в процедурі санації боржника;

5) у п'яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного фонду підприємства;

6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

Вбачається, що реєстру вимог кредиторів розпорядником майна були включені вимоги: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Києві на загальну суму 1406,21 грн.; Київського міського центру зайнятості на загальну суму 1045,97 грн.; Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИВАТАГРО - ЧЕРКАСИ" на загальну суму 4 538 550,00 грн.

Відповідно до статті 27 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності керується Порядком формування та подання страхувальниками звітності по коштам загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням.

Відповідно до п. 3.2. вищевказаного Порядку визначено види подання звітів. Крім того, звіти, що подаються на, зокрема, як і паперових носіях так і електронна форма звітів завіряються підписами керівника та головного бухгалтера (за наявності такої посади у страхувальника) та скріплюються печаткою підприємства (за наявності) (п.3.3. Порядку).

Крім того, ч. 2 ст. 36 ГПК України письмові докази подаються в оригіналі, або в належним чином засвідченій копії.

Відповідно до пункту 5.27 Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 "Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації" (затв. Наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003р. № 55) відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту "підпис".

Вбачається, що в обґрунтування своїх кредиторських вимог Лівобережна МВД Київського МВФССзТВП посилалася на звіт по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням за перший квартал 2012 року.

ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" перебуває на обліку в Лівобережній МВД Київського МВФССзТВП з 28.04.2006 року.

У зв'язку з тим, що боржник мав заборгованість з виплати заробітної плати, своїм найманим працівникам, виникла заборгованість по страховим внескам перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Оскільки, сума заборгованості Боржника не була погашена інформація про неї міститься в електронній базі Лівобережної МВД Київського МВФССзТВП.

Вбачається, що страхові внески до Фонду Боржником не сплачувались, а останній звіт за формою Ф4 -ФСС з ТВП подано лише за перший квартал 2007 р., заборгованість перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності починаючи з 01.04.2007 р. по 01.01.2012 р. не змінювалась та становить 1 452,68 грн.

Вищевказаний звіт був знищений у встановленому чинним законодавством порядку, про що свідчить Акт № 70/1 від 13.07.2011р.

Для підтвердження суми заборгованості сформований в електронній базі Лівобережної МВД Київського МВФССзТВП звіт за формою Ф4-ФСС ТВП було роздруковано підписано спеціалістом та надано в якості додатку до заяви про кредиторські вимоги від 15.02.2012р. № 42-09.

Вищевказані обставини були детально описані в листі № 187-09/1 від 16.05.2012р. до якого була додана Довідка про заборгованість із сплати страхових внесків та копія акту про знищення документів.

Тому доводи апеляційної скарги Лівобережної МВД Київського МВФССзТВП є обґрунтованими і їхні кредиторські вимоги підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів боржника.

14.02.2012р. на адресу господарського суду м. Києва була надіслана заява ДПІ у Дніпровському районі м. Києва про визнання кредитором ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" на загальну суму 6 063,58 грн.

Згідно ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» №509-ХІІ від 04.12.1990р. (далі Закон №509-ХП) до функцій органів державної податкової служби входить здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів). Податкові органи контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів; забезпечують застосування та своєчасне стягнення сум фінансових санкцій.

Відповідно до ч. 1 п. 1 ст. 14. Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", конкурсні кредитори за вимогами, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство, протягом тридцяти днів від дня опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують.

На виконання вимог ухвали господарського суду м. Києва від 01.02.2012р. оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" мало бути опубліковано з 11.02.2012р., тобто у ДПІ у Дніпровському районі м. Києва з 11.02.2012р. повинно було з'явитись право на подання письмової заяви з вимогами до боржника.

Але, всупереч вимогам ухвали господарського суду м. Києва від 01.02.2012р. заявником розміщено оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" та опубліковано у газеті „Голос України" від 16.02.2012р. №30 (5280).

Тому, порушення Заявника під час опублікування оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство призвели до порушення ДПІ у Дніпровському районі м. Києва при поданні заяви з вимогами до боржника.

Хоча подача заяви з кредиторськими вимогами до опублікування оголошення про порушення справи про банкрутство не є підставою для невизнання таких кредиторських вимог. Тому доводи і цієї скарги є обґрунтованими.

За таких обставин, Київський апеляційний господарський суд вважає, що апеляційні скарги Лівобережної МВД Київського МВФССзТВП і ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС підлягають задоволенню, ухвала суду першої інстанції - частковому скасуванню в частині невизнання кредиторських вимог Лівобережної МВД Київського МВФССзТВП в сумі 1 452,68 грн. та ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС в сумі 6 063,58 грн. з прийняттям в цій частині нового рішення про задоволення названих кредиторських вимог.

В частині кредиторських вимог інших кредиторів ухвала не оскаржувалася.

Керуючись ст.101, ст.ст.103-106 ГПК України, ст.ст.1, 14, 15 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", Київський апеляційний господарський суд -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційні скарги Лівобережної МВД Київського МВФССзТВП і ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС задовольнити.

Ухвалу попереднього засідання господарського суду м.Києва від 14.05.2012р. у справі №5011-49/240-2012 скасувати частково в частині відмови у визнанні кредиторами ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" Лівобережної МВД Київського МВФССзТВП на загальну суму 1 452,68 грн. та ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС на загальну суму 6 063,58 грн.

Включити до реєстру вимог кредиторів ТОВ "ІБК "ПРИВАТСТРОЙІНВЕСТ" Лівобережну МВД Київського МВФССзТВП на загальну суму 1 452,68 грн. і ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС на загальну суму 6 063,58 грн.

Справу № 5011-49/240-2012 скерувати для подальшого розгляду до господарського суду м.Києва.

Постанова може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого господарського суду України протягом двадцяти днів з дня її прийняття.

Головуючий суддя Пантелієнко В.О.

Судді Разіна Т.І.

Гарник Л.Л.

СудКиївський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення07.11.2012
Оприлюднено09.11.2012
Номер документу27323569
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5011-49/240-2012

Ухвала від 16.11.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 15.09.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 12.10.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 26.01.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 04.08.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Короткевич O.Є.

Постанова від 11.06.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Пантелієнко В.О.

Ухвала від 22.05.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Пантелієнко В.О.

Ухвала від 08.04.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Пантелієнко В.О.

Ухвала від 12.02.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Митрохіна А.В.

Ухвала від 20.01.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні