КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 2а-26/10/1070 Головуючий у 1-й інстанції: Харченко С.В. Суддя-доповідач: Василенко Я.М.
У Х В А Л А
Іменем України
05 березня 2013 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого Василенка Я.М.,
суддів Кузьменка В.В., Шурка О.І.,
при секретарі Приходько О.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби та особи що приєдналася - прокуратури Київської області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 17.08.2012 у справі за адміністративним позовом Білоцерківської державної сортодослідної станції до Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби, прокуратури Київської області про скасування податкового повідомлення-рішення,-
В С Т А Н О В И В:
Білоцерківська державна сортодослідна станція звернулася до суду першої інстанції із позовом, в якому просила визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області від 21.04.2008 № 1150/000236232/0.
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 17.08.2012 позов задоволено частково: податкове повідомлення-рішення Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області від 21.04.2008 № 1150/000236232/0 в частині застосування до Білоцерківської державної сортодослідної станції штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 253309 грн. - визнано протиправним та скасовано; у задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.
Не погоджуючись з зазначеним вище судовим рішенням Білоцерківська ОДПІ Київської області ДПС звернулася із апеляційною скаргою, в якій просить скасувати оскаржувану постанову, як таку, що постановлена із порушенням норм матеріального і процесуального права, та ухвалити нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що зазначена апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, Білоцерківська державна сортодослідна станція (ідентифікаційний код 20610315, місцезнаходження: 09111, Київська область, м. Біла Церква, вул. Ставищанська, буд. 108-А) є юридичною особою та перебуває на податковому обліку в Білоцерківській об'єднаній державній податковій інспекції Київської області Державної податкової служби.
У березні-квітні 2008 року посадовими особами Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області на виконання вимог статті 111 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 № 509-ХІІ проведено позапланову виїзну перевірку з питань достовірності і своєчасності нарахування податку на додану вартість та фіксованого сільськогосподарського податку Центром сортознавства та сортовивчення, правонаступником якого є позивач.
За результатами перевірки складено акт від 08.04.2008 № 908/23-2-032/103 (далі - акт перевірки), в якому зафіксовано, зокрема, порушення платником податків вимог пунктів 4.1, .4.2 статті 4 та підпункту 7.3.1 пункту 7.3 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 № 168/97-ВР.
Так, під час перевірки посадовими особами відповідача виявлено, що Центром сортознавства та сортовивчення не віднесено до бази оподаткування податком на додану вартість за січень та травень 2006 року операції з безоплатної передачі на баланс Державного підприємства сортодослідне господарство «Білоцерківське» основних засобів, залишкова вартість яких складає 1639576 грн. 34 коп., незавершеного капітального будівництва вартістю 652617 грн. 00 коп., покупної продукції на суму 165949 грн. 75 коп. та паливо-мастильних матеріалів на суму 25420 грн. 34 коп.
Крім того, відповідачем встановлено, що платником податків не віднесено до складу податкового зобов`язання з податку на додану вартість за травень 2006 року операцію з реалізації продукції на загальну суму 11460 грн. 00 коп. та не відображено у загальних деклараціях з податку на додану вартість за березень та вересень 2006 року операцію з реалізації основних засобів на загальну суму 59432 грн. 00 коп.
Вказані вище обставини, на думку податкового органу, свідчать про заниження позивачем податкового зобов`язання з податку на додану вартість на суму 508527 грн. 00 коп.
У ході контролюючого заходу посадовими особами Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області також виявлено, що у грудні 2006 року позивачем отримано від Державного підприємства сортодослідне господарство «Білоцерківське» раніше ним передані основні засоби та товарно-матеріальні цінності. Вказану операцію не відображено платником податків у загальній декларації з податку на додану вартість, у результаті чого завищено податкове зобов`язання за грудень 2006 року на суму 506617 грн. 00 коп.
Враховуючи виявлені у ході контролюючого заходу податкові правопорушення у сукупності, податковий орган дійшов висновку про те, що платником податків за результатами його господарської діяльності у 2006 році протиправно не перераховано до бюджету податок на додану вартість у сумі 1910 грн. 00 коп.
На підставі акта перевірки податковим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 21.04.2008 № 1150/000236232/0, яким відповідно до приписів підпункту «б» підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 та підпункту 17.1.3 пункту 17.1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181-III позивачу визначено суму податкового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 1910 грн. 00 коп. та застосовано до нього штрафні (фінансові) санкції у сумі 254264 грн.
Суд першої інстанції, мотивував своє рішення тим, що нарахування Білоцерківською об'єднаною державною податковою інспекцією Київської області штрафних (фінансових) санкцій у сумі 253309 грн. 00 коп. здійснено з порушенням вимог чинного законодавства України, що є підставою для скасування оскаржуваного податкового повідомлення - рішення у цій частині.
Апелянти у своїй скарзі зазначають, що рішення про безоплатну передачу майна з балансу Центру сортознавства та сортовивчення на баланс ДП СДГ «Білоцерківське» відсутнє, а тому не звільняє від оподаткування.
Колегія суддів погоджується з рішенням суду першої інстанції та вважає доводи апелянта безпідставними, враховуючи наступне.
Пунктом 3.1 статті 3 Закону України «Про податок на додану вартість» № 168/97-ВР встановлено, що об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з: поставки товарів та послуг, місце надання яких знаходиться на митній території України, в тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору) для погашення заборгованості заставодавця, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу у користування лізингоотримувачу (орендарю); ввезення товарів (супутніх послуг) у митному режимі імпорту або реімпорту (далі - імпорту); вивезення товарів (супутніх послуг) у митному режимі експорту або реекспорту (далі - експорту), поставки транспортних послуг по перевезенню пасажирів, вантажобагажу (товаробагажу) та вантажу за межами державного кордону України.
Згідно з підпунктом 3.2.9 пункту 3.2 статті 3 зазначеного Закону передбачено, що не є об'єктом оподаткування операції з безоплатної передачі у державну власність чи комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст або у їх спільну власність об'єктів усіх форм власності, які перебувають на балансі одного платника податку і передаються на баланс іншого платника податку, якщо такі операції здійснюються за рішеннями Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, прийнятими у межах їх повноважень.
Це положення поширюється на: операції з безоплатної передачі об'єктів з балансу платника податку, майно якого перебуває в державній або комунальній власності, на баланс іншої юридичної особи, майно якої перебуває відповідно в державній або комунальній власності; операції з безоплатної передачі неприватизованих об'єктів житлового фонду (включаючи місця загального користування та прибудинкові будівлі і споруди), а також об'єктів соціальної інфраструктури (в тому числі об'єктів їх незавершеного будівництва) з балансу платника податку на баланс юридичної особи, майно якої перебуває в державній або комунальній власності, чи безпосередньо на баланс відповідної місцевої ради.
Колегія суддів звертає увагу на те, що на момент виникнення спірних правовідносин майно Центру сортознавства та сортовивчення, правонаступником якого є позивач, та майно Державного підприємства сортодослідне господарство «Білоцерківське» перебувало у державній власності.
Як вже зазначалося судом вище, у січні та травні 2006 року Центром сортознавства та сортовивчення проведено господарську операцію з безоплатної передачі на баланс Державного підприємства сортодослідне господарство «Білоцерківське» основних засобів, залишкова вартість яких складає 1639576 грн. 34 коп., незавершеного капітального будівництва вартістю 652617 грн. 00 коп., покупної продукції на суму 165949 грн. 75 коп. та паливо - мастильних матеріалів на суму 25420 грн. 34 коп.
Безоплатна передача зазначеного вище майна вчинена підприємством на виконання вимог наказу Українського інституту експертизи сортів рослин від 07.10.2005 № 140/1-ОД, пунктом 4 якого передбачено передачу Державному підприємству сортодослідне господарство «Білоцерківське» частини майна, що знаходиться на балансі Центру сортознавства та сортовивчення. Наведене вище рішення, на думку позивача, є підставою для віднесення такої операції до категорії звільнених від оподаткування податком на додану вартість.
У свою чергу, представник відповідача у судовому засіданні зазначив, що Українському інституту експертизи сортів рослин не делеговано повноваження щодо управління майном Центру сортознавства та сортовивчення, у зв`язку з чим вказана операція повинна оподатковуватись за загальними правилами, визначеними Законом України № 168/97-ВР.
Частиною першою статті 141 Господарського кодексу України встановлено, що до державного майна у сфері господарювання належать цілісні майнові комплекси державних підприємств або їх структурних підрозділів, нерухоме майно, інше окреме індивідуально визначене майно державних підприємств, акції (частки, паї) держави у майні суб'єктів господарювання різних форм власності, а також майно, закріплене за державними установами і організаціями з метою здійснення необхідної господарської діяльності, та майно, передане в безоплатне користування самоврядним установам і організаціям або в оренду для використання його у господарській діяльності.
Пунктом 1 Декрету Кабінету Міністрів України від 15.12.1992 № 8-92 «Про управління майном, що є у загальнодержавній власності» (чинного на момент виникнення спірних правовідносин) функції щодо управління майном, що є у загальнодержавній власності, крім майнових комплексів підприємств, установ, організацій, управління якими здійснюють відповідні служби Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України згідно з законодавчими актами України, покладено на міністерства та інші підвідомчі Кабінету Міністрів України органи державної виконавчої влади.
Відповідно до пункту 2 зазначеного Декрету, міністерства та інші підвідомчі Кабінету Міністрів України органи державної виконавчої влади відповідно до покладених на них повноважень здійснюють контроль за ефективністю використання і збереженням закріпленого за підприємствами державного майна.
Наказом Міністерства аграрної політики України від 29.12.2002 № 418, розробленим на виконання вимог Декрету Кабінету Міністрів України від 15.12.1992 № 8-92 «Про управління майном, що є у загальнодержавній власності», закріплено за Державною службою з охорони прав на сорти рослин відповідний перелік установ і організацій та делеговано вказаному урядовому органу державного управління повноваження з управління майном цих підприємств.
Згідно з додатком до наказу Міністерства аграрної політики України від 29.12.2002 № 418, до переліку підприємств, організацій та установ, підпорядкованих Державній службі з охорони прав на сорти рослин, включено Центр сортознавства та сортовивчення.
Пунктом 2 наказу Міністерства аграрної політики України від 29.12.2002 № 418 Державній службі з охорони прав на сорти рослин делеговано повноваження в разі необхідності, відповідно до чинного законодавства України, надавати дозволи закладам експертизи державної системи з охорони прав на сорти рослин (яким є Центр сортознавства та сортовивчення) щодо безоплатної передачі майна з балансу одного закладу експертизи на баланс іншого закладу.
Тобто, згідно положень підпункту 3.2.9 пункту 3.2 статті 3 Закону України № 168/97-ВР та приписів наказу Міністерства аграрної політики України від 29.12.2002 № 418, операція з безоплатної передачі майна Центра сортознавства та сортовивчення іншому підприємству державної власності вважається такою, що не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість виключно у разі, якщо така операція проведена за дозволом Державної служби з охорони прав на сорти рослин.
Як встановлено судом у ході судового розгляду справи, безоплатна передача у січні та травні 2006 року майна з балансу Центра сортознавства та сортовивчення на баланс Державного підприємства сортодослідне господарство «Білоцерківське» вчинена суб`єктом господарювання за відсутності відповідного дозволу Державної служби з охорони прав на сорти рослин.
Колегія суддів звертає увагу на те, що наказ Українського інституту експертизи сортів рослин від 07.10.2005 № 140/1-ОД, на який посилається позивач, не дає підстави відносити вказану операцію до категорії звільнених від оподаткування, оскільки Український інститут експертизи сортів рослин, який знаходиться в підпорядкуванні Державної служби з охорони прав на сорти рослин, не наділений повноваженнями щодо самостійного розпорядження майном підвідомчих йому підприємств державної власності.
Пунктом 6.1 статті 6 Закону України № 168/97-ВР визначено, що об'єкти оподаткування, визначені статтею 3 цього Закону, за винятком операцій, звільнених від оподаткування, та операцій, до яких застосовується нульова ставка згідно з цим Законом, оподатковуються за ставкою 20 відсотків.
Враховуючи наведені вище правові норми, висновок податкового органу стосовно обов`язку позивача здійснити декларування податкового зобов`язання з передачі у січні та травні 2006 року на баланс Державного підприємства сортодослідне господарство «Білоцерківське» основних засобів, незавершеного капітального будівництва, покупної продукції та паливо - мастильних матеріалів виходячи з фактичної ціни операції є правомірним, що вірно встановлено судом першої інстанції.
Колегія суддів вважає обгрунтованим висновок відповідача про обов`язок платника податків задекларувати податкове зобов`язання з податку на додану вартість за результатами проведення у грудні 2006 року господарської операції, за якою Центром сортознавства та сортовивчення отримано від Державного підприємства сортодослідне господарство «Білоцерківське» раніше ним передане майно.
В силу приписів пункту 7.1 статті 7 Закону України № 168/97-ВР, поставка товарів (робіт, послуг) здійснюється за договірними (контрактними) цінами з додатковим нарахуванням податку на додану вартість.
Датою виникнення податкових зобов'язань з поставки товарів (робіт, послуг) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або дата зарахування коштів від покупця (замовника) на банківський рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, послуг), що підлягають поставці, а у разі поставки товарів (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти - дата їх оприбуткування в касі платника податку, а при відсутності такої - дата інкасації готівкових коштів у банківській установі, що обслуговує платника податку; або дата відвантаження товарів, а для робіт (послуг) - дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання робіт (послуг) платником податку (підпункт 7.3.1 пункту 7.3 статті 7 Закону України № 168/97-ВР).
Як встановлено судом у ході судового розгляду справи, у травні 2006 року Центром сортознавства та сортовивчення здійснено операції з продажу його контрагентам продукції (каталогів) на суму 11460 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ - 1910 грн. 00 коп.
Сума податку на додану вартість, що була сплачена покупцями товару у складі його ціни, не була віднесена Центром сортознавства та сортовивчення до його податкових зобов'язань з податку на додану вартість за травень 2006 року. Зазначені обставини представником позивача у судовому засіданні спростовані не були.
Враховуючи, що в силу приписів Закону України № 168/97-ВР операції платників податку з поставки товарів оподатковуються за ставкою 20 відсотків, висновок податкового органу про наявність у позивача обов`язку задекларувати податкове зобов`язання за результатами вказаної операції та сплатити до бюджету податок на додану вартість у сумі 1910 грн. є доведеним.
Відповідно до підпункту 4.1.1 пункту 4.1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181-III (чинного на момент виникнення спірних правовідносин), платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом «г» підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.
Згідно з приписами пункту 1.2 Порядку заповнення та подання податкової декларації податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 30.05.1997 № 166, платники податку, у яких згідно з чинним законодавством (пункти 11.21 та 11.29 статті 11 Закону України № 168/97-ВР) суми податку на додану вартість повністю залишаються у розпорядженні цих платників податку для цільового використання, подають податкову декларацію з податку на додану вартість (скорочену).
При цьому, до такої податкової декларації включаються лише ті операції, що стосуються спеціальних режимів, установлених указаними пунктами.
Спеціальним режимом оподаткування, що визначений пунктом 11.29 статті 11 Закону України № 168/97-ВР (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), передбачено зупинення дії пункту 7.7 статті 7, пунктів 10.1 і 10.2 статті 10 цього Закону в частині сплати до бюджету податку на додану вартість щодо операцій з поставки товарів (робіт, послуг) власного виробництва, включаючи продукцію (крім підакцизних товарів), виготовлену на давальницьких умовах із власної сільськогосподарської сировини, за винятком операцій з поставки переробним підприємствам молока та м'яса живою вагою, що здійснюються сільськогосподарськими товаровиробниками незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, в яких сума, одержана від поставки сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки за попередній звітний (податковий) рік, становить не менше 50 відсотків загальної суми валового доходу підприємства.
Центром сортознавства та сортовивчення у березні та вересні 2006 року реалізовано Державному підприємству сортодослідне господарство «Білоцерківське» основні засоби (плоскоріз, термостат, жатку) на загальну суму 59432 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ - 9905 грн. 00 коп. (податкові накладні від 29.03.2006 № 8а та 05.09.2006 № 36).
Суму податку на додану вартість, що була сплачена Державним підприємством сортодослідне господарство «Білоцерківське» у складі ціни товару, включено Центром сортознавства та сортовивчення до показників скороченої декларації з податку на додану вартість.
У подальшому, вказані основні засоби були повернуті Центру сортознавства та сортовивчення на підставі розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 29.12.2006 № 40 та № 42. Показники такого коригування також відображено підприємством у скороченій податковій декларації з податку на додану вартість.
Як зазначалося вище, згідно з п. 11.29 статті 11 Закону України № 168/97-ВР та пункту 1.2 Порядку заповнення та подання податкової декларації податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 30.05.1997 № 166 до скороченої податкової декларації з податку на додану вартість включаються лише ті операції, що стосуються поставки товарів (робіт, послуг) власного виробництва, включаючи продукцію (крім підакцизних товарів), виготовлену на давальницьких умовах із власної сільськогосподарської сировини.
Продукцією власного виробництва визнається продукція, яка була повністю вироблена або піддана достатній переробці чи обробці підприємством з використанням власного або орендованого майна.
Колегія суддів звертає увагу на те, що представником позивача у судовому засіданні не заперечується факт того, що товарно - матеріальні цінності, що реалізовані Центром сортознавства та сортовивчення, а саме: плоскоріз, термостат та жатка, не відносяться до продукції власного виробництва підприємства, а відтак, підстави для відображення такої операції та в подальшому коригування її показників в окремій (скороченій) декларації з податку на додану вартість відсутні.
З огляду на зазначене, беручи до уваги достатній і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, враховуючи, що обставини, що свідчать про вчинення суб`єктом господарювання податкового правопорушення у судовому засіданні представником позивача спростовані не були, суд дійшов висновку, що визначення податковим органом суми податку на додану вартість у розмірі 1910 грн. 00 коп., що підлягає сплаті ним добюджету у зв`язку з заниженням податкового зобов`язання за січень, березень, травень та вересень 2006 року на загальну суму 508527 грн. 00 коп. та завищенням податкового зобов`язання за грудень 2006 року на суму 506617 грн. 00 коп. (508527 грн. 00 коп. - 506617 грн. 00 коп. = 1910 грн. 00 коп.) здійснено цілком обґрунтовано та відповідає вимогам чинного законодавства.
Слід зазначити, що податкове законодавство України ґрунтується на принципах невідворотності настання визначеної законом відповідальності у разі порушення податкового законодавства.
Так, якщо за результатами перевірки органами державної податкової служби виявлено порушення платником податків законодавства про оподаткування, на порушників накладаються штрафні санкції, розмір яких на момент виникнення спірних правовідносин було визначено статтею 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181-III.
Відповідно до підпункту 17.1.3 пункту 17.1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181-III, у разі, коли контролюючий орган самостійно донараховує суму податкового зобов'язання платника податків за підставами, викладеними у підпункті «б» підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, такий платник податків зобов'язаний сплатити штраф у розмірі десяти відсотків від суми недоплати (заниження суми податкового зобов'язання) за кожний з податкових періодів, установлених для такого податку, збору (обов'язкового платежу), починаючи з податкового періоду, на який припадає така недоплата, та закінчуючи податковим періодом, на який припадає отримання таким платником податків податкового повідомлення від контролюючого органу, але не більше п'ятдесяти відсотків такої суми та не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян сукупно за весь строк недоплати, незалежно від кількості податкових періодів, що минули.
Таким чином, у разі, якщо податковий орган самостійно донараховує суму податкового зобов`язання, у платника податків додатково виникає обов`язок сплатити штрафну (фінансову) санкцію, розмір якої залежить від суми несплаченого ним до бюджету податку.
Тобто, відповідачем визначено податкове зобов`язання, що повинно бути сплачено позивачем до бюджету, у сумі 1910 грн. 00 коп. та до нього повинна бути застосована фінансова санкція, виходячи з приписів підпункту 17.1.3 пункту 17.1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181-III, у розмірі 50 % суми несплаченого до бюджету податку, що становить 955 грн. 00 коп. (1910 грн. 00 коп. х 50 % = 955 грн. 00 коп.).
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку, що розмір штрафу розраховано відповідачем виходячи з викладених в акті перевірки висновків податкового органу про заниження позивачем податкового зобов`язання з податку на додану вартість за січень, березень, травень та вересень 2006 року у розмірі 508527 грн. 00 коп. Однак, Білоцерківською об'єднаною державною податковою інспекцією Київської області не враховано, що за результатами перевірки поряд з вказаним правопорушенням виявлено також завищення позивачем податкового зобов`язання з цього ж податку на суму 506617 грн. 00 коп., а тому нарахування Білоцерківською об'єднаною державною податковою інспекцією Київської області штрафних (фінансових) санкцій у сумі 253309 грн. 00 коп. (254264 грн. 00 коп. - 955 грн. 00 коп. = 253309 грн. 00 коп.) здійснено з порушенням вимог чинного законодавства України, що є підставою для скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення у цій частині, що вірно встановлено судом першої інстанції.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Апелянт надав до суду належні докази, що підтверджують факт протиправності винесення оскаржуваного рішення та довів обґрунтованість своїх вимог. Таким чином, колегія суддів вирішила згідно ст. 200 КАС України залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, з урахуванням того, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
Керуючись ст. ст. 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206 КАС України, суд
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби та особи що приєдналася - прокуратури Київської області залишити без задоволення , а постанову Київського окружного адміністративного суду від 17.08.2012 - без змін .
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення, проте може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки, встановлені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий: Василенко Я.М.
Судді: Кузьменко В.В.,
Шурко О.І.
Повний текст виготовлено 07.03.2013
Головуючий суддя Василенко Я.М.
Судді: Кузьменко В. В.
Шурко О.І.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2013 |
Оприлюднено | 12.03.2013 |
Номер документу | 29851319 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Василенко Я.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні