cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26
ПОСТАНОВА
про визнання боржника банкрутом
"26" листопада 2012 р. Справа № Б8/037-11
Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № Б8/037-11,
за заявою Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області, ідентифікаційний код: 34198983, місцезнаходження: 07400, м. Бровари, вул. Київська, буд. 286,
про банкрутство,
учасники провадження у справі про банкрутство:
Дубінський Костянтин Анатолійович , місце проживання: 09101, Київська область, м. Біла Церква, вул. Першотравнева, буд. 8, кв. 1;
розпорядник майна Боржника: арбітражний керуючий Дорошенко Я.В., ідентифікаційний номер: 2893203931, місце проживання: м. Київ, вул. Тампере, буд. 17/2, кв. 53, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600726, видана Міністерством юстиції України 12 квітня 2012 року,
за участю представників учасників провадження:
від Кредитора, Боржника, Дубінського К.А.: не з'явились;
розпорядник майна Боржника: арбітражний керуючий Дорошенко Я.В., який діє на підставі ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600726, виданої Міністерством юстиції України 12 квітня 2012 року та ухвали господарського суду Київської області від 21 червня 2011 року у справі № Б8/037-11, -
ВСТАНОВИВ:
в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/037-11 за заявою Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області (ідентифікаційний код: 34198983, місцезнаходження: 07400, м. Бровари, вул. Київська, буд. 286) (надалі за текстом: «Кредитор») про банкрутство боржника - приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС» (ідентифікаційний код: 32944642, місцезнаходження: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Винниченка, буд. 4) (надалі за текстом: «Боржник»/ «Банкрут»), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 23 травня 2011 року.
Ухвалою господарського суду Київської області від 21 червня 2011 року визнано безспірні грошові вимоги Кредитора; зобов'язано Кредитора здійснити публікацію оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство Боржника, про що надати суду відповідні докази; введено процедуру розпорядження майном Боржника та призначено арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. (ідентифікаційний номер: 2893203931) розпорядником майна Боржника; зобов'язано розпорядника майна Боржника разом з посадовими особами Боржника розглянути заяви кредиторів про грошові вимоги та повідомити їх про дату попереднього засідання суду; до 01 вересня 2011 року подати до суду попередній реєстр грошових вимог кредиторів; призначено на 20 грудня 2011 року засідання, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника, чи про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство; вирішено інші процедурні питання у справі.
Ухвалами господарського суду Київської області від 23 серпня 2011 року та від 20 грудня 2011 року в зв'язку з нездійсненням публікації Кредитором оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство № Б8/037-11 та відсутністю в матеріалах справи доказів здійснення такої публікації продовжено строки, встановлені п. 11 ст. 11 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі за текстом також: «Закон про банкрутство») на три місяці та три місяці відповідно.
Ухвалою господарського суду Київської області від 20 грудня 2011 року призначено справу до розгляду в попередньому засіданні на 20 березня 2012 року; призначено на 19 червня 2012 року засідання, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника, чи про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство; вирішено інші процедурні питання у справі.
Ухвалою господарського суду Київської області від 20 березня 2012 року затверджено реєстр вимог кредиторів Боржника; встановлено, що конкурсні вимоги всіх кредиторів, що заявлені до Боржника після 25 листопада 2011 року або не заявлені взагалі по даній справі, відповідно до ч. 2 ст. 14 Закону про банкрутство, - вважаються погашеними.
Ухвалою господарського суду Київської області від 19 червня 2012 року продовжено строк, встановлений абз. 6 п. 11 ст. 11 Закону про банкрутство на шість місяців від вже продовженого; призначено засідання на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника, чи про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство на 26 листопада 2012 року.
Через відділ діловодства господарського суду Київської області від розпорядника майна Боржника надійшло клопотання № 634 від 12 листопада 2012 року (вх. № 18191 від 12 листопада 2012 року) про перехід до процедури ліквідації до якого додані: протокол № 1 Загальних зборів кредиторів Боржника від 23 липня 2012 року; протокол № 2 зборів комітету кредиторів Боржника від 27 липня 2012 року; журнал реєстрації учасників зборів кредиторів Боржника від 23 липня 2012 року; журнал реєстрації учасників зборів кредиторів Боржника від 27 липня 2012 року; копію довіреності № 133/10-006 від 14 лютого 2012 року Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області на старшого державного податкового інспектора юридичного відділу Броварської ОДПІ Гущу О.Ю.; повідомлення про загальні збори кредиторів № 507 від 19 липня 2012 року, адресоване Броварській ОДПІ з відміткою про отримання; лист № 508 від 19 липня 2012 року, адресований Броварській ОДПІ з відміткою про отримання; заява арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. б/№, б/дати про участь у справі про банкрутство з доданою копією ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600726, виданою Міністерством юстиції України 12 квітня 2012 року.
В судове засідання 26 листопада 2012 року з'явився розпорядник майна Боржника та надав свої пояснення у справі, підтримав своє клопотання про перехід до процедури ліквідації та надав пояснення, що як він вже доповів на зборах комітету кредиторів Боржника, жодні первинні документи бухгалтерського обліку за результатами неодноразового звернення до керівництва Боржника, йому надано не було; ним було вжито низку заходів по встановленню майна Боржника, проте майна належного Боржнику виявлено не було, та виходячи з матеріалів справи, розпорядник майна вважає доцільним ліквідацію Боржника та перспектив, можливостей для відновлення платоспроможності останнього він не вбачає.
Провадження у справі № Б8/037-11 знаходиться на стадії прийняття рішення про санацію Боржника, чи про визнання Боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство, передбаченій абз. 6 п. 11 ст. 11 Закону про банкрутство.
Відповідно до матеріалів справи, публікація оголошення про порушення справи про банкрутство Боржника здійснена в газеті «Урядовий кур'єр» № 197 від 25 жовтня 2011 року.
Детально дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення розпорядника майна Боржника, судом встановлено наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Частиною 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України встановлено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Заслухавши пояснення розпорядника майна, дослідивши детально матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.
В своєму клопотанні № 634 від 12 листопада 2012 року про перехід до процедури ліквідації розпорядник майна Боржника повідомляє, що 27 липня 2012 року відбулися збори комітету кредиторів Боржника, що підтверджено протоколом № 2 від 27 липня 2012 року; на зборах комітету кредиторів Боржника розпорядник майна Боржника звітував перед комітетом кредиторів про виконану ним роботу та повідомив про направлення директору Боржника запити щодо організації плідної співпраці у справі про банкрутство; повідомив, що за неможливості отримання первинних документів бухгалтерського обліку не було проаналізовано фінансовий стан боржника та його позиції на товарних ринках; комітетом кредиторів було прийнято рішення про перехід до процедури ліквідації у справі № Б8/037-11, погоджено кандидатуру ліквідатора арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. та уповноважено Дорошенка Я.В. звернутись до господарського суду Київської області з клопотанням про перехід до процедури ліквідації у справі № Б8/037-11 про банкрутство Боржника та про призначення Дорошенка Я.В. ліквідатором. У клопотанні № 634 від 12 листопада 2012 року про перехід до процедури ліквідації розпорядник майна Боржника просить затвердити перехід в процедуру ліквідації у справі № Б8/037-11 про банкрутство приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС»; ліквідатором приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС» призначити арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону про банкрутство, протягом десяти днів після винесення ухвали за результатами попереднього засідання господарського суду розпорядник майна повідомляє кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів та уповноважену особу акціонерів або учасників товариства з обмеженою чи додатковою відповідальністю про місце і час проведення зборів кредиторів та організовує їх проведення. Учасниками зборів кредиторів з правом вирішального голосу є кредитори, вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів. У зборах можуть брати участь представник працівників боржника, уповноважена особа акціонерів або учасників товариства з обмеженою чи додатковою відповідальністю, арбітражний керуючий з правом дорадчого голосу.
Згідно ч. ч. 2, 4 ст. 16 Закону про банкрутство, збори кредиторів вважаються повноважними незалежно від кількості голосів кредиторів, які беруть участь у зборах, якщо всіх кредиторів було письмово повідомлено про час і місце проведення зборів відповідно до частини першої цієї статті. Кількість голосів кредиторів визначається відповідно до частини четвертої цієї статті. Кредитори, у тому числі і органи державної податкової служби, інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, кратній тисячі гривень.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 16 Закону про банкрутство, збори кредиторів скликаються арбітражним керуючим за його ініціативою або ініціативою комітету кредиторів чи інших кредиторів, сума вимог яких складає не менше однієї третини всіх вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, або за ініціативою однієї третини кількості голосів кредиторів.
Судом встановлено, що розпорядником майна Боржника - арбітражним керуючим Дорошенком Я.В. повідомлено всіх кредиторів Боржника про дату та місце проведення зборів комітету кредиторів Боржника, що підтверджено листом № 508 від 19 липня 2012 року, адресованого Броварській ОДПІ із відміткою про отримання 19 липня 2012 року, який долучено до клопотання розпорядника майна Боржника № 634 від 12 листопада 2012 року про перехід до процедури ліквідації. Судом також встановлено, що Загальні збори кредиторів Боржника були проведені 23 липня 2012 року; у зборах кредиторів Боржника приймали участь усі кредитори, вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів Боржника, який затверджено ухвалою господарського суду Київської області від 20 березня 2012 року у даній справі, а саме: Броварська об'єднана державна податкова інспекція Київської області, а також розпорядник майна Боржника - арбітражний керуючий Дорошенко Я.В. (без права голосу), що підтверджено протоколом №1 Загальних зборів кредиторів Боржника від 23 липня 2012 року, що долучений розпорядником майна Боржника до клопотання № 634 від 12 листопада 2012 року про перехід до процедури ліквідації. На підставі наведеного судом встановлено, що збори кредиторів Боржника були повноважними, кількість голосів Кредитора, визначено з дотриманням вимог ч. 4 ст. 16 Закону про банкрутство, а саме 1 698 голосів, що дорівнюють 100% голосів кредиторів Боржника; збори кредиторів Боржника скликані належним суб'єктом, а саме: розпорядником майна Боржника - арбітражним керуючим Дорошенком Я.В., що підтверджено повідомленням № 507 від 19 липня 2012 року розпорядника майна Боржника, врученого Кредитору, про що наявний відповідний підпис представника Кредитора на повідомленні.
Згідно до абз. 3 ч. 3 ст. 16, ч. 5 ст. 16 Закону про банкрутство, збори кредиторів проводяться за місцезнаходженням боржника. До компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про: вибори членів комітету кредиторів; визначення кількісного складу комітету кредиторів, визначення його повноважень, дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; інші питання, передбачені цим Законом.
Відповідно до протоколу № 1 Загальних зборів кредиторів Боржника від 23 липня 2012 року на них був присутній єдиний кредитор Боржника - Броварська об'єднана державна податкова інспекція Київської області та розпорядник майна Боржника - арбітражний керуючий Дорошенко Я.В. (без права голосу). Порядок денний включав наступні питання: 1) обрання голови та секретаря зборів; 2) формування комітету кредиторів. Згідно протоколу № 1 Загальних зборів кредиторів Боржника від 23 липня 2012 року прийнято рішення обрати головою загальних зборів кредиторів розпорядника майна Боржника Дорошенка Я.В., а секретарем зборів - представника Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області. Щодо другого питання порядку денного, прийнято рішення затвердити кількісний склад комітету кредиторів в кількості - 1 (одного) кредитора; обрати єдиним членом комітету кредиторів - Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Київської області; визначити повноваження комітету кредиторів згідно п. 8 ст. 16 Закону про банкрутство.
Дослідивши повідомлення № 507 від 19 липня 2012 року про загальні збори кредиторів, адресоване Кредитору, протокол № 1 Загальних зборів кредиторів Боржника від 23 липня 2012 року, судом встановлено, що загальні збори кредиторів Боржника було проведено відповідно до вимог абз. 3 ч. 3, ч. 5 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" - за місцезнаходженням Боржника; рішення прийняті загальними зборами кредиторів Боржника, входять до компетенції зборів кредиторів, визначеної Законом про банкрутство.
Таким чином, проведення Загальних зборів кредиторів Боржника, утворення комітету кредиторів Боржника у кількісному складі 1 кредитора, а саме: Броварської ОДПІ Київської області, яка була обрана Загальними зборами кредиторів, що підтверджується протоколом Загальних зборів кредиторів Боржника № 1 від 23 липня 2012 року є такими, що не суперечать чинному законодавству.
Як було зазначено, в своєму клопотанні № 634 від 12 листопада 2012 року про перехід до процедури ліквідації розпорядник майна Боржника просить затвердити перехід в процедуру ліквідації у справі № Б8/037-11 про банкрутство приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС»; ліквідатором приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС» призначити арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.
Розглянувши клопотання розпорядника майна Боржника № 634 від 12 листопада 2012 року про перехід до процедури ліквідації, заслухавши пояснення розпорядника майна Боржника, детально дослідивши всі обставини справи у їх сукупності, судом встановлено наступне.
В судовому засіданні розпорядник майна Боржника підтримав своє клопотання та надав пояснення згідно яких ним було вжито низку заходів для встановлення майна Боржника, проте майна за результатами направлених запитів, не виявилось; в свою чергу розпорядник майна неодноразово звертався до керівника Боржника, з проханням надати йому документи первинного бухгалтерського обліку Боржника, проте керівника Боржника вимог розпорядника майна не виконали, документів не передав. Виходячи з наявних матеріалів, після вжиття низки заходів, розпорядник майна дійшов висновку про те, що відсутність первинних документів бухгалтерського обліку унеможливлює повноцінний фінансовий аналіз фінансово-господарського стану Боржника, а виходячи з наявних документів отриманих в результаті вжитих розпорядником майна заходів, він вважає доцільним перехід до ліквідації Боржника та перспектив, шляхів відновлення платоспроможності Боржника не вбачає, майно для задоволення вимог Кредитора не виявлено.
Відповідно до абз. 1 п. 3.1.3. Рекомендацій Президії Вищого господарського Суду «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» України від 04 червня 2004 року № 04-5/1193 (надалі за текстом: «Рекомендації»), при проведенні процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів у справі представляють збори кредиторів або обраний ними комітет кредиторів.
Відповідно до ч. ч. 8, 9 ст. 16 Закону про банкрутство, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: вибори голови комітету; скликання зборів кредиторів; підготовку та укладення мирової угоди; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури , припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) , надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість; інші питання передбачені цим Законом. Рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті.
Абзацом 1 п. 63 Постанови Пленуму Верхового Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» від 18 грудня 2009 року № 15 (надалі за текстом «Постанова № 15») визначено, що комітет кредиторів наділений правом подавати до господарського суду клопотання про призначення керуючого санацією та ліквідатора , а також про прийняття рішення про погодження кандидатури керуючого санацією.
Згідно п. 9.4. Рекомендацій, рішення зборів кредиторів чи комітету кредиторів є способом волевиявлення кредиторів і не може визнаватися господарським судом недійсним, оскільки за своєю правовою природою не є актом юридичної особи, державного чи іншого органу. У прийнятті судових актів у справі про банкрутство суд повинен давати оцінку таким рішенням відповідно до вимог ст. 43 ГПК України та брати їх до уваги, якщо вони не суперечать чинному законодавству.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.
В п. 85 Постанови № 15 вказано, що згідно з ч. 1 ст. 22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриває ліквідаційну процедуру у випадках, передбачених Законом . До таких випадків належать: 1) клопотання комітету кредиторів про введення процедури ліквідації у процедурі розпорядження майном боржника (частина восьма статті 16 Закону); 2) виявлена неможливість досягнення мети процедури санації після її введення судом (частина шоста статті 18, частина дванадцята статті 19, частини п'ята, шоста і одинадцята статті 21 Закону); 3) банкрутство громадян-підприємців (статті 47 - 49 Закону); 4) настання обставин, передбачених частиною восьмою статті 50 Закону, у справах про банкрутство фермерського господарства; 5) застосування судом процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником (стаття 51 Закону); 6) банкрутство відсутнього боржника (стаття 52 Закону).
Відповідно до протоколу № 2 зборів комітету кредиторів Боржника від 27 липня 2012 року, на зборах комітету кредиторів Боржника, на яких був присутній єдиний кредитор Боржника, було прийнято рішення, в тому числі: обрано головою зборів комітету кредиторів представника Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області, а секретарем зборів - розпорядника майна Боржника - арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.; обрано головою комітету кредиторів Броварської об'єднану державну податкову інспекцію Київської області; затверджено звіт розпорядника майна Боржника - арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.; затверджено звіт про оплату послуг та відшкодування витрат розпорядника майна Боржника за період від дати призначення до дати перших зборів комітету кредиторів; відкладено розгляд питання щодо оплати послуг арбітражного керуючого на наступне засідання комітету кредиторів; перейти до процедури ліквідації Боржника, уповноважити розпорядника майна Боржника - арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. звернутися до господарського суду Київської області з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; погодити кандидатуру ліквідатора - арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. у справі про банкрутство Боржника та вирішити клопотати перед судом про його призначення; в подальшому подавати звіт комітету кредиторів за письмовим запитом голови комітету кредиторів.
Детально дослідивши матеріали справи, зокрема клопотання розпорядника майна Боржника № 634 від 12 листопада 2012 року з долученими до нього документами, суд дійшов висновку про те, що збори кредиторів Боржника та комітет кредиторів Боржника було проведено з дотриманням вимог ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»; повідомлення кредиторів Боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організація їх проведення здійснено належним суб'єктом - розпорядником майна Боржника; учасниками зборів кредиторів з правом вирішального голосу були кредитори, вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів, а саме Броварська об'єднана державна податкова інспекція Київської області, вимоги якої визнані господарським судом Київської області та включені до реєстру вимог кредиторів Боржника, затвердженого ухвалою господарського суду Київської області від 20 березня 2012 року та який є головою комітету кредиторів Боржника; збори комітету кредиторів були повноважними так як був присутній єдиний кредитор, вимоги якого включені до реєстру вимог кредиторів Боржника; прийняті рішення комітету кредиторів входять до компетенції комітету кредиторів Боржника.
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що клопотання про визнання Боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснено належним суб'єктом - розпорядником майна Боржника - арбітражним керуючим Дорошенком Я.В., якого уповноважено на такі дії комітетом кредиторів Боржника, що підтверджено протоколом № 2 зборів комітету кредиторів Боржника від 27 липня 2012 року, який долучено до клопотання розпорядника майна Боржника № 634 від 12 листопада 2012 року про перехід до процедури ліквідації.
Детально дослідивши матеріали справи № Б8/037-11, судом встановлено наступне.
З метою встановлення майнового стану Боржника, господарським судом Київської області направлено запити: Головному управлінню Держкомзему у Львівській області, Броварському управлінню Держкомзему України, Головному управлінню Держкомзему у Київській області, Управлінню Держкомзему у м. Біла Церква Київської області з проханням надати письмову довідку/витяг про наявність чи відсутність зареєстрованих на праві власності або на праві користування земельних ділянок за Банкрутом; Інспекції державного технічного нагляду Київської області, Інспекції державного технічного нагляду Львівської області, Інспекції державного технічного нагляду Білоцерківського району - з проханням надати письмово довідку/витяг про наявність чи відсутність зареєстрованих на праві власності транспортні засоби, інші самохідні пристрої за Боржником, повідомити чи зняті з обліку за останні два роки Боржником; Броварському міжміському бюро технічної інвентаризації, Бюро технічної інвентаризації Львівської області, Білоцерківському бюро технічної інвентаризації - з проханням надати письмово довідку/витяг про наявність чи відсутність зареєстрованого на праві власності нерухомого майна на Боржнику; Міжрайонному реєстраційно-екзаменаційному відділу Броварського району Київської області, Міжрайонному реєстраційно-екзаменаційному відділу Львівської області, Міжрайонному реєстраційно-екзаменаційному відділу Державної автомобільної інспекції м. Біла Церква - з проханням надати письмово довідку/витяг про наявність чи відсутність зареєстрованих на праві власності транспортних засобів, інших самохідних пристроїв на Боржнику; Київській обласній філії Інформаційного центру Міністерства юстиції України направлено запит з проханням надати Розширений Витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна на Боржника, Розширений Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на Боржника; державному нотаріусу Броварської міської державної нотаріальної контори направлено запит з проханням надати Витяг з Єдиного реєстру правочинів на Боржника за період з моменту державної реєстрації Боржника (30 квітня 2004 року).
На направлені запити надійшли наступні відповіді, зокрема: Головним управлінням Держкомзему у Львівській області в довідці № 01-16/3-4620 від 11 липня 2011 року (вх. № 9736 від 15 липня 2011 року) повідомлено, що за даними управлінь Держкомзему у районах та містах області земельних ділянок у власності та користуванні Боржника на території області не зареєстровано.
Управлінням Держкомзему у Броварському районі Київській області в довідці № 1111 від 17 червня 2011 року (вх. № 9677 від 14 липня 2011 року) повідомлено, що за Боржником земельні ділянки у власності (користуванні) на території Броварського району не рахуються.
В довідці № 592 від 04 липня 2011 року (вх. № 9246 від 08 липня 2011 року) Інспекцією державного технічного нагляду Київської обласної державної адміністрації повідомлено, що в Інспекції державного технічного нагляду Київської обласної державної адміністрації, відповідно до комп'ютерної бази даних Боржник техніку не реєстрував.
Головним управлінням Держкомзему у Київській області в довідці № 07-03-3/11703 від 20 червня 2011 року (вх. № 9095 від 06 липня 2011 року) повідомлено, що за наявною інформацією земельні ділянки в межах Київської області за Боржником на праві власності не обліковуються.
В довідці № 1-21-1366 від 22 червня 2011 року (вх. № 9097 від 06 липня 2011 року) Управлінням Держкомзему у м. Біла Церква Київської області повідомлено, що за Боржником на території м. Біла Церква земельних прав не зареєстровано.
Інспекцією державного технічного нагляду Львівської обласної державної адміністрації в довідці № 3-1/682 від 24 червня 2011 року (вх. № 8970 від 04 липня 2011 року) повідомлено, що за Боржником транспортні засоби в Інспекції держтехнагляду на території Львівської області не зареєстровані.
В довідці № 387 від 24 червня 2011 року (вх. № 9099 від 06 липня 2011 року) Комунальним підприємством Броварської міської ради «Броварське бюро технічної інвентаризації» повідомлено, що право власності на нерухоме майно за Боржником в м. Бровари не зареєстровано.
Обласним комунальним підприємством «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» в довідці № 5844 від 24 червня 2011 року (вх. № 9091 від 06 липня 2011 року) повідомлено, що згідно даних реєстру прав власності на об'єкти нерухомого майна за Боржником бюро не реєструвалась.
В довідці № 1978 від 21 червня 2011 року (вх. № 9189 від 07 липня 2011 року) Комунальним підприємством Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації» повідомлено, що в Комунальному підприємстві Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації» відсутні дані про зареєстровані на праві власності об'єкти нерухомого майна за Боржником.
Броварським РЕВ ДАІ при УДАІ ГУМВС України в Київській області у довідці № 505 від 23 червня 2011 року (вх. № 8974 від 04 липня 2011 року) повідомлено, що згідно бази даних Броварського РЕВ за Боржником автомототранспортні засоби не зареєстровані.
Також відповідно до матеріалів справи на момент порушення провадження у справі № Б8/037-11 за Боржником заборгованість до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України відсутня, що підтверджено довідкою відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Броварському районі Київської області № 172 від 08 червня 2011 року (вх. № 9702 від 25 червня 2011 року).
Відсутність майна у Боржника також підтверджено Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на запит органу державної влади № 37602786 від 30 серпня 2012 року на Боржника, Витягом з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна на запит органу державної влади № 37582932 від 29 серпня 2012 року на Боржника, згідно яких відсутня інформація стосовно майна Боржника, що внесено до Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна яке є предметом застави; Витягом з Державного реєстру правочинів на запит органу державної влади № 11765856 від 29 серпня 2012 року, відповідно до якого щодо правочинів, стороною якого є Боржник в Державному реєстрі правочинів інформація відсутня.
Інших відповідей на направлені запити до господарського суду Київської області не надходило.
Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.
Таким чином, розглядаючи клопотання розпорядника майна, суд виходить з наявних матеріалів справи.
В судовому засіданні 26 листопада 2012 року розпорядником майна Боржника повідомлено, що розрахунків з Кредитором Боржника не було здійснено; при здійсненні заходів по виявленню майна Боржника, направленню запитів та отриманні відповідей на них, розпорядник майна Боржника дійшов висновку про те, що згідно наявних даних у Боржника відсутнє будь-яке майно, грошові кошти, - за рахунок яких можливе задоволення вимог Кредитора та він не бачить можливості для відновлення платоспроможності Боржника.
Крім вищевикладеного суд бере до увагу наступне. Відповідно до п. 3 Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених Наказом Міністерства економіки України від 19 січня 2006 року №14 у редакції наказу Міністерства економіки України від 26 жовтня 2010 року №1361, - «Аналіз наявності (відсутності) ознак дій з приховування чи доведення до банкрутства або фіктивного банкрутства підприємства та визначення ознак втрати або відновлення платоспроможності», - ч. 3 п. п 3. 3. - ознаками стійкої фінансової неспроможності можуть уважатися: збитковість діяльності протягом двох років; відхилення показників ліквідності від граничного значення; зупинення платежів, що триває понад три місяці, за наявності боргових зобов'язань, строки платежів за якими настали; наявність значної (понад триста мінімальних розмірів заробітної плати) суми непогашених боргових зобов'язань, строки платежів за якими настали більше як три місяці тому; наявність значної суми непогашених боргових зобов'язань, визнаних юридичною особою - боржником або підтверджені виконавчими документами; наявність у підприємства значної суми непогашених штрафів, пені, неустойки, визнаних у судовому порядку, за невиконання умов договорів та недотримання вимог законодавства; наявність заяви про порушення провадження у справі про банкрутство даної юридичної особи, прийнятої до розгляду господарським судом, або провадження у справі про банкрутство цієї юридичної особи».
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення розпорядника майна Боржника, суд приходить до висновків про те, що у Боржника наявні ознаки стійкої фінансової неплатоспроможності, зокрема, наявність значної (понад триста мінімальних розмірів заробітної плати) суми непогашених боргових зобов'язань, строки платежів за якими настали більше як три місяці тому; наявність значної суми непогашених боргових зобов'язань, підтвердженої виконавчими документами; наявність заяви про порушення провадження у справі про банкрутство даної юридичної особи, прийнятої до розгляду господарським судом, або провадження у справі про банкрутство цієї юридичної особи; Боржник неспроможний виконати свої грошові зобов'язання перед Кредитором, а задовольнити визнані судом вимоги Кредитора можливо не інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Врахувавши клопотання розпорядника майна Боржника, уповноваженого комітетом кредиторів Боржника, суд вважає доцільним визнати Боржника банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру. Судом встановлено, що Боржник станом на поточну дату не погасив вимоги ініціюючого кредитора та неспроможний виконати свої грошові зобов'язання перед Кредитором; задовольнити визнані судом вимоги Кредитора можливо не інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Також судом встановлено, що до суду надійшло клопотання розпорядника майна Боржника, уповноваженого комітетом кредиторів Боржника про введення процедури ліквідації, яке відповідає вимогам Закону про банкрутство, судом перевірено правомірність скликання, проведення загальних зборів кредиторів, утворення комітету кредиторів та прийняття ним рішення про введення процедури ліквідації Боржника та призначення ліквідатора Боржника; вжиті заходи по встановленню майна Боржника. Зазначені обставини вказують на нездатність Боржника своєчасно та в повному обсязі задовольнити вимоги Кредитора, його неплатоспроможність та дають підстави для застосування відносно Боржника відповідних заходів та процедур в порядку, встановленому Законом про банкрутство, за результатом чого суд вважає доцільним припинити процедуру розпорядження майна Боржником, визнати Боржника банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру.
Згідно абз. 1 ч. 1 ст. 3?, абз. 1 ч. 2 ст. 3? Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» встановлено, що арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором ) може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економічну освіту, володіє спеціальними знаннями та не є зацікавленою особою щодо боржника і кредиторів. Якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражні керуючі діють на підставі ліцензії арбітражного керуючого, виданої уповноваженим органом у порядку, встановленому законом.
Відповідно до абз. 6 п. 8 ст. 16 Закону про банкрутство, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора ), надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість.
Згідно п. 63 Постанови № 15, комітет кредиторів наділений правом подавати до господарського суду клопотання про призначення керуючого санацією та ліквідатора, а також про прийняття рішення про погодження кандидатури керуючого санацією. Комітет кредиторів має право прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Відповідно до абз. 2 п. 11.3 Рекомендацій, згідно з частиною 1 статті 24 Закону у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд зазначає про відкриття ліквідаційної процедури, призначає ліквідатора. При призначенні ліквідатора суду слід враховувати ті ж обставини, що й при призначенні розпорядника майна.
Відповідно до ч. 3 ст. 3? Закону про банкрутство, арбітражними керуючими не можуть бути призначені: особи, які згідно з цим Законом вважаються заінтересованими; особи, які мають конфлікт інтересів, - особи, в яких виникає суперечність між особистими інтересами та повноваженнями арбітражного керуючого, що може вплинути на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень арбітражного керуючого; особи, які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, за винятком випадків, коли з дня усунення цієї особи від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років, якщо інше не встановлено цим Законом; особи, яким заборонено здійснювати цей вид підприємницької діяльності або займати керівні посади; особи, які мають судимість за вчинення корисливих злочинів. До призначення арбітражним керуючим особа має подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.
Як зазначено, комітетом кредиторів Боржника прийнято рішення про призначення ліквідатором Боржника арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. та про уповноваження останнього клопотати перед судом про призначення його ліквідатором у справі про банкрутство Боржника. В своїй заяві б/н, б/дати, що долучена до клопотання № 634 від 12 листопада 2012 року, арбітражний керуючий Дорошенко Ярослав Валерійович повідомляє, що мешкає за адресою: м. Київ, вул. Тампере, буд. 17/2, кв. 53; ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серія АВ № 600726, видана Міністерством юстиції України 12 квітня 2012 року та має необмежений термін дії; та просить призначити його арбітражним керуючим (розпорядником майна, ліквідатором , керуючим санацією) у справі про банкрутство № Б8/037-11 ПП «ЕКСІМ-СЕРВІС». Також у своїй заяві Дорошенко Я.В. повідомляє, що за час провадження діяльності арбітражного керуючого порушень термінів визначених ухвалами господарських судів, і порушень законодавства та ліцензійних умов провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) не допускав; судимості за вчинення корисливих злочинів, заборони суду здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) або займати керівні посади не має; управління боржником раніше не здійснював; не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». До своєї заяви арбітражним керуючим додано копію ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600726, виданої Міністерством юстиції України 12 квітня 2012 року.
Дослідивши матеріали справи, заяву арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. щодо призначення його ліквідатором у справі про банкрутство Боржника та врахувавши клопотання розпорядника майна Боржника, уповноваженого комітетом кредиторів Боржника, суд дійшов висновку про те, що арбітражний керуючий Дорошенко Я.В. відповідає вимогам, встановленим законодавством до особи ліквідатора у справі про банкрутство, а тому може бути призначений ліквідатором у справі про банкрутство Боржника.
Жодних інших заяв, клопотань щодо призначення інших кандидатур арбітражних керуючих ліквідатором Боржника до суду не надходило.
Таким чином, дослідивши матеріали справи суд вирішив призначити арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. ліквідатором Боржника - приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС» у справі № Б8/037-11, який виконував обов'язки розпорядника майна Боржника у справі.
В абз. 2 п. 87 Постанови № 15 передбачено, що за змістом цієї норми припинення повноважень органів управління банкрута та звільнення керівника відбувається у процедурі ліквідації, якщо її було введено одразу після завершення процедури розпорядження майном. Керівник боржника звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства на підставі пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України.
Згідно абз. 1, 4, 5 п. 67 Постанови № 15, процедура розпорядження майном боржника, якщо інше не передбачено Законом, вводиться одночасно з порушенням провадження у справі про банкрутство і триває до моменту винесення судом ухвали про проведення санації боржника чи затвердження мирової угоди або прийняття постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури або припинення провадження у справі з інших підстав, передбачених статтею 40 Закону. Розпорядник майна здійснює свої повноваження в межах прав і обов'язків, встановлених частинами восьмою та дев'ятою статті 13 Закону. Його повноваження припиняються з дня затвердження судом мирової угоди чи призначення керуючого санацією або ліквідатора, якщо інше не передбачено Законом.
Відповідно до абз. 7 п. 1 ст. 23 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
При порушенні провадження в даній справі було введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. В силу мораторію припиняється дія будь - яких заходів, спрямованих на забезпечення виконання грошових зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), а тому суд звільняє активи боржника від податкової застави.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3?, 16, 22, 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст. 4?, 43, 82 Господарського процесуального кодексу України, Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» від 18 грудня 2009 року № 15, Рекомендаціями Президії Вищого господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» від 04 червня 2004 року № 04-5/1193, Методичними рекомендаціями щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених Наказом Міністерства економіки України від 19 січня 2006 року №14 у редакції наказу Міністерства економіки України від 26 жовтня 2010 року № 1361, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Визнати проведення Загальних зборів кредиторів Боржника, утворення комітету кредиторів Боржника у кількісному складі одного кредитора, а саме: Броварської ОДПІ Київської області (ідентифікаційний код: 34198983, місцезнаходження: 07400, м. Бровари, вул. Київська, буд. 286), обрання Броварської ОДПІ Київської області головою комітету кредиторів Боржника, що підтверджено протоколом Загальних зборів кредиторів Боржника № 1 від 23 липня 2012 року, протоколом зборів комітету кредиторів Боржника № 2 від 27 липня 2012 року, такими, що не суперечать чинному законодавству .
2. Клопотання розпорядника майна Боржника - арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. № 634 від 12 листопада 2012 року (вх. № 18191 від 12 листопада 2012 року) про перехід до процедури ліквідації, - задовольнити .
3. Визнати банкрутом приватне підприємство «ЕКСІМ-СЕРВІС», ідентифікаційний код: 32944642, місцезнаходження: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Винниченка, буд. 4.
4. Задовольнити заяву арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. б/н, б/дати про участь у справі про банкрутство.
5. Відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС», ідентифікаційний код: 32944642, місцезнаходження: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Винниченка, буд. 4, арбітражного керуючого Дорошенка Ярослава Валерійовича (ідентифікаційний номер: 2893203931, місце проживання: м. Київ, вул. Тампере, буд. 17/2, кв. 53, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600726, видана Міністерством юстиції України 12 квітня 2012 року).
Протягом п'ятнадцяти днів з дня отримання цієї постанови керівнику, головному бухгалтеру і засновникам (учасникам) приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС», ідентифікаційний код: 32944642, місцезнаходження: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Винниченка, буд. 4, передати ліквідатору Дорошенку Я.В. всю бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута.
Ліквідаторові прийняти бухгалтерську та іншу документацію, печатки, штампи, матеріальні та інші цінності від колишніх керівника Банкрута, головного бухгалтера та засновників (учасників) Боржника визнаного банкрутом.
Ліквідаторові банкрута до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених ст. ст. 25-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; письмово повідомити усіх кредиторів Боржника про введення ліквідаційної процедури.
6. Ліквідаторові Банкрута арбітражному керуючому Дорошенку Я.В. (ідентифікаційний номер: 2893203931, місце проживання: м. Київ, вул. Тампере, буд. 17/2, кв. 53, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600726, видана Міністерством юстиції України 12 квітня 2012 року) у п'ятиденний строк подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України «Голос України» чи Кабінету Міністрів України «Урядовий кур'єр» оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази. Примірник газети після публікації подати до господарському суду.
Газетне оголошення має містити повне найменування боржника, визнаного банкрутом, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про ліквідатора Банкрута; дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; інші відомості, передбачені ч. 5 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
7. Припинити повноваження засновників (учасників) Боржника та органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.
8. Звільнити з податкової застави активи платника податків - банкрута приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС», ідентифікаційний код юридичної особи: 32944642, місцезнаходження: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Винниченка, буд. 4.
9. Скасовувати арешти, накладені на майно боржника, визнаного банкрутом - приватного підприємства «ЕКСІМ-СЕРВІС», ідентифікаційний код юридичної особи: 32944642, місцезнаходження: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Винниченка, буд. 4, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника.
10. Призначити судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 04 листопада 2013 року на 15 год. 10 хв. , яке відбудеться в приміщенні господарського суду Київської області (м. Київ, вул. Комінтерну, 16, Зал. № 2).
Ліквідатору надати суду до 01 листопада 2013 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута з належними доказами всіх вжитих ним заходів в ліквідаційній процедурі .
11. Явку ліквідатора Банкрута у призначеному судовому засіданні визнати обов'язковою.
12. Попередити учасників провадження про матеріальну відповідальність за неявку в судове засідання та невиконання вимог суду. Зокрема, попередити учасників провадження про те, що відповідно до п. 5 ст. 83 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд, приймаючи рішення, має право: стягувати в доход Державного бюджету України з винної сторони штраф у розмірі до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за ухилення від вчинення дій, покладених господарським судом на сторону.
13. Постанову надіслати: державному реєстратору за місцем знаходження Банкрута;
Копію постанови надіслати: Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України; всім учасникам провадження, в тому числі ліквідатору банкрута / арбітражному керуючому Дорошенку Я.В. (на дві адреси: м. Київ, вул. Тампере, буд. 17/2, кв. 53; 01033, м. Київ-33, а/с 113), центру зайнятості - робочому органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного страхування на випадок безробіття за місцем знаходження Банкрута.
Дата набрання чинності постановою - 26 листопада 2012 року.
Термін пред'явлення виконавчого документу до виконання - до 26 листопада 2013 року.
Суддя Скутельник П.Ф.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2012 |
Оприлюднено | 29.01.2013 |
Номер документу | 28867063 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні