Рішення
від 11.04.2013 по справі 910/4142/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 910/4142/13 11.04.13 За позовом Заступника прокурора Голосіївського району міста Києва в інтересах держави в особі

Київської міської ради

До Товариства з обмеженою відповідальністю Укрбудфірма

Про розірвання договору оренди

Суддя Станік С.Р.

Представники:

від прокуратури: Пилипенко Т.А. - посвідчення

від позивача: не з'явився

від відповідача: Єлманова В.А. - представник за довіреністю

В судовому засіданні 11.04.2013 судом у відповідності до статті 85 Господарського процессуального кодексу україни проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Заступник прокурора Голосіївського району міста Києва в інтересах держави в особі Київської міської ради звернувся до Господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбудфірма" про розірвання договору оренди земельної ділянки, укладеного 16.05.2005 між Київською міською радою та відповідачем щодо земельної ділянки площею 0,5122 га по вул.Антоновича (Горького) 155-а у Голосіївському районі міста Києва, а також зобов'язання відповідача повернути Київській міській раді зазначену земельну ділянку.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 07.03.2013 порушено провадження у справі №910/4142/13. Розгляд справи призначено на 26.03.2013

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 26.03.2013 розгляд справи відкладено до 11.04.2013.

В судовому засіданні 11.04.2013 представник прокуратури та підтримав заявлені вимоги та просив суд позов задовольнити. Вимоги заступника прокурора у позові в інтересах держави в особі Київської міської ради мотивовані тим, що відповідачем всупереч п. 4.1, 4.5, 8.4 договору оренди та ст. 96 ч. 1 Земельного кодексу України, не сплачує оренду плату за земельну ділянку, чим порушує умов укладеного договору, що згідно п. 11.4 укладеного договору є підставою для його розірвання та повернення земельної ділянки Київській міській раді.

Позивач в судове засідання 11.04.2013 представників не направив, причин неявки представників суд не повідомив. Через канцелярію суду заяв та клопотань не подавав.

Представники відповідача в судовому засіданні 11.04.2013 проти заявлених вимог заперечував. У поданих письмових поясненнях по суті спору, відповідач наголошував на тому, що ухвалою господарського суду міста Києва від 15.09.2010 було порушено провадження у справі № 50/499-б про банкрутство відповідача, на даний час провадження у справі про банкрутство триває, введено процедуру розпорядження майном, опубліковано оголошення про порушення справи про банкрутство.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника відповідача та прокурора, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Пунктом 5 статті 121 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів громадян або держави в суді у випадках, встановлених законом.

Частиною 1 ст. 15 Цивільного кодексу України передбачено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Частиною другою цієї статті визначено способи захисту цивільних прав та інтересів. Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом.

Відповідно до ст. 20 Цивільного кодексу України, право на захист особа здійснює на свій розсуд.

З огляду на положення зазначеної норми та принцип диспозитивності у господарському судочинстві, позивач має право вільно обирати способи захисту порушеного права чи інтересу.

Відповідно до ст. 2 ГПК України, господарський суд порушує справи, зокрема, за позовними заявами прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави. Прокурор, який звертається до господарського суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обгрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Статтею 36-1 Закону України "Про прокуратуру" визначено, що підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів, внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчинюються у відносинах між ними або державою.

Конституційний суд у рішенні від 08.04.1999 у справі №3-рн/99 (далі рішення Конституційного суду) вказав, що прокурор або його заступник самостійно визначає і обґрунтовує в позовній заяві, в чому полягає порушення інтересів держави чи в чому існує загроза інтересам держави, і ця заява, за статтею 2 Арбітражного процесуального кодексу України (зараз ГПК), є підставою для порушення справи в арбітражному суді.

Із врахуванням того, що "інтереси держави" є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Відповідно до ст.13 Конституції України земля є об"єктом власності Українського народу, від імені якого права власності здійснюють органи державної влади та органи державної влади і місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 84 Земельного кодексу України в державній власності перебувають усі землі України, за винятком комунальної та приватної власності.

Право державної власності на землю набувається та реалізується державою в особі Кабінету Міністрів України, Ради Міністрів АРК, Київської та Севастопольської міської Ради, районних державних адміністрацій у відповідності до закону.

Згідно зі ст. 9 Земельного кодексу України передача земельних ділянок у власність чи користування громадян чи юридичних осіб відноситься до повноважень Ради.

Відповідно до статті 6 Закону України "Про столицю України місто-герой Київ", місцеве самоврядування у м. Києві здійснюється територіальною громадою міста, в тому числі, через Київську міську раду.

Пунктом 12 Перехідних положень Земельного кодексу України визначено, що до розмежування земель державної і комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України юридичні громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.

Статтею 9 Земельного кодексу України встановлено, що розпорядження землями територіальної громади міста, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб, надання земельних ділянок у користування відноситься до повноважень Київської міської ради.

Відповідно до ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Відповідно до ч. 2 статті 16 Закону України "Про оренду землі", укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.

Згідно п. 5 ст. 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Таким чином, прокурором вірно визначено позивача - Київську міську раду, як орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Відповідно до пункту 79 рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 419/1829 Про надання і вилучення земельних ділянок , передано товариству з обмеженою відповідальністю "Укрбудфірма", за умови виконання п. 79.1 цього рішення, у довгострокову оренду на 10 років земельну ділянку площею 0,5122 га для будівництва, експлуатації та обслуговування житлово-офісного комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями, дошкільним дитячим закладом та підземною автостоянкою на вул. Антоновича (Горького), 155-а у Голосіївському районі м. Києва за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови.

16.05.2005 між позивачем - Київською міською радою, як орендодавцем, та відповідачем, як орендарем, на підставі рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 419/1829, було укладено договір оренди земельної ділянки (далі - договір оренди), який зареєстровано Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), про що зроблено запис від 20.05.2005 за № 79-6-00305 у книзі записів державної реєстрації договорів, відповідно до умов якого орендодавець передає, а орендар приймає в оренду (строкове, платне користування) земельну ділянку, визначену цим договором.

Умовами Договору сторони погодили, що об'єктом оренди відповідно до Договору є земельна ділянка з наступними характеристиками: місце розташування - вул. Антоновича (Горького), 155-а у Голосіївському районі міста Києва; розмір - 5 122 кв.м.; цільове призначення - для будівництва, експлуатації та обслуговування житлово- офісного комплексу з вбудовано - прибудованими приміщеннями, дошкільним дитячим закладом та підземною автостоянкою; кадастровий номер земельної ділянки - 8000000000:79:064:0002 (п.2.1), договір укладено на 10 років (п.3.1); визначена цим договором орендна плата за земельну ділянку становить платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою у грошовій формі (п.4.1), орендна плата вноситься орендарем за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно рівними частинами протягом 30 календарних днів, наступним за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця на рахунок 33210812500002 КЕКД 13050200 у УДК у м. Києві, МФО 820019, одержувач ФУ у Голосіївському районі міста Києва, ідентифікаційний код 26077879 (п. 4.5), після припинення дії договору орендар повертає орендодавцеві земельну ділянку у стані, не гіршому порівняно з тим, у якому він одержав її в оренду (п. 7.1), орендодавець має право вимагати від орендаря: використання земельної ділянки за цільовим призначенням згідно з цим Договором; дотримання місцевих правил забудови; своєчасного внесення орендної плати; дострокового розірвання цього Договору, відшкодування понесених збитків, в тому числі не отриманих доходів, відповідно до чинного законодавства у разі розірвання цього Договору (п.8.1), договір може бути розірваний зокрема: за рішенням суду, в порядку, встановленому законом; в односторонньому порядку за ініціативою Орендодавця, із звільненням орендодавця від відповідальності, згідно з Господарським кодексом України, в разі коли орендар використовує земельну ділянку способами які суперечать екологічним вимогам, не за цільовим призначенням, систематично не сплачує орендну плату (протягом трьох місяців поспіль) , порушення строків завершення забудови земельної ділянки, встановлених п.8.4. Договору; здійснення без згоди орендодавця передачі або відчуження права користування земельною ділянкою третім особам (п.11.4), Договір може бути достроково розірваний у разі не виконання орендарем обов'язків, визначених у пунктах 5.1 та 8.4 цього Договору (п.11.5), у разі припинення або розірвання договору орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором (п.11.8) у разі не виконання орендарем умов цього договору та обов'язків, передбачених законодавством України, Договір може бути достроково розірваний (п.12.2) .

Згідно з рішенням Київської міської ради від 02.04.2009 р. N 272/1328, враховуючи зміни, внесені рішенням Київської міської ради від 28.05.2009 р. N 612/1668, пункт 79 рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 419/1829 Про надання і вилучення земельних ділянок було відмінено.

18.02.2013 посадовою особою Департаменту земельних ресурсів було складено Акт обстеження земельної ділянки № 93/01, відповідно до якого в ході обстеження земельної ділянки площею 0,5122 га по вул.Антоновича (Горького) 155-а у Голосіївському районі міста Києва, кадастровий номер 8000000000:79:064:0002, яка перебуває у користуванні відповідача на підставі договору оренди земельної ділянки від 16.05.2005, який зареєстровано Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), про що зроблено запис від 20.05.2005 за № 79-6-00305 у книзі записів державної реєстрації договорів, встановлено, що орендарем не виконані зобов'язання щодо забудови земельної ділянки, на земельній ділянці будівництво не ведеться.

Відповідно до довідки Департаменту земельних ресурсів від 22.02.2013 № 05707-3482, нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,5122 га по вул.Антоновича (Горького) 155-а у Голосіївському районі міста Києва, кадастровий номер 8000000000:79:064:0002, складає: у разі використання, як землі комерційного використання - 36 522 964,71 грн.; у разі використання як інші землі - 7 304 592,94 грн.

Відповідно до довідки Державної податкової служби у м. Києві від 04.02.2013 № 428/9/19-008, податковий борг відповідача з земельному податку та орендній платі щодо земельної ділянки площею 0,5122 га по вул.Антоновича (Горького) 155-а у Голосіївському районі міста Києва, кадастровий номер 8000000000:79:064:0002, з моменту його виникнення (07.10.2009)складає 764 548,59 грн.

Згідно даних ДПІ у Голосіївському районі міста Києва (довідка від 03.04.2013 № 1676/9/22-7-18), податковий борг відповідача з земельному податку та орендній платі складає 764 548,60 грн.(починаючи з 30.09.2009 по 31.03.2012), жодних платежів від відповідача у цей період не надходило.

В свою чергу, відповідачем до матеріалів справи надано належним чином засвідчену копію ухвали Господарського суду міста Києва від 14.02.2012 в справі № 50/499-б за заявою ДПІ у Голосіївському районі міста Києва до ТОВ Укрбудфірма про визнання банкрутом, в якій визнано кредитором товариства зокрема ДПІ у Голосіївському районі міста Києва на суму 489 436,38 грн., затверджено реєстр вимог кредиторів.

Відповідно до вимог статті 13 Закону України Про оренду землі договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Відповідно до статті 32 Закону України "Про оренду землі" на вимогу однієї із сторін договір оренди землі може бути достроково розірваний за рішенням суду в разі невиконання сторонами обов'язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору, в разі випадкового знищення чи пошкодження об'єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки, а також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.

Згідно з вимогами статті 34 Закону України "Про оренду землі в разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором. Орендар не має права утримувати земельну ділянку для задоволення своїх вимог до орендодавця. У разі невиконання орендарем обов'язку щодо умов повернення орендодавцеві земельної ділянки орендар зобов'язаний відшкодувати орендодавцю завдані збитки.

Відповідно до статті 31 Закону України "Про оренду землі", договір оренди землі може бути розірваний за згодою сторін. На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом. Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором.

Згідно зі статтею 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.

Частиною 1 статті 15 Закону України Про оренду землі визначено, що істотними умовами договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Згідно ч. 1 статті 21 Закону України Про оренду землі , Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Ч. 1 статті 32 Закону України Про оренду землі визначено, що на вимогу однієї із сторін договір оренди землі може бути достроково розірваний за рішенням суду в разі невиконання сторонами обов'язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору, в разі випадкового знищення чи пошкодження об'єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки, а також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.

Згідно з ч. 1 статті 141 Земельного кодексу України, підставами припинення права користування земельною ділянкою є: систематична несплата земельного податку або орендної плати (пункт д).

Відповідно до статті 43 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин в їх сукупності.

Згідно статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Приписами статті 34 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи, обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що оскільки відповідачем всупереч п. 4.1, 4.5, 8.4 договору оренди та ст. 96 ч. 1 Земельного кодексу України, протягом трьох місяців поспіль не сплачувалась орендна плата за користування земельною ділянкою площею 0,5122 га по вул.Антоновича (Горького) 155-а у Голосіївському районі міста Києва, кадастровий номер 8000000000:79:064:0002, що підтверджується довідками ДПІ у Голосіївському районі міста Києва та Державної податкової служби у м. Києві, а отже несплата відповідачем орендної плати за користування зазначеною земельною ділянкою є порушенням істотної умови договору оренди (щодо сплати орендної плати), що згідно п. 11.4 договору та статті 32 Закону України Про оренду землі - є підставою для його розірвання.

Також, суд враховує і те, що несплата відповідачем орендної плати за користування земельною ділянкою носить систематичний характер. Також, ухвала про порушення справи про банкрутство відповідача була винесена 15.09.2010, а згідно даних ДПІ у Голосіївському районі міста Києва (довідка від 03.04.2013 № 1676/9/22-7-18), податковий борг відповідача з земельному податку та орендній платі складає 764 548,60 грн., починаючи з 30.09.2009, тобто задовго до порушення провадження у справі про банкрутство № 50/499-б.

З огляду на викладене, вимога прокурора у позові в інтересах держави в особі Київської міської ради про розірвання договору оренди земельної ділянки від 16.05.2005, укладеного між позивачем та відповідачем, у з0432'язку з порушенням відповідачем його істотної умови щодо сплати орендної плати за користування земельною ділянкою - є законною обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 2 статті 653 Цивільного кодексу України у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються.

Згідно з ч. 1 статті 34 Закону України "Про оренду землі" у разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором.

Відповідно до п. 11.8 Договору у разі припинення або розірвання договору орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором.

Враховуючи вищенаведене, та оскільки з розірванням договору відповідач втрачає статус орендаря то вимога прокурора у позові в інтересах держави в особі Київської міської ради про зобов'язання відповідача повернути позивачу земельну ділянку площею 0,5122 га по вул.Антоновича (Горького) 155-а у Голосіївському районі міста Києва, кадастровий номер 8000000000:79:064:0002, вартістю 7 307 592,94 грн. - також підлягає задоволенню.

Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

З огляду на викладене, вимоги заступника прокурора, заявлені у позові в інтересах держави в особі Київської міської ради щодо розірвання договору оренди земельної ділянки, укладеного 16.05.2005 між Київською міською радою та відповідачем щодо земельної ділянки площею 0,5122 га по вул.Антоновича (Горького) 155-а у Голосіївському районі міста Києва, кадастровий номер 8000000000:79:064:0002, вартістю 7 307 592,94 грн., а також зобов'язання відповідача повернути Київській міській раді зазначену земельну ділянку - є законними, обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Судовий збір, відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, підлягає стягненню з відповідача в доход Державного бюджету України.

Керуючись ст.ст. 33, 49, 82, 83, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Розірвати Договір оренди земельної ділянки площею 0,5122 га по вул.Антоновича (Горького) 155-а у Голосіївському районі міста Києва, кадастровий номер 8000000000:79:064:0002, укладений 16.05.2005 між Київською міською радою (код ЄДРПОУ 22883141, місцезнаходження: 01044 м.Київ, вул.. Хрещатик, 36) та Товариством з обмеженою відповідальністю Укрбудфірма (код ЄДРПОУ 32853503, місцезнаходження: 04080 м. Київ, вул. Нижньоюрківська, 9), зареєстрований Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), про що зроблено запис від 20.05.2005 за № 79-6-00305 у книзі записів державної реєстрації договорів.

3. Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю Укрбудфірма (код ЄДРПОУ 32853503, місцезнаходження: 04080 м. Київ, вул. Нижньоюрківська, 9) повернути Київській міській раді (код ЄДРПОУ 22883141, місцезнаходження: 01044, м. Київ, вул.. Хрещатик, 36) земельну ділянку 0,5122 га по вул.Антоновича (Горького) 155-а у Голосіївському районі міста Києва, кадастровий номер 8000000000:79:064:0002, вартістю 7 304 592,94 грн.

4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Укрбудфірма (код ЄДРПОУ 32853503, місцезнаходження: 04080 м. Київ, вул. Нижньоюрківська, 9) в дохід Державного бюджету України судовий збір в розмірі 2 294 (дві тисячі двісті дев'яносто чотири) грн. 00 коп.

5. Видати наказ відповідно до ст. 116 ГПК України.

6. Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Суддя С.Р.Станік

Дата підписання рішення - 15.04.2013

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.04.2013
Оприлюднено22.04.2013
Номер документу30812635
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/4142/13

Постанова від 16.10.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Корсак B.A.

Ухвала від 07.10.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Корсак B.A.

Постанова від 31.07.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Сулім В.В.

Ухвала від 27.05.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Сулім В.В.

Рішення від 11.04.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Станік С.Р.

Ухвала від 26.03.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Станік С.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні