УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
18.04.13р. Справа № 29/904/24/2013 Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.
при секретарі судового засідання Карпенко К.М.
за участю представників сторін:
від кредитора та ліквідатора: представник Ковалевська В.В. за довіреністю №24/10-12 від 24.10.2012р.
розглянувши справу
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Ларго", м. Дніпропетровськ
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатор-К", м. Дніпропетровськ, Самарський район, вул. Океанська, 2
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатор-К", м. Дніпропетровськ, Самарський район, вул. Океанська, 2 порушено 02.01.13р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Ларго", м. Дніпропетровськ.
Постановою від 14.01.13р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - ініціюючого кредитора Товариство з обмеженою відповідальністю "ТД Ларго" (49000, м. Дніпропетровськ, пр. Газети "правда", 97, приміщення27, 28; директор Омельянов А.О.; код ЄДРПОУ 37987261).
Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника кредитора та ліквідатора, встановлено наступне.
Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.
Згідно з ч.1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.
З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.
Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання.
Згідно довідок Дніпропетровської регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру" №Ц/1626-14 від 01.03.2013р., Відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи ДАІ з обслуговування Дніпропетровського району №2 підпорядкованого ГУ МВС України в Дніпропетровській області №14/2РЕР-372 від 28.01.2013р. за боржником автотранспортних засобів і механізмів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.
Відповідно до рішення про відмову у наданні інформації з Державного реєстратору речових прав на нерухоме майно №780092 від 15.04.2013р. інформація в Реєстрі прав власності на нерухоме майно щодо банкрута відсутня.
Відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №40132268 від 15.03.2013р. інформація щодо обтяження майна банкрута відсутня.
Згідно довідки Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська №5778/10/192 від 25.02.2013р. рахунки банкрута у банківських установах закрито.
Також, як вбачається з матеріалів справи, що у зв'язку з тим, ліквідаційна процедура здійснюється за процедурою ст. 52 Закону, яка передбачає особливості банкрутства відсутнього боржника, місцезнаходження керівних органів, банкрута не встановлено, а отже ліквідатор позбавлений можливості отримання наявної будь-якої бухгалтерської та іншої документації банкрута та як наслідок не має можливості проведення фінансового аналізу господарської діяльності підприємства, в тому числі виявлення дебіторів банкрута.
Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.
З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.
Одночасно під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.
Так, в газеті "Голос України" №23 (5523) від 05.02.2013р. опубліковано оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Відповідно до п.5 ст. 52 Закону ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Згідно відповідей Лівобережної МДПІ №5778/10/192 від 25.02.2013р., УПФУ в Самарському районі м. Дніпропетровська №989/09/26 від 25.02.2013р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпропетровську №922ю від 05.02.2013р., Самарської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №23-23-85 від 24.01.2013р., Лівобережного районного центру зайнятості м. Дніпропетровська №302 від 30.01.2013р. заборгованість банкрута перед зазначеними фондами відсутня.
Відповідно до довідки Самарського ВДВС Дніпропетровського МУЮ №821 від 26.02.2013р. на виконанні виконавчих документів про стосовно боржника у відділі не перебуває.
Таким чином в ході ліквідаційної процедури ліквідатором розглянуто та визнано вимоги наступних кредиторів:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "ТД Ларго", м. Дніпропетровськ - 20062,33грн.
Встановлена вимога кредитора залишилась незадоволеною у зв'язку з відсутністю майна боржника.
Згідно п.6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Крім того, до суду надійшло клопотання Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська №1302/10/10-020 від 17.01.2013р. для надання можливості вжиття заходів щодо проведення перевірки банкрута.
Розглянувши зазначені звернення встановлено наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.
Згідно ст.1 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , сторони у справі про банкрутство - кредитори (представник комітету кредиторів), боржник (банкрут).
Статтею ст. 22 ГПК України передбачено, що тільки сторони по справі мають право заявляти клопотання у справі.
Як вбачається з матеріалів справи, Лівобережна МДПІ м. Дніпропетровська не є кредитором банкрута, та відповідно й стороною у даній справі.
З огляду на викладене, суд позбавлений права розглядати та приймати відповідні рішення за такими клопотаннями.
Одночасно суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.
Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.
Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.
Як вбачається з матеріалів справи ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство боржника відповідно до поштового повідомлення про вручення Лівобережна МДПІ м. Дніпропетровська отримала 15.01.2013р. (а.с.76), постанову - 21.01.2013р. (а.с. 77).
На час розгляду справи Лівобережною МДПІ м. Дніпропетровська не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків.
З огляду на викладене, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.
Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.
Згідно до п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.
Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.22, 32, п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатор-К", м. Дніпропетровськ, Самарський район, вул. Океанська, 2.
Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Сатор-К", м. Дніпропетровськ, Самарський район, вул. Океанська, 2 (ЄДРПОУ 37899008).
Провадження у справі припинити.
Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Суддя Д.М. Полєв вик. Матросова
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2013 |
Оприлюднено | 22.04.2013 |
Номер документу | 30801596 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Джихур Олена Василівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Джихур Олена Василівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Виноградник Ольга Михайлівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Виноградник Ольга Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні