Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
03 квітня 2013 р. № 820/554/13-а
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді - Панова М.М.,
за участю:
секретаря судового засідання - Каряки С.Г.,
представників сторін:
позивача - Зеленого В.В. ,Куземи К.О.,
відповідача - Калініної О.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом
Відкритого акціонерного товариства "Завод ім. Фрунзе" до Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у місті Харкові Державної податкової служби України про скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Відкрите акціонерне товариство "Завод ім. Фрунзе", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у місті Харкові Державної податкової служби України, в якому просив суд скасувати податкове повідомлення - рішення Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у місті Харкові Державної податкової служби України № 00005000041 від 14.09.2012 року.
В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ним було правомірно сформовано податковий кредит за січень 2012р. по взаємовідносинам з контрагентами з ТОВ «Універсалсервіс» (код ЄДРПОУ 24478367) за період з 01.09.2011р. по 30.09.2011р. та з ТОВ «Укрбудмонтажінвест» (код ЄДРПОУ 33606775) за період з 01.10.2011р. по 31.10.2011р., про що свідчать належним чином оформлені первинні документи бухгалтерського та податкового обліку.
Представники позивача у судовому засіданні позов підтримали та просили задовольнити у повному обсязі з підстав та мотивів викладених у позовній заяві.
Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував та просив відмовити у повному обсязі. Надав письмові заперечення на позов, в яких зазначив, що позивачем неправомірно сформовано податковий кредит за січень 2012р. по взаємовідносинам з контрагентами з ТОВ «Універсалсервіс» (код ЄДРПОУ 24478367) за період з 01.09.2011р. по 30.09.2011р. та з ТОВ «Укрбудмонтажінвест» (код ЄДРПОУ 33606775) за період з 01.10.2011р. по 31.10.2011р. у зв"язку з тим, що відповідно до актів неможливості зустрічних звірок даних контрагентів які надійшли з ДПІ у Червонозаводському та Дхержинському районів м. Харкова, встановлено неможливість проведення ТОВ «Універсалсервіс» (код ЄДРПОУ 24478367) та ТОВ «Укрбудмонтажінвест» фінансово-господарської діяльності за спірний період.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі, виходячи з наступних підстав.
Судом встановлено, що фахівцями СДПІ по роботі з ВПП у м. Харкові ДПС на підставі п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України було проведено документальну позапланову виїзну перевірку Відкритого акціонерного товариства «Завод ім.. Фрунзе» з питання дотримання податкового законодавства по податку на додану вартість по правовим відносинам з ТОВ «Універсалсервіс» (код ЄДРПОУ 24478367) за період з 01.09.2011р. по 30.09.2011р., з ТОВ «Укрбудмонтажінвест» (код ЄДРПОУ 33606775) за період з 01.10.2011р. по 31.10.2011р., які відображені у податковій Декларації з ПДВ за січень 2012р. та дотримання податкового законодавства з податку на прибуток по даним операціям за період 2011р. - І півріччя 2012р.
Результати перевірки оформлено актом від 31.08.2012 року № 358/41-018/00236010 Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ВАТ «Завод ім.. Фрунзе» з питання дотримання податкового законодавства по податку на додану вартість по правовим відносинам з ТОВ «Універсалсервіс» (код ЄДРПОУ 24478367) за період з 01.09.2011р. по 30.09.2011р., з ТОВ «Укрбудмонтажінвест» (код ЄДРПОУ 33606775) за період з 01.10.2011р. по 31.10.2011р., які відображені у податковій декларації з ПДВ за січень 2012р. та дотримання податкового законодавства з податку на прибуток по даним операціям за період 2011 р.- І півріччя 2012р.
Перевіркою встановлено порушення вимог:
п.201.4,201.6, ст..201, п.198.3,198.4 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755- VI, із змінами та доповненнями, завищено податковий кредит січня 2012 року на загальну суму 18841,00 грн.;
п.201.4,201.6, ст..201 п.198.3,198.4 ст.198,п.200.1, п.200.2. ст..200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755- VI, із змінами та доповненнями, занижено суму ПДВ , яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет за січень 2012 р. на загальну суму 18841,00 грн.
В мотивувальній частині акту зазначено, що ВАТ «Завод ім. Фрунзе» неправомірно сформовано податковий кредит за січень 2012р. по взаємовідносинам з контрагентами з ТОВ «Універсалсервіс» (код ЄДРПОУ 24478367) за період з 01.09.2011р. по 30.09.2011р. та з ТОВ «Укрбудмонтажінвест» (код ЄДРПОУ 33606775) за період з 01.10.2011р. по 31.10.2011р. у зв"язку з тим, що відповідно до актів неможливості зустрічних звірок даних контрагентів які надійшли з ДПІ у Червонозаводському та Дхержинському районів м. Харкова, встановлено неможливість проведення ТОВ «Універсалсервіс» (код ЄДРПОУ 24478367) та ТОВ «Укрбудмонтажінвест» фінансово-господарської діяльності за спірний період.
На підставі акту перевірки від 31.08.2012 року № 358/41-018/00236010 Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ВАТ «Завод ім. Фрунзе» з питання дотримання податкового законодавства по податку на додану вартість по правовим відносинам з ТОВ «Універсалсервіс» (код ЄДРПОУ 24478367) за період з 01.09.2011р. по 30.09.2011р., З ТОВ «Укрбудмонтажінвест» (код ЄДРПОУ 33606775) за період з 01.10.2011р. по 31.10.2011р., які відображені у податковій декларації з ПДВ за січень 2012р. та дотримання податкового законодавства з податку на прибуток по даним операціям за період 2011 р.- І півріччя 2012р. СДПІ по роботі з ВПП у м. Харкові ДПС було прийнято податкове повідомлення - рішення від 14.09.2012 року № 0000500041 яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму - 28261,50 грн. з яких за основним платежем -18841,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами ) - 9420,50 грн.
Суд зазначає, що відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.
Відповідно до п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Відповідно до п. 2.1 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Відповідно до п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
06.09.2011р. між позивачем та ТОВ «Універсал сервіс» укладено договір про надання послуг, в якому досягнуто згоди щодо усіх істотних умов такого виду договорів: предмет договору, вид наданих послуг, строк виконання наданих послуг, порядок оплати та ціна. Після укладення договору ТОВ «Універсалсервіс» 08.09.2011р. надало позивачу передбачені вказаним договором послуги бетононасосу, що підтверджується Актом здачі-прийняття робіт № 08092 від 08.09.2011р., -після узгодження сторонами факту та об'єму наданих послуг ТОВ «Універсалсервіс» надано позивачу відповідну податкову накладну з зазначенням погодженої вартості наданих послуг. 08.09.2011р., діючи відповідно до умов договору позивачем здійснено оплату наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів з рахунку ВАТ «Завод ім. Фрунзе» на рахунок ТОВ «Універсалсервіс», що підтверджується платіжним дорученням № 6341 від 08.09.2011 р.
13.09.2011р. між позивачем та ТОВ «Універсал сервіс» укладено договір про надання послуг, в якому досягнуто згоди щодо усіх істотних умов такого виду договорів: предмет договору, вид наданих послуг, строк виконання наданих послуг, порядок оплати та ціна. Після укладення договору ТОВ «Універсалсервіс» 14.09.2011р. надало позивачу передбачені вказаним договором послуги бетононасосу, що підтверджується Актом здачі-прийняття робіт № 13094 від 14.09.2011р., після узгодження сторонами факту та об'єму наданих послуг ТОВ «Універсал сервіс» надано позивачу відповідну податкову накладну з зазначенням погодженої вартості наданих послуг. 16.09.2011р., діючи відповідно до умов договору позивачем здійснено оплату наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів з рахунку ВАТ «Завод ім. Фрунзе» на рахунок ТОВ «Універсалсервіс», що підтверджується платіжним дорученням № 4716 від 16.09.2011 р.
Як зазначив у судовому засіданні представник позивача, послуги бетононасосу ВАТ «Завод ім. Фрунзе» були потрібні для залиття несучих конструкцій Медіа-центру за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 57-А, з метою його подальшої реконструкції в автосалон у зв'язку з необхідністю приведення будівель підприємства, які безпосередньо знаходяться біля місць відвідування іноземними туристами та гостями міста під час проведення футбольних матчів Євро 2012 влітку 2012 року. Так, слід зауважити, що будівлі автосалонів, які знаходяться за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 57-А, при виконанні ремонтних робіт яких використовувались послуги бетононасосу, знаходяться навпроти стадіону «Металіст», який, розташований за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 65. Даний факт було візуально встановлено податковими ревізорами при проведенні вказаної перевірки. Факт проведення в м. Харкові футбольних матчів Євро 2012, проведення будівельних та ремонтних робіт в м. Харкові, зокрема, на вул. Плеханівській у м. Харкові в рамках підготовки до Євро 2012 є загальновідомим, відображений у ЗМІ, тому не потребує доказування.
Таким чином, вказані послуги бетононасосу використані платником податку у господарській діяльності з метою поліпшення власних основних фондів - перебудова медіа - центру в автосалон з кафетерієм та центром гарантійного обслуговування автомобілів.
20 вересня 2011 року між позивачем та ТОВ «Укрстроймонтажінвест» укладено договір підряду № 20/09, згідно п. 1.1. якого ТОВ «Укрстроймонтажінвест» зобов'язалося виконати підрядні роботи по облицюванню підлоги керамогранітною плиткою в частині нежитлового будинку по вул. Плеханівській, 67-А (медіа-центр на період проведення Евро-2012 з врахуванням його подальшої реконструкції під автосалон з центром сервісного обслуговування автомобілів). У відповідності до п. 5.1. Договору підряду № 20/09 робота по договору вважається виконаною після підписання сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт за формами КБ-2в та КБ-3 відповідно.
ТОВ «Укрстроймонтажінвест» було виконано передбачені договором № 20/09 види робіт, що зафіксовано підписаним сторонами Актом форми КБ-2в за жовтень 2011р., а вартість вказаних робіт зазначена у Довідці про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за жовтень 2011р., яка складає 10 228,28 грн. .
Діючи відповідно до вимог податкового законодавства України ТОВ «Укрстроймонтажінвест» видало ВА «Завод ім. Фрунзе» податкові накладні № 11 від 19.10.2011р. на суму 10 000,00 грн. та № 26 від 31.10.2011р. на суму 220,28 грн., що відповідає вартості виконаних підрядних робіт, зафіксованих у довідці форми КБ-3, складеній сторонами у жовтні 2011р.
Платіжним дорученням № 5745 від 19.10.2011р. ВАТ «Завод ім.. Фрунзе» перерахувало на розрахунковий рахунок виконавця робіт вартість виконаних робіт в сумі 10000,00 грн..
Таким чином, ВАТ «Завод ім. Фрунзе» та ТОВ «Укрстроймонтажінвест» 20.09.2011р. уклали господарський договір № 20/09 у формі договору підряду, підрядником виконано роботи, а замовником їх прийнято та оплачено, що підтверджується належними документами первинного бухгалтерського обліку та податковими накладними.
04 жовтня 2011 року між позивачем та ТОВ «Укрстроймонтажінвест» укладено договір підряду № 04/10, згідно п. 1.1. якого ТОВ «Укрстроймонтажінвест» зобов'язалося виконати підрядні роботи по гіпсополімерній штукатурці стін (площею 1470,61 кв.м., в т.ч. відкоси) на об'єкті будівництва «Автосалон з центром сервісного обслуговування та кафетерієм по вул. Героїв Праці (вугол вул. Барабашова) в м. Харкові. У відповідності до п. 5.1. Договору підряду № 04/10 робота по договору вважається виконаною після підписання сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт за формами КБ-2в та КБ-3 відповідно.
ТОВ «Укрстроймонтажінвест» було виконано передбачені договором № 04/10 види робіт, що зафіксовано підписаним сторонами Актом форми КБ-2в за жовтень 2011р., а вартість вказаних робіт зазначена у Довідці про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за жовтень 2011р., яка складає 109 999,80 грн. Крім того, на підтвердження обсягу виконаних робіт, додаткового до форми КБ-2в сторонами були складені акти виконаних робіт за жовтень 2011р. на суму 81 000,00 грн. та за грудень 2011 р. на суму 28 999,80 грн.
Діючи відповідно до вимог податкового законодавства України ТОВ «Укрстроймонтажінвест» видало ВА «Завод ім. Фрунзе» податкові накладні № 3 від 05.10.2011р. на суму 40 000,00 грн., № 18 від 27.10.2011р. на суму 40000,00 грн., № 25 від 31.10.2011р. на суму 1000,00 грн. та № 22 від 18.11.2011р. на суму 29000,00 грн. що відповідає вартості виконаних підрядних робіт, зафіксованих у довідці форми КБ-З, складеній сторонами у жовтні та грудні 2011р. на загальну суму 110 000,00 грн.
Платіжними дорученнями ВАТ «Завод ім. Фрунзе» перерахувало на розрахунковий рахунок виконавця робіт вартість виконаних робіт в сумі 40000,00 грн. - платіжне доручення № 5259 від 05.10.2011р.; в сумі 40000,00 грн. - платіжне доручення № 7183 від 27.10.2011р.; в сумі 30000,00 грн. - платіжне доручення № 7672 від 18.11.2011р. на загальну суму 110 000,00 грн.
Таким чином, ВАТ «Завод ім. Фрунзе» та ТОВ «Укрстроймонтажінвест» 04.10.2011р. уклали господарський договір № 04/10 у формі договору підряду, підрядником виконано роботи, а замовником їх прийнято та оплачено, що підтверджується належними документами первинного бухгалтерського обліку та податковими накладними.
14 жовтня 2011 року між позивачем та ТОВ «Укрстроймонтажінвест» укладено договір підряду № 14/10, згідно п. 1.1. якого ТОВ «Укрстроймонтажінвест» зобов'язалося виконати підрядні роботи по влаштуванню тимчасової перегородки в частині нежитлового будинку по вул.. Плеханівській, 57А (медіа-центр на період проведення Евро-2012 з врахуванням його подальшої реконструкції під автосалон з центром сервісного обслуговування автомобілів). У відповідності до п. 5.1. Договору підряду № 14/10 робота по договору вважається виконаною після підписання сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт за формами КБ-2в та КБ-3 відповідно.
ТОВ «Укрстроймонтажінвест» було виконано передбачені договором № 14/10 види робіт, що зафіксовано підписаним сторонами Актом форми КБ-2в за жовтень 2011р., а вартість вказаних робіт зазначена у Довідці про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за жовтень 2011р., яка складає 30 000,00 грн.
Діючи відповідно до вимог податкового законодавства України ТОВ «Укрстроймонтажінвест» видало ВАТ «Завод ім. Фрунзе» податкові накладні № 12 від 19.10.2011р. на суму 10 000,00 грн., № 27 від 31.10.2011р. на суму 4350,00 грн., № 1 від 03.11.2011р. на суму 15650,00 грн. на загальну суму 30 000,00 грн. що відповідає вартості виконаних підрядних робіт, зафіксованих у довідці форми КБ-3, складеній сторонами у жовтні 2011р. на загальну суму 30 000,00 грн.
Платіжними дорученнями ВАТ «Завод ім. Фрунзе» перерахувало на розрахунковий рахунок виконавця робіт вартість виконаних робіт в сумі 10000,00 грн. - платіжне доручення № 5746 від 19.10.2011р.; в сумі 20000,00 грн. - платіжне доручення № 6173 від 03.11.2011р. на загальну суму 30 000,00 грн.
Таким чином, ВАТ «Завод ім. Фрунзе» та ТОВ «Укрстроймонтажінвест» 14.10.2011р. уклали господарський договір № 14/10 у формі договору підряду, підрядником виконано роботи, а замовником їх прийнято та оплачено, що підтверджується належними документами первинного бухгалтерського обліку та податковими накладними.
Вказані первинні документи бухгалтерського та податкового обліку відповідають вимогам п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704.
Отже, вищенаведене свідчить про те, що позивач правомірно включив до податкового кредиту суми, які підтверджені первинними документами бухгалтерського та податкового обліку, у зв'язку з придбанням позивачем товарів (робіт, послуг), які в свою чергу були використані останнім в оподатковуваних операціях у межах господарській діяльності.
При зазначених обставинах, суд вважає вимоги позивача правомірними та такими, що ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, належним чином обґрунтовані, підтверджені дослідженими у судовому засіданні доказами, а тому підлягають задоволенню у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 11, 71, 94, 159, 160- 163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Відкритого акціонерного товариства "Завод ім. Фрунзе" до Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у місті Харкові Державної податкової служби України про скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити в повному обсязі.
Скасувати податкове повідомлення - рішення Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у місті Харкові Державної податкової служби України № 00005000041 від 14.09.2012 року.
Стягнути з Державного бюджету України (отримувач: УДКСУ у Червонозаводському районі м. Харкова, код 37999628, банк ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, рахунок 31217206784011) на користь Відкритого акціонерного товариства "Завод ім. Фрунзе" (адреса: 61001, м. Харків, вул. Плеханівська, 57-А, код ЄДРПОУ 00236010) 283,00 грн. витрат зі сплати судового збору.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом десяти днів з дня його проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАСУ, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено 08 квітня 2013 року.
Суддя Панов М.М.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2013 |
Оприлюднено | 09.04.2013 |
Номер документу | 30506963 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Панов М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні