Рішення
від 26.02.2013 по справі 913/326/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

26 лютого 2013 року Справа № 913/326/13-г

Провадження №28пд/913/326/13-г

Суддя Семендяєва І.В., при секретарі судового засідання Мартинцевій Н.М., розглянувши матеріали за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганськвода», м. Луганськ

до Краснолуцької гімназії № 1 ім. Л. Литвяк Краснолуцької міської ради Луганської області, м. Красний Луч Луганської області

про врегулювання розбіжностей, які виникли при укладанні договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення від 14.01.2013 № 682/3

за участю представників сторін:

від позивача: Ключнікова С.І., довіреність б/н від 26.07.2012, начальник юридичного відділу;

від відповідача: Борискін В.І., довіреність № 100 від 20.02.2013, головний спеціаліст з питань господарсько-договірних правовідносин; Козлова Т.М., довіреність № 102 від 20.02.2013, головний бухгалтер

суть спору: розгляд розбіжностей, які виникли при укладанні договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення 14.01.2013 № 682/3 по пункту 5.9.договору

При укладанні договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення 14.01.2013 № 682/3 відповідач не погодився з включенням до договору п. 5.9 та склав протокол розбіжностей до договору, в якому п. 5.9 пропонував виключити.

Позивач просить п. 5.9 договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення 14.01.2013 № 682/3 прийняти в пропонованій редакції позивача:

«При відсутності приладів обліку стічних вод на системі каналізації, «Споживач» також сплачує «Постачальнику» за об'єми стічних вод, які утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення «Споживач» або, через розташовані на території «Споживача» дощозбірники і колодязі, у мережі водовідведення «Постачальника». Розрахунок об'ємів поверхневих стічних вод, як при загальносплавній, так і при розподільній системі водовідведення, виконується згідно п. 4.10 - 4.13 Правил користування (зі змінами, внесеними Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 № 131). Дані для розрахунку надає споживач».

Підставою свого позову позивач зазначає зміну чинного законодавства, що регулює правовідносини сторін з приводу обліку скидання поверхневих стічних вод.

Відповідач у запереченні на позовну заяву просить відмовити у задоволенні вимог, посилаючись на те, що позивачем порушені вимоги чинного законодавства, що встановлює правила укладення господарських догорів (ч. 5 ст. 181 Господарського кодексу України). Відповідач також зазначає, що згідно з паспортом водного господарства відповідача в останнього відсутня дренажна система та відсутні підключення ливневого стоку до каналізаційної мережі. Окрім системи централізованого водопостачання, у відповідача відсутні інші джерела водопостачання та відсутня технічна можливість неорганізованого потрапляння атмосферних опадів в мережі водовідведення відповідача. Відповідач вважає, що позивачем не надані докази потрапляння у каналізаційну мережу позивача стічних вод, які утворюються внаслідок атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт під час прибирання території, які потрапляють в мережі водовідведення відповідача або через розташовані на території відповідача дощозбірники і колодязі. Відповідач також вказує про те, що послуги з відведення атмосферних опадів, які потрапляють у випуски водовідведення споживача, позивачем не надаються.

Розглянувши матеріали справи, встановивши фактичні обставини справи, вислухавши пояснення представників сторін, оцінивши надані докази, господарський суд Луганської області

в с т а н о в и в :

Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганськвода» в особі ВП Краснолуцького департаменту направило до Краснолуцької гімназії № 1 ім. Л. Литвяк Краснолуцької міської ради Луганської області для підписання проект договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення № 682/3 від 14.01.2013.

Умовами проекту договору передбачено наступне.

Згідно п. 1.1 цього договору постачальник (позивач) зобов'язується постачати відповідачу питну воду та приймати стічні води, а споживач (відповідач) своєчасно оплачувати надані послуги з водопостачання і водовідведення на умовах, визначених договором, та виконувати інші умови договору

Розділом 5 договору встановлений порядок обліку водопостачання та водовідведення.

Пунктом 5.9 договору визначено, що при відсутності приладів обліку стічних вод на системі каналізації, «Споживач» також сплачує «Постачальнику» за об'єми стічних вод, які утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення «Споживач» або, через розташовані на території «Споживача» дощозбірники і колодязі, у мережі водовідведення «Постачальника». Розрахунок об'ємів поверхневих стічних вод, як при загальносплавній, так і при розподільній системі водовідведення, виконується згідно п. 4.10 - 4.13 Правил користування (зі змінами, внесеними Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 № 131). Дані для розрахунку надає споживач.

Договір діє з 01.01.2013 по 31.12.2013.

Відповідач проект договору повернув позивачу разом з протоколом розбіжностей від 14.01.2013, в якому відповідач пропонував виключити з договору п. 5.9, обґрунтовуючи це тим, що в закладах освіти Краснолуцької міської ради відсутні каналізаційні випуски стічних вод, тому не має правових підстав для оплати стічних вод, що утворюється внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та здійснення поливально-мийних робіт під час прибирання територій. Крім того, в протоколі розбіжностей вказано, що заклади освіти Краснолуцької міської ради є бюджетними установами, які фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету. Будь-які витрати, що не підтверджені фактичними даними, будуть вважатися неправомірно витраченими та за такі дії передбачена відповідальність згідно законодавства України.

Позивач наполягає на включення до договору п. 5.9 у пропонованій ним редакції, посилаючись на наступне.

Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 №131, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.04.2012 за № 557/20870 (далі за текстом Наказ №131), були затверджені зміни до Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за N 936/15627 (далі за текстом - Правила №190).

Відповідно до п. 4.10-4.13, викладених у змінах, затверджених Наказом №131, встановлений інший порядок визначення об'єму стічних вод, що утворюється внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та здійснення поливально-мийних робіт під час прибирання територій і неорганізовано потрапляє в мережі водовідведення споживачів або через дощозбірники і колодязі на мережах водовідведення, які розташовані на території споживачів, у мережі водовідведення виробника.

Позивач, враховуючи приписи наведеного вище законодавства, вважає, що виключення з договору п. 5.9 Договору суперечить порядку визначення об'єму стічних вод, який утворюється внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та здійснення поливально-мийних робіт під час прибирання територій, встановленому п. 4.10 - 4.13, які викладені у змінах, затверджених Наказом №131.

Дані обставини стали підставою для звернення з даним позовом.

Статтею 180 Господарського кодексу України передбачено, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.

Відповідно до ст. 181 ГК України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.

Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.

Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.

За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.

Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони.

У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, телетайпограмами тощо).

Якщо сторона, яка одержала протокол розбіжностей щодо умов договору, заснованого на державному замовленні або такого, укладення якого є обов'язковим для сторін на підставі закону, або сторона - виконавець за договором, що в установленому порядку визнаний монополістом на певному ринку товарів (робіт, послуг), яка одержала протокол розбіжностей, не передасть у зазначений двадцятиденний строк до суду розбіжності, що залишилися неврегульованими, то пропозиції другої сторони вважаються прийнятими.

У разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.

Позивач вважає умову договору про облік стічних вод (п. 5.9 договору) однією з істотних умов договору з централізованого водопостачання та водовідведення, з чим погоджується суд.

Частиною 1 ст.19 Закону України „Про питну воду та питне водопостачання" передбачено, що послуги з питного водопостачання надаються споживачам підприємством питного водопостачання на підставі договору.

Згідно п. 2.1 Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за N 936/15627 (далі за текстом - Правила №190), договірні відносини щодо користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення здійснюються виключно на договірних засадах відповідно до Законів України «Про питну воду та питне водопостачання» та «Про житлово-комунальні послуги».

Пунктом 2.2 Правил № 190 істотні умови договору між виробником та споживачем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення визначаються відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Статтею 26 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» наданий перелік істотних умов договору, до яких відносяться: 1) найменування сторін; 2) предмет договору; 3) вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг; 4) порядок оплати за спожиті житлово-комунальні послуги; 5) порядок перерахунків розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості; 6) права та обов'язки сторін; 7) порядок контролю та звіту сторін; 8) порядок вимірювання обсягів та визначення якості наданих послуг; 9) визначення точок розподілу, в яких відбувається передача послуг від виконавця/виробника споживачу; 10) порядок обслуговування мереж та розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту); 11) умови доступу в квартиру, будинок, приміщення, на земельну ділянку для усунення аварій, неполадок, огляду мереж, зняття контрольних показників засобів обліку; 12) порядок здійснення ремонту; 13) відповідальність сторін та штрафні санкції за невиконання умов договору; 14) порядок вирішення спорів; 15) перелік форс-мажорних обставин; 16) строк дії договору; 17) умови зміни, пролонгації, припинення дії договору; 18) дата і місце укладення договору.

Відповідно до п. 3.1 Правил № 190 розрахунки за спожиту питну воду та скид стічних вод здійснюються на основі показів засобів обліку.

Згідно п. 3.14 Правил № 190 у разі відсутності у споживача засобів обліку на каналізаційних випусках кількість стічних вод визначається за кількістю води, що надходить з мереж централізованого водопостачання та з інших джерел.

Пунктом 1.4 Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України, затверджених Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 19 лютого 2002 року № 37, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 квітня 2002 р. за № 403/6691, передбачено, що стічні води підприємств - усі види стічних вод, що утворилися внаслідок їхньої діяльності після використання води в усіх системах водопостачання (господарсько-питного, технічного, гарячого водопостачання тощо), а також поверхневі та дощові води з території Підприємства (з урахуванням субабонентів).

Таким чином є правомірними доводи позивача про те, що відповідач повинен сплачувати усі стічні води, які потрапили від нього до мереж позивача, а порядок їх вимірювання є істотною умовою договору.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та п. 4 Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого Указом Президента України від 31.05.2011 № 633, з метою запровадження єдиних підходів до визначення обсягів стічних вод, що утворюються на територіях населених пунктів внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення, наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 №131, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.04.2012 за № 557/20870 (далі за текстом Наказ №131), були затверджені зміни до Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за N 936/15627.

Вказаним наказом п. 4.10 Правил № 190 прийнятий у новій редакції та додані пункти 4.11-4.13.

Так, відповідно до п. 4.10 Правил № 190 в новій редакції «середньорічний об'єм стічних вод, що утворюється внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та здійснення поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), О і неорганізовано потрапляє в мережі

р

водовідведення споживачів або через дощозбірники і колодязі на мережах водовідведення, які розташовані на території споживачів, у мережі водовідведення виробника, як при загальносплавній, так і при роздільній системі водовідведення, визначається за формулою

О = О + О + О , (1)

р Д С ПМ

де О - середньорічний об'єм поверхневих стічних вод,

р

куб.м/рік;

О - середньорічний об'єм дощових вод, куб.м/рік;

Д

О - середньорічний об'єм снігових вод, куб.м/рік;

С

О - середньорічний об'єм поливально-мийних вод,

ПМ

куб.м/рік».

Згідно п. 4.11 Правил № 190 «Середньорічний об'єм дощових вод, О, визначають за Д

формулою

О = 10h к F , (2)

Д Д Д Д

де h - кількість опадів за теплий період року, мм,

Д

визначається за метеорологічними даними;

к - загальний коефіцієнт стоку дощових вод, що враховує Д

кількість дощових вод (шар або об'єм), що надходить у мережі водовідведення за певний період часу (доба, місяць, сезон, рік), від усієї суми атмосферних опадів, що випали за цей період;

F - загальна площа стоку дощових вод, га.

Д

Загальний коефіцієнт стоку дощових вод для площ стоку з різним видом поверхні визначається на підставі даних, наведених у додатку 3 до цих Правил.

Для визначення середньорічного об'єму дощових вод, О,

Д

з території населеного пункту, що має різні види поверхонь, загальний коефіцієнт стоку, к, для загальної площі стоку, F ,

Д Д

розраховується як середньозважена величина з окремих значень коефіцієнта стоку, наведеного у додатку 3, для площ стоку з різним видом поверхні».

Відповідно до п. 4.12 Правил № 190 «Середньорічний об'єм снігових вод, О, С

визначають за формулою

О = 10h к Fc, (3)

С С С

де h - кількість опадів за холодний період року (загальна

С початок сніготанення), мм, визначається за метеорологічними даними;

к - загальний коефіцієнт стоку снігових вод (з урахуванням

С

прибирання снігу і втрат води за рахунок часткового поглинання водопроникними поверхнями в період відлиги дорівнює 0,6);

Fc - загальна площа стоку снігових вод з території підприємства, установи, організації, га».

У п. 4.13 Правил № 190 визначено, що « середньорічний об'єм поливально-мийних вод, О,

ПМ

що надходить у вуличну мережу водовідведення, у разі відсутності засобу обліку на водопровідному трубопроводі, що подає воду на ці потреби, та у разі використання води для здійснення поливально-мийних робіт з додаткового джерела непитного водопостачання визначається за формулою

О = 10mpF к , (4)

ПМ ПМ ПМ

де m - питома витрата води на миття покриттів (як правило, приймається 1,35 л/кв.м на одне миття), л/кв.м;

p - середня кількість операцій поливання та миття на рік (складає близько 150), од.;

F - площа твердих покриттів, на яких здійснюється миття, га

ПМ;

к - коефіцієнт стоку для поливально-мийних вод (приймається рівним 0,5)».

ПМ

Таким чином, необхідність укладення п. 5.9 договору в пропонованій позивачем редакції обумовлена наведеним вище законодавством.

Також необхідність внесення змін у п. 5.9 договору обумовлена тим, що сторони домовились у п. 1.2 договору про те, що в ході виконання договірних зобов'язань сторони керуються, зокрема, Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання і водовідведення в містах і селищах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190.

Не приймаються до уваги доводи відповідача про те, що позивачем не доведено потрапляння поверхневих стічних вод в мережі водовідведення відповідача, оскільки даний спір виник з питання приведення п. 5.9 договору у відповідність до чинного на даний час законодавства (Правил № 190), а факт потрапляння у мережі водовідведення постачальника (позивача) стічних вод, які утворюються внаслідок атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт, які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення споживача (відповідача) або через розташовані на території споживача дощозбірники і колодязі, повинен довести позивач при виконанні договору.

Не приймаються до уваги доводи відповідача про те, що позивачем при укладанні договору були порушені правила укладання господарських договорів - ч. 5 ст. 181 ГК України, якою передбачено, що сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони.

Позивач направив відповідачу проект договору, який останній повернув з протоколом розбіжностей супровідним листом від 14.01.2013 № 14 (а.с. 18), а позов був поданий позивачем 31.01.2013 (згідно поштового штемпелю на конверті). Отже, позивачем дотриманий 20-ти денний строк для звернення з даним позовом до суду.

Крім того, укладання договору на послуги з централізованого водопостачання і водовідведення є обов'язковим згідно приписів Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» і згода споживача на вирішення спору в суді не вимагається.

За таких обставин, позовні вимоги позивача про розгляд розбіжностей, які виникли при укладенні договору на послуги з централізованого водопостачання і водовідведення від 14.01.2013 № 682/3 (пункт 5.9), підлягають задоволенню в повному обсязі шляхом викладення спірного пункту 5.9 в редакції позивача:

«При відсутності приладів обліку стічних вод на системі каналізації, «Споживач» також сплачує «Постачальнику» за об'єми стічних вод, які утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення «Споживач» або, через розташовані на території «Споживача» дощозбірники і колодязі, у мережі водовідведення «Постачальника». Розрахунок об'ємів поверхневих стічних вод, як при загальносплавній, так і при розподільній системі водовідведення, виконується згідно п. 4.10 - 4.13 Правил користування (зі змінами, внесеними Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 № 131). Дані для розрахунку надає споживач».

День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше (ч.2 ст.187 ГК України).

Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду (ч.5 ст.188 ГК України).

Відповідно до ст.ст.44,49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається на відповідача.

У судовому засіданні були оголошені вступна та резолютивна частини рішення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.44, 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд Луганської області

В И Р І Ш И В:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганськвода» до Краснолуцької гімназії № 1 ім. Л. Литвяк Краснолуцької міської ради Луганської області про врегулювання розбіжностей, які виникли при укладанні договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення від 14.01.2013 № 682/3 задовольнити повністю.

2. Пункт 5.9 договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення 14.01.2013 № 682/3, викласти в редакції позивача, а саме:

«При відсутності приладів обліку стічних вод на системі каналізації, «Споживач» також сплачує «Постачальнику» за об'єми стічних вод, які утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення «Споживач» або, через розташовані на території «Споживача» дощозбірники і колодязі, у мережі водовідведення «Постачальника». Розрахунок об'ємів поверхневих стічних вод, як при загальносплавній, так і при розподільній системі водовідведення, виконується згідно п. 4.10 - 4.13 Правил користування (зі змінами, внесеними Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 № 131). Дані для розрахунку надає споживач».

3. Стягнути з Краснолуцької гімназії № 1 імені Л. Литвяк Краснолуцької міської ради Луганської області, м. Красний Луч, вул. Леніна, 27, ідентифікаційний код 24851582, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганськвода" , м. Луганськ, кв. Пролетаріату Донбасу, 166, ідентифікаційний код 35554719, судовий збір у сумі 1147 грн. 00 коп., видати наказ позивачу.

Відповідно до ст.85 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Дата підписання рішення: 04.03.2013.

Суддя І.В. Семендяєва

Надр. 3 прим.

1-до справи

2-позивачу:: м. Луганськ, кв. Пролетаріату Донбасу, 166;

3- відповідачу: м. Красний Луч, вул. Леніна, 27,

Вих. № 171

2 прим.

04.03.2013

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення26.02.2013
Оприлюднено05.03.2013
Номер документу29690592
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/326/13-г

Ухвала від 29.04.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Радіонова О.О.

Ухвала від 29.03.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Радіонова О.О.

Рішення від 26.02.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні