Постанова
від 05.04.2013 по справі 812/2557/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

05 квітня 2013 року Справа № 812/2557/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді: Островської О.П.,

при секретарі: Тельдековій Н.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у місті Ровеньках Луганської області Державної податкової служби до Ясенівської селищної ради, Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради про стягнення коштів на суму податкового боргу перед бюджетом з податку на додану вартість у сумі 39137,00 грн., з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків,-

ВСТАНОВИВ:

14 березня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у місті Ровеньках Луганської області Державної податкової служби до Ясенівської селищної ради, Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради про стягнення коштів на суму податкового боргу перед бюджетом з податку на додану вартість у сумі 39137,00 грн., з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради засноване на комунальній власності територіальної громади с.м.т. Ясенівський. Державну реєстрацію юридичної особи проведено 02.04.2009 року. Номер запису в ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців 1 389 102 0000 000642.

КП «ЖЕК» зареєстровано у ДПІ у м. Ровеньках та є платником податків і зборів, і на цей час є боржником перед бюджетом.

Податковий борг КП «ЖЕК» станом на 14.02.2013 року складає 168453,60 грн., який виник в результаті несплати поточних зобов'язань та донарахованих штрафних санкцій по ПДВ.

Підприємству направлено дві податкові вимоги:

- №1/129 від 01.07.2009 року з повідомленням про податковий борг в сумі 10772,82 грн. Вручено директору Моржакову Ю.М. 01.07.2009 року;

- №2/154 від 31.07.2009 року з повідомленням про податковий борг у сумі 16300,82 грн. Вручено головному бухгалтеру Лубенченко В.Л. 31.07.2009 року.

У державному реєстрі обтяжень рухомого майна внесено запис про реєстрацію податкової застави КП «ЖЕК» під №8883263 від 28.03.2011 року.

ДПІ у м. Ровеньках описано майно у податкову заставу - вбудоване приміщення вартістю 1 578,90 грн. згідно акту опису 22.03.2011 року №5.

Також, ДПІ у м. Ровеньках в порядку ст. 96 Податкового кодексу України звернулось до Ясенівської селищної ради з проханням прийняти рішення щодо погашення податкового боргу КП «ЖЕК» (лист від 18.04.11 №2419/240), але відповіді не надано. Позивач також звертався до Ясенівської селищної ради з проханням розгляду питання на черговій сесії, щодо сплати податків та погашення податкового боргу КП «ЖЕК» (лист від 15.02.2012 року №953/240), але відповіді також не отримано.

Майно підприємства є комунальною власністю Ясенівської селищної ради.

Органом управління (засновником) є Ясенівська селищна рада, що знайшло відображення у статуті підприємства, а саме п.п. 1.2, п. 1.

На підставі викладеного, позивач просив суд стягнути з усіх рахунків у банках і фінансових установах - кошти державного орану обслуговуючих Ясенівську селищну раду за податковим боргом з ПДВ на суму 39 137,00 грн.

Представник позивача у судовому засіданні надав адміністративний позов уточнений, у якому просив стягнути з Ясенівської селищної ради (94781, Луганська область, м. Ровеньки, вул.. Леніна, 18, код ЄДРПОУ 04336990) податкову заборгованість Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради (94781, Луганська область, м. Ровеньки, вул.. Леніна, 7, код ЄДРПОУ 36338123) в сумі 39 137, 00 грн. (тридцять дев'ять тисяч сто тридцять сім гривень 00 копійок) шляхом звернення стягнення боргу в дохід Державного бюджету України на кошти Ясенівської селищної ради в управлінні якої перебуває Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради:

- заборгованість з податку на додану вартість в сумі 39 137, 00 грн. ( в.т.ч. основний платіж -39 137, 00 грн.) в дохід державного бюджету на р/р 31119029700059, код платежу 14010100, банк ГУДКСУ в Луганській області, МФО 804013, отримувач УДКСУ м. Ровеньки, код 37953384 (державний бюджет).

Представник відповідача Ясенівської селищної ради в судовому засіданні заперечував проти задоволення адміністративного позову, надав письмові заперечення на позов, які обґрунтував тим, що згідно до статей 2,88, 91 Бюджетного кодексу України місцеві органи самоврядування не можуть фінансувати, погашати заборгованість організацій, які ведуть самостійну господарську діяльність.

Майно, що знаходиться в управлінні Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради є власністю територіальної громади і передано підприємству для ведення господарської діяльності. Без рішення Ясенівської селищної ради не може бути арештовано, продано, закладене під заставу і.т.п. На підставі чого просив відхилити адміністративний позов в часті щодо вплати Ясенівською селищною радою заборгованості КП «ЖЕК».

Представник відповідача Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради у судовому засіданні наявність заборгованості не заперечував, наголосив на тому, що у підприємства відсутні кошти на розрахункових рахунках та майно, крім того, існує заборгованість із сплати заробітної плати працівникам підприємства.

Заслухавши пояснення з'явившихся осіб, дослідивши матеріали справи та надані письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги, виходячи з наступного.

Частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Справи за участю Державних податкових інспекцій є адміністративними, оскільки відповідають вимогам статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України стосовно визначення адміністративної справи.

Згідно зі статтею 6 Конституції України органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах та відповідно до законів України.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI (що набрав законної сили з 01.01.2011), який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до ст.6 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI:

- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);

- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

У відповідності із статтею 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: стати на облік у контролюючих органах в порядку, встановленому законодавством України; вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи; подавати на належним чином оформлену письмову вимогу контролюючих органів (у випадках, визначених законодавством) документи з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансову звітність, інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків та зборів. У письмовій вимозі обов'язково зазначаються конкретний перелік документів, які повинен надати платник податків, та підстави для їх надання; подавати контролюючим органам інформацію, відомості про суми коштів, не сплачених до бюджету в зв'язку з отриманням податкових пільг (суми отриманих пільг) та напрями їх використання (щодо умовних податкових пільг - пільг, що надаються за умови використання коштів, вивільнених у суб'єкта господарювання внаслідок надання пільги, у визначеному державою порядку); подавати контролюючим органам інформацію в порядку, у строки та в обсягах, встановлених податковим законодавством; виконувати законні вимоги контролюючих органів щодо усунення виявлених порушень законів з питань оподаткування та митної справи і підписувати акти (довідки) про проведення перевірки; не перешкоджати законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов'язків та виконувати законні вимоги такої посадової особи; повідомляти контролюючим органам за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов'язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації); повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юридичної особи та зміну місця проживання фізичної особи - підприємця; забезпечувати збереження документів, пов'язаних з виконанням податкового обов'язку, протягом строків, установлених цим Кодексом; допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (пункт 20.1.18 пункту 20.1).

Пунктом 31.1. статті 31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов'язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до пункту 203.1. статті 203 Податкового кодексу України податкова декларація з податку на додану вартість подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1. цієї статті для подання податкової декларації (пункт 203.2. ст. 203 ПК України).

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено в судовому засіданні, відповідач №2 -Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора» Ясенівської селищної ради (ідентифікаційний код юридичної особи 36338123) зареєстроване виконавчим комітетом Ровеньківської міської ради Луганської області в якості юридичної особи 02.04.2009 року за реєстраційним номером № 1 389 102 0000 000642 (а.с.13,14). Крім того, відповідно до довідки №29 від 06.04.2009 року Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора» Ясенівської селищної ради знаходиться на податковому обліку в ДПІ в м. Ровеньки (а.с.28).

Відповідно до свідоцтва №100223869 КП «ЖЕК» Ясенівської селищної ради є платником податку на додану вартість з 23 квітня 2009 року (а.с.12).

Згідно пункту 1.2 розділу 1 Статуту Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора» Ясенівської селищної ради, КП «ЖЕК» Ясенівської селищної ради засноване на комунальній власності територіальної громади смт. Ясенівський і є комунальним унітарним підприємством, утвореним Ясенівською селищною радою (Засновником) в розпорядчому порядку і входить до сфери його управління (а.с.15-19).

Статтею 78 Господарського кодексу України встановлено, що комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника - відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами.

Майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).

Статутний капітал комунального унітарного підприємства утворюється органом, до сфери управління якого воно належить. Розмір статутного капіталу комунального унітарного підприємства визначається відповідною місцевою радою.

Статутний капітал комунального унітарного підприємства підлягає сплаті до закінчення першого року з дня державної реєстрації такого підприємства.

Найменування комунального унітарного підприємства повинно містити слова "комунальне підприємство" та вказівку на орган місцевого самоврядування, до сфери управління якого входить дане підприємство.

Комунальне унітарне підприємство не несе відповідальності за зобов'язаннями власника та органу місцевого самоврядування, до сфери управління якого воно входить.

Комунальне унітарне підприємство очолює керівник підприємства, що призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові.

Збитки, завдані комунальному унітарному підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.

Особливості господарської діяльності комунальних унітарних підприємств визначаються відповідно до вимог, встановлених цим Кодексом щодо діяльності державних комерційних або казенних підприємств, а також інших вимог, передбачених законом.

Викладене спростовує доводи відповідача Ясенівської селищної ради щодо того, що місцеві органи самоврядування не можуть фінансувати, погашати заборгованість організацій, які ведуть самостійну господарську діяльність, оскільки Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора» Ясенівської селищної ради, КП «ЖЕК» Ясенівської селищної ради засноване на комунальній власності територіальної громади смт. Ясенівський і є комунальним унітарним підприємством, утвореним Ясенівською селищною радою (Засновником) в розпорядчому порядку і входить до сфери його управління.

Посилання відповідача на те, що згідно до статей 2,88, 91 Бюджетного кодексу України місцеві органи самоврядування не можуть фінансувати, погашати заборгованість організацій, які ведуть самостійну господарську діяльність на увагу не заслуговують, оскільки Податковим кодексом України чітко встановлено, що у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесено в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено у податкову заставу та відчужено, орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що сума податкового боргу відповідача з податку на додану вартість дорівнює 39137,00 грн. з яких:

- за основним платежем - 39137,00 грн., що виникла на підставі поданих платником податків податкової декларації з податку на додану вартість від 19.03.2012 року №9080062181 (а.с. 21-22) та податкової декларації з податку на додану вартість від 18.01.2013 року №9085194206 (а.с.23-24). Наявність податкового боргу перед бюджетом з податку на додану вартість в сумі 39137, 00 грн., що обліковується за відповідачем, підтверджується також розрахунком суми недоїмки (а.с.10), висновком про наявність податкового боргу (а.с.9) та обліковою карткою платника податків (а.с.32).

Пунктом 59.1. ст. 59 ПК України встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 59.3 ст. 59 ПК України встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання. Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Так, через несплату відповідачем суми узгоджених податкових зобов'язань з податку на додану вартість в установлені законодавством строки, позивач на адресу останнього направив податкову вимогу форми «Ю1» від 01.07.2009 №1/129 на суму 10772,87 грн. Зазначену вимогу відповідач отримав, що підтверджується особистим підписом уповноваженої особи на корінці податкової вимоги (а.с.25). Податкову вимогу форми «Ю2» від 31.07.2009 №2/154 на суму 16300,87 грн. Зазначену вимогу відповідач отримав, що підтверджується особистим підписом уповноваженої особи на корінці податкової вимоги (а.с.250). Даних про оскарження відповідачем зазначених податкових вимог судом не встановлено, а тому вони є узгодженими та чинними на час розгляду справи.

Відповідно до п. 87.2 ст. 87 Податкового кодексу України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Згідно з п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до п. 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Згідно з п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Матеріалами справи також підтверджено, що 15.07.2009 до Державного реєстру обтяжень рухомого майна внесено реєстраційний запис, об'єктом якого є все рухоме і нерухоме майно і майнові права КП «ЖЕК» (а.с.11).

Всі вжиті Державною податковою інспекціє у місті Ровеньках Луганської області Державної податкової служби заходи не призвели до добровільного погашення податкового боргу відповідачем.

Пунктом 96.1 статті 96 Податкового кодексу України встановлено, що у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесено в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено у податкову заставу та відчужено, орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття рішення про: виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків. Рішення про фінансування таких витрат розглядається на найближчій сесії відповідної ради; затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу; ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії; прийняття сесією відповідної ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків.

Відповідно до пункту 96.3 статті 96 Податкового кодексу України, відповідь щодо прийняття одного із зазначених рішень надсилається органу державної податкової служби протягом 30 календарних днів з дня направлення звернення.

У разі неотримання зазначеної відповіді у визначений цим пунктом строк або отримання відповіді про відмову у задоволені його вимог орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу, в управління якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.

ДПІ у м. Ровеньках в порядку ст. 96 Податкового кодексу України звернулось до Ясенівської селищної ради з проханням прийняти рішення щодо погашення податкового боргу КП «ЖЕК» (лист від 18.04.11 №2419/240), але відповіді на це звернення не було надано (а.с.31). Позивач також звертався до Ясенівської селищної ради з проханням розгляду питання на черговій сесії, щодо сплати податків та погашення податкового боргу КП «ЖЕК» (лист від 15.02.2012 року №953/240), але відповіді також не було отримано (а.с.30).

Суд дійшов висновку, що ненаданням відповідей на листи ДПІ у м. Ровеньках від 18.04.11 №2419/240 та від 15.02.2012 року №953/240 Ясенівська селищна рада фактично відмовила у задоволенні вимог подання податкового органу державної податкової служби щодо прийняття рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу Комунальним підприємством "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради.

Враховуючи те, що у судовому засіданні встановлено та підтверджується матеріалами справи, що за Комунальним підприємством "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради обліковується податкова заборгованість з податку на додану вартість в сумі 39137,00 грн., яка є узгодженою та обов'язковою до сплати. Та те, що в добровільному порядку сума боргу божником не сплачена, а Ясенівська селищна рада фактично відмовила у задоволенні вимог подання податкового органу державної податкової служби щодо прийняття рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу Комунальним підприємством "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради, суд дійшов висновку що позовні вимоги податкового органу щодо стягнення податкового боргу є законними та обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

На підставі ч.3 ст.160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 05.04.2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі відкладено на 09.04.2013, про що повідомлено сторонам після проголошення вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням вимог ч.4 ст.167 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 105, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у місті Ровеньках Луганської області Державної податкової служби до Ясенівської селищної ради, Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради про стягнення коштів на суму податкового боргу перед бюджетом з податку на додану вартість у сумі 39137,00 грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з Ясенівської селищної ради (94781, Луганська область, м. Ровеньки, вул.. Леніна, 18, код ЄДРПОУ 04336990) податкову заборгованість Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради (94781, Луганська область, м. Ровеньки, вул.. Леніна, 7, код ЄДРПОУ 36338123) в сумі 39 137, 00 грн. (тридцять дев'ять тисяч сто тридцять сім гривень 00 копійок) шляхом звернення стягнення боргу в дохід Державного бюджету України на кошти Ясенівської селищної ради в управлінні якої перебуває Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна контора" Ясенівської селищної ради:

- заборгованість з податку на додану вартість в сумі 39 137, 00 грн. ( в.т.ч. основний платіж -39 137, 00 грн.) в дохід державного бюджету на р/р 31119029700059, код платежу 14010100, банк ГУДКСУ в Луганській області, МФО 804013, отримувач УДКСУ м. Ровеньки, код 37953384 (державний бюджет).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Постанова у повному обсязі складена та підписана 09 квітня 2013 року.

Суддя О.П. Островська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.04.2013
Оприлюднено10.04.2013
Номер документу30526421
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/2557/13-а

Ухвала від 20.05.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Постанова від 16.02.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Чудних С.О.

Ухвала від 29.12.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Чудних С.О.

Ухвала від 11.06.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 20.05.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 30.04.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Постанова від 05.04.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.П. Островська

Ухвала від 15.03.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.П. Островська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні