Ухвала
від 20.10.2008 по справі 2-а-538/08
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

 

ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ

АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

У Х В А Л А

про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі

                                        

20 жовтня 2008 року                                м. Черкаси                                          Справа

№ 2-а-538/08

 

         Суддя Черкаського окружного

адміністративного суду Новікова Т.В., розглянувши матеріали  позовної заяви ОСОБА_1 до Управління

Пенсійного фонду України в Придніпровському районі м. Черкаси та Головного

управління Пенсійного фонду України в Черкаській області   про поновлення пропущеного строку для

звернення до суду та стягнення недоплаченої щомісячної державної пенсії «Дітям

війни»,-

 

ВСТАНОВИВ:

          До суду з

позовною заявою від 16.10.2008р. звернувся ОСОБА_1 в якій просить поновити

пропущений строк для звернення до суду за захистом порушених прав, свобод та

інтересів, зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в

Придніпровському  районі м. Черкаси та

Головне  управління Пенсійного фонду

України в Черкаській області  нарахувати

та виплатити недоплачену щомісячну державну пенсію у сумі 2733,30 грн. як

«Дитині війни» за період 2006-2007рр.

           За результатами розгляду

адміністративного позову та доданих до нього матеріалів,  суд дійшов висновку, що дана справа не

підсудна Черкаському окружному адміністративному суду. Зокрема, подану позовну

заяву  не належить розглядати за

правилами адміністративного судочинства, оскільки, спірні правовідносини не є

публічно-правовими.         

          Відповідно до ч.1,2 ст. 2 Кодексу

адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства

є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних

осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної

влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, інших

суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі

законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. До

адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи

бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких

рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший

порядок судового провадження.

           Кодексом адміністративного

судочинства України визначено поняття адміністративного позову, як звернення

особи до адміністративного суду про захист прав,свобод та інтересів у

публічно-правових відносинах (п.6 ч.1 ст.3 КАС України).

           Відповідно до п.1 ч.1

ст.17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори

фізичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень

(нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи

бездіяльності.

         Відповідно до ч.2 ст.21 КАС

України вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної протиправними рішеннями,

діями чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень або іншим порушенням прав,

свобод та інтересів суб'єктів публічно-правових відносин, розглядаються адміністративним

судом, якщо вони заявлені в одному провадженні з вимогою вирішити

публічно-правовий спір. Інакше вимоги про відшкодування шкоди вирішуються

судами в порядку цивільного або господарського судочинства.

          Як вбачається із змісту

позовної заяви позивач не ставить питання про оскарження дії, рішення чи

бездіяльності органів Пенсійного фонду, тобто вирішити публічно-правовий спір,

а лише ставиться вимога про нарахування та виплату недоплаченої суми щомісячної

державної пенсії як «Дитині війни», що являється цивільно-правовим спором.

Тобто вимоги позивача не є публічно-правовим спором і не підпадають під

визначення справи адміністративної юрисдикції (п.1 ч.1 ст. 3 КАС України).

           Компетенція

адміністративних судів, встановлена ст.17 КАС України, на цей спір не

поширюється, оскільки вимоги позивача не стосуються захисту його прав, свобод

та інтересів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів

державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб,

інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі

законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

             Враховуючи

вищевикладене, керуючись ч.1,2  ст.2, ст.

3, п. 1. ч.1 ст.17, ч.2 ст.21, п. 1 ч. 1 ст. 109, ст. ст. 160,165 КАС України,

суддя

    

УХВАЛИВ:

 

             1.У

відкритті провадження в адміністративній справі № 2-а-538/08 за позовом ОСОБА_1

до Управління Пенсійного фонду України в Придніпровському районі м. Черкаси та

Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області  про поновлення пропущеного строку для

звернення до суду та стягнення недоплаченої щомісячної державної пенсії «Дітям

війни», відмовити.

             2. Позовну заяву з доданими до неї

матеріалами повернути позивачеві.

   

         Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після

закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим

кодексом, якщо таку заяву не було подано.

                 Ухвала може бути оскаржена до

Київського апеляційного адміністративного суду протягом п'яти днів з дня її

проголошення або з дня її отримання стороною за правилами, встановленими

ст. ст.  185-187 КАС

України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне

оскарження. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається

протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

 

    

Суддя                                                                                                          

Т. В. Новікова

 

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.10.2008
Оприлюднено18.02.2009
Номер документу2952070
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-538/08

Постанова від 31.12.2008

Адміністративне

Сумський районний суд Сумської області

Дашутін Ігор Володимирович

Ухвала від 07.12.2009

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 19.12.2008

Адміністративне

Новокаховський міський суд Херсонської області

Чирський Геннадій Михайлович

Постанова від 24.04.2008

Адміністративне

Богунський районний суд м. Житомира

Галацевич О.М.

Постанова від 10.11.2008

Адміністративне

Голопристанський районний суд Херсонської області

Циганій С.І.

Постанова від 14.01.2009

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Н.Б.

Постанова від 16.12.2008

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова О.Г.

Постанова від 21.08.2008

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Єресько Л.О.

Ухвала від 20.10.2008

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Новікова Т.В.

Постанова від 13.10.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні