Україна Донецький окружний адміністративний суд У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 01 березня 2013 року Справа № 805/2710/13-а Суддя Донецького окружного адміністративного суду Куденков К.О. розглянувши позовну заяву Приватного підприємства «Завод «Точмаш» до Горлівської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби про визнання протиправним, та скасування повідомлень-рішень,- В С Т А Н О В И В: Приватне підприємство «Завод «Точмаш» звернулось до суду з адміністративним позовом до Горлівської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 14.02.2013р. №0000051700. Крім того, Приватним підприємством «Завод «Точмаш» у позовній заяві заявлене клопотання про забезпечення позову шляхом зупинення дії оскаржуваного податкового повідомлення-рішення від 14.02.2013р. №0000051700. Як вбачається із матеріалів справи, спірним податковим повідомленням-рішенням від 14.02.2013р. №0000051700 Приватному підприємству «Завод «Точмаш» нарахована сума грошового зобов'язання у розмірі 510,00 грн. Перевіривши відповідність вказаної позовної заяви та доданих до неї документів вимогам ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя приходить до висновку, що вона підлягає залишенню без руху, виходячи з наступного. Відповідно до ч.3 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Як встановлено судом, позивачем до позовної заяви надано квитанцію про сплату судового збору з, з якої вбачається, що позивачем сплачено судовий збір у розмірі 35,28 грн. за подання адміністративного позову до Донецького окружного адміністративного суду. Також, позивачем до суду не додано документу про сплату судового збору за подання заяви про забезпечення позову. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі «Щокін проти України» вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав. Із наведеного вбачається, що звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача – суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими. Суд зазначає, що частиною другою ст. 4 Закону України «Про судовий збір» ставки судового збору встановлені у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру - 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат; за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру - 0,03 розміру мінімальної заробітної плати. Також, встановлена ставка судового збору за подання заяви про забезпечення доказів або позову у розмірі 0,1 розміру мінімальної заробітної плати. Статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» установлено мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 січня 2013р. –1 147,00 грн. В порушення вимог ч.3 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, позивачем не сплачено суму судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру у встановленому розмірі, та суму судового збору за подання заяви про забезпечення позову. Відповідно, позивач повинен сплатити недоплачену суму судового збору у розмірі встановленому за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру – 79,42 грн. (114,70 грн. – 35,28 грн.), а також сплатити суму судового збору за подання заяви про забезпечення позову у розмірі 114,70 грн. Частиною 1 ст. 108 КАС України визначено, що суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою. Виходячи з наведеного, позовну заяву слід залишити без руху, а позивачу надати строк для усунення згаданих вище недоліків, шляхом подання до суду документу про сплату недоплаченої суми судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру у розмірі 79,42 грн., а також документу про сплату судового збору за подання заяви про забезпечення позову у розмірі 114,70 грн. Відповідно до ч.2 ст. 108 КАС України, якщо позивач усунув недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду. Суд зазначає, що у разі ненадання до суду документу про сплату недоплаченої суми судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру позовна заява буде повернута позивачеві. Керуючись ст. ст. 106, 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, - У Х В А Л И В: 1. Позовну заяву Привтаного підприємства «Завод «Точмаш» - залишити без руху. 2. Встановити позивачу чотирнадцятиденний строк з моменту отримання копії даної ухвали для усунення виявлених недоліків позовної заяви шляхом подання до Донецького окружного адміністративного суду: документу про сплату недоплаченої суми судового збору за належними реквізитами за подання до Донецького окружного адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру у розмірі 79 (сімдесят дев'ять) гривень 42 (сорок дві) копійки, а також документу про сплату судового збору за належними реквізитами за подання до Донецького окружного адміністративного суду заяви про забезпечення позову у розмірі 114 (сто чотирнадцять) гривень 70 (сімдесят) копійок. 3. Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження 4. Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Суддя Куденков К.О.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2013 |
Оприлюднено | 05.03.2013 |
Номер документу | 29665491 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Куденков К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні