Постанова
від 23.05.2013 по справі 2а-12852/12/0170/2
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

23 травня 2013 р. 12:43 Справа №2а-12852/12/0170/2

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Яковлєва С.В.,

при секретарі Проніні Є.С.

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Фірми «Vuldi Clothing Limited» а

до Кримського республіканського підприємства «Сімферопольське бюро реєстрації та технічної інвентаризації»

Реєстраційна служба Сімферопольського міського управління юстиції АРКрим

третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю « Кипарис Крим»

про спонукання до виконання певних дій.

за участю представників:

від позивача - не з'явився.

від відповідачів - 1) не з'явився .

2) Саєнко О.І. - керівник наказ №233/02-8 від 18.03.2013 р.

від третьої особи - Мартинова Л.Є - керівник, паспорт НОМЕР_1 .

Сутність спору: Фірма «Vuldi Clothing Limited» (далі позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Кримського республіканського підприємства «Сімферопольське міжміське бюро реєстрації та технічної інвентаризації» (далі БТІ ), в якому просило зобов'язати БТІ скасувати всі реєстраційні дії, вчинені ним після 28.12.2002 р., тобто дня помилкової державної реєстрації ТОВ «Валді-Кипарис» стосовно приміщення магазину за адресою: 95000, вул.Пушкіна, буд 10/8, м.Сімферополь, відновивши реєстрацію вказаного приміщення за АТЗТ «Валді-Кипарис», ідентифікаційний код 16325856. Вимоги мотивовані тим,що реєстрація правав власності на приміщення магазину відбулась в умовах відсутності такого права у ТОВ «Валді-Кипарис».

Позивач 22.11.2012 р. уточнив позовні вимоги , просив зобов'язати БТІ скасувати всі реєстраційні дії , вчинені після 28.12.2002 р. , тобто дня помилкової державної реєстрації ТОВ «Валді -Кипарис» стосовно приміщення магазину за адресою: 95000, вул.Пушкіна, буд 10/8, м.Сімферополь, відновивши реєстрацію вказаного приміщення за АТЗТ «Валді-Кипарис», ідентифікаційний код 16325856 , визнати нечинними будь які реєстраційні дії та свідоцтва про право власності , яки могли бути вчинені/ видані БТІ після 28.12.2002 р. стосовно приміщення магазину за адресою: 95000, вул.Пушкіна, буд 10/8, м.Сімферополь, зобов'язати БТІ відновити реєстрацію права власності на приміщення магазину за адресою: 95000, вул.Пушкіна, буд 10/8, м.Сімферополь за АТЗТ «Валді-Кипарис», ідентифікаційний код 16325856.

Ухвалою суду за наслідками судового засідання, яке відбулось 29.11.2012 р., залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, Товариство з обмеженою відповідальністю «Валді-Кипарис».

Ухвалою суду від 06.12.2012 р. внесені виправлення до ухвали Окружного адміністративного суду АР Крим від 29.11.2012 р. у справі № 2а-12852/12/0170/2, із зазначенням вірного найменування третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, Товариство з обмеженою відповідальністю «Кипарис Крим» ( далі третя особа).

Представник позивача у судовому засіданні 06.12.2012 р. заявив клопотання про зупинення провадження у справі до набрання законної сили рішенням Господарського суду АР Крим у справі № 5002-3/3776-2012.

Ухвалою суду від 11.12.2012 р. зупинено провадження до набрання законної сили судовим рішенням Господарського суду АР Крим у справі №5002-3/3776-2012 за позовом фірми "Vuldi Clothing Limited" до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кипарис Крим», третя особа Виконавчий комітет Київської районної ради м. Сімферополя, про застосування наслідків нікчемної угоди (правочину) про створення товариства з обмеженою відповідальністю.

Ухвалою суду від 22.04.2013 р. поновлено провадження по справі.

Приймаючи до уваги зміст позовних вимог, зміни чинного законодавства, керуючись ст.52 КАС України, суд ухвалою від 13.05.2013 р. залучив до участі у справі в якості другого відповідача Реєстраційну службу Сімферопольського міського управління юстиції АР Крим (далі Реєстраційна служба).

БТІ явку свого представника у судові засідання не забезпечила, про дні та час їх проведення була сповіщена належним чином, клопотань про відкладення не надала.

У судове засідання 23.05.2013р. позивач явку свого представника не забезпечив, від нього електронною поштою надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, представники Реєстраційної служби та третьої особи заперечували проти позову ,зазначили, що відсутні підстави для відкладення судового засідання , просили продовжити розгляд справи на підставі залучених до неї документів.

Суд, вислухавши думку представників учасників процесу, яки з'явились у судове засідання , приймаючи до уваги закінчення терміну розгляд справи , визначеного у ст. 122 КАС України, наявність доказів того ,що всі учасники процесу були сповіщені про день та час проведення судового засідання , керуючись ст.128 КАС України, ухвалив продовжити розгляд на підставі залучених до неї документів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши представників учасників процесу , суд

ВСТАНОВИВ

22.12.1992 р. була зареєстрована організація орендаторів магазину «Кипарис» , якій 16.08.1996 р. внаслідок проведення приватизації на підставі договору купівлі-продажу №15 від 31.05.1996 р. , укладеного з Представництвом Фонду майна АРК в м.Сімферополі, було видано свідоцтво про право власності( реєстраційний №34) на магазин «Кипарис» , розташований за адресою вул.Пушкіна, буд 10/8, м.Сімферополь (далі магазин).

В подальшому розпорядженням виконкому Київської районної ради м.Сімферополя №021-30/224 від 01.08.1996 р. був зареєстрований статут АТЗТ «Валди -Кипарис», яке було правонаступником прав та обов'язків організації орендаторів магазину «Кипарис».

На підставі рішення виконкому Сімферопольської міської ради №2234 від 31.10.2004 р. за АТЗТ «Валди -Кипарис» було зареєстровано право власності на приміщення магазину , 08.11.2005 р. видано відповідно свідоцтво про право власності , копія якого залучена до матеріалів справи, БТІ зроблений запис №3507 в книзі Д-7в , реєстраційний номер в реєстрі прав власності на нерухоме майно 8882118 від 08.11.2005р.

Державним реєстратором виконкому Сімферопольської міської ради 19.04.2012 р. за №18821050012002744 проведено державну реєстрацію новий редакції статуту ТОВ «Кипарис Крим» , згідно з яким це товариство створено шляхом зміни найменування ТОВ «Валди -Кипарис», та є його правонаступником по всім майновим та немайновим правам та обов'язкам, раніше укладеним договорам зареєстрованого розпорядженням виконкому Сімферопольскої міської ради №021-30/224 від 01.08.1996р. ТОВ «Валди -Кипарис» в свою чергу створене в результаті реорганізації АТЗТ «Валди-Кипарис», зареєстрованого рішенням виконкому Київської районної ради м.Сімферополя №021-30/224 від 01.08.1996 р. та є його правонаступником.

На підставі рішення виконкому Сімферопольської міської ради №1305 від 28.05.2010 р. за ТОВ «Кипарис - Крим» було зареєстровано право власності на приміщення магазину , 09.06.2010 р. видано відповідно свідоцтво про право власності , БТІ зроблений запис №3507 в книзі Д-7в.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії) : на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст. 182 Цивільного кодексу України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення та припинення підлягають державній реєстрації. Порядок проведення державної реєстрації прав на нерухомість та підстави відмови в ній встановлюються законом.

Ст. 140 Конституції України визначає, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - мешканців села, селища, міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в рамках Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою у порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради і їх органи.

Порядок обрання органів місцевого самоврядування, їх функціонування та повноваження передбачено в Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні».

У п. «б» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ( в редакцій на час реєстрації БТІ права власності тертої особи на магазин) визначені делеговані повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, до яких зокрема, відноситься облік та реєстрація відповідно до закону об'єктів нерухомого майна незалежно від форм власності.

На час проведення реєстрації права власності третьої особи на магазин правові, економічні, організаційні засади створення у складі державного земельного кадастру єдиної системи державної реєстрації речових прав на земельні ділянки та інше нерухоме майно, обмежень цих прав були визначені в Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» . Зазначений Закон був спрямований , зокрема, на забезпечення визнання та захисту державою речових прав на нерухомість.

З 16.03.2010 р. Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» викладений у новій редакції , яка згідно зі змінами , внесеними Законом України № 5037-VI від 04.07.2012 р. починає діяти з 01.01.2013 р., та визначає правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим Законом, та їх обтяжень і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою цих прав

У Прикінцевих та перехідних положеннях Закону України № 1878-UI від 11.02.2010р.( з урахуванням змін, внесених Законом України № 5037-VI від 04.07.2012р.), яким викладена нова редакція Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», зазначено,що до 01.01.2013 р. державна реєстрація права власності та права користування (сервітут) на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельних ділянках; права користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; права власності на об'єкти незавершеного будівництва, а також облік безхазяйного нерухомого майна, довірче управління нерухомим майном проводиться реєстраторами бюро технічної інвентаризації, створеними до набрання чинності цим Законом та підключеними до Реєстру прав власності на нерухоме майно.

В силу викладеного суд вважає,що на час проведення реєстрації права власності третьої особи на магазин саме на БТІ були покладені обов'язки щодо ведення Державного реєстру прав, прийняття рішення про внесенні відомостей до нього , вчинення дій щодо зміни наведеної в ньому інформації. При виконанні цих функції він мав діяти відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» в редакції , яка діяла до 16.03.2010 р.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обмежень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, що супроводжується внесенням даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень. Державний реєстр прав на нерухоме майно та їх обмежень - єдина державна інформаційна система, яка містить відомості про речові права на нерухоме майно, їх обмеження, суб'єктів речових прав, технічні характеристики об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо), кадастровий план земельної ділянки, а також відомості про правочини, вчинені щодо таких об'єктів нерухомого майна (ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень»).

Відповідно до ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права на нерухоме майно, що знаходиться на території України, фізичних та юридичних осіб, держави, територіальних громад, іноземців та осіб без громадянства, іноземних юридичних осіб, міжнародних організацій, іноземних держав.

У ст.5 Закону визначена система органів державної реєстрації прав, яку складають центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав, створена при ньому державна госпрозрахункова юридична особа з консолідованим балансом (центр державного земельного кадастру) та її відділення на місцях, які є місцевими органами державної реєстрації прав. Держателем Державного реєстру прав є центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів. Адміністратором Державного реєстру прав є центр державного земельного кадастру, який здійснює його ведення.

Порядок проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно визначений у ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» , який проводиться в шляхом здійснення наступних дії : облік заяви про державну реєстрацію речових прав; прийняття і перевірка документів, поданих для державної реєстрації речових прав; установлення відсутності підстав для відмови в державній реєстрації речових прав; державна реєстрація речових прав або відмова в такій реєстрації прав та внесення даних до Державного реєстру прав; присвоєння кадастрового номера об'єкту нерухомого майна; видача документів, що підтверджують зареєстроване речове право. Державній реєстрації підлягають заявлені речові права на нерухоме майно за наявності документів, що підтверджують вчинення правочинів щодо таких об'єктів, посвідчених відповідно до закону, або свідчать про наявність інших, передбачених законом підстав.

Згідно з вимогами п. 5 Прикінцевих положень цього Закону до створення єдиної системи органів державної реєстрації об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації.

На час проведення реєстрації права власності третьої особи на магазин наказом Міністерства юстиції України № 7/5 від 07.02.2002 р. затверджено Тимчасове положення про порядок державної реєстрації прав власності на нерухоме майно (далі Положення № 7/5) , яким визначений порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно. У п. 1.3. Положення № 7/5 визначено, що державну реєстрацію прав власності на нерухоме майно здійснюють підприємства бюро технічної інвентаризації (далі - БТІ) у межах визначених адміністративно-територіальних одиниць.

Державна реєстрація прав власності на нерухоме майно - це внесення запису до Реєстру прав власності на нерухоме майно у зв'язку з виникненням, існуванням або припиненням права власності на нерухоме майно, що здійснюється БТІ за місцезнаходженням об'єктів нерухомого майна на підставі правовстановлюючих документів особи, що звернулася до БТІ (п.1.4).

Згідно з п.1.5. та п. 1.6 Положення № 7/5 обов'язковій реєстрації прав підлягає право власності на нерухоме майно фізичних та юридичних осіб, у тому числі іноземців та осіб без громадянства, іноземних юридичних осіб, міжнародних організацій, іноземних держав, а також територіальних громад в особі органів місцевого самоврядування та держави в особі органів, уповноважених управляти державним майном.

У п. 3.8. Положення № 7/5 визначено, що після прийняття рішення реєстратором та внесення запису до Реєстру прав на правовстановлювальних документах робиться відмітка (штамп) про реєстрацію відповідних прав), видається витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно, який є невід'ємною частиною правовстановлювального документа та містить реєстраційний номер нерухомого майна; адресу (місцезнаходження) нерухомого майна; призначення (назву) нерухомого майна; підстави виникнення чи припинення права власності; особливі позначки реєстратора (дані, у разі їх наявності, про самовільно збудовані, прибудовані чи реконструйовані об'єкти, про накладення арешту, про перебування майна у податковій заставі тощо); відомості про власника (власників); дату видачі витягу про реєстрацію прав власності на нерухоме майно; прізвище, ім'я, по батькові реєстратора; підпис реєстратора; підпис начальника БТІ або уповноваженої ним особи.

П. 6 Положення № 7/5 визначені Особливості оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна . Оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна провадиться з видачею свідоцтва про право власності (п.п.6.1 Положення).

У п.п. 6.2. Положення № 7/5 зазначено, що підготовку документів для видачі свідоцтв про право власності можуть за дорученням органів місцевого самоврядування, місцевої державної адміністрації та інших органів відповідно до законодавства проводити БТІ.

Як зазначено вище, судом встановлено,що БТІ на підставі рішення виконкому Сімферопольської міської ради №1305 від 28.05.2010 р. зареєструвало за ТОВ «Кипарис Крим» право власності на приміщення магазину, про що зроблений запис №3507 в книзі Д-7в. , останньому 09.06.2010 р. видано свідоцтво про право власності .

В матеріалах справи відсутні докази скасування рішення виконкому Сімферопольської міської ради №1305 від 28.05.2010 р. щодо реєстрації за третьою особою права власності на магазин.

В силу викладеного, беручи до уваги те,що третя особа є правонаступником по всім майновим та немайновим правам та обов'язкам, раніше укладеним договорам ТОВ «Валди -Кипарис» , яке створене в результаті реорганізації АТЗТ «Валди-Кипарис», зареєстрованого рішенням виконкому Київської районної ради м.Сімферополя №021-30/224 від 01.08.1996 р., суд вважає,що матеріалами справи спростовуються твердження позивача про протиправність дій БТІ щодо реєстрації за ТОВ «Кипарис Крим» права власності на магазин. За таких обставин на думку суду відсутні підстави для задоволення позову в частині спонукання БТІ скасувати всі реєстраційні дії , вчинені після 28.12.2002 р. стосовно приміщення магазину з метою відновлення реєстрації вказаного приміщення за АТЗТ «Валді-Кипарис». При цьому суд також приймає до уваги те ,що в матеріалах справи відсутні докази того ,що ТОВ «Валди -Кипарис» не є правонаступником прав та обов'язків АТЗТ «Валді-Кипарис».

Судом встановлено, що Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», який регулює відносини, пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та їх обтяжень, в редакції, яка діє з 01.01.2013 року, встановлені підстави та орган, що вчиняє дії з реєстрації речових прав.

Згідно зі ст.4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме, право власності на нерухоме майно; право володіння; право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; іпотека; довірче управління майном; інші речові права відповідно до закону; податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження.

У Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення (ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»).

У ст. 8 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначені повноваження органу державної реєстрації прав , до яких відноситься проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень або відмова у їх реєстрації; забезпечення ведення Державного реєстру прав; надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом; забезпечення обліку безхазяйного нерухомого майна; здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом та іншими законами України.

Відповідно до ст. 16 цього Закону державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви власника, іншого правонабувача, сторони правочину, за якими виникло право, уповноваженої особою або державного кадастрового реєстратора у випадках, передбачених цим Законом.

У ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» вказано,що державна реєстрація прав проводиться на підставі договорів, укладених у порядку, встановленому законом; свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону; свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; рішень судів, що набрали законної сили;інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.

Як зазначено вище , під час розгляду справи не знайшов підтвердження факт протиправності дій БТІ щодо реєстрації за третьою особою права власності на магазин , в наслідок чого було відмовлено у задоволені позову в частині його спонукання скасувати всі реєстраційні дії , вчинені після 28.12.2002 р. стосовно приміщення магазину з метою відновлення реєстрації вказаного приміщення за АТЗТ «Валді-Кипарис».

З огляду на зазначене, виходячи з наведених вище положень чинного законодавства , на думку суду відсутні підстави для задоволення позову щодо спонукання відповідачів відновити реєстрацію права власності на приміщення магазину за АТЗТ «Валді-Кипарис».

З урахуванням фактів, встановлених при розгляді справи не можна задовольнити вимоги в частині скасування свідоцтва про право власності , яки могли бути вчинені/ видані БТІ після 28.12.2002 р. стосовно приміщення магазину.

Під час судового засідання, яке відбулось 23.05.2013 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАСУ постанову складено 28.05. 2013 р.

Керуючись ст.ст. 160-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Відмовити у задоволенні позову.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду

Суддя Яковлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення23.05.2013
Оприлюднено29.05.2013
Номер документу31444887
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12852/12/0170/2

Ухвала від 12.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 11.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 16.05.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 01.02.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 23.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 21.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 19.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 14.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 13.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні