Постанова
від 27.02.2013 по справі 826/663/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 лютого 2013 року 11:57 № 826/663/13-а

За позовомПриватного підприємства «Магнат Дизайн Центр» до Державної податкової інспекції у Подільському районі м.Києва Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення-рішення № 0004822250 від 02.11.2012, Суддя Смолій І.В.,

Секретар судового засідання Саратова О.В.

Представники:

Від позивача Трясун О.С. довіреність № б/н від 10.01.13р. Від відповідача Павліченко К.В довіреність № 1/9/10 від 03.01.13р. На підставі ч. 3 ст. 160 КАСУ в судовому засіданні 27.02.2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної податкової інспекції у Подільському районі міста Києва ДПС про скасування податкового повідомлення-рішення № 0004822250 від 02.11.2012.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.01.13р. відкрито провадження по справі та призначено справу до розгляду по суті на 06.02.13р.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, змін та доповнень до позову не подав. В обґрунтування позовних вимог зіслався на обставини викладені в позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив, посилаючись на обставини викладені в письмових запереченнях проти позову.

Розглянувши подані документи та матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

Працівниками Державної податкової інспекції у Подільському районі м.Києва Державної податкової служби проведено позапланову виїзну документальну перевірку Приватного підприємства «Магнат Дизайн Цент» (код ЄДРПОУ 30659728) з питань дотримання податкового законодавства по фінансово - господарським взаємовідносинами з ТОВ «ДМ-Проджект» (код за ЄДРПОУ 36832382) за період з 01.01.2010р. по 31,05.2012р., за результатами перевірки складено Акт від 17.10.12р. за №455/22-511/30659728 (далі - акт перевірки).

За результатами проведеної перевірки встановлено порушення ПП «Магнат Дизайн Цент» вимог п.п.7.4.1 п.7.4, пп.7.4.5 п.7.4, пп.7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997р. №168/97-ВР із змінами та доповненнями, в результаті чого завищено податковий кредит на суму 1379688,00 грн. за період червень - листопад 2010 року.

Не погоджуючись з актом перевірки, ПП «Магнат Дизайн Цент» було подано заперечення на акт (заперечення Вих.№125/12 від 23.10.12р.) до ДПІ у Подільському р-ні м.Києва ДПС.

За результатами розгляду заперечення, висновки акту було змінено та викладено у новій редакції, відповідно до якої встановлено порушення ПП «Магнат Дизайн Цент» вимог п.п.7.4.1 п.7.4, пп.7.4.5 п.7.4, пп.7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997р. №168/97-ВР із змінами та доповненнями, в результаті чого завищено податковий кредит на суму 1149741,00 грн. за період червень - листопад 2010 року.

У зв'язку із встановленням допущення позивачем зазначеного вище порушення Державною податковою інспекцією у Подільському районі м. Києва ДПС 02.11.12р. винесено податкове повідомлення-рішення № 0004822250 яким за позивачем визначено суму податкового зобов'язання з ПДВ у розмірі 1 724 612,00 грн. в тому числі 1 149 741,00грн. за основним платежем та штрафні (фінансові) санкції в сумі 574 871,00 грн.

Позивачем, не погоджуючись з такими рішеннями податкового органу, 08.11.12р. було подано до ДПС у м.Києві скаргу на вищезазначене податкове повідомлення-рішення, проте за результатом розгляду скарги, відповідачем було винесено Рішення № 102/0/76-13/12-1-03 від 04.01.13р., яким було відмовлено позивачу у задоволенні зазначеної скарги та залишено без змін податкове повідомлення рішення № 0004822250 від 02.11.12р.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд прийшов до переконання про підставність позовних вимог виходячи з наступних міркувань.

Як встановлено судом та не заперечується сторонами перевірка позивача проведена на підставі направлення від 04.10.2012 року №1367, виданого ДПІ у Подільському районі м.Києва ДПС, а також на підставі пп.78.1.11 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI, наказу ДПІ у Подільському районі м.Києва від 04.10.12 №1209 та Постанови Заступника начальника СВ ДПС у Чернігівській області від 12.06.2012р. по кримінальній справі №902-231.

Дійсно пп. 78.1.11п. 78.1 ст. 78 ПК України визначено як підставу для проведення документальної позапланової перевірки, однак пунктом 86.9 статті 86 ПК України (що діяв на момент проведення перевірки) у разі, якщо грошове зобов'язання розраховується органом державної податкової служби за результатами перевірки, призначеної відповідно до кримінально-процесуального закону або закону про оперативно-розшукову діяльність, податкове повідомлення-рішення за результатами такої перевірки не приймається до дня набрання законної сили відповідним рішенням суду. Матеріали перевірки разом з висновками органу державної податкової служби передаються правоохоронному органу, що призначив перевірку. Статус таких матеріалів перевірки та висновків органу державної податкової служби визначається кримінально-процесуальним законом або законом про оперативно-розшукову діяльність.

Крім того пунктом 58.4 статті 58 ПК України встановлено, що у разі, коли судом за результатами розгляду кримінальної справи про злочини, предметом якої є податки, збори, винесено обвинувальний вирок, що набрав законної сили, або винесено рішення про закриття кримінальної справи за нереабілітуючими підставами, відповідний контролюючий орган зобов'язаний визначити податкові зобов'язання платника податків за податками та зборами, несплата податкових зобов'язань за якими встановлена рішенням суду, та прийняти податкове повідомлення-рішення про нарахування платнику таких податкових зобов'язань і застосування стосовно нього штрафних (фінансових) санкцій у розмірах, визначених цим кодексом, при цьому забороняється складання та надсилання платнику податків податкового повідомлення-рішення до набрання законної сили рішенням суду у справі або закриття такої кримінальної справи за нереабілітуючими обставинами.

Викладені норми податкового законодавства встановлюють, що результатами перевірок платників податків, призначених в рамках порушеної кримінальної справи про злочини, предметом якої є податки, збори контролюючий орган визначає суми грошових зобов'язань, але податкове повідомлення-рішення не приймає до вирішення такої кримінальної справи.

При цьому з наявних матеріалів справи судом встановлено, що спірне податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі висновків акту позапланової виїзної документальної перевірки проведеної в рамках кримінальної справи провадження по якій не завершено.

З наявної в матеріалах справи копії акту перевірки вбачається, що висновки податкового органу щодо заниження позивачем податкових зобов'язань ґрунтуються виключно на інформації отриманій з постанови Заступника начальника СВ ДПС у Чернігівській області від 12.06.2012р.

Крім того, посилання відповідача на статтю 215, статтю 216 ЦК України є безпідставними, так як зазначені норми можуть використовуватися лише при визнанні правочинів недійсними в судовому порядку.

Вказані висновки підтверджуються і ст. 20 Податкового кодексу України, відповідно до якої органам державної податкової служби України не надано повноважень щодо визнання тих чи інших угод (правочинів) недійсними та/або нікчемними.

Суд повно та всебічно встановивши всі фактичні обставини справи приходить до переконання щодо підставності заявлених вимог, а тому спірні податкові повідомлення-рішення підлягають скасуванню.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, відповідачем не доведено правомірність прийнятого оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.

Враховуючи наведені обставини позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Керуючись ст.ст. 69, 70 71, 158-163,167 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов Приватного підприємства «Магнат Дизайн Цент» задовольнити повністю.

2. Скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у Подільському районі м.Києва ДПС від 02 листопада 2012 року № 0004822250.

3. Зобов'язати відповідний підрозділ Державної казначейської служби України стягнути судові витрати в сумі 2294,00 грн., на користь Приватного підприємства «Магнат Дизайн Цент» (ідентифікаційний код 30659728), за рахунок Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунків Державної податкової інспекції у Подільському районі м.Києва Державної податкової служби (ідентифікаційний код 26088848) за рахунок бюджетних асигнувань

Постанова набуває законної сили в порядку статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.В. Смолій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.02.2013
Оприлюднено12.03.2013
Номер документу29851092
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/663/13-а

Ухвала від 11.09.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 13.07.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 12.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 12.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 24.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 18.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 29.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Постанова від 02.07.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

Постанова від 27.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні