Рішення
від 11.12.2012 по справі 13/333-38/463-2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 13/333-38/463-2012 11.12.12

За позовомКиївського прокурора захисту прав громадян та інтересів держави в екологічній сфері в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції в місті Києві ДоПідприємства з іноземними інвестиціями «Лукойл-Україна» Простягнення 233806,87 грн.

Суддя Власов Ю.Л.

Представники: Від прокурораЧащевий Д.І. Від позивачаКульчаківська О.М. Від відповідачаЖуравльов О.С., Брагіна Н.О.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Прокурор звернувся до суду з позовною заявою про стягнення з Відповідача збитків в розмірі 300620,45 грн., завданих внаслідок порушення вимог природоохоронного законодавства.

11.12.12р. Прокурор подав заяву про уточнення позовних вимог, в якій зменшив розмір позовних вимог та просив суд стягнути з Відповідача збитки в розмірі 233806,87 грн., завдані внаслідок порушення вимог природоохоронного законодавства.

Заявлені позовні вимоги Прокурор обґрунтовує тим, що за результатами проведеної перевірки було встановлено, що Відповідач використовує артезіанську свердловину без дозволу на спеціальне водокористування, що є порушенням законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, у зв'язку з чим Відповідач повинен сплатити збитки, нанесені державі внаслідок самовільного забору підземних вод в сумі 233806,87 грн.

Позивач у поданих суду письмових поясненнях позовні вимоги Прокурора підтримав в повному обсязі.

Відповідач заперечив проти задоволення позову посилаючись на обставини, викладені у письмових поясненнях на позов.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 01.09.11р. порушено провадження у справі, розгляд справи призначений на 22.09.11р. Розгляд справи відкладався.

Рішенням Господарського суду м. Києва від 12.10.11р. у справі №13/333 в позові відмовлено повністю. Постановою Київського апеляційного господарського суду від 19.07.12р. рішення Господарського суду міста Києва від 12.10.11р. у справі №13/333 залишено без змін.

Постановою Вищого господарського суду України від 15.10.12р. рішення Господарського суду міста Києва від 12.10.11р. та постанову Київського апеляційного господарського суду від 19.07.12р. у справі №13/333 скасовано, а справу направлено на новий розгляд.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 01.09.11р. справу було прийнято до провадження, розгляд справи призначений на 13.11.12р. В судовому засіданні розгляд справи відкладався.

Судом заслухані пояснення сторін, досліджені надані суду докази та матеріали. В результаті дослідження наданих суду доказів та матеріалів, слухання сторін суд

ВСТАНОВИВ :

Відповідно до паспорту свердловини від 03.08.01р., що знаходиться на об'єкті АЗС по вул. Заболотного орієнтовний дебет свердловини становить 1,5 куб. м/год.

18.11.10р. - 08.12.10р. старшим державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища м. Києва Журавським Д. В., державними інспекторами з охорони навколишнього природного середовища міста Києва Мажним Д. Д., Юргіним Д. В., Масалигіною О.Л. у присутності начальника АЗС №11-10 П ІІ «Лукойл-Україна»згідно з наказом Державної екологічної інспекції в м. Києві від 18.11.10р. №1236проведена планова перевірка дотримання вимог природоохоронного законодавства на вказаній АЗС, за результатами проведення якої складений акт №09/246а перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства.

Відповідно до вказаного акту за результатами перевірки було встановлено, що на момент перевірки водопостачання АЗС №11-10 П І І «Лукойл-Україна»здійснюється з артезіанської свердловини на четвертинний водоносний горизонт глибиною 20 метрів. Облік забраної води з артезіанської свердловини здійснюється водолічильником фірми Minomess. На момент перевірки лічильник був не опломбований. Контроль якості води з артезіанської свердловини здійснюється СЕС Голосіївського району міста Києва. Представлено протокол дослідження питної води з артезіанської свердловини від 01.03.2010р. АЗС представлено дозвіл на спеціальне водокористування УКР-581-Кіє виданий 28.06.2005р. Строк дії дозволу до 31.07.2008р. Термін дії дозволу прострочений, що кваліфікується як самовільне використання підземних вод та є порушенням ст.ст.44, 48, 110 Водного кодексу України.

30.11.10р. Позивачем складено протокол №006486 про адміністративне правопорушення та винесено постанову про накладення адміністративного стягнення відносно начальника АЗС №11-10 П І І «Лукойл-Україна», відповідно до яких на вказаній АЗС здійснювалось водокористування за відсутності дозволу на спеводокористування, та відповідно начальника АЗС притягнуто до адміністративної відповідальності.

14.12.10р. Позивачем винесено припис №03/95п, яким зобов'язано Відповідача отримати у Державному управлінні охорони навколишнього природного середовища міста Києва дозвіл на спецводокористування на АЗС №11-10. Копії дозволів надати до Державної екологічної інспекції міста Києва до 14.01.11р., провести повірку та опломбувати водомірний лічильник на артезіанській свердловині АЗС №11-10 до 14.01.11р.

23.12.10р. Позивач направив на адресу Відповідача претензію №181, в якій Позивач зазначив, що АЗС №11-10 П І І «Лукойл Україна», яка розміщується в Голосіївському р-ні м. Києва, здійснено спеціальне водокористування з підземних вод без дозволу, що є порушенням ст.44, 110 Водного кодексу України, чим здійснено адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.48 Кодексу України про адміністративні правопорушення, в зв'язку з чим йому нараховано розмір збитків за самовільне використання підземних вод в сумі 300620,45 грн. Враховуючи зазначене, Позивач пропонував сплатити розмір плати за самовільне використання підземних вод в сумі 300620,45 грн. Проте Відповідач вказану претензію не задовольнив.

18.01.11р. Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в м. Києві видано Відповідачу (АЗС №11-10) дозвіл на спеціальне водокористування №УКР-830-Кіє з терміном дії до 18.01.14р.

Відповідно до п.5.3 дозволу артезіанська свердловина розташована на АЗС №11-10; свердловина №б/н: глибина 20 м, продукт. 1,5 куб. м/год.

Рішенням Господарського суду міста Києва від 12.10.11р. у даній справі, залишеним без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 19.07.12р. в позові відмовлено повністю.

Постановою Вищого господарського суду України від 15.10.12р. постанову Київського апеляційного господарського суду від 19.07.12р. та рішення Господарського суду міста Києва від 12.10.11р. у справі №13/333 скасовано, справу передано на новий розгляд до Господарського суду міста Києва.

При цьому, Вищий господарський суд України встановив, що суди попередніх інстанцій дійшли обґрунтованого висновку про те, що розрахунок збитків за самовільне водокористування за період з серпня 2008 року по серпень 2009 року повинен був здійснюватись Позивачем на підставі Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 18.05.1995р. № 37 , яка є обов'язковою для Державної екологічної інспекції в місті Києві. При цьому, вказана Методика повинна застосовуватися до 24.08.2009р., тобто до моменту набрання чинності (25.08.2009р.) Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 20.07.2009р. № 389. Отже, для встановлення розміру збитків, завданих державі внаслідок самовільного водокористування необхідно встановити об'єм використаної води, тоді як нормативи збору за спеціальне водокористування в частині використання підземних вод визначені в додатку № 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18.05.1999р. №836 "Про затвердження нормативів збору за спеціальне водокористування" (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Відмовляючи у задоволенні позовних вимог в частині стягнення 11894,69 грн. збитків за період серпень 2008р.-серпень 2009р., суди першої та апеляційної інстанції виходили з того, що розрахунок збитків за цей період є безпідставним через відсутність доказів відносно об'єму води, самовільно використаної відповідачем, оскільки, як встановлено судами, згідно паспорту свердловини дебет складає 1,5 куб. м/год., в той час як Позивачем при розрахунку збитків був врахований дебет свердловини в розмірі 2 куб. м/год. Проте, судами попередніх інстанцій не було надано належної правової оцінки та не перевірено доводи, які містяться в позовній заяві, відносно того, що в основу розрахунку збитків було покладено дебет свердловини в розмірі 2 куб. м/год., який було визначено у паспорті артезіанської свердловини, пред'явленому Відповідачем під час проведеної Позивачем перевірки АЗС №11-10 П ІІ Відповідача, розташованої за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 99к. Вказаний паспорт в матеріалах справи відсутній.

Методика розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів (далі - Методика), затверджена наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 20.07.2009р. №389 (набрав чинності 25.08.2009р.), встановлює єдині вимоги до визначення збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів суб'єктами господарювання (фізичними і юридичними особами), та застосовується державними інспекторами України з охорони навколишнього природного середовища та державними інспекторами з охорони навколишнього природного середовища відповідних територій при розрахунку розмірів збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, які виявлені за результатами державного контролю за додержанням вимог суб'єктами господарювання природоохоронного законодавства. З аналізу п.1.2. Методики (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) вбачається, що вказана Методика встановлює порядок визначення розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі як внаслідок таких порушень законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, що призвели до забруднення водних об'єктів, забруднення поверхневих та підземних вод, так і внаслідок порушень законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, обумовлених самовільним використанням водних ресурсів без дозволу на спеціальне водокористування , забором, використанням води та скидом забруднюючих речовин з порушенням умов водокористування, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування. Тобто, вказана норма встановлює самостійні та окремі підстави для відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушень законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, зокрема, внаслідок самовільного використання водних ресурсів без дозволу на спеціальне водокористування. Відтак, судова колегія погоджується з доводами касаційної скарги з приводу правомірного застосування позивачем Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 20.07.2009р. № 389 , при розрахунку розміру збитків, завданих внаслідок порушень законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, обумовлених самовільним використанням водних ресурсів без дозволу на спеціальне водокористування.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що позовні вимоги Позивача підлягають задоволенню з наступних підстав.

Згідно з ст.1 Земельного кодексу України водокористування - використання вод (водних об'єктів) для задоволення потреб населення, промисловості, сільського господарства, транспорту та інших галузей господарства, включаючи право на забір води, скидання стічних вод та інші види використання вод (водних об'єктів); ліміт використання води - граничний обсяг використання води, який встановлюється дозволом на спеціальне водокористування.

Відповідно до ст.42 Водного кодексу України водокористувачами в Україні можуть бути підприємства, установи, організації і громадяни України, а також іноземні юридичні і фізичні особи та особи без громадянства. Водокористувачі можуть бути первинними і вторинними. Первинні водокористувачі - це ті, що мають власні водозабірні споруди і відповідне обладнання для забору води.

Згідно з ст.44 Водного кодексу України водокористувачі зобов'язані, в тому числі, економно використовувати водні ресурси, дбати про їх відтворення і поліпшення якості вод; використовувати воду (водні об'єкти) відповідно до цілей та умов їх надання; здійснювати облік забору та використання вод, вести контроль за якістю і кількістю скинутих у водні об'єкти зворотних вод і забруднюючих речовин та за якістю води водних об'єктів у контрольних створах, а також подавати відповідним органам звіти в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законодавчими актами; здійснювати спеціальне водокористування лише за наявності дозволу;

Відповідно до ст.48 Водного кодексу України спеціальне водокористування - це забір води з водних об'єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів. Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських та інших державних і громадських потреб.

Згідно ст.49 Водного кодексу України спеціальне водокористування здійснюється на підставі дозволу. Дозвіл на спеціальне водокористування видається: державними органами охорони навколишнього природного середовища - у разі використання води водних об'єктів загальнодержавного значення; Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими Радами за погодженням з державними органами охорони навколишнього природного середовища - у разі використання води водних об'єктів місцевого значення. Видача дозволу на спеціальне водокористування здійснюється за клопотанням водокористувача з обґрунтуванням потреби у воді, погодженим з державними органами водного господарства, - в разі використання поверхневих вод, державними органами геології - в разі використання підземних вод та державними органами охорони здоров'я - в разі використання водних об'єктів, віднесених до категорії лікувальних.

Відповідно до п.1 Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 18.05.1995 р. №37 (в редакції діючій на момент виникнення спірних правовідносин) методика встановлює основні вимоги щодо порядку проведення розрахунку заподіяних збитків і застосовується при здійсненні державного контролю у галузі охорони та раціонального використання водних ресурсів. Методика є обов'язковою для інспекторів інспекційних підрозділів органів Мінекоресурсів України.

Згідно з п.4.1. Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів шкода, заподіяна внаслідок порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища, підлягає компенсації юридичними та фізичними особами, в тому числі іноземними, як правило, в повному обсязі, без застосування норм зниження розміру стягнення і незалежно від плати за забруднення навколишнього природного середовища та погіршення якості природних ресурсів (ст. 69 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища").

Відповідно до п.4.2 Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів відповідальність юридичних і фізичних осіб настає внаслідок порушення ними встановлених умов водокористування, а саме: самовільного водоспоживання, тобто забору води з поверхневих чи підземних джерел без дозволу на спецводокористування.

Згідно з п.6.1. Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів при самовільному водокористуванні збитки розраховуються за формулою Зс.б. = W х Тар., де W - об'єми води при самовільному водокористуванні, куб. м; Тар. - діючі на час порушення тарифи на воду в одиницях національної валюти за 1 куб. м.

Відповідно до п.1.2. Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 20.07.09р. N389 (в редакції діючій на момент виникнення спірних правовідносин) ця Методика встановлює порядок визначення розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, які призвели до: забруднення водних об'єктів, у тому числі пов'язаного із самовільними та аварійними скидами у водний об'єкт забруднюючих речовин із зворотними водами або речовин у складі сировини, продукції чи відходів, крім випадків забруднення територіальних і внутрішніх морських вод та виключної морської економічної зони України із суден, кораблів та інших плавучих засобів; забруднення поверхневих та підземних вод під впливом полігонів (сміттєзвалищ) твердих побутових та промислових відходів та обумовлені: самовільним використанням водних ресурсів без дозволу на спеціальне водокористування; забором, використанням води та скидом забруднюючих речовин із зворотними водами з порушенням умов водокористування, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування.

Згідно п.9.1 вказаної методики 9.1. розрахунок розміру відшкодування збитків, обумовлених самовільним використанням водних ресурсів без дозволу на спеціальне водокористування та порушенням умов водокористування, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування (крім прісних підземних вод глибиною більше 20 м), грн, здійснюється за формулою Зсам = 100 х W х Тар , де W - об'єм води, що використана самовільно без дозволу на спеціальне водокористування або з порушенням умов водокористування, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, куб. м; Тар - норматив збору за спеціальне водокористування, грн./м. куб., що діє в регіоні на момент виявлення порушення.

Як встановлено судом, відповідно до паспорту свердловини від 03.08.01р., що знаходиться на об'єкті АЗС по вул. Заболотного орієнтовний дебет свердловини становить 1,5 куб. м/год.

Як встановлено судом 18.11.10р.-08.12.10р. старшим державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища м. Києва Журавським Д. В., державними інспекторами з охорони навколишнього природного середовища міста Києва Мажним Д. Д., Юргіним Д. В., Масалигіною О.Л. у присутності: начальників АЗС ПІІ «Лукойл-Україна», відповідно до ст. 20 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», та згідно з наказом Державної екологічної інспекції в м. Києві від 18.11.10р. №1236проведена планова перевірка дотримання вимог природоохоронного законодавства на П І І «Лукойл-Україна»мережа АЗС, за результатами проведення якої складений акт №09/246а перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства. Відповідно до вказаного акту за результатами перевірки було встановлено, що на момент перевірки. Водопостачання АЗС №11-10 П І І «Лукойл-Україна»здійснюється з артезіанської свердловини на четвертинний водоносний горизонт глибиною 20 метрів. Облік забраної води з артезіанської свердловини здійснюється водолічильником фірми Minomess. На момент перевірки лічильник був не опломбований. Контроль якості води з артезіанської свердловиниздійснюється СЕС Голосіївського району міста Києва. Представлено протокол дослідження питної води з артезіанської свердловини від 01.03.2010р. АЗС представлено дозвіл на спеціальне водокористування УКР-581-Кіє виданий 28.06.2005р. Строк дії дозволу до 31.07.2008р. Термін дії дозволу прострочений, що кваліфікується як самовільне використання підземних вод та є порушенням ст.ст.44, 48, 110 Водного кодексу України.

Як встановлено судом 30.11.10р. Позивачем складено протокол №006486 про адміністративне правопорушення та винесено постанову про накладення адміністративного стягнення відносно начальника АЗС №11-10 П І І «Лукойл-Україна», відповідно до яких на вказаній АЗС здійснювалось водокористування за відсутності дозволу на спеводокористування, та відповідно начальника АЗС притягнуто до адміністративної відповідальності.

Як встановлено судом 14.12.10р. Позивачем винесено припис №03/95п, яким зобов'язано Відповідача отримати у Державному управлінні охорони навколишнього природного середовища міста Києва дозволи на спецводокористування на АЗС №№ 11-10,11-15,11-18,11-30. Копії дозволів надати до Державної екологічної інспекції міста Києва до 14.01.11р.; провести повірку та опломбувати водомірний лічильник на артезіанській свердловині АЗС №11-10 до 14.01.11р.

Як встановлено судом 23.12.10р. Позивач направив на адресу Відповідача претензію №181, в якій Позивач зазначив, що АЗС №11-10 П ІІ «Лукойл Україна», яка розміщується в Голосіївському р-ні м. Києва, здійснено спеціальне водокористування з підземних вод без дозволу, що є порушенням ст.44, 110 Водного кодексу України, чим здійснено адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.48 Кодексу України про адміністративні правопорушення, в зв'язку з чим йому нараховано розмір збитків за самовільне використання підземних вод в сумі 300620,45 грн. Враховуючи зазначене, Позивач пропонував сплатити розмір плати за самовільне використання підземних вод в сумі 300620,45 грн. проте Відповідач вказану претензію не задовольнив.

Як встановлено судом 18.01.11р. Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в м. Києві видано Відповідачу (АЗС №11-10) дозвіл на спеціальне водокористування №УКР-830-Кіє з терміном дії до 18.01.14р. Відповідно до п.5.3 дозволу Артсвердловина розташована на АЗС №11-10; свердловина №б/н: глибина 20 м, продукт. 1,5 куб.м/год.

З наведеного вбачається, що при здійсненні перевірки Позивачем був встановлений факт водокористування Відповідачем артезіанською свердловиною без спеціального дозволу у період з серпня 2008р. по листопад 2010р. Позивачем було нараховано суму збитків завданих державі внаслідок водокористування свердловиною без спеціального дозволу на підставі методик виходячи з розміру орієнтовного дебіту свердловини 1,5 куб. м/год., зазначеного в паспорті свердловини. В свою чергу Відповідачем на підтвердження своїх заперечень щодо недоведеності Прокурором та Позивачем обсягів спожитої Відповідачем води не подано суду доказів фактичного обсягу спожитої без дозволу Відповідачем води з вказаної свердловини. При цьому законодавством встановлений обов'язок водокористувача здійснювати облік спожитої води справним, провіреним та опломбованим лічильником.

Формули нарахування збитків, зазначені в Методиках розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів №37 та №389 (в редакції чинній на час існування спірних правовідносин), використані Позивачем для розрахунку спірних збитків правомірно, що також підтверджується висновком Вищого господарського кодексу України в постанові від 15.10.12р. у справі №13/333.

За вказаних обставин суд вважає позовну вимогу Прокурора обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.

Виходячи з вищенаведеного та керуючись ст.4, 33, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Підприємства з іноземними інвестиціями «Лукойл-Україна»(01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 14, літ. «А»; код 30603572) в дохід Державного бюджету України шкоду в сумі 233806 (двісті тридцять три тисячі вісімсот шість) грн. 87 коп.

3. Стягнути з Підприємства з іноземними інвестиціями «Лукойл-Україна»(01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 14, літ. «А»; код 30603572) в дохід Державного бюджету України судовий збір в сумі 4676 (чотири тисячі шістсот сімдесят шість) грн. 14 коп.

Суддя Ю.Л. Власов

Рішення підписане 20.12.2012р.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.12.2012
Оприлюднено22.12.2012
Номер документу28128439
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13/333-38/463-2012

Ухвала від 21.06.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Могил C.К.

Постанова від 29.04.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Попікова O.B.

Ухвала від 22.04.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Попікова O.B.

Постанова від 21.02.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Гаврилюк О.М.

Ухвала від 14.01.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Гаврилюк О.М.

Рішення від 11.12.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Власов Ю.Л.

Ухвала від 22.10.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Власов Ю.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні