Постанова
від 31.10.2012 по справі 9961/12/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

31 жовтня 2012 р. № 2-а- 9961/12/2070

Харківський окружний адміністративний суд у складі судді Бартош Н.С.,

за участю секретаря Островської М.О. та представників

позивача: Чернишкін Ю.А.

відповідача: Місевич О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Омбілік-Агро»до Управління Держкомзему у Коломацькому районі Харківської області про зобов'язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю «Омбілік-Агро», звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління Держкомзему у Коломацькому районі Харківської області в якому просить суд: визнати неправомірною бездіяльність відділу Держкомзему у Коломацькому районі Харківської області щодо відмови в проведенні державної реєстрації 20-ти договорів оренди землі укладених між ТОВ «Омбілік-Агро»і громадянами ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20 та зобов'язати відділ Держкомзему у Коломацькому районі Харківської області провести державну реєстрацію вказаних договорів.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що кілька разів звертався до відповідача з відповідними заявами про проведення державної реєстрації названих договорів оренди землі. Однак, відповідач не здійснив державну реєстрацію договорів оренди , посилаючись на необхідність привести у відповідність до вимог чинного законодавства розмір орендної плати, застосувавши коефіцієнт 1.756. Решта зауважень в ході переписки усунуті.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив суд ухвалити рішення про їх задоволення.

Відповідач у судовому засіданні проти позовних вимог заперечував зважаючи на їх безпідставність та необґрунтованість.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши подані докази встановив такі обставини.

Між ТОВ «Омбілік Агро»та фізичними особами -власниками земельних ділянок-паїв, що знаходяться на території Коломацького району Харківської області: ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20., укладені договори оренди земельних ділянок.

Позивачем до відповідача 15.03.12р. надавались 20 заяв про здійснення держаної реєстрації земельних ділянок приватної власності та реєстраційні справи з необхідними пакетами документів.

Відповідач не здійснив державну реєстрацію договорів оренди землі, укладених позивачем, вказав на невідповідність грошової оцінки землі вимогам законодавства, строків передачі об'єкта оренди, та у договорі оренди укладеному з ОСОБА_5 відсутні умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки та повернув заяви і реєстраційні справи позивачу.

Як вбачається з матеріалів справи, підставою для звернення позивача з даним позовом до суду стала фактична бездіяльність відповідача при вирішенні питання щодо державної реєстрації зазначених договорів оренди.

Суд вважає доводи відповідача безпідставними з огляду на наступне.

Відповідно до пункту «а»частини 1 статті 90 Земельного кодексу України, власники земельних ділянок мають право продавати або іншим шляхом відчужувати земельну ділянку, передавати її в оренду, заставу, спадщину.

Нормативними приписами частини 4 статті 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем. Підставою для укладення договору оренди може бути цивільно-правовий договір про відчуження права оренди.

Статтею 125 Земельного кодексу України передбачено, що право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цих прав.

Відповідно до частини 5 статті 126 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки посвідчується договором оренди землі, зареєстрованим відповідно до закону.

Положеннями статті 202 Земельного кодексу України визначено, що державна реєстрація земельних ділянок здійснюється у складі державного реєстру земель. Державний реєстр земель складається з двох частин: а) книги записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок; б) Поземельної книги, яка містить відомості про земельну ділянку.

За правилами статті 20 Закону України «Про оренду землі», укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації. Право оренди земельної ділянки виникає з дня державної реєстрації цього права відповідно до закону, що регулює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Суд враховує те, що постановою Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 р. №1021, яка набрала чинності з 01.01.2011 р., затверджено Порядок ведення Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі (далі -Порядок №1021), а повноваження по відкриттю та веденню у паперовому вигляді вказаної Книги покладено на територіальні органи Держкомзему.

Відповідно до пунктів 10, 11 названого Порядку №1021, записи до Книги вносяться при видачі документа, що посвідчує право на земельну ділянку, якими є державний акт на право власності на земельну ділянку, державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, договір оренди землі, договір суборенди землі та договір про внесення змін до договорів оренди та суборенди землі. Дата внесення запису до розділу Книги записів є датою державної реєстрації документа, що посвідчує право на земельну ділянку.

Пунктом 1 Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів, яке затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2008 р. №224 (далі -Положення №224), передбачено, що центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів є Державний комітет із земельних ресурсів (Держкомзем).

Відповідно до пункту 7 Положення №224, Держкомзем здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, районах, містах, а також через міськрайонні, міжміські, міжрайонні територіальні органи і затверджує положення про них.

З огляду на зазначені приписи нормативно-правових актів, з 01.01.2011 р. державна реєстрація договорів оренди землі повинна здійснюватись відповідним територіальним органом Держкомзему, у даному випадку відповідачем -Управлінням Держкомзему у Коломацькому районі Харківської області.

При цьому суд зазначає, що питання державної реєстрації договорів оренди та договорів про внесення змін до договорів оренди врегульовано на законодавчому рівні.

Правовідносини з приводу державної реєстрації прав та їх обтяжень урегульовані Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», згідно зі статтею 1 якого, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно визначена як офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Статтею 15 вказаного Закону передбачено, що державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: 1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; 2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; 3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; 4) внесення записів до Державного реєстру прав; 5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; 6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Перелік документів для здійснення державної реєстрації прав визначається Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Державна реєстрація прав (надання відмови в ній) проводиться в строк, що не перевищує чотирнадцяти робочих днів (крім випадків, встановлених у частині сьомій цієї статті) з моменту надходження до органу державної реєстрації прав заяви про таку реєстрацію та передбачених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до нього, документів, необхідних для її проведення.

Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також порядок надання витягів з Державного реєстру прав встановлює Кабінет Міністрів України.

Державна реєстрація прав, зокрема, проводиться на підставі договорів, укладених у порядку, встановленому законом (частина 1 статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень»).

Частиною 1 статті 24 зазначеного Закону визначено виключний перелік підстав для відмови у державній реєстрації прав та їх обмежень, а саме: заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону; об'єкт нерухомого майна або більша його частина розміщені на території іншого органу державної реєстрації прав; із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернулася неналежна особа; подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують; заяву про державну реєстрацію прав, пов'язаних з відчуженням нерухомого майна, подано після державної реєстрації обтяжень, встановлених щодо цього майна, крім випадків, встановлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; заявлене право вже зареєстровано.

Відповідно до частини 2 названої статті імперативно зазначено, що відмова у державній реєстрації прав та їх обтяжень з підстав, не передбачених цим Законом, заборонена.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відповідачем при невирішені питання щодо державної реєстрації правочинів, вказано на підставу, яка відсутня у виключному переліку підстав для відмови у державній реєстрації права, що містяться у наведених приписах частини 2 статті 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень».

Як вбачається з матеріалів справи, при розгляді заяви позивача відповідач зазначив про невідповідність доданих позивачем до заяви комплектів документів, але вони були усунуті і повторно надані відповідачу.

Судом встановлено, що зазначені договори оренди земельних ділянок є діючими, доказів на спростування цього відповідачем суду не надано.

Крім того, відповідачем встановлено невідповідність, визначених статтею 15 Закону України «Про оренду землі», істотних умов договорів оренди землі законодавчим вимогам, а саме -неправильне визначення розміру орендної плати.

Однак, суд не вбачає порушень законодавчих приписів частини 2 статті 21 Закону України «Про оренду землі» та статті 289 Податкового кодексу України, на які вказує відповідач.

Так, згідно зі статтею 21 Закону України «Про оренду землі», орендна плата за землю -це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

У договорах оренди землі, укладених позивачем з ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, за згодою сторін орендну плату встановлено на рівні 5% від грошової оцінки земельної ділянки, зазначеної у пунктах «об'єкт оренди». Грошову оцінку земельних ділянок визначено сторонами станом на 01.01.2011 р., а у договорі, укладеному з ОСОБА_5 -нормативна грошова оцінка земельної ділянки є більшою від фактичної станом на день укладення договору оренди, що не заперечується сторонами.

Як вбачається зі змісту договорів, обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється кожного року з урахуванням коефіцієнта індексації грошової оцінки землі без внесення змін до договорів.

Доводи відповідача, що орендна палата у договорах оренди землі має в обов'язковому порядку визначатися лише на підставі нормативної грошової оцінки землі є помилковими та такими, що не відповідають дійсності.

Чинне законодавство не встановлює обов'язку для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки приватної власності на підставі нормативної грошової оцінки земельних ділянок, а також обов'язку враховувати коефіцієнти її індексації та коефіцієнт 1,756.

Так, відповідно до статті 13 Закону України «Про оцінку земель», нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Згідно з пунктом 1 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 р. №213, нормативна грошова оцінка земельних ділянок здійснюється з метою визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також під час розроблення показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Крім того, постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типового договору оренди землі»від 03.03.2004 р. №220, у пункті 9 передбачено, що розмір грошової орендної плати вказується у гривнях із зазначенням способів її внесення за земельні ділянки приватної власності, а за земельні ділянки державної та комунальної власності також із зазначенням відсотків нормативної грошової оцінки земельної ділянки або розміру земельного податку.

З правового аналізу викладених приписів вбачається, що нормативна грошова оцінка є обов'язковою лише при обрахуванні (визначенні) розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, у той час як при визначенні розміру орендної плати за земельні ділянки приватної власності такого порядку не передбачено.

Щодо строків передачі об'єкта оренди (земельної ділянки) орендарю.

У відповідності зі ст.17 Закону України «Про оренду землі»передача об'єкта оренди Орендарю здійснюється орендодавцем у строки та на умовах, що визначені у договорі оренди землі, за актом приймання-передачі. А п.6.2 договорів оренди землі зазначає

«не пізніше п'ятиденного строку після набрання чинності цим договором...». Проте жодним нормативно-правовим актом не заборонено підписання актів приймання-передачі земельної ділянки до договорів оренди землі раніше моменту набрання чинності таким договором.

Цивільним кодексом України передбачено:

- правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює у відповідності до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб (ч.1 ст.316);

- власникові належать права володіння, користування та розпорядження своїм майном (ч.1ст.317);

- власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд (ч. 1 ст.319);

- власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону (ч.2 ст.319);

- держава не втручається у здійснення власником права власності (ч.6 ст.319). Конституція України в ч.1 ст.41 також наголошує, що кожен має право володіти, користуватись і розпоряджатись своєю власністю.

Зауваження ж з боку відділу Держкомзему у Коломацькому районі Харківської області за всіма ознаками схоже на незаконне втручання в господарські відносини, що є прямим порушенням одного із загальних принципів господарювання, закріпленого в п.6 ст.6 Господарського кодексу України.

Враховуючи, що земельні ділянки стосовно яких ТОВ «Омбілік-Агро»укладені договори оренди землі перебувають у приватній власності громадян, суд вважає неправомірним втручання відділу Держкомзему у Коломацькому районі Харківської області в договірні відносини між громадянами та товариством.

Відносно відсутності умов передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки встановлено, що між ТОВ «Омбілік-Агро»та ОСОБА_5 договір оренди укладено 08.09.2008 року, а пункт 12 ст.15 Закону України «Про оренду землі»щодо умов передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки, внесено згідно Закону України № 509-VI від 16.09.2008 р. Дане зауваження не підлягає задоволенню оскільки суперечить положенням Цивільного кодексу України:

- акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання ними чинності (ч. 1 ст.5 );

- акт цивільного законодавства не має зворотної дії в часі, крім випадків коли він пом'якшує або скасовує цивільну відповідальність особи (ч.2 ст.5).

Конституція України в ч.1 ст.58 також наголошує, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

З огляду на зазначене, доводи відповідача, щодо порушення позивачем законодавчих вимог при визначенні орендної плати в спірних договорах оренди земельних ділянок не знайшли свого підтвердження.

Позивачем заявлено позовні вимоги про зобов'язання відповідача провести державну реєстрацію визначених у переліку договорів оренди землі.

В ході розгляду справи сторонами стверджено, що при вирішенні питання щодо проведення державної реєстрації договорів оренди землі підставою для повернення позивачу документів, наданих для реєстрації, стала невідповідність розміру орендної плати у таких договорах.

Постанова Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703 „ Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно" в абз.1 п.6 передбачає, що державна реєстрація права власності та інших речових прав на нерухоме майно, надання відмови в такій реєстрації проводяться у строк, що не перевищує 14 робочих днів з моменту прийняття заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (далі - заява про державну реєстрацію).

Відповідно до абз. 3 п. 10 Документи, необхідні для проведення державної реєстрації, що подані з порушенням вимог, установлених законом, цим Порядком та іншими нормативно-правовими актами, є підставою для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію або відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, а не для відмови в прийнятті заяви про державну реєстрацію.

Оскільки відповідач в порушення зазначених вимог неодноразово повертав позивачу 20 заяв про здійснення держаної реєстрації земельних ділянок приватної власності та реєстраційні справи з необхідними пакетами документів без прийняття рішення по суті заяв , як то: надання відмови чи прийняття рішення про зупинення розгляду заяв, чим вчинив протиправною бездіяльність, суд вважає за необхідне поновлення прав позивача шляхом зобов'язання вчинити певні дії , а саме зобов'язання провести державну реєстрацію договорів оренди землі.

З огляду на встановлені обставини справи та викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Омбілік Агро»підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 2, 8-14, 71, 72, 160-163, 167, 186, 254 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Омбілік-Агро»задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Управління Держкомзему у Коломацькому районі Харківської області при вирішенні питання щодо проведення державної реєстрації договорів оренди землі: договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_3, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЕ №495207, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0391; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_4, ідентифікаційний номер НОМЕР_2, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯБ №999345, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0351; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_4, ідентифікаційний номер НОМЕР_2, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯБ №999344, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0350; договору оренди землі від 08.09.2008 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_5, ідентифікаційний номер НОМЕР_3, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №101682, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0293; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_6, ідентифікаційний номер НОМЕР_4, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №101724, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0207; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_6, ідентифікаційний номер НОМЕР_4, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯД №060615, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0206; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_7, ідентифікаційний номер НОМЕР_5, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯГ №078935, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0067; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_8, ідентифікаційний номер НОМЕР_6, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЛ №187411, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0289; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_9, ідентифікаційний номер НОМЕР_7, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №130152, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0209; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_10 ідентифікаційний номер НОМЕР_8, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №036024, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0172; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_11, ідентифікаційний номер НОМЕР_9, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №101710, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0141; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_12, ідентифікаційний номер НОМЕР_10, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №101688, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0022; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_13, ідентифікаційний номер НОМЕР_11, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №037940, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0103; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_14, ідентифікаційний номер НОМЕР_12, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №130211, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0200; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_15, ідентифікаційний номер НОМЕР_13, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЛ №594251, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0123; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_16, ідентифікаційний номер НОМЕР_14, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №130172, кадастровий номер земельної ділянки : 6323280600:06:000:0119; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_17, ідентифікаційний номер НОМЕР_15, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЛ №102165, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0062; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_21, ідентифікаційний номер НОМЕР_16, державний акт на власності на земельну ділянку серія ЯЕ №494775, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0144; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_22, ідентифікаційний номер НОМЕР_17, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №037894, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0264; договору оренди землі від 04.01.2011 р., укладеного між ТОВ «Омбілік-Агро»і ОСОБА_20, ідентифікаційний номер НОМЕР_18, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ХР №101711, кадастровий номер земельної ділянки 6323280600:06:000:0193.

Зобов'язати Управління Держкомзему у Коломацькому районі Харківської області вчинити дії щодо проведення державної реєстрації вказаних договорів оренди землі.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Омбілік-Агро»судовий збір у розмірі 32,19 грн.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків для подачі апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення та з дня отримання копії постанови, у разі проголошення постанови суду, яка містить вступну та резолютивну частини, а також прийняття постанови у письмовому провадженні. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Повний тест постанови виготовлений 05 листопада 2012 року .

Суддя Бартош Н.С.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.10.2012
Оприлюднено29.11.2012
Номер документу27693677
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —9961/12/2070

Ухвала від 09.10.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 18.09.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 19.12.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 25.12.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Постанова від 31.10.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 04.09.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бартош Н.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні