Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про зупинення провадження у справі
Справа № 2а-6847/09/0170/3
30.01.2012 м. Севастополь
Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Ілюхіної Г.П.,
суддів Кукти М.В. ,
Єланської О.Е.
секретар судового засідання Радух Ю.А.
за участю сторін:
позивача: не з'явився,
відповідача: Топчий Олександр Сергійович, паспорт НОМЕР_1, виданий Центральним РВ Сімферопольського МУГУ МВС України в Криму, від 07.08.1998, довіреність № 1 від 03.01.12,
розглянувши апеляційну скаргу Державної інспекції з контролю за цінами в АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Шкляр Т.О. ) від 08.09.11 у справі № 2а-6847/09/0170/3
за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в АР Крим (вул. Павленко, 20, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95006)
про стягнення,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 08.09.2011 у задоволенні адміністративного позову Державній інспекції з контролю за цінами в АР Крим до Комунального підприємства "Міська госпрозрахункова поліклініка профоглядів", - відмовлено (арк. с. 78-79).
Рішення суду першої інстанції мотивовано тим, що постановою суду, яке набрало законної сили було визнано протиправним та скасовано припис позивача від 06.04.2009 №030 про виконання законних вимог щодо усунення порушень державної дисципліни цін відповідачем, визнано протиправним та скасовано рішення позивача про застосування до відповідача адміністративно-господарських санкцій за порушення державної дисципліни цін відповідачем, на підставі яких проводиться стягнення, у зв'язку з чим вимоги позивача щодо стягнення є необґрунтованими.
Не погодившись з рішенням суду, позивач - Державна інспекція з контролю за цінами в АР Крим, 15.09.2011 звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нове рішення по справі, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі (арк. с. 86-87).
Доводи апеляційної скарги мотивовані тим, що рішення суду першої інстанції прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, висновки суду не відповідають фактичним обставинам справи.
В судовому засіданні 30.01.2012 представник позивача заперечував проти задоволення апеляційної скарги, просив рішення суду першої інстанції залишити без змін, надав письмові заперечення на апеляційну скаргу (арк. с. 94-98).
В судове засідання, призначене на 30.01.2012, відповідач явку уповноважених представників не забезпечив, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно (арк. с. 103-104), про причини неявки суд не повідомив.
Згідно з частиною четвертою ст. 196 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
Оскільки позивач та відповідач в судове засідання викликались, але в судове засідання не з'явились, суд вважає можливим розглянути справу у відсутність позивача, відповідачів.
Відповідно до приписів частини першої, четвертої, п'ятої статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
При цьому суд повинен запропонувати особам, які беруть участь у справі, подати докази або з власної ініціативи витребувати докази, яких, на думку суду, не вистачає.
Для цього суд визначає обставини, які необхідно встановити для вирішення спору, а також з'ясовує, якими доказами сторони можуть обґрунтувати свої доводи чи заперечення щодо цих обставин.
Указом Президента України від 09.12.2010 №1085/2010 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади»утворено Міністерство економічного розвитку і торгівлі України шляхом реорганізації Міністерства економіки України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2011 «Про ліквідацію урядових органів»було прийнято рішення про ліквідацію урядових органів, в тому числі і Державної інспекції по контролю за цінами та її територіальних органів.
На підставі п.6 зазначеної постанови Кабінету Міністрів України Положення про Державну інспекцію з контролю за цінами, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2000 №1819 втратило чинність з набранням чинності Указу Президента України від 31.05.2011 №634/2011 «Про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України», тобто з 20.06.2011.
На цей час повноваження Міністерства економічного розвитку і торгівлі щодо здійснення функцій державного нагляду (контролю) у сфері ціноутворення не визначені.
Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затверджене Указом Президента України від 31.05.20011 №634/2011 не визначає Мінекономрозвитку як правонаступника Державної інспекції з контролю за цінами, що робить неможливим залучення його до участі в адміністративних справах в якості правонаступника зазначених органів.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України звернулось до Вищого адміністративного суду України, апеляційних та окружних адміністративних судів України з листом від 24.11.2011 №2431-25/2 про розгляд питання щодо зупинення провадження у справах, стороною в яких є державні інспекції з контролю за цінами в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, до законодавчого врегулювання питання здійснення державного контролю (нагляду) за формуванням, установленням та застосуванням цін (тарифів) або правонаступництва Державної інспекції з контролю за цінами та її територіальних органів, що ліквідуються.
Згідно з положеннями пункту 1 частини першої статті 156 Кодексу адміністративного судочинства України, суд зупиняє провадження у справі у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою особи, яка була стороною в справі, якщо спірні правовідносини допускають правонаступництво, а також ліквідації органу, злиття, приєднання, поділу, перетворення юридичної особи, які були стороною у справі, - до встановлення правонаступника.
Враховуючи наведене, судова колегія вважає, що апеляційний розгляд зазначеної справи є неможливим до законодавчого врегулювання питання здійснення державного контролю (нагляду) за формуванням, установленням та застосуванням цін (тарифів) або правонаступництва Державної інспекції з контролю за цінами та її територіальних органів, що ліквідуються, до встановлення правонаступника.
Керуючись ст. 11, ст. 49, п. 1 частини першої ст. 156, ст. 160, ст. 205, ст. 206, ст. 212, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
1. Апеляційне провадження по справі №2а-6847/09/0170/3 зупинити до законодавчого врегулювання питання здійснення державного контролю (нагляду) за формуванням, установленням та застосуванням цін (тарифів) або правонаступництва Державної інспекції з контролю за цінами та її територіальних органів, що ліквідуються.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.
Головуючий суддя підпис Г.П.Ілюхіна
Судді підпис М.В. Кукта
підпис О.Е.Єланська
З оригіналом згідно
Головуючий суддя Г.П.Ілюхіна
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2012 |
Оприлюднено | 19.06.2013 |
Номер документу | 31890207 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Ілюхіна Ганна Павлівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Ілюхіна Ганна Павлівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні