Ухвала
від 19.06.2013 по справі 813/4739/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 У Х В А Л А

з питань вжиття заходів забезпечення адміністративного позову

19 червня 2013 року м. Львів № 813/4739/13-а

Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Клименко О.М., за участю секретаря судового засідання Надич М.О.та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник не прибув;

відповідача : представник Крук І.В.;

третя особа: представник Малашівський Б.Ф.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання про забезпечення адміністративного позову в адміністративній справі за позовом Релігійної громади Української православної церкви - Київський патріархат в м. Мостиська до Львівської обласної державної адміністрації, третя особа Релігійна громада Української автокефальної православної церкви м. Мостиська про визнання протиправними дій та скасування розпорядження,-

ВСТАНОВИВ:

Релігійна громада Української православної церкви - Київський патріархат в м. Мостиська (далі - Релігійна громада УПЦ-КП в м. Мостиська) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Львівської обласної державної адміністрації (далі - Львівська ОДА), третя особа - Релігійна громада Української автокефальної православної церкви м. Мостиська (далі - Релігійна громада УАПЦ м. Мостиська) про визнання протиправними дій відповідача щодо прийняття розпорядження №322/0/5-13 від 06.06.2013 року та скасування даного розпорядження.

Одночасно з позовною заявою, позивач подав клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії розпорядження Львівської ОДА №322/0/5-13 від 06.06.2013 року «Про реєстрацію змін до статуту релігійної організації».

Зі змісту клопотання вбачається, що Релігійна громада УПЦ-КП в м. Мостиська просить забезпечити адміністративний позов шляхом зупинення дії розпорядження Львівської ОДА №322/0/5-13 від 06.06.2013 року «Про реєстрацію змін до статуту релігійної організації», оскільки існують очевидні ознаки протиправності дій Львівської ОДА, так як із прийняттям даного розпорядження і його реалізацією, перестане існувати Релігійна громада УПК-КП в м. Мостиська, яка є позивачем в вищезазначеній адміністративній справі, а третя особа - Релігійна громада УАПЦ м. Мостиська буде мати можливість розпоряджатися усім майном позивача і члени Релігійної громади УПК-КП в м. Мостиська будуть позбавлені можливості реалізовувати свої духовні потреби.

Представник Релігійної громади УПЦ-КП в м. Мостиська в судове засідання з розгляду клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову не прибув, хоча про дату, час і місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином, про що свідчить телефонограма, наявна в матеріалах справи. Відповідно до ч. 3 ст. 118 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розглядові таких питань. Враховуючи вищевказану норму, суд ухвалив розглянути дане клопотання у відсутності представника позивача.

Представник відповідача - Львівської ОДА щодо задоволення клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову заперечив, пояснив, що дане розпорядження прийнято на виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2010 року в адміністративній справі №2а-8423/10/1370 та вимоги старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України від 19.04.2013 року №418/5-3. Також зазначив, що при винесенні розпорядження, відповідачем вжито усіх заходів щодо дотримання усіх прав позивача, а саме зареєстровано зміни до статуту із застереженнями. Зазначив, що вжиття заходів забезпечення адміністративного позову щодо зупинення дії розпорядження Львівської ОДА №322/0/5-13 від 06.06.2013 року, фактично підмінить собою судовий розгляд та вирішення спору без його розгляду.

Представник третьої особи - Релігійної громади УАПЦ м. Мостиська щодо задоволення клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову заперечив, пояснив, що не має наміру розпоряджатися усім майном позивача і прагне привести статут у відповідність до закону.

При постановленні ухвали суд враховує наступне.

Відповідно до ч.1 ст.117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Відповідно до вимог п. 17 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 06.03.2008 року «Про практику застосування адміністративними судами окремих положень Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду адміністративних справ», в ухвалі про забезпечення позову суд повинен навести мотиви, з яких він дійшов висновку про існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення по адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також вказати ознаки, які свідчать про очевидність протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги.

Позивачем в клопотанні про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову не наведено достатніх аргументів та не надано доказів, які б підтверджували існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, не можливість захисту цих прав, свобод та інтересів без вжиття таких заходів, а також не зазначено очевидних ознак протиправності рішення, дії чи бездіяльності відповідача.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що у задоволенні заяви про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову слід відмовити.

У відповідності до Закону України "Про судовий збір" підстави для повернення судового збору відсутні.

Керуючись ст. ст. 51, 117, 118, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

В задоволенні клопотання позивача Релігійної громади Української православної церкви - Київський патріархат в м. Мостиська про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову - відмовити.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Повний текст ухвали виготовлено та підписано 25.06.2013 року.

Суддя Клименко О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2013
Оприлюднено26.06.2013
Номер документу31997423
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/4739/13-а

Постанова від 22.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 20.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Васильченко Н.В.

Ухвала від 23.03.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Пліш М.А.

Постанова від 09.08.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 23.07.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 09.07.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 19.06.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні