Постанова
від 28.02.2013 по справі 801/1258/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

28 лютого 2013 р. (16:09) Справа №801/1258/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі судді Москаленка С.А., за участю секретаря судового засідання Магері М.В.,

представників позивача - Куткової Н.М., довіреність від 14.01.13, Долгополової Н.А., довіреність від 01.02.13,

представника відповідача - Шевцова В.Г., довіреність від 27.11.12 № 3596/9/10

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Міндальна роща"

до Державної податкової інспекції у м. Алушті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби

про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Товариства з обмеженою відповідальністю "Міндальна роща" (далі - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Алушті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 25.01.2013 р. № 0000272301.

Позовні вимоги мотивовані тим, що висновки перевіряючих, зроблені за результатами проведення перевірки та зафіксовані в акті, є помилковими, такими що не відповідають фактичним обставинам та такими, що виникли в результаті невірного тлумачення умов укладених договорів та чинного законодавства України. З положень цивільного законодавства договір є обов'язковим до виконання сторонами, а тому і сплата орендної плати, як істотна умова цього договору, є обов'язковою для орендаря, у розмірі визначеному договором, але не менш встановленого законодавством. Податковий кодекс України визначає, що базовий податковий період для плати за землю є календарний рік, який починається з 01 січня і закінчується 31 грудня того ж року. За таких підстав, проведений позивачем перерахунок плати за землю вчинено у відповідності до вимог чинного законодавства, твердження відповідача про те, що сплата податку залежить виключно від державної реєстрації договору оренди та змін до нього, суперечить положенням діючого законодавства і не відповідає дійсності.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 01.02.2013 року відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.

У судовому засіданні представник позивача позов підтримав, надані пояснення по суті справи.

Представник відповідача в судовому засіданні адміністративний позов не визнав, проти його задоволення заперечував, зазначив, що перевіркою, за результатами якої складено акт від 09.012013 № 30/23/31395454, встановлено неправомірне зменшення розміру орендної плати за 2012 рік на 10 549,8 грн., що є порушення платником податків податкового законодавства. Так, відповідно до п. 3 укладених додаткових угод до договорів оренди земельних ділянок від 30.03.2012р., зміни вступають в силу після їх підписання сторонами та державної реєстрації, яка відбулась лише 24.10.12р., скореговані 26.10.12 р. податковою декларацією № 9066557629 грошові зобов'язання, є порушеннями платником податків положень ст. 20 Закону України "Про орендну плату" та п. 288.4 ст. 288 Податкового кодексу України. За вказаних підстав, на думку представника відповідача, у задоволенні позовних вимог слід відмовити.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши представників сторін, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню з наступних підстав.

Товариством з обмеженою відповідальністю "Міндальна Роща", ідентифікаційний код юридичної особи 31395454, укладено з Алуштинською міською радою договори оренди землі, за якими останнім, як орендодавцем, передано, а ТОВ "Міндальна Роща", як орендарем, прийнято у строкове платне користування: земельну ділянку кадастровим номером 01 103 000 00 :01:009:0305 площею 0,0650 га - договір від 20 лютого 2008 року (а.с.86-88); земельну ділянка кадастровим номером 01 103 000 00:01:007:0170 загальною площею 1,6997 га - договір від 16 листопада 2009 року (а.с.79-81); земельну ділянку кадастровим номером 01 103 000 00:01:007:0171 загальною площею 1,6679 га - договір від 17 листопада 2009 року (а.с.72-74); земельну ділянку кадастровим номером 01 103 000 00:01:007:0169 загальною площею 5,5539 та кадастровим номером 01 103 000 00:01:007:0168 загальною площею 1,0570 га - договори від 18 листопада 2009 р.(а.с.59-61, 66-68). Вказані земельні ділянки відповідно до актів встановлення границь ділянок в натурі, схематичних планів та на підставі актів прийому передачі передані орендарю у користування (а.с.62-64, 69-71, 75-77, 82-84, 89-91).

Додатковими угодами від 30 березня 2012 року до вищевказаних договорів оренди земельних ділянок внесено зміни, що стосуються нормативно-грошової оцінки ділянки з 01.01.2012р.; коефіцієнту індексації, який на 01.01.2012р. у відповідності до п. 289.3 ст. 289 ПК України - "1"; розміру орендної плати, що вноситься орендатором у грошовій формі, в розмірі 3% від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки; нарахування пені у разі невнесення орендної плати у строки, передбачені договорами; вимог використання земельних ділянок за цільовим призначенням; порядку розірвання договорів та відповідальності сторін за невиконання або неналежне виконання Договорів (а.с.65, 71а, 78, 85, 93-94).

Проведеною документальною плановою виїзною перевіркою ТОВ "Миндальна Роща", ідентифікаційний код юридичної особи 31395454, з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2011р. по 30.09.2012р., валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 по 30.09.2012, за результатами якої складено акт від 09.01.2012 р. № 30/23/31395454, зокрема встановлено порушення ст. 20 Закону України "Про орендну плату" від 06 жовтня 1998 року № 161-XIV, п. 288.4 ст. 288 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, тим самим занижено розмір орендної плати яка підлягає сплаті до бюджету на 10 549,8 грн. за 2012 рік.

На підставі акту від 09.01.2012 р. № 30/23/31395454 ДПІ у м. Алушті АР Крим ДПС прийнято податкове повідомлення-рішення від 25 січня 2013 року, яким Товариству з обмеженою відповідальністю "Міндальна Роща" за платежем: орендна плата з юридичних осіб, 5313050200, збільшено суму грошового зобов'язання на 13 180,25 грн., з яких за основним платежем у сумі 10 549,8 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у сумі 2 637,45 грн. (а.с.57). Відповідно до розрахунку фінансових санкцій названого податкового повідомлення-рішення податковим органом за звітний період з січня 2012 року до вересень 2012 року, виявлене заниження податкового зобов'язання щомісячно на 1 172,20 грн., збільшено платнику податків грошові зобов'язання щомісячно на 1 172,20 грн., нараховані штрафні санкції у розмірі 25 % суми збільшення податкового зобов'язання, що склало 293,05 грн. щомісячно (а.с.58).

Як вбачається із змісту пункту 3.5 акта від 09.01.2012 р. № 30/23/31395454 перевіркою встановлено обставини подання ТОВ "Міндальна Роща" до ДПІ у м. Алушта уточнюючої податкової декларації орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності за 2012р. (№ 9066557629 від 26.10.2012), за якою зменшено податкові зобов'язання з орендної плати за землю за 2012 рік на 12 894,37 грн.

Орендну плату зменшено відповідно з рішенням Алуштинської міської ради від 26.12.2011 № 7/560 "Про затвердження технічної документації по нормативно-грошової оцінки земель м. Алушти", від 26.12.2011 № 7/561 "Про затвердження Типового договору оренди землі", згідно ст. 30 Закону України "Про оренду землі" та на підставі додаткових угод, а саме: додаткова угода до договору оренди землі земельної ділянки від 01.12.2010 року № 041000100146 від 30.03.2012р.; додаткова угода до договору оренди землі земельної ділянки від 01.12.2010 року № 041000100147 від 30.03.2012р.; додаткова угода до договору оренди землі земельної ділянки від 01.12.2010 року № 041000100145 від 30.03.2012р.; додаткова угода до договору оренди землі земельної ділянки від 01.12.2010 року № 041000100148 від 30.03.2012р.; додаткова угода до договору оренди землі земельної ділянки від 01.12.2010 року № 041000100144 від 30.03.2012р.

Згідно п. 3 зазначених угод - дані угоди вступають в силу після їх підписання сторонами та державної реєстрації. Угоди пройшли державну реєстрацію 24.10.2012р. На підставі вищевикладеного ТОВ "Міндальна Роща" неправомірно перерахувало розмір орендної плати за 2012 р. (а саме за період з 01.01.2012р. до 30.09.2012р.) тим самим занизивши розмір орендної плати яка підлягає сплаті до бюджету на 10 549,8 грн. за 2012 р. в порушення ст. 20 Закону України "Про оренду землі" від 06 жовтня 1998 року № 161-XIV та п. 288.4 ст. 288 Податкового кодексу України, згідно якої розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем та орендарем.

В судовому засіданні представник відповідача наголосив на тому, що вищевказані обставини, встановлені податковим органом під час перевірки платника податків, покладено до висновків акту на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичний осіб.

Не погодившись із зазначеними податковими повідомленнями-рішеннями відповідача позивач звернувся до суду із позовом про визнання його протиправним і скасування.

Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши докази зібрані по справі у їх сукупності, враховуючи правові норми, які належить застосовувати до цих спірних правовідносин, оцінюючи докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про обґрунтованість вимог позивача, у зв'язку із чим адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі з огляду на таке.

Як встановлено вище, підставою для прийняття оскаржуваного рішення та донарахування позивачу грошового зобов'язання зі сплати орендної плати за землю стала різниця між розмірами орендної плати, встановленими в договорі оренди землі та додаткових угодах, внаслідок затвердження органом місцевого самоврядування технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель, що змінює коефіцієнт, який використовується при розрахунку розміру орендної плати та впливає на розмір земельного податку.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 93 Земельного кодексу України, ст. 1, п. "в" ч. 2 ст. 5 Закону України 06.10.1998 № 161-XIV "Про оренду землі" право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідне орендареві (громадяни і юридичні особи України, іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи, міжнародні об'єднання та організації, а також іноземні держави) для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Договір оренди землі, згідно положень ст. 13 Закону України "Про оренду землі", це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

У відповідності із ст. 15 зазначеного Закону однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Відповідно до ст. 1 Закону України 11.12.2003 № 1378-IV "Про оцінку землі", положення якого визначають правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов'язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель, встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Згідно ст.ст. 5, 13 зазначеного Закону, ст. 201 Земельного кодексу України обов'язкова нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Так, на вимогу ст. 15 Закону України "Про оцінку землі" підставою для проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Відповідно до положень ст. 20 Закону України "Про оцінку землі" за результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, яка з положень ст. 23 цього ж Закону затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Статтею 1 Закону України від 11.09.2003 № 1160-IV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" визначено, що регуляторний акт - це, зокрема, прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання.

Як убачається з матеріалів справи позивач є користувачем 5 (п'яти) земельних ділянок комунальної власності, що знаходяться в розпорядження Алуштинської міської ради.

Однією із істотних умов договору оренди земельної ділянки є орендна плата. Як слід з вищевикладеного, рішення органу місцевого самоврядування щодо затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки землі безпосередньо впливає на розмір орендної плати, яка встановлюється відповідно до Закону України "Про плату за землю" на підставі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Зокрема положеннями статті 21 Закону України "Про оренду землі" орендною платою за землю визначено платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Крім того, на вимогу ч. 2 ст. 22 вказаного Закону, орендна плата за такі земельні ділянки справляється виключно у грошовій формі.

Нормами Податкового кодексу України визначено вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування.

У відповідності до п. 36.1. ст. 36 ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом.

Статтею 271 ПК України передбачено, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Згідно п. 274.1 ст. 274 ПК України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1% від їх нормативної грошової оцінки.

Так, п. 287.1 ст. 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Відповідно до п. 288.4 ПК України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. При цьому в законодавстві існують певні обмеження як за розміром, так і за умовами внесення такої плати, які повинні брати до уваги сторони договору оренди при його укладенні.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу, відповідно до п. 288.1, п. 288.5 ст.288 ПК України, не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

Слід також зазначити на приписи п. 288.7 ст. 288 ПК України, відповідно до яких податковий період, обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджету застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу.

Як встановлено статтею 285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

В той же час п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України визначено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Приписами п.287.3 ст. 287 Податкового кодексу України передбачено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Однак, базою оподаткування плати за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок, зміна якої впливає на розмір плати за земельні ділянки, що є регульованою ціною. Отже, зміна нормативно-грошової оцінки є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору, а також, зважаючи на приписи Податкового кодексу України є підставою для внесення даних до податкової звітності та/або підставою для корегування податкових зобов'язань.

Виходячи з приписів вказаних норм, платником податків, на переконання суду, зроблено вірний висновок що, у разі зміни нормативної грошової оцінки землі, змінюється річна сума податкового зобов'язання із земельного податку та орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності та правомірно зазначено, що у випадку запровадження у населеному пункті рішенням ради нової нормативної грошової оцінки землі, платники самостійно повинні звернутися до відповідного органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів для отримання довідки (витягу) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, перерахувати суму податкового зобов'язання із земельного податку та орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності та подати вказану довідку з податковою звітністю до податкового органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки.

Оскільки зменшення розміру орендної плати за землю відбулося не у зв'язку з волевиявленням сторін договору, а у зв'язку зі зміною ставки податку, внаслідок зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки, відповідно до норм чинного законодавства, то необхідність сплати земельного податку у новому розмірі виникла у позивача незалежно від внесення змін до договорів оренди за ініціативою сторін договору оренди землі.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Перевіряючи правомірність рішення та дій податкового органу з огляду на чіткі критерії, які зазначені у частині 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за необхідне зазначити, що податковим органом платнику податків безпідставно визначено розмір грошових зобов'язань з орендної плати за землю, внаслідок чого штрафні санкції також застосовані неправомірно. Розрахунок суми грошових зобов'язань із плати за землю здійснено виходячи із суми різниць між розміром орендної плати за п'ятьма договорами та розміром орендної плати за додатковими угодами до цих договорів, при тому, що за додатковою угодою від 30.03.2012 № 011030004000431 до договору оренди землі від 20.02.2008 № 040800200044 розмір орендної плати не зменшився, а, навпаки, збільшився.

Суд зазначає, що орендна плата є формою податку на землю і справляння його плати віднесено до сфери регулювання податкового законодавства.

Стаття 67 Конституції України вказує на те, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Сплата обов'язкових платежів і зборів, до яких віднесено і плату за землю, не може залежати від умов цивільно-правового договору.

З огляду на встановлені судом обставини, зважаючи на правові норми, що регулюють спірні правовідносини, дії відповідача, пов'язані, з прийняттям оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, не кореспондуються з вимогами ч. 2 ст. 19 Конституції України.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.

Оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню повністю, відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України, судові витрати у вигляді судового збору у розмірі 131,87 грн., які сплачені до бюджету згідно платіжного доручення від 28.01.2012р. № 80, підлягають стягненню на користь позивача з Державного бюджету України шляхом списання із розрахункових рахунків Державної податкової інспекції в м. Алушта АР Крим ДПС.

Під час судового засідання, яке відбулось 28.02.2013 року оголошені вступна і резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАС України постанову у повному обсязі складено 05.03.2013 року.

Керуючись ст.ст. 94, 160-163, 167 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Алушті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби від 25 січня 2013 року № 0000272301.

3. Стягнути на користь ТОВ "Міндальна роща" (вул. Алея Декабристів, буд. 5, м. Алушта, АР Крим, 98500, ідентифікаційний код юридичної особи 31395454) витрати зі сплати судового збору у розмірі 131,87 грн. із Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунків Державної податкової інспекції у м. Алушті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби (вул. Леніна, буд. 22-А, м. Алушта, АР Крим, 98500, ідентифікаційний код юридичної особи 24040754).

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Москаленко С.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення28.02.2013
Оприлюднено19.03.2013
Номер документу29977737
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/1258/13-а

Ухвала від 12.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 16.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 17.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 19.09.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Ухвала від 07.06.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Постанова від 28.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

Ухвала від 01.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні