Рішення
від 28.05.2013 по справі 910/5816/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98 РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 910/5816/13 28.05.13

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтернаціональна автомобільна компанія»

до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

про зміну договору

за участю прокуратури міста Києва, -

Суддя Морозов С.М.

За участю представників сторін:

від позивача: не з'явились;

від відповідача: не з'явились;

від прокуратури: Лиховид О.С. (службове посвідчення №002628 від 05.09.2012р.).

Обставини справи:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтернаціональна автомобільна компанія» звернулось до суду з позовом про зміну Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150, укладеного з Департаментом економіки та інвестицій Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що укладений між сторонами договір складений згідно нормативів для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва та порядку залучення і використання пайових коштів затвердженого рішенням Київської міської ради від 27.02.2003р. №271/431 (у редакції рішення Київської міської ради від 28.12.2006р. №530/587), які втратили чинність з 01.09.2008р. та набрав чинності Закон України «Про врегулювання містобудівної діяльності». Зазначеним законом було внесено суттєві зміни у сферу законодавчого регулювання будівництва, у зв'язку з чим Договір пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 на підставі ст. 652 Цивільного кодексу України підлягає зміні. А саме, позивач просив внести наступні зміни:

- Пункт 1.2 викласти в наступній редакції:

« 1.2. Розмір пайового внеску становить 249 468,88 грн. згідно із розрахунками, які додаються до цього Договору та є його невід'ємною частиною, і підлягають уточненню після зведення об'єкта в експлуатацію і визначення фактичної загальної кошторисної вартості будівництва та фактичних техніко-економічних показників об'єкту.

Величина пайового внеску Забудовника визначається від загальної кошторисної вартості будівництва об'єкту, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами без врахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.»

- Пункт 2.1 викласти в наступній редакції:

« 2.1. Забудовник зобов'язаний після закінчення будівництва об'єкту надати департаменту економіки та інвестицій документ, передбачений чинним законодавством, про прийняття закінченого будівництвом об'єкту в експлуатацію, а також документи, що - підтверджують фактичну загальну кошторисну вартість будівництва та фактичні техніко-економічні показники об'єкту.»

- Пункт 2.2 викласти в наступній редакції.

« 2.2. Забудовник зобов'язаний перерахувати пайовий внесок в сумі 249 468,88 грн. (без ПДВ) на умовах, що визначаються цим Договором, до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.»

- Пункт 3.1 викласти в наступній редакції:

« 3.1. Забудовник сплачує пайовий внесок у сумі, вказаній у п. 2.2 цього Договору, до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Сплата здійснюється на бюджетний рахунок цільового фонду спеціального фонду бюджету за наступними реквізитами:

Одержувач: ГФУ КМДА; Банк одержувача: ГУ ДКСУ у м. Києві; МФО 820019; Код ЄДРПОУ: 37993783; п/р 31517921700001, код доходів 24170000.»

- Абзац перший пункту 3.5 Договору викласти в наступній редакції:

« 3.5. У випадку зміни (збільшення або зменшення) загальної площі об'єкту, зазначеної у п. 1.1 Договору, або зміни інших характеристик, внаслідок чого сума пайового внеску має бути змінена (збільшена або зменшена), Забудовник зобов'язаний письмово повідомити про ці обставини Департаменту економіки та інвестицій не пізніше ніж через 30 днів з моменту, коли про ці обставини стало відомо Забудовнику.»

- Пункт 3.6 Договору викласти в наступній редакції:

« 3.6. Після визначення нової суми пайового внеску у випадках, передбачених п. 3.5 Договору, Сторони укладають додаткову угоду до цього Договору, на підставі якої або сплачується додаткова сума пайового внеску або повертається надлишково сплачена суму внеску.

Повернення надлишково сплаченої суми пайового внеску здійснюється на банківські Забудовника, що зазначені в цьому Договорі або повідомлені письмово Забудовником додатково.»

- У пунктах 3.7, 3.8 Договору:

слова «з урахуванням п. 2.2, 3.4 та 3.6 цього Договору» замінити на «з урахуванням п.п. 2.2, 3.5, 3.6 цього Договору».

- Пункт 3.11 Договору викласти в наступній редакції:

« 3.11. У разі прострочення термінів сплати пайового внеску розмір несплаченої пайового внеску коригується на індекс інфляції за весь час прострочення.»

Розрахунки № 1, 2, 3, 4 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста позивач просить викласти в такій редакції:

РОЗРАХУНОК 1

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»

Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці у Солом'янському районі м. Києва загальною площею комплексу 1868,59 кв.м. (у тому числі: офісні приміщення - 639,95 кв.м., складських приміщень - 484,17 кв.м., приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень - 325,38 кв.м., технічних приміщень - 360,66 кв.м)

1. Загальна площа офісних приміщень, кв. м. 639,95

2. Галузь народногосподарського комплексу міста (функціональне призначення об'єкта): адміністративні, офісні будівлі (приміщення), проектні, творчі та інші майстерні, у тому числі: будівлі (приміщення) загальною площею більш ніж 100 кв. м.

3. Норматив розміру пайової участі в розрахунку на 1 кв.м. загальної площі 52,80

4. Зональний коефіцієнт (ситуаційний клас 3) 2,00

5. Індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2009р. до 01.02.2013р . 1,28

6. Розмір пайової участі забудовника (інвестора) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, грн. 86 500,76

РОЗРАХУНОК 2

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»

Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці у Солом'янському районі м. Києва загальною площею комплексу 1868,59 кв.м. (у тому числі: офісні приміщення - 639,95 кв.м., складських приміщень - 484,17 кв.м., приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень - 325,38 кв.м., технічних приміщень - 360,66 кв.м)

1. Загальна площа складських приміщень, кв. м. 484,17

2. Галузь народногосподарського комплексу міста (функціональне призначення об'єкта): матеріально-технічне постачання та збут, інші будівлі (приміщення)

3. Норматив розміру пайової участі в розрахунку на 1 кв.м. загальної площі 54,40

4. Зональний коефіцієнт (ситуаційний клас 3) 2,00

5. Індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2009р. до 01.02.2013р . 1,28

6. Розмір пайової участі забудовника (інвестора) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, грн. 67 427,45

РОЗРАХУНОК 3

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»

Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці у Солом'янському районі м. Києва загальною площею комплексу 1868,59 кв.м. (у тому числі: офісні приміщення - 639,95 кв.м., складських приміщень - 484,17 кв.м., приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень - 325,38 кв.м., технічних приміщень - 360,66 кв.м)

1. Загальна площа приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень, технічних приміщень, кв. м. 686,04

2. Галузь народногосподарського комплексу міста (функціональне призначення об'єкта): станції технічного обслуговування автомобілів, в т.ч. багатофункціональні (сервісні центри тощо)

3. Норматив розміру пайової участі в розрахунку на 1 кв.м. загальної площі 54,40

4. Зональний коефіцієнт (ситуаційний клас 3) 2,00

5. Індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2009р. до 01.02.2013р . 1,28

6. Розмір пайової участі забудовника (інвестора) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, грн. 95 540,67

РОЗРАХУНОК 4

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»

Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці у Солом'янському районі м. Києва загальною площею комплексу 1868,59 кв.м. (у тому числі: офісні приміщення - 639,95 кв.м., складських приміщень - 484,17 кв.м., приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень - 325,38 кв.м., технічних приміщень - 360,66 кв.м)

1. Розрахунковий розмір пайової участі (розрахунки 1,2,3), грн. 249 468,88

2. Кошторисна вартість будівництва з врахуванням витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій, тис. грн . 15 867,316

3. 10% від кошторисної вартості, тис. грн. 1 586,73

4. Всього належить до перерахування (без ПДВ) 249 468,88

Відповідач письмового відзиву на позовну заяву не надав, проте в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував.

Ухвалою від 28.03.2013р. позовна заява прийнята до розгляду, їй присвоєно №910/5816/13 та розгляд справи призначено на 09.04.2013р. В судовому засіданні 09.04.2013р. в справі було оголошено перерву до 14.05.2013р.

В судове засідання 14.05.2013р. представники відповідача не з'явились, розгляд справи було відкладено до 21.05.2013р.

До початку судового засідання, до суду від Прокуратури міста Києва надійшло повідомлення №05/1/3-13321-13 від 14.05.2013р. про вступ в розгляд у справі в інтересах держави.

В судовому засіданні 21.05.2013р. представникам сторін було повідомлено про вступ Прокуратури міста Києва в розгляд у справі, в судовому засіданні було оголошено перерву до 28.05.2013р.

В судове засідання 28.05.2013р. представники позивача та відповідача не з'явились.

Судом враховано, що відповідно до п. 3.9. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №18 від 26.12.2011р. «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції», розпочинаючи судовий розгляд, суддя має встановити, чи повідомлені про час і місце цього розгляду особи, які беруть участь у справі, але не з'явилися у засідання.

Особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 ГПК.

За змістом цієї норми, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.

У випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.

Зважаючи на те, що неявка представників відповідача не перешкоджає всебічному, повному та об'єктивному розгляду всіх обставин справи, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами в порядку ст. 75 ГПК України.

При цьому, оскільки суд відкладав розгляд справи, надаючи можливість учасникам судового процесу реалізувати свої процесуальні права на представництво інтересів у суді та подання доказів в обґрунтування своїх вимог та заперечень, суд, враховуючи процесуальні строки розгляду спору, встановлені ст. 69 ГПК України, не знаходить підстав для відкладення розгляду справи.

Судом, враховано, що в силу вимог ч. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен при вирішенні судом питання щодо його цивільних прав та обов'язків має право на судовий розгляд упродовж розумного строку.

Обов'язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється в залежності від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінки сторін, предмету спору. Нездатність суду ефективно протидіяти недобросовісно створюваним учасниками справи перепонам для руху справи є порушенням ч. 1 ст. 6 даної Конвенції (§ 66 69 рішення Європейського суду з прав людини від 08.11.2005р. у справі «Смірнова проти України»).

Відповідно до Листа Верховного Суду України головам апеляційних судів України №1-5/45 від 25.01.2006р., у цивільних, адміністративних і господарських справах перебіг провадження для цілей статті 6 Конвенції розпочинається з моменту подання позову і закінчується винесенням остаточного рішення у справі.

Критерії оцінювання «розумності» строку розгляду справи є спільними для всіх категорій справ (цивільних, господарських, адміністративних чи кримінальних). Це - складність справи, поведінка заявника та поведінка органів державної влади (насамперед, суду). Відповідальність держави за затягування провадження у справі, як правило, настає у випадку нерегулярного призначення судових засідань, призначення судових засідань з великими інтервалами, затягування при передачі або пересиланні справи з одного суду в інший, невжиття судом заходів до дисциплінування сторін у справі, свідків, експертів, повторне направлення справи на додаткове розслідування чи новий судовий розгляд.

Всі ці обставини судам слід враховувати при розгляді кожної справи, оскільки перевищення розумних строків розгляду справ становить порушення прав, гарантованих пунктом 1 статті 6 Конвенції про захист прав і основних свобод людини, а збільшення кількості звернень до Європейського суду з прав людини не лише погіршує імідж нашої держави на міжнародному рівні, але й призводить до значних втрат державного бюджету.

В судовому засіданні 28 травня 2013 року було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

21 грудня 2007 року між позивачем (забудовник за Договором) та відповідачем (наділі також - Головним управлінням економіки та інвестицій), відповідно до рішення Київради від 27.02.2003р. №271/431 (із змінами внесеними рішеннями Київради «Про пайову участь (внески) інвесторів (власників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» від 12.02.2004р. №14/1223, від 28.12.2004р. №1051/2461, від 27.12.2005р. №622/3083, від 31.10.2006р. №122/179 та від 28.12.2006р. №530/587) було укладено Договір пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва №1150 (надалі - Договір пайової участі).

Згідно з п. 1.1. Договору пайової участі предметом цього Договору є сплата позивачем пайової участі (внесків) на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (надалі - пайовий внесок), у зв'язку із будівництвом автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці (у тому числі: офісні приміщення площею 1 971,40 кв.м., складських приміщень - 4 845,10 кв.м., приміщень кафетерію - 206,50 кв.м., мийки - 425,60 кв.м., поста ТО - 239,50 кв.м., службових приміщень - 995,20 кв.м.) у Солом'янському районі м. Києва.

Розмір пайового внеску, згідно з розрахунком від 18.12.2007р. становить 4 875,63 тис. грн. і підлягає уточненню після введення в експлуатацію об'єкту і визначення фактичної вартості будівництва. Даний розрахунок є невід'ємною частиною цього Договору. (п. 1.2. Договору пайової участі).

Забудовник зобов'язаний після закінчення будівництва об'єкту надати Головному управлінню економіки та інвестицій акт про приймання в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта, зареєстрований в Держархбудконтролі та документи, що підтверджують фактичну вартість будівництва. Позивач зобов'язаний перерахувати пайовий внесок у сумі 4 875,63 тис. грн. (без ПДВ) на умовах, визначених у цьому Договорі. (п.п. 2.1., 2.2. Договору пайової участі).

Забудовник сплачує пайовий внесок у сумі, вказаній у п. 2.2. цього Договору, у строк з січня 2008 року по грудень 2010 року рівними частками щомісячно, але не пізніше 28 числа на бюджетний рахунок цільового фонду спеціального фонду міського бюджету за наступними реквізитами: Одержувач: ГУ ДКУ у м. Києві; Банк одержувача: ГУ ДКУ у м. Києві; МФО 820019; Код ЄДРПОУ: 24262621; р/р 31517932700001. (п. 3.1. Договору пайової участі).

Відповідно до п. 3.5. Договору пайової участі у випадку збільшення загальної площі об'єкту, вказаної у п. 1.1 цього Договору, або зміни інших характеристик, внаслідок чого сума пайового внеску має бути збільшена, про що Забудовник зобов'язаний письмово повідомити ці обставини Головному управлінню економіки та інвестицій не пізніше ніж через 30 днів з моменту, коли про ці обставини стали відомі або мали стати відомими Забудовнику.

Після визначення додаткової суми пайового внеску, що підлягає сплаті у зв'язку із збільшенням загальної площі чи в інших випадках, передбачених п. 3.5 цього Договору, Забудовник укладає з Головним управлінням економіки та інвестицій додаткову угоду до цього Договору, на підставі якої або сплачує відповідні додатково визначені кошти. (п. 3.6. Договору пайової участі).

Після сплати повної суми пайового внеску, визначеної з урахуванням п. 2.2., п. 3.4. та п. 3.6. цього Договору, Забудовнику видається довідка про виконання вимог пайової участі в порядку та на умовах, визначених цим Договором. (п. 3.7. Договору пайової участі).

Згідно з п. 3.8. Договору пайової участі у випадку порушення Забудовником умов цього Договору, довідка про виконання вимог пайової участі видається Забудовнику після сплати повної суми пайового внеску, визначеної з урахуванням п. 2.2., п. 3.4. та п. 3.6. цього Договору, а також усіх нарахованих штрафних санкцій.

У відповідності до п. 3.11. Договору пайової участі сума платежу на момент здійснення оплати корегується на індекс інфляції з моменту виникнення зобов'язання і до моменту його фактичного виконання.

Відповідно до Розрахунку-1 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 18.12.2007р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»; Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці (у тому числі: офісні приміщення - 1 971,40 кв.м., складських приміщень - 4 845,10 кв.м., приміщень кафетерію - 206,50 кв.м., мийки - 425,60 кв.м., поста ТО 239,50 кв.м., службових приміщень - 995,20 кв.м.) у Солом'янському районі міста Києва; 1. Загальна площа адміністративних та офісних приміщень - 2 966,60 кв. м.; 1.1. площа офісних приміщень - 1 971,40 кв.м., 1.2. площа службових приміщень 995,20 кв.м. ; 2. Кошторисна вартість - 19 502,514 тис. грн.; 3. Галузь народногосподарського комплексу: адміністративні, офісні будівлі (приміщення), архітектурні, проектні, творчі та інші майстерні, тощо; 4. Норматив пайової участі (внеску) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста з врахуванням соціально-економічного значення проекту для міста (в цінах на 01.01.2003р., без ПДВ) - 115,00 грн./кв.м.; 5. Зональний коефіцієнт, який враховує місце розташування об'єкту (зона №90) - 2,00; 6. Індекс інфляції з 01.01.2003р. до 01.02.2007р. - 1,710; 7. Всього розрахункова сума, згідно з нормативами - 1 166,76 тис. грн.; 8. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 1 166,76 тис. грн.

Відповідно до Розрахунку-2 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 18.12.2007р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»; Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці (у тому числі: офісні приміщення - 1 971,40 кв.м., складських приміщень - 4 845,10 кв.м., приміщень кафетерію - 206,50 кв.м., мийки - 425,60 кв.м., поста ТО 239,50 кв.м., службових приміщень - 995,20 кв.м.) у Солом'янському районі міста Києва; 1. Загальна площа приміщень - 5 510,20 кв. м.; 1.1. площа складських приміщень - 4 845,10 кв.м., 1.2. площа приміщень мийки - 425,60 кв.м.; 1.3. площа приміщень ТО - 239,50 кв.м.; 2. Кошторисна вартість - 19 502,514 тис. грн.; 3. Галузь народногосподарського комплексу: матеріально-технічне постачання та збут, заготівлі, АЗС, СТО, шино монтаж, мийки, тощо; 4. Норматив пайової участі (внеску) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста з врахуванням соціально-економічного значення проекту для міста (в цінах на 01.01.2003р., без ПДВ) - 200,70 грн./кв.м.; 5. Зональний коефіцієнт, який враховує місце розташування об'єкту (зона №90) - 2,00; 6. Індекс інфляції з 01.01.2003р. до 01.02.2007р. - 1,710; 7. Всього розрахункова сума, згідно з нормативами - 3 782,17 тис. грн.; 8. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 3 782,17 тис. грн.

Відповідно до Розрахунку-3 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 18.12.2007р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»; Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці (у тому числі: офісні приміщення - 1 971,40 кв.м., складських приміщень - 4 845,10 кв.м., приміщень кафетерію - 206,50 кв.м., мийки - 425,60 кв.м., поста ТО 239,50 кв.м., службових приміщень - 995,20 кв.м.) у Солом'янському районі міста Києва; 1. Загальна площа приміщень кафе - 206,50 кв. м.; 2. Кошторисна вартість - 19 502,514 тис. грн.; 3. Галузь народногосподарського комплексу: загальноміські, районні та мікрорайонні об'єкти торгівлі (крім автосалонів, магазинів для продажу автомобілів та запасних частин до них) та виставкові центри (приміщення, будівлі, споруди та комплекси), ринки, заклади громадського харчування (крім ресторанів); 4. Норматив пайової участі (внеску) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста з врахуванням соціально-економічного значення проекту для міста (в цінах на 01.01.2003р., без ПДВ) - 80,30 грн./кв.м.; 5. Зональний коефіцієнт, який враховує місце розташування об'єкту (зона №90) - 2,00; 6. Індекс інфляції з 01.01.2003р. до 01.02.2007р. - 1,710; 7. Всього розрахункова сума, згідно з нормативами - 56,71 тис. грн.; 8. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 56,71 тис. грн.

Відповідно до Розрахунку-4 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 19.10.2007р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»; Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці (у тому числі: офісні приміщення - 1 971,40 кв.м., складських приміщень - 4 845,10 кв.м., приміщень кафетерію - 206,50 кв.м., мийки - 425,60 кв.м., поста ТО 239,50 кв.м., службових приміщень - 995,20 кв.м.) у Солом'янському районі міста Києва; 1. Розрахунковий розмір пайової участі (розрахунки 1,2,3) - 5 005,64 тис. грн.; 2. Кошторисна вартість будівництва - 19 502,514 тис. грн.; 5. 25% від кошторисної вартості - 4 875,63 тис. грн.; 4. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 4 875,63 тис. грн.

Звернувшись до господарського суду позивач вказує, що нормативи для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва та порядок залучення і використання пайових коштів затверджений рішенням Київської міської ради від 27.02.2003р. №271/431 (у редакції рішення Київської міської ради від 28.12.2006р. №530/587), згідно яких визначався розмір пайових внесків та була встановлена кошторисна вартість будівництва, втратили чинність, а тому Договір пайової участі підлягає приведенню у відповідність до Закону України «Про врегулювання містобудівної діяльності».

Оцінюючи подані учасниками судового процесу докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Статтею 11 Цивільного кодексу України визначено, що цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є: договори та інші правочини.

Статтею 629 Цивільного кодексу України передбачено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Як визначено абзацом 1 частини 1 статті 193 Господарського кодексу України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 193 Господарського кодексу України до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Згідно зі статтями 525, 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Статтею 1 Нормативів для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, затвердженим Рішенням Київської міської ради від 27 лютого 2003 року №271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (в редакції чинній станом на день укладення сторонами договору пайової участі) встановлено, що ці нормативи визначають розмір пайової участі (внеску) інвесторів (забудовників) у створенні (розвитку) соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва з урахуванням оцінки соціально-економічного значення проектів будівництва (реконструкції) для міста в грошовому виразі (гривнях) без ПДВ в цінах 2002 року. Пайова участь (внесок) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста (надалі - пайова участь) являє собою одноразовий внесок, який інвестор має сплатити до бюджету м. Києва без урахування ПДВ, що діє на дату сплати. Одноразовий внесок включає в себе наступні складові: - відшкодування витрат бюджету м. Києва на розширене відтворення його ресурсів; - плати інвестора за право реалізувати свій проект будівництва (реконструкції) на території столиці.

Відповідно до абзацу 2 пункту 2.3.5 Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 №11/2587, при розрахунках обсягів пайової участі інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва у зв'язку з будівництвом житлових мікрорайонів, кварталів, комплексів тощо розрахункова сума пайового внеску зменшується на суму балансової вартості об'єктів соціальної сфери незалежно від їх місця розташування (дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, поліклініки, лікарні), спорудження яких передбачено відповідними проектами, за умови передачі цих об'єктів до комунальної власності.

Відповідно до статті 3 вказаних вище нормативів, на розмір пайової участі (внеску) інвесторів (забудовників) впливають: - розрахункова вартість створення додаткової соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва в розрахунку на 1 кв. м загальної площі при будівництві (реконструкції) будь-яких об'єктів, незалежно від їх форми власності, а також при зміні функціонального призначення діючих об'єктів, в тому числі житлових будинків (приміщень) на нежитлові; - економічна ефективність галузей народногосподарського комплексу міста; - пріоритетність напрямків інвестування; - територіальне розміщення об'єкта будівництва.

Як зазначено позивачем, на даний час переглянута концепція техніко-економічних показників об'єкту будівництва автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці в Солом'янському районі міста Києва та розроблено у зв'язку з цим новий проект будівництва автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці в Солом'янському районі міста Києва.

Зазначена позивачем інформація підтверджується наявним в матеріалах справи звітом щодо експертизи кошторисної частини проекту «Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці в Солом'янському районі міста Києва» №3-001-13-ЕК/КО від 16.01.2013р., складеним головним експертом Логачовим М.П. на підставі кваліфікаційного сертифікату серії АЕ№000006.

Відповідно до вказаного звіту щодо експертизи кошторисної частини проекту №3-001-13-ЕК/КО від 16.01.2013р., з урахуванням п. 5 статті 40 Закону України від 17.02.2011р. №3038-ІV «Про регулювання містобудівної діяльності» (без урахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, улаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж та споруд і транспортних комунікацій), загальна кошторисна вартість будівництва автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці в Солом'янському районі міста Києва (з ПДВ) складає 15 867,316 тис. грн.

В примітках звіту також зазначено, що кошторисною документацією враховані: адміністративно-складський корпус з рампами загальною площею 1 918,34 м.кв., у тому числі станція технічного огляду та мийки з нависаючою частиною загальною площею 763,96 кв.м.; три КПП митної зони; очисні споруди; зовнішні мережі (водопровід діаметром 50 мм зі свердловиною глибиною 125м.; каналізація з вигребом; зливостоки діаметром 225-315 мм загальною довжиною 543,65 м.; кабельні мережі - кабель АВВГ 3х120 кв.мм. довжиною 1871 м.), а також зовнішнє освітлення з 9-ма опорами; металева огорожа території та її благоустрій (покриття асфальтобетоном площею 23 533,30 кв.м., покриття плитами ФЕМ площею 274,90кв.м., озеленення).

Також, згідно наявних в матеріалах справи Основних техніко-економічних показників проекту будівництва автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці в Солом'янському районі міста Києва, затверджених директором ТОВ «Інтернаціональна автомобільна компанія» Ігнатченко Н.Н. 20.12.2012р., встановлюються наступні показники будівництва:

- загальна площа комплексу складає 1 868,59 кв.м.

- загальна площа офісних приміщень складає 639,95 кв.м.

- загальна площа складських приміщень складає 484,17 кв.м.

- загальна площа приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень складає 325,38 кв.м.

- загальна площа технічних приміщень 360,66 кв.м.

Згідно із ст. 188 Господарського кодексу України зміна господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено, договір вважається зміненим з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.

Частинами 1, 2 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; договір може бути змінено за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Стаття 652 Цивільного кодексу України, на підставі якої пред'явлено даний позов, передбачає можливість зміни договору у зв'язку з істотною зміною обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Зміна договору з цієї підстави на вимогу заінтересованої сторони в судовому порядку можлива за наявності одночасно чотирьох умов, вказаних у частині другій статті 652 названого кодексу, а саме: в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане; зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися; виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору; із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона. Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.

Отже, із змісту наведених норм випливає, що за відсутності згоди (домовленості) сторін про зміну умов договору він може бути змінений на вимогу однієї із сторін за рішенням суду лише за наявності підстав, передбачених договором або законом.

З 1 вересня 2008 року Нормативи для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва втратили чинність.

12.03.2011р. набрав чинності Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до статті 40 якого, порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.

Пунктом 5 статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, що величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

Встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати: 1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд; 2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків. Органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від замовника будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об'єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу), крім пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, передбаченої статтею 30 Закону (п. 6 ст. 40 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»).

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. (п. 9 ст. 40 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»).

При цьому згідно з п. 7 Прикінцевих положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» було визначено, що якщо договором про пайову участь, який укладений до набрання чинності цим Законом, передбачена сплата пайової участі замовником будівництва (повністю або частково) в обсягах інших, ніж визначено цим Законом, такий договір підлягає приведенню у відповідність із цим Законом. Будь-які рішення органів місцевого самоврядування про надання замовником будівництва будь-яких послуг, передачу активів у будь-якій формі (матеріальній чи нематеріальній), передачу частини (відсоткової частки) площ прийнятих в експлуатацію об'єктів містобудування, крім пайової участі відповідно до цього Закону, прийняті до набрання чинності цим Законом, підлягають приведенню у відповідність із цим Законом.

Отже, з урахуванням викладених норм, у зв'язку зі змінами в концепції будівництва та техніко-економічних показників об'єкту, умови Договору пайової участі мають бути змінені згідно діючого законодавства та проекту будівництва автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці в Солом'янському районі міста Києва. Зобов'язання сторін після набрання чинності вказаними нормами мали відповідати їх вимогам, в тому числі і щодо розміру такого пайового внеску.

Відповідно до приписів статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Господарським судом міста Києва було встановлено наявність усієї сукупності умов, передбачених статтею 652 Цивільного кодексу України для внесення змін до спірного Договору пайової участі за рішенням суду.

Відповідно до статті 34 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Виходячи з вищенаведених норм закону, відповідачем належним чином протягом розгляду справи не було надано належних доказів по справі на спростування позовних вимог.

В судовому засіданні, допустимими доказами, які знаходяться в матеріалах справи позивач довів, що його вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Судовий збір позивача у розмірі 1 147,00 грн., відповідно до положень статті 49 Господарського процесуального кодексу України, покладається на відповідача.

Керуючись ст.ст. 33, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Господарський суд міста Києва -

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Змінити Договір пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Інтернаціональна автомобільна компанія» та Департаментом економіки та інвестицій Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а саме:

- Пункт 1.2 Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в наступній редакції:

« 1.2. Розмір пайового внеску становить 249 468,88 грн. згідно із розрахунками, які додаються до цього Договору та є його невід'ємною частиною, і підлягають уточненню після зведення об'єкта в експлуатацію і визначення фактичної загальної кошторисної вартості будівництва та фактичних техніко-економічних показників об'єкту.

Величина пайового внеску Забудовника визначається від загальної кошторисної вартості будівництва об'єкту, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами без врахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.»

- Пункт 2.1 Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в наступній редакції:

« 2.1. Забудовник зобов'язаний після закінчення будівництва об'єкту надати департаменту економіки та інвестицій документ, передбачений чинним законодавством, про прийняття закінченого будівництвом об'єкту в експлуатацію, а також документи, що - підтверджують фактичну загальну кошторисну вартість будівництва та фактичні техніко-економічні показники об'єкту.»

- Пункт 2.2 Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в наступній редакції.

« 2.2. Забудовник зобов'язаний перерахувати пайовий внесок в сумі 249 468,88 грн. (без ПДВ) на умовах, що визначаються цим Договором, до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.»

- Пункт 3.1 Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в наступній редакції:

« 3.1. Забудовник сплачує пайовий внесок у сумі, вказаній у п. 2.2 цього Договору, до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Сплата здійснюється на бюджетний рахунок цільового фонду спеціального фонду бюджету за наступними реквізитами:

Одержувач: ГФУ КМДА; Банк одержувача: ГУ ДКСУ у м. Києві; МФО 820019; Код ЄДРПОУ: 37993783; п/р 31517921700001, код доходів 24170000.»

- Абзац перший пункту 3.5 Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в наступній редакції:

« 3.5. У випадку зміни (збільшення або зменшення) загальної площі об'єкту, зазначеної у п. 1.1 Договору, або зміни інших характеристик, внаслідок чого сума пайового внеску має бути змінена (збільшена або зменшена), Забудовник зобов'язаний письмово повідомити про ці обставини Департаменту економіки та інвестицій не пізніше ніж через 30 днів з моменту, коли про ці обставини стало відомо Забудовнику.»

- Пункт 3.6 Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в наступній редакції:

« 3.6. Після визначення нової суми пайового внеску у випадках, передбачених п. 3.5 Договору, Сторони укладають додаткову угоду до цього Договору, на підставі якої або сплачується додаткова сума пайового внеску або повертається надлишково сплачена суму внеску.

Повернення надлишково сплаченої суми пайового внеску здійснюється на банківські Забудовника, що зазначені в цьому Договорі або повідомлені письмово Забудовником додатково.»

- У пунктах 3.7, 3.8 Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 слова «з урахуванням п. 2.2, 3.4 та 3.6 цього Договору» замінити на «з урахуванням п.п. 2.2, 3.5, 3.6 цього Договору».

- Пункт 3.11 Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в наступній редакції:

« 3.11. У разі прострочення термінів сплати пайового внеску розмір несплаченої пайового внеску коригується на індекс інфляції за весь час прострочення.»

- Розрахунок №1 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста до Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в такій редакції:

РОЗРАХУНОК 1

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»

Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці у Солом'янському районі м. Києва загальною площею комплексу 1868,59 кв.м. (у тому числі: офісні приміщення - 639,95 кв.м., складських приміщень - 484,17 кв.м., приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень - 325,38 кв.м., технічних приміщень - 360,66 кв.м)

1. Загальна площа офісних приміщень, кв. м. 639,95

2. Галузь народногосподарського комплексу міста (функціональне призначення об'єкта): адміністративні, офісні будівлі (приміщення), проектні, творчі та інші майстерні, у тому числі: будівлі (приміщення) загальною площею більш ніж 100 кв. м.

3. Норматив розміру пайової участі в розрахунку на 1 кв.м. загальної площі 52,80

4. Зональний коефіцієнт (ситуаційний клас 3) 2,00

5. Індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2009р. до 01.02.2013р . 1,28

6. Розмір пайової участі забудовника (інвестора) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, грн. 86 500,76

- Розрахунок №2 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста до Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в такій редакції:

РОЗРАХУНОК 2

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»

Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці у Солом'янському районі м. Києва загальною площею комплексу 1868,59 кв.м. (у тому числі: офісні приміщення - 639,95 кв.м., складських приміщень - 484,17 кв.м., приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень - 325,38 кв.м., технічних приміщень - 360,66 кв.м)

1. Загальна площа складських приміщень, кв. м. 484,17

2. Галузь народногосподарського комплексу міста (функціональне призначення об'єкта): матеріально-технічне постачання та збут, інші будівлі (приміщення)

3. Норматив розміру пайової участі в розрахунку на 1 кв.м. загальної площі 54,40

4. Зональний коефіцієнт (ситуаційний клас 3) 2,00

5. Індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2009р. до 01.02.2013р . 1,28

6. Розмір пайової участі забудовника (інвестора) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, грн. 67 427,45

- Розрахунок №3 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста до Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в такій редакції:

РОЗРАХУНОК 3

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»

Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці у Солом'янському районі м. Києва загальною площею комплексу 1868,59 кв.м. (у тому числі: офісні приміщення - 639,95 кв.м., складських приміщень - 484,17 кв.м., приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень - 325,38 кв.м., технічних приміщень - 360,66 кв.м)

1. Загальна площа приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень, технічних приміщень, кв. м. 686,04

2. Галузь народногосподарського комплексу міста (функціональне призначення об'єкта): станції технічного обслуговування автомобілів, в т.ч. багатофункціональні (сервісні центри тощо)

3. Норматив розміру пайової участі в розрахунку на 1 кв.м. загальної площі 54,40

4. Зональний коефіцієнт (ситуаційний клас 3) 2,00

5. Індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2009р. до 01.02.2013р . 1,28

6. Розмір пайової участі забудовника (інвестора) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, грн. 95 540,67

- Розрахунок №4 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста до Договору пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 21.12.2007р. №1150 викласти в такій редакції:

РОЗРАХУНОК 4

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB «Інтернаціональна автомобільна компанія»

Об'єкт: Будівництво автомобільно-термінального комплексу між вул. Шевченка, вул. Карла Маркса, та новою автомобільною дорогою вздовж залізниці у Солом'янському районі м. Києва загальною площею комплексу 1868,59 кв.м. (у тому числі: офісні приміщення - 639,95 кв.м., складських приміщень - 484,17 кв.м., приміщень мийки, ТО та підсобних приміщень - 325,38 кв.м., технічних приміщень - 360,66 кв.м)

1. Розрахунковий розмір пайової участі (розрахунки 1,2,3), грн. 249 468,88

2. Кошторисна вартість будівництва з врахуванням витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій, тис. грн . 15 867,316

3. 10% від кошторисної вартості, тис. грн. 1 586,73

4. Всього належить до перерахування (без ПДВ) 249 468,88

4. Стягнути з Департаменту економіки та інвестицій Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (код ЄДРПОУ 04633423, адреса: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтернаціональна автомобільна компанія» (код ЄДРПОУ 33100203, адреса: 03115, м. Київ, проспект Перемоги, 134, літ. А) судовий збір у сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 копійок).

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 03.06.2013р.

Суддя С.М. Морозов

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.05.2013
Оприлюднено05.06.2013
Номер документу31626497
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/5816/13

Постанова від 18.11.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Євсіков О.O.

Ухвала від 08.11.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Євсіков О.O.

Постанова від 11.09.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Ухвала від 22.07.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Руденко М.А.

Рішення від 28.05.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

Ухвала від 28.03.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні