Постанова
від 12.12.2012 по справі 2а-12487/12/0170/5
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 грудня 2012 р. (17:45) Справа №2а-12487/12/0170/5

Окружний адміністративний суд АР Крим у складі:

головуючого судді Сидоренка Д.В., при секретарі Леоновій В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за участю представників:

позивача - Воронова О.В.,довіреність № 415-Д від 10.07.2012 року,

відповідача - Острової Г.В., довіреність № 151 від 26.01.2012 року,

Дібцева Д.В., довіреність № 1802 від 11.12.2012 року,

третьої особи - Лещенка Г.П., довіреність № 46а від 01.06.2012 року,

у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Публічного акціонерного товариства «ДТЕК Крименерго»,

до відповідача Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Кримському регіоні,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору н стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю «Екохлеб-Плюс»,

про визнання протиправними та скасування припису і постанови,

Обставини справи: ПАТ «ДТЕК Крименерго» звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування припису №04/03-09-019 від 22.05.2012р. та постанови №245 кр від 05.10.2012р.

Позовні вимоги мотивовані тим, що проведення позапланового заходу здійснено без згоди Мінпаливенерго та підстави проведення заходу не співпадають з вимогами припису. Крім того, позивач посилається на безпідставність вимог припису, оскільки ПАТ «ДТЕК Крименерго» є відповідальним за збереження розрахункових приладів обліку і пломб, встановлених у ТОВ «Екохліб-Плюс»; питання виконання договірних зобов'язань, його розірвання, виконання умов договору може бути вирішено лише судом, а не інспекцією та виконати вимоги про перевірку знань керівника Сімферопольського РЕМ не можливо у зв'язку з перебуванням керівника на лікарняному з 27.07.2012р.

Відповідач проти адміністративного позову заперечував. У письмових поясненнях на адміністративний позов зазначив, що під час перевірки виявлений ряд порушень, а саме складення акту про пломбування обліку з порушеннями, не приведення договору про постачання електричної енергії №1160 від 01.02.2007р. у відповідність до проведеної реконструкції мереж, а також порушеннями працівниками Сімферопольського РЕМ норм чинного законодавства при надані акту-вимоги від 17.02.2012р.

Третьою особою ТОВ «Екохлеб-Плюс» надані письмові пояснення, згідно яких зокрема за зверненням третьої особи проведено перевірку та встановлено, безпідставність акту-вимоги енергопостачальника щодо перенесення засобів обліку, та незаконність припинення електропостачання (згідно листа-висновку Держенергонагляду Міненерговугілля України №02/10-2074 від 23.05.2012р.) Крім того, третя особа зазначила, що відносно збереження розрахункових засобів та пломб встановлених на них ПАТ «ДТЕК Крименерго» претензій до ТОВ «Екохлеб-Плюс» не висувало, третя особа не зверталася до позивача з питань внесення змін до договору про постачання електричної енергії та питання проведення перевірки знань до компетенції третьої особи не належить.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, суд -

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «Екохлеб-Плюс» звернулося до Міністерства енергетики і вугільної промисловості України зі скаргою (а.с.73-75) на зловживання монопольним становищем ПАТ «Крименерго», в якій порушено питання щодо проведення перевірки по обґрунтованості складання акту вимоги від 17.02.2012р. щодо переносу розрахункового обліку ТОВ «Екохлеб-Плюс» на фасад ТП ПАТ «Крименерго» та встановлення правомірності (без офіційного повідомлення) відключення від електроенергії пекарні.

Листом вих.№01/10-1881 від 08.05.2012р. (а.с.76) Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії доручила Інспекції Держенергонагляду у Кримському регіоні розглянути звернення ТОВ «Екохлеб-Плюс» щодо припинення енергопостачальником подачі електроенергії на об'єкт заявника.

11.05.2012р. Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Кримському регіоні прийнято наказ №04/01-02-180 (а.с.77), згідно якого наказано у строк з 18.05.2012р. по 22.05.2012р. включно провести інспектування/огляд енергетичних об'єктів ПАТ «Крименерго» (Сімферопольські РЕМ) за зверненням фізичних та юридичних осіб до органів державної влади щодо порушень суб'єктами господарювання вимог законодавства (звернення ТОВ «Екохлеб-Плюс» про незаконне припинення електропостачання підприємства).

11.05.2012р. державному інспектору з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії Дібцеву Д.В. оформлено направлення на проведення заходу №04/03-21-172 (а.с. 78), згідно якого предметом державного нагляду вказано - господарська діяльність, пов'язана зі споживанням електричної енергії для власних потреб з метою виробництва, надання послуг, та видом планових або позапланових робіт з енергетичного нагляду - за зверненням фізичних та юридичних осіб до органів державної влади щодо порушень суб'єктами господарювання вимог законодавства (звернення ТОВ «Екохлеб-Плюс» про незаконне припинення електропостачання підприємства).

Повідомленням про проведення заходу від 11.05.2012р. №04/03-21-245 (а.с.79) повідомлено ПАТ «Крименерго» про проведення в період з 18.05.2012р. по 22.05.2012р. включно позапланового заходу за зверненням фізичних та юридичних осіб до органів державної влади щодо порушень суб'єктами господарювання вимог законодавства (звернення ТОВ «Екохлеб-Плюс» про незаконне припинення електропостачання підприємства).

22.05.2012р. державним інспектором з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії Дібцевим Д.В. складено акт №04/03-09-035 (а.с.80-81), згідно якого під час заходу державного нагляду (контролю) виявлені наступні порушення законодавства:

1. акт зберігання пломб №05-04-012837 від 24.04.2012р. складено з порушенням нормативних документів в частині визначення відповідальності за збереження і цілісності розрахункових засобів обліку електричної енергії і пломб ТОВ «Екохлеб-Плюс» вул.Комсомольська 5а в с.Кольчугіно Сімферопольського району АР Крим;

2. без внесення змін у договір про поставку електричної енергії №1160 від 01.02.2007р. (в тому числі у однолінійну схему електроустановок, схему розрахункового обліку, акт балансового розмежування і експлуатаційної відповідальності), за вимогою Сімферопольських РЕМ, виконана реконструкція мереж ТОВ «Екохлеб-Плюс» вул.Комсомольська 5а в с.Кольчугіно Сімферопольського району АР Крим;

3. робітниками Сімферопольських РЕМ порушені вимоги діючого законодавства і нормативних документів при видачі Акту-вимоги від 17.02.2012р., що призвело до відключення ТОВ «Екохлеб-Плюс» вул.Комсомольська 5а в с.Кольчугіно Сімферопольського району АР Крим.

22.05.2012р. Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Кримському регіоні винесено припис №04/03-09-019 (а.с.83-84), згідно якого приписано:

1. покласти на ПАТ «Крименерго» відповідальність за збереження та цілісність розрахункових засобів облік електричної енергії і пломб ТОВ «Екохлеб-Плюс» вул.Комсомольська 5а в с.Кольчугіно Сімферопольського району АР Крим по договору про поставку електричної енергії №1160 від 01.02.2007р.;

2. внести зміни у договір про постачання електричної енергії №1160 від 01.02.2007р. (в тому числі у однолінійну схему електроустановок, схему розрахункового обліку, акт балансового розмежування і експлуатаційної відповідальності), у відповідності з виконаною реконструкцією мереж ТОВ «Екохлеб-Плюс» вул.Комсомольська 5а в с.Кольчугіно Сімферопольського району АР Крим;

3. провести позапланову перевірку знань начальника, першого заступника та заступника начальника по роботі з юридичними особами Сімферопольських РЕМ.

25.07.2012р. Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Кримському регіоні прийнято наказ №04/01-02-300 про проведення перевірки виконання приписів, розпоряджень, або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених за результатами здійснення заходів і державного енергетичного нагляду, а саме припису від 22.05.2012р. №04/03-09-019 (а.с.85).

03.08.2012р. державним інспектором з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії Дібцевим Д.В. складено акт №04/03-09-029 (а.с.88), згідно якого встановлено ухилення від виконання припису від 22.05.2012р. №04/03-09-019, а саме п.1-3.

05.10.2012р. Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Кримському регіоні прийнято постанову №245 кр про накладення штрафу за порушення законодавства у галузі електроенергетики і сфері теплопостачання (а.с.24), згідно якої за ухилення від виконання вимог припису від 22.05.2012р. №04/03-09-019, а саме п.1-3 на ПАТ «ДТЕК Крименерго» накладено штраф в розмірі 3400,00 грн.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.

Відносини, що виникають у зв'язку з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергії, державним наглядом за безпечним виконанням робіт на об'єктах електроенергетики незалежно від форм власності, безпечною експлуатацією енергетичного обладнання і державним наглядом за режимами споживання електричної і теплової енергії регулює Закон України «Про електроенергетику» (далі - Закон).

В статті 9 Закону визначено, що державний контроль нагляд (контроль) в електроенергетиці здійснюється центральним органом виконавчої влади з державного енергетичного нагляду.

Предметом державного нагляду (контролю) в електроенергетиці є господарська діяльність, пов'язана з виробництвом, передачею та постачанням енергії, а також з використанням енергії для власних потреб суб'єктами електроенергетики та споживачами енергії в частині технічної експлуатації електричних станцій і мереж, технічної експлуатації енергетичного обладнання споживачів енергії та суб'єктів електроенергетики, випробування та ремонту енергоустановок і мереж, режимів постачання та споживання електричної і теплової енергії, виконання робіт з проектування енергоустановок і мереж.

Способом здійснення державного нагляду (контролю) в електроенергетиці є проведення центральним органом виконавчої влади з державного енергетичного нагляду відповідних обстежень, перевірок, оглядів, інспектування щодо енергетичного обладнання суб'єктів електроенергетики та споживачів енергії у порядку, визначеному Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Постановою Кабінету Міністрів України від 07 серпня 1996 року №929 затверджено Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної та теплової енергії незалежно від форм власності та видів діяльності (далі - Положення).

Згідно із п.1 Положення державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовуючих установок та мереж суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (далі - Держенергонагляд).

Відповідно до ч.1 ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставами для здійснення позапланових заходів є:

- подання суб'єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;

- виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених у документах обов'язкової звітності, поданих суб'єктом господарювання;

- перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових заходів органом державного нагляду (контролю);

- звернення фізичних та юридичних осіб про порушення суб'єктом господарювання вимог законодавства. Позаплановий захід у цьому разі здійснюється тільки за наявності згоди центрального органу виконавчої влади на його проведення;

- неподання у встановлений термін суб'єктом господарювання документів обов'язкової звітності без поважних причин, а також письмових пояснень про причини, які перешкоджали поданню таких документів;

- настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов'язано з діяльністю суб'єкта господарювання.

Як зазначалося вище, 22.05.2012р. Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Кримському регіоні проведено перевірку за зверненням ТОВ «Екохлеб-Плюс», тобто проведено позаплановий захід.

Підставами для проведення позапланового заходу було звернення ТОВ «Екохлеб-Плюс» до Міністерства енергетики і вугільної промисловості України з питання проведення перевірки по обґрунтованості складання акту вимоги від 17.02.2012р. щодо переносу розрахункового обліку ТОВ «Екохлеб-Плюс» на фасад ТП ПАТ «Крименерго» та встановлення правомірності (без офіційного повідомлення) відключення від електроенергії пекарні. Разом з тим, вищезазначена норма містить обмежувальні приписи щодо предмету перевірки, а саме, під час проведення позапланового заходу з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов'язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення державного нагляду (контролю).

Таким чином, під час позапланової перевірки мало бути з'ясовано обґрунтованість складання акту вимоги від 17.02.2012р. щодо переносу розрахункового обліку ТОВ «Екохлеб-Плюс» на фасад ТП ПАТ «Крименерго» та встановлення правомірності (без офіційного повідомлення) відключення від електроенергії пекарні, з відповідними висновками, зафіксованими у акті перевірки.

Аналізуючи висновки акту №04/03-09-035 від 22.05.2012р., графа «порушення вимог законодавства, виявлені під час заходу державного нагляду (контролю)» суд дійшов висновку, що встановлені порушення відносно акту зберігання пломб №05-04-012837 від 24.04.2012р. та відсутності змін у договір про поставку електричної енергії №1160 від 01.02.2007р., є поза межами тих питань, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу.

Разом з тим, порушення вимог діючого законодавства і нормативних документів при видачі Акту-вимоги від 17.02.2012р., допущене робітниками Сімферопольських РЕМ, що призвело до відключення ТОВ «Екохлеб-Плюс» вул.Комсомольська 5а в с.Кольчугіно Сімферопольського району АР Крим, стосується предмету перевірки.

Відповідно до Законів України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», «Про електроенергетику» та «Про теплопостачання», Положення про Міністерство палива та енергетики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 №1540, Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.96 №929, Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.99 №1312, Порядку постачання електричної енергії споживачам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.99 №441, Міністерство палива та енергетики України затверджена Інструкції з організації проведення обстежень електричних, тепловикористовуючих установок, теплових мереж та оформлення їх результатів (наказ №817 від 24.12.2004р., далі - Інструкція №817).

Пунктом 7.1. Інструкції №817 передбачено, що у разі виявлення під час заходу з державного енергетичного нагляду порушень вимог чинного законодавства інспектор на підставі Акта протягом п'яти робочих днів з дня завершення заходу складає та видає суб'єкту господарювання Припис.

Згідно ч.8 ст.7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» приписом є обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб'єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства.

З системного аналізу наведених норм слідує, що вимоги припису, складені за результатами позапланової перевірки, мають містити заходи спрямовані на усунення порушень законодавства з питань, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу.

Як зазначалося вище, питання щодо складання акту зберігання пломб №05-04-012837 від 24.04.2012р. та відсутності змін у договір про поставку електричної енергії №1160 від 01.02.2007р., є поза межами тих питань, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, у зв'язку з чим безпідставними є пункти 1 та 2 припису №04/03-09-019 від 22.05.2012р.

Безпідставним є також пункт 3 припису №04/03-09-019 від 22.05.2012р. щодо проведення позачергової перевірки знань, оскільки такий захід спрямований не на усунення порушень законодавства (щодо зобов'язання відкликати акту вимоги від 17.02.2012р. та поновити подачу ліричної енергії), а спрямований на усунення причин допущеного порушення, як на думку перевіряючого - низького рівня знань керівників Сімферопольських РЕС.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування припису №04/03-09-019 від 22.05.2012р. та, як наслідок, необхідність задоволення адміністративного позов в цій частині.

Щодо позовних вимог про визнання протиправним та скасування постанови №245 кр від 05.10.2012р., суд виходить з наступного.

Постановою КМ України №1312 від 21.07.1999р. затверджено Положення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання (далі-Порядок №1312), яке визначає порядок накладення Національною комісією регулювання електроенергетики, державними інспекторами з експлуатації електричних станцій і мереж, державними інспекторами з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії на суб'єктів господарювання незалежно від форм власності штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання.

У п.2 Порядку №1312 встановлено, що штрафи за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання накладаються на суб'єктів господарювання за неподання інформації або подання завідомо недостовірної інформації, передбаченої в ліцензіях на виробництво, передачу або постачання електричної енергії та в нормативно-правових актах, що регулюють питання функціонування об'єднаної енергетичної системи, технічного стану та організації експлуатації електричних, теплових, тепловикористовувальних установок і мереж і споживання енергії; ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень, приписів, розпоряджень, інших розпорядчих документів Національної комісії регулювання електроенергетики, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж, Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій.

Відповідно до п.3 Порядку №1312 накладати на суб'єктів господарювання штрафи мають право:

- Національна комісія регулювання електроенергетики;

- державні інспектори з експлуатації електричних станцій і мереж;

- державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії.

Згідно п.6 Порядку №1312 встановлено, що державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії мають право накладати на суб'єктів господарювання штрафи за правопорушення, передбачені в абзаці другому та абзаці третьому пункту 2 цього Положення.

Рішення про накладення штрафу оформляється постановою НКРЕ, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій та мереж і постановою (розпорядженням) Держенергонагляду (п.8 Порядку).

З системного аналізу вищезазначених норм слідує, що державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії наділенні повноваженнями накладати штрафи за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, а саме за ухилення від виконання приписів Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії.

Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підстава, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Частиною 3 зазначеної статті передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

- на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

- з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

- обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

- безсторонньо (неупереджено);

- добросовісно;

- розсудливо;

- з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;

- пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

- з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

- своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Так зокрема, принцип прийняття рішення на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України що є одночасно і орієнтиром при реалізації повноважень владного суб'єкта, який вимагає від останнього діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним, з дотриманням встановленої законом процедури.

Постанова №245 кр від 05.10.2012р. про накладення штрафу за порушення законодавства у галузі електроенергетики і сфері теплопостачання, прийнята у зв'язку з ухиленням ПАТ «ДТЕК Крименерго» від виконання вимог припису від 22.05.2012р., правомірність якого, станом на 05.10.2012р., оскаржена не була. У зв'язку з чим, оскаржуване рішення є таким, що прийнято на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавчими актами, внаслідок чого не може бути визнане протиправним, а в задоволенні позову в цій частині слід відмовити.

Крім того, подальше визнання протиправним і скасування припису №04/03-09-019 від 22.05.2012р., жодним чином не впливає на правомірність раніше прийнятого рішення про накладення штрафу, а лише є передумовою для його можливого скасування.

Враховуючи вищевикладене, а також те, що позивачем заявлені вимоги щодо скасування постанови№245 кр від 05.10.2012р. про накладення штрафу за порушення законодавства у галузі електроенергетики і сфері теплопостачання, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог в цій частині.

Вступну та резолютивну частину постанови проголошено у судовому засіданні 12 грудня 2012 року.

У повному обсязі постанова виготовлена 17 грудня 2012 року.

Керуючись ст.ст.160-163, ст.167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати припис №04/03-09-019 від 22.05.2012р.

Скасувати постанову №245 кр від 05.10.2012р. про накладення штрафу за порушення законодавства у галузі електроенергетики і сфері теплопостачання.

В задоволенні інших позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь ПАТ «ДТЕК Крименерго» судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 139,49 грн. шляхом їх безспірного списання з рахунку Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Кримському регіоні.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Сидоренко Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення12.12.2012
Оприлюднено28.12.2012
Номер документу28295110
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12487/12/0170/5

Ухвала від 12.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

Ухвала від 04.03.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 04.02.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Постанова від 12.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

Ухвала від 05.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні