Постанова
від 21.05.2013 по справі 2а/2370/4750/2012
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а/2370/4750/2012 Головуючий у 1-й інстанції: Орленко В.І.

Суддя-доповідач: Романчук О.М

ПОСТАНОВА

Іменем України

21 травня 2013 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого: Романчук О.М.,

Суддів: Глущенко Я.Б.,

Шелест С.Б.,

при секретарі Раченку Д.Г.

розглянувши в судовому засіданні в місті Києві апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у місті Черкаси Черкаської області Державної податкової служби на постанову Черкаського окружного адміністративного суду від 13 лютого 2013 року у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства «Партнер Україна» до Державної податкової інспекції у місті Черкаси Черкаської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В :

ПП «Партнер Україна» звернулося до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення державної податкової інспекції у м. Черкаси Черкаської області Державної податкової служби від 23.07.2012 року №0003542301 та № 0003552301.

Постановою Черкаського окружного адміністративного суду від 13 лютого 2013 року адміністративний позов задоволено.

Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням відповідач подав апеляційну скаргу в якій просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову про відмову у задоволені адміністративного позову.

Сторони, будучи належним чином повідомлені про дату, час та місце апеляційного розгляду справи, в судове засідання не з'явилися. Про причини своєї неявки суд не повідомили.

Враховуючи, що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в судовому засіданні не обов'язкова, колегія суддів у відповідності до ч. 4 ст. 196 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності представників сторін.

Згідно ст. 41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, з 14.05.2012 року по 11.06.2012 року посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Черкаси Черкаської області Державної податкової служби проведено планову виїзну перевірку приватного підприємства «Партнер Україна» (код за ЄДРПОУ 30598882) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.04.2011 року по 31.03.2012 рік, за результатами якої складено акт від 18.06.2012 року №91/01-1102/30598882.

Актом перевірки встановлено порушення позивачем:

1. підпункту п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на прибуток на загальну суму 845 179 грн., в тому числі по періодах: ІІ квартал 2011 року - 210 237 грн.; ІІІ квартал 2011 року - 154 528 грн.; ІV квартал 2011 року - 406 308 грн.; за І квартал 2012 року - 74 106 грн.;

2. підпунктів п. 198.1, 198.3, 198.6 ст. 198, п. 50.2 ст. 50 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 775 865 грн. (316 499+8 245+82 483+142 630+177 537+48 471), в тому числі по періодах: квітень 2011 року в сумі 8 245 грн.; червень 2011 року в сумі 174 571 грн.; липень 2011 року в сумі 92 809 грн. (10 194+21 500+12 644+48 471); серпень 2011 року в сумі 38 865 грн. (16 583+22 282); вересень 2011 року в сумі 171 799 грн. (115 164 + 25 167 + 31 468); жовтень 2011 року в сумі 46 717 грн. (16 570+15 717+14 430); листопад 2011 року в сумі 93 240 грн. (3 516+74 910+14 814); грудень 2011 року в сумі 79 041 грн. (67 720+11 321); січень 2012 року в сумі 4 949 грн.; лютий 2012 року в сумі 5 438 грн.; березень 2012 року в сумі 60 191 грн.;

3. пп. 168.1.1, пп. 168.1.2, п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України, підприємством не нараховано та не перераховано податок з доходів фізичних осіб в сумі 16 100 грн.

Не погоджуючись з вказаним актом перевірки, позивачем було подано до державної податкової інспекції у м. Черкаси Черкаської області Державної податкової служби заперечення від 25.06.2012 року № 1021.

За результатами розгляду заперечення державною податковою інспекцією у м.Черкаси Черкаської області Державної податкової служби вирішено Розділ 4 «Висновок» викласти у новій редакції. Зокрема, в Розділі 4 «Висновок» був виключений пункт 3.

На підставі акта перевірки державна податкова інспекція у м. Черкаси Черкаської області Державної податкової служби прийняла податкове повідомлення-рішення від 23.07.2012 року №0003542301, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток на загальну суму 882 232 грн., в тому числі за основним платежем 845 179 грн., за штрафними санкціями 37 053 грн.; податкове повідомлення-рішення від 23.07.2012 року № 0003552301, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість на загальну суму 1 072 392 грн., в тому числі за основним платежем 775 865 грн., за штрафними санкціями 296 527 грн.

Не погоджуючись з такими рішеннями податкового органу позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів виходить з наступного.

Приймаючи рішення про задоволення вимог адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що позивачем правомірно сформовано податковий кредит по взаємовідносинах з контрагентами, а витрати, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, підтверджені належними доказами.

Колегія суддів не погоджується з наведеним висновком суду першої інстанції, з огляду на наступне.

Наслідки в податковому обліку платника створюють лише реально вчинені господарські операції, тобто такі, що пов'язані з рухом активів, зміною зобов'язань чи власного капіталу платника, та відповідають змісту, відображеному в укладених платником податку договорах.

Таким чином, в даному випадку дослідженню підлягає реальність господарських операцій, що є підставою для виникнення права на податковий кредит та/або бюджетне відшкодування; добросовісність дій платника податку, яка полягає у відповідності вчинених ним дій господарській меті, а також реальність усіх даних, наведених у документах, що надають право на податковий кредит та/або бюджетне відшкодування.

Відповідно до Довідки АА № 107577 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) від 13.03.2008 року видами діяльності за КВЕД приватного підприємства «Партнер Україна» є: інші види оптової торгівлі; оптова торгівля хімічними продуктами; оптова торгівля зерном, насінням та кормами для тварин; діяльність автомобільного вантажного транспорту; неспеціалізована оптова торгівля харчовими продуктами, напоями та тютюновими виробами.

Як вбачається з матеріалів справи, 04.01.2011 року між приватним підприємством «Партнер Україна» (Покупець) та приватним підприємством «Черкаситоргсфера» (Продавець) укладено договір № ДГ-041 (далі по тексту - Договір № ДГ-041), відповідно до якого Продавець зобов'язується передати, Покупець - прийняти і оплатити у відповідності з вимогами даного Договору Товар, вид, тара та кількість якого визначається письмовими заявками Продавця та додатками до даного Договору. Фактична кількість Товару визначається і підтверджується видатковими та/чи товарно-транспортними (залізничними) накладними (розділ 1 Договору № ДГ-041).

Згідно п. 2.1 Договору № ДГ-041 загальна вартість товару за Договором орієнтовно складає: 4000 000 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ - 666 666 грн. 67 коп.

Покупець оплачує Товар шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, згідно з виставленим рахунком-фактурою, на умовах стовідсоткової передоплати за кожну партію Товару (п. 2.3 Договору № № ДГ-041).

Судом встановлено, що за Договором № ДГ-041 приватне підприємство «Черкаситоргсфера» реалізувало позивачу мінеральні добрива та будівельні матеріали.

На підтвердження факту придбання товару за Договором № ДГ-041 позивачем надані:- видаткова накладна № Ма-0000004 від 05.05.2011 року на поставку карбаміда у кількості 203,380 т на загальну суму 732 168 грн. 00 коп.; податкова накладна № 4 від 05.05.2011 року на загальну суму 732168 грн. 00 коп.; - видаткова накладна № Ма-0000011 від 10.05.2011 року на поставку КАС-32 у кількості 4,046 т, аміачної води у кількості 11,960 т на загальну суму 31 273 грн. 96 коп.; податкова накладна № 11 від 10.05.2011 року на загальну суму 31 273 грн. 96 коп.; - видаткова накладна № РН-Ч000004 від 02.06.2011 року на поставку КАС-32 у кількості 60,460 т на загальну суму 177 148 грн. 04 коп.; податкова накладна № 4 від 02.06.2011 року на загальну суму 177 148 грн. 04 коп.; - видаткова накладна № Вр-29 від 14.09.2011 року на поставку КАС-32 у кількості 54,237 т на загальну суму 160 000 грн. 00 коп.; податкова накладна № 29 від 14.09.2011 року на загальну суму 160 000 грн. 00 коп.; - видаткова накладна № Окт-14 від 05.10.2011 року на поставку аміачної води у кількості 8,800 т, діаммофоска у кількості 13,260 т на загальну суму 99 423 грн. 24 коп.; податкова накладна № 14 від 05.10.2011 року на загальну суму 99 423 грн. 24 коп.; - рахунок-фактура № ч11 від 03.06.2011 року на поставку КАС-32 у кількості 39,205 т на загальну суму 106 833 грн. 47 коп., податкова накладна № 11 від 03.06.2011 року на загальну суму 106 833 грн. 47 коп.; - рахунок-фактура № Ил-18 від 07.07.2011 року на поставку КАС-32 у кількості 7,700 т, аміачної води у кількості 1,000т на загальну суму 25 614 грн. 00 коп.; податкова накладна №18 від 07.07.2011 року на загальну суму 25 614 грн. 00 коп.; - рахунок-фактура № Ил-23 від 11.07.2011 року на поставку сульфату амонію у кількості 14,814 т на загальну суму 35 553 грн. 60 коп.; податкова накладна № 23 від 11.07.2011 року на загальну суму 35 553 грн. 60 коп.; - рахунок-фактура № Вр-17 від 08.09.2011 року на поставку будівельних матеріалів на загальну суму 168 400 грн. 00 коп.; податкова накладна № 17 від 08.09.2011 року на загальну суму 168 400 грн. 00 коп.; - рахунок-фактура № Вр-42 від 16.09.2011 року на поставку бетону М100 у кількості 300,000 м3, цементу ПЦ м400 (25кг) у кількості 300 уп., щебеню 20*40 мм у кількості 235,320 м3 на загальну суму 188 649 грн. 00 коп.; податкова накладна № 42 від 16.09.2011 року на загальну суму 188 649 грн. 00 коп.; - рахунок-фактура № Вр-48 від 21.09.2011 року на поставку цегли червоної у кількості 29 589 шт., цегли білої силікованої у кількості 50 000 шт. на загальну суму 173 934 грн. 18 коп.; податкова накладна № 48 від 21.09.2011 року на загальну суму 173 934 грн. 18 коп.

На підтвердження оплати вартості товару за Договором № ДГ-041 позивачем надано платіжні доручення на загальну суму 1 640 548 грн. 04 коп.

Разом з цим, у наведених в акті перевірки документах не зазначено посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції. В наданих видаткових накладних не можливо визначити посаду відповідального за здійснення господарської операцій, прізвище та ідентифікувати підпис посадової особи та посаду прізвище особи, яка приймала та обліковувала придбані товари.

В порушення п.2. ст.9 Закону України від 16.07.1999 року за №996-ХІУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність», та п. 2.4. Положення «Про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку» - Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88, та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за №168/704 «...Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції...».

В ході проведення перевірки не надано товарно-транспортні накладні на перевезення придбаних мінеральних добрив та будівельних матеріалів.

ДПІ у місті Черкаси складено акт від 05.12.2011 року № 465/23-2/33018638 «Про неможливість проведення зустрічної звірки Приватного підприємства «Черкаситоргсфера» код за ЄДРПОУ 33018638, щодо документального підтвердження господарських відносин з покупцями та постачальниками, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.08.2011 року по 31.08.2011 року». Відповідно до автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України за травень-жовтень 2011 року встановлено, що ПП «Черкаситоргсфера» встановлено відображені суми податкового кредиту суб'єктами господарювання, стан яких відмінний від основного або рахуються розбіжності.

Розбіжність з ПП «Артбуд Вектор» (код за ЄДРПОУ 34556385) виникла на підставі довідки перевірки ДПІ у м. Черкаси про результати проведення зустрічної звірки ПП «Артбуд Вектор» (код за ЄДРПОУ 34556385), щодо документального підтвердження господарських відносин з платника податків - покупцями, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.07.2011 року по 31.08.2011 року від 27.10.2011 року №246/23-4/34556385.

В ході проведення звірки не встановлено факту передачі товарів ( робіт, послуг) від ПП «Артбуд Вектор» (код за ЄДРПОУ 34556385) до підприємств-покупців, у зв'язку з відсутністю (не наданням для звірки) актів приймання-передачі товару, довіреностей, документів, що засвідчують транспортування, зберігання товарів, а також інших первинних документів.

Також, не підтверджено реальність здійснення фінансово-господарських операцій від ПП «Артбуд Вектор» (код за ЄДРПОУ 34556385) підприємствам покупцям, що свідчить про те, що правочин між ПП «Артбуд Вектор» (код за ЄДРПОУ 34556385) та покупцями здійснені без мети настання реальних наслідків.

З вищенаведеного вбачається, що всі наведені ознаки, як кожний окремо, так і у сукупності, дають обґрунтовані підстави вважати, що у ПП «Черкаситоргсфера» наявні ознаки фіктивної господарської діяльності.

В ході звірки не підтверджено наявність поставок товарів (робіт, послуг) від ПП «Черкаситоргсфера» підприємствам покупцям, що свідчить про те, що правочини між ПП «Черкаситоргсфера» та покупцями оформлені без мети настання реальних наслідків.

Виходячи з вищенаведеного, ПП «Черкаситоргсфера» (код за ЄДРПОУ 33018638) здійснював діяльність спрямовану на здійснення операцій пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам, шляхом оформлення документів на користь таких осіб без реального здійснення господарських операцій.

Таким чином, наведені порушення свідчать про неможливість документального підтвердження факту придбання товарів на загальну суму 732168 грн., а документи що нібито підтверджують факт придбання складені з порушеннями або «формально».

Тобто, витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість не були фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка була б підставою для формування податкового обліку платника податків.

Враховуючи вищенаведене, ПП «Партнер Україна» в порушення пп. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року за №2755-VI зі змінами та доповненнями, безпідставно віднесено до складу валових витрат вартість придбаних товарів робіт (послуг) у ПП «Черкаситоргсфера» код ЄДРПОУ 33018638 не підтверджених відповідними первинними документами.

На підставі встановлених порушень завищення валових витрат по операціях з ПП «Черкаситоргсфера» код ЄДРПОУ 33018638 становить 1280345 грн. в тому числі по періодах II квартал 20 року - 872853 грн., III квартал 2011 року - 324639 грн. IV квартал 2011 року -82853 грн.

Таким чином, ПП «Партнер Україна» в порушення п. 198.1, 198.3, 198.6 ст.198 Податкового кодексу України завищено податковий кредит на суму придбаних мінеральних добрив та будівельних матеріалів отриманих, від ПП «Черкаситоргсфера» за наведеними податковими накладними.

Щодо взаємовідносин позивача з Товариством з обмеженою відповідальністю «Техпромсервіс-2010», слід зазначити наступне.

Так, 12.03.2011 року між приватним підприємством «Партнер Україна» (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Техпромсервіс-2010» (Перевізник) укладено договір № 7/12 про перевезення вантажу, відповідно до якого Перевізник зобов'язується передати, а Замовник - прийняти і оплатити у відповідності з вимогами даного Договору послуги по перевезенню вантажу на території України автомобільним транспортом.

На підтвердження факту надання послуг перевезення Товариством з обмеженою відповідальністю «Техпромсервіс-2010» позивачем надано: - податкова накладна № 119 від 21.04.2011 року на загальну суму 3 014 грн. 39 коп., податкова накладна № 120 від 21.04.2011 року на загальну суму 9 100 грн. 33 коп., податкова накладна № 117 від 26.04.2011 року на загальну суму 7 800 грн. 05 коп.; податкова накладна №116 від 26.04.2011року на загальну суму 7 800 грн. 01 коп.; податкова накладна № 118 від 27.04.2011 року на загальну суму 7 800 грн. 01 коп.; податкова накладна № 122 від 29.04.2011 року на загальну суму 7 806 грн. 71 коп.; податкова накладна № 121 від 29.04.2011 року на загальну суму 6 146 грн. 48 коп.; - акт виконаних робіт від 21.04.2011 року на загальну суму 3 014 грн. 39 коп., акт виконаних робіт від 21.04.2011 року на загальну суму 9 100 грн. 33 коп., акт виконаних робіт від 26.04.2011 року на загальну суму 7 800 грн. 05 коп.; акт виконаних робіт від 26.04.2011року на загальну суму 7 800 грн. 01 коп.; акт виконаних робіт від 27.04.2011 року на загальну суму 7 800 грн. 01 коп.; акт виконаних робіт від 29.04.2011 року на загальну суму 7 806 грн. 71 коп.; акт виконаних робіт від 29.04.2011 року на загальну суму 6 146 грн. 48 коп.; - товарно-транспортна накладна № 21/04/1 від 21.04.2011 року на перевезення аміачної селітри в кількості 35,465т; товарно-транспортна накладна № 21/04/2 від 21.04.2011 року на перевезення аміачної селітри в кількості 38,775т; товарно-транспортна накладна № 26/04/1 від 26.04.2011 року на перевезення аміачної селітри в кількості 35,805 т; товарно-транспортна накладна № 26/04/2 від 26.04.2011 року на перевезення аміачної селітри в кількості 34,92т; товарно-транспортна накладна № 29/04/1 від 29.04.2011 року на перевезення аміачної селітри в кількості 3495 т.; товарно-транспортна накладна № 27/04 від 27.04.2011 року на перевезення аміачної селітри в кількості 34,92 т; товарно-транспортна накладна № 29/04/2 від 29.04.2011року на перевезення аміачної селітри в кількості 36,015т та 35,3 т.

На підтвердження оплати послуг перевезення за Договором № 7/12 позивачем надано платіжні доручення на загальну суму 247 759 грн. 41 коп.

Згідно довідки державної податкової інспекції у м. Черкаси Черкаської області від 18.08.2011 року № 2119/23-4/37239985 «Про неможливість проведення зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю «Техпромсервіс-2010» (код за ЄДРПОУ 37239985) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків, навединими у додатку №1, № 2 за квітень, травень 2011 року», Товариство з обмеженою відповідальністю «Техпромсервіс-2010» зареєстроване виконавчим комітетом Черкаської міської ради 06.09.2010року; взято на податковий облік в державній податковій інспекції у м. Черкаси 07.09.2010 року за № 28352; свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 14.09.2010 року № 100301341, видане державною податковою інспекцією у м. Черкаси, індивідуальний податковий номер 372399823019.

Отже, TOB «Техпромсервіс-2010» реалізовано ПП «Партнер Україна» послуги з перевезення згідно актів виконаних робіт, дані про які наведено в акті перевірки.

Так, у наведених в акті перевірки документах не зазначено обсяг виконаних послуг, а саме в який населений пункт, який вантаж і в якій кількості здійснено перевезення. Не зазначено посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції. В наданих актах виконаних робіт можливо визначити посаду відповідального за здійснення господарської операцій (продавця) та ідентифікувати підпис посадової особи та посаду прізвище особи яка приймала та обліковувала придбані послуги.

В ході перевірки не було надано шляхові листи та товарно-транспортні накладні згідно яких можна встановити маршрут перевезення, вагу вантажів та інші додаткові дані, які підтверджують факт здійснення відповідних послуг.

Згідно довідки від 18.08.2011 року №2119/23-4/37239985 «Про неможливість проведення зустрічної звірки TOB «Техпромсервіс-2010» (код за ЄДРПОУ 37239985) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за квітень, травень 2011 рік», за результатами аналізу документів, які є в обліковій справі підприємства, даних податкової звітності та інформації з зовнішніх джерел, встановлено відсутність трудових ресурсів, а саме, згідно форми 1-ДФ, яка подається до ДПІ у місті Черкаси, чисельність працюючих на підприємстві складає лише одна особа, а також відсутність торгівельного обладнання, торгівельних площ, складських приміщень, транспортних засобів та іншого рухомого та нерухомого майна (згідно даних Декларації з податку на прибуток та додатків балансова вартість основних засобів на підприємстві відсутня).

Господарські операції за період з 01.04.2011 року по 31.05.2011р. щодо придбання TOB «Техпромсервіс-2010» товарів (робіт, послуг) у контрагентів-постачальників та продажу TOB «Техпромсервіс-2010» товарів (робіт, послуг) на адресу контрагентів-покупців не підтверджуються стосовно врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявністю трудових, виробничо-складських приміщень та іншого майна, які економічно необхідні для здійснення господарських операцій.

Враховуючи наведені факти, в порушення пп. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року за №2755-VI зі змінами та доповненнями, ПП «Партнер Україна» безпідставно віднесено до складу валових витрат вартість послуг по перевезенню вантажу у TOB «Техпромсервіс-2010» (код за ЄДРПОУ 37239985) не підтвердженого відповідними первинними документами.

Таким чином, ПП «Партнер Україна» в порушення п. 198.1, 198.3, 198.6 ст.198 Податкового кодексу України завищено податковий кредит на суму придбаних транспортних послуг отриманих від TOB «Техпромсервіс-2010» за податковими накладними.

22.07.2011 року та 23.08.2011 року між приватним підприємством «Партнер Україна» (Покупець) та приватним підприємством «Трейдінг-Черкаси» (Продавець) укладено договори поставки (далі по тексту - Договір від 22.07.2011 року та Договір від 23.08.2011 року), відповідно до яких Продавець зобов'язується передати, а Покупець - прийняти і оплатити у відповідності з вимогами даних Договорів Товар, вид, тара та кількість якого визначається письмовими заявками Продавця. Фактична кількість Товару визначається і підтверджується видатковими та/чи товарно-транспортними (залізничними) накладними.

За вказаними договорами поставок позивачем придбано будівельні матеріали: клюшки з/б, стакани з/б, плити з/б 6.0*1.5, балка з/б, перемичка з/б, плити з/б 3,0*3,45, плити дорожні 3,0*2,0, плити дорожні 3,0*2,0.

На підтвердження факту придбання товару у приватного підприємства «Трендінг-Черкаси» позивачем до суду надано: - податкова накладна від 22.07.2011 року № 17 на поставку клюшки з/б, стаканів з/б, плити з/б 6,0*1,5, балки з/б, перемички з/б на загальну суму 129 000 грн.; видаткова накладна від 22.07.2011 року № ПП-0000044 на загальну суму 129 000 грн.; - податкова накладна від 23.08.2011 року № 8 на поставку плити з/б 6.0*1.5, плити з/б 3.0*3.45 на загальну суму 45 100 грн.; видаткова накладна від 23.08.2011 року № П-0000050 на загальну суму 45100 грн.; - податкова накладна від 31.08.2011 року № 20 на поставку плити з/б 3.0*3.45 на загальну суму 16 500 грн.; видаткова накладна від 31.08.2011 року № ПП-0000057 на загальну суму 16 500 грн.; - податкова накладна від 22.09.2011 року № 16 на поставку плити з/б 6.0*1.5 на загальну суму 60 000 грн.; видаткова накладна від 22.09.2011 року № ПП-0000069 на загальну суму 60000 грн.; - податкова накладна від 26.09.2011 року № 17 на поставку плит дорожніх 3.0*2.0 на загальну суму 91 000 грн.; видаткова накладна від 26.09.2011 року ПП-0000070 на загальну суму 91 000 грн.; - податкова накладна від 04.10.2011 року № 3 на поставку клюшки з/б на загальну суму 30 000 грн.; видаткова накладна від 04.10.2011 року № ПП-0000083 на загальну суму 30 000 грн.; - податкова накладна від 11.10.2011 року № 5 на поставку плити дорожньої 3.0*1,5 на загальну суму 13 900 грн.; видаткова накладна від 11.10.2011 року № ПП-0000084 на загальну суму 13 900 грн.;- податкова накладна від 26.10.2011 року № 9 на поставку плити дорожньої 3.0*2.0 на загальну суму 50 400 грн.; видаткова накладна від 26.10.2011 року № ПП-0000085 на загальну суму 50 400 грн.; - податкова накладна від 15.11.2011 року № 3 на поставку клюшки з/б на загальну суму 21 100 грн.; видаткова накладна від 15.11.2011 року № ПП-0000098 на загальну суму 21 100 грн.

Також, 01.08.2011 року між приватним підприємством «Партнер Україна» (Клієнт) та приватним підприємством «Трейдінг-Черкаси» (Експедитор) укладено договір транспортного експедиторування № б/н, відповіно до якого Експедитор зобов'язується за плату і за рахунок Клієнта виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу згідно заявок Клієнта.

З довідки державної податкової інспекції у м. Черкаси Черкаської області від 18.11.2011 року № 371/23-4/37610078 «Про результати проведення зустрічної звірки приватного підприємства «Трейдінг-Черкаси» (код за ЄДРПОУ 37610078), щодо документального підтвердження господарських відносин з покупцями та постачальником Товариством з обмеженою відповідальністю «Сарес» (код 36030747), їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.07.2011 року по 31.07.2011 року», приватне підприємство «Трейдінг-Черкаси» зареєстроване виконавчим комітетом Черкаської міської ради 23.03.2011року; взято на податковий облік в органах державної податкової служби 28.03.2011 року за № 32048, перебуває на обліку в державній податковій інспекції у м. Черкаси; свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 18.05.2011 року №100337549, видане державною податковою інспекцією у м. Черкаси, індивідуальний податковий номер 376100723012.

З акту перевірки вбачається, що Господарські операції здійснені з ПП «Трейдінг-Черкаси» не вплинули на правильність визначення витрат, що враховуються для визначення об'єкта оподаткування. Облік придбаних будівельних матеріалів здійснювався на бухгалтерському рахунку 15 «Інвестиції» і їх використання після завершення будівництва збільшить вартість основних засобів ПП «Партнер Україна». Господарські операції з ПП «Трейдінг-Черкаси» вплинули на правильність визначення податкового кредиту з податку на додану вартість.

В порушення п.2. ст.9 Закону України від 16.07.1999 року за №996-XIV Про бухгалтерський облік та фінансову звітність, та п. 2.4. Положення «Про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку» - Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88, та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 р. за №168/704 (далі за текстом - Положення) «...Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції...» в наведеному документі не зазначено посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції. В наданій видатковій накладній не можливо визначити прізвище та посаду відповідального за здійснення господарської операцій (продавця), прізвище та ідентифікувати підпис посадової особи та посаду прізвище особи яка приймала та обліковувала придбані товари.

До перевірки не надані документи, на підтвердження транспортування зазначених будівельних матеріалів.

Перевіркою документів наданих ПП «Партнер Україна» на підставі яких здійснено оприбуткування та облік придбаних послуг з перевезень встановлено, що ПП «Трейдінг-Черкаси» надані Послуги транспортного експедирування на суму 37900 грн. в т.ч. ПДВ 6316,67 грн.

У наведеному документі не зазначено обсяг виконаних послуг, а саме в який населений пункт який вантаж і в якій кількості здійснено перевезення. Не зазначено посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції. В наданому акті виконаних робіт не можливо визначити посаду відповідального за здійснення господарської операцій (продавця), прізвище та ідентифікувати підпис посадової особи та посаду прізвище особи яка приймала та обліковувала придбані послуги.

Згідно довідки від 18.11.2011 року №371/23-4/37610078 «Про результати проведення зустрічної звірки Приватного підприємства «Трейдінг-Черкаси» код за ЄДРПОУ 37610078, щодо документального підтвердження господарських відносин з покупцями та постачальником TOB «Сарес» реальності та повноти відображення в обліку за період за період з 01.07.2011 року по 31.07.2011 pоку.

Звіркою ПП «Трейдінг-Черкаси» документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин з платниками податків - покупцями, їх вид, обсяг, якість та розрахунки в липні 2011 року.

Виходячи зі змісту вказаної довідки, ПП «Трейдінг-Черкаси» (код за ЄДРПОУ 37610078) здійснював діяльність спрямовану на здійснення операцій пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам, шляхом оформлення документів на користь таких осіб без реального здійснення господарських операцій.

ПП«Партнер Україна» в порушення п. 198.1, 198.3, 198.6 ст.198 Податкового кодексу України завищено податковий кредит на суму придбаних будівельних матеріалів отриманих від ПП «Трейдінг-Черкаси» за податковими накладними зазначеним на стор.37 Акту перевірки.

Щодо взаємовідносин позивача з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_3 суд встановив.

20.10.2011 року між приватним підприємством «Партнер Україна» (Покупець) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_3 (Постачальник) укладено договір поставки № 2010 (далі по тексту - Договір № 2010), відповідно до якого Постачальник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставити Покупцю мінеральні добрива, а Покупець зобов'язується прийняти Товар та оплатити його на умовах даного Договору (п. 1.1. Договору № 2010).

Судом встановлено, що за Договором № 2010 фізична особа-підприємець ОСОБА_3 реалізував позивачеві мінеральні добрива: аміачну воду, кас, карбамід.

На підтвердження факту придбання товару за Договором № 2010 позивачем надано:

- податкова накладна від 08.11.2011 року № 14 на поставку аміачної води у кількості 18,810т на загальну суму 30 660 грн. 23 коп., видаткова накладна від 08.11.2011 року № РН-0000014 на загальну суму 30 660 грн. 23 коп.;

- податкова накладна від 15.11.2011 року № 21 на поставку аміачної води в кількості 65,4 т на загальну суму 109 218 грн. 26 коп., видаткова накладна від 15.11.2011 року № 21 на загальну суму 109 218 грн. 26 коп.;

- податкова накладна від 23.11.2011 року № 29 на поставку аміачної води у кількості 18,8 т на загальну суму 31 396 грн. 08 коп., видаткова накладна від 23.11.2011 року № 29 на загальну суму 31 396 грн. 08 коп.;

- податкова накладна від 24.11.2011 року № 30 на поставку карбаміду у кількості 20 т на загальну суму 88 600 грн. 80 коп., видаткова накладна від 24.11.2011 року № РН-000030 на загальну суму 87 936 грн. 30 коп.;

- податкова накладна від 24.11.2011 року №31 на поставку КАС у кількості 42,61 т на загальну суму 119 307 грн. 83 коп., видаткова накладна від 24.11.2011 року №31 на загальну суму 119 307 грн. 83 коп.;

- податкова накладна від 28.11.2011 року № 36 на поставку аміачної води у кількості 8 т на загальну суму 11 760 грн. 00 коп., видаткова накладна від 28.11.2011 року № 36 на загальну суму 11 760 грн. 00 коп.;

- податкова накладна від 30.11.2011 року № 43 на поставку аміачної води у кількості 35,04 т на загальну суму 58 516 грн. 94 коп., видаткова накладна від 30.11.2011 року №43 на загальну суму 58 516 грн. 94 коп.;

- податкова накладна від 07.12.2011 року № 10 на поставку аміачної води у кількості 18,8 т на загальну суму 30 080 грн. 15 коп., видаткова накладна від 07.12.2011 року № 10 на загальну суму 30 080 грн. 15 коп.;

- податкова накладна від 07.12.2011 року № 11 на поставку аміачної води у кількості 38,22 т на загальну суму 61 152 грн. 31 коп., видаткова накладна від 07.12.2011 року № 11 на загальну суму 61 152 грн. 31 коп.;

- податкова накладна від 08.12.2011 року № 13 на поставку КАС у кількості 42,89 т на загальну суму 120 092 грн. 34 коп., видаткова накладна від 08.12.2011 року № 13 на загальну суму 120 092 грн. 34 коп.;

- податкова накладна від 12.12.2011 року № 21 на поставку КАС у кількості 69,64 т на загальну суму 194 992 грн. 56 коп., видаткова накладна від 12.12.2011 року № 21 на загальну суму 194 992 грн. 56 коп. (а.с.170-191, т.1).

На підтвердження оплати товару позивачем надано платіжні доручення на загальну суму 1 387 066 грн. 10 коп.

ФОП ОСОБА_3 (НОМЕР_2 ) реалізовано ПП «Партнер Україна» мінеральні добрива.

У наведених в акті перевірки документах не зазначено посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції. В наданих видаткових накладних не можливо визначити посаду відповідального за здійснення господарської операцій (продавця), прізвище та ідентифікувати підпис посадової особи та посаду прізвище особи яка приймала та обліковувала придбані товари.

До перевірки не надані документи, на підтвердження транспортування зазначених мінеральних добрив, а саме шляхові листи, товарно-транспортні накладні інші документи які підтверджують факт здійснення транспортування вантажів. Також перевіркою не встановлено факт виписки доручень працівникам ПП «Партнер Україна» на отримання мінеральних добрив від постачальника - ФОП ОСОБА_3.

ДПІ у місті Черкаси було проведено зустрічну звірку з ФОП ОСОБА_3 з питань підтвердження господарських відносин з постачальниками та покупцями, їх реальності та повноти відображення в обліку за жовтень 2011 року. У зв'язку з тим, що платник не з'явився до відділ», адміністрування податків з фізичних осіб управління оподаткування фізичних осіб ДПІ у місті Черкаси на лист-виклик № 56975/17-113 від 13.12.2011 року, не надав пояснення та документальні підтвердженні господарських операцій по відвантаженню продукції в жовтні 2011 року було складено довідку від 03.01.2012 року №1/17-2111/НОМЕР_2 «Про неможливість проведення зустрічної звірки СГ-ФО ОСОБА_3 щодо документального підтвердження господарських відносин з платниками податків-покупцями, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.10.2011 року по 31.10.2011 року».

Виходячи з вищенаведеного, ФОП ОСОБА_3 здійснював діяльність спрямовану на здійснення операцій пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам шляхом оформлення документів на користь таких осіб без реального здійснення господарських операцій.

Враховуючи наведені факти, в порушення пп. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України з 02.12.2010 року за №2755-VI зі змінами та доповненнями, ПП «Партнер Україна» безпідставно віднесено складу валових витрат вартість мінеральних добрив придбаних у ФОП ОСОБА_3 (іпн. НОМЕР_2) не підтверджених відповідними первинними документами.

Щодо взаємовідносин позивача з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4, то 01.06.2011 року між приватним підприємством «Партнер Україна» (Відправник) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4 (Перевізник) укладено договір перевезення вантажу № 11пу (далі по тексту - Договір № 11пу), відповідно до якого Перевізник бере на себе зобов'язання доставити автомобільним транспортом довірений йому Відправником вантаж (згідно з транспортною накладною) з місця відправлення до пункту призначення, а Відправник бере на себе зобов'язання сплатити плату за перевезення вантажу, яка визначається згідно наданої заявки Відправником та вказується в рахунку-фактурі Перевізника.

Крім безпосереднього здійснення перевезення, Перевізник зобов'язується за окрему плату надати Відправникові пов'язані із перевезенням вантажу послуги із транспортного експедирування, а саме: безпеку доставки товару(п. 1.2. Договору № 11пу).

За надання Перевізником Відправникові послуг із транспортного експедирування, визначених у п. 1.2 договору, Відправник сплачує Перевізникові додаткову плату, яка дорівнює вартості наданих послуг із транспортного експедирування.

Також 20 січня 2012 року між приватним підприємством «Партнер Україна» (Замовник) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4 (Виконавець) укладено договір про надання послуг № 2 (далі по тексту - Договір № 2), відповідно до якого Виконавець зобов'язується за завданням Замовника, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, надати Замовнику послуги автоперевезення.

Відповідно до п. 3.1 Договору № 2 вартість послуг визначається сторонами по факту їх надання за результатами кожного календарного місяця та фіксується в актах про надані послуги.

Судом встановлено, що у період з липня 2011 року по березень 2012 року фізична особа-підприємець ОСОБА_4 надавав послуги приватному підприємству «Партнер Україна» з перевезення мінеральних добрив.

ФОП ОСОБА_4 (НОМЕР_3) в перевіревіряючому періоді надано транспортні послуги відповідно до актів виконаних робіт.

У наведених в акті перевірки документах (актів виконаних робіт) не можливо визначити місце складання документу, відстань на яку перевозився вантаж, населені пункти з якого і в який здійснювалась доставка вантажу, відсутні дані яким автомобілем здійснювалось перевезення та інші обов'язкові реквізити які характеризують кількість і якість наданої послуги.

ДПІ у місті Черкаси було проведені перевірки ФОП ОСОБА_4 та складені наступні акти перевірок:

Акт від 10.01.2012 року за № 7/17-2107/НОМЕР_3 «Про результати невиїзної позапланової документальної перевірки суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи ОСОБА_4, ін. НОМЕР_3, щодо достовірності формування податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість за жовтень 2011р.»;

Акт від 11.01.12 року за №6/17-2111/НОМЕР_3 «Про неможливість проведення зустрічної звірки СГ-ФО ОСОБА_4 (іпн.НОМЕР_3), щодо документального підтвердження господарських відносин з платниками податків - покупцями, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.11.2011 р. по 30.11.2011 р.»;

Акт від 16.12.2011 року за № 129 /17-2111/НОМЕР_3 «Про неможливість проведення зустрічної звірки СГ-ФО ОСОБА_4 (іпн.НОМЕР_3), щодо документального підтвердження господарських відносин з платниками податків - покупцями, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.06.2011 року по 30.09.2011 року».

Висновками зазначених актів перевірок не підтверджено реальність здійснення господарських операцій СГ-ФО ОСОБА_4 з підприємствами постачальниками та підприємствами покупцями у перевіряємий періодах

Виходячи з вищевикладеного, ФОП ОСОБА_4 (іпн.НОМЕР_3) не здійснювало господарської діяльності підприємства, в розумінні п.п.14.1.36 п. 14.1 ст.14 Податкового Кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-\/І: господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь - яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

ФОП ОСОБА_4 здійснював діяльність спрямовану на здійснення операцій пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам, шляхом оформлення документів на користь таких осіб без реального здійснення господарських операцій.

Враховуючи наведені факти, ПП «Партнер Україна» в порушення пп. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року за №2755-УІ зі змінами та доповненнями, безпідставно віднесено до складу валових витрат вартість послуг з перевезення мінеральних добрив придбаних у ФОП ОСОБА_4 (іпн.НОМЕР_3) не підтверджених відповідними первинними документами.

Згідно з пп. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Відповідно до п. 198.1. Податкового кодексу України (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Відповідно до п. 198.2. ст. 198 ПК України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: або дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; або дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Водночас відповідно до п.198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Згідно п. 198.6. Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими порушенням вимог ст. 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені де складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Виходячи з викладеного, колегія суддів приходить до висновку, що право позивача на отримання податкового кредиту підтверджене належними доказами, а тому висновок відповідача про порушення позивачем вимог п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України внаслідок завищення від'ємного значення з податку на додану вартість не відповідає дійсним обставинам справи.

Перевіряючи висновок податкового органу про порушення позивачем вимог 138.1.1 п. 138.1 ст. 138 Податкового кодексу України, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до підпункту 138.1.1 п. 138.1 ст. 138 Податкового кодексу України, витрати операційної діяльності включають: собівартість реалізований товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інших витрат беруться для визначення об'єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2, 138.1 даної статті, пунктів 140.2-140.5 статті 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку.

Згідно з пунктом 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України, витрати які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визначаються на основі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами, ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II даного Кодексу.

Зважаючи на вищевикладене, колегія суддів погоджується з позицією податкового органу про правомірність прийняття податкових повідомлень-рішень від 23.07.2012 року №0003552301 про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 1072392 грн. та №0003542301 про збільшення грошового зобов'язання з податку на прибуток на суму 882232 грн.

Згідно зі ст.ст. 198 ч. 1 п. 3, 202 ч. 1 п. 4 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції скасовує її та ухвалює нове рішення, якщо визнає, що судом першої інстанції порушено норми матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Керуючись ст.ст. 160, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 212, 254 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В А:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у місті Черкаси Черкаської області Державної податкової служби - задовольнити.

Постанову Черкаського окружного адміністративного суду від 13 лютого 2013 року - скасувати.

У задоволенні адміністративного позову Приватного підприємства «Партнер Україна» до Державної податкової інспекції у місті Черкаси Черкаської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень -відмовити.

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня її складання в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя: О.М. Романчук

Судді: Я.Б. Глущенко

С.Б.Шелест

Головуючий суддя Романчук О.М

Судді: Глущенко Я.Б.

Шелест С.Б.

Дата ухвалення рішення21.05.2013
Оприлюднено01.06.2013
Номер документу31550784
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2370/4750/2012

Ухвала від 17.12.2012

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 29.01.2013

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 25.12.2012

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 11.02.2013

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Постанова від 21.05.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

Постанова від 13.02.2013

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

Ухвала від 14.01.2013

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Орленко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні