Ухвала
від 30.04.2013 по справі 2а-211/12
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 2а-211/12 Головуючий у 1-й інстанції: Сушко Л.П.; Суддя-доповідач: Сорочко Є.О.

У Х В А Л А

Іменем України

30 квітня 2013 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Сорочко Є.О.

Суддів: Горбань Н.І.

Межевич М.В.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційні скарги Управління праці та соціального захисту населення Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат на постанову Оболонського районного суду м. Києва від 23 лютого 2012 року у справі за позовом ОСОБА_3 до Управління праці та соціального захисту населення Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат про визнання дій неправомірними та зобов'язання нарахування та виплати щорічної допомоги на оздоровлення, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_3 звернувя до Оболонського районного суду м. Києва з позовом до Управління праці та соціального захисту населення Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації (далі - УПСЗН Оболонської РДА), Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат про визнання неправомірними дій щодо не здійснення нарахування і виплати щорічної допомоги на оздоровлення у розмірі 5 мінімальних заробітних плат відповідно до ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та зобов'язання здійснити такі виплати за 2011 рік.

Постановою Оболонського районного суду м. Києва від 23 лютого 2012 року позов було задоволено, визнано протиправними дії УПСЗН Оболонської РДА та Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат щодо нездійснення позивачу нарахування і виплати щорічної допомоги на оздоровлення у розмірі 5 мінімальних заробітних плат відповідно до ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та зобов'язано УПСЗН Оболонської РДА здійснити позивачу таке нарахування, а Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат здійснити виплату таких коштів за 2011 рік.

На вказану постанову відповідачі подали апеляційні скарги, в яких просять її скасувати та ухвалити нову постанову, якою відмовити в задоволенні позову, посилаючись на порушення судом норм матеріального права.

Згідно ст. 183-2 КАС України, справа підлягає розгляду в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційні скарги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та особою, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесена до 1-ї категорії та є інвалідом 2 групи.

Відповідно до ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (в чинній редакції на час виникнення спірних правовідносин) щорічна допомога на оздоровлення особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у зв'язку з чим є інвалідами 2 групи виплачується в розмірі п'яти мінімальних заробітних плат.

Всупереч вказаній нормі Закону позивачу нараховування та виплата щорічної допомоги на оздоровлення у 2011 році здійснювалась в меншому розмірі, який встановлений постановою Кабінету Міністрів України «Про щорічну допомогу на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 17.07.2005 № 562, що є неправомірним виходячи з наступного.

Згідно Закону України «Про державний бюджет України на 2011 рік» Кабінету Міністрів України у 2011 році було надано право встановлювати розміри соціальних виплат, які відповідно до законодавства визначаються залежно від розміру мінімальної заробітної плати, в абсолютних сумах у межах асигнувань, передбачених за відповідними бюджетними програмами.

Разом з тим, Кабінетом Міністрів України не було реалізовано у 2011 році вказані повноваження та не прийнято відповідного нормативно-правового акту, в якому було б закріплено абсолютні суми щорічної допомоги на оздоровлення у межах асигнувань, передбачених за відповідними бюджетними програмами.

З огляду на те, що постанова Кабінету Міністрів України України, на яку посилався відповідач, була прийнята у 2005 році, колегія суддів вважає, що у ній не враховано та не могло бути враховано межі бюджетних асигнувань, що мали місце у 2011 році.

Таким чином, судом першої інстанції було зроблено вірний висновок про те, що Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» має вищу юридичну силу в порівняні з постановою Кабінету Міністрів України «Про щорічну допомогу на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 17.07.2005 №562, та є пріоритетним у застосуванні.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів, погоджується з висновками суду першої інстанції щодо задоволення позовних вимог, а тому апеляційні скарги УПСЗН Оболонської РДА та Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат необхідно залишити без задоволення, а постанову Оболонського районного суду м. Києва від 23 лютого 2012 року - без змін, оскільки вона ухвалена з дотриманням норм матеріального права.

Керуючись ст. ст. 183-2, 197, 198, 200, 205, 206 КАС України, суд,-

У Х В А Л И В:

Апеляційні скарги Управління праці та соціального захисту населення Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат залишити без задоволення , а постанову Оболонського районного суду м. Києва від 23 лютого 2012 року - без змін .

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ст. 183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя Сорочко Є.О.

Судді: Горбань Н.І.

Межевич М.В.

Головуючий суддя Сорочко Є.О.

Судді: Горбань Н.І.

Межевич М.В.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.04.2013
Оприлюднено21.05.2013
Номер документу31301216
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-211/12

Ухвала від 09.12.2011

Адміністративне

Автозаводський районний суд м.Кременчука

Зємцов В. В.

Ухвала від 07.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 12.02.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Гром Л.М.

Ухвала від 16.12.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грищенко Т.М.

Ухвала від 08.10.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Клюба В.В.

Ухвала від 10.09.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гінда О.М.

Ухвала від 24.05.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 30.04.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 11.03.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шурко О.І.

Постанова від 19.02.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні