Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а-2390/12/2770
22.05.13 м. Севастополь
Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Кондрак Н.Й.,
суддів Щепанської О.А. ,
Горошко Н.П.
секретар судового засідання Букуєва М. А.
за участю сторін:
представник позивача, Обслуговуючого кооперативу "Дачно-будівельний кооператив "Южний"- не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив,
представник відповідача, Державної інспекції сільського господарства в м. Севастополі- не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив ,
відповідач, Державний інспектор з контролю за використанням і охороною земель у м. Севастополі Шевела Володимир Олександрович - не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив,
прокурор, Прокуратури м. Севастополя - Шульга Антон Миколайович, посвідчення № 005749,
розглянувши апеляційну скаргу Прокуратури м.Севастополя на постанову Окружного адміністративного суду м. Севастополя (суддя Майсак О.І.) від 21.12.12 у справі №2а-2390/12/2770
за позовом Обслуговуючого кооперативу "Дачно-будівельний кооператив "Южний" (вул. Леніна, 19, кв. 1, м. Севастополь, 99011)
до Державної інспекції сільського господарства в м. Севастополі (вул. Демідова, 13, м. Севастополь, 99011)
Державного інспектора з контролю за використанням і охороною земель у м. Севастополі Шевела Володимира Олександровича (вул. Демідова, 13, м. Севастополь, 99011)
за участю Прокуратури м. Севастополя (вул. Л.Павліченко, 1, м. Севастополь, 99011)
про визнання дій неправомірними.
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 21.12.12 у справі № 2а-2390/12/2770 адміністративний позов Обслуговуючого кооперативу "Дачно-будівельний кооператив "Южний" до Державної інспекції сільського господарства в м. Севастополі за участю Прокуратури м. Севастополя про визнання дій неправомірними - задоволено частково. Визнано протиправними дії Державної інспекції сільського господарства в місті Севастополі, державного інспектора з контролю за використанням і охороною земель у м. Севастополі Шевели Володимира Олександровича щодо проведення позапланової перевірки дотримання вимог земельного та водного законодавства при наданні Севастопольською міською державною адміністрацією земельних ділянок в оренду Обслуговуючому кооперативу «Дачно-будівельний «Южний» у Севастопольській зоні ПБК, № 2-Б/1-12, за результатами якої складений акт № 79 від 28 серпня 2012 року. Стягнено з Державного Бюджету України на користь Обслуговуючого кооперативу «Дачно-будівельний «Южний» суму судового збору в розмірі 08,05 грн. (вісім гривень п'ять копійок). В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
На зазначене судове рішення від Прокурора м. Севастополя надійшла апеляційна скарга, в якій ставиться питання про його скасування та ухвалення нового рішення, яким у задоволенні адміністративного позову обслуговуючому кооперативу "Дачно-будівельний кооператив "Южний" відмовити.
Апеляційна скарга мотивована тим, що рішення суду першої інстанції прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, висновки суду не відповідають обставинам справи.
В судовому засіданні 22.05.2013 прокурор наполягав на задоволенні апеляційної скарги, просив рішення суду першої інстанції скасувати, прийняти нове рішення, яким позовні вимоги залишити без задоволення у повному обсязі.
В судове засідання, 22.05.2013 позивач та відповідачі, явку уповноважених представників не забезпечили, про дату, час і місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином та своєчасно, про причини неявки суд не повідомили.
Згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
При викладених обставинах, враховуючи те, що позивач та відповідач викликались в судове засідання, суд вважає можливим розглянути справу у відсутність сторін які не з'явились , за наявними матеріалами.
Розглянувши справу в порядку статей 195, 196 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, встановила наступне.
Позивач - Обслуговуючий кооператив "Дачно-будівельний кооператив "Южний" зареєстровано 11.12.2009 року Ленінською районною державною адміністрацією м. Севастополя. Відповідно до п. 2.1 Статуту ОК "Дачно-будівельний кооператив "Южний" створено з метою задоволення потреб членів кооперативу, їх прав на відпочинок і оздоровлення шляхом оформлення в користування або у власність земельних ділянок, зведення і експлуатації дачних та інших споруд, передбачених Земельним кодексом України, відповідних рекреаційному призначенню виділеної для цієї мети земельної ділянки (том 1 а.с.225-233).
23.02.2010 року головою Севастопольської міської державної адміністрації видано розпорядження №393-р "Про надання дозволу обслуговуючому кооперативу "Дачно-будівельний кооператив "Южний" на розроблення проекту землеустрою і технічної документації для індивідуального дачного будівництва з об'єктами інженерної інфраструктури і зеленою зоною у районі мису Сарич", яким членам ОК "ДБК "Южний" надано дозвіл на розроблення єдиного комплексного проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 1,1 га для індивідуального дачного будівництва (квартал індивідуальної дачної забудови) та орієнтовною загальною площею 1,0 га для будівництва об'єктів інженерної інфраструктури і зеленої зони, що розташовані у районі мису Сарич за межами населених пунктів, встановлених відповідно до статей 173, 174 Земельного кодексу України (том 1 а.с.146).
На виконання вищевказаного розпорядження ОК "ДБК "Южний" у встановленому законом порядку було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок для індивідуального дачного будівництва з об'єктами інженерної інфраструктури і зеленою зоною за адресою: Севастопольська зона ПБК, 2-Б/1-12 (том 1 а.с.151).
Висновком постійно діючої у м. Севастополі комісії по розгляду питань, пов'язаних з узгодженням документації по землеустрою, проект землеустрою було погоджено на засіданні комісії (протокол №10 від 24.03.2010 року) (том 1 а.с.154).
31.03.2010 року головою Севастопольської міської державної адміністрації видано розпорядження № 891-р "Про передачу у власність громадянам України та надання в оренду ОК "ДБК "Южний" земельних ділянок для індивідуального дачного будівництва та будівництва об'єктів інженерної інфраструктури із зеленою зоною, розташованих за адресою: Севастопольська зона ПБК №2-Б/1-12" (том 1 а.с.147-149). Пунктом 2 розпорядження встановлена передача у власність громадянам - членам ОК "ДБК "Южний" (згідно з додатком) земельних ділянок загальною площею 1,06 га для індивідуального дачного будівництва, розташовані за адресою: Севастопольська зона ПБК, 2-Б/1-12.
На виконання розпорядження голови Севастопольської міської державної адміністрації №891-р від 31.03.2010 року та на підставі рішення господарського суду м. Києва від 14.06.2011 року по справі №57/138 (том 1 а.с.236-249), яке залишено без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 07.09.2011 року (том 2 а.с.1-8) між ОК "ДБК "Южний" та Севастопольською міською державною адміністрацією укладений договір оренди земельної ділянки, площею 0,95 га.
Постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 06.04.2012 року у справі № 2а-743/12/2770 за позовом Обслуговуючого кооперативу "Дачно-будівельний кооператив "Южний" до Головного управління Держкомзему у м. Севастополі, Державного інспектора з контролю за використанням та охороною земель Головного Управління Держкомзему в м. Севастополі Карпухіна Олексія Леонтійовича про визнання дій неправомірними та скасування акту, позов ОК "ДБК "Южний" задоволено і визнано протиправними дії державного інспектора з контролю за використанням і охороною земель у м. Севастополі Карпухіна Олексія Леонтійовича під час проведення позапланової перевірки дотримання вимог земельного та водного законодавства при наданні Севастопольською міською державною адміністрацією земельних ділянок в оренду ОК "ДБК "Южний" у Севастопольській зоні ПБК, №2-Б/1-12 та при складанні акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства №132 від 05.03.2012, щодо: проведення позапланової перевірки дотримання вимог земельного та водного законодавства при наданні Севастопольською міською державною адміністрацією земельних ділянок в оренду ОК "ДБК "Южний" у Севастопольській зоні ПБК, №2-Б/1-12 без попереднього повідомлення ОК "ДБК "Южний" та у відсутність уповноважених ОК "ДБК "Южний" осіб та свідків, а також без фактичного обстеження земельної ділянки на місцевості; ненадання ОК "ДБК "Южний" другого примірнику акту перевірки №132 від 05.03.2012 у встановленому порядку; визначення в акті перевірки №132 від 05.03.2012 року земельних ділянок, розташованих за адресою: Севастопольська зона ПБК, №2-Б/1-12 як земельних ділянок прибережної захисної смуги вздовж Чорного моря та земель лісогосподарського призначення, які знаходяться у користуванні ГП "Севастопольське досвідне лісомисливське господарство"; складання акту перевірки №132 від 05.03.2012 без врахування нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування м. Севастополя, а також органів виконавчої влади, а саме: рішення Севастопольської міської ради від 13.03.2007 №1644 "Про внесення змін до рішень Севастопольської міської ради, направлених на реалізацію "Положення про порядок набуття права оренди на земельні ділянки в межах міста Севастополя на конкурентних засадах в формі аукціонів" в редакції рішення Севастопольської міської ради від 10.10.2006 р. №818 і про віднесення частини території Севастопольської зони Південного узбережжя Криму до категорії земель рекреаційного призначення"; рішення Севастопольської міської ради від 15.12.2009 №8538 "Про встановлення меж прибережної захисної смуги Чорного моря вздовж узбережжя міста Севастополя"; розпорядження голови Севастопольської міської державної адміністрації №393-р від 23.02.2010 р. "Про надання дозволу обслуговуючому кооперативу "Дачно-будівельний кооператив "Южний" на розроблення проекту землеустрою і технічної документації для індивідуального дачного будівництва з об'єктами інженерної інфраструктури і зеленою зоною у районі мису Сарич"; відсутності в акті перевірки дотримання вимог земельного законодавства №132 від 05.03.2012 підпису свідків, а також не наведення плану-схеми розташування земельної ділянки з вказанням її загальної площі та площі, на якій виявлено порушення (том 1 а.с.26-30).
06.08.2012 року за вих. № 05/3-933вих.-12 Прокуратурою м. Севастополя на адресу начальника Державної інспекції сільського господарства в м. Севастополя направлено вимогу в порядку ст.ст.8, 20 Закону України "Про прокуратуру" про проведення перевірки законності відведення у власність громадянам України та надання в оренду ОК "ДБК "Южний" земельних ділянок для індивідуального дачного будівництва та будівництва об'єктів інженерної інфраструктури із зеленою зоною, розташованих за адресою: Севастопольська зона ПБК №2-Б/1-12 із врахуванням змісту постанови суду від 06.04.2012 року по справі №2а-743/12/2770 (том 1 а.с.132).
28 серпня 2012 року державним інспектором з контролю за використанням і охороною земель у м. Севастополі Шевелою В.О. було проведено позапланову перевірку за даною вимогою та було встановлено, що земельні ділянки по Севастопольській зоні ПБК, № 20Б/1-12 входять в межі 100-метрової прибережної захисної смуги Чорного моря; земельні ділянки по Севастопольській зоні ПБК, № 2-Б/1-1 знаходяться у водоохоронній зоні; земельна ділянка, яка розташована м. Сарич, що запитується ОК "ДБК "Южний", у відповідності до матеріалів базового лісовпорядкування, відноситься до земель лісового фонду, що перебувають у користуванні ДП "Севастопольське досвідне лісомисливське господарство" - Орлинівське лісництво квартал 22.
Вивчивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши правову оцінку обставин у справі та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, судова колегія вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягають з наступних підстав.
На правовідносини сторін, що виникли поширюються положення Конституції України, Закону України "Про прокуратуру" №1789-ХІІ від 05.11.1991, Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" від 19.06.2003 року № 963-IV (далі - Закон № 963), Наказу Державної інспекції сільського господарства України № 124 від 28.02.2012 року затверджено Положення про державну інспекцію сільського господарства в м. Севастополі (далі - Положення).
Суд першої інстанції здійснив аналіз вищезазначеного законодавства України та дійшов вірного висновку про часткове задоволення позовних вимог.
Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 5 Закону № 963 державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Державний контроль за дотриманням вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Моніторинг родючості ґрунтів земель сільськогосподарського призначення та агрохімічну паспортизацію земель сільськогосподарського призначення проводить центральний орган виконавчої влади з питань аграрної політики.
Згідно зі статті 6 Закону №963 до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать зокрема, одержання в установленому законодавством порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, власників і користувачів, у тому числі орендарів, земельних ділянок документів, матеріалів та іншої інформації, необхідної для виконання покладених на нього завдань.
Статтею 10 Закону № 963 встановлено права державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель.
Наказом Державної інспекції сільського господарства України № 124 від 28.02.2012 року затверджено Положення про державну інспекцію сільського господарства в м. Севастополі (т.1, а.с.107-114), згідно з п.п. 6.1 п. 6 якого Держсільгоспінспекція та її посадові особи в межах своїх повноважень мають право складати акти перевірок, протоколи про адміністративні правопорушення та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, давати обов'язкові для виконання приписи (розпорядження), а також подавати в установленому законодавством порядку до відповідних органів матеріали органів перевірок для притягнення винних осіб у відповідності.
Згідно з п. 3 Порядку Порядку планування та проведення перевірок з питань здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, затвердженого Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 12.12.2003 року № 312 Держземінспекція та її територіальні органи (далі - інспекційні органи Держкомзему) проводяться такі види перевірок: планові; позапланові; оперативні.
Відповідно до п.п. 3.2 п. 3 Порядку № 312 вона проводиться без юридичних і фізичних осіб тільки у разі неможливості їх своєчасного повідомлення про проведення позапланової перевірки (обмежені строки на її проведення тощо).
Відповідно до п.п. 4.1 п. 4 Порядку № 312 державні інспектори проводять перевірки стану дотримання земельного законодавства в присутності власників земельних ділянок чи землекористувачів або уповноважених ними осіб, а також осіб, які вчинили порушення земельного законодавства. У разі відсутності при перевірці власника чи землекористувача або уповноважених ними осіб перевірка проводиться за наявності двох свідків.
Відповідач - Державний інспектор з контролю за використанням і охороною земель у м. Севастополі Шевела В.О. в порушення вимог п.п 3.2 п. 3 Порядку планування та проведення перевірок з питань здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, не повідомив землевласників та землекористувачів про час та місце проведення позапланової перевірки, при цьому суд зазначає, що були відсутні обставини, які унеможливлювали їх повідомлення, оскільки в проекті землеустрою знаходились паспортні дані усіх членів кооперативу із зазначенням їх місця проживання, а також відомості щодо місцезнаходження ОК "ДБК "Южний".
Як встановлено судом першої інстанції та апеляційної інстанції, підставою для направлення Прокуратурою м. Севастополя на адресу Державної інспекції сільського господарства в м. Севастополя вимоги від 06.08.2012 року за вих. № 05/3-933вих.-12 про проведення перевірки законності відведення у власність громадянам України та надання в оренду ОК "ДБК "Южний" земельних ділянок для індивідуального дачного будівництва та будівництва об'єктів інженерної інфраструктури із зеленою зоною, розташованих за адресою: Севастопольська зона ПБК №2-Б/1-12 була постанова Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 06.04.2012 року в адміністративній справі № 2а-743/12/2770 (набрала законної сили 11.05.2012 року), якою була встановлена законність відведення у власність громадянам України та надання в оренду ОК "ДБК "Южний" земельних ділянок для індивідуального дачного будівництва та будівництва об'єктів інженерної інфраструктури із зеленою зоною, розташованих за адресою: Севастопольська зона ПБК №2-Б/1-12. Будь яких інших підстав вимога не містить. Матеріалі перевірки та будь-які інші документи з приводу встановлення порушення з боку позивача Земельного законодавства прокуратурою міста Севастополя до Державної інспекції сільського господарства в м. Севастополі не надсилалися.
В той же час зі змісту акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства вбачається, що державний інспектор Шевела В.О. під час проведення перевірки вивчав оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок з встановленням меж в натурі (на місцевості) для індивідуального дачного будівництва громадянам - членам ОК "ДБК "Южний", схему розміщення проектованої ділянки у системі міста, яка складена та затверджена ТОВ "Югпроект-ХХІ"; викопіювання з Генерального плану міста, затвердженого 13.12.2005 року на ХІХ сесії Севастопольської міської Ради ХХІV скликання рішенням № 4114 з красними лініями, яка складена TOB "Проектний інститут "Гражданпроект" м. Севастополь та затверджена TOB "Проектний інститут "Гражданпроект" м. Севастополь та Севастопольською міською державною адміністрацією; аерофотозйомку ділянки забудови, яка складена за затверджена TOB "Югпроект-ХХІ"; містобудівну документацією, яка складена та затверджена TOB "Югпроект-ХХІ" і узгоджена начальником УМіА Солодовим В.В.; адресну схемою Севастопольської зони ПБК, №2-Б/1-12 ДБК "Южний", яка узгоджена начальником Геодезичної Служби Управління Містобудування і Архітектури м. Севастополя Бенедик Н.В.; план розбивки ДБК "Южний", який складений та затверджений TOB "Землевпорядне бюро" м. Сімферополь; картографічний матеріал, який в якості додатку додається до відповіді Головного управління Держкомзему у м. Севастополі від 02.03.2012 №8-2.1-1/1572. Докази того, що вищевказані документи під час проведення перевірки та складанні акту перевірки, були витребувані від будь-кого, відсутні.
Таким чином, дії відповідача щодо проведення перевірки не відповідають вимогам закону.
Стосовно позовних вимог щодо визнання протиправними дій державного інспектора з контролю за використанням і охороною земель у м. Севастополі Шевели Володимира Олександровича під час проведення позапланової перевірки дотримання вимог земельного та водного законодавства при наданні Севастопольською міською державною адміністрацією земельних ділянок в оренду ОК "ДБК "Южний" у Севастопольській зоні ПБК, №2-Б/1-12, а також складанні акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства №79 від 28.08.2012, щодо: визначення в акті перевірки дотримання вимог земельного законодавства №79 віл 28.08.2012 земельних ділянок, розташованих за адресою: Севастопольська зона ПБК. №2-Б/1-12 як земельних ділянок прибережної захисної смуги вздовж Чорного моря та земель лісогосподарського призначення, які знаходяться у користуванні ГП "Севастопольське досвідне лісомисливське господарство"; визначення в акті перевірки дотримання вимог земельного законодавства №79 від 28.08.2012 земельних ділянок, розташованих за адресою: Севастопольська зона ПБК, №2-Б/1-12 як земельних ділянок, які знаходяться у водоохоронній зоні; складання акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства №79 від 28.08.2012 без врахування нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування м. Севастополя, а також органів виконавчої влади: рішення Севастопольської міської ради від 13.03.2007 року №1644 "Про внесення змін до рішень Севастопольської міської ради, направлених на реалізацію "Положення про порядок набуття права оренди на земельні ділянки в межах міста Севастополя на конкурентних засадах в формі аукціонів" в редакції рішення Севастопольської міської ради від 10.10.2006 року №818 та про віднесення частини території Севастопольської зони Південного узбережжя Криму до категорії земель рекреаційного призначення"; рішення Севастопольської міської ради від 15.12.2009 року №8538 "Про встановлення меж прибережної захисної смуги Чорного моря вздовж узбережжя міста Севастополя"; розпорядження голови Севастопольської міської державної адміністрації №393-р від 23.02.2010 року "Про надання дозволу обслуговуючому кооперативу "Дачно-будівельний кооператив "Южний" на розроблення проекту землеустрою і технічної документації для індивідуального дачного будівництва з об'єктами інженерної інфраструктури і зеленою зоною у районі мису Сарич", судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції, що складання акту перевірки та зазначення в ньому відповідних порушень земельного, водного та іншого законодавства передбачено Порядком планування та проведення перевірок з питань здійснення державного контролю за використанням та охороною земель та Положенням про державну інспекцію сільського господарства в м. Севастополі.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 17 КАС компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Акти перевірки не є рішеннями суб'єкта владних повноважень, не спричиняють виникнення будь-яких прав і обов'язків осіб чи суб'єктів владних повноважень, а отже, не породжують правовідносин, що можуть бути предметом спору. Отже, вимоги з приводу надання оцінки висновків, яки викладено відповідачем саме у акті перевірки не підлягають задоволенню.
Правова оцінка, яку суд першої інстанції дав обставинам справи, не суперечить вимогам процесуального і матеріального права, а доводи апеляційної скарги щодо їх неправильного застосування є необґрунтованими.
Судове рішення є законним і обґрунтованим й не може бути скасовано з підстав, що наведені в апеляційній скарзі.
На підставі викладеного, судова колегія дійшла висновку, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.
Керуючись частиною третьою статті 24, статтями 160, 167, частиною першою статті 195, статтею 196, пунктом 1 частини першої статті 198, статтею 200, пунктом 1 частини першої статті 205, статтями 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
1.Апеляційні скарги Прокуратури м.Севастополя на постанову Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 21.12.12 у справі №2а-2390/12/2770 залишити без задоволення.
2. Постанову Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 21.12.12 у справі №2а-2390/12/2770 залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.
Повний текст судового рішення виготовлений 27 травня 2013 р.
Головуючий суддя підпис Н.Й. Кондрак
Судді підпис О.А.Щепанська
підпис Н.П.Горошко
З оригіналом згідно
Головуючий суддя Н.Й. Кондрак
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2013 |
Оприлюднено | 05.06.2013 |
Номер документу | 31604455 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кондрак Наталя Йосифівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кондрак Наталя Йосифівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні