ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Запорізької області
УХВАЛА
05.11.12 Справа № 19/251/10-21/5009/6875/11
Кредитор - Приватний підприємець ОСОБА_1 (49000, АДРЕСА_1)
Боржник - Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕЯ" (69123, м. Запоріжжя, вул. Хортицьке шосе, буд. 3; код ЄДРПОУ 31142718)
Банки , здійснюючі розрахунково-касове обслуговування боржника:
1. ПАТ "Південний", м. Дніпропетровськ
2. АТ "Райффайзен банк Аваль", м. Київ
Ліквідатор - Мартиненко Н.М. (АДРЕСА_2)
Суддя Черкаський В.І.
За участю представників сторін:
від кредитора -ОСОБА_3, дов. від 11.08.2012;
ліквідатор Мартиненко Н.М. - особисто
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою від 31.01.2011 року (суддя Даценко Л.І.) звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затверджено, банкрута ТОВ "ФЕЯ" ліквідовано, провадження у справі припинено, зобов'язано ліквідатора передати до архіву фінансово-господарські документи банкрута.
Відповідно до протоколу автоматичного розподілу справ від 31.10.2011 року справу № 19/251/10 передано на новий розгляд судді Черкаському В.І. у зв'язку із скасуванням постановою Донецького апеляційного господарського суду від 28.09.2011 року ухвали господарського суду Запорізької області від 31.01.2011 року по справі № 19/251/10.
Ухвалою від 31.10.2011 року суд прийняв справу про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ФЕЯ" до провадження, присвоїв справі № 19/251/10-21/5009/6875/11, призначив судове засідання по справі на 21.11.2011 року.
21.11.2011 року до суду надійшов проміжний звіт ліквідатора про проведену роботу по ліквідації боржника.
Ухвалою від 21.11.2011 року судове засідання по справі на підставі ст. 77 ГПК України відкладено на 12.12.2011 року.
12.12.2011 року до суду надійшов факс Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська (№ 410286/10/10-1 від 12.12.2011), в якому вона повідомляє, що станом на 09.12.2011 року податковий борг ТОВ "ФЕЯ" відсутній. Що стосується перевірки підприємства-банкрута, відповідно до норм ст. 78 Податкового кодексу України, то на теперішній час провести перевірку не має можливості, оскільки, згідно даних Реєстру платників податків підприємство з 23.02.2011 року знято з обліку та припинено. Беручи до уваги означений факт, Лівобережна МДПІ м. Дніпропетровська просить не затверджувати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс по зазначеній справі в даному судовому засіданні та надати податковому органу час для звернення до суду апеляційної інстанції щодо направлення ним в Єдиний Державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вказаного вище судового рішення для проведення відповідних дій та відповідно надання змоги податковому органу, на податковому обліку на якому знаходиться банкрут, виконати функції передбачені законом щодо проведення відповідного типу перевірки стосовно здійснення ТОВ "ФЕЯ" конституційного обов'язку щодо сплати податків та зборів.
Ухвалою від 31.10.2011 року суд повідомив Державного реєстратора Запорізького міськвиконкому про скасування ухвали господарського суду Запорізької області від 31.01.2011 року по справі № 19/251/10. На підставі спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 12.12.2011 суд встановив, що за станом на 12.12.2011 року відносно боржника в реєстр внесений запис про припинення ТОВ "Фея".
Ухвалою від 12.12.2011 року судове засідання по справі на підставі ст. 77 ГПК України відкладено на 16.01.2012 року.
19.12.2011 року від Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська надійшов лист за вих. № 40286/10/10-1 від 12.12.2011 року, із змісту якого вбачається, що станом на 09.12.2011 року податковий борг ТОВ "ФЕЯ" відсутній.
03.01.2012 року до суду надійшла довідка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державного реєстратора Виконавчого комітету Запорізької міської ради Запорізької області Астахової С.П. станом на 29.12.2011 року до реєстру внесений запис про скасування реєстраційної дії за судовим рішенням.
16.01.2012 року до суду надійшло повідомлення від державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Запоріжжя за вих. № 609/10/26-90 від 16.01.2012 року в якому зазначено, що за заявою Донецького апеляційного господарського суду від 28.09.2011 року по справі № 19/252/10 щодо проведення дослідчої перевірки в порядку ст. 97 КПК України за фактом "фіктивного" банкрутства ТОВ "ФЕЯ", яку зареєстровано до КОЗП ВПМ ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя під № 115 від 20.10.2011 року, прийнято рішення про відмову в порушенні кримінальної справи відносно службових осіб ТОВ "ФЕЯ" за ознаками злочину, передбаченого ст. 218 КК України, на підставі п. 2 ч. 1 ст. 6 КПК України.
У судовому засіданні 16.01.2012 року від ліквідатора надійшло усне клопотання про відкладення розгляду справи з метою витребування від АТ "Райффайзен банк Аваль" м. Київ та ФАБ "Південний" м. Дніпропетровськ довідки про наявність грошових коштів на рахунку боржника.
Клопотання ліквідатора судом задоволено.
Ухвалою від 16.01.2012 року розгляд справи на підставі ст. 77 ГПК України відкладено на 22.02.2012 року. У судовому засіданні 22.02.2012 року на підставі ст. 77 ГПК України оголошувалась перерва до 24.02.2012 року (11 - 50).
23.02.2012 року до суду надійшли пояснення Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська стосовно дій, направлених на виконання ухвал суду.
24.02.2012 року ліквідатором наданий звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів.
У судовому засіданні 14.02.2012 року задоволене усне клопотання ліквідатора про витребування у банків 1 та 2 відомостей про рух грошових коштів на рахунках боржника за період 01.01.2009 року по теперішній час.
Ухвалою від 24.02.2012 року судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, відкладено на 29.03.2012 року. Зобов'язано ліквідатора надати документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, з врахуванням вимог Вищого господарського суду України та Донецького апеляційного господарського суду; Лівобережну міжрайонну державну податкову інспекцію м. Дніпропетровська надати акт за результатами перевірки боржника у порядку ст. 78 Податкового Кодексу України, довідку про податкову заборгованість боржника станом на момент витребування; банки 1, 2 надати відомості про рух грошових коштів на рахунках боржника за період 01.01.2009 року по теперішній час із зазначенням найменування отримувачів коштів, коду ЄДРПОУ, дати та призначення платежу.
У судовому засіданні 29.03.2012 року від представника кредитора надійшло усне клопотання про уповноваження представника кредитора на отримання відповіді від банків про рух коштів на рахунках боржника. Клопотання судом задоволено.
Лівобережною МДПІ м. Дніпропетровська та банком 1 витребувані документи ухвалою суду від 24.02.2012 року не надано.
Ухвалою від 29.03.2012 року судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відкладено на 12.04.2012 року.
29.03.2012 та 05.04.2012 року банками 1, 2 надані витребувані ухвалою суду від 24.02.2012 року відомості, а саме - виписки про рух грошових коштів на рахунках боржника за період 01.01.2009 року.
У судовому засіданні 12.04.2012 року ліквідатором надано докази направлення Лівобережній МДПІ м. Дніпропетровська довідок банків 1, 2 про рух грошових коштів на рахунках боржника.
Ухвалою від 12.04.2012 судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відкладено на 10.05.2012 року. Суд повторно зобов'язав ліквідатора, Лівобережну міжрайонну державну податкову інспекцію м. Дніпропетровська - виконати вимоги ухвали суду № 19/251/10-21/5009/6875/11 від 24.02.2012 року.
У судове засідання 10.05.2012 року Лівобережна міжрайонна державна податкова інспекція м. Дніпропетровська не надала витребуваний акт за результатами перевірки боржника у порядку ст. 78 Податкового Кодексу України, довідку про податкову заборгованість боржника станом на момент витребування.
Ухвалою від 10.05.2012 року судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відкладено на 28.05.2012 року. Суд повторно зобов'язав ліквідатора, Лівобережну міжрайонну державну податкову інспекцію м. Дніпропетровська виконати вимоги ухвали суду № 19/251/10-21/5009/6875/11 від 24.02.2012 року.
У судовому заіданні 28.05.2012 року оголошувалась перерва до 29.05.2012 року.
У судовому заіданні 29.05.2012 року оголошувалась перерва до 06.06.2012 року.
У судове засідання 06.06.2012 року Лівобережна міжрайонна державна податкова інспекція м. Дніпропетровська не надала витребуваний акт за результатами перевірки боржника у порядку ст. 78 Податкового Кодексу України, довідку про податкову заборгованість боржника станом на момент витребування.
Ухвалою від 06.06.2012 судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відкладено на 18.06.2012 року. Суд повторно зобов'язав Лівобережну міжрайонну державну податкову інспекцію м. Дніпропетровська - виконати вимоги ухвали суду № 19/251/10-21/5009/6875/11 від 24.02.2012 року.
У судове засідання 18.06.2012 року Лівобережна міжрайонна державна податкова інспекція м. Дніпропетровська не надала витребуваний акт за результатами перевірки боржника у порядку ст. 78 Податкового Кодексу України, довідку про податкову заборгованість боржника станом на момент витребування.
Ухвалою від 18.06.2012 року судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відкладено на 16.08.2012 року.
08.08.2012 року від Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська надійшов лист від 03.08.2012 року, згідно якого суд встановив, що податковий борг у ТОВ "ФЕЯ" відсутній. До листа додано наказ № 66 від 13.01.2012 року щодо проведення документальної позапланової перевірки ТОВ "ФЕЯ", лист ліквідатору про надання документів, запит № 62 від 13.01.2012 року на встановлення місцезнаходження платника податків, акт № 251/23-3/31142718 від 13.01.2012 року щодо не встановлення місцезнаходження платника податків, акт № 252/23-3/31142718 від 13.01.2012 року про неможливість проведення позапланової виїздної перевірки ТОВ "ФЕЯ".
У судовому засіданні 16.08.2012 року ліквідатором не надані докази відсутності зареєстрованого майна за попереднім місцем реєстрації (м. Дніпропетровськ).
Ухвалою від 16.08.2012 року судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відкладено на 02.10.2012 року. У судовому засіданні 02.10.2012 року на підставі ст. 77 ГПК України оголошувалась перерва до 02.10.2012 року (14 - 30).
01.10.2012 до суду від Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська надійшли заперечення проти затвердження звіту ліквідатора до проведення податковим органом позапланової перевірки банкрута. У поясненнях Лівобережна МДПІ м. Дніпропетровська просить зобов'язати ліквідатора надати їй необхідні первинні документи для проведення перевірки, а у разі їх втрати - вжити заходи з їх (документів) поновлення.
02.10.2012 до суду від ліквідатора надійшли додаткові докази відсутності зареєстрованих за банкрутом майна та майнових прав.
02.10.2012 до суду від кредитора надійшло клопотання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Судом встановлено, що 29.03.2012 та 05.04.2012 року банками 1, 2 надані витребувані ухвалою суду від 24.02.2012 року відомості, а саме - виписки про рух грошових коштів на рахунках боржника за період 01.01.2009 року.
У судовому засіданні 12.04.2012 року ліквідатором надано докази направлення Лівобережній МДПІ м. Дніпропетровська довідок банків 1, 2 про рух грошових коштів на рахунках боржника.
Ліквідатор пояснив, що первинні документи попереднім керівником йому не передавались. Чинне законодавство про банкрутство не містить приписів щодо обов'язку ліквідатора з поновлення первинних документів фінансово-господарської діяльності.
31.10.2012 ліквідатором надані додаткові докази проведення ліквідаційної процедури.
Ухвалою від 02.10.2012 судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відкладено на 05.11.2012 року.
05.11.2012 до суду від Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська надійшли заперечення проти затвердження звіту ліквідатора наступного змісту. «ТОВ «ФЕЯ»обліковується як платник податків в Лівобережній міжрайонній державній податковій інспекції м. Дніпропетровська.
Банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до ст. 41 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»№ 2343 (надалі Закон №2343). Згідно з частиною 1 статті 6 Закону №2343 справи про банкрутство підвідомчі господарським судам і розглядаються ними за місцезнаходженням боржника.
Частиною 1 статті 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»від 04.12.1990 року № 509-ХІІ передбачено, що ОДПС здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів.
Крім того, відповідно до пп. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або, подано заяву про зняття з обліку платника податків органом ДПС призначається перевірка.
Забезпечення проведення позапланової перевірки достовірного і повного визначення сум податків, що підлягали сплаті ТОВ «ФЕЯ»до державного бюджету за період його діяльності та відповідно стягнення в разі необхідності донарахованих сум податків та зборів в межах даної справи на користь державного бюджету є економічними інтересами Держави, які полягають у отримані державним бюджетом належних сум платежів і відповідно виконання дохідної частини державного бюджету визначеної Бюджетним кодексом України та забезпечення безумовного дотримання припису ст. 67 Конституції України.
Інтереси держави в даній справі полягають у виконанні законодавчо покладених на органи податкової служби України обов'язків щодо проведення перевірки та вжиття заходів по унеможливленню застосування суб'єктами господарювання схем ухилення від оподаткування, а також мінімізації податкових зобов'язань.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»з дня призначення судом ліквідатор виконує повноваження керівника банкрута.
Як зазначалось у запереченні на звіт ліквідатора, Лівобережна МДПІ м. Дніпропетровська неодноразово зверталась до ліквідатора з проханням надати документи з метою проведення податковою інспекцією перевірки боржника (копії документів наявні в матеріалах справи). Проте, ліквідатором ігноруються звернення податкового органу.
Таким чином, Лівобережна МДПІ м. Дніпропетровська повторно просить суд зобов'язати ліквідатора надати необхідні первинні документи ТОВ «ФЕЯ»для організації та проведення перевірки на виконання вимог податкового законодавства.
У засіданні 05.11.2012 кредитор та ліквідатор заперечили проти клопотання Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська стосовно витребування додаткових документів для проведення перевірки.
Розглянувши матеріали справи, наданий звіт ліквідатора та матеріали ліквідаційної процедури, пояснення Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська від 05.11.2012, заслухавши представника кредитора, ліквідатора у засіданні 05.11.2012, суд встановив.
Постановою господарського суду Запорізької області від 27.12.2010 ТОВ "Фея» визнано банкрутом у порядку, визначеному статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі за текстом -Закон про банкрутство), відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором ініціюючого кредитора, якого зобов'язано здійснити ліквідаційну процедуру відповідно до вимог вказаного Закону.
Згідно п. 5 ст. 52 Закону ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Ліквідатором на виконання вимог Закону направлено запити (повідомлення) до потенційних кредиторів як за місцем попередньої реєстрації в м. Дніпропетровськ, так і за теперішньою в м. Запоріжжя.
Згідно ст. 25 Закону протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.
За поясненням представника ліквідатора, керівні органи боржника не передавали йому бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності.
Органи реєстрації майна та майнових прав, як за місцем державної реєстрації, так і попередньої реєстрації та здійснення господарської діяльності підтвердили відсутність зареєстрованих за боржником прав на рухоме та нерухоме майно в м.м. Дніпропетровськ, Запоріжжя. Відповідні довідки залучено до матеріалів справи.
За даними витягів з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та обтяжень рухомого майна, що містяться в матеріалах справи, в Державних реєстрах заборон та обтяжень не зареєстровано.
До реєстру вимог кредиторів банкрута ліквідатором включено вимоги кредитора в розмірі 10109.91 грн. (4-та черга задоволення вимог), які не погашені за відсутністю виявленої ліквідаційної маси.
Згідно ст. 32 Закону після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, вислухавши ліквідатора, кредитора, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.
Враховуючи що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення статутної діяльності, Товариство з обмеженою відповідальністю "Фея» слід ліквідувати, провадження по справі припинити.
Відповідно до ч.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги не задоволені за недостатністю майна вважаються погашеними.
Судом не можуть бути прийняті заперечення Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська стосовно затвердження звіту ліквідатора, враховуючи наступне.
Відповідно п.82.2 ст.82 Податкового кодексу України від 02.12.2010, тривалість перевірок, визначених у ст. 78 Податкового кодексу України не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, 5 робочих днів для малого підприємництва, 10 робочих днів для інших платників податків. Продовження строків проведення перевірок, визначених у ст. 78 Податкового кодексу України, можливе не більше як на 10 робочих днів для великих платників податків, не більш як на 2 робочих дня - для малого підприємництва, не більш як на 5 робочих днів - для інших платників податків. Оскільки кредитор в силу ст. ст. 25, 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»зобов'язаний в місячний термін з дня отримання повідомлення про визнання боржника банкрутом заявити грошові вимоги до банкрута, то державна податкова інспекція повинна в цей термін здійснити позапланову перевірку банкрута. Про граничні строки проведення позапланової перевірки банкрута в процедурі ліквідації наголошується в листі Вищого Господарського Суду України №05-6/520/78 від 05.02.2010.
Проведення процедур банкрутства суб'єкта підприємницької діяльності, згідно приписів чинного законодавства про банкрутство, не залежить від факту можливості чи неможливості провести перевірку банкрута посадовими особами податкового органу. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», якщо інше не зазначено прямо у самому законі. Ані норми Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ані норми Податкового кодексу України не містять посилань на те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду та ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв'язку з неможливістю проведення перевірки банкрута.
Матеріали справи свідчать про те, що Лівобережна МДПІ м. Дніпропетровська не зверталась з вимогами до банкрута та не виконала вимоги суду - не надала акт за результатами перевірки боржника у порядку ст. 78 Податкового кодексу України, хоча було достатньо часу для проведення перевірки банкрута. інспекція не скористалась своїм правом для проведення перевірки, незважаючи на передачу їй ліквідатором відомостей про рух коштів на рахунках боржника. Про відсутність будь-яких інших документів боржника, що витребувались у ліквідатора, податковий орган був неодноразово повідомлений судом. У суду відсутні підстави для додаткового витребування у ліквідатора первинних документів ТОВ «ФЕЯ»для організації та проведення перевірки.
Керуючись ст. ст. 5, 32, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
Ліквідаційний баланс банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "ФЕЯ" (69123, м. Запоріжжя, вул. Хортицьке шосе, буд. 3; код ЄДРПОУ 31142718) та звіт ліквідатора затвердити.
Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕЯ" ліквідувати.
Зобов'язати:
ліквідатора -до 25.11.2012 року надати суду докази передачі до архівної установи фінансово-господарських документів банкрута відповідно до вимог ст. 34 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Провадження у справі припинити.
Копію ухвали направити кредитору, ліквідатору, банкруту, Державному реєстратору Виконавчого комітету Запорізької міської ради, Головному управлінню юстиції у Запорізькій області, Головному управлінню статистики у Запорізькій області (69600, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 75), Лівобережній МДПІ м. Дніпропетровська (49026, м. Дніпропетровськ, пр. ім. газ. "Правди", 95-а).
Суддя Черкаський В.І.
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2012 |
Оприлюднено | 12.11.2012 |
Номер документу | 27353232 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні