Ухвала
від 20.05.2013 по справі 804/5828/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

20 травня 2013 р. Справа № 804/5828/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Озерянської С.І., перевіривши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «Промекологія» до Дніпропетровської міжрайонної Державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби про визнання акту протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень, -

ВСТАНОВИВ

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «Промекологія» до Дніпропетровської міжрайонної Державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби, в якому позивач просить вжити заходів забезпечення позову у вигляді призупинення дії податкових повідомлень-рішень від 16.04.2013 року № 0000571510, № 0000581520, які винесені Дніпропетровською міжрайонною Державною податковою інспекцією Дніпропетровської області відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробничого підприємства «Промекологія», ЄДРПОУ 31049140; визнати акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробничого підприємства «Промекологія» ЄДРПОУ 31049140 від 04.04.2013 року № 350/150/31049140 незаконним; скасувати податкове повідомлення-рішення від 16.04.2013 року № 0000571510; скасувати податкове повідомлення-рішення від 16.04.2013 року № 0000581520.

З позовної заяви та доданих до неї доказів вбачається, що позивач, зокрема, просить визнати акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробничого підприємства «Промекологія» ЄДРПОУ 31049140 від 04.04.2013 року № 350/150/31049140 незаконним.

Частинами ч. 1, 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 17 цього Кодексу компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Кодекс адміністративного судочинства України не містить визначення термінів нормативно-правовий акт та правовий акт індивідуальної дії.

За встановленими в теорії права підходами до класифікації актів нормативно-правовий акт - виданий суб'єктом владних повноважень документ, який встановлює, змінює чи припиняє дію обов'язкових правил поведінки, обмежених в часі, просторі та за колом осіб, та призначений для неодноразового застосування. Правовий акт індивідуальної дії - виданий суб'єктом владних повноважень документ, прийнятий з метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов'язкових правил поведінки та стосується прав і обов'язків чітко визначеного суб'єкта (суб'єктів), якому він адресований.

Обов'язковою ознакою як нормативно-правового, так і правового акту індивідуальної дії є юридичний характер, тобто обов'язковість його приписів для відповідного суб'єкта (суб'єктів), дотримання якої забезпечується правовими механізмами.

Як вбачається з п.3 позовних вимог, Позивач просить суд визнати акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробничого підприємства «Промекологія» ЄДРПОУ 31049140 від 04.04.2013 року № 350/150/31049140 незаконним.

Акт перевірки є лише засобом документування дій контролюючого органу та не є актом індивідуальної дії в розумінні частини другої статті 17 КАС України.

Предметом оскарження в адміністративному суді є юридичні наслідки (застосовані наслідки), що безпосередньо випливають з результатів проведення перевірки, тобто оскарженню підлягають вимоги щодо усунення виявлених порушень.

Отже, акт не може бути оскаржений до адміністративного суду.

З урахуванням наведеного суд вважає, що ці позовні вимоги не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 109 КАС України, суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.109, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України суд,-

УХВАЛИВ

Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «Промекологія» до Дніпропетровської міжрайонної Державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби про визнання акту протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень - в частині «визнати акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробничого підприємства «Промекологія» ЄДРПОУ 31049140 від 04.04.2013 року № 350/150/31049140 незаконним».

В іншій частині позовних вимог відкрити провадження у адміністративній справі.

Копію ухвали направити сторонам по справі.

Ухвала суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та в строки, встановлені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя С.І. Озерянська

Дата ухвалення рішення20.05.2013
Оприлюднено23.05.2013
Номер документу31338627
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/5828/13-а

Постанова від 10.06.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 21.05.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 20.05.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 25.04.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні