Постанова
від 19.02.2013 по справі 805/800/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 лютого 2013 р. Справа №805/800/13-а

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 11:15

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Абдукадирової К.Е.

при секретарі судового засідання Пономаренко В.Е.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Кіровського психоневрологічного будинку-інтернату, м. Кіровське

до Шахтарської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби

про скасування податкового повідомлення-рішення від 15.01.2013р. № 0000030019/2 в розмірі 34 939,00 грн.

за участю представників сторін:

від позивача: Костюченко А.І. - директор за наказом; Коваленко Л.М. - за дов. від 23.01.2013 року

від відповідача: Болдарєва Т.М. - за дов від 05.02. 2013 року; Романіка О.О. - за дов. від 09.07.2012 року

ВСТАНОВИВ:

Кіровським психоневрологічним будинком-інтернатом заявлено позов до Шахтарської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення-рішення від 15.01.2013р. № 0000030019/2 в розмірі 34 939,00 грн.

Позивачем подано до суду заяву, в якій він уточнив позовні вимоги та просить визнати недійсним податкове повідомлення-рішення Шахтарської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби від 15.01.2013р. № 0000030019/2 в розмірі 34 939,00 грн.

Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначає, що відповідач безпідставно визначив за результатами проведення документальної позапланової виїзної перевірки позивача та складання акту перевірки від 29.12.2012р. № 1448/22-2/03190293 суму грошового зобов'язання за платежем - плата за оренду землі в розмірі 34 939,00 грн., в тому числі 29 489,00 - основний платіж, 5 450,00 грн. - штрафні санкції.

Зазначає, що згідно з договором оренди земельної ділянки № 040918600043 від 11.12.2009р., укладеним між Кіровською міською радою (Орендодавець) та позивачем (Орендар) та на підставі рішення Кіровської міської ради № 5/47-7 від 09.09.2009р., останньому передано у строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення, яка знаходиться за адресою: м. Кіровське, вул. Східна, 70, загальною площею 1,6911 га. Термін дії договору - 5 років. Відповідно до п. 3 Типового договору оренди землі в порядку ст. 14 Закону Країни «Про оренду землі», розмір орендної плати переглядається у разі, зокрема, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, та в інших випадках, передбачених законом. Такі ж підстави перегляду розміру орендної плати передбачені й укладеним між сторонами спору Договором.

Зауважує, що ст. 30 Закону України «Про оренду землі» передбачає, що зміна умов договору оренди землі здійснюється лише за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Аналогічні приписи містяться у п. 34 договору, де вказано, що зміна його умов здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін.

Вважає, що з урахуванням викладеного, перегляд умов договору полягає в узгодженні їх сторонами правочину та відповідному оформленні.

Враховуючи викладене, вважає, що застосування коефіцієнту індексації орендної плати на відповідні роки, є підставою лише для перегляду установленого розміру орендної плати шляхом внесення відповідних змін до договору оренди землі його учасниками, однак не тягне автоматичного підвищення розміру орендної плати, встановленого в договорі оренди.

Враховуючи викладене, позивач просить суд задовольнити позов.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали, просили їх задовольнити в повному обсязі.

Відповідач проти позовних вимог заперечує. Зазначає, що згідно з п. 9 договору оренди, на який посилається позивач, орендна плата вноситься Орендарем за період фактичного користування земельної ділянки у грошовій формі в розмірі 1% нормативної грошової оцінки, що складає 7 264,97 грн. (0,43 грн. за 1 кв. м в рік), що з урахуванням коефіцієнту індексації, вирахованого до тисячної - 1,0589, складає 7 692,81 грн. Вказана сума відображена позивачем й у поданій ним податковій декларації з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності на 2011 та 2012 роки. Пунктом 13 зазначеного договору оренди передбачена зміна розміру орендної плати у разі зміни коефіцієнту індексації грошової оцінки землі. У 2011-2012 роках грошова оцінка земельної ділянки не індексувалась.

Посилається на п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України, відповідно до якого розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою:

для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;

для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

Посилається на ст. 203 Цивільного кодексу України, в якій визначено, що недійсність правочину передбачена ст. 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1 - 3, 5, 6 ст. 203 ЦК України. Відповідно, мінімальний розмір орендної плати за використання зазначеної земельної ділянки для Кіровського психоневрологічного будинку-інтернату не може бути нижче встановленого діючим законодавством та повинен складати 3% від її нормативної грошової оцінки земельної ділянки, оскільки мінімальний розмір плати за землю чітко визначено п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України.

Враховуючи наведене, просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

Вислухавши у судовому засіданні представників сторін, дослідивши та оцінивши надані докази за своїм внутрішнім переконанням, суд встановив наступне.

Кіровський психоневрологічний будинок-інтернат зареєстрований як юридична особа виконавчим комітетом Кіровської міської ради Донецької області 27.02.1995р., включене до ЄДРПОУ за номером 03190293 (арк. справи 33).

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України та ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України органи державної влади зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Статус державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяльності визначені Законом України «Про державну податкову службу в Україні», порядок адміністрування податків та зборів, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю визначені Податковим кодексом України.

Як вбачається з матеріалів справи (арк. справи 9 - 16) Шахтарською об'єднаною державною податковою інспекцією Донецької області Державної податкової служби проведено позапланову документальну виїзну перевірку Кіровського психоневрологічного будинку-інтернату з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині нарахування орендної плати за використання земельної ділянки за період з 01.01.2011р. по 30.11.2012р.

Серед прав, наданих податковим органам, п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, передбачено здійснення документальної позапланової перевірки платника податків. Про проведення документальної позапланової перевірки керівником органу державної податкової служби приймається рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

В матеріалах справи наявний наказ на проведення перевірки Шахтарської ОДПІ Донецької області від 18.12.2012р. № 912, який вручено під підпис головному бухгалтеру ОСОБА_5 та направлення на перевірку від 19.12.2012р. № 959, 958, які вручено під підпис головному бухгалтеру ОСОБА_5 (арк. справи 51 - 52).

За таких обставин, суд приходить до висновку, що перевірка проведена з дотриманням вимог чинного законодавства щодо підстав проведення перевірки.

З 19.12.2012р. по 25.12.2012р. Шахтарською ОДПІ Донецької області ДПС проведено позапланову документальну виїзну перевірку позивача та складено акт про результати перевірки за № 1448/22-2/03190293 (арк. справи 9 - 16).

За результатами перевірки керівником податкового органу 15.01.2013р. згідно із п.п. 54.3.2 п. 54.3 ст. 54, п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України за порушення п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України, прийняте податкове повідомлення-рішення № 0000030019/2, яким позивачу визначено суму податкового зобов'язання по орендній платі за землю на суму 29 489,00 грн. та застосовані штрафні санкції в сумі 5 450,00 грн. (арк. справи 17).

Як зазначено в акті перевірки, згідно з договором оренди земельної ділянки від 11.12.2009р. № 040918600043 між орендодавцем - Кіровською міською радою та орендарем - Кіровським психоневрологічним будинком - інтернатом та на підставі рішення Кіровської міської ради № 5/47-7 від 09.09.2009р., в строкове платне користування останньому надається земельна ділянка сільськогосподарського призначення загальною площею 1,6911 га, яка знаходиться за адресою: м. Кіровськ, вул. Східна, 70. Термін дії договору - 5 років.

Згідно з п. 5 договору оренди земельної ділянки від 11.12.2009р., нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 726 496,56 грн. (42,96 грн. за 1 кв.м).

Пунктом 13 зазначеного договору передбачена зміна розміру орендної плати у разі зміни коефіцієнту індексації грошової оцінки землі, який за 2010 рік становить 1,059, внаслідок чого річна сума орендної плати становить: на 2011 рік 7 692,81 грн., на 2012 рік 7 692,81 грн. У 2012 році грошова оцінка земельних ділянок не індексувалась.

Відповідно до п. 9 договору орендна плата за використання земельної ділянки становить 1% нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що складає 7 264,97 грн. на рік за всю земельну ділянку. З урахуванням коефіцієнту індексації, орендна плата на 2011 рік становить 7 692,81 грн. на рік.

Всупереч п. 1 договору щодо наявності земель сільськогосподарського призначення, розташованих у м. Кіровське, згідно даними статистичної форми звітності 6-ЗЕМ за 2011-2012рр. землі сільськогосподарського призначення по м. Кіровське не обліковуються.

Відповідно, мінімальний розмір орендної плати за використання зазначеної земельної ділянки для Кіровського психоневрологічного будинку-інтернату не може бути нижче встановленого діючим законодавством, та повинен складати 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, оскільки мінімальний розмір плати за землю чітко визначено п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України.

Таким чином, на підставі викладеного, актом перевірки встановлено порушення п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України, а саме, при розрахунку податкового зобов'язання з орендної плати за землю на 2011-2012р.р. занижено ставку орендної плати до нормативної грошової оцінки, що призвело до заниження задекларованої суми орендної плати на 29 489,00 грн., у тому числі, 2011 рік - 15 386,00 грн., 01.01.2012р. - 30.01.2012р. - 14 103,00 грн.

Так, судом встановлено, що позивачем - Кіровським психоневрологічним будинком-інтернатом (Орендар) укладено з Кіровською міською радою (Орендодавець) договір оренди земельної ділянки від 11.12.2009р. № 040918600043.

За вказаним договором Орендодавець на підставі рішення Кіровської міської ради № 5/47-7 від 09.09.2009р. надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення, яка знаходиться за адресою: м. Кіровське, вул. Східна, 70.

В оренду передається земельна ділянка загальною площею 1,6911 га.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 726496,56 грн. (42,96 грн. за 1 кв. м).

Договір укладено строком на 5 років.

Орендна плата вноситься орендарем за період фактичного використання земельної ділянки у формі та розмірі: у грошовій формі в розмірі 1,0 відсотка нормативної грошової оцінки землі, що складає 7 264,97 грн. (0,43 грн. за 1 кв. м) в рік.

Обчислення орендної плати за землю здійснюється з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом міністрів України формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору чи продовження його дії.

Орендна плата вноситься щомісячно у розмірі 1/12 частини річної орендної плати (арк. справи 20 - 31).

Відповідно до статті 2 Закону України «Про плату за землю» (був чинним на дату укладення договору оренди земельної ділянки - 11.12.2009р. та до 01.01.2011р.) використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель. За земельні ділянки, надані в оренду, справляється орендна плата.

В силу приписів статті 13 вказаного Закону підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності, - договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно зі статтею 19 Закону України «Про плату за землю» розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за угодою сторін у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності).

Рішенням Кіровської міської ради від 15.10.2008р. № 5/37-10 «Про затвердження ставок орендної плати за землю у м. Кіровське» (арк. справи 53 - 55), встановлено ставку орендної плати за користування земельними ділянками для комунальних підприємств у розмірі 1%, (позивач відповідно до довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України є за організаційно-правовою формою комунальною організацією) (арк. справи 32).

Відповідачем було направлено до Кіровської міської ради лист від 14.11.2012р. № 3967/799/15-014, в якому податковий орган звертає увагу, що згідно форми 6ЗЕМ, наданої відділом Держкомзему у м. Кіровське, землі сільськогосподарського призначення у м. Кіровське не значаться, а тому, мінімальний розмір орендної плати за використання земельної ділянки не може бути нижче встановленого діючим законодавством та повинен складати 3% від її нормативної оцінки, оскільки мінімальний розмір плати за землю чітко визначено Податковим кодексом України (арк. справи 57 - 58).

При цьому, Кіровська міська рада листом від 14.11.2012р. № 02-20/2965, в свою чергу, повідомила податковий орган про те, що нею ведеться робота щодо провадження проекту регуляторного акту про затвердження ставок орендної плати за землю в м. Кіровське (арк. справи 56).

За змістом частини першої статті 15 Закону України «Про оренду землі» орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату належить до істотних умов договору оренди землі.

Відповідно до пункту 13 Типового договору оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 № 220 в порядку статті 14 Закону України «Про оренду землі», розмір орендної плати переглядається у разі, зокрема, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, та в інших випадках, передбачених законом.

З 01.01.2011р. вступив в дію Податковий кодекс України, за приписами п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 якого, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Відповідно до п. 287.7 ст. 287 Податкового кодексу України, у разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, у тому числі зазначеними у пунктах 276.1, 276.4 статті 276, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

Згідно зі ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

не може бути меншою:

для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;

для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;

не може перевищувати:

а) для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки;

б) для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом;

в) для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки;

може бути більшою граничного розміру орендної плати, ніж зазначений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу.

Відповідно до ст. 289 Кодексу для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Позивачем самостійно в податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2011 та за 2012 роки за ставкою податку 1% вказано річну суму орендної плати в розмірі 7 692,81 грн. з розбивкою щомісячно по 641,06 грн. з січня по березень та по 641,07 грн. з квітня по грудень (тобто, сума орендної плати, передбачена п. 9 Договору оренди земельної ділянки, проіндексована позивачем на коефіцієнт 1,0589, а саме, 726 496,56 * 1,0589 * 1% = 7 692,81 грн.) (арк. справи 61 - 64), де 726 496,56 - нормативна грошова оцінка землі, визначена договором оренди на земельну ділянку; 1,0589 (1,059) - коефіцієнт індексації; 1% - відсоткова ставка податку; 7 692,81 грн. - річна суми орендної плати за землю.

Отже, сума орендної плати за землю, вказана в податкових деклараціях в розмірі 7 692,81 грн. є узгодженою та не оскаржується платником податків.

Таким чином, враховуючи вищевикладене та зміни, які відбулись з 01.01.2011р. у зв'язку зі вступом в силу Податкового кодексу України, при визначенні орендної плати за землю за 2011 та 2012 роки відповідач обґрунтовано виходив з мінімального розміру орендної плати, встановленого п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України, оскільки відповідно до приписів цієї норми, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою, зокрема, для інших категорій земель, крім земель сільськогосподарського призначення, за трикратний розмір земельного податку, а саме, 726 496,56* 1,0589 * 3% = 23 078 грн.), де 726 496,56 - нормативна грошова оцінка землі, визначена договором оренди на земельну ділянку; 1,0589 (1,059) - коефіцієнт індексації; 3% - відсоткова ставка податку; 23 078 грн. - річна суми орендної плати за землю.

Вказане підтверджується поданою позивачем самостійно податковою декларацією з орендної плати за землю на 2013 рік (арк. справи 65 - 66), в якій позивач самостійно визначив суму податкового зобов'язання в розмірі 23 078,44 грн. з вказанням ставки податку в розмірі 3%.

Зазначені зміни в податковій звітності платником відображено після винесення Кіровською міською радою рішення від 23.01.2013р. «Про встановлення рівня орендної плати за землю Кіровському психоневрологічному будинку-інтернату» (арк. справи 87 - 89). Згідно з вказаним рішенням, Кіровська міська рада вирішила встановити річну орендну плату за земельну ділянку, яка перебуває в оренді Кіровського психоневрологічного будинку-інтернату на підставі договору від 11.12.2009р. № 040918600043 у трикратному розмірі земельного податку, що встановлюється Податковим кодексом України, як мінімальний розмір.

Вказаним також підтверджується правомірність визначення податковим органом суми недоплати позивачем податкового зобов'язання в розмірі 29 489,00 грн. за приписами норм Податкового кодексу України на рівні 3% податкової ставки.

Відповідно до п. 123.1. ст. 123 Податкового кодексу України у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, це тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

У зв'язку з тим, що позивачем було порушено вимоги податкового законодавства на суму 29 489,00 грн. з плати за оренду землі, застосування до нього штрафних санкцій в сумі 5 450,00 грн. спірним податковим повідомленням-рішенням від 15.01.2012р. № 0000030019/2 є правомірним.

Відповідно до ч.ч. 1, 2, 4 ст. 70 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування.

Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Згідно із частинами 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На підставі викладеного, зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності та з урахуванням того, що відповідачем в судовому засіданні доведено, що оскаржуване податкове повідомлення - рішення було прийнято законно, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню.

Відповідно до статті 94 КАС України, тільки якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України, а тому судові витрати позивачу не повертаються.

Керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову Кіровського психоневрологічного будинку-інтернату до Шахтарської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення від 15.01.2013р. № 0000030019/2 в розмірі 34 939,00 грн. - відмовити.

Вступна та резолютивна частини постанови прийняті у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 19 лютого 2013 року. Постанова у повному обсязі складена 22 лютого 2013 року.

У разі подання апеляційної скарги, постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили постановою за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі відкладення складання постанови у повному обсязі, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною 4 статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Абдукадирова К.Е.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.02.2013
Оприлюднено27.02.2013
Номер документу29561619
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/800/13-а

Постанова від 26.03.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 19.03.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 06.03.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 10.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 17.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Постанова від 26.03.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 06.03.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Постанова від 19.02.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

Ухвала від 19.02.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

Ухвала від 06.02.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні