cpg1251
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
04116 м.Київ, вул. Шолуденка, 1 (044) 230-06-58
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"01" квітня 2013 р. Справа№ 24/106-12
Київський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого: Мартюк А.І.
суддів: Зубець Л.П.
Новікова М.М.
при секретарі Загрунній Л.І.
за участю представників
від позивача: Тарасов І.М., дов. б/н від07.09.2012р.
Коп'як В.І., дов. № 53 від 08.11.2012р.
від відповідача: не з'явились
від третьої особи-1: Бондар Р.В. дов. б/н від 02.08.2012р.
від третьої особи-2: Бондар Р.В. дов. б/н від 02.08.2012р.
від третьої особи-3: Бондар Р.В. дов. б/н від 16.03.2013р.
від третьої особи-4: не з'явились
від третьої особи-5: не з'явились
від третьої особи-6: не з'явились
розглянувши у відкритому
судовому засіданні
апеляційну скаргу Товариства з додатковою відповідальністю
„Електропобутприлад"
на рішення Господарського суду Київської області
від 18.01.2013 р.
у справі № 24/106-12 (суддя Лутак Т.В.)
за позовом Приватного підприємства „Компанія „РЕН 1"
до Васильківської міської ради
треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача 1.Товариство з обмеженою
відповідальністю „СНОК ЛТД"
2. Товариство з обмеженою
відповідальністю „Тандем"
3.Товариство з додатковою
відповідальністю „Електропобутприлад"
4.Дочірнє підприємство „Стімекс-Профіль"
5.Товаиство з обмеженою відповідальністю
„Промекс"
6.Публічногоакціонерного товариства
„Васильківське вантажне
автотранспортне підприємство"
про визнання недійсним рішення,
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство „РЕН 1" звернулось до Господарського суду Київської області з позовом до Васильківської міської ради про визнання недійсним рішення Васильківської міської ради від 17.10.2012 р. № 03.42-30-VI "Про скасування рішення Васильківської міської ради від 20.08.2010 р. № 09.133-54-V "Про затвердження технічної документації, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) ПП "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А".
Рішенням Господарського суду Київської області від 18.01.2013 р. у справі № 24/106-12 позов Приватного підприємства „РЕН 1" задоволено повністю. Визнано недійсним рішення Васильківської міської ради від 17.10.2012 р. № 03.42-30-VI "Про скасування рішення Васильківської міської ради від 20.08.2010 р. № 09.133-54-У "Про затвердження технічної документації, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) ПП "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А". Стягнуто з Васильківської міської ради (08600, Київська область, місто Васильків, вулиця Володимирська, будинок 2, ідентифікаційний код - 34627780) на користь Приватного підприємства "Компанія "РЕН 1" (08600, Київська область, місто Васильків, вулиця Тракторна, будинок 9-А, ідентифікаційний код - 36378585) 1 073 (одна тисяча сімдесят три) грн. 00 коп. судового збору та 3 000 (три тисячі) грн. 00 коп. витрат на оплату послуг адвоката. Повернуто Приватному підприємству "Компанія "РЕН 1" (08600, Київська область, місто Васильків, вулиця Тракторна, будинок 9-А, ідентифікаційний код - 36378585) з Державного бюджету України 45 (сорок п'ять) грн. 00 коп. надмірно сплаченого судового збору згідно платіжного доручення № 107 від 13.11.2012 р.
Не погоджуючись з зазначеним рішенням, Товариство з додатковою відповідальністю „Електропобутприлад" звернулось до Київського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою від 31.01.2013 р., в якій просить скасувати рішення Господарського суду Київської області від 18.01.2013 р. у справі № 24/106-12 та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог повністю.
Вимоги та доводи апеляційної скарги мотивовані тим, що судом першої інстанції було неповно з'ясовано обставини, які мають значення для справи, а також невірно застосовано норми матеріального та процесуального права, що призвело до прийняття невірного рішення.
Розпорядженням В.о. голови Київського апеляційного господарського суду від 15.02.2013 р. сформовано для розгляду апеляційної скарги склад колегії суддів для здійснення апеляційного провадження колегії у складі: головуючий суддя Мартюк А.І., судді: Зубець Л.П., Новіков М.М.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 15.02.2013 р.
у справі № 24/106-12 у складі колегії суддів: головуючий суддя Мартюк А.І., судді: Зубець Л.П., Новіков М.М. апеляційну скаргу Товариства з додатковою відповідальністю „Електропобутприлад" прийнято до провадження та призначено на 04.03.2013 р.
04.03.2013 р. через відділ документального забезпечення Київського апеляційного господарського суду від Приватного підприємства „Компанія „РЕН 1" надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначає, що оскаржуване рішення прийнято з дотриманням норм чинного законодавства, тому просить суд апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення Господарського суду Київської області від 18.01.2013 р. у справі № 24/106-12 без змін.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 04.03.2013 р. у справі № 24/106-12 було відкладено розгляд справи на 18.03.2013 р.
15.03.2013 р. через відділ документального забезпечення Київського апеляційного господарського суду від третьої особи-3 надійшло клопотання про фіксування судового процесу у справі № 24/106-12.
Дане клопотання підлягає задоволенню, відповідно до ст.81-1 Господарського процесуального кодексу.
15.03.2013 р. через відділ документального забезпечення Київського апеляційного господарського суду від третьої особи-3 надійшло клопотання в порядку ст. 80 Господарського процесуального кодексу України, в якому просить скасувати рішення Господарського суду Київської області від 18.01.2013 р. у справі № 24/106-12 та припинити провадження у справі № 24/106-12.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 18.03.2013 р. у справі № 24/106-12 було відкладено розгляд справи на 01.04.2013 р.
28.03.2013 р. через відділ документального забезпечення Київського апеляційного господарського суду від третьої особи-3 надійшли додаткові письмові пояснення по справі, в яких останній зазначає, що предметом розгляду справи є визнання недійсним рішення Васильківської міської ради від 17.10.2012 р. № 03.42-30-VI „Про скасування рішення Васильківської міської ради від 20.08.2010 р. № 09.133-54-У „Про затвердження технічної документації, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого не житлового приміщення) ПП "Компанія „РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А", дана справа не належить до спорів, які підвідомчі господарським судам, а відповідно ПП „Компанія „РЕН 1" повинно було звернутись до адміністративного суду за захистом своїх прав та свобод. З огляду на вищенаведене просив клопотання в порядку ст. 80 ГПК України, яке було подано 15.03.2013 р. через відділ документального забезпечення Київського апеляційного господарського суду задовольнити, рішення Господарського суду Київської області від 18.01.2013 р. у справі № 24/106-12 скасувати, а провадження по справі № 24/106-12 припинити.
29.03.2013 р. через відділ документального забезпечення Київського апеляційного господарського суду від позивача надійшли письмові пояснення по справі щодо клопотання про припинення провадження у справі № 24/106-12, в яких зазначає, що даний спір підвідомчий Господарському суду Київської області, оскільки реалізуючи відповідні повноваження, державні органи або органи місцевого самоврядування вступають з юридичними та фізичними особами у цивільні та господарські правовідносини. Отже, у таких відносинах держава або територіальні громади є рівними учасниками земельних відносин з іншими юридичними та фізичними особами, у тому числі з суб'єктами підприємницької діяльності. Таким чином, справи у спорах за участю державних органів та органи місцевого самоврядування, що виникають з правовідносин, у яких державні органи та органи місцевого самоврядування реалізують повноваження власника землі, а також в інших спорах, які виникають із земельних відносин приватноправового характеру у відповідному складу сторін спору статті 1 ГПК України підвідомчі господарським судам, тому клопотання ТДВ „Електропобутприлад" щодо закриття справи є необґрунтованим та таким, що підлягає відхиленню.
Встановлено, що в судове засідання 01.04.2013 р. представники відповідача та третіх осіб-4,5,6 не з'явилися, причини неявки суду не повідомили, хоча про час та місце судового засідання були повідомлені належним чином.
Представник третіх осіб-1,2,3 в судовому засіданні доводи апеляційної скарги підтримав, просив рішення Господарського суду Київської області від 18.01.2013 р. у справі № 24/106-12 скасувати та прийняти нове рішення, яким в задоволенні позову відмовити повністю. Також підтримав клопотання про припинення провадження у справі № 24/106-12, просив його задовольнити.
Представники позивача в судовому засіданні проти доводів апеляційної скарги заперечували, просили рішення Господарського суду Київської області від 18.01.2013 р. у справі № 24/106-12 без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, колегія встановила наступне.
20.08.2010 р. Васильківською міською радою було прийнято рішення № 09.133-54-У "Про затвердження технічної документації з землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) Приватного підприємства "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А", згідно якого Васильківська міська рада вирішила затвердити технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку загальною площею 0,2124 га Приватному підприємству "Компанія "РЕН 1" для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) по вул. Тракторна, 9А; передати в оренду Приватному підприємству "Компанія "РЕН 1" земельну ділянку (кадастровий номер 3210700000:04:030.0005) загальною площею 0,2124 га по вул. Тракторна, 9А для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) на 5 років; встановити річну оренду плату за земельну ділянку при укладенні договору оренди у розмірі 5 % нормативної грошової оцінки; доручити міському голові укласти договір оренди земельної ділянки згідно вимог чинного законодавства; Приватному підприємству "Компанія "РЕН 1" зареєструвати договір оренди земельної ділянки у відповідності з Порядком державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 25 грудня 1998 року № 2073 та подати його копію до податкової інспекції та відділу аналізу та контролю надходжень ресурсних платежів Васильківської міської ради в 5-денний термін; відділу Держкомзему у місті Васильків Київської області внести відповідні зміни в земельно-облікові дані міста.
На підставі та на виконання вищезазначеного рішення, 11.02.2011 р. між Васильківською міською радою (відповідач) та Приватним підприємством "Компанія "РЕН 1" (позивач) укладено договір оренди земельної ділянки, відповідно до якого відповідач передав, а позивач прийняв в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення (кадастровий номер 3210700000:04:030.0005) загальною площею 0,2124 га, яка знаходиться по вул. Тракторній, 9А в м. Василькові Київської області.
Зазначений договір зареєстровано відділом Держкомзему у м. Васильків Київської області 11.02.2011 р. за № 321070004000004.
17.10.2012 р. Васильківською міською радою прийнято рішення № 03.42-30-VI "Про скасування рішення Васильківської міської ради від 20 серпня 2010 р. № 09.133-54-У "Про затвердження технічної документації, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) Приватного підприємства "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А", згідно якого Васильківська міська рада, розглянувши колективне звернення директорів Товариства з додатковою відповідальністю "Електропобутприлад", Товариства з обмеженою відповідальністю "СНОК ЛТД", Дочірнього підприємства "Стімекс-Профіль", Товариства з обмеженою відповідальністю "Тандем", Товариства з обмеженою відповідальністю "Промекс", Публічного акціонерного товариства "Васильківське вантажне автотранспортне підприємство" від 10.09.2012 р. за вхідним № 1046-Е, рішення узгоджувальної комісії Васильківської міської ради по вирішенню земельних спорів від 22.02.2012 р. № 26-С, рішення Київського окружного адміністративного суду, керуючись ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" та враховуючи протокол постійної депутатської комісії Васильківської міської ради з питань регулювання земельних відносин № 21 від 16.10.2012 р., вирішила скасувати рішення Васильківської міської ради від 20.08.2010 р. № 09.133-54-У "Про затвердження технічної документації, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) Приватного підприємства "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А".
Позивачем в позовній заяві та у відзиві на апеляційну скаргу зазначалось, що рішення Васильківської міської ради від 17.10.2012 р. № 03.42-30-VI "Про скасування рішення Васильківської міської ради від 20.08.2010 р. № 09.133-54-У "Про затвердження технічної документації, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) Приватного підприємства "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А" прийнято з порушенням встановленої процедури, за відсутністю обгрутованих підстав для його прийняття та поза межами компетенції Васильківської міської ради, а тому є незаконним, необґрунтованим та таким, що порушує його права.
Статтею ст. 2 Земельного кодексу України встановлено, що земельними відносинами є суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею, суб'єктами в яких виступають громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади, а об'єктами землі в межах території України, земельні ділянки та права на них, у тому числі на земельні паї (частки).
За змістом ст. 12 Земельного Кодексу України розпорядження землями територіальної громади на території сіл, селищ, міст належить до повноважень сільських, селищних, міських рад та здійснюється відповідно до вимог цього Кодексу.
Відповідно до ст. 13 Конституції України земля є об'єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі ст. 142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
Відповідно до ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.
Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування (далі - Закон).
У відповідності до ст. 2 Закону передбачено, що місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Частиною 3 ст. 24 Закону встановлено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання (ст. 25 Закону).
Відповідно до ст. 26 Закону встановлено, що виключною компетенцією міських рад є вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Згідно з ч. 1 ст. 59 Закону встановлено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Органи місцевого самоврядування мають право приймати рішення, вносити до них зміни та скасовувати їх на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України, керуючись у своїй діяльності ними та актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Частиною 10 статті 59 Закону встановлено, що Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
Вимоги ч. 1 ст. 21 Цивільного кодексу України встановлюють, що суд визначає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Частиною 1 статті 393 Цивільного кодексу України передбачено, що правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, який не відповідає законові та порушує права власника, за позовом власника майна визнається судом незаконним та скасовується.
Згідно зі ст. 152 Земельного кодексу України власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: визнання прав; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною; визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; відшкодування заподіяних збитків; застосування інших, передбачених законом, способів.
Статтею 155 Земельного кодексу України передбачено, що у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.
Відповідно до ч. 1 п. 2 Роз'яснення президії Вищого арбітражного суду України від 26.01.2000 р. № 02-5/35 "Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів" підставами для визнання акта недійсним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт.
Акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин.
Залежно від компетенції органу, який прийняв такий документ, і характеру та обсягу відносин, що врегульовано ним, акти поділяються на нормативні і такі, що не мають нормативного характеру, тобто індивідуальні.
Нормативний акт - це прийнятий уповноваженим державним чи іншим органом у межах його компетенції офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальний чи локальний характер та застосовується неодноразово. Що ж до актів ненормативного характеру (індивідуальних актів), то вони породжують права і обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними певного кола суб'єктів), якому вони адресовані (пункт 1 Роз'яснення президії Вищого арбітражного суду України від 26.01.2000 р. № 02-5/35).
Статтею 74 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами.
Ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, які вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.
Судом встановлено, що на виконання рішення Васильківської міської ради № 09.133-54-У від 20.08.2010 р. "Про затвердження технічної документації з землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) Приватного підприємства "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А" між Васильківською міською радою (відповідач) та Приватним підприємством "Компанія "РЕН 1" (позивач) укладено договір оренди земельної ділянки від 11.02.2011 р.
Умовами вищеназваного договору відповідачем передано, а позивачем прийнято в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення (кадастровий номер 3210700000:04:030.0005) загальною площею 0,2124 га, яка знаходиться по вул. Тракторній 9А в місті Василькові Київської області.
Відповідно до п. 6 Договору строк його дії укладено терміном на п'ять років.
Даний договір зареєстровано відділом Держкомзему у м. Васильків Київської області 11.02.2011 р. за № 321070004000004.
Отже, вказаний договір оренди земельної ділянки від 11.02.2011 р. свідчить про наявність між сторонами у справі відповідних правовідносин, що виникли на підставі рішення органу місцевого самоврядування - рішення Васильківської міської ради № 09.133-54-У від 20.08.2010 р. "Про затвердження технічної документації з землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) Приватного підприємства "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А", які пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів.
Враховуючи вищезазначене, колегія суддів апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції щодо того, що при прийнятті оспорюваного рішення № 03.42-30-VI "Про скасування рішення Васильківської міської ради від 20.08.2010 р. № 09.133-54-У "Про затвердження технічної документації, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) Приватного підприємства "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А" Васильківська міська рада вийшла за межі наданих їй повноважень, оскільки була не вправі скасовувати раніше ухвалене власне рішення ненормативного характеру, яке вичерпало свою дію фактом виконання, та призвело до виникнення правовідносин, пов'язаних з укладенням договору оренди земельної ділянки від 11.02.2011 р.
З огляду на вищевикладене, колегія суддів апеляційної інстанції також погодується з місцевим судом, що позовні вимоги про визнання недійсним рішення Васильківської міської ради від 17.10.2012 р. № 03.42-30-VI "Про скасування рішення Васильківської міської ради від 20.08.2010 р. № 09.133-54-V "Про затвердження технічної документації, що посвідчують право оренди на земельну ділянку для виробничих потреб (обслуговування існуючого нежитлового приміщення) Приватного підприємства "Компанія "РЕН 1" по вул. Тракторна, 9А" є правомірними, обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Обставини, викладені скаржником в апеляційній скарзі, не знайшли свого підтвердження під час розгляду даної справи.
Зважаючи на вищенаведене, колегія суддів дійшла висновку про те, що рішення Господарського суду Київської області від 18.01.2013 р. у справі № 24/106-12 прийнято з повним та всебічним дослідженням обставин, які мають значення для справи, а також з дотриманням норм матеріального і процесуального права, у зв'язку з чим апеляційна скарга скаржника задоволенню не підлягає.
Керуючись ст. ст. 32-34, 49, 99, 101, 103-105 Господарського процесуального кодексу України, Київський апеляційний господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Апеляційну скаргу Товариства з додатковою відповідальністю „Електропобутприлад" залишити без задоволення, а рішення Господарського суду Київської області від 18.01.2013р. у справі № 24/106-12 - без змін.
2. Матеріали справи № 24/106-12 повернути до Господарського суду Київської області.
3. Постанова набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена до касаційного суду протягом двадцяти днів у встановленому законом порядку.
Головуючий суддя Мартюк А.І.
Судді Зубець Л.П.
Новіков М.М.
Суд | Київський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 01.04.2013 |
Оприлюднено | 10.04.2013 |
Номер документу | 30545015 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Київський апеляційний господарський суд
Мартюк А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні