cpg1251
УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
06.11.12р. Справа № 24/5005/3165/2012
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.
при секретарі судового засідання Карпенко К.М.
за участю представників сторін:
від кредитора та ліквідатора: представник Стадник за довіреністю б/н від 10.04.2012р.
розглянувши справу
до боржника Приватного підприємства "НИСА" м. Дніпропетровськ, 49000, вул. Ленінградська, буд. 61, Кіровський район (ЄДРПОУ 33907381)
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "НИСА" м. Дніпропетровськ, 49000, вул. Ленінградська, буд. 61, Кіровський район (ЄДРПОУ 33907381) порушено 04.04.12р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛАВДНІПРОСТРОЙ" с. Сурсько - Литовське, Дніпропетровська область.
Постановою від 10.04.12 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, ліквідатором банкрута призначено ініціюючого кредитора. Товариство з обмеженою відповідальністю "Главдніпрострой" (52064, Дніпропетровська область, Дніпропетровський район, с. Сурсько-Литовське, вул. Гоголя, 18а; директор Євдокимов О.Ю.; код ЄДРПОУ 36934025).
Постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 12.06.2012р. постанову суду від 10.04.2012р. скасовано.
Ухвалою суду від 25.05.2012р. справу прийнято до свого провадження суддею Полєвим Д.М.
Постановою від 06.08.2012р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - ініціюючого кредитора Товариство з обмеженою відповідальністю "Главдніпрострой" (52064, Дніпропетровськ аобласть, Дніпропетровський район, с. Сурсько-Литовське, вул. Гоголя, 18а; директор Євдокимов О.Ю.; код ЄДРПОУ 36934025).
11.10.2012р. ліквідатором подано до суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.
Розглянувши звіт ліквідатора, заслухавши представника ліквідатора, встановлено наступне.
Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.
Згідно з ч.1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.
З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.
Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання.
Згідно довідок КП Дніпропетровського району БТІ №11878 від 07.09.2012p., Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області №7/7-424 від 13.08.2012р., Дніпропетровського відділення Державтоінспекції PEP №1 ГУ МВС України в Дніпропетровській області №14/1РЕР-4034 від 15.08.2012р., Інспекції Державного технічного нагляду Дніпропетровської обласної державної адміністрації №1072-02-13 від 23.09.2012р., Територіального управління Держгірпромнагляду по Дніпропетровській області №04-14/1529 від 24.08.2012р. за боржником нерухомого майна, автотранспортних засобів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок великовантажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів не зареєстровано.
Відповідно до Витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна про арешти в зазначених реєстрах станом на 15.08.2012р. інформація щодо обтяження майна банкрута відсутня.
Згідно довідки ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська №21318/10/10-011 від 05.09.2012р. рахунки банкрута в банківських установах закрито.
Також, як вбачається з матеріалів справи, що у зв'язку з тим, ліквідаційна процедура здійснюється за процедурою ст. 52 Закону, яка передбачає особливості банкрутства відсутнього боржника, місцезнаходження керівних органів, банкрута не встановлено, а отже ліквідатор позбавлений можливості отримання наявної будь-якої бухгалтерської та іншої документації банкрута та як наслідок не має можливості проведення фінансового аналізу господарської діяльності підприємства, в тому числі виявлення дебіторів банкрута.
Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.
З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.
Одночасно під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.
Так, в газеті "Голос України" №150 (5400) від 15.08.2012р. опубліковано оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Відповідно до п.5 ст. 52 Закону ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Так, на виконання вимог зазначеного положення Закону ліквідатором направлено запити до ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська, УПФУ в Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, УПФУ в Кіровському районі м. Дніпропетровська Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпропетровську, Бабушкінського районного центру зайнятості, Кіровського районного центру зайнятості, Бабушкінської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Кіровської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Бабушкінського ВДВС Дніпропетровського МУЮ, Кіровського ВДВС Дніпропетровського МУЮ .
Згідно відповідей ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська №21318/10/10-011 від 05.09.2012р., УПФУ в Бабушкінському районі м. Дніпропетровська №6093/08-44 від 26.04.2012р., УПФУ в Кіровському районі м. Дніпропетровська №7103/02-14 від 24.09.2012р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпропетровську №5039ю від 28.08.2012р., Бабушкінського районного центру зайнятості від 10.05.2012р., Кіровського районного центру зайнятості №1273 від 16.08.2012р., Бабушкінської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №13-26-760 від 10.05.2012р., Кіровської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №07-22-1201 від 14.08.2012р. заборгованість банкрута перед зазначеними фондами відсутня.
Відповідно до довідки Бабушкінського ВДВС Дніпропетровського МУЮ №03-14/11299/3 від 06.09.2012р., Кіровського ВДВС Дніпропетровського МУЮ №11610/03 від 14.08.2012р. на виконанні виконавчих документів стосовно боржника у відділі не перебуває.
Згідно довідки ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська №17018/10/24-020 від 24.10.2012р. банкрут обліковується як платник податків у ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська.
Таким чином в ході ліквідаційної процедури ліквідатором розглянуто та визнано вимоги наступних кредиторів:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "Главдніпрострой", с. Сурсько-Литовське Дніпропетровський Дніпропетровська область - 19748,40грн.
Встановлена вимога кредитора залишилась незадоволеною у зв'язку з відсутністю майна боржника.
Згідно п.6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Одночасно, під час розгляду справи судом враховано, що постановою суду від 06.08.2012р. ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська запропоновано розглянути питання щодо перевірки банкрута яку отримано 16.08.2012р. (т.1, а.с. 129).
Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.
Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.
Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -5 робочих днів, інших платників податків -10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.
Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.
Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.
На час розгляду справи ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків.
Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.
Згідно до п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.
Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.22, 32, п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Приватного підприємства "НИСА" м. Дніпропетровськ, 49000, вул. Ленінградська, буд. 61, Кіровський район (ЄДРПОУ 33907381).
Ліквідувати юридичну особу -Приватне підприємство "НИСА" м. Дніпропетровськ, 49000, вул. Ленінградська, буд. 61, Кіровський район (ЄДРПОУ 33907381).
Провадження у справі припинити.
Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Суддя Д.М. Полєв
Вик. Матросова
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2012 |
Оприлюднено | 15.11.2012 |
Номер документу | 27438522 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Виноградник Ольга Михайлівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Виноградник Ольга Михайлівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Виноградник Ольга Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні