Ухвала
від 27.05.2013 по справі б8/117-12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"27" травня 2013 р. Справа № Б8/117-12

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № Б8/117-12

за заявою товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬКОН-ТРАНС", ідентифікаційний код: 33422547, місцезнаходження: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Чкалова, буд. 44 (Кредитор/ ініціюючий кредитор),

до боржника , - товариства з обмеженою відповідальністю "ДАКО", ідентифікаційний код юридичної особи: 32792247, місцезнаходження: 08322, Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, буд. 1,

про банкрутство ,

учасники провадження у справі про банкрутство:

ліквідатор Банкрута : арбітражний керуючий Кушнір Т.І., яка діє на підставі ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600668, виданої Міністерством юстиції України 05 березня 2012 року та постанови господарського суду Київської області 12 листопада 2012 року у справі № Б8/117-12;

Заявник 1 : Бориспільська об'єднана державна податкова інспекція Київської області Державної податкової служби, ідентифікаційний код: 19422318, місцезнаходження: 08300, м. Бориспіль, вул. Котляревського, буд. 2;

за участю представників учасників судового провадження:

від Кредитора: Тополь А.О., який діє на підставі довіреності № 05/11-13 від 22 травня 2013 року;

від Банкрута: ліквідатор Банкрута - арбітражний керуючий Кушнір Т.І., яка діє на підставі ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600668, виданої Міністерством юстиції України 05 березня 2012 року та постанови господарського суду Київської області 12 листопада 2012 року у справі № Б8/117-12;

від Заявника 1: головний державний податковий інспектор юридичного відділу Бориспільської ОДПІ Київської області ДПС Безсмертна М.Т., яка діє на підставі довіреності № 2/4-10 від 02 січня 2013 року, -

В С Т А Н О В И В:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/117-12 за заявою товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬКОН-ТРАНС" (ідентифікаційний код: 33422547, місцезнаходження: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Чкалова, буд. 44) (Кредитор / Ініціюючий кредитор) про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "ДАКО" (ідентифікаційний код: 32792247, місцезнаходження: 08322, Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, буд. 1) (Банкрут ), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 31 жовтня 2012 року.

Постановою господарського суду Київської області від 12 листопада 2012 року визнано безспірні грошові вимоги кредитора - товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬКОН-ТРАНС" в сумі 708 300,00 грн.; визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "ДАКО" (ідентифікаційний код: 32792247); відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Кушнір Т.І.; зобов'язано ліквідатора до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених ст.ст. 25-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з урахуванням особливостей передбачених ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; прийняти від органів Державної виконавчої служби виконавчі документи, письмово повідомити усіх кредиторів Боржника про введення ліквідаційної процедури з зазначенням кінцевого строку направлення ліквідатору заяв з вимогами до Банкрута; зобов'язано ліквідатора Банкрута здійснити публікацію оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази, примірник газети після публікації подати до господарського суду; зобов'язано Глушко В.В., засновників Боржника (учасників Боржника) забезпечити виконання ліквідатором вимог законодавства, передати ліквідаторові бухгалтерську та іншу документацію, печатки, штампи, матеріальні та інші цінності; припинено повноваження засновників (учасників) Боржника та органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном; звільнено з податкової застави активи платника податків - Банкрута; призначено наступне засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 25 березня 2013 року та зобов'язано ліквідатора надати суду до 18 березня 2013 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута; вирішено інші процедурні питання у справі.

08 січня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Бориспільської ОДПІ Київської області ДПС (Заявник 1 ) надійшла заява б/№, б/№ бланку від 04 січня 2013 року (вх. № 197 від 08 січня 2013 року) з вимогами до Банкрута, в якій Заявник 1 просить суд визнати його кредитором у справі № Б8/117-12 з майновими вимогами в сумі 19 451,45 грн.

22 березня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 140 від 22 березня 2013 року (вх. № 8088 від 22 березня 2013 року) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу станом на 21 березня 2013 року з доданими: звітом ліквідатора Банкрута № 139 від 21 березня 2013 року про проведену роботу по справі № Б8/117-12 за період з 12 листопада 2012 року по 21 березня 2013 року; сторінками 1, 2, 23, 24 газети «Голос України» № 234 (5484) від 08 грудня 2012 року; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288419 1, адресованим УПФ в Бориспільському районі з відміткою про вручення уповноваженій особі 13 грудня 2012 року; повідомленням № 800 від 10 грудня 2012 року, адресованим начальнику Управління Пенсійного фонду України в Бориспільському районі; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288420 5, адресованим Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України з відміткою про вручення уповноваженій особі 13 грудня 2012 року; повідомленням № 803 від 10 грудня 2012 року, адресованим начальнику Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Бориспільському районі; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288421 3, адресованим Бориспільському міськрайонному центру зайнятості з відміткою про вручення уповноваженій особі 13 грудня 2012 року; повідомленням № 804 від 10 грудня 2012 року, адресованим начальнику Бориспільського міськрайонного центру зайнятості; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288422 1, адресованим Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з відміткою про вручення уповноваженій особі 14 грудня 2012 року; повідомленням № 802 від 10 грудня 2012 року, адресованим начальнику Бориспільської виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288424 8, адресованим Київському обласному відділенню Фонду соціального захисту інвалідів з відміткою про вручення уповноваженій особі 13 грудня 2012 року; повідомленням № 805 від 10 грудня 2012 року, адресованим начальнику Київського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288423 0, адресованим Бориспільській ОДПІ з відміткою про вручення уповноваженій особі 13 грудня 2012 року; повідомленням № 793 від 10 грудня 2012 року, адресованим начальнику Бориспільської ОДПІ; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288418 3, адресованим ВДВС Бориспільського МРУЮ з відміткою про вручення уповноваженій особі 13 грудня 2012 року; повідомленням № 794 від 10 грудня 2012 року, адресованим начальнику Відділу ДВС Бориспільського МРУЮ; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288455 8, адресованим ДПІ у Макарівському районі з відміткою про вручення уповноваженій особі 14 січня 2013 року; повідомленням № 17 від 09 січня 2013 року, адресованим начальнику ДПІ у Макарівському районі Київської області; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288470 1, адресованим Білоцерківській ОДПІ з відміткою про вручення уповноваженій особі 04 березня 2013 року; фіскальним чеком № 7497 від 01 березня 2013 року УДППЗ Укрпошта, КМД, Київ 208; повідомленням № 108 від 01 березня 2013 року, адресованим начальнику Білоцерківської ОДПІ в Київській області; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288471 0, адресованим Кагарлицькій ОДПІ з відміткою про вручення уповноваженій особі 03 березня 2013 року; фіскальним чеком № 7496 від 01 березня 2013 року УДППЗ Укрпошта, КМД, Київ 208; повідомленням № 109 від 01 березня 2013 року, адресованим начальнику Кагарлицької ОДПІ в Київській області; довідкою Управління Пенсійного фонду України в м. Борисполі та Бориспільському районі Київської області б/№ від 14 грудня 2012 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою Бориспільської районної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 1476-08 від 25 грудня 2012 року, адресованою ліквідатору Банкрута; довідкою Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Бориспільському районі Київської області № 396 від 25 грудня 2012 року, адресованою ліквідатору Банкрута; довідкою Бориспільського міськрайонного центру зайнятості № 1416106 від 19 грудня 2012 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою Київського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів № 04-03/03 від 02 січня 2013 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою Державної податкової служби у Макарівському районі Київської області № 262/10/10-014 від 19 лютого 2013 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом Р 08000 0120312 2, адресованим ліквідатором Банкрута; довідкою Миронівської міжрайонної державної податкової інспекції в Київській області Державної податкової служби № 34/К/10 від 07 березня 2013 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом Р 09200 0302365 8, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області ДПС № 1826/10/19-0 від 07 березня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; конвертом Р 09112 0314875 8, адресованим ліквідатору Банкрута; листом ВДВС Бориспільського МРУЮ № 77050 від 18 грудня 2012 року, адресованим ліквідатору Банкрута з доданими документами; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0288481 7, адресованим Бориспільській ОДПІ з відміткою про вручення уповноваженій особі 11 січня 2013 року; повідомленням про результат розгляду вимог кредиторів по справі № Б8/117-12, адресованим начальнику Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції в Київській області; заявою Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції в Київській області б/№ від 04 січня 2013 року з додатками, адресованої ліквідатору Банкрута; реєстром вимог кредиторів у справі № Б8/117-12 про банкрутство; довідкою ВРЕР ДАІ з обслуговування м. Бориспіль та Бориспільського району при УДАІ ГУМВС України в Київській області № 292 від 08 січня 2013 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою Управління технічного нагляду, охорони праці та пожежної безпеки № 10-16/5679 від 17 грудня 2012 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою Комунального підприємства Бориспільської районної ради Бориспільське районне «Бюро технічної інвентаризації» № 1418 від 18 грудня 2012 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві № 04-03/141 від 15 січня 2013 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою Управління Держкомзему у Бориспільському районі Київської області № 5811 від 21 грудня 2012 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 09/13/46/нк від 02 січня 2013 року, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом Р 01010 0277131 5, адресованим ліквідатору Банкрута; довідкою Департаменту митних інформаційних технологій та статистики № 18/15-17-9571 від 21 грудня 2012 року, адресованою ліквідатору Банкрута; довідкою № 77047 від 18 грудня 2012 року Відділу державної виконавчої служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції, адресованою ліквідатору Банкрута; конвертом Р 08300 0507027 1, адресованим ліквідатору Банкрута; Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 39797063 від 25 січня 2013 року на Банкрута; довідкою Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби № 826/9/29-009 від 21 березня 2013 року, адресованою ліквідатору Банкрута; довідкою Публічного акціонерного товариства Комерційний Банк «ПРИВАТБАНК» № 08.7.0.0.0/130320174118 від 20 березня 2013 року; інвентаризаційним описом основних засобів № 01 від 15 березня 2013 року; інвентаризаційним описом товарно-матеріальних цінностей № 02 від 15 березня 2013 року; актом інвентаризації наявності грошових коштів, що знаходяться в касі підприємства, на поточних рахунках в банку № 03 від 21 березня 2013 року; інвентаризаційним описом цінностей і бланків документів суворого обліку № 04 від 15 березня 2013 року; конвертом Р 04208 0288416 7, адресованим директору Банкрута з доданою довідкою (форма 20) із зазначенням причини повернення: ?за закінченням терміну зберігання?; повідомлення № 801 від 10 грудня 2012 року, адресованого ліквідатору Банкрута; Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 15817930 станом на 08 лютого 2013 року на Банкрута; рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 04208 0330220 0, адресованим Кондратюк Г.В. з відміткою про отримання 20 лютого 2013 року; фіскальним чеком № 5924 від 18 лютого 2013 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ 200; фіскальним чеком № 5925 від 18 лютого 2013 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ 200; повідомленням № 101 від 18 лютого 2013 року, адресованим засновникам Банкрута; Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 15817993 станом на 08 лютого 2013 року; реєстром вимог кредиторів, які залишилися непогашеними у справі № Б8/117-12; ліквідаційним балансом Банкрута станом на 21 березня 2013 року.

Ухвалою господарського суду Київської області від 25 березня 2013 року відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 27 травня 2013 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 24 травня 2013 року документальні докази у справі; заяву Заявника 1 прийнято до розгляду у справі № Б8/117-12 та зобов'язано Заявника 1 надати документальні докази у справі; вирішено інші процедурні питання у справі.

Від ліквідатора Банкрута 23 травня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області надійшли доповнення зо звіту ліквідатора Банкрута № 181 від 23 травня 2013 року (вх. № 11934 від 23 травня 2013 року), до якого додані: лист реєстраційної служби Головного управління юстиції м. Києва з додатком, адресований ліквідатору Банкрута; довідка Публічного акціонерного товариства Комерційний банк «ПРИВАТБАНК» № 08.7.0.0.0/130521115418 від 21 травня 2013 року; заяви № 136 від 20 березня 2013 року, адресованої ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» з відміткою про отримання адресатом 20 березня 2013 року; виписки по рахунках Банкрута за період з 01 жовтня 2012 року по 21 травня 2013 року: № 26004052600383, 26004060018741, 26005052600382, 26006052600381, 26006052604172, 26007052606351; реєстр вимог кредиторів у справі № Б8/117-12.

27 травня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Заявника 1 надійшов лист № 1699/10 від 27 травня 2013 року (вх. № 12097 від 27 травня 2013 року) з доданим документом.

Провадження у справі № Б8/117-12 перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 27 травня призначені судові засідання для розгляду заяви Заявника 1 з вимогами до Банкрута та для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.

В судові засідання 27 травня 2013 рок з'явились представники Кредитора, Заявника 1, ліквідатор Банкрут та надали свої пояснення у справі.

Детально дослідивши матеріали справи, заслухавши учасників провадження, присутніх у судових засіданнях 27 травня 2013 року, судом встановлено наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до п. 1? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в ред. Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, що набрала чинності з 19 січня 2013 року, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Провадження у цій справі про банкрутство порушено ухвалою суду від 31 жовтня 2012 року, відповідно, до набрання чинності новою редакцією Закону про банкрутство та у відповідності до п. 1? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в ред., що набрала чинності з 19 січня 2013 року), під час розгляду справи підлягають застосовуванню положення Закону про банкрутство, що діяв станом на дату порушення провадження у справі (ост. зміни від 04 листопада 2012 року) .

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: «Закон про банкрутство»), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ч.ч. 1-3 п.п. 2.6. Рекомендацій Президії Вищого господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 04 квітня 2004 року № 04-5/1193 (надалі за текстом: «Рекомендації»), у вирішенні питань процесуального характеру під час розгляду справ про банкрутство господарські суди мають виходити з такого. Згідно зі статтею 4? ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому ГПК України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом. Отже, господарські суди, розглядаючи справи про банкрутство, повинні керуватися Законом і застосовувати лише ті статті або відповідні частини статей ГПК України, які мають універсальний характер для будь-якої форми судового процесу.

Відповідно до п.п. 11. 5 Рекомендацій, з моменту публікації відомостей про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури поточні кредитори, вимоги яких виникли після порушення провадження у справі про банкрутство (у процедурах розпорядження майном, санації та ліквідації), зобов'язані заявити їх ліквідатору та до господарського суду протягом строку ліквідаційної процедури. Розгляд таких вимог здійснюється за аналогією з порядком розгляду вимог конкурсних кредиторів.

Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що після публікації оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "ДАКО" банкрутом до господарського суду надійшла одна заяви з вимогами до Банкрута: від Заявника 1 - Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби.

Детально дослідивши вимоги Заявника 1, викладені в його заяві, заслухавши пояснення учасників провадження, присутніх у судовому засіданні для розгляду заяви Заявника 1, вивчивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.

Визначення терміну «кредитор» надається в ст. 1 Закону про банкрутство, згідно якої, кредитором є юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника . Отже, грошові вимоги, що заявляються до боржника, мають бути підтверджені відповідними та належними доказами .

Відповідно до Рекомендацій, зокрема, п.п. 3.1.1., кредиторами у справі про банкрутство можуть бути будь-які юридичні або фізичні особи, які мають у встановленому порядку підтверджені відповідними доказами грошові вимоги до боржника, вимоги щодо виплати заробітної плати, а також щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).

Підпунктами 1, 2, 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України встановлено, що основними засадами судочинства є: законність; рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом; змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень . Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

В ст. 34 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Згідно ч. ч. 2, 3 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства.

Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим .

Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.

Згідно ст. 75 Господарського процесуального кодексу України, якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що Заявником 1 вимоги п. 4 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 25 березня 2013 року виконано частково, а саме надано лише копію зворотного боку облікової картки платника Банкрута станом на 27 травня 2013 року.

Враховуючи вище викладене, в зв'язку з виконанням Заявником 1 вимоги п. 4 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 25 березня 2013 року частково, суд при розгляді вимог Заявника 1 виходить з наявних матеріалів справи.

Розглядаючи вимоги Заявника 1, суд дійшов наступних висновків.

В ході дослідження заявлених вимог Заявника 1, перевірки в судовому процесі обставин справи в їх сукупності, на підставі поданих Заявником 1 до господарського суду письмової заяви з вимогами до Банкрута та документів на їх підтвердження, та наявних матеріалів справи, суд дійшов наступних висновків.

В заяві б/№, б/№ бланку від 04 січня 2013 року (вх. № 197 від 08 січня 2013 року) з вимогами до Банкрута Заявник 1 просить визнати його кредитором у справі № Б8/117-12 з майновими вимогами в сумі 19 451,45 грн.

До листа № 1699/9/10 від 27 травня 2013 року (вх. № 12092 від 27 травня 2013 року) Заявником 1 додано копію зворотного боку облікової картки платника Банкрута станом на 27 травня 2013 року, згідно якої станом на 27 травня 2013 року за Банкрутом наявна заборгованість у сумі 19 451,45 грн. по оплаті штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу.

Відповідно до повідомлення про результат розгляду вимог кредиторів по справі № Б8/117-12 № 25 від 09 січня 2013 року, адресованого начальнику Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції в Київській області, ліквідатор Банкрута повідомила, що розглянула заяву Заявника 1, визнала його вимоги в повному обсязі в сумі 19 451,45 грн. та включила до 6 черги задоволення вимог кредиторів.

Згідно уточненого реєстру вимог кредиторів у справі № Б8/117-12, доданого до доповнення до звіту ліквідатора № 181 від 23 травня 2013 року (вх. № 11934 від 23 травня 2013 року), ліквідатором Банкрута вимоги Заявника 1 визнані в повному обсязі у сумі 19 451,45 грн. та віднесені до 6 черги вимог кредиторів.

В судовому засіданні 27 травня 2013 року ліквідатор Банкрута повідомила, що визнала вимоги Заявника 1 в повному обсязі та віднесла його вимоги до 6 черги задоволення вимог кредиторів, про що повідомила Заявника 1; Кредитор не заперечував вимоги Заявника 1 до Банкрута.

Свої вимоги Заявник 1 обґрунтовує наявністю у Боржника узгодженої суми заборгованості в сумі 19 451,45 грн., яка виникла в результаті нарахування штрафних санкцій Банкруту за порушення законодавства щодо застосування реєстрів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Банкрут перебуває на обліку в Бориспільській ОДПІ з 19 грудня 2003 року, що підтверджено довідкою № 1503 від 19 грудня 2003 року про взяття на облік платника податків; також Банкрут зареєстрований в Бориспільській ОДПІ як платник податку на додану вартість, що підтверджено Свідоцтвом № 13583557 про реєстрацію платника податку на додану вартість.

Відповідно до ч. 1 ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

В п. 1.1. Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 21 червня 2001 року № 253 (у редакції наказу Державної податкової адміністрації України від 27 травня 2003 року № 247) (в редакції, чинний станом на дату виникнення податкового зобов'язання Боржника, що діяв на момент виникнення податкових зобов'язань) передбачено, що цей Порядок розроблено відповідно до Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (далі - Закон) та Закону України "Про державну податкову службу в Україні", Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", законів з питань зовнішньоекономічної діяльності та інших законодавчих актів, відповідно до яких органам державної податкової служби України надано право застосовувати штрафні (фінансові санкції) .

Відповідно до п.п. ?б? п. 2.10 Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, податкове зобов'язання платника податків, нараховане податковим органом, вважається узгодженим у день отримання платником податку податкового повідомлення (за винятком випадків, коли платник податків у встановлені Законом терміни розпочинає процедуру апеляційного узгодження).

Згідно п.п. 5.2.1., 5.2.2. п. 5.2. ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що був чинний станом на дату виникнення податкового зобов'язання Боржника, що діяв на момент виникнення податкових зобов'язань), у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати. Скарга повинна бути подана контролюючому органу протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується. Контролюючий орган зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом двадцяти календарних днів від дня отримання скарги платника податків на його адресу поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку. У разі коли контролюючий орган надсилає платнику податків рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, такий платник податків має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до контролюючого органу вищого рівня, а при повторному повному або частковому незадоволенні скарги - до контролюючого органу вищого рівня із дотриманням зазначеного десятиденного строку для кожного випадку оскарження та зазначеного двадцятиденного строку для відповіді на нього.

Відповідно до абз. 3 п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Факт порушення Банкрутом порядку здійснення розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу підтверджено Актом перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності № 101200352306 від 30 листопада 2007 року, який отримано оператором Банкрута Вахненко Л.В.; Актом перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності № 100401932305 від 04/06 грудня 2007 року, який отримано оператором Банкрута Вахненко Л.В.; Актом перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності №100028762306 від 04 грудня 2007 року, який отримано оператором Банкрута Метеланом В.М.; Актом перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності № 100401972305 від 18 грудня 2007 року, який отримано оператором Банкрута Метеланом В.М.; на підставі акту № 101200352306 від 30 листопада 2007 року Банкруту було виставлено рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми «С» № 00002162308/0 про оплату фінансової (штрафної) санкції в сумі 340,00 грн., що отримана головним бухгалтером Банкрута Вакуловською О.В. 19 грудня 2012 року; на підставі акту № 100401932305 від 04/06 грудня 2007 року Банкруту було виставлено рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми «С» № 0002212305 від 19 грудня 2007 року про оплату фінансової (штрафної) санкції в сумі 340,00 грн., що отримана керівником Банкрута Глушком В.В. 09 січня 2008 року; на підставі акту № 100401972305 від 18 грудня 2007 року Банкруту було виставлено рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми «С» № 0002302305 від 27 грудня 2007 року про оплату фінансової (штрафної) санкції в сумі 17 913,00 грн., що отримана керівником Банкрута Глушком В.В. 09 січня 2008 року; на підставі акту № 100401972305 від 18 грудня 2007 року Банкруту було виставлено рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми «С» № 0002292305 від 27 грудня 2007 року про оплату фінансової (штрафної) санкції в сумі 858,25 грн., що отримана керівником Банкрута Глушком В.В. 09 січня 2008 року.

Жодних доказів оскарження узгодженої суми зобов'язання Банкрута по сплаті штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 19 451,45 грн., заперечень чи погашення вказаної заборгованості в сумі 19 451,45 грн. Банкрутом не надано.

Відповідно до ч. 5 п. 17 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року, вирішуючи питання про склад вимог з податками і зборами (обов'язковими платежами) при порушенні справ про банкрутство суди мають виходити з того, що суми пені, штрафів та інших фінансових санкцій враховуються окремо в реєстрі вимог кредиторів і задовольняються у шосту чергу в порядку черговості, встановленої статтею 31 Закону.

Згідно п.п. 6 ч. ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що вимоги Заявника 1 є обґрунтованими, доведеними належними доказами та підлягають задоволенню у повному обсязі, в сумі 19 451,45 грн. (дев'ятнадцять тисяч чотириста п'ятдесят одна гривня 45 коп.), що складаються зі штрафних (фінансових) санкцій та підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів.

Згідно ч.ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається: якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору. Судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.

Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», від сплати судового збору звільняються Міністерство фінансів України, місцеві фінансові органи, Державна податкова служба України, Державна митна служба України, Державна казначейська служба України, Державна фінансова інспекція України та їх територіальні органи, Державна служба фінансового моніторингу України і Національний банк України - у справах, пов'язаних з питаннями, що стосуються повноважень цих органів.

Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до п.п. 14 п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом ставка судового збору становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Згідно ст. 8 Закону України ?Про Державний бюджет України на 2013 рік?, встановлено у 2013 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень.

Заява Заявника 1 б/№, б/№ бланку від 04 січня 2013 року (вх. № 197 від 08 січня 2013 року) з вимогами до Банкрута надійшла до господарського суду Київської області 08 січня 2013 року, отже ставка судового збору за її подання становить 1 147,00 грн.

Згідно п.п. ?г? п. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у першу чергу задовольняються: витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії.

Керуючись ч. ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», стягнути з Боржника судовий збір в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.), що підлягає задоволенню в першу чергу задоволення вимог кредиторів.

Заслухавши ліквідатора Банкрута, кредиторів Банкрута, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.

Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Кушнір Т.І. про проведену роботу по справі № Б8/117-12 (надалі за текстом: «Звіт») та доданих до нього документів, ліквідатором Банкрута протягом ліквідаційної процедури Банкрута здійснено низку заходів, що спрямовані на виявлення кредиторів Банкрута, а сааме, ліквідатором Банкрута були письмово повідомлені усі відомі (можливі) кредитори Банкрута. До ліквідатора Банкрута надійшла одна заява з кредиторськими вимогами від Заявника 1, яка розглянута ним, вимоги Заявника 1 визнані ліквідатором Банкрута в повному обсязі, про що повідомлено Заявника 1. Відповідно до Звіту, ліквідатором сформовано реєстр вимог кредиторів Банкрута з загальною сумою кредиторських вимог 727 751,57 грн. Також ліквідатором Банкрута здійснено заходи, спрямовані на пошук, виявлення та повернення активів Банкрута; за результатами проведеної роботи встановлено, що рухоме та нерухоме майно, а також земельні ділянки, акції за Банкрутом не значаться; в ході ліквідаційної процедури грошових коштів та майна Банкрута не виявлено; розрахунки з кредиторами не проводились в зв'язку з відсутністю грошових коштів та майна для задоволення вимог кредиторів Банкрута.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, ліквідатором Банкрута направлено Повідомлення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "ДАКО" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури: № 800 від 10 грудня 2012 року начальнику Управління Пенсійного фонду України в Бориспільському районі, № 803 від 10 грудня 2012 року начальнику Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Бориспільському районі, № 804 від 10 грудня 2012 року начальнику Бориспільського міськрайонного центру зайнятості, № 802 від 10 грудня 2012 року начальнику Бориспільської виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, № 805 від 10 грудня 2012 року начальнику Київського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, № 793 від 10 грудня 2012 року начальнику Бориспільської ОДПІ, № 794 від 10 грудня 2012 року начальнику Відділу ДВС Бориспільського МРУЮ, № 17 від 09 січня 2013 року начальнику ДПІ у Макарівському районі Київської області, № 108 від 01 березня 2013 року начальнику Білоцерківської ОДПІ в Київській області, № 109 від 01 березня 2013 року начальнику Кагарлицької ОДПІ в Київській області.

Відповідно до Звіту ліквідатора Банкрута, з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії.

Повідомлення № 793 від 10 грудня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено начальнику Бориспільської ОДПІ, з проханням надати відомості про відкриті рахунки в банківських установах Банкрута.

Начальнику Відділу ДВС Бориспільського МРУЮ ліквідатором Банкрута направлено повідомлення № 794 від 10 грудня 2012 року, з проханням надати інформацію про відкриті виконавчі провадження, де стягувачем є Банкруту.

В своєму Звіті ліквідатор Банкрута повідомляє, що направила наступні листи, спрямовані на пошук, виявлення та повернення активів Банкрута: лист № 791 від 10 грудня 2012 року направлено ВРЕР ДАІ з обслуговування м. Бориспіль та Бориспільського району при УДАІ ГУМВС України в Київській області, щодо автотранспортних засобів, зареєстрованих за Банкрутом; лист № 798 від 10 грудня 2012 року направлено до Державної інспекції сільського господарства у Київській області, щодо сільськогосподарської та тракторної техніки Банкрута; лист № 790 від 10 грудня 2012 року направлено до КП Бориспільського районного БТІ, стосовно нерухомого майна, зареєстрованого за Банкрутом; лист № 795 від 10 грудня 2012 року направлено до Територіального управління Держгірпромнагляду по Київській області щодо наявності великовантажних транспортних засобів Банкрута; лист № 796 від 10 грудня 2012 року направлено Управлінню Держкомзему в Бориспільському районі Київської області щодо виявлення земельних ресурсів зареєстрованих за Банкрутом; лист № 797 від 10 грудня 2012 року направлено до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо виявлення акцій, якими володіє Банкрут; лист № 799 від 10 грудня 2012 року направлено до Державної митної служби України щодо митного оформлення експортно-імпортних операцій Банкрута.

На направлені ліквідатором Банкрута повідомлення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "ДАКО" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури надійшли наступні відповіді, а саме: Управлінням Пенсійного фонду України в м. Борисполі та Бориспільському районі Київської області в довідці б/№ від 14 грудня 2012 року повідомлено, що у Банкрута перед Управлінням Пенсійного фонду України в м. Борисполі та Бориспільському районі Київської області заборгованість зі сплати єдиного внеску та страхових внесків відсутня.

В довідці Бориспільської районної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 1476-08 від 25 грудня 2012 року повідомлено, що заборгованість за Банкрутом станом на 25 грудня 2012 року відсутня.

Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Бориспільському районі Київської області в довідці № 396 від 25 грудня 2012 року повідомлено, що Банкрут за період з 31 грудня 2010 року заборгованості по сплаті страхових коштів до Фонду не має.

В довідці № 1416106 від 19 грудня 2012 року Бориспільським міськрайонним центром зайнятості повідомлено, що заборгованість перед Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття відсутня.

Київським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів в довідці № 04-03/03 від 02 січня 2013 року повідомлено, що Банкрут зареєстрований в Київському обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів, Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів подано за 2005, 2007, 2008 роки: норматив виконано; за 2009, 2010, 201 роки Звіти про зайнятість та працевлаштування інвалідів не подавались, дані про заборгованість невідомі.

В довідці № 262/10/10-014 від 19 лютого 2013 року Державною податковою службою у Макарівському районі Київської області повідомлено, що станом на 19 лютого 2013 року за Банкрутом відсутня заборгованість перед бюджетом в особі ДПІ у Макарівському районі Київської області ДПС.

Миронівською міжрайонною державною податковою інспекцією в Київській області Державної податкової служби в довідці № 34/К/10 від 07 березня 2013 року повідомлено, що у Банкрута по відділенню податковий борг перед бюджетом відсутній.

В довідці № 1826/10/19-0 від 07 березня 2013 року Білоцерківською об'єднаною державною податковою інспекцією Київської області ДПС повідомлено, що Банкрут на обліку в Білоцерківській ОДПІ не перебуває, як платника окремих податків знято з обліку у травні 2004 року; для отримання інформації про відсутність чи наявність податкового боргу Банкрута перед бюджетом рекомендовано звернутись до Бориспільської ОДПІ.

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, відповідно до звіту ліквідатора Банкрута, доповнень до звіту ліквідатора Банкрута станом на 23 травня 2013 року та наданих останнім в судовому засіданні 27 травня 2013 року пояснень, ліквідатором Банкрута встановлено наступне, а саме: ВДВС Бориспільського МРУЮ в листом № 77050 від 18 грудня 2012 року направлено ліквідатору Банкрута виконавчий лист № А4/467-07 від 14 листопада 2011 року для подальшого виконання та постанову державного виконавця про закінчення виконавчого провадження від 18 грудня 2012 року, винесену на підставі виконавчого листа № А4/467-07 від 14 листопада 2011 року, що видав господарський суд Київської області.

В довідці № 292 від 08 січня 2013 року ВРЕР ДАІ з обслуговування м. Бориспіль та Бориспільського району при УДАІ ГУМВС України в Київській області повідомлено, що згідно облікових даних ВРЕР ДАІ з обслуговування м. Бориспіль та Бориспільського району, станом на 05 січня 2013 року транспортні засоби зареєстровані за Банкрутом не значаться.

Управлінням технічного нагляду, охорони праці та пожежної безпеки в довідці № 10-16/5679 від 17 грудня 2012 року повідомлено, що в Державній інспекції сільського господарства Київської області, відповідно до комп'ютерної бази даних, Банкрут техніку не реєстрував.

В довідці № 1418 від 18 грудня 2012 року Комунальним підприємством Бориспільської районної ради Бориспільське районне «Бюро технічної інвентаризації» повідомлено, що за Банкрутом в Бориспільському районному «Бюро технічної інвентаризації» право власності на нерухоме майно не зареєстровано.

Територіальним управлінням Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві в довідці № 04-03/141 від 15 січня 2013 року повідомлено, що за Банкрутом великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальні споруди, парові і водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої види, в Територіальному управлінні Держгірпромнагляду у Київській області та м. Києва не зареєстровані.

В довідці № 5811 від 21 грудня 2012 року Управлінням Держкомзему у Бориспільському районі Київської області повідомлено, що відповідно даних «Геодезичної інформаційної системи» управління Держкомзему у Бориспільському районі Київської області за Банкрутом земельні ділянки не обліковуються; згідно програмного забезпечення «Реєстр других примірників державних актів» - державні акти на земельні ділянки Банкрута в архіві управління на зберіганні не перебувають.

Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку в довідці 09/13/46/нк від 02 січня 2013 року повідомлено, що станом на 30 вересня 2012 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутній.

В довідці № 18/15-17-9571 від 21 грудня 2012 року Департаментом митних інформаційних технологій та статистики повідомлено, що інформація щодо митного оформлення зовнішньоекономічних операцій за період з 01 січня 2009 року по 20 грудня 2012 року Банкрута не виявлена; пошук інформації здійснювався за даними Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби України станом на 21 грудня 2012 року.

Відділом державної виконавчої служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції в довідці № 77047 від 18 грудня 2012 року повідомлено про відсутність на примусовому виконанні виконавчих документів де стягувачем виступає Банкрут.

За результатом проведення інвентаризації Банкрута встановлено, що у Банкрута відсутні основні засоби, товарно-матеріальні цінності, цінності та бланки документів суворого обліку, що підтверджено: інвентаризаційним описом основних засобів № 01 від 15 березня 2013 року, інвентаризаційним описом товарно-матеріальних цінностей № 02 від 15 березня 2013 року, актом інвентаризації наявності грошових коштів, що знаходяться в касі підприємства, на поточних рахунках в банку № 03 від 21 березня 2013 року, інвентаризаційним описом цінностей і бланків документів суворого обліку № 04 від 15 березня 2013 року.

Відсутність майна у Банкрута підтверджено також: Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 39797063 від 25 січня 2013 року на Банкрута, відповідно до якого відсутня інформація стосовно майна Банкрута, що внесено до Державного реєстру обтяжень рухомого майна; Рішенням про відмову у наданні інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 984955 від 19 березня 2013 року, згідно якого державним реєстратором прав на нерухоме майно Надьонишевою-Буренко Ю.П. встановлено, що у Державному реєстрі прав відсутні відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження щодо Банкрута.

Розглянувши Звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.

Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, до якого внесено вимоги: товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬКОН-ТРАНС" в сумі 708 300,12 грн., що віднесені ліквідатором Банкрута до 4 черги задоволення вимог кредиторів; Бориспільської ОДПІ Київської області ДПС в сумі 19 451,45 грн., що віднесені ліквідатором Банкрута до 6 черги задоволення вимог кредиторів.

Згідно ч. 6 ст. 14 Закону про банкрутство, вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 1 п. 49 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року, згідно з частиною шостою статті 14 Закону вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. За змістом цієї норми до реєстру мають включатися визнані вимоги всіх конкурсних кредиторів, у тому числі безспірні вимоги кредитора (кредиторів), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство.

Постановою господарського суду Київської області від 12 листопада 2012 року у справі № Б8/117-12 визнано грошові вимоги Кредитора - товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬКОН-ТРАНС» (ідентифікаційний код: 33422547, місцезнаходження: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Чкалова, буд. 44) в сумі 708 300,00 грн. (сімсот вісім тисяч триста гривень 00 коп.), що складається з: основного боргу в розмірі 694 411,88 грн. (шістсот дев'яносто чотири тисячі чотириста одинадцять гривень 88 коп.) та судового збору в розмірі 13 888,24 грн. (тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 24 коп.).

Відповідно до ч. 2 ст. 35 Господарського процесуального кодексу України, факти, встановлені рішенням господарського суду (іншого органу, який вирішує господарські спори), за винятком встановлених рішенням третейського суду, під час розгляду однієї справи, не доводяться знову при вирішенні інших спорів, в яких беруть участь ті самі сторони.

Згідно п.п. 4 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою, у тому числі і вимоги кредиторів, що виникли із зобов'язань у процедурі розпорядження майном боржника чи в процедурі санації боржника.

Враховуючи вище викладене, вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬКОН-ТРАНС» (ідентифікаційний код: 33422547, місцезнаходження: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Чкалова, буд. 44) в сумі 708 300,00 грн. (сімсот вісім тисяч триста гривень 00 коп.), підлягають задоволенню в четверту чергу задоволення вимог кредиторів.

Згідно ч. 1 ст. 44 Господарського процесуального кодексу України, судові витрати складаються з судового збору, сум, що підлягають сплаті за проведення судової експертизи, призначеної господарським судом, витрат, пов'язаних з оглядом та дослідженням речових доказів у місці їх знаходження, оплати послуг перекладача, адвоката, витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу та інших витрат, пов'язаних з розглядом справи.

Судом встановлено, що Кредитором (ініціюючим) за подачу заяви про порушення провадження у справі про банкрутство № 30/10-1 від 30 жовтня 2012 року (вх. № 3774 від 30 жовтня 2012 року) сплачено 5 365,00 грн., що підтверджено платіжним дорученням № 3466 від 22 жовтня 2012 року.

Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається: якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору.

Керуючись ст. 44, абз. 3 ч. 1 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, в зв'язку з тим, що справа № Б8/117-12 порушена в зв'язку з несплатою Банкрутом вимог ініціюючого Кредитора, судовий збір в сумі 5 365,00 грн. (п'ять тисяч триста шістдесят п'ять гривень 00 коп.) за подання заяви про порушення провадження у справі про банкрутство покласти на Боржника та на підставі п.п. ?г? ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, вони підлягають задоволенню в першу чергу задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 21 березня 2013 року згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬКОН-ТРАНС» та Бориспільської ОДПІ Київської області ДПС, їх грошові вимоги, - вважаються погашеними.

В судовому засіданні ліквідатор Банкрута підтвердила, що нею не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.

За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора Банкрута, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю "ДАКО", ідентифікаційний код: 32792247, місцезнаходження: 08322, Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, буд. 1, ліквідації та внесенню щодо нього до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення для зняття юридичної особи з обліку.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/117-12.

Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

Керуючись ст. 129 Конституції України, ст.ст. 1, 5, 14, 31, 32, 34, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4?, 4?, 33- 35, 43, 44, 49, 75, 82, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», ст. ст. 4, 5 Закону України «Про судовий збір», ст. 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2013 рік», ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року, Рекомендаціями Президії Вищого господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» від 04 червня 2004 року № 04-5/1193, Порядком направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 21 червня 2001 року № 253 (у редакції наказу Державної податкової адміністрації України від 27 травня 2003 року № 247), суд -

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити заяву Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області ДПС (ідентифікаційний код: 19422318, місцезнаходження: 08300, м. Бориспіль, вул. Котляревського, буд. 2) б/№, б/№ бланку від 04 січня 2013 року (вх. № 197 від 08 січня 2013 року) з вимогами до Банкрута.

Визнати вимоги Бориспільської ОДПІ Київської області ДПС (ідентифікаційний код: 19422318, місцезнаходження: 08300, м. Бориспіль, вул. Котляревського, буд. 2) в сумі 19 451,45 грн. (дев'ятнадцять тисяч чотириста п'ятдесят одна гривня 45 коп.) штрафних (фінансових) санкцій, які підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів.

Стягнути з Банкрута - товариства з обмеженою відповідальністю "ДАКО" (ідентифікаційний код: 32792247, місцезнаходження: 08322, Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, буд. 1) в доход Державного бюджету 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.) судового збору, які підлягають задоволенню в першу чергу задоволення вимог кредиторів та кредитором за якими є Бориспільська об'єднана державна податкова інспекція Київської області Державної податкової служби, як орган стягнення до Державного бюджету України.

2. Покласти на Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "ДАКО", ідентифікаційний код: 32792247, місцезнаходження: 08322, Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, буд. 1, 5 365,00 грн. (п'ять тисяч триста шістдесят п'ять гривень 00 коп.) судового збору, сплаченого Кредитором - товариством з обмеженою відповідальністю "АЛЬКОН-ТРАНС", ідентифікаційний код: 33422547, місцезнаходження: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Чкалова, буд. 44, платіжним дорученням № 3466 від 22 жовтня 2012 року, за подання заяви про порушення справи про банкрутство.

3. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Кушнір Тетяни Іванівни та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "ДАКО", ідентифікаційний код: 32792247, місцезнаходження: 08322, Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, буд. 1, станом на 21 березня 2013 року.

4. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "ДАКО", ідентифікаційний код: 32792247, місцезнаходження: 08322, Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, буд. 1.

5. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

6. Провадження у справі № Б8/117-12 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "ДАКО", ідентифікаційний код: 32792247, місцезнаходження: 08322, Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, буд. 1, - припинити.

7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Кушнір Тетяну Іванівну подати державному реєстратору Бориспільської районної державної адміністрації Київської області копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.

8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Кушнір Тетяну Іванівну повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.

9. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Кушнір Тетяну Іванівну забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю "ДАКО", ідентифікаційний код: 32792247, місцезнаходження: 08322, Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, буд. 1, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

10. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, Головному Управлінню статистики в Київській області;

Копію ухвали надіслати : учасникам провадження, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, Кондратюк Г.В. (00000, м. Київ, вул. Ново-Пирогівська, буд. 25, кв. 11), Глушку В.В. (04212, м. Київ, вул. Малиновського, буд. 13-Б, кв. 117).

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення27.05.2013
Оприлюднено14.06.2013
Номер документу31805464
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б8/117-12

Ухвала від 27.05.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 25.03.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 12.11.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 31.10.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні