КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-397/12/1070 Головуючий у 1-й інстанції: Харченко С.В.
Суддя-доповідач: Лічевецький І.О.
У Х В А Л А
Іменем України
"13" грудня 2012 р. м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд в складі: головуючого -судді Лічевецького І.О., суддів -Грищенко Т.М., Мацедонської В.Е., при секретарі -Війтович Т.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні за апеляційною скаргою державної податкової інспекції в Обухівському районі Київської області Державної податкової служби на постанову Київського окружного адміністративного суду від 02 серпня 2012 року адміністративну справу за позовом державної податкової інспекції в Обухівському районі Київської області Державної податкової служби до державного реєстратора Обухівської районної державної адміністрації Київської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю «Укр-спец-транс», ОСОБА_3 про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ
ДПІ в Обухівському районі Київської області Державної податкової служби звернулась до суду з позовом про визнання неправомірними дій державного реєстратора Обухівської районної державної адміністрації Київської області щодо припинення ТОВ «Укр-спец-транс»та про зобов'язання внести зміни до Єдиного державного реєстру про анулювання раніше здійснених дій з проведення запису про припинення державної реєстрації юридичної особи на підставі судового рішення, що не пов'язане з банкрутством.
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 02 серпня 2012 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.
В апеляційній сказі позивач, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати вказане судове рішення і прийняти нову постанову, якою адміністративний позов задовольнити повністю.
Перевіривши повноту встановлення окружним адміністративним судом фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, Київський апеляційний адміністративний суд дійшов наступного.
Ухвалюючи рішення у справі, суд попередньої інстанції не звернув увагу та не дав належної оцінки наступним обставинам.
З матеріалів справи вбачається, що 23.01.2009 р. державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області було внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про державну реєстрацію припинення ТОВ «Укр-спец-транс»на підставі судового рішення, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи.
21.08.2009 р. ДПІ в Обухівському районі Київської області звернулось до державного реєстратора Обухівської РДА з листом, в якому просила вжити заходи щодо відміни внесеного запису про припинення товариства.
Листом Обухівської РДА від 09.09.2009 р. позивача повідомлено, що припинення юридичної особи було здійснено після отримання повного пакету документів, необхідних для вчинення такої реєстраційної дії.
Частиною 3 статті 99 КАС України для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень встановлено в шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб'єкту владних повноважень право на пред'явлення передбачених законом вимог.
Проте позивач звернувся до суду лише 24 січня 2012 року, тобто з пропущенням встановленого частиною 3 статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України строку для звернення до адміністративного суду.
Згідно пункту 9 частини 1 статті 155 КАС України суд своєю ухвалою залишає позовну заяву без розгляду, якщо позовну заяву подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до адміністративного суду і суд не знайшов підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними.
Відповідно до статті 203 КАС України постанова або ухвала суду першої інстанції скасовується в апеляційному порядку і позовна заява залишається без розгляду або провадження у справі закривається з підстав, встановлених відповідно статтями 155 і 157 цього Кодексу.
З огляду на дату подачі адміністративного позову та враховуючи відсутність підстав для поновлення строку звернення до суду, позовні вимоги ДПІ в Обухівському районі Київської області Державної податкової служби підлягають залишенню без розгляду.
Керуючись статтями 160, 198, 203, 205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
УХВАЛИВ
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в Обухівському районі Київської області Державної податкової служби задовольнити частково.
Постанову Київського окружного адміністративного суду від 02 серпня 2012 року скасувати.
Адміністративний позов Державної податкової інспекції в Обухівському районі Київської області Державної податкової служби залишити без розгляду.
Ухвала набирає законної сили з моменту прийняття, проте може бути оскаржена в касаційному порядку шляхом подачі в 20-ти денний строк з дня складення ухвали в повному обсязі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України, з подачею документу про сплату судового збору, а також копій касаційної скарги відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі, та копій оскаржуваних рішень судів першої та апеляційної інстанцій.
Головуючий суддя Лічевецький І.О.
Судді: Грищенко Т.М.
Мацедонська В.Е.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2012 |
Оприлюднено | 24.12.2012 |
Номер документу | 28140627 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Лічевецький І.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні