Постанова
від 23.11.2012 по справі 2а/0470/7506/12
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 листопада 2012 р. Справа № 2а/0470/7506/12 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіЖукової Є.О. при секретаріБерднику С.О. за участю: представника позивача представника відповідача Лісковської О.А. Ярини С.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська до ПАТ "ДНІПРОПЕТРОВСЬК - АВТО" про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч.2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, які призначені відповідно до п.п. "а", "б"-"з" ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» у сумі 3 309,19грн.

ВСТАНОВИВ:

07.07.2012р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області до публічного акціонерного товариства «Дніпропетровськ - Авто» про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч.2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, які призначені відповідно до п.п. "а", "б"-"з" ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» у сумі 3 309,19грн.

Позовні вимоги обґрунтовано наступним.

Відповідно до Інструкції «Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, інших платежів, до Пенсійного фонду України», затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року за №21-1 та Закону України «Про збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 1 березня 2001 року №121 підприємства, установи, організації є платниками обов'язкових платежів та зборів, передбачених чинним законодавством, в тому числі, і збору на покриття фактичних витрат на виплату і доставку пенсій.

Публічне акціонерне товариство «Дніпропетровськ - Авто» (код ЄДРПОУ 20220933) зареєстроване в управлінні Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області, як платник збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, в тому числі і збору на покриття фактичних витрат на виплату і доставку пенсій.

В зв'язку з неперерахуванням фактичних витрат на виплату і доставку пенсій по списку №2 у відповідача виникла заборгованість в розмірі 3 309,19грн. за 2011 рік.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.07.2012р. по справі було відкрито скорочене провадження.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.08.2012р. справа була призначена до судового розгляду відповідно до ч.4 ст.183-2 КАС України.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.11.2012р. справа була призначена на 23.11.2012р. та визнано повторно обов'язковою особисту участь позивача - Управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська.

Позивач в судове засідання з`явився, підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив задовольнити позов за викладених у ньому підстав, надавши при цьому довідки, уточнюючі особистий характер праці або умови праці, необхідний для призначення пільгової пенсії відповідній особі - ОСОБА_5, а також докази отримання відповідачем розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів «б»-«з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» на 2012 рік.

Відповідач в судове засідання також з`явився, проти задоволення позовних вимог заперечував в повному обсязі, 16.08.2012р. надав до суду письмові заперечення, в яких було зазначено наступне.

Так, наказом Дніпропетровського обласного виробничого об'єднання «Дніпропетровськавтотехобслуговування» від 16.06.1978 № 110/к ОСОБА_5 прийнято 17 червня 1978 року на роботу у цех № 2 слюсарем З розряду з ремонту автомобілів.

Наказом Дніпропетровського обласного підприємства автомотосервіса та торгівлі «Дніпропетровськавтомотосервіс» від 30.04.1992 № 74-к ОСОБА_5 звільнено з посади маляра 4 розряду «Дніпропетровської станції технічного обслуговування М 2» (скорочено ДСТО-2) з 30 квітня 1992 року.

Відкрите акціонерне товариство «ДАС», правонаступником якого є відповідач, створене у 1993 році на підставі протоколу засновницьких зборів акціонерів від 14.07.1993 № 1 та засновницького договору від 09.07.1993 № АТ-30.

На підставі Законів України «Про приватизацію майна державних підприємств» від 04.03.1992, Декрету Кабінету Міністрів України «Про приватизацію цілісних майнових комплексів державних підприємств або їх структурних підрозділів, переданих в оренду» від 20.05.1993, а також іншими законодавчими, нормативними актами України, відкритим акціонерним товариством «ДАС» приватизовано нерухоме майно Дніпропетровської СТО-2, яка знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Магдалинівська, 2а; про що, зокрема, свідчить Витяг інвентаризаційної відомості переліку майна, що передано у власність відкритому акціонерному товариству «ДАС» станом на 01.05.1993 року при формуванні його статутного фонду.

На підставі протоколу збору акціонерів відкритого акціонерного товариства «ДАС» від 28 грудня 1995 року та затвердженого цим протоколом роздільного балансу, створено закрите акціонерне товариство «Дніпропетровська станція технічного обслуговування № 2» (код ЄДРПОУ 21866666), про що свідчать свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 №416852, Статут закритого акціонерного товариства «Дніпропетровська станція технічного обслуговування №2», затверджений та зареєстрований у передбаченому законодавством України порядку, та установчий договір від 06 січня 1996 р.

Крім того, на підставі листів відповідача УПФУ в Індустріальному районі м.Дніпропетровська виплату пільгової пенсії ОСОБА_5 припинено з 01 травня 2011 року.

Тому, відповідач вважає, що вимоги УПФУ в Жовтневому районі м.Дніпропетровська щодо відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій ОСОБА_5 у розмірі 3 309,19грн. за рахунок коштів ПАТ «Дніпропетровськ - Авто» є безпідставними та незаконними.

Відповідач не є правонаступником тих державних підприємств, де працював ОСОБА_5, якому УПФУ в Індустріальному районі м.Дніпропетровська з 23 травня 2008 року призначалась пенсія за віком на пільгових умовах та відносно якого позивач вимагає стягнути з відповідача відшкодування сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсії.

З метою прийняття законного і обґрунтованого рішення по справі, судом були досліджені наступні письмові докази, наявні в матеріалах справи: копія розрахунку фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України ""Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в частині пенсій, призначених відповідно до пункту "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" за 2012 рік; копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; копія статуту ПАТ «Дніпропетровськ - Авто»; копія Наказу від 30.04.1992р. №74-к; копія статуту ВАТ «ДАС»; копія Витягу з інвентаризаційної відомості від 30.05.1997р.; копія протоколу зборів від 28.12.1995р; копія свідоцтва про державну реєстрацію ЗАТ «Дніпропетровська станція технічного обслуговування №2»; копія листа від 14.01.2011р.; копія листа від 31.08.2011р.; копія листа від 30.06.2011р.; копії довідок, уточнюючих характер праці, необхідний для призначення пільгової пенсії від 31.03.2008р.

Дослідивши матеріали справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, суд встановив наступне.

Публічне акціонерне товариство «Дніпропетровськ - Авто» зареєстровано в управлінні Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області як платник збору, 09.07.2003р. зареєстроване Виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради.

У зв'язку з несвоєчасністю сплати витрат на покриття на виплату і доставку пенсій за 2011 рік у відповідача виникла заборгованість (недоїмка) перед управлінням Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська в 2011 року по Списку №2 в сумі 3 309,19грн., відповідно до розрахунку фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України ""Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в частині пенсій, призначених відповідно до пункту "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" за 2012 рік, копія якого міститься в матеріалах справи.

Отже, загальна сума заборгованості відповідача по відшкодуванню витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах на момент розгляду справи становить 3 309,19грн.

Управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області, згідно положення «Про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах» від 30.04.2002р. №8-2 здійснює функції по обліку платників, збирання та акумуляції у районі збору на обов'язкове державне пенсійне страхування; фінансування витрат на виплату пенсій, інших витрат, фінансування яких відповідно до чинного законодавства покладено на Фонд, застосовує фінансові санкції, передбачені законом, стягує з платників страхових внесків несплачені суми страхових внесків тощо.

Відповідно до Інструкції «Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, інших платежів, до Пенсійного фонду України, від 19.12.2003р. за №21 -1 та Закону України «Про збір на загальнообов'язкове не пенсійне страхування» та положення про Пенсійний фонд України від 01.03.2001р. №121 підприємства, установи, організації являються платниками обов'язкових платежів та зборів передбачених чинним законодавством, в тому числі, і збору на покриття фактичних витрат на виплату та доставку пенсій (п.6.1. Інструкції).

Відповідно до п.2 ст.106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» суми страхових внесків своєчасно не нараховані або не сплачені у визначені ст.20 цього Закону строки, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені і фінансових санкцій.

Пунктом 2 розділу XV прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове не пенсійне страхування», підприємства та організації з коштів, призначених на оплату носять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які отримують пенсії на пільгових умовах за списками № 1 та №2 до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.

Пунктом 2 прикінцевих положень Закону України від 09.07.2003р. №1058 «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо їй і особливо важкими умовами праці за списком №1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або на вислугу років. які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

Порядок покриття витрат на виплату та доставку пенсій шляхом введення окремого на обов'язкове державне пенсійне страхування Законом України «Про збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 26.06.1997р., яким передбачено, що платники збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, повинні сплачувати такий збір у розмірах, встановлених ст.4 цього Закону.

Відповідно до Закону України «Про збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, повинні сплачувати збір на обов'язкове державне пенсійне страхування у 100% розмірі від об'єкта яким є фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених у відповідності до п.п «б»-«з» ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» до досягнення |працівниками пенсійного віку, передбаченого ст.12 Закону України «Про пенсійне забезпечення».

Абзац 5 пункту 2 розділу XV Закону України від 09.07.2003р. «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», який з 01.01.2004р. стосується і осіб, пенсії яким призначені відповідно до п.п. «б»-«е» та «ж» ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» і має зворотну дію, регулює лише порядок виплати пенсій, а не змінює порядок відшкодування, та не звільняє підприємства, зазначені у ст.1 (п.п. 1,2) Закону України «Про збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», від сплати збору на відшкодування виплачених пільгових.

Відповідно до ст.3 Закону України «Про збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» збір на обов'язкове державне пенсійне страхування платники збору сплачують до Пенсійного фонду у порядку, визначеному законодавством України.

Відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003р. пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди. Підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.

У відповідності до ч. 1 п.п 6.1 п. 6 Інструкції "Про порядок обчислення та сплати підприємствами, установами, організаціями та громадянами збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, інших платежів, а також обліку їх надходження до Пенсійного фонду України" №21-1 від 31.12.2003 р. відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".

З огляду всіх вищенаведених норм відшкодуванню підлягають фактичні витрати Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах особам які працювали або працюють на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці.

Крім того, відповідно до вимог Інструкції "Про порядок організації оформлення, фінансування та виплати пенсій, грошової допомоги підприємствами поштового зв'язку України", Управлінням Пенсійного фонду України компенсуються витрати за доставку пенсій згідно тарифів встановлених Укрпоштою. Відповідно до Інструкції зазначена компенсація підлягає відшкодуванню на рахунки Пенсійного фонду.

Згідно з пп. 6.4. п.6 Інструкції від 31.12.2003р. розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами надходження доходів органів Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій.

У відповідності до пп. 6.8. п.6 Інструкції №21-1, підприємства та організації зобов'язані щомісяця до 25-го числа вносити до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

У випадку несплати витрат на виплату та доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах, вказані витрати є боргом зі сплати страхових внесків, який стягується органами Пенсійного фонду України на підставі пп. 7 п. 5 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 № 121/20.

Наведені вище розрахунки фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України ""Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в частині пенсій, призначених відповідно до пункту "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" відповідачем не оскаржувалися, про що відповідачем також було підтверджено безпосередньо в судовому засіданні.

Так, виходячи з викладеного, суд приходить до висновку про наступне.

Оскільки відповідачем було отримано відповідні розрахунки УПФУ в Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, що підтверджується матеріалами справи та не заперечується відповідачем, та, будь-яких заходів щодо оскарження зазначених розрахунків з боку відповідача вжито не було, зазначені розрахунки є узгодженими і обов'язковими до виконання, а відтак такими, що підлягають сплаті.

Крім того, уважно вивчивши надані відповідачем у якості доказів відсутності правонаступництва копії документів, які містяться в матеріалах справи, суд приходить до висновку про безпідставність зазначених тверджень відповідача, виходячи з наступного.

Відповідно до довідок, уточнюючих особистий характер праці або умови праці, необхідний для призначення пільгової пенсії, що стосується ОСОБА_5, зазначені довідки були видані вказаній особі відкритим акціонерним товариством «Дніпропетровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів» (березень 2008 року №27/59, 31.03.2008р. №27/60), а також відкритим акціонерним товариством «Дніпропетровськ - Авто» (травень 2008 року №145 та №146), правонаступником якого є публічне акціонерне товариство «Дніпропетровськ-Авто».

При цьому, суд не приймає до уваги лист ПАТ «Дніпропетровськ-Авто» від 14.01.2011р. №32 щодо відкликання зазначених вище довідок №145 та №146 від 06.05.2008р., оскільки чинним пенсійним законодавством України не передбачений зазначений спосіб позбавлення осіб, що мають необхідний стаж роботи для призначення пільгової пенсії як права на отримання такої пенсії, так і безпідставного права особи, на яку зазначеними вище нормами чинного законодавства України покладений обов'язок щодо здійснення відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку такої пенсії за власним бажанням звільнити себе від зазначеного обов'язку, порушуючи при цьому як принцип верховенства права, гарантований відповідно до ст.8 Конституції України, так і ст.46 Конституції України, відповідно до якої громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом; гарантуванням цього права загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними, а пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Частина 1 статті 71 КАС України встановлює, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а ч.2 ст.71 КАС України визначає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Будь-яких належних доказів в розумінні ст.70 КАС України, які б мали наслідком спростування правомірності доводів позивача, викладених в заявленому адміністративному позові, відповідачем до суду надано не було, як не було надано і доказів, які б свідчили про відсутність у відповідача заборгованості з відшкодування фактичних витрат, на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах у сумі 3 309,19грн.

Таким чином суд приходить до висновку, що адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області до публічного акціонерного товариства «Дніпропетровськ - Авто» про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч.2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, які призначені відповідно до п.п. "а", "б"-"з" ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» у сумі 3 309,19грн. підлягає задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст. 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області до публічного акціонерного товариства «Дніпропетровськ - Авто» про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч.2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, які призначені відповідно до п.п. "а", "б"-"з" ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» у сумі 3 309,19грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з публічного акціонерного товариства «Дніпропетровськ - Авто» (код ЄДРПОУ 20220933, МФО 305577, р/р 26008309980201 в Київській філії АБ «Брокбізнесбанк») заборгованість на користь управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах (по списку №2) за 2011 рік в розмірі 3 309(три тисячі триста дев`ять)грн.19коп.(р/р 25602303013177 у ДОУ ВАТ «Державний ощадний банк України», МФО 305482, код ЄДРПОУ 21910657).

Постанова суду набирає законної сили відповідно до ст.254 Кодексу

адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови складено 23 листопада 2012 року

Суддя Є.О. Жукова

Дата ухвалення рішення23.11.2012
Оприлюднено30.11.2012
Номер документу27720031
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/7506/12

Ухвала від 07.06.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

Ухвала від 23.05.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 02.03.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 22.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 12.07.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 12.07.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 20.08.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

Ухвала від 12.07.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

Постанова від 28.11.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 28.10.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні