Постанова
від 05.11.2012 по справі 2а-13985/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

05 листопада 2012 року № 2а-13985/12/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчука А.Б., суддів: Амельохіна В.В., Качура І.А., розглянувши адміністративну справу в письмовому провадженні

за позовом Державного підприємства «Радіопередавальний центр»

до Броварської міської ради Київської області, Державного комітету телебачення і радіомовлення України

третя особа Концерн радіомовлення, радіозв'язку та телебачення

Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації

України, Товариство з обмеженою відповідальністю «Броварський домобудівний комбінат «Меркурій»

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області

про визнання протиправними та скасування рішення від 01.12.2005 р. №832-39-04

На підставі ч. 6 ст. 128 КАС України, Суд розглядає справу у письмовому провадженні.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач, в особі Державного підприємства «Радіопередавальний центр», звернувся з адміністративним позовом до Броварської міської ради Київської області (надалі по тексту -Відповідач - 1), Державного комітету телебачення і радіомовлення України (надалі по тексту -Відповідач - 2), треті особи: Концерн радіомовлення, радіозв'язку та телебачення (надалі по тексту -третя особа - 1), Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України (надалі по тексту -третя особа - 2), Товариство з обмеженою відповідальністю «Броварський домобудівний комбінат «Меркурій»(надалі по тексту -третя особа - 3), Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області (надалі по тексту -третя особа - 4) про визнання протиправним рішення Броварської міської ради Київської області (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 15, код ЄДРПОУ 26376375) від 01 грудня 2005 року № 832-39-04 в частині припинення права користування Державному підприємству «Радіопередавальний центр»(07400, м. Бровари, Київської області, вул. Кутузова, 6, код ЄДРПОУ 20571874) земельними ділянками площею 5,3725 га по вул. Київській, 225 в м. Бровари, згідно листа від 11.11.2005 року № 293/5-16 у зв'язку з добровільною відмовою та зарахування її до земель міської ради; скасувати рішення Броварської міської ради Київської області (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 15, код ЄДРПОУ 26376375) від 01 грудня 2005 року № 832-39-04 в частині припинення права користування Державному підприємству «Радіопередавальний центр»(07400, м. Бровари, Київської області, вул. Кутузова, 6, код ЄДРПОУ 20571874) земельними ділянки площею 5,3725 га по вул. Київській, 225 в м. Бровари, згідно листа від 11.1 1.2005 року № 293/5-16 у зв'язку з добровільною відмовою та зарахування її до земель міської ради; визнати протиправною бездіяльність Державного комітету телебачення і радіомовлення України (01001, м. Київ, вул. Прорізна, 2, код ЄДРПОУ 00013936) по невиконанню функцій з управління об'єктами державної власності, які закріплені за Державним підприємством «Радіопередавальний центр»(07400, м. Бровари, Київської області, вул. Кутузова, 6, код ЄДРПОУ 20571 874).

Позовні вимоги мотивовані тим, що рішенням Броварської міської ради Київської області було безпідставно припинено права користування Державного підприємства «Радіопередавальний центр»земельною ділянкою площею 5,3725 га та безпідставно передано дану земельну ділянку третім особам.

Відповідач - 1 до суду не з'явився, хоча був належним чином повідомлений про судовий розгляд справи, відповідно до вимог статей 35, 37 Кодексу адміністративного судочинства України. Заперечень проти позовних вимог не надав.

Відповідач -2 проти позовних вимог заперечує, в обґрунтування заперечень зазначає, що на сьогодні Державний комітет телебачення і радіомовлення України не є органом управління майном ДП «Радіопередавальний центр», що знаходиться у м. Бровари.

Третя особа -1 в судове засідання з'явилася та підтримала позовні вимоги Позивача в повному обсязі.

Треті особи 2 -4 до суду не з'явилися, хоча були належним чином повідомлені про судовий розгляд справи, відповідно до вимог статей 35, 37 Кодексу адміністративного судочинства України. Позиції щодо позовних вимог не надали.

У відповідності до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Судом встановлено, що Ухвалою Господарського суду Київської області від 09.02.2004 року у справі №31/26-04/59/146-04 за заявою Броварської об'єднаної державної податкової інспекції у Київській області до Державного підприємства «Радіопередавальний центр»м. Бровари порушено провадження у справі про банкрутство.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 01.07.2004 року розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Нестеренка С.С.

Згідно листа № 293/5-16 від 11.11.2005 року, Директор ДП «Радіопередавальний центр»відмовився від земельної ділянки площею 5,3725 га по вул. Київській, 225, а Броварська міська рада Київської області припинила право користування ДП «Радіопередавальний центр»земельною ділянкою площею 5,3725 га по вул. Київській, 225 та зарахувала її до земель міської ради.

Позивач зазначає, що земельна ділянка площею 5,3725 га по вул. Київській, 225 входить до складу земель ДП «Радіопередавальний центр», відноситься до земель державної власності та належать позивачеві на праві постійного користування.

Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що вимоги позивача підлягають задоволенню з огляду на наступне.

Пунктом 3 ст. 116 Конституції України встановлено, що Кабінет Міністрів України забезпечує проведення політики у сферах охорони природи, екологічної безпеки, природокористування.

У ст. 13 Земельного кодексу України визначені повноваження Кабінету Міністрів України у галузі земельних відносин, до яких, зокрема, відноситься реалізація державної політики у сфері використання та охорони земель.

У відповідності до вимог ст. 92 Земельного кодексу України передбачено, що право постійного користування земельною ділянкою це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Відповідно до ст. 141 Земельного кодексу України, підставами припинення права користування земельною ділянкою є: а) добровільна відмова від права користування земельною ділянкою; б) вилучення земельної ділянки у випадках, передбачених цим Кодексом; в) припинення діяльності державних чи комунальних підприємств, установ та організацій; г) використання земельної ділянки способами, які суперечать екологічним вимогам; ґ) використання земельної ділянки не за цільовим призначенням; д) систематична несплата земельного податку або орендної плати.

Згідно ст. 142 Земельного кодексу України, припинення права власності на земельну ділянку у разі добровільної відмови власника землі на користь держави або територіальної громади здійснюється за його заявою до відповідного органу. Органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування у разі згоди на одержання права власності на земельну ділянку укладають угоду про передачу права власності на земельну ділянку. Угода про передачу права власності на земельну ділянку підлягає нотаріальному посвідченню та державній реєстрації. Припинення права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землекористувача здійснюється за його заявою до власника земельної ділянки. Власник земельної ділянки на підставі заяви землекористувача приймає рішення про припинення права користування земельною ділянкою, про що повідомляє органи державної реєстрації.

Як встановлено судом, Ухвалою Господарського суду Київської області від01.07.2004 року було призначено розпорядником майнаДП «Радіапередавальний центр»арбітражного керуючого Нестеренка С.С.

Отже, станом на 2005 рік Господарським судом Київської області вже була введена процедура розпорядження майном боржника - ДП «Радіопередавальний центр», то керівник підприємства-боржника виключно за погодженням з розпорядником майна мав право розпоряджатися нерухомим майном - відмовлятися від права користування ДП «Радіопередавальний центр»земельною ділянкою площею 5.3725 га по вул. Київській, 225 в м. Бровари.

Згідно ст. 13 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», керівник або орган управління боржника виключно за погодженням з розпорядником майна укладає угоди щодо: передачі нерухомого майна в оренду, заставу, внесення зазначеного майна як внеску до статутного фонду господарського товариства або розпорядження таким майном іншим чином; одержання та видачі позик (кредитів), поручительства і видачі гарантій, уступки вимоги, переведення боргу, а також передачі в довірче управління майна боржника; розпорядження іншим майном боржника, балансова вартість якого складає понад один відсоток балансової вартості активів боржника.

Враховуючи вище викладе, суд зазначає, що відмова від земельної ділянки площею 5.3725 га по вул. Київській, 225 здійснена колишнім керівником ДП «Радіопередавальний центр»без погодження з розпорядником майна, що в свою чергу є порушенням вимог ст. 13 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»та робить таку відмову неправомірною.

Як вбачається з Статуту ДП «Радіопередавальний центр», підприємство створено на загальнодержавній власності і Наказом Міністерства зв'язку України №93 від 12.07.93 р. входить до складу Концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення, який передано до сфери управління Держтелерадіо України, згідно Постанови КМУ від 20.02.1995 р. №129 «Питання Державного комітету телебачення і радіомовлення»з усіма його підприємствами і організації.

Судом встановлено, що ДП «Радіопередавальний центр»на підставі постанови Ради народних комісарів Української РСР №1821 від 17.11.1945 року та службового розпорядження Народного комісаріату зв'язку СРСР №05/25 від 27.12.1945 року позивач користується земельною ділянкою по вул. Київській, 225 в м. Бровари.

Як вже зазначалося вище, ДП «Радіопередавальний центр»входить до складу Концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення та відноситься до сфери управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.

Броварською міською радою Київської області було прийнято Рішення від 01 грудня 2005 року № 832-39-04 «Про припинення права користування земельними ділянками, надання в оренду земельних ділянок, надання дозволів на виготовлення технічної документації по оформленню права користування земельними ділянками юридичним і фізичним особам та зміну цільового призначення земельних ділянок та внесення змін до рішень Броварської міської ради».

Зокрема, даним рішенням припинено право користування ДП «Радіопередавальний центр»земельними ділянками площею 5,3725 га по вул. Київській, 225, згідно листа від 11.11.2005 року № 293/5-16 у зв'язку з добровільною відмовою та зараховано її до земель міської ради.

При припиненні права користування земельними ділянками площею 5.3725 га Відповідач -1 керувався ст.ст. 12, 83 Земельного кодексу України.

Відповідно до ст. 12 ЗК України, до повноважень міських рад у галузі земельних відносин на території міст належить:а) розпорядження землями територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; в) падання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до нього Кодексу.

Як вже було встановлено судом, ДП «Радіопередавальний центр»створено на загальнодержавній власності на підставі Наказу Міністерства зв'язку № 93 від 12.07.1993 року.

Землі, надані в постійне користування ДП «Радіопередавальний центр», в тому числі і земельні ділянки площею 5.3725 га по вул. Київській, 225 в м. Бровари та належать до земель державної власності.

З аналізу вищезазначених норм закону (станом на 2005 р.) на відповідача не було покладено обов'язок вилучення спірних ділянок із земель державної власності та передачі даних ділянок в оренду третім особам.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що припинення Броварською міською радою Київської області права користування Державному підприємству «Радіопередавальний центр»земельними ділянками площею 5.3725 га по вул. Київській, 225 та зарахування її до земель міської ради є неправомірними та суперечить вимогам законодавства.

Після припинення права користування земельними ділянками ДП «Радіопередавальний центр»площею 5.3725 га по вул. Київській, 225, Броварською міською радою Київської області було передано в строкове платне користування земельну ділянку площею 4,3160 га та 0.4000 га (входять до складу земельних ділянок 5.3725 га) ТОВ «Броварський домобудівний комбінат «Меркурій»та присвоївши їм кадастрові номери 3210600000:00:0 15:06 19 та 3210600000:00:063:2265 відповідно.

Позивач зазначає, що на земельних ділянках площею 5.3725 га по вул. Київській, 225 в м. Бровари, на які припинено право користування ДП «Радіопередавальний центр», знаходяться радіопередавальні башти з радіопередавачами, які є засобами виробництва Підприємства, є державною власністю та виконують функції радіопередавального зв'язку.

Відповідно до п. 2 Положення про порядок передачі об'єктів права державної власності від 21.09.1998 р. №1482 (надалі по тексту Положення №1482), Об'єктами передачі згідно з цим Положенням є: а) цілісні майнові комплекси підприємств, установ, організацій, їх структурних підрозділів (далі - підприємства), крім об'єктів, визначених підпунктом "д" цього пункту. Структурний підрозділ підприємства може бути об'єктом передачі після виділення його в установленому порядку в цілісний майновий комплекс на підставі розподільного балансу; б) нерухоме майно (будівлі, споруди, у тому числі об'єкти незавершеного будівництва, а також нежитлові приміщення після виділення їх в окрему облікову одиницю (інвентарний об'єкт) на підставі складання в установленому порядку розподільного балансу за умови обов'язкового наступного укладення з іншими балансоутримувачами будинку, в якому розташовані ці приміщення, угоди про спільне користування та утримання будинку і прибудинкової території); в) акції (частки, паї), що належать державі у майні господарських товариств (крім передачі акцій державним органам приватизації засновниками відкритих акціонерних товариств, створених у процесі корпоратизації); г) державне майно, що не увійшло до статутного фонду господарських товариств, створених у процесі приватизації, корпоратизації; ґ) підприємства, показники фінансово-господарської діяльності яких погіршилися внаслідок неефективного управління ними органами, уповноваженими управляти державним майном, або самоврядними організаціями; д) цілісні майнові комплекси підприємств, установ, організацій, їх структурних підрозділів у зв'язку з прийняттям або скасуванням рішення про їх приватизацію; е) інше окреме індивідуально визначене майно підприємств (крім нерухомого).

Згідно п. 3 Положення №1482, Ініціатива щодо передачі об'єктів права державної власності може виходити відповідно від органів, уповноважених управляти державним майном, або самоврядних організацій.

Відповідно до Статуту (в редакції станом на 2005р.) ДП «Радіопередавальний центр»відноситься до сфери управління Держтелерадіо України, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютою 1995 року 129 «Питання Державного комітету телебачення і радіомовлення».

Указом Президента України від 27.08.2003р., № 920/2003 "Про Положення про Державний комітет телебачення і радіомовлення України" затверджено Положення про Державний комітет телебачення і радіомовлення України.

Відповідно до п. 17 даного Положення, Державний комітет телебачення і радіомовлення України здійснює згідно із законодавством функції з управління об'єктами державної власності, що перебувають в його управлінні.

Згідно п. 4.4. Статуту ДП «Радіопередавальний центр», відчуження засобів виробництва, що є державною власністю і закріплене за Підприємством, здійснюється за погодженням з Держтелерадіо України у порядку, що встановлений чинним законодавством.

Як вже зазначалося вище, відчуження земельних ділянок площею 5.3725 га по вул. Київській. 225 відбулося разом з розміщеними на них радіопередавальними баштами, то Позивач позбавлений права використовувати дані башти згідно їх цільового призначення, що в свою чергу унеможливлює розповсюдження ДП «Радіопередавальний центр»телевізійних та радіопрограм, телефонної, телеграфної, комп'ютерної та іншої інформації.

Крім того, суд звертає увагу, що під час розгляду справи Державний комітет телебачення і радіомовлення України, не надав суду належних доказів того, що ним, як органом управління майном Позивача вчинялися дії щодо збереження державного майна та ним було виконано покладені на нього законом функції з у правління об'єктами державної власності, проте не виконання своїх функцій пре звило до відчуження державного майна.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню, а отже, Рішення Броварської міської ради Київської області в частині припинення права користування Державному підприємству «Радіопередавальний центр»земельними ділянками площею 5.3725 га по вул. Київській, 225 в м. Бровари, згідно листа від 11.11.2005 року № 293/5-16 у зв'язку з добровільною відмовою та зарахування її до земель міської ради підлягає скасуванню.

В частині щодо клопотання про поновлення строку звернення до суду, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що Ухвалою господарського суду Київської області від 24.09.2012 року по справі №31/26-2004/59/146-04 про банкрутство Державного підприємства «Радіопередавальний центр»м. Бровари було відсторонено керівника Державного підприємства «Радіопередавальний центр»(код ЄДРІІОУ 20571874, 07400, м. Бровари Київської області, вул. Кутузова, 6) ОСОБА_2 від посади та покладено виконання обов'язків керівника Державного підприємства «Радіопередавальний центр»м. Бровари та розпорядника майна - арбітражного керуючого Будичова Сергія Олександровича.

Арбітражний керуючий (Будичов Сергій Олександрович) зазначає, що після ознайомлення з матеріалами справи йому стало відомо, що Ухвалою господарського суду Київської області від 09.02.2004 року у справі № 31/26-04/59/146-04 за заявою Броварської об'єднаної державної податкової інспекції у Київській області до Державного підприємства «Радіопередавальний центр»м. Бровари було порушено провадження у справі про банкрутство.

Ухвалою господарського суду Київської області від 01.07.2004 року розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Нестеренка С.С.

Після порушення провадження у справі про банкрутство ДП «Радіопередавальний центр»та призначення розпорядником майна арбітражного керуючого, Директор ДП «Радіопередавальний центр»неправомірно, згідно листа про відмову №293/5-16 від 11.11.2005 року, відмовився від земельної ділянки площею 5.3725 га по вул. Київській, 225, а Броварська міська рада Київської області незаконно припинила право користування ДП «Радіопередавальний центр»вказаною земельною ділянкою та зарахувала її до земель міської ради.

Частиною 2 статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 102 КАС України, пропущений з поважних причин процесуальний строк, встановлений законом, може бути поновлений, а процесуальний строк, встановлений судом, - продовжений судом за клопотанням особи, яка бере участь у справі. Питання про поновлення чи продовження пропущеного строку суд вирішує в порядку письмового провадження чи в судовому засіданні на розсуд суду. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду клопотання.

Виходячи з того, що відлік строку звернення до суду розпочався з 24.09.2012 року, а саме, з моменту отримання призначення Арбітражного керуючого (Будичова Сергія Олександровича), Суд приходить до висновку, що позивач звернувся до суду в межах строку звернення до суду, встановленого ст. 99 КАС України.

Враховуючи вищенаведене, беручи до уваги те, що позивачем наведено обставини, які є поважними причинами пропуску строку звернення до суду та матеріали справи свідчать про дотримання позивачем строку звернення до суду, суд приходить до висновку, що позивачем пропущений строк на звернення до суду з поважних причин, а отже існують підстави для поновлення строку на звернення до суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 104 Кодексу адміністративного судочинства України особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно -правових відносин, має право на звернення до адміністративного суду з адміністративним позовом.

Відповідно до ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Згідно з ч. 1 ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України, кожному гарантується право на захист його прав, свобод та інтересів незалежним і неупередженим судом.

Відповідно до ч. 1 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Позовні вимоги позивача підлягають задоволенню в повному обсязі.

На підставі викладеного, керуючись статтями 11, 69, 70, 71, 99-102, 103, 158-163, 172, 177, 179 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправним рішення Броварської міської ради Київської області (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 15, код ЄДРПОУ 26376375) від 01 грудня 2005 року № 832-39-04 в частині припинення права користування Державному підприємству «Радіопередавальний центр»(07400, м. Бровари, Київської області, вул. Кутузова, 6, код ЄДРПОУ 20571874) земельними ділянками площею 5,3725 га по вул. Київській, 225 в м. Бровари, згідно листа від 11.11.2005 року № 293/5-16 у зв'язку з добровільною відмовою та зарахування її до земель міської ради.

3. Скасувати рішення Броварської міської ради Київської області (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 15, код ЄДРПОУ 26376375) від 01 грудня 2005 року № 832-39-04 в частині припинення права користування Державному підприємству «Радіопередавальний центр»(07400, м. Бровари, Київської області, вул. Кутузова, 6, код ЄДРПОУ 20571874) земельними ділянки площею 5,3725 га по вул. Київській, 225 в м. Бровари, згідно листа від 11.1 1.2005 року № 293/5-16 у зв'язку з добровільною відмовою та зарахування її до земель міської ради.

4. Визнати протиправною бездіяльність Державного комітету телебачення і радіомовлення України (01001, м. Київ, вул. Прорізна, 2, код ЄДРПОУ 00013936) по невиконанню функцій з управління об'єктами державної власності, які закріплені за Державним підприємством «Радіопередавальний центр»(07400, м. Бровари, Київської області, вул. Кутузова, 6, код ЄДРПОУ 20571 874).

Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Скарга про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, скарга подається до апеляційного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Головуючий суддя А.Б. Федорчук

Судді В.В. Амельохін

І.В. Качур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.11.2012
Оприлюднено20.11.2012
Номер документу27505064
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13985/12/2670

Ухвала від 11.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 07.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 16.01.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

Постанова від 05.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 15.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні