Постанова
від 28.09.2012 по справі 2а/0270/4287/12
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м.Вінниця

28 вересня 2012 р. Справа № 2а/0270/4287/12

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Богоноса Михайла Богдановича,

за участю:

секретаря судового засідання: Поливаної Катерини Павлівни

позивача: ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3

відповідача: Ставнічук О.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом: ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3

до: Державного реєстратора виконавчого комітету Могилів - Подільської міської ради Ставнічук Олени Григорівни

про: визнання дій протиправними та зобовязання вчинити дії

ВСТАНОВИВ :

У вересні 2012 року позивачі - ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 звернулися у Вінницький окружний адміністративний суд із позовом до відповідача - Державного реєстратора виконавчого комітету Могилів - Подільської міської ради Ставнічук О.Г. У позовній заяві просять визнати незаконними та скасувати реєстраційні дії, що були вчинені державним реєстратором виконавчого комітету Могилів - Подільської міської ради Ставнічук Оленою Григорівною, а саме: від 10.09.2010 року реєстраційний номер запису 11781050006000363 про державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ «Побутсервіс» в частині зміни учасників товариства; від 31.10.2011 року реєстраційний номер запису 11781050007000363 про державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ «Побутсервіс»; від 31.10.2011 року реєстраційний номер запису 11781050008000363 про внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах; від 01.11.2011 року реєстраційний номер запису 11781050009000363 про внесення рішення засновників, щодо припинення юридичної особи. Визнати протиправними дії державного реєстратора виконавчого комітету Могилів-Подільської міської ради Ставнічук Олени Григорівни по проведенню державної реєстрації припинення Тульчинського виробничого побутово - торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» від 23.02.2012 року реєстраційний номер запису 11781110010000363. Також просить винести постанову суду щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи - Тульчинського виробничого побутово - торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» від 23.02.2012 року, реєстраційний номер запису 11781110010000363 та зобов'язати державного реєстратора виконавчого комітету Могилів-Подільської міської ради скасувати вказану реєстраційну дію.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивачі зазначають, що 05.07.2010 року рішенням загальних зборів учасників Тульчинського виробничого побутово-торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» оформлених у вигляді протоколу загальних зборів учасників № 05-10 їх було незаконно виключено зі складу учасників товариства. Рішенням господарського суду Вінницької області від 19 11.2010 року по справі №12/1.12-10 залишеним без змін Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 08.02.2011 року та Постановою Вищого господарського суду України від 22.03 2011 року їхні позовні вимоги задоволенні частково. Визнано недійсним рішення загальних зборів учасників Тульчинського виробничого побутово-торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс», оформленні протоколом від 05.07.2010 року. Разом із тим, на думку позивачів, державний реєстратор Ставнічук О.Г. маючи на руках оригінал рішення суду в порушення вимог ст. 31 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців» не виконала вказаного рішення в продовж двох робочих днів. Також позивачі зазначають, що знаючи на підставі рішення суду, що набрало законної сили про недійсність відомостей про учасників товариства, відповідач продовжувала приймати документи від неуповноважених осіб та вносити до ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців недостовірну інформацію, у формі оспорюваних реєстраційних дій, в тому числі і про припинення підприємницької діяльності товариства.

Відповідач проти адміністративного позову заперечив, подавши письмові заперечення на позовну заяву у яких просив у задоволенні позову відмовити. При цьому відповідач зазначив, що підстав відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» для залишення без розгляду документів, які подані для проведення державну реєстрацію змін до установчих документів Тульчинського виробничого торгівельно-побутового товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» не було. Тому всі оспорювані реєстраційні дії вчинені у відповідності до Закону.

У судовому засіданні позивачі позовні вимоги підтримали із доводів викладених у позовній заяві.

Відповідач при розгляді справи у судовому засіданні проти позову заперечив, посилаючись на те, що оспорювані реєстраційні дії вчинені на підставі і в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, суд встановив наступне.

Відповідно до рішення загальних зборів учасників Тульчинського виробничого побутово - торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс», оформлених у вигляді протоколу від 05.07.2010 р. позивачів виключено зі складу учасників ТОВ «Побутсервіс».

05.07.2010 р. на виконання рішення загальних зборів учасників ТОВ «Побутсервіс» державним реєстратором Тульчинської РДА у Вінницькій області проведено державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ «Побутсервіс».

16.07.2010 р. виконавчим комітетом Могилів-Подільської міської ради Вінницької області відповідно до статті 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» було взято на облік реєстраційну справу юридичної особи Тульчинського виробничого торгівельно-побутового товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс», в зв'язку із державною реєстрацією зміни місцезнаходження.

Рішенням Господарського суду Вінницької області від 19.11.2010 року, залишеним без змін Постановами Рівненського апеляційного господарського суду від 08.02.2011 р. та Вищого господарського суду України від 22.03.2011р. визнано недійсним рішення загальних зборів учасників Тульчинського виробничого побутово-торгівелього товариства з обмеженою відповідальністю "Побутсервіс" (вул. Леніна, 42, м. Тульчин, Вінницька область, 23600, ідент.код 03060623), оформлені протоколом від 05.07.2010р.

Надалі, Господарським судом Вінницької області супровідним листом від 22.04.2011р. № 12/112-10/2650/2011 на адресу державного реєстратора виконавчого комітету Могилів-Подільської міської ради направлено копію рішення суду від 19.11.2010 р. для вчинення реєстраційних дій, згідно статті 31 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб підприємців".

Державним реєстратором виконавчого комітету Могилів-Подільської міської ради Ставнічук О.Г. надано лист-відповідь на заяву позивача від 06.09.2011р., зі змісту якого вбачається, що державний реєстратор немає повноважень на вчинення реєстраційних дій відповідно до статті 31 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб підприємців».

Постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2011 р. визнано протиправною бездіяльність державного реєстратора виконавчого комітету Могилів-Подільської міської ради Ставнічук Олени Григорівни щодо невнесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про судове рішення про скасування державної реєстрації змін до установчих документів Тульчинського виробничого побутово-торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс». Також зобов'язано державного реєстратора виконавчого комітету Могилів-Подільської міської ради Ставнічук Олену Григорівну внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про судове рішення про скасування державної реєстрації змін до установчих документів Тульчинського виробничого побутово-торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс», вчиненого на підставі рішення загальних зборів учасників, оформленого протоколом загальних зборів учасників від 05.07.2010 року.

Вказана постанова набрала законної сили 29.02.2012 року у зв'язку із постановленням Вінницьким апеляційним адміністративним судом ухвали про закриття апеляційного провадження у справі за апеляційною скаргою Тульчинського виробничого побутово-торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю "Побутсервіс" на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2011 р.

Разом із тим, 10.09.2010 р. проведено державну реєстрацію змін до установчих документів Тульчинського виробничого торгівельно-побутового товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» в зв'язку зі зміною складу засновників. Реєстраційний номер запису 11781050006000363 від 10.09.2010 року.

31.10.2011 р. проведено державну реєстрацію змін до установчих документів Тульчинського виробничого торгівельно-побутового товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» в зв'язку зі зміною місцезнаходження юридичної особи. Реєстраційні записи за номером 11781050007000363 та 11781050008000363 від 31.10.2011 року.

01.11.2011 р. зареєстровано внесення рішення засновників Тульчинського виробничого побутово-торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» щодо припинення юридичної особи. Реєстраційний запис за номером 11781050009000363 від 01.11.2011 року.

23.02.2012 р. проведена державна реєстрація припинення Тульчинського виробничого побутово-торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» в результаті її ліквідації за рішенням засновників. Реєстраційний запис за номером 11781110010000363 від 23.02.2012 року.

Надаючи правову оцінку діям, що виразилися у формі вказаних записів, які стали предметом оскарження у справі та визначаючись щодо позовних вимог суд виходить із того, що відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» (далі - Закон, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Судом встановлено, що усі оспорювані записи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців вчинялися на підставі та в порядку передбаченому ст. ст. 19, 29 вказаного Закону.

Так, зокрема статтею 29 Закону встановлені підстави та порядок проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, які містяться в Єдиному державному реєстрі в тому числі пов'язаних із зміною керівника, або внесення змін у зв'язку із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, пов'язані із зміною статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) юридичної особи.

Відповідно до ч. 1, 3 ст. 29 Закону, для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати поштовим

відправленням з описом вкладення) такі документи:

заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів; оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів; два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

У разі внесення змін до установчих документів, які пов'язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) одного із таких документів: рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників); заяви фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників); заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства; рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) із складу засновників (учасників) юридичної особи, якщо це передбачено законом або установчими документами юридичної особи.

У випадку виявлення передбачених ч. 11 ст. 29 Закону недоліків поданих для проведення реєстрації документів, державний реєстратор зобов'язаний залишити без розгляду такі документи. Натомість у випадку відповідності поданих документів вимогам Закону, державний реєстратор повинен вчинити відповідну реєстраційну дію, оскільки згідно ч. 7 ст. 29 Закону, державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою статті.

Із наявних у матеріалах справи пакетів документів, що надавалися Тульчинським виробничим побутово-торгівельним товариством з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» для проведення оскаржуваних реєстраційних дій встановлено, що 10.09.2010 року для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» юридична особа Тульчинське виробниче побутово - торгівельне товариство з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» надали наступні документи: реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; оригінал рішення про внесення змін до установчих документів (протокол № 09/09-1 загальних зборів учасників Тульчинського виробничого побутово - торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс»); статут; нова редакція установчих документів (два примірники); копія квитанції виданої банком. Вказані документи прийняті державним реєстратором Ставнічук О.Г.

Із протоколу № 09/09-1 загальних зборів учасників Тульчинського виробничого побутово - торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» який подано для проведення реєстраційних дій вбачається, що на загальних зборах учасників Товариства вирішено прийняти до складу учасників ОСОБА_5 та внесено зміни до статуту у зв'язку із зміною складу учасників та їх часток у статутному фонді.

Вказаний протокол на момент його подання для вчинення реєстраційних дій, а також на момент розгляду та вирішення адміністративної справи є чинним. Тому беручи до уваги цю обставину, а також те, що для проведення реєстраційного запису за номером 11781050006000363 від 10.09.2010 року уповноваженою особою Товариства - ОСОБА_6 подано весь пакет документів у відповідності із нормами ч. 1, 3 ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», дії державного реєстратора щодо внесення вказаного реєстраційного запису вчинені на підставі та в межах наданих законом повноважень, а підстави для висновку суду про протиправність такого відсутні.

Щодо реєстраційних записів 11781050007000363 та 11781050008000363 від 31.10.2011 року, суд надаючи їм оцінку виходить із того, що для їх вчинення подано державному реєстратору 31.10.2011 року пакети наступних документів: реєстраційну картку на внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (реєстраційна дія на підставі ст. 19 Закону); реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; рішення про внесення змін до установчих документів (примірник оригіналу); статут; додаток до установчих документів (два примірники); копія квитанції виданої банком; документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів.

Відповідно до поданого протоколу № 10/11-1 від 19.10.2011 року, учасниками вирішено змінити місцезнаходження ТВПТ ТОВ «Побутсервіс» із адреси: Вінницька область, Могилів Подільський район, м. Могилів-Подільський, вул. Горького, 183 на адресу: Вінницька область, Могилів Подільський район, м. Могилів-Подільський, вул. Дністровська, 2 та затверджено відповідні зміни до статуту. Уповноважено подати документи на реєстрацію змін до установчих документів ОСОБА_6

Виходячи із того, що уповноваженою особою подано весь пакет необхідних для вчинення реєстраційних дій документів, та беручи до уваги, що протокол № 10/11-1 від 19.10.2011 року як на момент його подання для вчинення реєстраційних дій так і на момент розгляду та вирішення адміністративної справи є чинним суд не вбачає підстав для визнання протиправною та скасування реєстраційних записів за номерами 11781050007000363 та 11781050008000363 від 31.10.2011 року.

Надаючи оцінку реєстраційній дії про яку вчинено запис за номером 11781050009000363 від 01.11.2011 року, суд бере до уваги, що в силу ч. 1 ст. 33 Закону, юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Згідно ч. 1 ст. 34 Закону, для внесення до Єдиного державного реєстру запису про

рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 35 Закону, державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен у день надходження цих документів внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України відомості про внесення такого запису.

Як встановлено, для проведення реєстраційної дії «внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи» Тульчинським виробничим побутово - торгівельним товариством з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» надано наступні документи: рішення засновників (учасників) щодо припинення юридичної особи (примірник оригіналу) та копію квитанції, виданої банком. Вказані документи подані ОСОБА_6 Із змісту протоколу № 10\11-2 вбачається, що загальними зборами учасників прийнято втому числі і рішення про припинення діяльності ТВПТ ТОВ «Побутсервіс», а ОСОБА_6 уповноважено подати державному реєстратору документи для проведення державної реєстрації рішення щодо припинення юридичної особи.

Із аналізу вказаних обставин та норм ст. ст. 33 - 34 Закону суд приходить до висновку про відсутність в силу ч. 7 ст. 34 Закону підстав для залишення поданих для реєстрації документів без розгляду, тому оскаржувана реєстраційна дія вчинена відповідачем у відповідності із вимогами Закону.

Щодо реєстраційного запису за номером 11781110010000363 від 23.02.2012 року, то суд надаючи йому оцінку враховує, що згідно ч. 1 ст. 36 Закону, для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії, уповноважена ним особа або ліквідатор після закінчення процедури ліквідації, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією; довідку відповідного органу державної податкової служби про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів;

довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування; довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Надавши оцінку документам які подані державному реєстратору 23.02.2012 року для проведення реєстраційної дії «державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за рішенням замовників, що не пов'язано з реорганізацією», суд встановив, що Тульчинське виробниче побутово - торгівельне товариство з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» подало наступні документи: реєстраційну картку про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку із ліквідацією; довідку відповідного органу Державної податкової служби про відсутність заборгованості із сплати податків та зборів; довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування та довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Враховуючи, що для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації подано усі необхідні документи, суд вважає державну реєстрацію припинення Тульчинського виробничого побутово - торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» проведеною у відповідності із вимогами Закону, а тому підстави для визнання протиправними дій державного реєстратора щодо її проведення та скасування державної реєстрації припинення юридичної особи Тульчинського виробничого побутово - торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» відсутні.

Суд критично оцінює посилання позивачів на прийняття протоколів загальних зборів товариства не уповноваженим складом засновників, оскільки згідно ч. 1 ст. 204 ЦК України діє презумпція правомірності правочину згідно якої, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Зміст вказаної презумпції полягає у тому, що усі інші треті особи, у тому числі державні органи, не можуть нехтувати правами і обов'язками, що виникли в учасників такого правочину, а відтак не повинні порушувати їх прав і перешкоджати здійсненню їх обов'язків. Разом із тим, вказана презумпція може бути спростована у судовому порядку. Тому, беручи до уваги, що на момент розгляду справи у суді протоколи № 09/09-1, № 10/11-1 та № 10\11-2 загальних зборів учасників Тульчинського виробничого побутово - торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» залишалися чинними, позивачі у справі не можуть посилатися на те, що такі є незаконними, а тому і нечинними.

Окрім цього, суд звертає увагу на те, що на момент їх прийняття уповноваженими засновниками (учасниками) Тульчинського виробничого побутово - торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс» вважалися ОСОБА_5 та ОСОБА_6, оскільки саме про вказаних осіб були внесені відомості у Державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а в силу ч. 1 ст. 18 Закону, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.

При цьому, на думку суду є необґрунтованими посилання позивачів як на підставу своїх позовних вимог на Постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2011 р., оскільки вказаним судовим рішенням зобов'язано державного реєстратора виконавчого комітету Могилів-Подільської міської ради Ставнічук Олену Григорівну внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців саме про судове рішення про скасування державної реєстрації змін до установчих документів Тульчинського виробничого побутово-торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс», вчиненого на підставі рішення загальних зборів учасників, оформленого протоколом загальних зборів учасників від 05.07.2010 року. При цьому вказаною постановою не покладався на державного реєстратора - відповідача у справі, обов'язок щодо внесення змін відносно складу учасників (засновників) Тульчинського виробничого побутово-торгівельного товариства з обмеженою відповідальністю «Побутсервіс».

Таким чином, за наслідками розгляду даної справи суд приходить до висновку, що оскаржувані позивачами дії державного реєстратора виконавчого комітету Могилів - Подільської міської ради Ставнічук О.Г. є правомірними так як вчинені вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб,що передбачений Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», тому у задоволенні позову слід відмовити.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд не вбачає підстав для стягнення в користь позивачів сплаченого ними при зверненні до суду судового збору, оскільки ч. 2 ст. 94 КАС України передбачено, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

У задоволенні вимог адміністративного позову відмовити.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.

Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Богоніс Михайло Богданович

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.09.2012
Оприлюднено24.01.2013
Номер документу28770664
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0270/4287/12

Ухвала від 01.04.2013

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 01.04.2013

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 26.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 23.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 30.05.2013

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Постанова від 28.09.2012

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Богоніс Михайло Богданович

Ухвала від 17.09.2012

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Богоніс Михайло Богданович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні