УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
20 лютого 2013 року№ 812/1779/13-а
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Прудник С.В., перевіривши матеріали адміністративного позову публічного акціонерного товариствіа «Державний ощадний банк України» в особі філії - Луганського обласного управління акціонерного товариства «Ощадбанк» до Управління Пенсійного фонду України в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій від 11.10.2012 №1271 ,-
ВСТАНОВИВ:
18 лютого 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов публічного акціонерного товариствіа «Державний ощадний банк України» в особі філії - Луганського обласного управління акціонерного товариства «Ощадбанк» до Управління Пенсійного фонду України в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені від 11.10.2012 №1271.
Відповідно до частини 2 статті 107 КАС України, суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної зави, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі.
Частиною 3 статті 106 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
01 листопада 2011 року набув чинності Закон України "Про судовий збір" від 8 липня 2011 року N3674-VI, який визначає правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору.
Згідно ст. 2 Закону України "Про судовий збір" від 8 липня 2011 року N3674-VI, платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду.
Частиною 1 ст. 4 Закону №3674-VI встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Статтею 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 року № 3674-VI визначено розміри ставок судового збору, де за подання позову майнового характеру стягується 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних мінімальних заробітних плат, а за подання позову немайнового характеру розмір судового збору становить 0,03 розміру мінімальної заробітної плати.
Розмір мінімальної заробітної плати з 01 січня 2013 року встановлений Законом України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» у розмірі 1147,00 грн.
Як вбачається з меморіального ордеру №39827165 від 18.02.2013, за подання адміністративного позову позивачем сплачено судовий збір у сумі 34,41 грн.
Суд вважає, що позовна вимога про скасування рішення про застосування штрафних санкцій є майновою, оскільки вирішення судом вказаного спору стосується зобов'язань позивача, що виражені в грошовому еквіваленті, має очевидний економічний характер, адже за результатами розгляду справи може призвести до збільшення чи зменшення активів позивача.
Відповідно до інформаційного листа Вищого адміністративного суду України № 165/11/13-12 від 18.01.2012 року за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яка впливає на склад майна позивача, у тому числі безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. Відповідно, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.
Проаналізувавши матеріали позовної заяви, суд дійшов висновку, що позовна заява містить майновий характер спору, а сума судового збору сплачена за подання позову немайнового характеру.
Вказані обставини перешкоджають на даний час вирішити питання щодо відкриття провадження у справі, а тому суд розцінює ці обставини як недоліки позовної заяви.
Відповідно до вимог статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.
Враховуючи вищевикладене адміністративний позов підлягає залишенню без руху. В разі невиконання позов буде повернуто позивачу.
Керуючись статтями 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя ,-
УХВАЛИВ:
Позовну заяву публічного акціонерного товариствіа «Державний ощадний банк України» в особі філії - Луганського обласного управління акціонерного товариства «Ощадбанк» до Управління Пенсійного фонду України в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій від 11.10.2012 №1271 залишити без руху.
Протягом п'яти календарних днів з дня отримання зазначеної ухвали позивачу надати суду документ про сплату судового збору позивачем за подання адміністративного позову майнового характеру за ставкою, передбаченою Законом України "Про судовий збір" від 8 липня 2011 року.
У разі невиконання ухвали суду в зазначений строк позовну заяву вважати неподаною та повернути позивачу зі всіма доданими до неї документами.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'яти денний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяС.В. Прудник
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2013 |
Оприлюднено | 22.02.2013 |
Номер документу | 29480329 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.В. Прудник
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні